Scary werewolf movies, pls.

Isaiah Evans
Isaiah Evans

Looking for some really scary werewolf movies for tonight. Suggestions? (((da​tamin​ing))) We have Netflix, Hulu, Roku, etc.

Other urls found in this thread:

xmovies8net.org/watch/wolf-1994.html
xmovies8net.org/watch/the-wolfman-2010.html

Ian Adams
Ian Adams

why would you ==WANT== to watch a werewolf movie. werewolves are literally the worst horror trope ever. the only reason they ever existed was because special effects were in the stone age. literally just some asshole in a suit. if your scared by werewolves, your still in the fucking womb and you should strangle yourself with the umbilical cord

Jace Cook
Jace Cook

Wow. If you don't like werewolf movies, why would you even post in a werewolf movie thread, kid? (((da​tamin​ing)))

Oh yeah. I forgot. Your tiny peenie made you do it.

Sorry

Camden Smith
Camden Smith

fag

Mason Gonzalez
Mason Gonzalez

There's a french movie, Le Pacte des Loups or something like that. I dunno, haven't watched it but it sounded ok.

Cooper Morris
Cooper Morris

((((They)))) have Netflix>>7796939

Thomas Campbell
Thomas Campbell

Inspired by the legend of la bête du Gévaudant

Robert Walker
Robert Walker

I'll check it out, thanks. Subtitles or dubbed in English? (((da​tamin​ing)))

Easton Richardson
Easton Richardson

Ginger Snaps

Tyler Fisher
Tyler Fisher

Yup. Saw the 1st Ginger Snaps a while ago. Remember I liked it, even though it's got that teenie bopper vibe. Anybody seen 2 and 3? (((da​tamin​ing)))

Thomas Anderson
Thomas Anderson

There's a french movie, Le Pacte des Loups or something like that. I dunno, haven't watched it but it sounded ok.

Couldn't find this on any Roku channel, got a stream link? (((da​tamin​ing)))

Samuel Torres
Samuel Torres

as a huge werewolf fan, I agree wholeheartedly. werewolf movies aren't scary at all

Camden Collins
Camden Collins

most interesting werewolf movies I've seen are the american werewolf in London and the not so liked american werewolf in Paris (my personal fav because of the transformation and wolves)

Benjamin Baker
Benjamin Baker

Yeah, I'm the same way. They don't scare me, but I like them. They do, however, scare the hell outa the wife!

Joshua Collins
Joshua Collins

I really liked the first Ginger snaps movie, possibly my favorite werewolf movie I've seen. The sequels… Meh, they didn't really impress me.

Evan Fisher
Evan Fisher

No idea, I only get movies from obscure ftp sites. Like Joe's Linux server where I got Bit Tit Mamas' #3.

Aiden Myers
Aiden Myers

You could try to get your hands on Dog Soldiers. It's a British Werewolf movie. You'd probably have to order it off Amazon or something because I doubt it's on the platforms you mentioned.

Logan Kelly
Logan Kelly

he could use 123movies

Ryan Baker
Ryan Baker

Lycanthrope bitches are fucking hot tbh

Andrew Kelly
Andrew Kelly

xmovies8net.org/watch/wolf-1994.html

Brayden Richardson
Brayden Richardson

besides that there's the Underworld movie serie
vampires vs werewolves, more from the vamps side, but the wolvies are okay

Adam Barnes
Adam Barnes

you just named the series that shall not be named

Isaiah Long
Isaiah Long

this serie is good mindless action/fantasy/trendy-goths-costumes hollywoodery for a lazy evening, why u hatin
another werewolf movie I liked is xmovies8net.org/watch/the-wolfman-2010.html

Liam Davis
Liam Davis

not hating it's just that series is the voldemort of werewolf flicks

Nathaniel Perez
Nathaniel Perez

I don't give a fuck if it's a Voldemort of a movie, I can call out Underworld Underworld Underworld as much as I want
it's not like I called out Candlejack or someth

Ryder Clark
Ryder Clark

user? (((da​tamin​ing))) user!? (((da​tamin​ing)))!

Isaiah Smith
Isaiah Smith

Tryna search some of these on roku now. On the Tubi channel watching the beginning of Night Wolf. We'll see…

Gavin Wright
Gavin Wright

It's got that Malfoy kid from Harry Potter in it, so maybe it ain't a total flop…

Nathaniel Williams
Nathaniel Williams

yes. watch whole thing on pootube.
cult classic
<werewolf in london is also good

Nathan Miller
Nathan Miller

I'll check it out, thanks. Anybody seen American Werewolf in Paris? (((da​tamin​ing)))

Henry Morales
Henry Morales

it's a shit movie but i like it for the werewolf transformation

Jace Gutierrez
Jace Gutierrez

wolfen
the howling
silver bullet
bad moon
wolf

Joshua Roberts
Joshua Roberts

Lucian did nothing wrong

Tyler Edwards
Tyler Edwards

I hope lycanthropes come out of the woodwork and genocide furries tbh

Luis Richardson
Luis Richardson

Then there's Harry Potter…

Nolan Turner
Nolan Turner

this UK movie called Howl has a pretty decent werewolf costume but that ending pissed me the fuck off

Landon Foster
Landon Foster

Thanks, I'll check it out.

Joshua Powell
Joshua Powell

this UK movie called Howl has a pretty decent werewolf costume but that ending pissed me the fuck off

I'll see if I can find it.

*Update, wife was so scared last night when we went to bed, she wouldn't let the dog sleep with us, AND she was really clingy all night! (Love that shit. Usually she sleeps with her butt way over on my side of the friggin bed!) Last night she actually spooned ME, kept my back nice and warm!

So, I achieved both goals I was after. Don't worry, doggo slept with one of the kids.

Keep the ideas coming, folks. Appreciate it.

Henry Evans
Henry Evans

The Smurf episode tbh. Had me shitting bricks when I was a wee lad.

Jace Nelson
Jace Nelson

there will never be a game with the harry potter setting but that plays like bully

Samuel Robinson
Samuel Robinson

Yeah, that's pretty damn scary shit tbh user

Nathaniel Morris
Nathaniel Morris

The Smurf episode tbh. Had me shitting bricks when I was a wee lad.

Smurf episode? Wots dat?

Christian Wright
Christian Wright

Alvin and the chipmunks meet the wolfman is pretty good