General Whore Thread

Brandon Reed
Brandon Reed

a fag i knew an hero'd over this girl and while i didnt really like him that much he helped me out with some shit so this is for you, J, youre dying wish as you bled out like a dumbass nigger in your pool on stream lulz

IG: tay.marvel
kik: tay.alan.pdx99
facebook: tayloralannelson11

Blake Baker
Blake Baker

Pic 4 reminds me of this

Oliver Morales
Oliver Morales

not enough pussy to your tastes, sir? lulz

Oliver Barnes
Oliver Barnes

Print this shit out and tape them all over town.
Do it for J

Caleb Thomas
Caleb Thomas

he helped me out of some rough shit but im too lazy to do that lol sorry J the internetz will have to do homie

Wyatt Morales
Wyatt Morales

You gonna need something better than 8 Holla Forums
There's only seven of us left.
Hit kikebook ,fuck that slut up

Lucas Bailey
Lucas Bailey

1. Post these on /shamed/
2. She's p hot tbh. What'd she do to you? Any chance she'd want to fool around with some random user messaging her?

Ryder Morris
Ryder Morris

She looks like she's a buck a minute

Eli Brown
Eli Brown

im pretty much putting these everywhere ive already used those pics enough time to spread the love J would have wanted that lulz

ahhh thank u for the pro tip HA!

Nolan Reyes
Nolan Reyes

He's dead, so who cares.
Try having sex with her, that's the only way to properly honor him.

Nathaniel Foster
Nathaniel Foster

oh she didnt do anything to me but this decent bro i knew, J, an hero'd on our little group stream n as he bled out in his pool all calm af he gave up this cum dumpsters pics and info lulz

his dying wish was to fuck her shit up he just said she was a cunt who used him when he coulda put his time into his faggot like love of ddlg HA!

Charles Scott
Charles Scott

beta friend becomes an hero over half-decent (fat) girl who didn't like him
her fault
This is natural selection at work.

Julian Roberts
Julian Roberts

Indeed.

Luke Murphy
Luke Murphy

NYPA

Leo Wilson
Leo Wilson

This girl doesn't fit any definition of fat that I know of.

Grayson Lee
Grayson Lee

I'm not the poster that made this assertion, but come on; she's at least chubby.

Aaron Nelson
Aaron Nelson

naw he was fucked in the head before her she was just kinda last straw type deal i guess

he had cancer, and it was about to rot through his eyelid and eyeball and possibly end up in his brain so his hero was hunter s thompson so he just decided to do shit on his terms so i give him props lol still was a weird guy

also yall niggas like them twig girls! like fuckin a bag of bones lul

Julian Long
Julian Long

Killing self over female
are you serioous?

What's she do to him anyway? Cuckold him? Or was this motherfucker so pathetic that she wasn't even his girlfriend, he just offed himself because she rebuffed him?

Colton Campbell
Colton Campbell

see above post faggot! lolololo

naw he had brain cancer i think and wanted to kill himself anyways and this bitch was just the last straw lulz

said she used him for what i dunno but he was a really helpful dude just a little nuts

Oliver Murphy
Oliver Murphy

She has very nice shapes, but in my estimation, to reach her top form, she would have to lose about 10 pounds.

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit