Frikandel speciaal, kankerlijers

Welke zijn games die je in het Nederlands kan spelen? Bonuspunten voor games die niet in het nederlands taalgebied zijn ontworpen of niet op Nintendo-platformen werden uitgegeven.

Ik weet alleen dat Awesomenauts van Ronimo komt, maar die zijn allang Joods. Een nederlandse vertaling zou er moeten zijn dacht ik.

Dé andere Nederlander op 8ch post vandaag eens, nooit gedacht

This is an American board, OP.

Pretty sure this is British lad.

Hij weet niet wat we zeggen

Verder zijn er toch vrij veel spellen die een Nederlandse interface hebben, maar ik sppel toch altijd op Engels.

your team wasn't even in this year's euro lol

I KLAIM ZIS SRED FOR ZE KAISERREICH!!!

lmao you don't want to know what he just called you

How does it feel to be an anusridder

I love listening to Dutch, is it a hard language to learn?

groei smaak flikker

Durka durka pee pee poo poo fug :DDDDD

Basics are easy, grammar and especially verbs are hard. If rapefugees can do it, you can do that double.

это наша глина

Not bitching, just asserting American dominance.

Beyond Good & Evil had een verrassende goede Nederlandse nasynchronisatie. Misschien is het nog wel waard om het opnieuw te spelen voordat Ubisoft het verkankert met het aankomende tweede deel (ook al heb ik nog steeds hoop in Michel Ancel aangezien hij de enige in dat schrootbedrijf is die weet wat hij doet). Meeste Ubischijt is in de Nederlandse taal beschikbaar, eigenlijk.

Soms wil ik gewoon eens in m'n eigen taal van iets kunnen genieten. Niet dat er iets mis is met een spel spelen in de oorspronkelijke taal, maar de optie voor ondertitels of een nederlandstalige interface in geval van veel jargon zou er standaard bij moeten zijn. En het zou ook van een modicum aan respect betuigen. Italianen krijgen games in hun taal aangeboden, waarom wij niet?


Thought the servers were in the Philippines.


Words and idioms are mostly similar to English, grammar comes close to medieval English. Verbs can be a bitch like the other user said.

This is a Filipino board.

Aren't you faggots supposed to be underwater already?

Our people have less qualms about building giant border walls to prevent being flooded.

Is zeker waar, maar er zijn niet zo heel veel mensen die Nederlands spreken. Andere talen veel meer. Ik denk dat het een populariteitsding is.

Warmwielen zit in de Filipijnen, de servers hebben een tijdje in Nederland gestaan.

Do tell

HA

Je zou Drachten eens moeten zien, het is volkomen veranderd. Gelukkig zijn de dorpen ongedeerd gebleven.
Ratten en ander ongedierte houden van meer stedelijke omgevingen, daar is niks aan te doen.

Well, yeah. That was in 2004. You're proper fucked by now :^)
Also hab sosli' Quch

YOU CANT LEARN JAPANESE

…..ben jij een zandneger? Op 8ch?

Hola negros

qaStaHvIS wa' ram loSSaD Hugh SIjlaH qetbogh loD nuq daq yuj da'pol

But jij kannst læra nederlandsich

Wauw, het is Klingon. Je bespookte me even man

Wait, I thought this was a Canadian board? eh?

This board is so full of cucks i wouldn't be surprised this board is actually Canadian.

I am just saying, we are the toilet of the world. So it only makes sense.

geen poep de kock

And you wonder why Mandela won? qoH vuvbe' SuS

...

...

I thought it was just a de Blob prototype/proof of concept or something that Ronimo did and didn't actually develop the game.


Nope, the servers are in California.

zelf de stemmen zijn in het Nederlands. Niet dat het acteerwerk goed is maar je ziet niet vaak een spel dat 80% lezen is helemaal vertaald.

...

Don't be a fucking baby, the reason most of us speak proper english is precisely because we don't dub our shit. It doesn't even have anything to do with respect either, it's just more efficient to not translate everything to Dutch.

Ik ben net zo nationalistisch als elke andere propere hollander, maar hou je liever bezig met dingen die uitmaken, zoals zwarte piet.

mfw

Iway oughtthay isthay asway away Igpay Atinlay eakingspay oardbay.

Hochdeutsch oder Tod.

more like:

ik zie hier trouwens geen redcat, godverdomme

Ho kut.
Neuken in de keuken!

Ik speel geen spellen in het nederlands. die zooi irriteert mij alleen maar.

Godverdomme teringmoffen

Maar om deze draad toch nog even van de ondergang te redden: wat doen Nederanons? Werk je? Studeer je? Game je in huidig jaar+1?

Leuk geprobeerd AIVD

Sinds kort ex-NEET met een zieldodende baan. Speel de laatste tijd alleen maar shooters eigenlijk.

Kankerhomo

Opgeslagen, vriend!

Voelen jullie de golf ook al?

KANKER, of deze dan
Toch maar besloten om niet de moslim met mijn fietsslot toe te takelen.

Waarom liep je niet naar de agenten toe?
Het is nog niet zo erg als in Amerika.. toch?

>voor me loopt licht getint mannetje

KANKER HOMO JOONGE

Het probleem dat ik heb met Nederlandse vertalingen zijn onze scheldwoorden. Om de een of andere reden worden Nederlandse scheldwoorden als "te grof" aanschouwt. Zelfs in spelletjes die al 18+ zijn ÉN veel geweld bevatten is nergens een "kankerlijer" of "kut mongool" te bekennen terwijl de Engelse versie zich uitleeft met dingen als "motherfucker" etc.

Onze draad is verankerd trouwens. RI/v/ Nederdraad.