lijkt me een goed idee. het kan geen kwaad. worst case scenario, niks gebeurd. best case scenario, redpilde langerokkendragers en trage psalmzingers.
/nederpol/ generaal - KARTELSCHAAR EDITIE
Serieus, wie is deze man waarom zou hij geloofwaardig zijn?
Hallo meneer Jood. Je snapt toch wel dat dit soort figuren geheim worden gehouden of niet "bestaan" wanneer ze in dit wereldje komen?
...
Aangezien we nog ruimte hebben voor meer kanker kwak ik het hier maar neer, hoewel het misschien z’n eigen draad verdient.
/Nederpol/ At Your Service Editie
Vijftien jaar geleden werd op een ruwe wijze een radicale wijziging gebracht in onze tijdlijn. Waren een aantal zaken anders gelopen, dan hadden wij op 15 mei 2002 in plaats van een reeks opeenvolgende gefaalde kabinetten onder de vaandel van Balkenende de meest glorieuze leernicht die het krioelende nest aan kakkerlakken dat Rotterdam is ooit heeft voortgebracht.
Mijn interesse in de gehele affaire Pim heeft de afgelopen tijd een grootse opwelling gekent. Van de liquidatie, met al zijn twijfelachtige details en verwrongen vertelsels, tot de politieke debattering die er op dat moment plaats vond. Hoewel ik in retrospect het niet geheel met hem eens ben op een aantal vlakken, kan ik niet ontkennen dat het een politiek aantrekkelijke keuze zou zijn geweest. Ik denk dan ook dat ik hem zijn misplaatste ideëen op gebied van voornamelijk defensie (en zelfs daar wil ik het kindeke niet met het badwater het raam uit mieteren, want hoewel zijn ideeën grotendeels misplaatst waren op dit gebied, was er wel weerstand tegen de JSF-35 pyramidespelletjes, in ieder geval in eerste instantie) zou hebben kunnen vergeven.
Ik, en zoals ik vermoed met mij vele, waren indertijd te jong om het geheel te begrijpen. Afhankelijk van de politieke overtuiging van ouders en omgeving, is het beeld dat in ons jonge geest gegrift is iets tussen “Rust zacht, zoete prins” en “Gelukkig is die nieuwe kale Hitler dood”, als er überhaupt al grijze materie aan wordt verspild. Voor de borderline minderjarige fietsb& onder ons is het zelfs mogelijk om geheel zonder een dergelijk bewustzijn te zijn opgegroeid.
Daarom wil ik het graag over deze beste man hebben, wil ik dat dit hele godvergeten kankerland het over deze man heeft, opdat we nooit mogen vergeten wat onze eigen Grassige Knol genoemt kan worden.
>Hoor over moordpoging op één van m’n vele aftappingen ”Straks worden we afgeluisterd, lul!” ”I-ik bedoel n-natuurlijk m-mondsdood.” door een welbekende miljeu-activist met connecties met een eerdere liquidatie van een bureaucraat.
>PETA-pop Pieterman loopt achter hem aan en schiet hem een aantal 5 schoten? Wat zeg je nou over de 6 schoten, niet-Jood? keer in de rug.
...
Heb bij deze nog een hobbel.
cultuurondervuur.nu
...