I made a thread

I made a thread

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=TVRcxHnQVys
youtube.com/watch?v=pFptt7Cargc
youtube.com/watch?v=KThlYHfIVa8
youtube.com/watch?v=kk3wFAB5VSo
youtube.com/watch?v=bRIVTEBaLkA
i.imgur.com/NNbgBWY.png
i.imgur.com/VN6JVvV.png
en.wikipedia.org/wiki/Android_Beam
nydailynews.com/new-york/nyc-6-inches-snow-storm-heads-east-article-1.2503579
i.imgur.com/n8hjCVd.png

shoulda used the old thread you already had up tbh

I ruined* a thread

ftfy

yeah.

idiot.

trump 2016

coulda shoulda woulda

*pet*

im getting some sleep now sorry bebop and smiles for vanishing and thats an adorable op, laters animus

*hug*

No problem.


100%
being straight is the way to go.


No, I don't think I'm going anywhere.
Too sick.


Well they're kids.

all good. sweet dreams, spoils

*lick*

>˷˷

capped for out of context meme

It would certainly be less stressful... I dunno. I'll try find you on FB in any case.

Wait, are you McD or MacD?

now you're talking my language
homos should die

tfw no real hotline like this exists

(bee bop)
cutie in a sushi blanket~

smiles teach me about jesus

Smiles and Lenko
Sitting in a tree
K I S S I N G ~

...

MacD

Yeah okay, whatever.
How are you doing, love?


Hm?


Well genocide is bad though.

*orders an MacErin*

Unless I've just completely forgotten how to Facebook, your page is set too tightly private for me to add you.

*gives you the MacD*

...

I'll be bad anytime if it means you'll punish me.

Tfw friend buys you food cause you skipped breakfast
Real niggas

plsno


if it were up to me, i wouldn't be. it's not fun and only makes the headache worse.


this is basically what i was asking her to do.

it wasn't about that, lenko

#votebirdiesanders

the bird believes in him! :O
amazing


*pets silly smiles* ♥
i'm kinda ok? just minor headache from my wisdom tooth :(


use your tactical knowledge of medicine and patch up your wound!

...

my good deed still stands LOL


it's deep in my nose and somewhere inside. if only.
now if it was something actually bad i would actually do surgery on myself if it was something i can do.
also i have too many lewd anime pics to find the plain cute ones so im choosing at random in my webm folder now

きれい!

want me to add you?

mine is hardcore private as fuck, lol, gotta have friends in common before you can request to add me.

Uwah

Amy is pro stalker.

I would very much like that, yes.

also I saved some rare amys from your fb.

yours is distinctly not private, hue.

...

pretty ahri face


your brain is leaking through your sinuses.

you need to plug your nose before you lose too much...

I kind of stopped caring a long time ago.

...

That doesn't happen to anyone!
Unless you have a lot of money, of course.

Come to think of it, now would be a good time to do some spring cleaning.

yay lego!

the new medium for films!

you should add me on fb

heh, okay.

mine has to be all private, people are forever trying to dox me for some reason.

uhhh

I'm flatter lenks

but pass :3c

I feel like I missed out on [ generic anime harem ] as [ generic anime mc ] in [ generic anime high/middle school setting ]!

teach

Anyways food.

My apathy is a result of having been dox'd.

...

there have been like 5 attempts on me, all of which were completely wrong.

the las two even had a Facebook, which was an Erin MacDonald who was like 12 and fat, lol

None of that, lenko.


Got them removed recently?

first attempt and seems like im a god so far

also everyone thinks my dad is my brother


Lenko heard me say the same thing about it


heya lewdzx


i have been but it doesn't help much ;_;
tfw cant into brain surgeon
im only useful for things a mil medic would know

:^)

RIP THE DREAM

wish me luck^^

retweet it

nope
im getting my first ever wisdom removal on april 1st

my left upper wisdom has cracked/chipped open and has deteriorated over the past month.
so they are going to fix my wisdom.

RIP THE DREAM. How are you this morning, love?

+1
upvoted
liked
favorited

tell the doc to fix you up before you die.

what is your question?


That's no fun.
I had to get one of my wisdom tooth removed. It's was pushing against my fake tooth, and almost ripped it out.


Sorry, just being honest.
I'm doing fine, just trying to sweat out this sickness.

Subscribed

i haven't been to one in like a decade unless you count one for my spine. then i haven't been to one for ~4years

people think I'm reckless for sharing my whole name online, but I've seen countless people doxed by one person, yet teams of Holla Forumsacks fail to dox me.

I'm not reckless, I keep myself a mystery, I just provide some dead-end clues.

tbh ban if you were on this i'd add you to the call
lemme find you a girl now. lmao

What's the worst that could happen?

What?

I don't want a girl

Kind of set back but that won't stop me, ya dig? Get some fluids into you. okay that wasn't supposed to sound sexual but, idk, lmao

oh? might be a bit harder for me to do then.
wait how far are you from LA?
i know too many people

WEEEE KEEP OURSELVES,
AAA MYSTERY,
BUT WE PROVIDE,
PROVIDE THE CLUES

SO THE REST IS UP TO YOU,
BUT DON'T FORGET TO,
CHECK THE OBVIOUS,
WE ARE SO SERIOUS,

SO I GUESS IT COMES DOWN TO
HOW CURIOUS YOU CAN BE

...

my flatmates son is around a lot, so it doesn't matter, he has to be kept hidden from the net.

It won't matter as much soon.

when this song ends my cereal will be gone and i'll go get rid of the jesus look

Morning~

Why is this happening?

I live like 40 minutes away

What's there to dox, even?
I don't get the purpose.

... you have a fake tooth? ._.

i don't know what to expect :(


go do it!!
before you die please :(

My boner wasn't ready for this.


Oh, right, that makes sense.

Find me a girl in florida

She has to be 2d tho or I aint fuckin

Doxxing is weird.


Sure.
Yeah I'm drinking tons of water, and just trying to chill.


Yep, furthest back upper right molar.

what happened to your tooth to warrant a fake tooth?

idk you said something that seemed like i should but i forget what

neat


one day


i know 3 actually lmao. met 1 at a Nascar race in Daytona when i was 11 :^)

oh

Got any melons on ya? Other than, you know. Watermelon is really good for colds. I had half of a mini one with some dayquil/nightquil and I was all better in two days.

What's there even to dox?

oh yeah
she's got some great melons

RIP bebop 2014-2016

MMMMMMMMMMM melons

I don't need help with this kind of stuff.

fuck i let the song end
oh well i guess the blood wont get caught in any hair now.


you sure about that m8?
Lenko seemed to think the same thing but boom I didn't even try and I got one
:^)

...

Really bad cavity that I didn't notice until I could fit my toothbrush inside the tooth.
Had to get a full root canal, and they put in a fake tooth as a replacement.


No, I don't have any watermelons on me. I would buy some, but I don't want to drive.


I don't know.
I just was saying the act of trying to dox someone else is weird. Why would someone dox someone else.

yeah you do

lying is a sin

Yeah, exactly.
My real name is known, but so what?
No one has a reason to dox me, and there's no dirt on me or anything, anyway.

Everything just happened so quickly. i-idk


Call over your friends and ask for help. I'd get them for you and feed you melons yo.

Many reasons.
Insurance
Curiosity
Part of a life destroying process
Etc

fite me

...

I'm a lifeguard and I surf which like gets people wet right off the bat.

Bushes just don't fit on skinny girls
Ew

what are you? a fairy?

ofc grim has reasons

:c

Are you saying you like bush on fat girls?

grim why?

grim just remember

with great power comes great responsibility

and me throwing your ass in a circle if you do shit to posters

Are we honestly going to let Jesus have died for nothing?

i dont even know what a cavity is or feels like.

the docs xrayed my teeth and it seems like the only issue in mine is the one wisdom tooth.

Elaborate.
Granted.
Do tell, how?

Thicker girls can have a bush and still look sexy


Even if you did shit I would never leak your dox. I trust you with the same.

Bruh

I'd tell you I'm coming over

And just kick your ass

I mean I surf too but they don't know because I live in the middle of a damn desert in the mountains


I'm killing him off right now as we speak. gonna send before and after pics to 2 people in thread

SHE LOOKJS LIKE A BOY
BUT SHE'S A GIRL
I LOVE IT

1 and 3 go hand in hand
Basically if you have someones dox you have the potential to ruin them.

Im not going into detail, Lest chii ban me

Oh
Yeah sure that's fine

I'll live vicariously for him
I think I've got enough sin for the both of us

ayy lmao


And then you would cook me the finest curry in all of NY and I'd probably have you show me around NYC.

I don't think there's anything you could do to me.

Thick girls are gross but then again girls are also gross.

I would hate being landlocked like that.

he
could
ddos you

Don't worry, he'll be back in 2 to 4 weeks if I don't maintain it.


I just wanna move to the city already and be within 2hours of the beach
or have a place in Maui so I can take part in Jaws
;__;

DFC

It only makes sense

2Spooky.
How?

idk what this is

oh. weird.

My old town was 2 hours away from the beach and I would go like at least once a month.

breast size is irrelevant when compared to ass

if the ass is phat then you take it

...

God damn respawn times
Back in my day why
it wouldn't take more than 3 days
on the hardcore server


nah I prefer some kfc


idk ask Nymph

ENJOY YOUR CANCER AND CHOLESTEROL

H-hey that's not nice

meme face

8000 life points (LP in yugioh) dropping to zero

I'm a nice guy.

even 2hours is too far tbh
used to go to the beach every day in Maui ;_;
kill me


lag is OP


i have a ton of yugioh cards still. got all the god cards somewhere

"I stay home from school when sick and watch porn and then pass out"

-Bebop 2016

-proceeds to get gangbanged-

Bard

are you actually trying to be gay on purpose

?

IN SCHOOL M8

sure thing

*plays black hole card and wins*

BAN DESU

Lenko pls
you can't call me today gayer than me yesteryear or the years bfeore that

So you're gay and need the bible is what you're saying? Cause if so, I know smiles can teach you all about the bible.

yesterday the kid was giving me a quiz on Deadpool, and one of the questions he asked me was: "How many bags of cancer did Deadpool have?"

and I was just like

...

Yes sir, yes sir, three bags full.

according to him, the answer was four.

Four bags of cancer.

How many?

also, yam, I've been contracted into babysitting him occasionally.

so you will also get to hear these gems if you move in.

FANTASTIC

4 bags.

:s

D-dox me >˷˷

EMILY

we played Fable 2 for hours yesterday, and I kept laughing like skeletor and attacking innocent civilians, and he was in hysterics.

He is good fun, has a dark sense of humour, lol

Y-yes?

NYAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHYYYAAAHHHHH

I AM NOT NICE :3c

This place needs to heed the words of lord cooper. Blessed be his name.

Finally back from Easter visitations and I have two hours before work.

Yes! Praise his name.
Singa the bazinga.

...

Bazinga

helloo squosh

...

He sounds like a really cool kid.

Afternoon, Bard.

...

yeah.

here he is beating up his dad.

I wouldnt staND FOR IT.

man, he annihilated me.

no shame, he's a lethal weapon.

who /molly/ here?

my eye sockets still ache

KAYOOOOOT

yOU NEED TO FEINT, JAB JAB, FEINT, HAYMAKER

i look like a kid now
great.....

...

lol, I'm not gonna beat up a kid, lol

I was taking jabs at his chest, then going into a heavy guard while he threw bare knuckle sledge hammers at my face

he's gonna be a death machine when he grows up ^^

Not a fan of it

who is the little kid ?

my flatmates son

SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

youtube.com/watch?v=TVRcxHnQVys

sex me

jaja

lewd vampire boy face!
:o

-failed step one -

Or just a typical smelly jock. House party when?

Lol fortune
Why does everyone think I'm put to get them specifically?
Shit

never.

a chill get together and dropping acid on the other hand, whenever you like I guess

wat

...

Nothing

I knew I had it.

No

guys I'm think grims out to get me what do I do ?!

I actually have acid on the way right now.

Omedeto

meow

tbh i want all my drug dealer friends from all around the US to meet up irl
they all know each other and we play games together all the time and shit. irl meet up would be 10/10

Let him get you, duh

Let this band explain it to you.
youtube.com/watch?v=pFptt7Cargc

he's scary and hairy

*bends over*

yesss

Meow on vocaroo

...

...

wew lad

fugg where you get dis

But gentle

Do you suck dick

actually i feel like im gonna go to college and work my ass of then finally get to the front door and they're gonna check me out to see i'm friends with all of them and they're going to arrest us or they might just leave me alone but tell me to fuck off and still arrest them

maybe i should actually just live the dream with blackwater

are you
monetsrkitten&

I'll get you know when the house is totally mine.

Amy might be moving in and I already know Amy likes acid too.

Stop glorifying blackwater. They treat their personnel like shit.

n-no I'm too awkward for sex

the www friendo

you think i don't know? i think they keep them in check by doing it

Are you saying you're 100percent grade A virgin

The shit posting possibilities.

._.

Can I call you jigga bear ?

I just fucking lost it
On the train
god I hate you

i might not know all of what you mean but the parts i do know is that they make sure they're still worth keeping under contract

im 2 scared of u

I'm talking about when shit hits the fan and they sweep everything under a rug

yes hello

Nigga what
You just e hugged me this morning tho
I won't ehurt you

...

Ha. Nerds. I'd rather get high on Jesus.
Or a blunt.

you'll have to go into further detail for me to still know what you're talking about
i feel like you're just referring to that big thing they that happened with them

Everything I've ever known is a lie and my entire existence is meaningless

The SS was a pretty great club too.

You should consider joining IS, I heard they practice the same kinds of fun.

You are correct

... Go on

Fuck burning
Vaporize

GOT DAT CHRIST KUSH

youtube.com/watch?v=KThlYHfIVa8

LOL
why

same

That image.
Jsbdksbrksuxbsbsjxbsk

...

oh uh
t-that's it


Thanks I neeeded this
You're the greatest

Those pants are hideous though.

FUCKING LOL

STOP THAT DESU FOR THE LOVE OF ALL THINGS GOOD

if you have never taken acid, try not to talk about it

cause man, you don't even know what you don't know

No fucking way man
I can't believe it

she's just a dumb bunny
a dumb bunny who is top tier wife material

well hell yeah it's a drug
I mean it's like
WAY more lmao
but I mean hell yah it gets a nigga druggy as fuck

I try to be.

Acid is psychedelic. Pretty sure you're doing drugs when you do acid
Or am I missing something here?

...

Acid is a drug.
Don't be a fuck.

Drugs are so kakkoii, I wish I was part of the club ;~;

LOL
they make me laugh every time i see them

Missed my childhood love flag and the summer vacation flags cause they moved around or got snatched up and I spent the rest of my life traveling between states every year or 2 Til I ended up back in my deadendd town of about 7k
There were 2 nice lasses I i got pretty close with but they moved off to but ah well

wbu bby

Why is this called "lewds(63)"

What a way to go.

dis one 4 u

BOY
I GOT WHAT YOU NEEEEEEEEED

mono-ka open my snapchat

NERDS WHO DONT DO DRUGS NEED TO BACK THE FUCK UP SQUARE CUNTS DRUGS R FOR WINNERS

Completely out of touch.

That's probably why they lost the war.

I mean you wouldn't want to be seen alive in those pants holy shit

Does he still make music?
I feel like he still does, but I don't keep up.

...

it's from
Loodz's folder collection and this folder is prolly the general folder he saved it all in.

Yeah but it's just not the same man

like, as drugs go, acid is a different thing entirely

it's like, a portal to yourself

you understand things you never could understand

it's not "doing drugs", it's making a journey to the center of the YOUniverse


see above


never said it wasn't

coffee is a drug, tobacco is a drug, alcohol is a drug, nutmeg is a drug

but if you view taking acid as simplistically as "doing drugs", you have NO idea what you're missing, what part of yourself you haven't yet received

Well damn.


It's a recreational drug.
You're doing it.

The concept of drugs "opening your mind" is stupid to me and a major waste of money and time.

HE FUCKIN SLAYED IT

I agree

well, more fool you.

Agree.

youtube.com/watch?v=kk3wFAB5VSo

that picture is many things, but not lewd

You don't and can not understand until you try it

I did acid about 5 times before

probably why he killed himself lmao

I probably will never buy drugs, but if someone up and offers me some I might.
Did pot before.
That's the most I care for right now.

you're always a loser when you're a drug user

You never had any introspection?

it was only saved into the folder

Nope, just messed around with friends and thought optomus prime was gonna jump from the tv. I don't believe you can make life changing decisions or introspection without a clear sober mind but that's just me

it was only saved into the folder


i never used any in my whole life~!
yay ^_^

I know right! ^^
Capcom actually removed some of her lewder expressions from the game because people complained..

glad I will never take acid with you.

what a waste of money and opportunity.

get a grip opium boy.

cute pic

...

At least on the internet nobody knows I'm a dog.


I think it's dumb to have a rating system and people bitch if it goes too high.

that raises even more question, like why do you have his lewds folder?


it better be bikdikpik

Not sure I want to "know" myself

I bet monsterkitten is fuckin hung like a lobster

not sure i wanna know you either fella
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH

it's not a bik dik pik

you do.

something acid is prized for, is its ability to give you a choice in certain aspects of your personality.

it gives you a different perspective, that you remember, and can choose to retain after the trip is over.

it can help repair a lot of emotional problems and stuff that way.

*hugs the dying bebop*
^_^


it's his general folder*
where he just saves everything!
it's named after him, duh. ;P

I quit doing the majority of drugs because of my experiences with aciid

Also worked alot on my relationships with my friends and brought me a huge musical gain


agree with erin
+1

v.v

im not dying as much because of someone. ty though ^^

Do you think you couldn't have done that if you put your mind to it without the crutch of acid ?

How does Sonata feel?

do you not think you could have walked into the city without the crutch of a car

what kind of reasoning is that desu

;~;


Lol, i was making an emo joke, i would maybe like to try it. I am nervous about those kinda thangs
i might get my parents a trip abroad for this years xmas, then while theyre away drop a acids.

-is sick with distress. Has to wait another 3 hours-

wanna find out

-Gives sonata hugs-

im sad for you :(

Hallo doll
why so v.v


Before I tried Acid it''s not a mindset I was interested in

I had a great relationship with my friends but I was pretty weeby

I am always making musical strides however, It cant be controlledd when a plataeu or learning curve is hit
Before acid, I would do jjust about any drugs around except for most uppers
I was doing aloto of downers and even some H every now and then
started getting into benzos but idkd man
Like 3 times with acid and I felt like I didn't need to be doing all that
i switched to just weed and shrooms when they come round and now I only occaionaly like once every couple of months in other stuff


Realized that those friends weren't as great friends as I had hoped and strengthened the relationships worth keeping and let ones that werent wither

Got a nbew best friend whos still my best friend to this day and Now I'm lie 10 times less weeeby cause i was thinking i was pretty cringey wit it

-will never fall asleep to her purring again- v.v

yay!
cute hamtaro~

And now im crying.
:(

Omg
I'm sorry

K i n d o f ; )

Desu is a patent moron.

Get him out.

ooki na oppai

40 minutes to work and i'm like

ʕ•ٹ•ʔ

how

BAN DESU

relentless ban hammerings obvs

Luka doesn't think desu is an idiot

...

who will do it?

...

...

impeccably memed

why even live really

Yeah, acid isn't some awesome life changing thing for everyone. Drugs affect everyone differently.

Just because acid blew your mind doesn't mean everyone will like it or experience the same thing.

Stop don't remind me

Fuck everything. ;_;

that feeling

What do you need to find so desperately?

How do you get your loli harems

more like
Loli Haraam

The case to some software I wanted to reinstall.


Worst feel.

I pick them up when I find a suitable specimen

*petting*

...

That comes later. Among other things.

I was petting you!

Lewd.

Only bad guys speak german

Why pet me? You can't even reach!


Was sagst du Schweinhund?

-curls up and watches the clock tick by.-

...

haha idk wwhat youre saying

rip
me I lost it when I was 14, to this nympho
we did it alot in public places


so it basically detaches you from yourself to give a new perspective

*pet pet*


You totes Google translated it!

not even close.

That's unfair and stuff.

...

luke what the heck, it's like 2 bik dik pik

welp
I'll only know when I try it
and honestly wanna try shrooms first since they're more natural

...

I don't think so!


Sup

*pets anyway*

That's so cute

shrooms are more sedative where acid is more stimulant. the giggles don't last long in shrooms, and the trip can get pretty dark, on acid things are consistently hysterically funny.

acid is probably better for your first time. just because something is natural, does not mean it is going to be safe, or friendly.

-gives sonata tea- :(

This song makes me cry tb h

shrooms are better

in fact, a couple of the times I took shrooms have been positively terrifying.

acid is always great fun.

-isn't thirsty but squeaks a thank you-

woof !

im bored.

agreed
shrooms are top
they are fucking craz y lol

visuals are somewhat more vivid on shrooms, at least in my experience.

acid has potentially intense visuals, but it's more about the feeling.

Why not shrooms weed meth acid and cocaine at once also heroine

no wait add krokodil too

and bath salts

fug guys im out
work
lmao i can hardly walk

youtube.com/watch?v=bRIVTEBaLkA


bruh my first kiss was a french one
my childhood innocence was literally sucked away from me


o-oh
based on what welma and bard says, I think it depends on a lot of things

eyy

TOP. KEK.

on shrooms, you will see more shit. and it's very suggestible, if you want to see something, and you've taken enough, you will.

but the body load on acid in more pleasant. things are funnier, and you feel like, unbelievably happy.

depends if you wanna see mad things, or feel fucking amazing, I guess, lol

I really wanna try shrooms, actually.

Your experience with pschadelics will not nessecarily be everyone else's. You can't speak authoritatively about what other people will experience.

I wanna see things

I dont like the sound of shrooms

softcore junkie is best junkie

oh man
I can feel my upper right wisdom tooth starting to poke out

LAWL

Que?

...

Pfffft

hi thred
hi
how u
goud?
goood

...

hi im goud

guud talking thred

gud ur good

...

Are you fucking good

goood ur gud

Gouda.

I guess, from my experience, acid gives a peaceful joy. it opens up your mind, gives you a new perspective, all while tickling you from the inside, and providing a pretty show of lights.

shrooms are more of a wildcard. anything can happen, and you don't have the safety net of the joy acid has.

acid is for a good time and some beneficial insight, shrooms are for a crazy experience.


obviously not, but binding profiles give a pretty good blueprint.

acid binds strongly to 5HT1A, 5HT1D, 5HT2A, and 5HT2C, 5HT5B, and 5HT6 receptors, which causes a feeling of peace, and some strong visuals mediated by the 5HT2A, as well as the D3, which mediates happiness.

Psilocybin binds strongly to the 5HT2A, resulting in strong visuals, but much less tightly to other serotonin subtypes, and almost not at all to dopamine subtypes, resulting in much less in the way of relaxation or happiness, and a slight increase in sedation.

That was cheesy.

r u gun kill me threadddddddd?????

yeahhhh
but my mom dank memed me a few minutes ago
like told me to stop being lazy but like this
"I'm gonna go to my exercising appointment. You should exercise too. Down the stairs. Into the kitchen to get some breakfast."

muenster

thanks !!!

...

g

how nice of her

...

...

ay goooo

yeah she did a good suggestion but the meme hit me in the feelers pretty hard

yo is murdering me kinky threeed?

Verily.


München.

...

...

chhheeeeeesssaaaay

sup

...

youuu said that not me

i just woke up a bit ago kinda hungover and a bit of a headache.
Need to get my ass out of bed and get me some food though.

lol

...

Why is this so cliché?

:[[[[[

so how u?

...

aie, chillin

sry

sounds nice yo

fucking dank meme tho

hate us cuz they anus

Love this song so much. They all KILL. IT!

thanks fam

tbh yeah

dude ahegao
notlikethis

It's as though they despise us... Because they are not us...

love you guys

allaha

?

...

they taint us, because they are aint us

wew

o.o

;~; poor sonata

don't sexualize the deko

flawless logic

hi

at least 5 of those are traps i know this for sure.

takbir!


*tip*


ohayouuu

...

...

inshallaaaaaah

hiihi

hailey said i had a feminine penis :[[[[[

wat
is it not just the same person?

yes

...

...

They hate us cuz they anus?

Yes?

Yeah but i recognize the specific art style in two of those.
I uhh remember them

dood wut

I can relate too much.

Yes?


how does hailey know you have one of that nature tho
HMMMMMMMMMM?

yeah uhhuhhhh a likely story you pervert

seemed appropriate creep generator

It was a good webm.

...

wish it hit him


mohammed senpai


how was/is youuu?

-leans against you. Is scared. Has about an hour left with kitty- v.v

Because they exchanged dick pics.

The math is not hard.


It's a YouTube video.

Enjoy the rest of the series ^^

I just don't relate to having a harem!

ask soto.

well yeah.
I mean i recognize them from nsfw drawings

oh ethan isnt really scary though

im doing a good
how are you a doing

Yes.


I REFUSE TO BELIEVE THIS

same thing

I can confirm that hailey and I did not swap dick pics.

mhmmmmmmmmmmmmmmmmm

love her ;~;


hahahahahahaha hard dick

sorry fam

I don't wanna ask soto, tell me

but he does slight creep good

thats a rare pic of me btw
this one too

thinking about getting wasted
should I?


huh

Ghosties dick picks are public domain

Also aren't they living together so like

hailey probably sucked on it or something

...

can i message it on skype?
dont really want it to be public

well yeah he does

fucking nice
i got memed on hard
dayum
lil player

dude i spent the last 3 days like that
its worth it

Loco is a cretin


I MADE A MEMESTAKE

what up toki

And you never will..

Thankfully, I'm out of the loop.

Of course you can.

pic of u i think
idk im in my anime folder and random hit but its prob u

it's when you glue a guitar pick to a urethra pen and then strum with your cock

is that a guy?

cute asian boys are my fetish

brb ending life

Yesterday I was enjoying a beautiful day outside in shorts and now today I'm cuddled up inside under a blanket with a hot chocolate.

I hate Canada.

kek

Why the fuck does it look like a coiled up rope?

What kind of health classes do they take in Japan?

Move down south.

yo yogurt is nasty my dude

OUCH

^^

Yeah he is


I'll delete all the lewd stuff on your computer for you

Same

give cold wethr


idk man but its NOT LEWD


whaaa
it's good tho

Move in with Grim.


Thank you!

hell yeah!
sounds like those days were hella fun


drinking now achmed


sacrifice maple syrup to the tree gods for summer

that sounds like two of the best kinds of days one after the other tbh

ive always hated yogurt
:/

they were
i ahve souveneirs pics and videos to keep the memories

...

allahu ackbar. drinking tomorrow?

Yeah, but where?


People named Chris are much worse, though.


Yeah sure, just let me pack it up on a sleigh.


But New York isn't even that much warmer than Canada.


But I eat maple syrup :x


There isn't even any snow outside which makes it fucking lame :c

Rolled 2 (1d3)shower
no shower
light self on fire


y tho

New York or something.

it just tastes so weird to me ;;

Smelly ol bebo


That looks like a dick sucking imminent face

I thought he lived in, like, California and stuff.

And here's my last one

If Holla Forums will let me post it, which isn't looking likely

this is what anime does to people

i mean Canada is just a fairy tale anyway and you're just in the Illuminati using a fake flag to trick us so i believe it


is it because it's white?


it's mainly because of the all the blood

Some korean league players so cute

Rolled 3 (1d3)1. pizza
2. subway
3. some other snack outside at the grocery store

Not much traumas from flying?


egh maybe


that's sacrifice, don't you want summer??

Rolled 3 (1d3)
its a tou hou! :(

oh. cold but no snow is kinda a dick move by the climate.

wat

entertain me, faggots

sushi

im bleeding because im dying because this person isn't talking to me much
ban gets it

holy shit japanese phones have infra red

nopppe. it tastes icky

I got a tsa patdown both ways ;;;
it could have been worse tho

hi revy
*throws a hug at you before jumping on a rocket ship maniacally screaming about sloths*

Burn

Holy fucking moly

It's Bluetooth you baka

...

NO ITS NFC

we dropped that for Bluetooth in like 2005.

??????????

Nu

*catches the hug and stares at the rocket ship*

maybe


*runs away scared*

OMGH HER NAME IS SUZIE Q

eh

...

Rolled 3 (1d3)shoot myself in the foot again
shower
confess

Oh say that you'll be true.

FUCK OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

*pet*

i.imgur.com/NNbgBWY.png

What is this shit?


He moved in with Blood-chan in the Bronx.


Okay


I mean, I do but...

Maple syrup is better than summer.


i.imgur.com/VN6JVvV.png

Like, what even is this week?


en.wikipedia.org/wiki/Android_Beam


Oh sorry Chris-chan, I didn't know it was you :x

ALL OF THE OLD ROCK JOJO REFERENCES

fucking do it you fucking faggot

what did you do this time?

Kinda wanna pet Rikka.


Do you think they do nasty stuff

What. It gets cold at night.

I know CCR, but I don't know nothing about Jojo.

personal opinions of course

SLOOOOOOOOOOOOTHHHHSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

ehh what's that..?


woah you guys are radical about that stuff

where they pat down your whole body to make sure you have no contraband on you

o.o

But weeb tech is cooler despite possibly being decades behind!

uh i got attached to a person too much and now im freaking out thinking about them., im gonna die brb

hi every1 im new!!!!!!! holds up spork my name is katy but u can call me t3h PeNgU1N oF d00m!!!!!!!! lol…as u can see im very random!!!! thats why i came here, 2 meet random ppl like me _… im 13 years old (im mature 4 my age tho!!) i like 2 watch invader zim w/ my girlfreind (im bi if u dont like it deal w/it) its our favorite tv show!!! bcuz its SOOOO random!!!! shes random 2 of course but i want 2 meet more random ppl =) like they say the more the merrier!!!! lol…neways i hope 2 make alot of freinds here so give me lots of commentses!!!!
DOOOOOMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!

Im referencing a former poster.

we're talking about Anti-Aircraft trees in CSC
it's like a Red-black tree but different

love is misery

...

but different?
Idk what a red black tree is

tokai getting pat down at the air port is bad because most people don't like being groped by strangers in public

i know that's hard for you to understand but most people don't like that

eh, houdoe/haiie too

Yeah, probably.


>nydailynews.com/new-york/nyc-6-inches-snow-storm-heads-east-article-1.2503579

Grim pls.


Yeah, kinda like America and guns or France and surrendering.


I think the weather is PMSing, it can't make up its' mind :x

toki we gonna drink and mohammed post tomorrow?

ohh that I had that too but for a parliament visit, I kinda enjoy it.. don't get much else physical interaction hehe..


what are you 40?

HAHAHA ON THE FUCKING MARK

They sound like a real jokester.

You could always just move in with me.
Snuggling under blankets at night for best warmth.


It's pretty awesome.

But yeah. Global warming has made the weather slightly bipolar.


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

...

I used it ironically maar het bleef hangen.

just read the whole post wish
fuck
I need to eat something before I pass out

nice.

i think his name was dave.

this is dumb

Move to warm.

...

I get the impression my reply ended up in the middle of a reply.

it's a type of binary tree that is self-balancing, since balance is the main killer of tree efficiency
an AA Tree (not really antiaircraft ;_;) is kind of like a one of those but it has stupid rules that aren't well thought out in my opinion
now i guess we're talking about sets

that's an... interesting tattoo

quit posting this

give it that pink gel cap version of Neurofen and that Prozac rebranded as Sarafem

then it will NO excuse not to do P.E.

...

STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP


Sorry.

Wha..

hmm suree, but not til like 3 in the night I gotta catch sleep


shush


hang weg


can I see the cosplay noww?

woah
dude thas weird ive never seen one

zie

You know what I wanna say !

ALSO STOP READING THE DAILY NEWS

ITS LIKE FUCKING FOX, ITS SHIT

Yeah something embarrassing

yep

But that ruins my plans to get pizza at 2am.


I asked for suggestions but got no answer.


I uh..

This post is too girly for me.


I love you, Master

Alone?
In NY?

Anta baka?

*dodgeball to the face* NOW WHAT DID YOU LEARN

But true

ayyyy thats cool with me brah

anyway offski for the night

toodles

als je brabants bent mag houdoe zeggen maar anders niet


what am I radical about?

ARCHIVES WHAT IS THIS SHIT

HEEEEEEEEEEEEEEEAUUUUUYYYYGGHHHH

Don't start

let.
me.
post.

als je brabants bent mag houdoe zeggen maar anders niet


what am I radical about?


ni ni

tbh I just Googled "NY snow storm" and clicked news.......


No, in Canada.

Move to here.


Ik ben redelijk Brabants.

WHY

*sigh*

I bet if we hung out you'd wanna drink beer and talk about cars and boobs.

well they're invisible because this is computer class

i-i learned to pretend my legs don't hurt whenever i try to run

no

Well, if it was just for that one time.

How to throw things and hurt people.

These are more useful skills than they might seem on the surface.

Being girly I guess.


Sorry, onii-chan.


But then I'd fall in love with traps or something.

Also what the heck is this rain?
i.imgur.com/n8hjCVd.png


Boobs are pretty nice, to be fair.


I did it a lot, to be fair.

Like, probably twice a week.

Dan mag het, ik mag Belanda zeggen


why not :C

nani kore

Are there traps here?

Welcome to Nederland.

You're a walking FHM.

Wat is Belanda even.

...

psot

because i was elected queen

...

+1

pff I'm not that girly..


scheldnaam voor nederlanders


why won't you let me post queen?

be the change you want to see in the world

...

smoi

No you, user hater.

because it's naptime

Also there's cp on the front page

MODS MODS MODS MODS MODS MODS

New stuff!


New stuff!


New stuff!


New stuff!


New stuff!

new fuck you ikt