Neder Holla Forums #5 kanker editie

Goedenmiddag kankerheren van het kankerleven de vorige draad is te vol.
Nu voor het nieuws:

Man schrijft zieke dingen over Slavinna Simons
http: //nieuws.tpo.nl/2016/11/17/man-schrijft-zieke-dingen-sylvana-simons-op-facebook-man-wordt-ontslagen/

Drie van de vier aanklachten Wilders bewezen, 5000 euros aan boete
http: //politiek.tpo.nl/2016/11/17/om-drie-vier-aanklachten-wilders-bewezen/
http: //www.volkskrant.nl/binnenland/om-eist-5-000-euro-boete-tegen-wilders-waanzin-ten-top~a4416963/

Oorsprong van zwarte piet
https: //taaldacht.nl/2015/09/21/de-echte-zwarte-piet/

Schreeuwpartij tussen Selcuk Öztürk (DENK) en Louis Bontes
http: //politiek.tpo.nl/2016/11/16/video-schreeuwpartij-selcuk-ozturk-denk-en-louis-bontes-vnl/

Other urls found in this thread:

voorisrael.sgp.nl/
nl.metapedia.org/wiki/Lijst_van_Nederlandstalige_literatuur
nieuwskoerier.nl/news/28611-showproces-wilders-ondermijnt-de-rechtsstaat?page=1
volkskrant.nl/media/breitbart-trumps-mediamachine-komt-naar-europa~a4419348/
youtube.com/watch?v=4A6cUoGRsu8
youtube.com/watch?v=uPI8c1ux6d4
en.wikipedia.org/wiki/Oera_Linda_Book
fryskednis.blogspot.nl/
impactsurvivors.com/summaries.html
en.wikipedia.org/wiki/Frisland
nu.nl/politiek/4359915/geenpeil-wordt-politieke-partij.html
frontbencher.nl/peilingen/
youtube.com/watch?v=ywz6nRhkrrw
dbnl.org/tekst/_bel002188601_01/_bel002188601_01_0005.php
partijgedrag.nl/partijgelijkenis.php
breitbart.com/tech/2016/12/14/german-politicians-consider-forcing-facebook-to-delete-fake-news/
fryskednis.blogspot.se/2016/11/baltic-magus-land-on-idrisi-map-of-1154.html
archive.is/Sh8j3
faithandheritage.com/2011/01/a-biblical-defense-of-ethno-nationalism/
ropeculture.org/2016/10/10/synagogue-of-satan/
twitter.com/susanbgoldberg/status/809484938517053440
youtu.be/o8wG8DGcqcA
youtu.be/cmw59R5vKr8
youtube.com/watch?v=ErTLEXJo1QA
youtube.com/watch?v=5xRSgJBbr60
news.met.police.uk/news/man-jailed-for-raping-girl-207032
twitter.com/RedHotSquirrel/status/809830057069998082
denhaag.feiten.info/
archive.is/1F1Ew
twitter.com/EU_Taxud/status/813731913387085824
rd.nl/opinie/moedig-besluit-christenunie-over-oekraïne-1.1362249
arabculturefund.org/donors/index.php
twitter.com/OnlineMagazin/status/814039625786392577
ndtv.com/world-news/berlin-attacker-took-bus-from-netherlands-to-france-sources-1642913
archive.is/Qg397
vice.com/be/article/isaura-sanwirjatmo-maakte-een-film-over-nederlandse-stagiaires-in-suriname-122
waterkant.net/suriname/2015/11/27/chinese-mensenhandelaars-aangehouden-in-suriname/
fvd.nl/verkiezingsprogramma
dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-4082678/Doutzen-Kroes-displays-model-figure-cropped-tiny-shorts-hitting-beach-Miami-family.html
nos.nl/artikel/2151602-verdachte-man-neergeschoten-bij-binnenhof.html
laagland.informe.com/forum/
laagland.informe.com/forum/volledig-open-andersdenkenden-forum-f16/
forum.fok.nl/topic/2088848
npo.nl/hollands-welvaren/03-01-2013/VPWON_1172108
youtube.com/watch?v=nxbYGgtWme0
geenstijl.nl/mt/archieven/2016/09/doodgravers66.html
forumvoordemocratie.nl/standpunten/immigratie-remigratie
twitter.com/NSFWRedditImage

Dagelijkse herinnering dat we die moffen nooit moeten vergeven wat ze ons hebben aangedaan bij de Holocycle

Kanker

Kankerpoppenkast.

Ik had liever gezien dat ze een gevangenisstraf zouden eisen, dan was er eindelijk eens kans dat Bosma het zaakje overneemt.

Tripels van waarheid

Lage energie editie zul je bedoelen.

KANKERKANKERKANKER
KEK
KANKERKANKERKANKER

KANKER
A
N
K
E
R


Ik zie haar weleens bij de appie, maar ik zoi bij Kek niet weten wat ik daar uit kan halen.
En waarom heeft de Wiki pagina van deze doos geen zwarte piet?

Het zijn die kut mocro`s die door hun gedrag en lelijke koppen het op zichzelf afroepen.


Dus heren, hoe gaan we Kek vragen om hulp komende verkiezingen? Memen we een kogel voor Wilders twee dagen voor verkiezingen zodat Bosma het over kan nemen? Of laten wij de Blonde tornado het land zelf schoon blazen?

Een goedenmiddag heren

Alstublieft, oc. Nu tevreden? kanker

Goedendag schijtheren.
De Utrecht-meet was, ook zonder nieuwflikkers, weer grandioos. Mocht er hier iemand zijn die nog geen meets heeft bijgewoond van de /meadhall/, kom godverdomme uit je rukbunker en kom met je mede-pepeposters een biertje drinken (of chocomel natuurlijk).

Zolang Geert niet aan de macht komt. Ik dacht erom op SGP te stemmen.

Utrecht 29 Nov:
>>>/meadhall/5834
Den Haag 30 Nov:
>>>/meadhall/5782
Deventer 28 Jan:
>>>/meadhall/5821
En Leuven zal binnenkort ook weer een nieuwe zijn.


Alsof het een verschil maakt om op die peroxide indojood te stemmen of pro-israel koeken. Dan heb je nog de keuze om op die kankermongool van een Jan Roos te stemmen of pianoligger Baudet met zijn pure kanker van een eDemocratie. Kanker, er is echt niemand die geen totale idioot is waar je op kunt stemmen.

Als je op hun stemt, dan moet je wel op de 'De Rouw van de Kiesvrouw' stemmen.

wat een kanker oc vriend

Nee dankje

DO NOT REPLY TO NEDERLAND THREADS
DO NOT REPLY TO NEDERLAND POSTERS

De utrechtmeet is om 8 uur. Dan ben ik helaas niet aanwezig
wat een kanker weer

De enige autist hier ben jij. Kom gewoon, je zal aangenaam verrast zijn.

Hoezo autistenmeet?
Heb je al wat meet mensen gesproken en kwamen ze erg autistisch over? Anders is dit een erg basis loze accusatie.

Denk je dat wij een stelletje /brit/ autisten zijn wanneer wij meer dan 20 bijeenkomsten hebben gehad?


dgw je oc gepost wordt.

Dus elke partij is pro-Israel? Kanker. Maar met SGP aan de macht kunnen de vrouwen tenminste niet stemmen, én dan hebben we strengere immigratie wetten, Geert heeft dat niet en zal ook vast niks aan het mocro probleem doen.

voorisrael.sgp.nl/

Blijf maar thuis, in je zolderkamer. Vooringenomen hufters kunnen we toch niet gebruiken.

...

Die pagina gaf me spontaan een besnijdenis.

kanker, is er niet één partij met goede waarden die niet voor joden cuckt? Het doet mij pijn in het hart, maar de SGP is helaas de enige partij met goede traditionele waarden.

Tijd om zelf aan een partij te werken.
NederlandS Belang
Afgekort NSB.

Of toch maar de kanker partij aanhouden.

Zou je niet eerst achter je toetsenbord vandaan moeten komen en gelijkgestemden spreken?

nu genoeg geschild voor de meadhall, laten we gewoon de draad vanaf nu voor discussie en schijtpalen houden.

Jesse christus, zit dat ttegenwoordig ook al in het parlement?

Het is alsof ik weer terug ben op de middelbare school, alleen waren turken en marokkanen toen nog in de minderheid en durfde ze alleen wat te doen als ze met een groepje waren. In de grote stad wonen is pure kanker

Man man man wat een taalgebruik. Ga terug naar waar je vandaan komt kanker buitenlander met je duivel trips.

Mijn haat voor nikkers vergroot met de dag. En dan niet te vergeten al die flikkers die alleen maar engels spreken
het is ook lastig om uit te vinden of men nu een pure germaanse meid te pakken heeft aangezien de kans groot is dat er ander bloed inzit. Het feit dat vrouwen hun gezicht besmeren met wat lijkt op een mengsel van sinaasappelsap en datgene wat de stukadoor op je muur gebruikt helpt ook niet echt

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Mijn kankerlaptop deed raar dus ik probeerde systeemherstel te doen maar dat kon niet want jodensoft windows8. Dus ik kies om de windows opnieuw te installeren en toen stond er oppeens 2 keer windows 8 op. Dus ik zet dat kanker ding terug naar de fabrieksinstellingen en nu moet ik vanallerlei kanker gegevens en accounts aanmaken en niks werkt
KANKER MICROSOFT JODEN STERF AAN KANKER REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Installeer Gentoo Nonux

Ik heb nu een blue screen of death en ik ga het gewoon op een zuipen zetten.

Just reformat&install Win7 from usb and be done with it.

...

Bump

Het is een drempel maat

Boekendump hier:
nl.metapedia.org/wiki/Lijst_van_Nederlandstalige_literatuur

Ga ergens anders mieren neuken.

Die lijst is kkgeil.

Wie dat?

claudius civilis? is maar een gok

pindakaas

Spreek je moerstaal :^)


Centurion van een cohort Romeinse Principes

Oude baas.


Bedankdt.

Goedenavond heren. Ik kom tijdelijk toevlucht zoeken zolang ik verbannen ben van koekoekchan. Hopelijk ondervindt men geen overlast van mijn aanwezigheid.

nieuwskoerier.nl/news/28611-showproces-wilders-ondermijnt-de-rechtsstaat?page=1

Leest allen dit draadje eens door. Ligt het nu aan mij, of is die hele site verzadigd van shills? Toen Nieuwskoerier net werd bevolkt met de NuJij populatie (na het uitvallen van NuJij) was dit nog niet zo, ik vraag mij dan ook af of wij kunnen achterhalen waar al die onophoudelijke cuck reaguurders vandaan plempen.

Dit kunnen gewoon geen 'normale' gebruikers zijn.

Ik hoop dat er dan extra krukken zijn voor de AIVD die ik ongetwijfeld in mijn kielzog meesleep.

Ik kan niet zien wie hier nu het hardste cuckt; dat linkse joodje of CuckStijl die serieus joden loopt te verdedigen.

Even zonder gein, hoe kan iemand nu echt zo'n mening zijn toegedaan in het digitale tijdperk waar de informatie aan je vingertoppen ligt? In deze tijd nog janken over 'me anti-semitisme' en 'me arme joden' en 'me holocaust' laat niets anders zien dan dat je volledig halfie bent ja die slechte kut grap was expres.

ben ik blind?
waarom zouden dat niet normale koekjes kunnen zijn? zijn er genoeg van in Nederland.

Ik zie ook genoeg verstandig commentaar, met opduimpjes.


die grappenmaker is de jood van geenstijl, als je oplet komt ie elke keer terug.

Kanker maakt deel uit van onze cultuur.

Check de latere pagina's dan, het zijn echt van die typische shill plempsels. Alles wat niet links is krijgt volop minnen.

Dat of jij krijgt écht iets anders te zien dan ik.

onze cultuur is kanker

Sinds het multi-culturalisme wel ja.

Ik heb geen idee wie dat moet voorstellen, ik denk dat het gewoon een algemene Centurion moet voorstellen.


Ik zou wel willen, maar ik weet niet hoe je Gronings moet schrijven:^(Nog dat het slim is om in de Nederdaad mijn dialect van Gronings proberen te typen.

Hah, onze MSM is al aan het huilen. Propagandamachine draait op volle toeren.
volkskrant.nl/media/breitbart-trumps-mediamachine-komt-naar-europa~a4419348/

lol ze schuiven alles op scheitbart af, terwijl dat nog maar het topje van de ijsberg is. is er in nederland iets van een geroodpild medium? het liefst in krantformaat want dat leest lekker maar een site zou genoeg zijn

Ik keek alleen naar de eerste pagina, wat een beschaming
Dat zijn een handjevol palers die vele malen posten. Persoonlijk kan ik wel geloven dat daar een paar roeptoeters tegen elkaar aan het kankeren zijn.

Maar goed, ik weet ook niet veel, dus een beleefde sage is op zijn plaats hier.

TBH fam, %100 zeker geen AIVD

Volgens mij is geenstijl het dichtste.

www.frissekijk.info

Aha, ik dacht eerst dat het aan mij lag. NuJij was de enige reden om naar nu.nl toe te gaan en de afgelopen tijd vond ik de opmerkingen steeds rechtser worden. Heeft dat iets te maken met waarom ze de stekker eruit hebben getrokken? Na Trump is de media plotseling supervoorzichtig geworden.

Praatbaard en DutchCourage oetz

mooie site, maar we hebben eigenlijk gewoon een nieuwswebsite nodig die meer rapporteerd dan af en toe een artikeltje

Ja, al die blogs die eens in de week dode intellectuelen slecht napraten zijn vrij nutteloos. Dan kan ik beter de boeken zelf lezen. Een goede nieuwswebsite zou inderdaad veel nuttiger zijn.

Als je denkt dat AIVD een agent naar een autistenuitje naar een kroeg gaat uitbesteden dan heb je wel erg hoge dunk van hen. Die komen pas om het hoekje kijken als je gaat organiseren, nu zijn dragnet surveillance ontvangen van de 5Eyes genoeg.

Zullen we dit sponsoren?
radio.therightstuff.biz/2016/11/21/europa-weekly-ep-1-european-salt-mining/
Nog niet naar geluisterd maar hoopte al een tijdje op zoiets en omdat het bij episode 1 al direct op de voorpagina staat moeten de jongens van trs er ook al een tijdje op hebben gewacht.
Dan is er ook nog dewze webstek;
rechtsactueel.com
Ziet eruit alsof je opa hem heeft gemaakt maar is de enige die ik ken in de trant van wat je zoekt,

...

Een NL bijdrage zou zeker iets toevoegen. Ze lezen een paar artikelen voor en geven er wat commentaar bij. Is er iemand die niet al te Autistisch is én niet als een flikker praat te prorren?

NIEUWE PRAATBAARD
youtube.com/watch?v=4A6cUoGRsu8

Eindelijkkk.

Als je hem goochelt zie je dat het een straatschijter is

mooi man

Zwartacus

Nieuwe peilingen.

Ik kan me niet voorstellen dat de Partij van de Apen maar met 1 zetel omlaag gaat aangezien ze het grootste deel van hun stemmers verraden hebben en hard voor de EU schillen. Ik neem dat diegenen die nu nog PVdA stemmen vast de harde kern van idiote liberalen en studenten zijn of zo.


Kek


Poep in het toilet

Denk ook omhoog… gezellig. Misschien dat Geenstijl/Dumpert die gasten minder (lees: geen) aandacht kan geven.

Dan geeft de Vara ze wel aandacht.

Zal waarschijnlijk een PVV/VVD/50+ kabinet worden. DENK zal extra zetels voor de PVV opleveren ook wel.

Zou een interessant kabinet zijn met de kleine kans dat Le Pen begin volgend jaar de Franse verkiezingen wint.

Als ik dat plaatje goed lees gaan ze van 38 naar 9, dat is wel iets meer dan 1 zetel. Die -1 is vergeleken met de peiling wan vorige week.

SYLVANA SIMONS ULTIMATE EDIT
youtube.com/watch?v=uPI8c1ux6d4

Kun je ophouden met je kanaal te shillen.
Je paalt ze al zins de eerste draad en je krijgt er bijna nooit reacties op, je zou onlangs wel moeten weten dat hier mensen er niet of nauwelijks in geïnteresseerd zijn. De mensen in de draad die je filmpjes wel leuk vinden heb je al te pakken. Voor de rest is het alleen maar vervelend.

Hxfhgkgzz ivjjxhsy jgjxhxh ugjvjv cfjjcjcjv. fjjfjcj ohoqdh h gkvkrgi stshjv?
Igigky.

Flikker op crypto Jood.


Geniaal.

Hou je kanker muil.

De meeste mensen denken totaal niet na over de stemkeuze. Mijn zgn. hoog-opgeleide nichtje stemt PvdA omdat de moeder van een kennis voor de PvdA in één of ander dorp in de gemeenteraad zit.

also i like the way you guys spell jew
jood

Opgeslagen in de "Arische vrouwen in graanvelden" map


Vergeeft u mijn leesproblemen

yeah rhymes with dood or death as well

AYO HOL UP

Dutch are the best yuros
Thanks for keeeping muh puritan heritage safe

t. burger

I'm a burger (sorry to barge in on your Neder party) and I knew about Black Pete but the term Zwarte Piet (in particular the 'Piet') sounded french so I had to google it. Also I heard before that black pete's origin goes so far back that's it practically pagan but my question is where did the older Dutch peoples get the idea of a santa/odin's little helper being a nappy haired negro? to me that's something that could've only have come from the colonialist era.


I also have a second question, whats the island below iceland also shaded pink? is it some kinda mythical island? also why isn't the Britbong isles or at least England considered part of this nordic coalition? (if it's because of the Keltische admixture then Iceland/Norway/Denmark/ and the majority of this pink shaded territory besides Sweden should not be shaded. [also daily reminder that only Swedes are pure nord and the rest are all dirty mudbloods like the Fingolians] )

The story of black pete is that Saint Nicolas freed him from the Moors in North Africa, who slaved the sub saharans. This was around the late middle ages, when the barbary pirates really got going.

England is not a part of the coalition, because the Dutch and the Anglo's were rivals (both sea-faring, trading nations), and often fought wars, in which the English stole colonial possessions (New Amsterdam, South Africa). Also the eternal anglo meme gets propagated a lot. And the Anglo's got BTFO by Michiel de Ruyter

The island below Iceland is a manmade island, because we dutch are awesome with waterworks and land reclamation (Deltawerken, Flevoland)

its must've been flooded a long time ago then because I've never seen it on a map. Also what was/ is the island called? (also this is the first time ive heard of an actual manmade island thats not just a bridge connecting 2 pieces of land or just a floating garbage dump where seagulls can go to choke on bits of plastic)

Are you guys actually proud black pete? I mean it almost sounds like post-civil war era narrative of freeing the oppressed negro from the evil southerners.

There is a documentary out recently that goes after the history of zwarte piet. I haven't seen it yet, but others might know your question.

The Island is Frisland. It's a island that is on medieval maps. It also part of the altland(old land/atlantis) that is swallowed by the sea during the great flood 2193BC. This is all mentioned in the Oera Linda. The Oera Linda Book is a old Frisian book with the correct European history that the jews claim to be fake. Germanics/Nordics used to be Frya's people(free people). Frisians were the last of these people to hang on to the old culture. In the OLB it's also mentioned that criminals get sent to the iron and tinlands(Britain).

en.wikipedia.org/wiki/Oera_Linda_Book
fryskednis.blogspot.nl/
impactsurvivors.com/summaries.html


WY

WIENE

KENINGEN!!!

en skyt

So was it actually man made? or just a piece of land that was covered up from the sea level rising through natural temperature warming?


First off, why? what could Jews possibly gain from denying the existence of an island?
(especially when if there was an island there; there could be potential shekels to be made through redeeming the island and using it as a trading post)
Second off, has there been any maritime archeology done to prove the existence of this island?


lol wat? so Britain was the proto-australia?
I thought the Dutch and Scandinavians came over to Britain through various migration waves, waves such as:


1. Loose and unorganized settlement from various different viking groups who wanted to have a new life and their land by sailing to the rumored land where land was abundant and uninhabited; Briton. The populations of pre-anglo-saxon Britain were two close nit populations; the Scots and the Welsh. The Welsh were all cozy and snug in the Cambrian mountains and the Scots were all located in the cold desolate Scottish Highlands that no one wanted. That essentially left the rest of modern England open to settlement.


2. A dealing between king Vortigern of Cymru (Wales) and the Dutch nobility as well as Dutch mercenaries who were offered uninhabited land (located in modern day England) in exchange for protection from the invading barbarous Scots from the north; who both outnumbered the Welsh and who had began to rapidly expand southward after Roman troops dispersed from the province of Briton after the collapse of the Roman Empire.

Frisland isn't man made. You can see on satellite images it is now a shallow part of the sea.
en.wikipedia.org/wiki/Frisland

Jews claim the Oera Linda Bok is fake. And with claiming that than true history is fake. Frisland is just a part of that history. Fake jewish history as is teached in the western world is a way to undermine our people.

Yes, but it was so 4000 years and more ago. The book has the old laws of the old land in it. Before the bad times 4000 years ago it was a very advance civilization. This is were the Atlantis myth comes from.

i thought it came from odins ravens, huginn and munin who informed him on the way things were going in midgard

so have any people done any maritime archeology in that area to prove frisland was a thing? I mean how hard would that be? Archeology was what proved the Norse actually came to contiental America so how would that stop archeologists from researching Frisland?

Probably no funding for it from the jews.

Maritime archeology is still in kiddie shoes, so no. Especially not that far out in open sea.
Wy wiene keningen


Piet(er) = Peter
Commonly etymologically traced to Rock, but Piet also means to 'spring forth from the earth'. Black Pete is a euphemism for the Devil, as you aren't supposed to say his name or you summon him. With Zwart (Swarthy) also having the connotation of evil.

The blackface in Page clothing comes from the boogeyman figure of a Moorish slaver. Up until the 19th century the Barbary slavers raided European coasts and stole undefended people away and sold them into slavery. With the celebrations of Sinterklaas parents warn their children that naughty kids get taken away in a sack back to Spain, which is areference to the old Moorish holdings, as St. Nicolaos was a Bischop in Anatolia. This boogeyman has merged in the Netherlands, being a coastal land with seafaring peoples, with the devil figure during Yuletide. This pairing is everywhere the Aryan man has gone in some form of another. Pic related are the Iranian equivalents of Sinterklaas & Zwarte Piet.

These original meanings have been largely forgotten, which prompted later generations to invent myths of Black Pete being a freed slave instead of being the slaver, and explanation of him being pitch black because of chimneys. Same goes for the other relations the celebrations have with Odinic myths and Saint Nick (writing poems, gifting chocolate runes, having black servants observe the deeds of Man, riding his white horse over rooftops, etc)


That's a modern invention, stop peddling that bullshit. Zwarte Piet is a slaver, not a slave. All Moors are depicted as pitch black, just look at the Sardinian/Corsican flags or how St. Maurice is depicted.

That sounds like untermensch talk to me. What ever happened to the Aryan man doing the so called 'impossible'?


as far as the funding goes, does there exist no rich people who would fund something like this?

-Small ship
-One man submarine
-Scuba diving equipment

If we somehow got enough funding for that we could even build an off shore platform as a base.

Call me a LARPer but I don't see why this is somehow an impossible feat

Do you really need to ask?

well white people still do impressive things don't they? I mean how is ZOG going to stop people from doing innocent research? how would innocent archeological research some how lead to 'anudda shoah'? its not like we'd being doing racial research or anything that could 'promote' facism.

The Jew isnt going to cry out in pain when a team of guys go off to try and find a lost island rumored to hold civilization, and if the Jew were to, it would only make them look crazy in the end.

It would be like claiming someones a nazi for wanting to find 'Atlantis' or the 'lost city of gold'. And you saying that its a hopeless pipedream because of the Jews makes you sound like a cuck.

You are very naive.
Admirable that you think the way you do, but you clearly don't know much about what goes on on the fringes of archaeology and chronology. Calling others a cuck for your own ignorance only makes you look dumber than you are.

Now shoo away and let us wish upon each other illnesses in peace.

Formatteer je harde schijf en smijt er GNU/Linux op.
Het is echt niet moeilijk hoor.

what ever, I just dont that archeologists doing independant research is a bad idea. And I didnt call you a cuck just that you sound like one. I get that the majority of sciences and social 'sciences' are Jewed but I don't think that doing some perfectly harmless research is some how going to lead to the Jews trying shut it down.

dont think* that

Do you know any archeologists?

Yeah… Neither do I

nu.nl/politiek/4359915/geenpeil-wordt-politieke-partij.html

Okee dus nu hebben we twee nieuwe partijen die voortgekomen zijn uit het Oekrainereferendum. Terwijl Jan Roos al lijsttrekker is geworden van VNL. Ik snap niet waarom Geenpeil en FvD dit slim vinden. Zo verdeel je het electoraat alleen maar waardoor uiteindelijk geen van de drie een zetel haalt.
Wat is er echt gaande? Is dit allemaal een complot om te voorkomen dat VNL in de Tweede Kamer terechtkomt? Of om de groei van de PVV in te perken?

Het laat vooral de nood zien voor een partij die openlijk rasistisch en antisemitisch is

Dagelijkse herinnering dat dit rechtmatige Nedersaksische klei is

watergeest alstublieft

Wat doet die noordzee daar?

Zou tamelijk mooi zijn. Alleen jammer dat die randdebielen van DENK nog steeds zetels hebben, maar op zijn minst brengt dit de landverraders van de PvdA tot zinken.


Rechtvaardige Nederlandse Zee.

wat

Is de VVD bereid om met the PVV een meerderheidscoalitie te vormen? Volgens de peilingen van (((Maurice de Hond))) zouden ze samen maarliefst 58% van de stemmen kunnen behalen.

frontbencher.nl/peilingen/

Ga d'r maar niet van uit, VVD zullen wel weer proberen een of andere Jodencoalitie te vormen met "centrumpartijen". Niemand wil de neger van Venlo in hun coalitie, ook al zeggen ze dat niet hardop want men kan het volk niet laten merken dat alle partijen eigenlijk gewoon de voeten van de EU likken.

Ik denk dat de joden die achter de PVV zitten ook niet willen dat de PVV aan de macht komt. De PVV is gemaakt als uitlaat klep voor het opstandige volk. Het is ideaal voor hun om een partij te hebben waar een gekke jood aan kop staat die wel een rare uitspraak doet zodra de kans er is dat ze aan de macht komen.

Apart is dat VNL als enige nieuwe "rechtse" partij zetels haalt en ook gekken(Jan Roos) of joden(Moskovitz) als lijsttrekker hebben. Het lijkt wel of dat is om de opkomst van een echte oprechte partij die tegen de gevestigde orde is tegen te houden.

Ik vrees dat we ons landje dan ook niet op een democratische manier zullen kunnen redden.

Je vergeet het hele oude land.


De onrust bij het volk is er. Nu nog de juiste partij die moet worden gecreëerd.

STEM NIET OP PARTIJEN DIE IN DIT TIJDPERK NOG STEEDS TEGEN VUURWAPENS ZIJN

EEN JAAR WACHTEN VOORDAT JE EEN LULLIGE .22 MAG KOPEN

VERBODEN OM JEZELF MEE TE VERDEDIGEN TIJDENS INBRAAK

VERBODEN OM JE EIGEN VUURWAPEN TE PRODUCEREN ZELFS ALS JE EEN WAPENSMID BENT!

VERGEET NIET DE ZOMER 2016: DE ZOMER VAN TERREUR! IEDEREEN WIL NU EEN VUURWAPEN OM ZICH VEILIGER TE VOELEN. MAAR WELKE PARTIJ DOET DAAR IETS MEE?

HEB JIJ NOG VERTROUWEN IN DE POLITIEK? DE POLITIEK VERTROUWD JOU NIET EENS MET EEN .22 IN JE EIGEN WONING!

DUS: STEM ALLEEN OP PARTIJEN DIE UITDRUKKELIJK PRO-VUURWAPEN ZIJN!

VUURWAPENS ZIJN HET ENIGE WAT ONS KAN BESCHERMEN TEGEN DE STROOM VLUCHTELINGEN EN MISDAAD DIE ZE MET ZICH MEEBRENGEN. ALS JE ERGENS ANDERS OP VERTROUWD ZOALS POLITIE OF DE "DEMOCRATIE" DAN BEN JE EEN SUKKEL

MAAR DE PARTIJEN HEBBEN HET LIEVER OVER LEGALIZEREN VAN WIET EN BASISINKOMENS. ZO BANG DAT ZE ZIJN VOOR EEN ZELFSTANDIG EN STERK VOLK

DAT WAS ALLES. SORRY VOOR DE MUUR RODE TEKST MAAR DIT MOEST GELEZEN WORDEN

Welke partij is pro vuurwapen dan, kankermongool.

"HUILIE HUILE ALSJEBLIEFT VOER MIJ MET EEN GOUDEN LEPEL"

Zoek het lekker zelf op als je mensen gaat uitschelden…

Autisme

Ga lekker terug naar reddit.

Cucks die zullen genieten wanneer ze hun vriendin en familieleden verkracht zien worden voor hun ogen. Veel plezier met je no guns, flikkers.

Als je wil mensen overtuigen om voor een pro-vuurwapen partij te stemmen, is het misschien handig om op te merken welke dat zijn.

Geen enkele doet dat openlijk, lullo. Het is de bedoeling dat je zelf achter zoiets aangaat ipv blind vertrouwen op de politiek. Vuurwapenbezit is net zo foei in NL als pedofilie.

DUS: stuur een mailtje naar wat politieke partijen, vraag ze wat hun positie is, probeer ze te overtuigen en meer van dat soort dingen. Nee een politieke partij slechts voor vuurwapens zal het niet goed doen in NL. Ja politieke partijen zijn echt bang om er voor uit te komen als ze pro-vuurwapen zijn. Doorgaans zijn de rechte partijen pro en de linkse partijen anti maar partijen zoals de VVD zijn dus "slap" voor vuurwapens en maken zich zelden sterk. Wist je dat voor de schietpartij in Alphen de wachttijd voor een .22 slechts drie maanden was? Maar dat is een jaar geworden alleen maar omdat iemand die al jaren lid was van een schietvereniging (en ook al een keer weggestuurd was) een hoop oude mensen kapotschoot omdattie zo gek als een deur was. Maar goed blijkbaar geen enkele partij die zich daar tegen verzet heeft of dat nog steeds doet.

Zie ook: de staat van de democratie in Nederland. Je kan hier iedere verkiezing partijen gaan vergelijken en tot de conclusie komen dat ze allemaal pro-Israel zijn. Zolang je die partijen niet benaderd en met ze in discussie gaat ben je zowieso kansloos.

En hier gaan lopen posten welke partijen je hebt benaderd en hoe je ze hoopt te manipuleren is natuurlijk helemaal niet slim dus vraag er niet naar maar meme het gewoon de realiteit in.

Ik ben niet degene die zegt dat mensen op pro-vuurwapen partijen moeten stemmen. Dat ben jij.

Waarom stuur jij niet een mailtje naar wat politieke partijen, en geef je ons een kopietje van het antwoord?

Dat geld ook voor jou. Als jij een bepaald standpunt belangrijk vindt en mensen wilt overtuigen om voor of tegen dat standpunt te stemmen, dan kan je minimaal zelf de moeite doen om mensen goed te informeren. Dit betekent dus ook onderzoek doen welke partijen het standpunt representeren.

Het wordt een aardig saaie kaart als je alles Oranje gaat kleuren.
Daarbij staan de Lethouwers niet eens op die kaart, en Noord-Afrika zou niet Lydia heten, aangezien Lyda's volk negers zijn. Dat gebied zo noemen zegt juist dat het Negerland is ipv Vrijland. Welke pauper heeft dat nou weer gemaakt?

Omdat ik de mailtjes stuur onder mijn eigen naam wat de kansen op een reactie aanzienlijk vergroot? En omdat ik mijn identiteit liever niet prijs geef, niet hier en ook niet bij de partijen naar wie ik gemaild heb? Kan je dat een beetje begrijpen?

Ik heb je antwoord toch al gegeven: er is op het moment geen enkele partij nadrukkelijk pro-vuurwapen. De rechtse partijen zijn vriendelijk naar vuurwapens maar bereid de wapenliefhebber te naaien (wat ze dus al eerder gedaan hebben na de schietpartij in Alphen) Er is tot nu toe geen enkele partij die iets over vuurwapens in hun verkiezingsprogramma heeft. Wil je dat graag? Stuur dan een mailtje naar wat partijen. Als er maar een iemand een mailtje stuurt gebeurd er natuurlijk niets. Als meerdere mensen mailen dan doen ze er mischien iets mee.

Wat mij betreft is het verlagen van de drempel voor vuurwapenbezit en zelfverdediging het enige wat er toe doet tijdens de komende verkiezing. De situatie met de vluchtelingen hebben ze niet eens in de hand, dat is aan de EU (en dat kreng Merkel) Met vuurwapens kunnen we in elk geval onszelf verdedigen ook al is onze regering een slaafje van de EU, Israel, NATO en ga zo maar door.

Je kunt je conclusies per partij gewoon delen. Je hoeft niet de mailtjes te kopiëren.

Maar wat jij wilt is dat wij gaan mailen naar partijen zodat deze hun standpunten gaan aanpassen. Je kunt beter dergelijke ideeën gewoon opgooien in plaats van op een dergelijke achterbakse manier het voor elkaar proberen te krijgen. Wij zijn namelijk vrij geoefend tegen degelijke subversieve acties. Wij zijn niet je persoonlijke leger.

Oh sorry, je was ervan uitgegaan dat ik letterlijk alle partijen had gemailt en dat ze allemaal zo vriendelijk waren om uitgebreid antwoord te geven?

Stuur gewoon een mailtje naar je favo partij(en) als je er wat om geeft. Dan krijg je in het meest gunstige geval een vriendelijk mailtje terug waarin staat dat ze het er over zullen hebben binnen de partij. En daarna maar hopen dat ze er wat mee doen. Dus voor de tigmiljoenste keer: stuur ze zelf een mailtje zodat ze er meerdere krijgen (maar geef je identiteit niet prijs op internet) Ik weet niet wat jij voor mailtjes terug had verwacht maar je kan er zelf achterkomen, mischien doe je het zelfs beter dan mij. Ik heb in elk geval niks wat de moeite waard is te vermelden anders zou ik het wel doen natuurlijk.

En tja als jij denkt dat voor vuurwapenbezit zijn mijn persoonlijke leger is… Je moet het voor jezelf doen natuurlijk. Je kan ook de partijen vragen waarom ze zo voor Israel zijn, het is maar wat je zelf de moeite waard vind. Als je een te lastige mail stuurt zullen ze niet eens antwoord geven denk ik.

In ieder geval, als antwoord op de eeuwige vraag "Op welke partij zullen we stemmen" is mijn antwoord: stuur ze gewoon een berichtje, als je niet eens met ze kan communiceren waarom zou je dan op ze stemmen? Mischien dat je/we uiteindelijk wat invloed krijgt/krijgen over hun programma. Ze willen onze stem uiteindelijk.

Persoonlijke leger slaat op de
miem. Die is in de trant van je anons geen bevelen kunt geven om een bepaalde actie uit te voeren. Maar dat terzijde denk ik dat het nog beter is dergelijke vragen te stellen tijdens bijeenkomsten van de partijen.

Als je invloed wilt uitoefenen op een partij, met kans op resultaat, moet je lid worden en binnenin invloed gaan uitoefenen op de ledenvergaderingen.

Veel succes bij de PVV dan. Die hebben namelijk geen leden.

Ga dan kanker krijgen en stem NVU

Die heeft precies twee leden, leugenaar. Geert Wilders and Groep Wilders.
Maar hè, als je die indo-jood wil beïnvloeden, dan veel geluk. Maar ik denk niet dat je dat gaat lukken

Tijd voor

NEDERLANDSE VOLKSMILITIE

NVU heeft nog nooit landelijk meegedaan.

Ik ben geen Wilders stemmer. Ik gaf gewoon een voorbeeld. Daarnaast denk ik dat je met lid worden niet veel meer voor elkaar krijgt dan met een mailtje.

Ik ben gewoon voor vuurwapens. Niet dingen uit hun verband trekken aub.

Dit dan. Maar met luchtdrukwapens?

Dit is in zetels, niet percentages. 58 zetels zijn geen meerderheid.

mortieren zijn makkelijker te maken en ook beter te richten lijkt me

Alsof we nog meer van die friese kankermoffen nodig hebben

drempel

Verlepte achterlijke kanker mongool.

Wie /Yernaz/ en /Baudet/ hier?

wie is die lelijkerd?

Kijk maar:
youtube.com/watch?v=ywz6nRhkrrw

Ik vind hem wel geinig.

Hij lijkt hier wel op

Ze noemen hem ook wel eens een breedbekkikker.

...

Al Gore AUB.

Het plaatje is uit een Engelstalig versie van het OLB. Het verbaasd mij niet dat de eeuwige anglo dergelijke plaatjes verkankerd.


Hoe lang bestaat de NVU al? Die gasten zijn echt al decennia lang totaal niks aan het bereiken. Zouden ze zelf door hebben dat hun manier gewoon niet werkt.


Zeker weer een Braboriginal. Pure Frankenkanker.


Als ik hem voorbij zie komen lijkt het in eerst instantie altijd dat hij geen neus heeft. De ruimte tussen zijn neus en bovenlip is echt enorm.


Kanker op naar je tin en ijzer draad.

drempel

Godver. Ik had zoveel vertrouwen in Bidet. Met zo'n neger erbij begin ik echt SGP te overwegen.

Oera Linda draad gemaakt om anglo's te leren dat wy keningen wiene.

Yes, she's positively virginal.


Okay so I may be a half-breed but at least I'm descendant of the last free people.

...

The people who built their own country!

Dan weet je niet wat nationalisme betekent, kerel.

Jan Ott zit in de OLB draad.


Ik zou zeggen stel je vragen en kijk of hij reageert.

I once went to Amsterdam and I didn't smoke weed. Took a trip through the city, though and shipped through the graachten, went to haarlem to look at tulips, visited a peanutbutter mill and even checked out the Anne Frank museum I don't know why I wrote this, probably because I'm high. Have a nice weekend my lads.

Mensen zoals jij zijn een kankergezwel. Blijf met je gore anglopoten uit onze steden.

I will buy all your property and rent out to niggers only.

Go fuck you anti-anglo wanker, no need to be jealous of our superiority

You're hardly better than jews.

Even vastly outnumbered we fuck you up.

Kill yourself.

Raid on the Medway was the easiest victory ever, islandkike.

...

Eerder een breedbeknikker.


Letterlijk ZOG willen.

Mooi lijstje, zo kom ik de kerstdagen wel door.
Plaatje gerelateerd is ook een aanrader.

that one dino-chicken in the middle looks pretty good and is probably what dinos looked like

godverdekanker das grappig

Nothing wrong with this, it's just another business. If you don't like it, just don't use their services.

I think that coffee is used as an identifying word so that large numbers of slide threads can be organised simultaneously

I know they do it in Sweden, its known as white pixellisation

Waar komen al die kankerschillen vandaan?

t is nogal een verhaal , maar het schijnt dezelfde spammer van vorig jaar te zijn.
>>>/baphomet/117501

waarom sage?

yes he can be ethnically german but not racially german this isn't my fucking choice its what the word means in English you dumb cunts.

That's not actually too bad by pol standards

RIKKO REKT BADR.
Marokkanen en buitenlanders in fatale toestand.

Why do they bother working if they don't own anything? That implies that don't receive anything for their work.

Give it a rest faggot, you sound like a homo with these catty little shit-talk threads

You're assuming white nationalists are white supremacists, and also that intelligence is the only thing that makes you supreme

dont know the term in inglish but its the fuckers who dont have shit, work by the strenght of theyre own arms, and theyre only possesion is theyre son s= the prolariat i guess

Guess i'm a nigger then. Though i knew that since i learned my name is Daquan.

Fuck you, you goddamn roach. I have never met a Turk that I didn't want to fucking strangle and you're just adding to how much I hate you scum. Fucking off yourself.

...

The Welsh. Because fuck those sheep shaggers.

Seriously Russia, because 140 Gopniks don't make a good country.

Because they are from "secret CIA reports".

When you have a sickness in your body, you start hating yourself as a whole or do you fight that same sickness?

Fight the Jew not yourself.

Like following regulations?

It's like stereotypes exist for a reason.

...

Nope.

Per the leaders of the South, per their declarations, per their laws: succession was about slavery.

This cannot be argued against. It is fact. You are wrong. All that we have to do is read what they wrote.

The civil war was about exactly one thing: slavery.

And the proof is linked right above you.

Stop indulging your romanticized bullshit.

You are simply wrong.

Why in god's name does that britbong commie have such an influence over western culture??

...

Allbthe people who know how to donit eventually ovrrdose anyway so knowledge is lost

No

It's like you want a beta uprising. Also polygamy is something for animals, not civilized cultures.

He was the one who created all the Eternal Anglo threads before he went on his murder spree.

Shows you how trustworthy and moderate Iranians are. Now watch them show up in this thread to do taqiyya.

IS ANZU SAFE?

More ads that make the site almost unusable on mobile.

Tomorrow

i think thats obvious famalamalamlam

Stale pasta

I feel like Jill is Soro's real weapon. Hillary would just be a distraction while Jill was the one really poisoning our country.

He meant stop being a cuck and get back with the program.

You're mistaken.

For the first two or so years of his term, Fox and most conservative news sources called him


With the emphasis that his name sounded like Saddam Hussein, and Osama combined

its an oxymoron. a contradiction in terms.

Deze shill r8 ik rama/rama.

En nieteens één keer herhalende getallen. Sneu!

Bekijk ze

Beter gaan ze wat aan deze kanker spam doen.

BeKEK de nummers!

Om wat licht te brengen in deze berg van schijtpalen en kanker ga ik maar eens proberen om een nuttige paal op te stellen door de vragen of er hier mensen gelovig zijn.
Hebben wij hier überhaupt christenkoeken in /nederpol/ ?

Ikzelf ben over de laatste paar maanden soort van bekeerd tot het Germaans Polytheïsme en dat heeft zo de nodige invloed gehad op mijn politieke ideeën. Zijn er hier nog meer gelovige mensen of is het merendeel atheïstisch ?

Ik geloof in de oeroude, Wralda. Woedan en neef Teunis waren belangrijke figuren, maar geen goden.

hallo jongens
ik zat net (((televisie))) te kijken en er kwam een reclame van AEGON over een blanke die met een nikker een baby heeft

hier krijg ik echt de kanker van, maar hun zijn niet de enigen die cuckery in hun reclames proppen
Kan hier iets gedaan aan worden?

Ik wil wel, maar het rationeel denken staat mij in de weg. Ik denk zoiso dat godsdienst een noodzakelijk iets is voor een maatschappij, maar dan geen koekengodsienst zoals Christendom die mensen zwak maakt. De vraag is, is het überhaupt nog mogelijk om mensen wederom te laten geloven in wat onze voorouders geloofden?

Heb je die reclame van H&M gezien? Kijk al jaren geen tv meer dus toen ik deze schijt zag kreeg ik bijna een beroerte, nu ik hun youtube kanaal bekijk voel ik de tumoren op mijn oogbal groeien.

mijn vingers verstijfden en bewogen van zichzelf terwijl mijn gezicht pic related werd

waarom bestaat dit

Gegroet, kankerheer.

Er zijn een aantal Heidense groepen in NL, als je je autisme redelijk kan bedwingen neem ik je graag eens mee naar een bijeenkomst/activiteit (de goede groepen zijn redelijk gesloten tov buitenstaanders).

Webm gerelateerd, moge je paden leiden naar zinvolle plekken en ervaringen.


Je rationeel denken weerhoudt je niet om deel te nemen aan onze oeroude Europese tradities.

En zelfs dan, de belevenis is heel anders dan geretardeerde Abrahamistische geloven.
Je kan bijvoorbeeld de Goden zien als een ideëen dat onze voorouders gaven aan wetenschappelijk verklaarde processen oa. in het heelal.

De geschiedenis bestuderen van pre-Christelijke Europeanen is trouwens rationeler/gezonder dan isolatie van onze roots.

Stel dat dat is wat het is, wat is nou het punt van je geloof? Waarom zou ik buigen voor een boom of donder?

Afbeelding geralateerd.

Nogmaals, het is geen semitisch geloof waarbij subjectie tot ingebeelde vriendjes. De belevenis ervan is fundamenteel anders, het gaat eerder over leven samen met je eigen, natuurlijke omgeving dan jezelf te cucken in naam van en idee of ideologie.

Ik zal maar eerst eens beginnen met het bestuderen van de sages voordat ik aan zulk soort groepen begin te denken, dunkt me. Momenteel ben ik druk bezig boeken te lezen en mijn Germaanse huiswerk te doen.
verder is het grootste deel van mijn familie christenkoeken van het protestantse zionistische type dus het lijkt me verstandig om dit religieuze dingen voor hen verborgen te houden


Ik ben van mening dat de goden de hiërarchie bepalen in deze wereld. In de Lay van Rig bezoekt Heimdall drie gezinnen van drie verschillende rangen. Men kan hier al zien dat er een duidelijke scheiding is tussen verschillende rangen en standen als uit de drie gezinnen de drie rangen van Thralls ( horigen), Vrije Mannen en de Adel-Krijgers ontstaan. Verder werden sommige Goden, zoals Wotan vroeger exclusief aanbeden door bepaalde bevolkingsgroepen. De Alvader is vooral belangrijk voor hen die zoeken naar wijsheid en initiatie in bepaalde magische riten. Verder zijn er een aantal zaken waarin hij ook vaak aangeroepen werd, zoals de oorlog en is daarom een belangrijke God voor de aristocratie.

>niet de symboliek van de Wereldboom begrijpen als middelpunt van het zonnenwiel met Midgard in het midden en de acht spaken van de acht werelden eromheen

Ik ben trouwens de user die paalde in de vorige draad over het belang van een aristocratie van het verstand

En het punt is je cultuur als traditie door te geven en te herbeleven.

Er zijn zeker occultistische elementen maar in de belevening van bv. Ostara krijg je samenkomsten met je eigen mensen, wat oa. een sociale functie heeft.

Vroeger reguleerde het de maatschappij (vruchtbaarheidsfeesten (oa. pre-Christcuck-Sinterklaas) om ons voortplantingsprobleem te helpen is in onze tijden zeker welkom), vandaag zie ik het als en voorttting van onze échte cultuur.

Excuses, ik kom verkeerd over:
pre-christcuck-sinterklaas had elementen in zich van vruchtbaarheid, maar is een gebeurtenis dat vooral met de heropleving van de aarde en dode voorouders die de levenden bezoeken.
bv. elk ongetrouwd meisje kreeg een zwarte veg op haar gezicht bij bepaalde optochten, wat hen markeerde.
Voor de vrouwen dan warn bepaalde gbruiken een opportuniteit om het hen makkelijk maken om een sterke en gzonde partner eruit te vissen.

Interessant, maar om eerst je vraag te beantwoorden: Ik ben niet atheïstisch, maar ook niet ongelovig, tot voor kort was ik nog Christenen, maar daar ben ik een drie kwart jaar geleden wel vanaf gekomen. Aangezien je er steeds minder om heen kon dat de kern van dat geloof toch daadwerkelijk wel Joods is, dat het geloof zich door de geschiedenis veelte parasitair heeft gedragen om zich te verspreiden. En de goede dingen er aan, afkomstig zijn van de culturen die ze opnamen en een flinke dosis klassieke filosofie zijn, ben ik niet langer overtuigt dat het Christendom de beste belichaming van de hogere waarheid is.
Als het geval is dat de juiste dingen aan het Christendom ergens anders afkomstig zijn, kan ik net zo goed naar de bron gaan en nu zit ik ook een beetje op het pad van Germaanse geestelijke traditie. Het is alleen dat ik er nog veelte min over weet en naar leef dat ik me niet het een of het ander noem.


Ik weet misschien niet zo veel over de Germaanse goden, maar ik weet wel wat filosofie. En als er een ding is dat me duidelijk is geworden door het lezen, van bijvoorbeeld Plato. Is het wel dat Rationaliteit Idealisme niet tegen spreekt en als een immateriële wereld echt is, word het niet zo moeilijk om geloof en andere verheven leren/ filosofieën te geloven en begrijpen.

Excuseer als het een dubbel paal is.

Ik ben bezig met deze te bestuderen. Overigens ben ik Vlaams, dus mijn 'oorsprong' is nogal moeilijk te bepalen Saksen, Friezen en Franken, als ik deze site mag geloven dbnl.org/tekst/_bel002188601_01/_bel002188601_01_0005.php Uiteraard zijn het allen stuk voor stuk germaansche stammen van oorsprong, dus behalve naamgeving zal er wel weinig verschil zijn.
Ik ben momenteel Evola aan het lezen en ben -momenteel- van plan daarna 'summoning of the gods' van Collin Cleary te lezen. Mocht iemand een beter boek weten, suggesties zijn welkom.


Klinkt nogal autistisch, maar moest je eens in de buurt zijn van een echt oud bos, en je komt zo'n plaats tegen als in het prentje dan raad ik je aan er even halt te houden en de sfeer op die plaats te voelen. Je ik althans voel iets ouds en magisch. Het is dus niet per se bidden voor een boom, eerder beseffen dat de mens onderdeel is van de natuur, en dat we dat nooit mogen vergeten.

Dit


Zeker, het kan een dubbele rol spelen in de moderne maatschappij. Ten eerste als feest der vruchtbaarheid voor de "gelovigen" en ten tweede als een vereniging van de mens met zijn aloude religieuze en traditionele cultuur


Ik kan je aanraden om wellicht eens dat Penguin Books boek te lezen dat de mythes van de Edda samenvat met notities erbij. Is niet moeilijk te vinden als pdf op internet en het is een babby's introductie tot mythes.

Overigens, ik ben momenteel universiteitsstudent en zie het wel zitten om een soort van 'nationalisten/natsoc groepje op te richten'. Folders verspreiden over de campus, bijeenkomsten houden voor de gezelligheid en discussies. Echter vrees ik dat adolf's quote werkelijkheid zal worden, ik zie het niet zitten buitengesmeten te worden eerlijk gezegd. nog niet suggesties?

Plaatje vergeten

Een lijstje van aanbevolen boeken (ik heb ze zelf niet allemaal gelezen):

Edda - Dr. Jan De Vries
Edda - Marc Otten
Snorri Sturluson Edda - Marc Otten
Godenverhalen uit de Edda -Dan Lindholm
De eeuwige ordening - Aat van Gilst
Het heilige en het profane - Mircea Eliade
Noordeuropese mysteriën en hun sporen tot heden - Farweck
De Graal, tussen heidense en christelijke erfenis - Koenraad Logge
Heiden zijn vandaag de dag - Alain Benoist
Kelten in de Lage landen - Herman Clerinx
Kelten en de Nederlanden van prehistorie tot heden - Red. Lauran Toorians
De Vikingen achterna, wat de runen ons vertellen - Johan Nowé
De wedergeboorte van de natuur - Rupert Sheldrake
Mythen en bewustzijn: de kracht van de mythologische verbeelding - Joseph Campbell
Goden en helden van de vikingen - Magnus Magnusson
Riten en symbolen van inwijding - M. Eliade
Met open zinnen: natuur, landschap, aarde - Tom Lemaire
Mythische en heilige plaatsen: landschap en psyche - Stefan Brönnle
Onsterfelijke roem: het epos in verschillende culturen - Red Mineke Stripper
Het gevecht met de duivel. Heksen in Vlaanderen - Cois Geysen
De Keltische erfenis: riten en symbolen in het volksgeloof - Luc Machiels
Wat mythen ons vertellen: J. Campbell in gesprek met M. Toms - Red. John Maher e.a.
Het paasfeest in geschiedenis en volksgebruiken - A.P. Van Gilst
Beelden van de sjamaan: een inleiding tot de studie vh sjamanisme - Valeer Neckebrouck
De wraak van Gaia: waarom de aarde terugvecht - James Lovelock
Drakenaders in mijn landschap - Ulrich Libbrecht
De blauwe schuit - Herman PLeij
Compendium van rituele planten in Europa - Marcel De Cleene
Het Beowulfepos: … - Joël Vandemaele
Zwaarddansen in Vlaanderen: historiek en ikonografie - Dr. Eugeen Verstraete
De kerstboom: herkomst, geschiedenis en folklore - A.P. Van gilst
Nederlandse volkskunde: delen I en II - Jos Schrijnen
Vastenavond en carnaval: de geschiedenis van een volksfeest - A.P. Van GIlst


>>>/meadhall/

Alles wat je moet weten over de echte geschiedenis van ons Frij'en en onze oer oude god staat in het Oera Linda Bok. Kening Woedan als god afschilderen is ketterij. Prijs Wralda!
>>>/pdf/466

Het lijkt me een beetje sterk dat de oude Germanen hun goden zagen als alleen maar metaforen. Ik heb eerder gemerkt dat de oude Germanen natuurlijke gebeurtenissen zagen als belichamingen van de goden dan, dat de goden een metafoor zijn voor die gebeurtenissen zelf.
Zou jij kunnen uitleggen waarom jij denkt dat het zo zit?

Ik ben agnostisch wanneer het gaat over geloof.

Ik heb me wel wat verdiept in /fringe/, maar wanneer ik kijk naar de grote geloven zie ik alleen maar lessen die problemen opleveren. Veel van de dingen die vermeld staan in de bijbehorende heilige boeken zijn niet meer van toepassing in de moderne samenleving. Slavernij voegt niks toe nu de meeste arbeid door machines wordt uitgevoerd, en kleine regels zoals het verbieden van varken eten boeit ook niet meer omdat er nu veel hygiënischer voedsel wordt voorbereid. Zo zijn er genoeg dingen op te merken bij zo'n beetje elke geloof.

Je zou net zoals kunnen zeggen dat een geloof nut kan hebben voor een maatschappij, maar de werkelijkheid is dat je dan een tweede politiek systeem bouwt gevuld met mensen die de bijbehorende heilige teksten interpreteren hoe hun het op dat moment willen. Dat is gewoon een extra elite-klasse die je dan opbouwt, waarbij de sociale ladder puur bepaald wordt door hoe hard je de persoon boven je blij maakt. (Tenminste, als die jou niet compleet negeert en zijn kind in die positie zet.)


Ik denk dat het wel kan, maar dat wordt wel moeilijk.
Als je wilt dat mensen tot geloof bekeren, dan moet je ze tijd geven om hun eigen geest te leren kennen. Geloof volgt daarna om de nodig antwoorden te geven.
Het probleem is dat in de moderne samenleving dit niet gebeurt, mensen zijn constant in contact met anderen of naar muziek aan het luisteren. De meeste nemen niet echt de tijd om af en toe eventjes te mediteren over het leven.

Ik schrok al bij die watergeest met okselhaar op 00:14. Werd het alleen maar walgelijker…

Het zat eraan te komen :^)

Je kan toch niet menen dat je een gristenkoek bent?

...

Ha, dit is met elk reclame blok zo. De jood houdt nooit op.

Ik vraag me af hoe mijn poldergenoten denken over de komende verkiezingen in maart.
Ik weet dat Geert Wilders de meest kosjere keuze is, maar ik vraag me af waarom hij dan veroordeeld is.

Wat denken jullie over ons Geertje?
Waarom hebben ze hem veroordeeld om nogmaals te bevestigen dat op de Holohoax gebaseerde mensenrechtenwetgeving de vrijheid van meningsuiting overtreft?
Waarom liet NOS-journaal pontificaal een foto van Israël met Geertje er overheengeshopt zien, met het bericht dat de AIVD Geertje onderzocht voor banden met Israël, vlak voor de veroordeling? Is het niet al een decennium een publiek geheim dat Geert nauwe banden onderhoudt met Israël, de Mossad en velerlei Joodse geldschieters?

Waarom dan nu ineens met deze bespeling van het publiek komen? Ik denk zelf dat de Joodse gemeenschap hem heeft laten vallen toen hij met de Partij voor de Dieren meeging in de stemming tegen het Halal en Ritueel slachten. Dat raakte zowel de Islamitische gemeenschap als de Joodse. Ik dacht altijd dat Geert controlled opposition van de puurste soort was, maar nu twijfel ik daar wel aan.

Zien jullie net als mij een kans om in de aanloop naar de komende verkiezingen de rode pil door de algemene bevolking van ons mooie land hun strot te duwen? Aangezien de Sorosleaks lieten zien dat er veel geld van de Open Society Foundation naar Nederland stroomt om allerlei sociale manipulatie te stimuleren, kunnen we met simpele pamfletverspreiding in de grootste steden en universiteiten veel bereiken. We kunnen denk ik makkelijk bewustzijn creëren over George Soros, zijn invloed op de Nederlandse politiek, zijn invloed op de invasie van Europa, zijn invloed op ons referendum over het Oekraïneverdrag.

Parallelen kunnen ook wel degelijk met de Amerikaanse verkiezingen getrokken worden, al is het gehele netwerk hier veel ondoorzichtiger omdat onze parlementaire democratie gewend is aan meer dan twee partijen die veel stemmen halen. Daarom zitten wij met een kluw van partijen waar in mijn ogen de echte maffia gevormd wordt door de VVD/PvdA/CDA/D66. Kijk bijvoorbeeld naar representatie op verschillende machtsniveaus en je vindt ze van de gemeenteraad tot de Eerste en Tweede kamer oververtegenwoordigd.

Toch hebben wij ook onze eigen Pizzagate met Joris Demmink en alles wat daar aan verbonden zit. Met betrekking tot dit onderwerp vroeg ik me af of iemand zich een website met jaren 90 design kan herinneren waarop iemand verslag deed van een burgeriniatief om videobanden met gevonden kinderporno te doorspitten om een netwerk van kinderneukertjes te achterhalen. Zij namen deze banden expliciet in beslag voordat de politie er aan te pas kwam om een doofpot te voorkomen. Iemand die weet waar ik het over heb?

Ook vroeg ik me af of iemand meer weet van de satanische clowns uit Oude Pekela. Dit moet in de jaren 80 of 90 een schandaal geweest zijn. Ik las erover in een boekje over mediahypes en kon mij herinneren hier vaag wel eens iets over gehoord te hebben. Weet iemand meer over het waarheidsgehalte van claims in deze zaak?

Losstaand van Wilders zijn alliantie met Israël is het veruit de beste keuze. We kunnen allemaal wel blijven hopen op een nieuwe Hitler of Heydrich maar buiten het feit dat zoiets niet zomaar gebeurd gaat een dergelijk persoon ook geen ~33 zetels halen.

Wilders is qua kritiek op immigratie, Islam en multiculturalisme simpelweg de beste keuze. Als hij geaccepteerde coalitie wordt, kan men vanzelf de stap naar een volgende partij maken met (betere) radicalere standpunten. De herstructurering van de samenleving gaat niet over één nacht ijs, maar vereist meerdere.

Een PVV/VVD/CDA/CU kabinet is simpelweg een eerste stap naar vrijheid, losstaand van aanwezig zionisme. Wat ik stelde, met een volgende stap kan dat weer aangekaart worden enzovoorts.

Heb je mijn post wel gelezen? VVD en CDA zijn altijd deelgenoot geweest in naoorlogse kabinetten. Ze zijn deel van de mafia die deel van het probleem zijn. Alleen een coalitie waar zowel PVV als SP, twee oppositiepartijen bij uitstek, deel van uitmaken, ja een nationaalsocialistische coalitie ja, kan ons land uit deze cultureel marxistische ellende slepen.

PVV en SP gaan toch nooit samen gezien de PVV in vrijwel alle gevallen met de VVD mee stemt. -> partijgedrag.nl/partijgelijkenis.php

Buma en Rutte gaan nooit met Wilders in cabinet. Dat hebben ze al wederzijds uitgesloten.

Zeggen ze nu inderdaad, maar dat heeft meer met imago dan rede te maken. Als de huidige peilingen enigszins correct zijn hebben de VVD en PVV samen meer dan 60 zetels. Heb je in feite één kleine partij nodig en je hebt een meerderheid waarvan, zoals de website Partijgedrag al aangeeft, men nu al zeer overeenkomstig stemt.

Als de PvdA inderdaad (en dank God) 9 tot 10 zetels behaald is een links kabinet sowieso niet meer mogelijk en de VVD gaat echt niet in een coalitie met nogmaals de PvdA én D66, Groenlinks enzovoorts.

Plus, het CDA heeft een linker en rechter deel en het laatste staat, samen met de CU, vrij op eenzelfde lijn met de PVV als het gaat over multiculturalisme en Islam, en met de VVD aangaande orde en autoriteit.

Overigens, ik zeg niet dat ik er per se enorm blij mee ben, maar het gaat waarschijnlijk wel de realiteit zijn.

Dat klonk altijd voor mij as PRfaggotry gelul.
De land moet gewoon bestuurdt worden, dus wat volgt nadat PVV er in komt en zij weigeren mee te werken?

Krijgt de PVV dan als enige de macht?

Ik vermoed dat het gemeend is. Wilders zal de grootste worden, uit de formatie gekoekt worden, en dan heeft de VVD het initiatief om met het CDA verder tegaan. minderheidscabinet of een groot cabinet vol met kleine kut partijen om die 76 te halen.

Geert wordt volgens mij geen premier Maar ja, dat dacht ik ook over Trump, als er niet een of ander gebeuren is die het staatskundig landschap opschudt.

Geert gaat geen premier worden omdat ze hem doodschieten. Bosma daarentegen!

Dat proberen ze al jaren, weet niet waarom het nu opeens wel zou lukken.

Zeg eens, jongens..
Wanneer was de laatste keer dat Wilders iets Semitisch deed op een foto?
Mischien heeft hij door zijn reizen naar het Heilige Land veel gekanker meegemaakt en/of gezien en genoeg van gehad en is hij niet meer (((hun))) pop.

Brak hij door de conditionering? Dit zou verklaren waarom zij hem als de slechte puntneus werd gemaakt door NOS als een ander user opmerkte. Zij gebruiken hun ware uiterlijk als een dubbelzijdig zwaard.

Zijn financiele steun uit de (((Amerikaanse Lobby))) was dit jaar verzesvoudigd, kerel.

Bron voor deze ronduit belangwekkende opmerking?

KEK
breitbart.com/tech/2016/12/14/german-politicians-consider-forcing-facebook-to-delete-fake-news/
With a general election looming next year, a range of German politicians are growing increasingly concerned over what they see as the spread of “fake news” and are considering forcing Facebook to delete posts they deem unacceptable, according to German media.

Vergas jezelf burger, we zijn niet de alpine Joden

Ik denk niet dat je argument klopt, maar als de Joden wilders een stukje hebben laten vallen zou dat wellicht verklaren waarom er (((ineens))) uit het niets verscheidene splinterpartijtjes opduiken met zo ongeveer dezelfde standpunten als de PVV. Kijk naar die kankeraap van een Jan Doos en de Oekraïnereferendum-partij. Jan Doos is sowieso al in de broekzak van de haakneus.


Ik zou hier graag aan meedragen. Ben ook student en vind dat wij wat tegengas moeten geven aan de linkse en subversieve stromingen die rondgaan in de "intellectuele sferen" ook al ben ik geen nationaalsocialist, dat is iets specifiek Duits

Heeft iemand hier trouwens dat kankervoorstel van de SP gelezen over de verzekeringen. Men wil de verzekeringsmaatschappijen nationaliseren in een maatschappij en dan het eigen risico afschaffen. Uiteraard hebben de socialistjes natuurlijk weer niet uitgedokterd wie dat allemaal gaat betalen want van economie hebben ze geen kaas gegeten.

You've got the wrong country faggot.

Listen you cheese eating clog wearing Moroccan, you have trouble again with your bike stealing neighbours. I posted it as a warning because even you seem to be going down the same fucking route aided by your skirt wearing beta male voters
Enjoy your windmills before they're turned into asylum centres
Here's a picture from the inside of PVV headquarters to keep you amused

Why are you anglokikes so mad about us ?

Ingvaonian confederacy soon

At least 917277 is smug about it.

Sounds like you need a good old fashioned Dutch inbuggering

topkek lees het oera linda boek LARPer. Wodan en Thor waren finnen die onze oorspronkelijke traditie vervuild hebben. Wij waren monotheïstisch van oorsprong met Wr.Alda als logos god.

Nogmaals: het "heidendom" is gecorrumpeerd. Vikingen gedroegen zich slechter dan negers en idioten zoals jij willen dat reconstrueren.

Dat Germanen niet voor goden bogen is een heel slechte meme met als doel "stoer" over te komen. Aan het plaatje gezien ben je ook een enorme larper, ga maar lekker rondlopen met je blote bast en leren riempjes homo.
Nogmaals: vikingen (noormannen) waren net als negers.
after excreting or urinating or wash themselves when in a state of ritual impurity
(i.e., after coitus) and do not wash their hands after food.
his slave-girl while his companion looks on. Sometimes a group of them
comes together to do this, each in front of the other.
t. ibn fadlan
Zelfs zandneger historici keken lelijk naar vikingnegers.

De rest van je posts zijn niets anders dan LARP posts over vage syncretische theoriën over germaanse godsdiensten gebaseerd op geschriften van christelijke monniken.

Ja en onze voorouders waren zo goed een beschaafd. Lees jij maar eens na wat de Romeinen schreven over de Germaanse gebruiken, en dan kun je net zo goed de hele Nedersaksische historie wegpleuren

O je bent er ZO een.

Dit is een typisch verschijnsel van mensen die te veel Jodenwoodfilms kijken, ze hebben geen enkel benul van hun vaderlandse historie en baseren dingen op HBO series

Als je naar de historische rapporten en het wetenschappelijk onderzoek had gekeken had je geweten dat de vikingen veel gewelddadiger worden afgeschilderd dan men werkelijk was in die tijd. Zo dreef men handel met Engeland en waren de meeste vikingen geen roofzuchtige moordenaars maar boeren en ambachtslieden.

En geconfirmeerd voor iemand die niet weet hoe Germaanse godsdiensten in elkaar zitten. Germanen buigen niet voor goden omdat de goden niet in persoonlijke relatie staan tot de mens. Men heeft een veel sterkere band met landgeesten, Disir en voorvaders, die de familie beschermen en geluk brengen.

plaat gerelateerd

Puur omdat onze voorouders iets deden wat loeder was betekend niet dat wij dat moeten herhalen.
t. ibin fadlan
Je neemt kennelijk de bron niet aan als echt, maar in ieder geval zijn er wel degelijk geschriften van knielen.
Je weet niet waar ik het over heb hè?
Ga het Oera linda boek lezen. Het is een document die de _ware_ geschiedenis van de Germanen geeft (met prioriteit voor de Friezen).
Filmpje gerelateerd.

Ik heb het Oera Linda boek gelezen maar dat wil nog niet zeggen dat ik alles wat ik lees klaar en klakkeloos aanneem. Je hebt meerdere geschriften nodig over iets om de waarheid te bepalen.

Ook wil ik hier aan toevoegen dat er verder een geschrift bestaat over een germaanse stam die geregeerd wordt door vrouwen zoals in het Oera Linda Boek. Dit gaat echter over een enkele stam en niet over de anderen.
Het tweede tijdperk van menselijke degeneratie ( De Zilveren Eeuw ) kenmerkt zich door o.a. een regering door vrouwen en een scheiding van de hogere klasse van priester-krijgers in de feminine en vrouwelijke priesterklasse. Wat wij zien in het oera linda boek is dat er een hoge "priesterlijke" klasse bestaat van vrouwen ( vaak vergeleken met de maagden van Vesta ) die regeren. De samenleving en de god uit het Oera Linda Boek zijn dus niet de ultieme traditionele samenleving uit het gouden tijdperk. Dat of daarvoor is gekomen of daarna kwam, dat hangt af van je tijdsperceptie.

Protip: als iets te mooi lijkt om waar te zijn is het dat ook. Je moet ook mentaal een fucking kind zijn om die bullshit te geloven.

Waarom zou je dan zooi van de noormannen over nemen in je religie? Wij zijn ons eigen volk. Elke stam had zijn eigen gebruiken en eigen goden. Er heerst een verkeerd beeld dat Germaanse stammen een soort van overkoepelende religie hadden. De oude stamgeloven zijn weg. Die cultuur is weg. Wat wij nog hebben is ons ras en ons volk. Ons volk heeft een veel diepere band en geschiedenis met het Christendom, omdat wij daar de geschiedenis uitgebreid van hebben. Mensen zoals Michiel de Ruyter en Hugo de Groot waren geen polytheisten.. De (((moderne interpretaties))) van het Christendom zijn enorm gekoekt, maar dat zegt niet automatisch dat het geloof zelf geen waarde meer heeft (kijk naar hoe gekoekt de meeste heidense organisaties zijn) . Kijk naar de Nederlandse geschiedenis in al zijn pracht. Het Christendom en het Heidendom hadden daar beiden hun rol in. Je Christelijke voorouders zijn ook je voorouders en ze staan nog dichter bij je, omdat je ze waarschijnlijk persoonlijk hebt gekend. Een podcast die ik zeker aan je aanraad is Mysterium Fasces. Die podcast representeerd een ongekoekte vorm van het Christendom.

En dit
Dat boek is "WIJ WIERE KENINGEN" tier

fryskednis.blogspot.se/2016/11/baltic-magus-land-on-idrisi-map-of-1154.html

...

De zooi van de noormannen vormt wel een goed aangrijpingspunt voor een reconstructie van het germaanse geloof omdat er grote overeenkomsten zijn. Ik geloof ook niet in het geloof van de vikingen maar dat van de Germanen, vandaar Germaans polytheist en niet Noors polytheist. Geen Odin en Frey maar Wodan, Ingvi Fry en Ostara

Neen. Het is mogelijk voor heidenen om hun christelijke voorouders te vereren. Men liet openlijk christenen toe in IJslandse heidense samenlevingen en daar was men zeer vrij in de omgang met elkaar. Al was dat wel een veel meer verijslandste vorm van christendom kan ik me toch voorstellen dat men over en weer bekeerde maar toch de voorvaderen aanhield


Wij wiere wel keningen maar wij hadde geen keninginne

Evening Dutch broers. What's the news from Dutchland…I see your Moroccan problem is starting to affect your culture
What's Neger/pol/'s plan of attack?

Austria seizes Hitler’s childhood home…that'll make him go away
archive.is/Sh8j3

Je gebruikt een beetje zwakke maymays tegen het Christendom. faithandheritage.com/2011/01/a-biblical-defense-of-ethno-nationalism/ hier is een interessant artikel, misschien heb je er wat aan. ropeculture.org/2016/10/10/synagogue-of-satan/ ook heeft ropeculture veel interessante artikelen over een niet gekoekte Christendom.

W E W
"LOOK AT THIS MAN WOMAN GOYIM!!!"
twitter.com/susanbgoldberg/status/809484938517053440

Every. Fucking. Time.

Als jij daarmee de Moeders en Maagden bedoeld dan moet je een beetje beter gaan lezen. Het Orakel van Delphi was ook niet de Keizerin van de Grieksche wereld.

read
WEAPONS OF MASS MIGRATION
berndsandmann.files.wordpress.com/2015/09/weapons-of-mass-migratio.pdf
www.cornellpress.cornell.edu/book/?GCOI=80140100627270

youtu.be/o8wG8DGcqcA

Farage now extremely worried about EU sparking a war with Russia
youtu.be/cmw59R5vKr8

Of course.
(((Pure Coincidence)))

Behind all degeneracy lies Jewish hands
I bet if you removed all Jewish influence from Amsterdam it would actually become one of the most conservative cities on earth. Although it's pretty far gone

Vreemde tijden.

Marcel De Graaff talks about mass rapes by hordes of illegal migrants
youtube.com/watch?v=ErTLEXJo1QA

EU psychopath Guy Verhofstadt uses war in Syria to call for EU Army
youtube.com/watch?v=5xRSgJBbr60

Kanker op, Anglos

lekker belangrijk

Clog wearing, cheese eating. bicycle cycling Dutch man jailed for raping 10 year old girl
news.met.police.uk/news/man-jailed-for-raping-girl-207032

echte maffia gevormd wordt door de VVD/PvdA/CDA/D66

drempel

w e w
Dutch to ratify EU/Ukraine deal despite 'No' in Dutch referendum. Now the EU despite NO at Swiss Referendum got 'ok' from Swiss Parliament
The Swiss parliament has just capitulated to EU bullying
twitter.com/RedHotSquirrel/status/809830057069998082

Referndums ignored so far by the EU
Ireland Greece Netherlands Denmark France

Waarom zijn er nog steeds mensen die denken dat de EU iets anders is dan een internationale parasiet met als doel de deelstaten over te nemen?

Zet je echt aan het denken.

[[INTERNATIONALE PARASIET]]

Wie /070/ hier?

Wie zijn dat?

Er zijn een aantal uit de hofstad. Binnenkort weer een bijeenkomst. Zie:
>>>/meadhall/5930

...

Drempel

Ik moet zeggen dat ik moest kekken. Goed gemiempt.

NIEUWE OC
https:>>8402294//www.youtube.com/watch?v=EUrnbFKOVkM

Ondanks de dubbelen toch een kanker post. Jullie zullen we snappen wat de bedoeling was.

Nee.
Comfortabele beelden, bedankt

Morgen is er een protestmanifestatie in limburg, tegen de fusie van heerlen en landgraaf. In de krant zag ik al zoiets als pic related. (boohoo onze marrocanen/negerwijken hebben niet genoeg geld bloehoe…) afkomend van SP. Is het jodenplot? Heeft het zin om er naartoe te gaan? De fusie ziet eruit als een gibsedat vanuit heerlen.

I dont expect to be of any use since I am just an user, but perhaps I could take along some sources on a piece of paper with me? I just dont know many racial realism red pills in dutch except:

amsterdam.feiten.info/
denhaag.feiten.info/
and second pic related

anything else landmark for nl?

Volgens mij ben jij de eerste uit Limburg hier.

Britpol de kanker uitgeblazen

Polen gedragen zich soms nog steeds als negers tbh maar ik kan er mee leven
voor nu

Er heeft zich ook nog niemand uit Limburg gemeld in de medehal dus dat zou best kunnen

TOP LEL

Why are you posting this in our thread ?

Because it's funny and Dutch people like funny things…or Volendam wouldn't exist, would it?
I bet you're the one fucking autist from Volendam on Neder/pol/ aren't you?
There's always one…like fucking Jews tbh
Here have some photos of your hometown to keep you company Mr. Smit

archive.is/1F1Ew

Maastricht still less cucked than most of Nederland

...

nu de rest nog. #politie

...

Kek

NRC zit al een tijdje in het links-ideologische hoekje, maar tegenwoordig zijn ze echt niet meer te onderscheiden van de Groene Amsterdammer.
Ik dacht dat dit de krant van VVD-stemmend Nederland was.

En kan iemand mij uitleggen waarom men in iedere krant of tv-uitzending tegenwoordig spreekt van witten ipv blanken?

Omdat joden beter zijn in hebreeuws dan Nederlands.

"TOP KEK"

>hij spreekt volks Nederlands :^)


Volendam is the last bastion of implicit dutch identity

Je moet wel stalen ballen hebben of dronken zijn om je niet over te geven wanneer een politiehond voor je neus hebt.

...

...

kek

Op Universiteiten wordt tegenwoordig in het Engels lesgegeven. Uiteraard is die Linkse SJW shit over komen waaien en wordt het hier op z'n steenkolen vertaald naar 'wit'. Het welbekende 'Angry White Men' wordt dan 'Boze Witte Mannen'.

Voordeel hiervan is wel dat je meteen kunt zien wanneer je met SJW 'nieuws' of SJW 'wetenschap' te maken hebt.

En dan eindelijk komt de zogenaamde 'anti-racistische' aap uit de mouw. Het is ze volledig te doen om totale controle en mensen het zwijgen op te leggen.

Immers, zij bepalen wel wat 'racistisch' of 'kwetsend' of 'beledigend' is. Precies zoals maar vooral ook wanneer het hen uitkomt, zoals bijvoorbeeld…oh uh, kweenie, tijdens verkiezingen?

Echt, deze gehele regering, de media en het fop-'onderwijs' moet aan een Volkstribunaal. Dit is werkelijk de waanzin voorbij. Mijn ergste nachtmerries zijn gewoon humor vergeleken bij waar dit naar toe gaat.

We are here to steal your money and we have stolen more. Fuck you, you bunch of idiots
Now we're going to spend it on importing MORE migrants..
Tax revenues in the EU continued to grow in 2014 and are rising in most EU countries
twitter.com/EU_Taxud/status/813731913387085824

Reminder : All tax is theft. ALL TAX

rd.nl/opinie/moedig-besluit-christenunie-over-oekraïne-1.1362249

SGP EN CU ZEGGEN FUCK YOU TEGEN OEKRAÏNEVERDRAG

"de kiezer heeft gesproken"

Anti-migrant protests erupt in Netherlands as refugees housed in tiny town of 8,000
www.express.co.uk/news/world/747543/migrant-protest-Netherlands-village-tension-vigilante

Well this is interesting

Kek, probeer eens een discussie met haar aan te gaan op twitter. Al haar argumenten zijn 'muh israel' en 'muh antisemitisme'.

SJWs menen 'wit' te moeten gebruiken omdat 'blank' geen kleur is en omdat 'blank' volgens hen een inherente positieve connotatie heeft. Dat kan natuurlijk niet! Woorden moeten zo betekenisloos mogelijk zijn zodat niemand ergens aanstoot aan kan nemen.

Deze redenering wordt uiteraard gepresenteerd als """""academisch""""" (net als hun nieuwe definitie van racisme), wat niet wegneemt dat generaliseren met dit principe onmogelijk is. Want hoe zit het dan bijvoorbeeld in het Franse taalgebied?

Wat is er met al die nikkers in Nederlandse reclame op TV en al die engelstalige reclames.

En er is 's nachts nu ook reclame om vreemd te gaan? heh?

Oh en nu is reclame elke 25 minuten en het duurt onderhand 10 minuten. Erg irritante reclame ook.

Geen wonder dat niemand TV kijkt, en wanneer er wel iemand de TV aan heeft het gewoon is voor wat achtergrondgeluid.

A New Guidebook Aims to Inform Refugees About Europe [ by Thomas Dworzak (born Kötzting, Germany, 1972) ]
funded by George Soros
time.com/4608032/europa-guidebook/
Europa isn’t a photobook; it’s an “illustrated introduction to Europe for migrants and refugees” written in four languages — French, English, Farsi and Arabic and available at no charge to NGOs, refugees and migrants. The book brings together facts about Europe’s history, especially its migratory past, with current information about how European countries welcome refugees and migrants
www.arabculturefund.org/projects/project.php?id=1

Donors : Postcode Lotterij
arabculturefund.org/donors/index.php

'It's shocking… what DO MPs actually do?': Angry Dutch widow whose academic husband was killed by a mentally-ill Nigerian student says her pleas for an inquiry into his death have been IGNORED by Jeremy Corbyn and fellow politicians
www.dailymail.co.uk/news/article-4065312/Grieving-widow-academic-husband-killed-mentally-ill-student-slams-Jeremy-Corbyn-ignored-pleas-inquiry-death-did-pen-plea-try-bank-terror-fraudster-bail.html

wew
twitter.com/OnlineMagazin/status/814039625786392577

Berlin Attacker Took Bus From Netherlands To France
ndtv.com/world-news/berlin-attacker-took-bus-from-netherlands-to-france-sources-1642913

Nearly Half of Young Tunisians Considering Move to Europe
archive.is/Qg397

Jongens, waar zitten al die Chiro meisjes?

De zetels Greet
Overhandig ze

Gelukkig nieuw jaar maatjes,
dat 2017 een nog interessanter jaar mag worden dan 2016.

Heil zege.

Gelukkig nieuwjaar

...

Zelfs Nationaalsocialisten beschermen de taal niet tegen vuile angelsaksische invloeden…

Ondertussen in Suriname…
vice.com/be/article/isaura-sanwirjatmo-maakte-een-film-over-nederlandse-stagiaires-in-suriname-122

Goede invalshoek kiest die documentairemaakster: Blanke vrouwen die aanpappen met Surinamers zijn in feite vooringenomen neo-kolonialisten. Ergo, rassenschenden is discriminatie!

Voor Nazi-Duitsland!

Op zich is het wel terecht dat dit gezien wordt als neokolonialisme als hetzelfde beweerd wordt over kerels die naar Zuidoost-Azië gaan voor een paar knalpartijen.

Nu we het toch over Suirname hebben. De Chinezen kunnen er ook wat van:
waterkant.net/suriname/2015/11/27/chinese-mensenhandelaars-aangehouden-in-suriname/

GRAAG!

kankerpedo sterf

...

Ik kreeg net een mailtje over het verkiezingsprogramma van het FvD. Ik vind het wel aardig eruit zien.

>fvd.nl/verkiezingsprogramma

Ik ben niet al te optimistisch, maar het zou fantastisch zijn als deze gasten VNL en op ten duur ook de PVV weten te verdringen.
Ondertussen zie ik op hun facebookpagina mensen klagen dat er niet genoeg arbeiders op hun lijst staan.,

Ik woon in Amsterdam en het stikt hier van de negers. Help!

Ik hoop ook dat ze komende verkiezingen minstens een zetel krijgen. Als ik de peilingen zo zie dan denk dat het te versplinterd met is voor al die nieuwe kleine rechtse partijen en moet ik nog zien of er eentje het gaat halen om in de kamer te komen.


Ga ergens anders wonen. Amsterdam kan alleen nog maar een met de zee worden.

Vieze man is die Jan Roos. Veel te agressief. #stemPVV

Bah Jan Roos is zo'n viezerik!

Vieze man die Jan Roos

Heb je serieus niets beters te doen

...

Net zo idioot als zeggen dat multicultuur mislukt is en dat we dus meer multicultuur nodig hebben.

ziet er beter uit dan wat de zionist wilders te bieden heeft, maar hebben zij ook een werkelijk goede kans?

Stuur dan maar een brief naar Jan Roos en vertel hem dat die in bad moet.

Wat bedoelde hij hier mee?

Representatieve democratie heeft wel een andere uitkomst dan directe democratie. In referenda die wij gehad hebben wordt precies het omgekeerde gestemd dan dat de marionetten van de internationale elite opgedragen krijgt. Niet dat het veel beter is, maar ik denk voorlopig de enige haalbare optie. Alleen is met de demografische veranderingen en de hoeveelheid landverraders het ook gevaarlijk voor de toekomst als je niet op tijd alle buitenlanders het land uitschopt.


Ja, dat is het probleem. Ze hebben nog geen zetel in de peilingen gekregen. Waar bijvoorbeeld VNL dat wel heeft gekregen. Ze hebben gelukkig wel kans op media aandacht doordat Baudet daar al zijn aanwezigheid heeft. Al zij het dan vooral bij Powned. Maar die Cliteur en Hiddema zitten ook wel eens bij Pauw.


Dat wij op de (((gecontrolleerde))) oppositie moeten stemmen en anders slechte goys zijn.

Ik ben eenbeetje door hun kandidaten lijst heengegaan en ik zie gelukkig voor het meerendeel hollanders daar, mijn jodendetector ging bijna helemaal niet af.

Ik zit al buiten te zeiken dat ik wel op wilders moet stemmen omdat er geen betere partijen zijn, maar dit ziet er tamelijk goed uit zo ver.

En het VNL ziet er ook tamelijk anti eu, anti immigranten uit (maar niet zo ver als dit FVD)

Het zijn nog maar een paar maanden, wat zullen we doen om alle joden te verdrijven uit NL?

"Mummy why are you white blonde and beautiful and I'm a nigger?"
dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-4082678/Doutzen-Kroes-displays-model-figure-cropped-tiny-shorts-hitting-beach-Miami-family.html
I heard from a Dutch tourist Sunnery's father is a well known sex pest/stalker

Ik weet dat ik eigenlijk niet op de eeuwige anglo's moet reageren. Maaar Doutzen is wel een voorbeeld je van hoe je mooie genen van Frya kan vernagelen met de kanker van Lyda. Gadverdamme wat zijn die kinderen lelijk.

Of totaal geen gevoel voor inzicht hebben. Toegegeven hebben negers en zandneger dat vrijwel nooit.

Was dit geen slaaf?

Jan "De Jodenjager" Roos
Jan "Zes miljoen was niet voldoen" Roos
Jan "Ander ras? Aan het gas!" Roos
Jan "Hitler had gelijk, op naar het vierde rijk!" Roos
Jan "Stuur Moszkowicz naar Auschwitz" Roos

give me cannabis now

hahaha

What is this?

Suspicious bag found at the parliament and a warning shot fired by the Royal Marshals. The suspect is detained.

Ik heb hier meer vertrouwen in als VNL. Meer bekende namen, met meer mediaandacht. Daarnaast niet volledig voor vrijhandel, en minder ogenschijnlijke banden met Israël. Sowieso is Baudet vele malen sterker als een Jan Roos. Weet nog niet hoe ze hun plannen financieel allemaal gaan klaarspelen, maar we zien het wel. Zolang Baudet het vol kan houden om ook naar het hol van de leeuw te gaan zoals hij bij Room For Discussion deed komt het wel goed. Die bijeenkomsten wat beter gaan streamen lijkt me ook wel helpen. Genoeg mensen die niet voor hun politieke standpunten uit durven te komen, maar thuis achter de PC op die manier overtuigt kunnen worden.

Hiddema vind ik trouwens helemaal niet zo sterk. jijbuis punt com/watch?v=W12GjQAVoHI te lui om tijdstempel te zoeken, maar daar heeft hij het zelfs over meer (((interraciale))) propaganda om de integratie ten goede te komen (Meer met elkaar trouwen, minder parallelle samenleving). Ik snap sowieso al niet dat hij eigenlijk gewoon een PVVer wil zijn, maar omdat hij niet gevraagd is dan maar bij een andere partij mee gaat doen.

nos.nl/artikel/2151602-verdachte-man-neergeschoten-bij-binnenhof.html

Helaas mogen slaven niet meer broeder.

Jammer genoeg niet. Maar ik bedoel een Oost Europeaan. Kan ook een zigeuner zijn.

Voor degenen die er niet mee bekend zijn, ,neem eens een kijkje op dit forum: laagland.informe.com/forum/

Ze hebben ook een forum waar je op kan posten zonder een account te hoeven hebben: laagland.informe.com/forum/volledig-open-andersdenkenden-forum-f16/

Het is niet de meest mooi website, maar het is in ieder geval geen cambodjaanse hentairukkers site

Ik moest kekken.

>>>/plebbit/

Ik vind het juist wel sterk dat forum ook een Hiddema die zulke dingen zegt, en iemand als Yernaz Ramautarsing, en zo'n violiste. Op deze manier werken kreten als 'wafiftief dom en onbeschaafd' niet.
Helaas zien de tokkies ze precies daarom juist niet zitten.

Het is op zich niet heel erg als de tokkies op de PVV stemmen. Zolang de intelligentere PVV kiezer maar op de FvD gaat stemmen. Baudet heeft al aangegeven een blok te willen vormen met de PVV. Het mooiste is dat ze nu 1 zetel hebben bij (((de Hond))). Apart is wel dat ze als andere partijen vermeld staan met die zetel. Weer een voorbeeld van Holla Forums heeft altijd gelijk?

Zo te zien proberen ze Baudet nog altijd te saboteren. Dat kan zomaar eens in zijn voordeel gaan werken als Yernaz een beetje zijn best doet en Geenstijl meewerkt.

Aan de andere kant, de Hond zat er de vorige keer ook heel ver naast. Heel erg betrouwbaar is hij niet, maar mensen laten zich wel leiden door peilingen. Zo is de SP de vorige keer ook kapot gemaakt.

Ja, je ziet ook dat GL nu helemaal wordt opgehemeld in de peilingen. Het zou mij niet verbazen als die later opeens allemaal naar de PvdA gaan. Peilingen zijn echt een manipulatie gereedschap geworden.

Maar dat betekent ook voor FvD dat het erg belangrijk is dat zij minstens een zetel in de peilingen krijgen. Niemand wil zijn stem weggooien aan een partij die het toch niet gaat halen. En het werkt ook goed voor de naamsbekendheid(als je niet onder andere partij wordt vernoemt).

Praktisch gezien wel. Er zijn mensen als ik die bijna altijd op kleine kansloze partijen stemmen, en dat publiek kan een nieuwe partij soms een aardig extratje opleveren, maar het is niet genoeg om volledig op te leunen.

Wat Baudet in ieder geval moet doen is de weerstand die hij krijgt van blauwharige linksradicalen zo veel mogelijk uitmelken. Een milotje doen ik zekere zin. Aan de UvA staat hij bekend als icoon van de verkrachtingscultuur. Dat is een imago waar op te bouwen is als hij die omarmt.

...

HAHAHHAHAHAHAHA.
Wat een debielen.

Categorie: Amusement
Nou, zelf kennis hebben ze tenminste

Praatbaard op de laatste "Europa Weekly"
radio{}therightstuff{}biz/2017/01/08/europa-weekly-ep8-kvetching-in-ireland-elections-in-holland-and-kebabs-in-general/

Daar ben ik wel altijd van uit gegaan.

forum.fok.nl/topic/2088848

5 eyes + 1 (NL) teringmongooltje.

faal
faal
faal

Ik heb iets gemist geloof ik. Maar goed, wat geeft het? De stekker is er al uit.

npo.nl/hollands-welvaren/03-01-2013/VPWON_1172108

Rond 11:00 in deze uitzending.
De mevrouw van adel vertelt over haar opa, die een zoon was van ko *pieeep* ..

Is er iemand in de zaal aanwezig die verstand heeft van liplezen? Het lijkt mij verdacht veel alsof er gezegd wordt Koningin Wilhelmina.

Ik heb weer een kanker video gemaakt.
youtube.com/watch?v=nxbYGgtWme0

toch niet

Ik denk zelf dat ze zegt dat hij een zoon was van Koning Willem III.

Jongbloed Unterhorst is het geslacht waar deze vrouw uit voortkomt en haar opa heeft een hele bijzondere afstamming. Dat zou iemand van adel toch niet zomaar beweren, die afstamming is dan immers al speciaal.

Volgens mij is de door mij geplaatste bron dus een aanleiding voor nader historisch onderzoek naar een bastaardkind van Willem III. Ik hoop dat er iemand op dit Alkmaarse Kaasforum rondloopt die aanvullende informatie of analyse kan bieden.

Waarschijnlijk hebben de zandnegers dit zelf gedaan. Zoals ze in deze video zeggen, alleen de binnenkant mocht veranderd worden dus dat is een reden om het hele pand te verbranden en vervolgens wel een moskee er neer te plempen.

Ik zou beginnen met het geboorte jaar van de opa en waar dat past in Willems 3 tijdlijn. Hij had toch syfilis door gegeven aan zijn zonen, dus dan moet hij voor de oudste zijn geboren.

Maar het probleem is dat er niets te vinden is over deze meneer Jongbloed Unterhorst. Slechts enkele schaatsstatistieken dat hij in '28 een EK meedeed en '29 een NK.

Pff mijn geschiedenislerares op de middelbare school wist nog meer van dit soort onder het tapijt geschoven feitjes over het koninklijk huis en al die gekke koningen die we al gehad hebben.

Iemand ook ooit iets gehoord over dat Joris Demmink zijn voorouders al stalhouders van het koninklijk huis waren?

Ten slotte, is het niet zo dat laatst bij de viering van 200 jaar koninkrijk een biografie over Koning Willem II is uitgekomen, waaruit bleek dat Thorbecke en co de beste man chanteerden met zijn verborgen biseksualiteit, voor het ondertekend krijgen van onze grondwet van 1848?

Hij zou in 1875 geboren zijn als ik de juiste persoon te pakken had, en dan is dat vier jaar vóór Wilhelmien dus dan zou het kunnen.

Dat lijkt mij juist onlogisch. Want Wilhelmina is niet van Willem 3. Hij was toen allang onvruchtbaar door de syfilis.

...

Doet me denken aan bij mij in de flat.

Er hing ooit een poster 'Meisje wil graag jouw hond uitlaten. 's middags na school of in de avonduren. Tegen kleine betaling.'
Dus ik maak die poster na, in het zelfde lettertype, en hang er op: 'Oude man wilt graag op jouw dochter passen. De tijd maakt niet uit. Gratis en voor niets.'
Die poster werd heel snel weggehaald :(

Daar kan je waarschijnlijk Regentes Emma voor bedanken.

Nee, maar zou me niets verbazen indien waar. Zeker gezien de andere connecties, zoals Minerva.

Zo ziet het er inderdaad uit. Lengte van de uitspraak, lettergrepen komen overeen, zowel als na het einde na het censuur "-ie". In de tijdlijn komt het ook overeen met mogelijke generationele leeftijden.

"Koningin Willemien"(a) is te lang om in de uitspraak te passen, gezien haar manier van praten.


Die zin ging uit van het oogpunt van de AIVD en had het dus juist over 5E+1. Je kan geen dingen van jezelf overhandigd krijgen, bilspierbrigadier

Vlaming hier. Ik heb al lange tijd gedroomd van een loopbaan in het leven. Burgerlijk ingenieur op de militaire academie studeren en dan 3 jaar gevechtspiloot opleiding. Ik ben fysiek en intellectueel in orde en maak dus wel een zekere kans om door de proeven heen te krijgen. Echter zie ik op tegen het in dienst zijn van België, een land waarvan ik geloof dat het niet zou moeten bestaan, ik ben dan ook Vlaams Separatist en ook zou een eventuele samenvoeging van alle Nederlandstaligen in Europa niet onwelkom zijn in mijn ogen. Maar om nu tot de kern van de zaak te komen: wat denken de mede anons hier, is het het waard te dienen onder een overheid die je niet aanhangt? Wat gebeurt er wanneer Vlaams Nationalististische Partijen zoals N-VA en Vb er in zouden slagen Vlaanderen eindelijk te bevrijden, zit er dan nog toekomst in zo'n beroep, wil de - dan uitsluitend Vlaamse overheid- iemand die gediend heeft in het Belgische leger (waarschijnlijk wel)? Is het het waard om de overheid te moeten verdedigen wanneer bijvoorbeeld de economie instort of wanneer om een of andere reden onze beschaving wordt gereduceerd tot anarchie?

Mooi prentje kameraad, maar mag ik erop wijzen dat de Vlaamse leeuw met rode klauwen en rode tong de vlag van het gewest Vlaanderen (dus als 'deel van België'). De Vlaamse vlag heeft uitsluitend geel en zwart

Ik neem aan dat er wel meer Vlaamse separatisten in het Belgische leger zitten. In het Nederlandse leger zullen ook genoeg militairen zitten die niet eens zijn met het beleid. Ik zou niet inzien waarom je die zou vervreemden. Elke nationalist weet wel dat er soms dingen worden opgelegd door de maatschappij waar je tegen bent. Als je daar nooit in mee gaat dan zal de omgeving daar consequenties aan hangen. Een onafhankelijk Vlaanderen zal ook een leger moeten hebben en dan zullen ze graag de separatisten hebben die ook voor een onafhankelijk Vlaanderen willen. Ik denk dat je eerder bang moet zijn dat je voor de joden moet vechten tegen de Russen of in de zandbak. Of dat ze je gaan proberen te dwingen de verkeerde kant te kiezen in een burgeroorlog.

Dat is uiteraard ook waar. Natuurlijk zal je wel eens ergens gestationeerd worden in het buitenland, in een oorlog die slechts voordelig is voor Israël en de jood, maar wat de zandbak betreft, vrees ik niet dat ik daar veel onder zal lijden. Infanteristen, en dan vooral die van de USA, zijn de ZOGbots die met een arm of oog minder weer naar huis gaan (als ze al naar huis gaan). Landen als België zijn daar enkel omdat de NAVO hen daar toe aanzet, maar wij blijven veelal ver achter de linies en ook de piloten komen zelden in gevaar.
Wat Rusland betreft, tja, maar ik denk dat in een grootschalige Wereldoorlog de overheden toch elke geschikte jongeheer zullen oproepen naar het front en dan ben ik liever een goed opgeleide beroepsmilitair dan kannonenvoer dat nog maar een paar maand training heeft gehad. Wat het laatste geval betreft, dat is natuurlijk mijn grootste vrees. Dat ik de overheid trouw zou moeten blijven tegen eigen volk, of zoals ik al zei in een tijd van totale anarchie na bv een economische meltdown

Een galant stootje.

Overduidelijk ben ik niet de enige die goed ziek is.

whew lad

Goud

Dat noem je een verkoudheid, achtergestelde kankermongool.

Met griep lig je in je nest te ijlen.

Voorspellingen voor 2017:
Groenlinks wint de verkiezingen.
Ebola duikt op in Nederland.
Iedereen gaat dood word weer gelukkig.

t. Maurice de Jodenhond

Doe het gewoon jij kankermongool.
Wat je daar gaat leren zal waardevol zijn hoe dan ook.
Oorlog of niet.

Dus er komt sowieso geen coalitie tussen de PVV en de VVD?

Wat betekenen die achten in het vijfde plaatje?

8 ball aka neger

Goed mogelijk in deze Bananenrepubliek. Soms denk ik wel eens dat stemmen geen donder uitmaakt omdat er toch Stalinistisch 'geteld' wordt.


Met de huidige stroom aan kansloze jungle negerts acht ik dit ook niet onmogelijk. Kan nog leuk worden. Ik denk dat ik alvast maar een koffer klaar zet.


Landverrader Rutte sluit het niet uit. Het zou ook zo maar kunnen dat alle Linkse partijen een blok vormen en we in 1x gelijk goed naar de kanker gaan. Voordeel daarvan is een snelle dood i.p.v. langzaam en pijnlijke, dat dan weer wel.

Kom op, man

Zou goed kunnen, voor jullie het weten zitten ze daar ook met een Cordon Sanitaire, net zoals al onze partijen (zowel links als centrum en centrum-rechts) een cordon sanitaire hebben tegen Vlaams Belang. Democratie noemt men dat…

Duuus is er een non-gecuckte lijst van TL;DRs over de partijen? Op welke stemmen en waarom?

Ik wil niet op Rabbi Wilders stemmen maar als t moet doe ik t

In mijn ogen is alleen FvD een geschikte partij om op te stemmen. Goed programma en ze lijken een goede lijst met mensen te hebben.

PVV - Jood aan het roer, buitenlandse inversteerders die joods zijn, nummer 4 heeft banden met Mossad.
VNL - Die mongool van een Jan Roos is lijsttrekker. Allemaal incapabele mensen.
SGP - Grote Israel cucks. Gereformeerd. Wel tegen vrouwen stemrecht en Elbert Dijkgraaf.
Kikepeil - Geen standpunten, geen nieuwe moties alleen stemmen zoals de, onbekende, leden online stemmen.
Andere partijen - Communisten of neoliberalen.

FVD? (ForumVoorDemocratie)
Anti-immigratie, Anti-EU, Pro-defensie.
"Geen regime change meer in het midden-oosten"
Mensen of de lijst zien er iigv capabel uit, en niet Kosher.

FvD. Prima programma en met een lijst die veel media aandacht weet te generen. Heeft ook een aantal mensen die zeker salonfähig zijn (Cliteur als uitblinker). Tot nu komt de kritiek vooral neer op "Ja maar piano!" en "Waarom niet gewoon PVV stemmen?", wat mij een positief iets lijkt. De toch redelijk academische insteek als tegenwicht voor de decennia cultuur marxisme lijkt mij een belangrijk iets momenteel.

Systeemverandering wat betreft corrigerende én initiërende referenda zou gevaarlijk kunnen zijn, maar daar heb ik meer vertrouwen in als het eeuwige water bij de wijn geneuzel wat nu constant plaats vind en vooral uitmond in richtingloosheid en neoliberalisme. Tot nu toe hebben de Nederlanders prima gekozen bij referenda.

Ook als enige partij ter rechter zijde niet uitgesproken Pro-Israël, wat toch wel een wonder is.

VVD: ambtsmisdrijfplegers / corrupte amerikanen
PVDA : de echte oorzaak van de slappe opstelling van beleidsmakers.
Ik stap morgen in de tijdmachine om terug te gaan naar 2000 om vd graaf op andere gedachten te brengen, want sinds Pim weg is, is Nederland weg.
Verder :
VNL is een nest van AIVD'ers ("journalisten")
dan hebben we ook nog die ene bosaap, Drinkman. Politie = werken onder de Koning = corrupt.
Wat een fucking zooi, het beste wat kan gebeuren is dat ELKE partij 3 zetels krijgt, en niemand een meerderheid behaalt. Dan zijn we eindelijk 4 jaar verlost van dit achterlijke kabinet en die mongoolse 18e eeuwse wetgeving.

Dat is bij FVD niet bepaald naar voren gekomen, staan ze ook totaal niet om bekend.

En 'e-democratie' is een kanker idee. De overheid is nu al niet te vertrouwen met verkiezingen, gedigitaliseerd gaat het alleen maar makkelijker worden om de boel te manipuleren en te flessen.

Friesland is nog veuls te blank. Daar moet ook wat aan gedaan worden! :^)

Dit land is verloren. Het moet eerst tot op de grond worden afgebrand voordat we weer opnieuw kunnen beginnen.

Hoe kom je er bij dat ze niet anti immigratie zijn. Ten eerste staat het gewoon in hun programma. En ten tweede zijn mensen zoals Baudet en Hiddema altijd anti immigratie geweest. Dat edemocracy is naar mijn mening ook het enige slechte punt in hun programma. Voor de rest is dat standpunten nog iets verder zouden gaan, maar als dit al bewerkstelligd wordt dan ben ik al erg blij.

Iemand heeft niet opgelet. FvD is al vanaf dag één anti-immigratie geweest. Standaard verhaal van immigratie naar Australisch model (Oftewel mensen vast zetten in kampen en ze daar laten creperen) en Green Card voor mensen die niet compleet achterlijk zijn.l Ik vraag me eigenlijk af waar ze wel om bekend staan, maar dat ze nog niet geframed worden als die enge racistische partij die arme kindertjes willen laten verdrinken is geen probleem. Sowieso valt het qua framing tot noch toe nog wel wat mee, maar daarbij moet ik wel toegeven dat ik niet alle berichtgeving in de (((media))) goed heb gevolgd. Die NVU-frame van kikepeil was wel lachwekkend.


Bûter, brea en n salte hjerring, wa't dat net sizze kin, is n befrieze flechtling.


Ik vind het ook kut, maar dit is niet waar. Ze mogen nu alleen standaard de vraag stellen, maar naasten moeten nog steeds toestemming geven.

e-democratie. Voor de mensen die het nieuws een beetje volgen misschien ook Hiddema die zegt dat NL media pure kanker is, waar hij volledig gelijk in heeft natuurlijk.


Nope. Zonder expliciet registreren stel je jezelf beschikbaar als donor. De nieuwe wet dwingt mensen er over na te denken zodat die keuze, bij het niet invullen van een codicil, niet meer bij de nabestaanden of medici ligt. Het is nu ja, nee of geen bezwaar.

Tevens van waarde om te vermelden is dat ze organen niet uit overleden personen halen maar uit nog levende. Zonder verdoving. En dat ze die mensen moeten vastbinden. Maar voorlichtingscampagne ho maar.

dit allemaal ook, wat een mongolen runnen dit land.

blabla
Geen toestemming is geen toestemming.
Als ik op een papiertje schrijf dat je moeder voortaan mijn slet is, en dat je zus mij elke dag moet pijpen heb ik hetzelfde 'recht' gecreerd als die orgaandonatie hoax.
Je weet wel dat een paar goede organen makkelijk weggaan voor een TON ?

Zo zie ik het ook, nu die fijne overheid nog.

Weet jij dan ook dat donoren (ten tijde van leven) en hun nabestaanden hier geen fuck van terugzien?

Geen fuck van terugzien, en levend opengesneden worden als je ((hersendood)) bent.
Een fucking gruwelijke dood met orgaandonatie voor de lui die dit stukje prul als wet hebben verheven.

De hele 'operatieprocedure' is lachertje; ze moeten mensen vastbinden omdat ze anders gaan schoppen en slaan, maar verdoven mag ook weer niet want dan geef je toe dat ze eigenlijk nog springlevend zijn.

Werkelijk te ziek voor woorden.

Hier nog wat terugleesvoer:
geenstijl.nl/mt/archieven/2016/09/doodgravers66.html

Onthouden we namen en gezichten?

Laat Baudet daar zelf maar een weerwoord op geven.

>"Xenofobie is ons wezensvreemd. Geen enkele andere cultuur op aarde is ooit zo open en pluriform geweest, als (((onze cultuur))) altijd geweest is. En mede daardoor hebben wij ons onder deze sterrenhemel, op het schiereiland van Azië, in delta van de continentale riviermonding, altijd kunnen vernieuwen en ontwikkelen. Heeft ons Boreal Europa steeds de bouwstenen gevonden voor kruisbestuiving, nieuwe vonken, wedergeboortes. Maar onze openheid staat onder druk."
Dit is Baudet's opening tegenover zijn achterban.

Mijn stem zal hij nooit hebben.

Opzich een prima speech. Je punt over "onze open cultuur" zit wel in de context van handel en openstaan voor ideen van buitenaf. Als we xenofoob waren geweest hadden we nooit een VOC gehad. Wel de kruiden, niet de mensen en cultuur.

Zie ook de details op de fvd site.
forumvoordemocratie.nl/standpunten/immigratie-remigratie

Heb je een partij in gedachten?

Ik ben in dubio

Als je de hele context van de toespraak luistert dan hoor je toch duidelijk dat hij anti immigratie is. Op 11:11 zegt hij ook nog dat ze oplossingen hebben om de massa immigratie te stoppen. Volgens mij is voor jou alleen de nieuwe Hitler goed en die ga je nergens vinden. Maar dit zit al meer de richting in dan de (((PVV))).

Ik stopte met luisteren na 2 en een halve minuut, want het werd me te veel multikul. Prima als het dan binnen de gehele context nog te rijmen valt, dan blijf ik het een walgelijke paar zinnen vinden die makkelijk ander en beter verwoord hadden kunnen worden.
Xenofilie, pluriformiteit, kruisbestuiving, en openheid onder het mom van muh vooruitgang binnen 1 minuut werd mij een te hoge concentratie kanker.

Ging maar Hiddema's praatje beluisteren, wat tenminste een aangenaam praatje was.

Beginnen met een groter land ja. Nederland is te klein voor de huidige populatie. We moeten ten eerste al die kankerbuitenlanders en kruisbestuivingen naar Saudi-Arabië deporteren of afschieten afahnkelijk van de situatie. Ik vind dat we serieus moeten overwegen om toenadering te zoeken tot de Vlamingen zoals de weledele heer in een van de palen hierboven. België is een grote teringbende qua zo ongeveer alles en de samenvoeging van Nederland en Vlaanderen zou ons niet alleen een hoop cultuur opleveren maar ook wat natuur, iets waar wij in dit land nogal gebrek aan hebben door dat Betonnen Hartsgekanker dat zogenaamd groen is. verder ben ik ook wel te porren voor een annexatie van de Duitse nabijgelegen oorspronkelijk Saksische buurlanden zoals Nedersaksen en Ostfriesland maar laat de moffen het maar niet horen

waarom niet een friese, een saksische en een frankische staat die bestaat uit stukken duitsland en nederland en belgië? friesland strekt zich uit van zeeland via noordholland naar friesland, groningen naar ostfriesland tot aan de deense bocht en de saksische staat uit nedersaksen en gelderland en overijsel en drenthe en eventueel een stukje limburg met de rijn als grens met frankia?

Waarom zo deze verouderde tribale scheidslijnen houden? We moeten één sterke staat vormen als we het willen overleven tussen al die titanen die ons omringen.
Daarbij waren deze divisies oppervlakkig, en zijn ze vandaag de dag praktisch niet bestaand. Al onze stamgroepen zijn immers allemaal kinderen van Vrije die gaandeweg zijn gesplinterd door isolatie en vreemde bezettingen.
Uit ons conflict zullen we een nieuwe identiteit en mythos bouwen, net zoals in de 80 jarige oorlog, en deels voor de vlamen na de (((Belgische))) revolutie, gebeurde.

Friesen en Saksen zijn broedervolkeren
Ik ben een westfries en voel mij zowel Fries als Saksisch want ik heb ook kennissen in Drenthe. Wanneer Nederland echt een rol wil gaan spelen in het nieuwe Europa zullen wij onze positie moeten versterken en de Germaanse volkeren met elkaar verbinden zoals Arminius dat ooit deed

Vergeet niet dat Koning Radboud ook heerste over een deel van wat jij als Saksische grond bestempeld

Ik heb geen problemen met een indeling in provincies aangezien elke regio wel zijn eigen identiteit heeft ( zeker Gelderland en Friesland ) maar men moet wel een sterke federatie vormen.

Prijs Wr.Alda!