I agree. The reformists are waking up - talk shit about them all you want, they are the last group that would buy into marxist propaganda. They stick to their guns when they need to, without compromising. Plus, feminism is taboo over there. Sure, they may be "good goyems" but I think they've just hopped up on too much isolation for the past 60 years. They'll be fine.
And I agree, SGP politicians are some of the most fun shitposters around. The faggot Generaal is a lot of fun too, when he goes on a roll. Guy's been doing a lot of batshit crazy stuff for the past few years.
Wie de fuck is die Generaal gast en waar kan ik die videos zien?
Kanker.
Adrian Lopez
Generaal is een mafketel, maar wel een based mafketel. Ik zag hem voor het eerst toen ie "leider" werd van de nederlandse gamergaters en zichzelf vooropzette om tegen de media op te gaan. Sleurde toen EenVanfaag voor de Raad voor de Journalistiek omdat ze propaganda draaiden over Nederlands GG is 50 mannen met vrouwenhaat. Was lachen om te zien hoe die journalisten allemaal in panic mode gingen. op /gghq/ waren er ook zat draadjes over en die heb ik toen gevolgd.
Tegenwoordig zit Generaal Trump te steunen door een stel trolls sturing te geven waar en hoe ze moeten posten om zo swingstates van Crooked af te pakken. Ik ben toen bij 'm aangesloten bij MAGA3X en help hem om CTR shills alle hoeken van het veld te laten zien.
Daarom noemt iedereen 'm dus Generaal - omdat ie als een autist allemaal strategieën erbij pakt alsof ie fucking Napoleon is en dan trolls en chanfaggots zover krijgt dingen te doen.