Neder/pol/ #4: Jan Klaassen Editie

Neder/pol/, nu met extra veel kanker
Vorige draad is al te vol

België

Tegen onverdoofd slachten
gva.be/cnt/dmf20160911_02463095/vlaams-belang-op-straat-tegen-onverdoofd-slachten

Burkini verbod aan vlaamse kust?
nieuwsblad.be/cnt/dmf20160912_02465165

Vlaams Belang eet NVA op
Vlamingen leunen steeds meer aan bij extreem rechts, Vlaams Belang nu met 13,9% derde grootste partij van Vlaandere
demorgen.be/binnenland/nieuwe-peiling-vlaams-belang-eet-n-va-op-bf4cbbb0/


Nederland

Wilders wil referenda naar Zwitsers model
rtlnieuws.nl/cookiewet?s=http://www.rtlnieuws.nl/nederland/politiek/wilders-wil-referenda-naar-zwitsers-model-maar-wat-houdt-dat-in

Oy user, waarom is jouw kind nog niet gehersenspo.. erhm toegelicht over de voordelen van de multiculturele samenleving
gelderlander.nl/regio/maasland/cuijk/basisscholen-krijgen-voorlichting-over-vluchtelingen-1.6381949

Nederland wil dat PVV grootste partij wordt, maar wil Wilders niet als PM
dagelijksestandaard.nl/2016/05/peilingen-nederland-wil-dat-pvv-de-grootste-wordt-maar-wilders-moet-geen-premier-worden/


Draad themalied: youtube.com/watch?v=xeeijNvZJCo

Ik wens jullie allen goede discussies toe zoals in vorige draden en hopen dat die kanker eilandjoden ons met rust laten

Other urls found in this thread:

8ch.net/pol/res/7129595.html
en.wikipedia.org/wiki/Hans_F._K._Günther,
tunglet.wordpress.com/
8ch.net/pol/res/7129595.html#7129955
archive.is/UBQbk
en.wikipedia.org/wiki/Baldwin_I,_Latin_Emperor
dejimachan.org/
frissekijk.info/
dinghal.com/
geenstijl.nl/mt/archieven/2016/09/zorgboeren_krijgen_toegang_tot.html
geenstijl.nl/mt/archieven/2016/09/mine_to_give_not_yours_to_take.html
endchan.xyz/pol/res/18571.html
youtube.com/watch?v=EWwy37HLN0A
youtube.com/watch?v=a1xw0wmB1qc
youtube.com/watch?v=va-wYUGPxyk
identityevropa.com/#action
redice.tv/red-ice-radio/erkenbrand-the-alt-right-in-the-netherlands
mamaenzo.nl/peuter/zindelijkheid/5-tips-tegen-broekplassen
en.wikipedia.org/wiki/Sonnō_jōi
forumvoordemocratie.nl/standpunten
archive.is/IVJGC
archive.is/RzKQw
worldwide.vote/hillary-vs-trump/#/results
archive.is/1uZxd
oogenhand.wordpress.com/
youtube.com/watch?v=5mmwZUN9-rk
erkenbrand.nl/
archive.is/hDRR1
archive.is/us3BQ#selection-1375.0-1375.223
archive.is/NHV9p
twitter.com/GeneraalOfGG/status/780632683072421888
archive.is/wZAvd
archive.is/boqk0
jitseakse.nl/
youtube.com/watch?v=m5f0CBLjCjQ&feature=youtu.be
archive.is/ySIFR
youtu.be/uJwJ8MNZuSA?t=2h12m43s
8ch.net/meadhall/res/4575.html
youtube.com/watch?v=ffF_bIJGGlU
youtu.be/nY6oAaRe9BQ
noisia.nl/2016/10/mantra-official-video/
wikileaks.org/podesta-emails/emailid/295#
forndom.bandcamp.com/album/flykt.
youtu.be/ZvnUfYmru8w?t=12s
youtube.com/watch?v=JlywUJnrZlM
youtube.com/watch?v=0uRrQsDcQyc
politiek.tpo.nl/column/allochtoon-afschaffen-met-nieuwspraak-wordt-onze-vrijheid-verdraaid-en-afgenomen/
metronieuws.nl/nieuws/binnenland/2016/11/overheid-stopt-met-allochtoon-en-autochtoon
youtube.com/watch?v=xuBO-AcGQDY
youtu.be/Ger7hBr-S8I
archive.is/RdktO
voorisrael.sgp.nl/
archive.is/cwLNq
nu.nl/binnenland/4350192/vijf-aanhoudingen-vernielen-regenboogzebrapad-leiden.html
groene.nl/artikel/de-naoorlogse-wereldorde-staat-op-instorten
archive.is/IsQ1D
twitter.com/SFWRedditGifs

Ik moet echt eens een biertje gaan drinken met gelijkgestemde rechtsmensen

ik ben voor de eerste keer verliefd geworden help me jongens ik voel met net een wijf zo. Ik blijf veel liever normaal scherp en cynisch autistisch

8ch.net/pol/res/7129595.html

Nog link naar vorige draad voor wie die wilt doorlezen het is de moeite waard

Zijn er steeds meer stralen van hoop die door de donkere wolken der kanker schijnen of ben ik dat maar?


Liefde maakt mensen nog dommer dan ze al zijn. Wilskracht broeder, wilskracht. Een echte man dwingt zichzelf om tegen zijn gevoelens in logisch te handelen, hoe moeilijk dat ook mag zijn.

Over liefde gesproken Is het volksverraad een relatie te beginnen met een Oost Europese (rusland), zelfs al is ze orthodox gelovig en vrij conservatief, hevig anti-Hillary en erg intelligent?

Absoluut niet. Het zou natuurlijk beter zijn als het ging om Poolse intelligentsia zou het nog beter zijn (sinds zij immer de witste en meest eerbare Oost-Europezen zijn, ondanks het feit dat verreweg de meeste Poolse immigranten in Nederland ongecultureerd, idioot klootjesvolk is), maar mits ze haar hart en brein op de goede plaats heeft kan het geen kwaad. Hoe staat ze tegenover de Nederlandse staat? Intelligente immigranten die Nederland met respect behandelen, goed integreren en bereid zijn om hun best te geven voor ons land zijn niet te vergelijken met de hordes parasieten die het westen plunderen.

Dat heb ik even mooi verkankerd

Neuken in de keuken :DDDD

Ze haat geen moslims in het algemeen ik ook niet zolang ze ons maar met rust laten en ze heeft aangetrouwde familie uit kazachstan. Ze voelt zich wel Russisch en heeft respect voor het verleden van Rusland, vooral de tsaren periode. Verder staat ze wel positief tegenover nederlandse staat en strengere migratiewetten ivm derde wereld immigranten

bonus, ze was al gerooipild over de joden en (((media)))

altijd

HALLO WAAR ZIJN DE LEOPARDS :DDDD

Het is meer dat dit echt een kutgevoel is want ik kan me absoluut niet focussen op wat ik godverdomme aan het doen ben. Gelukkig ben in een redelijk hardwerkend gezond Neerlands mens en doe ik veel van tevoren. Er is met de meid volgens mij vrij weinig mis, ze zou zelfs nog maagd kunnen zijn en rooipillen kan altijd


Alle Duitsers zijn homo :^)

Je weet het antwoord al.

als je zo nodig BLANDA UPP wil ga dan naar rusland inplaats van haar hier heen te halen.

Cultuurverraad. Het maakt niet uit wie naar wiens land gaat, een van jullie zou een cultuur- en landsverrader zijn zoals de ilegalen die over onze hekken klimmen.
Je kent haar hoogstwaarschijnlijk via het internet. Je moet de hoop opgeven, jullie zullen elkaar nooit in het echte leven zien.
Sta vooral voor eigen land en cultuur en trouw een mooie Nederlands meisje.

Je moet je hoofd uit je anus schrapen, kerel.

Het leek me anneembaar dat ze al in Nederland was en de taal sprak. Is dit niet het geval dan?

...

translated it for you guys so you understand

...

Was sagen Sie? Alles was ich höre ist "Gouda Gouda"
:^)

Wir sind alle Germanisch :^)

Außer die Anglos, die haben ihre Mitgliedschaft verwirkt.

Übrigens viel Glück mit der Liefde :^)

Ja ze is geboren in Nederland maar wel van Russische afkomst. Ouders waren immigranten

Ik vraag mij af of het de moeite waard is om een jacht-akte te krijgen om me minstens een beetje te bewapenen.


Tja dat is een moeilijke kwestie, zelf zou ik het niet willen.

...

Dan is er niet bijzonder veel tegenin te brengen. Ik zeg: als het je blij maakt moet je het doen, maar weet wel zeker dat het niet de zoveelste slet is voordat je eraan begint.

Zolang de media nog in de handen van de neuzen is, en zolang Mordegeert Herschel Wilderstein aan de touwtjes trekt lijkt me dat een slecht plan. We hebben iemand nodig die verantwoordelijkheid neemt en doet wat er gedaan moet worden, niet iemand die schaaps achter de stemmers aanloopt.

Je ziet met de verkiezingen in de VS hoe makkelijk mensen te beinvloeden zijn, zelfs in de trein moet ik aanhoren wat een verschrikkelijke man die Trump wel niet is. Wilders mag optyfen naar Israel en mag graag heel 'zijn' PVV meenemen. Populisme is voor paupers.


Het wordt volksverraad zodra je nageslacht krijgt met haar. Wees niet zo zelfzuchtig, kies een Germaansche toekomst voor je kinderen zodat zij een basis hebben om op te groeien.


Deine übersetzung stimmt nicht, versuch es noch einmal.

Als je nou een foto paalt kunnen we beter oordelen.

Nee, verneuk ons Germaanse ras alsjeblieft niet verder.


Wat is dat plaatje, kameraad?

...

Deze heb ik gewoon van internet gevist. Er is zo'n Zweedse artiest die die dingen met de hand schildert. Volgens mij moet dit een verhangen man voorstellen wiens bloed door de wortels van de boom de aarde inloopt.


ik be ook uitermate geïnteresserd

Nederland is fucked.

Nederland zit vol met RELIGION OF PIECES die nu ook hier de azc's mollen, verkrachten en de boel op stelten in Zaandam/Rotterdam terwijl de politie erbij staat te kijken en niks doet, want muh racisme.

De media is pure kanker. De NOS shillt alleen maar pro-Hillary en anti-Trump propaganda

Metro, Nu.nl en Volkskrant zijn compleet SJW. AD en NRC hebben SJW infectie. Ik pak een gratis Metro krantje op station, zie artikel staan over MUH GENDER WAGE GAP! Waar houd dit gekanker op?

EénVandaag zegt weinig maar dat komt omdat ze vorig jaar hun broek hadden ondergepist omdat de gamergaters ze naar de Raad vd Journalistiek hadden gesleurd, nadat ze full retard waren gegaan.

Ik lees alleen nog maar Reformatorisch Dagblad zowat omdat ik weet dat die refochristenen niet mogen liegen van God en nooit iets van SJW's zouden aannemen.

Laat Wilders alsjeblieft winnen bij de volgende verkiezingen.

Daarom zit je dus met je problemen, koek. Waarom steun je die Jodenknuffelaars?

je moet wat.

...

Alsof Wilders er iets door krijgt zonder artikel 1 af te schaffen. Als hem dat lukt kunnen we verder praten.

hey broeder ik neuk je moeder
dit is mijn turf opkankeren
gewoon boef man, voor de islam zoals het is
wij zijn goede mensen vriend en- shit
ik zie popos

MEER DAN VRIENDEN MAN HET IS LIEFDE DE ANAALCONDA KAN GROTE PROOIDIEREN AAN ZOALS HERTEN EN KROKODILACHTIGEN HET IS DE SCHULD VAN PAUW KIJK M'N TASER JONGEN WALLAH WALLAH DOOD AL JULLIE KAASKOPPEN UEKHWEZEN

Open je ogen eens naar het grotere plaatje en realiseer je dat wij hier in Nederland een van de beste posities hebben om het roer om te gooien zonder dat schijt de ventilator raakt.

Geen andere bevolking is zo apathisch tolerant als de onze, dankzij de mentaliteit van "doe maar normaal, dan ben je al gek genoeg" krijgt de bevolking nu al de maat vol met alles wat door de strot wordt geduwd. De enige opstakel is de achterliggende overtuiging dat de verachting jegens ellendigen 'fout' is. En dat is wat men nu achterwegen begint te laten, door zoveel voor xenofobe racist uitgemaakt to worden door de media.
"Weet je wat? Ja, ik ben gewoon een racist, al die kanker buitenlanders moeten een nekschot krijgen." Is wat steeds meer onironisch wordt gedacht in stilte.

In mijn eigen sociale kringen heb ik de verandering al veel gemerkt. Mijn vader, die een jaar geleden nog tegen grenzen was, zou nu graag op PVV willen stemmen als de peroxideduivel er niet was. Mijn vriendenkring is onderhand openlijk racistisch geworden onderling.
Dit is geen slingerslag die naar rechts gaat, dit is een permanente verandering.

Alles zal terecht komen

Ze zijn heel visueel behagend en allemaal gered.

Oh ja, de halfbloedige jodenlikker gaat ons helpen.

Wat je dus wil zeggen is, ook al is de aanvang van de weerstandsbeweging moeilijker te bereiken, zal het eindresultaat veel makkelijker zijn om te behouden omdat onze bevolking gewoon geen kanker geeft?


top kek zin
Ik leef ook naar deze richtlijn; al hun tyfusonzin betekent helemaal niets als je de rotzooi van een communistische kankerjood van meer dan honderd jaar geleden verwerpt.

Ja, dan ben ik dus een racist, wat dan nog?


tering dat is grappig


"Het is nodig dat ik hier voor mijn volk moet sterven, maar mijn geest zal oprijzen uit mijn graf en de wereld zal weten dat ik gelijk heb"

De Neger van Venlo is er eentje via matrilineaire afstamming

Nee, ik bedoel dat onze Nederlandsche pozz verschilt met die van de rest van het westen. Wij staan er niet zozeer uit geïmpregneerde overtuiging tegenover, maar uit eerder uit een soort 'gemakzucht'. "Ach joh, ik heb er geen last van". Maar nu kan het 'niet-in-mijn-achtertuintje' mentaliteit niet meer volhouden, en krijgen mensen er steeds meer frontaal mee te maken zonder dat white flight een optie is.
Dit, in combinatie met de media die steeds een latent racisme op de dietsche bevolking bestempelt, maakt dus die conclusie van Jan Modaal, die onherroepelijk vaker wordt aangenomen. Als je af-en-toe naar die poepinterviews kijkt van pownews, dan zie je en steeds minder gewone omwonenden zeggen "ach, ze hebben geen werk/buurthuisje meer. Dit is gewoon niet goed afgehandeld" en steeds meer iets zeggen als "Gewoon doodschieten/castreren die handel"

Enkel wat cruciaal voor ons is om het volk de multicultus als concept in het geheel te verwerpen. Niet 'bro-tier' ellendigen laten blijven over muh assimilatie. Wij moeten ervoor zorgen dat men, niemand anders dan haar eigen volk wil hebben wonen in hun land. De tendens naar het pad staat al vast, nu moet het beschermd worden tegen kikestijl jodenknuffelaars die de raas van de German probeert af te leiden naar enkel muh islamofascisme. Zoals bijvoorbeeld die klapmongool van pegida die zich steeds laat arresteren om het weggooien van het hakenkruis.

Wij zitten er midden in, maar niet op het brandpunt. Dat is ons grote voordeel.

En zo heb je weer getoond dat je een vreselijke idioot bent. Wil je nou een welvarend land voor eigen volk of een waar Pyrrusoverwinning van een totalitaire staat? Staatsnationalisme is de enige handhaafbare soort nationalisme, dat heeft de geschiedenis keer op keer bewezen. Zelfs Hitler probeerde niet eens om een etnisch nationalistische staat te creëren omdat dit gewoon onmogelijk is. Of ben je werkelijk zo gedegenereerd dat je voor een autistisch waanbeeld patriotten en voorbeeldsburgers je land uit gaat kankeren terwijl je Poelenburg-tier mongolen hier laat blijven omdat hun familie twee generaties langer in Nederland is?

Ik heb me nooit echt met Nederlandse politiek beziggehouden. Wat zou voor een Holla Forumsak de beste partij zijn om op te stemmen? Zover ik het zie zijn het allemaal koosjere partijen.

Is dit een grap, mormel?
Ooit gehoord van "Ein Volk, Ein Reich, Ein Fuhrer". Die man had het zijn missie gemaakt om alle Duitschers in één staat te krijgen, met alle gevolgen van dien. Het is duidelijk dat jij niet weet waar je het over hebt.

Opkankeren met je civieke onzin. Jij moet ook gewoon terug, mehmet.


Voorlopig zijn het ook allemaal kosjere partijtjes. Maar je kan wel stemmen op de normalisatie van minder gekoekte meningen.

Dat wist ik, maar ik dacht er niet over na, het is ook wel moeilijk om bij te houden wat hij nou allemaal is, en een indo-jood combinatie is best vergezocht.


Dat klopt inderdaad in mijn ervaring wel, mensen hebben geen ideologische toewijding aan die buitenlanders, hoogstens een "het zijn toch ook mensen", de meeste mensen hebben een stille minachting voor ze maar zijn bang om zichzelf daarin te uiten.


Het blijkt inderdaad zo te zijn dat men steeds bozer wordt, ik hoop alleen dat de Germaanse razernij snel genoeg intreedt.


Ik ben het hier geheel mee eens, de "valse vrienden" die het volk de verkeerde richting in sturen zijn evengrote vijanden als de communisten zelf, hoe dan ook eindigt ons volk in de put der vergetelheid.

Ten eerste, als je een schreeuwend klein kankerkind gaat zijn dat een beetje om zich heen slaat en iedereen beledigt kan je net zo goed weg gaan en je met je geliefde buitenlanders verenigen.

Je hebt het hier over "staatsnationalisme" een construct dat dus niet bestaat, aangezien dat het woord nationalisme sowieso al "volksgezindheid" betekent en praat over "eigen volk" in dezelfde adem.


Je mist het punt volledig, al was dat zo en dat is het niet, aangezien de eerste aantal honderdduizend jaar van het menselijke bestaan in stammenverband was, en het feit dat, zouden zij over genetica weten, zij ook zulke verschrikkelijke nazi's zouden zijn als wij dan is er nog steeds geen punt om dat te doen, het gaat ons om het volk als dat verloren raakt dan kan je je kankerland en de hele planeet daarmee in je reet schuiven, wat boeien een stuk levenloos grond, een identiteit en een taal nou als je het losrukt van volk?


Je bent een debiel, Hitler was een nordicist en was in essentie het hoogtepunt van de Germaanse/Nordische gedachte, Himmler verwachtte het Duitse volk terug te krijgen naar een reingermaanse staat binnen twintig jaar na de oorlog, en de meest uitgebreide rassenonderzoeken in de geschiedenis van de mensheid hebben onder de Führer plaatsgevonden.

De reden waarom er niet aan directe, eugenetische actie gedaan werd is omdat er godverdomme een wereldoorlog gaande was.

Ook was het zijn doel om heel Germanië te verenigen in één staat, waaronder dus ook ons thuisland, Scandinavië.

eerste plaat verwant, ziet dit eruit als een land waarin de Nordische gedachte niet gehandhaafd wordt?

Ten eerste boeit zoals eerder gezegd de geografische locatie van het land geen kanker en zou het verder ook niet uitmaken of we ons in Denemarken, Duitsland of op Mars zouden bevinden, wat boeit het mij nou dat één of andere uitheemse kankerturk hier 1, 2, of 340 generaties gewoond heeft en dat hij zich als een "patriot" of "voorbeeldsburger" gedraagt?
Verhuis naar Amerika, uitschot

Ik zou luisteren naar zijn advies, wat uitmaakt is eigenlijk alleen de normalisatie van onze beweging, stem op de PVV of wat voor andere zo ver mogelijk rechtse partij die er is zodat volksgenoten weten dat ze hun meningen niet hoeven te verbergen en zodat volksverraders en Walen weten dat ze op moeten kankeren.

Ik moet nu eten.

Die mongolen van vnl zijn net zo erg als de peeveevee. Eerst die jood van een Moszkowicz als leider nemen en nu die klapmongool van een Jan Roos.

Ja, hij deed het echt fucking goed met zijn reine Germaanse ras. Zeker wel. Dat is ook precies de reden waarom ontzettend grote groepen Duitsers toen, en nog steeds, Slavische (vooral Poolse) achternamen, namen en roots hadden. Lekker mooi dat niemand met tegenargumenten voor staatsnationalisme komt. En ja, "het boeit me niet want dit is mijn volk en dat is het beste" is absoluut geen argument. Als je zo denkt ben je niet beter dan de zandnegers die dit land infesteren.

Enige kontkneuzing hier is die van jouw bij het aanhoren dat jij niet welkom zal zijn. En dus uit eigenbelang een idiote positie inneemt, niet vast kan houden, en dan maar terug valt op "lol umad". Jij hebt nog nul argumenten gevoerd, je hebt al meer argumenten terug gekregen dan jouw verbaal excrement verdient.

Kom maar eerst met je eigen argumenten voordat je een uitgebreid weerwoord eist. Wat een typische immigranten mentaliteit, altijd maar vragen om meer gibs.

Hoezo, weer? Hoe weet jij dat je al eerder met deze gast hebt "gepraat". En dat is mooie hete mening die je daar hebt user :^)

Dat zijn een stel mooi projecties die je daar maakt, maar er is niets in zijn paal die impliceert dat hij een totalitaire staat wil, nog dat Amerika na doen ons een "welvarende" staat gaan maken.
Ik wil hier wel mijn eigen stuk aan toevoegen. Welvaart is waardeloos op zich, het is alleen maar handig als het een doel heeft, als de doelen van welvaart en rijn bloed uiteenlopen is het de juiste keuze om te kiezen voor dat gene dat substantie en betekenis geeft te kiezen in plaats van wat neer komt op geld.
En totalitarisme? Dat is al de norm, alles wat wou zullen gaan doen is niets in vergelijking met wat nu normaal is.

Staatsnationalisme is gewoon geen nationalisme, het maakt de daadwerkelijke grenzen van een natie kapot door de natie te trivialiseren tot een stel betekenis geworden feesten en handelingen.
En voor het soort moraal dat jij met deze zin betuigt heb ik wel een uitspraak van Ernst Junger voor:
Heldhaftige deugden zijn niet die van de (((handelaar))), want ze waarderen niet succes, maar deugt.

Inderdaad, daarom lag hij ook de na druk op het Duitse volk en de reinheid van bloed in de generale bevolking en de SS, die later de elite zouden moeten worden van het duizend jarige rijk. Daarom was een van zijn belangrijkste voorbeelden van hoe de joden en Franzen, in Mein Kampf, de Duitsers wouden uitroeien, de Rijnland loeders half negers. Je weet wel, hij had het over hun in dat stukje van Mein Kampf waring hij het ook had over hoe belangrijk het reine bloed van een bevolking is. Dat was allemaal puur toeval, de Russen en Grieken, zelfs de negers waren allemaal onderdeel van Duitsland, mits ze maar Duits deden.

De enige die hier gedegenereerd is ben jij, jij die niet kan inzien waar onze ook al ben jij ze niet waardig voorouders voor hebben gevochten. Jij die niet kan inzien wat het is dat heeft gezorgd voor deze natie. Jij die denkt dat begrippen zoals, grens, staat, cultuur, nog enige waarde en substantie hebben als ze niet langer uit de geest van een ware natie vloeien, maar in plaats daarvan worden gedirigeerd uit de geschiedenis boekjes. Traditie is niet het aanbidden van de as, het is het in leven houden van het vuur, het vuur dat jouw werkelijke waanbeeld zal doen doven.
De rest van deze zin is wat gescheld en projecties, in neem de vrijheid om daar niet op in te gaan.

Dit heeft Nederlands blank belang veiligstellen binnen staatspolitiek compleet waardeloos gemaakt. Het heeft daarvan een gedwongen terugtrekkende strijd gemaakt.
Een enorme overwinning voor antiblank internationaal, maar in de lange termijn betekent het dat de grondvesten van de Nederlandse staat, het Nederlandse volk hun steun zullen terugtrekken.

Heb je überhaupt mijn paal gelezen, kleine nikker?

Het was zeker een deel van zijn idealen, en hij vorderde het zeker, maar iedereen destijds wist dat Duitsland niet zuiver was, lees bijvoorbeeld wat Günther en.wikipedia.org/wiki/Hans_F._K._Günther, de man die eigenlijk Hitler's persoonlijke rassenwetenschapper was, ervan vindt.

Hitler:


Himmler:


Jouw idee dat Hitler een "staatsnationalist" was vindt zijn oorsprong waarschijnlijk in uitspraken en redevoeringen waarin hij oorlogshalve de eenheid van het Duitse volk overdrijft om eendracht te vorderen.

Je zou daar doorheen gekeken kunnen hebben, zou je geen randdebiel zijn geweest.


Die heb ik al gegeven, er is letterlijk geen punt voor ons, wij zijn nationalisten, volksgezinden, waarom zouden wij geven om een lege identiteit of jouw mormelidee van wat een "volk" of een "land" zou zijn?

Onze bedoeling is niet om een succesvolle staat te handhaven, onze bedoeling is om de reinheid van ons volk te vorderen, denk je nou echt dat je ons kan overhalen met zulke wankelmoedige, zwakke onzin.

Dat heeft er letterlijk niets mee te maken, lurk meer.


Een zeer geleerde en degelijke paal, beste man.

exact dit. ik heb mijn vrienden allang ge-redpilled.

en dat is niet eens moeilijk, je hoeft alleen maar te zeggen wat je werkelijk denkt en dat volhouden. Op een gegeven moment breek je hun sociale barierres af die hun tegen houden hetzelfde te uiten.

niet alle nederlanders zijn Rotterdammerts koekwous

Shit, ik weet het niet hoor, misschien moet je je eigen post eens gaan lezen voordat je op "New Reply" klinkt. Of misschien naar deze pareltjes: >>7494316
Maarja, als je zo ver in je waanbeelden zit zou je dat waarschijnlijk niet eens doorhebben. Je bent gewoon de zoveelste witte sharianeger. Maarja, als je geen echte idealen hebt en geen betere toekomst hebt om naar te streven moet je toch wat, of niet?

Ik was nog van plan om hier serieus op in te gaan, maar blijkbaar is Neder/pol/ gewoon de flipside van SJW bullshit. Lekker verstand op nul zetten en huilen over alles wat niet in je waanbeelden past omdat je verder niks weet te doen met je leven. Triest.

Hahahahaha.

Shit, ik weet het niet hoor, misschien moet je je eigen post eens gaan lezen voordat je op "New Reply" klinkt. Of misschien naar deze pareltjes: (You) >>7494299 (You)

Maarja, als je zo ver in je waanbeelden zit zou je dat waarschijnlijk niet eens doorhebben. Je bent gewoon de zoveelste witte sharianeger. Maarja, als je geen echte idealen hebt en geen betere toekomst hebt om naar te streven moet je toch wat, of niet?

Kan jij voor mij citeren waar ik zei dat mijn volk superieur was, laat staan dat ik dat als beweegreden voor mijn ideologie zie?

Je hebt echt de woordenschat van geamerikaniseerde facebookjeugd, je hebt de argumentenkennis van een zulukrijger, en dan heb je ook nog eens het gebrek aan fatsoen om een antwoord van redelijke grootte terug te sturen in plaats van deze arrogante brabbeltaal.

Misschien moet je eerst even bedenken of wat je zelf vertelt niet een waanbeeld is; je probeert werkelijk volksgezinden te overtuigen dat het volk niet belangrijk is, dat is net zoiets als tegen een straatarme zwerver zeggen dat eten niet belangrijk is.

Jij bent hier degene die letterlijk alleen wil dat er een nieuwe staatsvorm komt en een vordering van een abstracte "identiteit" en "cultuur" die dan allesomvattend en alomtegenwoordig zou moeten zijn, in plaats van dat je grijpt naar het werkelijke, stoffelijke biologische alternatief dat daadwerkelijk spirituele inhoud heeft.

Maar ja, de VVD, daar zitten de echte idealisten.


Ja, dat kan je zeker ook wel zien aan het feit dat ik hier alle argumenten, uitleg, en palen langer dan 3 zinnen maak.


Ten eerste is dit puur een projectie over mijn menselijkheid en ten tweede toont het feit dat je "triest" na de zin gezet hebt dat je werkelijk zo geamerikaniseerd bent dat je Trumps praatwijze hebt overgenomen.

lol 'witte sharianeger'

het is 'blanke', achmed

Oftewel, je hebt geen echt argument nog standpunt om je accusatie op te rusten, behalve het gevoel dat die palen je verzorgd.
Ik snap het jonge, als je gewoon van beging af aan had verteld dat je links was, dan hadden we je ook beter kunnen afhandelen a.k.a babytaal.
Maar eigenlijk had je dat hier:>>7477925 Al gedaan. Waarin je goed je linkse moraliteit toonde.


Weer, allemaal implicaties en projecties. Als je niets substantieel te zeggen hebt, moet je gewoon niet Reddit/Tumblr waar je dan ook vandaan komt verlaten en hier onze tijd verdoen.

HAHAHAhAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
"flip the switch to make my head hot.gif"

Ja, serieus ingaan op onze tegen argumenten, iets waar in je in je voorgaande palen zo goed in was. daarom had je zeker ook niet gereageerd op mijn eerdere paal
Omdat je serieus bezig bent :^).
Daarom had je ook nog niet een keer op enig van de tegen argumenten je eigen substantiële verdediging argument gezegd. En zijn je palen ook gevuld met linkse gewoon Joodse moraliteit en berusten je palen ook op implicaties en projecties die jij er bij bedenkt.

Lieg niet zo jonge, je was niet van plan een serieuze paal te maken, je zegt het er bij om je kont te redden, samen met die hele zin die hier boven groen staat. Een moralisatie om je standpunten voor jezelf te redden.
Als je hier op zegt dat ik te veel impliceer, dan gefeliciteerd, dat zou dan je eerste goede argument zijn deze avond :^)

Als je een troll was, goed gedaan. Je hebt echt het emotionele denken en onredelijkheid van een linkse na gedaan. We zijn er voor gevallen.


Dankjewel.

VNL is een Joodsche kapitalistenpartij die de verzorgingsstaat nog verder willen afbreken, enkel de goede goy stemt op Roos.

Enkel de goede goy stemt en denkt dat het uitmaakt in het algemeen.

Wat voor nut heeft een verzorgingsstaat als deze ten koste van Nederlanders een buitenlandse bevolking in stand zet?

Hoe autistisch moet je wel niet zijn??

Waarom moeten we eigenlijk puur Noordisch worden? Het Nederlandse volk is niet puur Noordisch, niet eens puur Germaans. We hebben Keltische invloeden. In ons land komen van nature donker blond, bruin en zwart haar voor. Blauwe, groene en bruine ogen. Als we via eugenetica onzelf naar puur blond haar en blauwe ogen broeden, hebben we dan niet in feite ons unieke Nederlandse volk vernietigd? Is dat niet net zo goed genocide? Moeten we niet de samenstelling van de eerder genoemde Europese kenmerken koesteren en cultiveren om. Zijn die wat ons volk uniek maakt?

Dit is geen aanval op de Friesaboo's maar een oprechte vraag.

De Frank is niet blank

:^)

1. Kelten zijn een cultuur en geen europeesch ras
2. De laatste pure germanen in fysieke en mentale staat waren de Friezen
3. Blond haar/blauwe phenotype is een miem en heeft gering te maken met Noordicisme te maken. plaatje deels gerelateerd
4. Zassen en Franken zijn ook Noordisch met Waalsche invloeden
5. Lees Thet Oera Linda Boek, en de punten die ik maak zullen beter op zijn plaats vallen. Lees het zonder oordel voordat je het uit hebt. En onthoud de eerste zinnen die doorgegeven zijn. Geschiedenis is compleet gejood.

Kom vechten dan.

Het "Nederlandse" volk is per definitie reingermaans, de inmengingen zijn er later bij geslopen en zij die geheel niet Germaans zijn hebben in Nederland geen plaats, Nederlanders zijn afgestamd van Germaanse stammen uit Denemarken.


Nee, er zijn gewoon verschillende niveaus van menging in verschillende Nederlandse gebieden, Nederland en haar volk behoren tot Germanië, als je meer alpijnse invloeden wil behouden dan moet je terug naar Frankrijk of de Alpen.


Ons volk is niet uniek en hoort tot een grotere Germaanse rassengemeenschap dat ook het reine Germaanse thuisland, dus Scandinavië, omvat.


Als samenvatting, de reden dat deze ongermaanse kenmerken überhaupt "in ons land" zijn is door buitenlandse indringing.

Om het anders te stellen, als negers nu ons volk tot mengelmoes zouden verkrachten in het westen, maar niet in het oosten, zou je dan deze negerkenmerken als eigen zien terwijl ze eigenlijk binnengedrongen zijn, en zou je het de bevolking ontnemen dat ze rein mogen zijn?


Ik ben het niet met je eens, waarschijnlijk omdat je je punten uit het Oera Linda boek haalt, maar blond/blauw is zeker geen miem en de pure Germanen zijn toch wel degelijk de Scandinaviërs waarvan wij afstammen.

Niet écht waar, ofthans, misleidend.

Dit wordt waarschijnlijk snel ongeloofwaardig voor velen met maar oppervlakkige kennis, maar Nederland, Denemarken en Noorwegen waren voor de reformatie één natie. Hier zijn (nog) geen boeken over geschreven, maar het komt allemaal bovenwater drijven uit haar winterslaap. tunglet.wordpress.com/ voor een introductie. Onthoud, er is meer gelogen en herschreven dan alleen wat er gebeurde in de Tweede Wereld Oorlog. Dit is een eeuwenlange strijd.

'Phrygian' Cap = 'Frisian' Cap, spreek het maar eens uit. De leeuw die bij al onze landen zo veel gebruikt wordt was oorspronkelijk een Los (lynx). Bijna alle gedomesticeerde dieren komen van rond de Noordzee.

Ik overdreef inderdaad. Maar het punt waar ik op doelde is dat het Noordische fenotype veel uitgebreider is dan enkel een nauwe lijn van platinablond met kristalblauwe ogen.
Zwart haar is een onreinheid, de rest valt allemaal, in verschillende proporties(!), binnen het phenotype

Daar wil ik wel antwoord op proberen te geven, eerst ga ik jou paal bij langs om je enkele vragen en punten te beantwoorden en daarna vat ik het samen.


Dit is waar je, volgens mij, vanuit de verkeerde kant beredeneerd. Eerst wil ik het hebben over de term "Nederlands volk". Omdat het niet eens één volk is. In de grenzen van de huidige staat Nederland zitten delen van 3 daadwerkelijke volken. Die zijn: De Friezen, de Saksen en, afhankelijk van hoe jij naar de geschiedenis kijkt, de Franken. We kunnen wel spreken over Nederlanders in een culturele manier, aangezien we nu helaas allemaal de zelfde taal spreken en gedeelde geschiedenis hebben. De oorsprong van die 3 volkeren/etniciteit zijn allemaal Germaans, dus Nordisch. Die, inderdaad bestaande, Keltische, Mediterrane en Alpische eigenschappen zijn in onze optiek en nu spreek ik ook even voor de anderen, dus het kan zijn dat zij iets anders bedoelen niet verbeteringen of uniek makende eigenschappen, maar verminderingen van onze originele en superieure wortels.


De vernietiging van ons volk zit hem juist in dat de 3 volkeren minder Germaans worden, deze volkeren worden namelijk minder Germaans en minder Nordisch, waardoor de, daadwerkelijk, belangrijke dingen in ons bloed die ons uniek maken en dit land en de culturen hebben gevormd verloren gaan. Denk dan aan de nuances in vorm en gedrag die worden mee gegeven met de etniciteit. Die gaan verloren als 2 volken met elkaar kruizen, dan zijn beide volken kun kern kwijt in het kind dat ze maken, ook als heeft hij een unieker uiterlijk dan de 2 voorgaande volkeren.

Bekijk het anders zo: Je hebt een hele mooie old timer en die laat je roest vangen. Door de wilekeur van de natuur is deze auto nu compleet uniek, geen enkele auto op aarde heeft het zelfde roest patroon! Maar zou je nu kunnen stellen dat deze auto beter of mooier is dan zijn goed ondergehouden neven?
Ik denk dat het antwoord wel duidelijk nee is. En de vergelijking is niet helemaal kloppend, aangezien er wel degelijk merkbaar verschil is tussen Noren, Zweden en Saksen in uiterlijk, cultuur en gedrag.

En er komen hier in principe ook natuurlijk negers voor, dat ze niet in een laboratorium zijn gemaakt en hier heen zijn gewandeld met hun 2 voeten. Maakt het nog niet goed, ook al begrijp ik wat je er mee bedoeld.

Het is in ieder geval geen genocide omdat wij alleen maar iets herstellen wat al in ons allen zit en onze oorspronkelijke vorm was. En voor ons of mij is het niet zo zeer de gedachte dat wij uniekheid moeten behouden wat dan de oorzaken of gevolgen zijn, maar moeten wij iets doen omdat het juist en goed is. Ik denk werkelijk dat reinheid van bloed een deugt op zich is en zet me daar voor in, maar ik had ook al eerder gezegd dat het niet echt een keuze is tussen uniek of puur.

Je kunt zelfs stellen dat die gene die werkelijk het meest houden van de kenmerken van het Europese/blanke ras. Juist voor het behoud van de reinheid van bloed moeten zijn en dan niet alleen die van de Nordische mensen, maar ook de Alpinische mensen en de Mediterranen. Hun inwendige identiteit gaat namelijk ook verloren in de verloedering van Europa.

Dat was wel duidelijk, je paal zat niet vol met onware implicaties en linkse moraliteit.

Ik hoop dat mijn antwoord een beetje voldoet.

Laatste herinnering aan de Groningenmiet deze zaterdag.

>dvw te laat voor >first post schillen

Ik was hem niet vergeten, je hebt in ieder geval één iemand die komt.

Jammer genoeg kan ik er deze keer bij geen van beide zijn, dus veel geluk met de minimiet in het hoge Noorden. Er wordt ook op diezelfde dag als het goed is nóg een minimiet gehouden in Antwerpen.

>>>/meadhall/5495 (Groningen)
>>>/meadhall/5502 (Antwerpen)

Bump

>use google translate so I can read some neder/pol/

...

Haven't you learned anything on school?
Dutchmen are the resulting bastards of evil white Norwegians who raped the indigenous Kurdish population of Europe, since Kurds are the original Europeans.

Well, that confirm's the Kurds for true Aryan Übermensch.

Warum sprechen du keine Niederländisch? Niederländisch verstehen ist wichtig wann das Dietsche Kaiserreich kommt und die Anschluss von Nord Deutschland bei die Niederlanden kommt. Siehe die alte Draht.
8ch.net/pol/res/7129595.html#7129955
Oder bist du ein Alpine Untermensch?

Translation are statistically deduced.

So sometimes if you type something like "Nordish" it will translate it as "Kurdish" because of the frequency tables used in the translation software.

The translation may simply be explained because the word "Kurdish" has been translated more frequently and also more recently than the word "Nordish".

Leer eens kruispalen, kankerjan.

The brits are germanic? I thought they were romans, anglosaxons and britons?

The Angles, Saxons, and Jutes are Germanic you idiot. But Island Jews are barely Germanic, that graph shows patrilineal Y-chromosome haplogroups. Which doesn't say a lot actually. If a Germanic oildrills all his patrilineal niglet descendants will have Germanic Y-chromosomes.

Dit is voor mij een beetje vergezocht, Nederland hoorde voor de reformatie bij het Heilige Roomse Rijk terwijl Denemarken en Noorwegen bij de Kalmarunie hoorden.

één "natie" kan wel (semantiek) juist zijn, omdat het germaanse volk technisch gezien een natie is (natie = volk)


Zeker waar, het omvat ook gezichtsstructuur en andere dingen.


ik stem deze paal omhoog


Lel, diesen Pol stimmt, mein Deutscher kamerad, erfüll der Führers Träumen und reinig das Deutsches Volk.


The English not the brits, big difference have about 30-60% Germanic blood, depending on where in England he's from. seems to be incorrect, refer to archive.is/UBQbk

god kveld fra norge

Goedenavond uit Nederland, Germaanse volksgenoot.

good evening from the netherlands, fellow member of the germanic people just in case you couldn't understand

nee, ik spreek nederlands en duits ook

Indrukwekkend, maar je bent dus wel ook daadwerkelijk Noors? Probeer je alle Germaanse talen te beheersen ofzo? dat lijkt mij eerlijk gezegd best wel een goed idee

bjork bjork je hebt je eigen draad, sneeuwneger

Ga terug naar de Alpen, bergneger.

Als jullie het nog niet gezien hadden.

Alles dat niet mijzelf is is een submenselijk ras.

onzer germaanse broers, mijn vriend

Het is zeker allemaal vee.

Nou, ga dan terug naar je berg mijn rondhoofdige vriend.

>The English not the brits, big difference have about 30-60% Germanic blood, depending on where in England he's from. (You) seems to be incorrect, refer to archive.is/UBQbk
Dat invalideert mijn bewering niet. Ik zeg enkel dat y-haplogroepen geen goede maatstaaf is, want het laat enkel patrilineaire afstamming zien. 30% acht ik inderdaad als niet zo veel.

En onregelmatige herinnering dat Constantipolder rechtmatige Dietsche klei is.
en.wikipedia.org/wiki/Baldwin_I,_Latin_Emperor

Ik heb een vraag: wat zijn Nederlandstalige sites die een beetje in de pol-hoek zitten?

Ik zou denken dat er best een aantal moeten zijn, maar ik vind ze niet.

pol is leuk en aardig, en het is tof dat er nu wat NL-draadjes zijn, maar dit is nog steeds fillipijns kinderpornoforum dat gerund wordt door een rassenmenger…

dejimachan.org/ :^)

Je moet y-dna zien als een soort van hulpmethode, het is natuurlijk niet absoluut omdat de overwinnende stam de vrouwen integreert van de verloren stam, waardoor dus bijvoorbeeld in Engeland en zuid-Duitsland de y-dna veel meer gerepresenteerd wordt dan het Germaanse ras daar echt een aanwezigheid heeft.


top kikker deze heb ik nog niet eerder gehoord

Constantinopolder.
Klinkt goed.

Ik kan niet wachten tot wij het Dietsche Frije Keizerrijk stichten. Kek wilt het!

frissekijk.info/
en
dinghal.com/
Zijn allebei Nederlandstalig en hebben uitgebreid overzicht met NL links

en leer google gebruiken flikker

Kek, als je naar deze draad kijkt zie je heel goed hoe de Amerikanen denken over Europese rassen en over het voortbestaan van ons Germaanse volk.

Bump

Prachtige plaatjes, kameraad.

Hahahahaha, als jo nog enig bewijs wilde voor de corruptheid van de mods, heb je het nu. Ze bannen deze nette OP, maar laten onnodige porn pallen, draden, aas draden en dergelijke dagenlang zonder enig iets open staan en op zijn ergst verankeren ze de draad,
maar het sneuste is toch wel wat er in de draad gebeurd. Zo'n beetje elke paal is een voorstander van het verdere verwoesten van ons ras. Denken ze dat je een huis kunt hebben zonder stenen? Het ontbinden van de regionale culturen was HET middel om de nationale culturen en dus naties te verwoesten. Denken hun dat er nog enig waarde of toekomst zal zitten in een ras dat al zijn kwaliteiten en façaden is verloren, een huis zonder stenen?

En de argumenten die ze er voor voeren, geen wonder dat de alt-right geobsedeerd is met het voorkomen van een puurheid spiraal. Ze weten en voelen er niets van. En dat is tot daar aan toe, dat jullie voorouders jullie een lot zonder de deugd van reinheid hebben gegeven is kut voor jullie, maar daar houd het niet op. Ze willen de puurheid en potentie tot puurheid die over is in de wereld het liefst snel de wereld uit hebben. Wat anders kunnen we verwachten van de nakomelingen van mensen die meer gaven om geloof dan om hun volk, die voor hun aankomst in Amerika al twee keer waren gewisseld van land. En de grote hoeveelheid criminelen die een nieuwe kans zochten in Amerika.

Ik heb ook wel een reden waarom veel mensen hier ook zo denken.
Het merendeel van Holla Forums en dan vooral de Amerikanen weten niet waar ze nou eigenlijk naar toe willen.

Ik denk ook dat het merendeel van de mensen de hier als in Holla Forums zijn, hier zijn gekomen via een rekensommetje. Ze hebben even onder elkaar gezet wat ze wel en niet leuk vinden en kwamen er achter dat buitenlanders toevallig een reden waren die hun komfoor beperkte. Ze hebben dan ook dezelfde geest als de linksen, maar durven sommige linkse dogma te doorbreken om het ultieme doel van zo min mogelijk pijn en zo veel mogelijk gemak te bereiken.

Dit kun je ook merken uit hun soort meme's en propaganda, denk dan aan de white genocide meme en een over gebruik van misdaad door niet blanken als primaire onderbouwing van hun wereld visie. Dit laatste vooral is niet onwaar, maar het betuigt van een linkse geest, ze zijn niet zozeer tegen negers en dergelijke omdat ze niet van hun volk zijn en een bedreiging zijn, in wat voor vorm dan ook. Ze zijn er tegen, omdat ze misdaad plegen, omdat ze een inperking zijn van hun gewilde gemak.
De white genocide meme is het zelfde. Het is waar dat wij op een verdoemd pad treden, maar de oplossing is niet om je eigen slachtoffer rol te ontwikkelen als de hedendaagse inboorling. Denken zij en jullie nou echt dat de vijand, in zijn veelzijdigheid, genade zal hebben om een zielig plaatje met een 7/10 meid met tekst erboven?

In mijn optiek zijn veel van de mensen die zich op Holla Forums bevinden eerder racistische liberalen, dan mensen die echt doorhebben waar het om gaat en hier op reageren of op gaan reageren.


Dankjewel, maar ik heb ze niet gemaakt. Ik weet niet wie wel helaas.

En dit was ik vergeten er bij te zetten, maar als de mods eens wisten wat wij hier wel niet allemaal schreven. Als ze die OP al erg vonden zijn wij meerdere malen ge-perma banned.

Zorgboeren krijgen toegang tot je medische privé, medisch beroepsgeheim afgeschaft
geenstijl.nl/mt/archieven/2016/09/zorgboeren_krijgen_toegang_tot.html

D66 maakt staatsbezit van organen van alle burgers
geenstijl.nl/mt/archieven/2016/09/mine_to_give_not_yours_to_take.html

Overigens is Geenstijl pure kanker van het soort joden-knuffelende blauwpil mongolen.

Dat komt omdat de mods ook zulke draden maken. Zij zijn de schillen die actief met de gebruikers kutten. Het is precies zoals 4chon/new/ verging, met zelfs dezelfde cirkel in moderation, die Rach Maddowpaler. learningkike.
endchan.xyz/pol/res/18571.html

Het is denk ik wat simpeler dan dat, en geloof niet dat al die idioten er zoveel over hebben nagedacht. Ze zijn voor het grootste gedeelt enkel 'counter-signaling' en zijn dus in doen en gedachte compleet reactionair (in de letterlijke betekenis). Ze staan voor niets anders dan niet-links/neocon te zijn, en pakken oppervlakkige gedachtes met zich mee met de tijd die ze in contact hier meekrijgen. Verder zijn ze allemaal nog steeds intern dezelfde vrijmetselare, liberale kanker die ze zijn sinds de inceptie van hun mormelland.

Daar ben ik het niet mee eens. De White Genocide miem van Bob Whitaker is een die extreem effectief is in het katalyseren van mensen om een kant te kiezen. En wordt juist ondermijnt door deze zelfde groep lolbergtariërs die poseren als rechtse mensen. White Genocide gaat niet over een slachtofferrol of een onontkombaarheid. Het gaat om de vinger direct op de kern te leggen en mensen te forceren om een kant te kiezen: Heb je een probleem met het wegmengen van Europeanen, ja of nee? Het gaat niet om de aard van de ellendigen, maar om in te prenten dat wij als volk uniek zijn en een homogene landen moeten hebben.
Dat is de degeneratie van de miem die je ziet. Niet hoe het is opgezet, maar hoe het verder wordt gedragen door deze groep mensen, die je al hebt beschreven.

Video verwijderd.
Alternatieve links:
youtube.com/watch?v=EWwy37HLN0A
youtube.com/watch?v=a1xw0wmB1qc
youtube.com/watch?v=va-wYUGPxyk

Die voel wanneer je je OC terug ziet.


Heeft iemand nog wat chromosomen over voor deze "brothaz"?

Ze hebben er al 1 te veel

wallah wallah blanke negers

Dit is een parodie hoop ik?

De meesten van jullie kennen de gevleugelde, en bewezen, uitspraak: 'politiek is stroomafwaarts van cultuur'.

Dat wil zeggen: voordat je politiek echte verandering wilt zien, zul je de cultuur moeten veranderen.

Wat we nu zien in onze maatschappij is het resultaat van 50 jaar linkse dominantie van alle cultuur.

Door linkse films, kunst, theater etc (media) geloven nu hele volksstammen dat je aan Afrika moet doneren, dat wij slecht zijn, dat neuken met een neger normaal is, dat de multiculturele samenleving een succes gaat worden etc. etc. Jullie kennen de hele riedel wel.

Deze gedachtegangen zijn volledig geaccepteerd onder het publiek, ook al zien ze met eigen ogen het falen van de aannames als we naar buiten kijken, naar de situatie in Nederland.

Maar goed cultuur is dus belangrijk. Rechts moet weer cool worden, vaderslandsliefde moet weer cool worden etc. Want het is vooral 'cool' om je land in de uitverkoop te gooien en te laten usurperen door woestijnnegers.

Daarom zat ik te denken dat we coole propaganda nodig hebben.

Ik heb dit gemaakt. Zie afbeeldingen.

Ik zit erover te denken om deze te laten drukken op stickers. Op een lekker groot formaat, A5. En dan plakken maar!

Wat vinden jullie ervan? Is er interesse? Wil wil ook wat stickers kopen?? (merchant.jpg)

PS. De volgende die ik binnen maak is er 1 met Piet Hein in een groot oorlogsschip en dan zo'n negerboot eronder met 50 dobbernegers erin.

Suggesties voor teksten zijn ook welkom!

Let wel, het moet kort en bondig zijn. Kreten.

Make Nederland Groots Again

Mooie plaatjes.
Dat is inderdaad de juiste redenering. Dit is ook waarom ik denk dat draden zoals de future fash draden en dergelijke het meest productief zijn wat Holla Forums op het moment aan het doen is.

Ik snap ook dat de stikkers verkopen nu nog de beste keuze is, maar ik hoop dat meadhall daar verandering in kan brengen. Ik weet niet of jij al naar een van de miets gaat, of dat de mensen in de miets het al hebben gehad over het (((financieel))) steunen van acties zoals dit, maar ik hoop dat daar wel oren voor zijn. Als de stikkers worden betaald door een groep, in plats van een persoon, zal het er voor zorgen dat we een groter publiek kunnen bereiken en zal het makkelijker maken om verdere acties te werking te stellen.


Ik ben het er mee eens, niet zo veel aan toe te voegen helaas. Dat zorgt niet voor veel discussie.

Bump

Het is de waarheid. Je weet wel

Ik vind je plaatjes poep lelijk, plebbit.

Goed initiatief.


Maak jij eens wat moois dan, kankerneger.

Dat zei je moeder gisteren ook over jou toen ik haar aan het neuken was (met condoom). Kanker neger.

Deze esoterische/future fash propaganda is vet. Ik ben wel geïnteresseerd om wat openbare plekken op te fleuren met deze hoogstaande meme's.

Mijn OC is al in deze draden aanwezig en gepaald door anderen, meneer memegenerator

Wauw, goed bezig hoor. Jammer dat het niet deelbaar is buiten Holla Forums.

Geniet van je knuffeldoos.

Ja, natuurlijk ben ik degene die voor een knuffeldoos is terwijl ik iemand zijn werk afkraak. Goeie redenering heb je daar, knul. Jij bent juist diegene die deze plek een kritiekloze put van cirkeltrekken wil maken, niet ik.
En verder heb je geen idee wat ik allemaal uitspook buiten deze draden, dus maak dan vooral geen aannames als je nog verder serieus genomen wil worden.

Zijn plaatje is simpelweg niet goed, en getuigt van onbegrip van aesthetiek.
Het valt buiten het kleurenpalet van de Future Fasc; De tekst is onbedoeld ironisch met Augustus op de achtergrond aangezien wij Dietschers juist de Barbaren zijn; De compositie is niet goed uitgedacht met de ondertekst op 2/5e van het plaatje om die modderslim met, nu blonde, baard nog te kunnen laten zien; In het algemeen is het visueel te druk om te passen of de Future Fasc theme, of welke poster dan ook; en als laatste is het overduidelijk dat deze jongeman een nieuweling is bij de concepten die hij tracht te propagandiseren en plaatjesborden uberhaupt met zijn dubbele enter reddit syntax.
Het riekt van geïnspireerd raken van een paar Oscar Turner videos kijken en dat proberen na te apen.

Waarom kom je dan met het slechtste voorbeeld dat je kunt bedenken? Le epic beer xDD mememaster normies get out amirite :D.

Post maar eens iets van jouw hand dat ik kan uploaden naar waar dan ook, anders dan Holla Forums en dat werkelijk iemand aan het denken zet en anders is dan infantiel vermaak voor een anonieme ingroep van maximaal een paar honderd man op een Nepalees punnikforum.

Dat zijn plaatje verbetering nodig heeft kan zo zijn, maar jouw initiële kritiek komt ook niet verder dan 'ik vind je plaatje poep lelijk'. Die vent probeert tenminste naar buiten te reiken, iets wat ik veel te weinig zie in de Nederdraden. En dat is de ware cirkeltrek.

Mij verwijten dat mijn kritiek constructiefloos is nadat je precies hetzelfde doet met mijn aesthetisch meesterwerk. Lekker hypocriet weer.
Nu verwacht je ook nog dat ik infographics moet neer plompen voor je? Waarom laat jij dan niet eerst je werk zien nu je zo geïnspireerd bent door dit grandiose idee om iedereen te bekeren middels neon getinte posters met cliche eenlijners ,die enkel spreken tot de al-bekeerden, door je buurt op te plakken. Daar ga je echt ons volk mee voor je winnen! Een poging tot is niet verdienend van lof op zichzelf.

Als je ideeën slecht zijn, dan krijg je dat hier te horen evenredig aan de moeite die je initiëel is geopperd. Ga anders eerst eens meer loeren voordat je poep tracht terug te gooien, wellicht leer je eens wat, webimmigrant.

Lees mijn paal nog maar een keer, er staat wel degelijk in wat ik graag zou willen zien.


Ik ben niet degene die pocht met het feit dat ie z'n eigen shit zo nu en dan herpaald ziet worden. Gebruik dat geweldige talent van je dan om bruikbare dingen te maken.

Wel dus, aangezien er hier bar weinig geproduceerd wordt wat ergens anders opduikt dan hier. Ik ben al lang blij dat iemand zijn pijlen op de massa's richt, zoals de rest van Holla Forums vrij succesvol doet. Let ook op dat ik nergens iets over de kwaliteit van dat plaatje zeg. Ik prijs het initiatief, en moedig hem aan door te gaan.Dat is wat we nodig hebben. Weet jij hoe het beter moet, doe het dan beter. Geen schijtpalerij met afgelikte beren en roetmoppen. Misschien krijgen we dan een keer iets voor elkaar?

Lees maar eens terug, er werd mij expliciet gevraagd ernaar.

Als jij tevreden bent met enkel ideeën mensen, dan moet je niet gaan zeuren wanneer het daar bij blijft. Laat ik je erop wijzen dat de enige constructieve kritiek is van mij gekomen.

Leg jij maar eens uit hoe dit idee een goed initiatief is. Hoe gaat een lensflare poster met "verdrijf de barbaren" de apathische nederlanders gaat bekeren? Toon jij maar eens initiatief, pot. Produceer nou eens iets wat ik buiten deze Hunnebeddenbouwer Akademie terug ga zien en kan gebruiken om Jan Modaal in een Blanke Jihad Strijder maak. Of blijf je langs de zijlijn staan? Krijg iets voor elkaar.

Ik ben met de andere user eens dat zij nog wat werk nodig hebben. En als je stickers gaat printen kunt je veel beter een wat kleiner formaat doen. Zulke grote stickers worden snel verwijderd. Daarnaast zul je ook problemen hebben om ze ergens te plakken.

Wat is jouw meesterplan dan om normies over te halen of in iedergeval enige blijk te geven dat er uberhaupt mensen bestaan met deze denkbeelden.

Jij voert helemaal geen kanker uit. Shill.

Heb ik zoiets beweerd? Maakt het uit?
En nogmaals, je weet niet wat ik doe buiten deze draden.

Geef maar eerst eens het goede voorbeeld en bewijs mijn ongelijk. Ga erop uit, maak die lelijke quasi-Future Fasc posters en bekeer wat normaalflikkers. Maar nee, je bent en blijft de reddit cirkeltrek vol aan het houden. Halvegare ideetjes, zonder redenering, de hemel in prijzen en iedereen met foutdenk uitjouwen voor niet zijn best doen.

Bewijs mijn ongelijk, en doe zelf dan eens wat. Nee dat zullen jullie weer weigeren en de bal blijven terugkaatsen zonder enige verantwoordelijkheid te nemen. Typisch en erg doorzichtig.

...

Geheimzinnig hoor. Jij bent echt een meesterspion ofzo denk ik. Super veel respect voor jou.

Ja man. Als ik het je vertel moet ik je omleggen enzo

Jij redpillt miljoenen Nederlanders op jaarbasis.

Hoe doe je het toch? Verklap je geheim o grote redpiller der Nederlanders.

Corkie

de AIVD kijkt mee

Waarom kom ik hier nog.

Omdat de rit nog maar net begonnen is.

...

Mijn lelijke propaganda doet een hoop stof opwaaien.

Maar goed gezien. Deze stijl is inderdaad geïnspireerd op Oscar Turner, die het overigens weer heeft van die ene Rus met zijn pro-Putin filmpjes, en die mongool heeft het waarschijnlijk weer van iemand anders. Het punt is: elke uiting die je ziet op het internet is weer geïnspireerd op een vorige uiting. Daar is wat mij betreft niks mis mee. Tenzij jij er voor pleit het wiel bij alles wat je doet opnieuw uit te vinden.

He en zo slecht is het toch niet. De grafische kwaliteit is wat minder wegens upload, maar ik vind het zelf wel nice, al zeg ik het zelf. Verbetering is altijd mogelijk, daar kwam ik ook eerst hiernaar toe voor, in plaats van het gelijk te printen en te gaan plakken

Ik vind de stijl vet, het heelal, iconen van Nederland en de Westerse beschaving. Het heelal heeft iets oneindig, groots, dit in combinatie met onze voorvaderen geeft een gevoel dat Nederland meer is dan de 17 miljoen mensen die NU leven.

Ik denk dat het wel in het oog gaat springen, in positieve zin, als het ergens opgeplakt is. Redelijk uniek, normies kennen deze esthetiek niet van rechts. En ik wil juist een 'groot' formaat, A5. Misschien lastiger plakken idd, maar springt wel meer in het oog. Of het sneller verwijderd wordt zal ik in de gaten houden.

De kritiek op het gebruik van Augustus is een goed punt, zo had ik het nog niet bekeken, wel erg puristisch, want aan het eind van de dag representeert Augustus het Romeinse rijk, dat deels ten grondslag lag aan de westerse beschaving en dus ook aan Nederland.

Maar.. Moeten we ieder persoon of beschaving die ooit wat 'mis' heeft gedaan tegen Nederland meteen verbannen uit onze geschiedenis en onze propaganda? Vervloek je ook alles waar de Engelsen mee zijn gekomen, omdat we een aantal oorlogen met hun gevoerd hebben? Denk je dat Nederland in totale isolatie zo groot is geworden zonder van anderen te pikken, of beter gezegd, geïnspireerd te raken?

Misschien moet je je hoofd eens uit je hol halen. Nederland gaat deze strijd niet in zijn eentje kunnen voeren met het vernauwende perspectief en attitude van 'ik ben al veel verder als jullie, ik ben een meesterpropaganda kanon' waar jij aan lijdt. Overigens zijn het vooral veel woorden, want met concrete voorbeelden kom je niet.

Aan de andere kant waardeer ik wel de 'eerlijkheid' al vind ik je een gore kanker flikker die overdreven stoer en edgy probeert te doen. Met een aura van: ik surf al jaren op Holla Forums ik ben de gekste en een ieder die het niet met je eens is komt van reddit.

Volgens mij een gevalletje van projectie: jij komt van reddit schurfthond en probeert je diepe walging over jezelf te verbergen door je overdreven chan-achtig te gedragen.

Maar goed, kritiek is welkom. Teksten, ideeen ook. Tips. etc. Al heb jij je zegje wel gedaan, duidelijk.

PS. Ik heb je moeder geneukt en haar hangtieten gepost op plebbit.

Ben het helemaal met je eens. Wij Nederlanders doen geen ene moer. Hier op Holla Forums voeren we ellenlange discussies met homo's als hierboven. Of we gaan weer tekeer over germanen, friezen, wie de echte Nederlanders zijn bla bla. Belangrijk misschien, maar bijna elke draad verzandt hierin.

Een stickertje plakken is ook niet de meest revolutionaire daad ter wereld. Maar zoals ik al zei: we zullen toch op 1 of andere manier de cultuur moeten beinvloeden, willen we de politiek veranderen. Op internet doen we dit al enigsins (al zie ik weinig van dit soort shit op normiebook, waar het er toe doet), in het echte leven een stuk minder. Uiteindelijk moeten we ook in het echte leven acties gaan ondernemen. De dag van het touw is nog ver van ons verwijderd. Een stickertje plakken is wat dat betreft een eerste, kleine stap.

Ik zou zeggen, pomp er nog wat plaatjes uit in dezelfde stijl. Houd het inderdaad alleen Nederlands, dat ben ik met de anderen eens.

Ken je dit fenomeen al? identityevropa.com/#action
Klappistanen die ongeveer hetzelfde doen als wat jij wilt.

Wellicht zou een studentenvereniging iets zijn voor de fascistische goys onder ons. Zo is Codreanu ook begonnen

Ook ben ik van mening dat de rechtsmens in Nederland zelf een stroming moet oprichten ipv te kopiëren van andere landen. Anders krijgen we straks weer zo'n mussertpauper als leider die LARPt als een Nationaalsocialist

Kun je hier wat mee? 80-jarige oorlog e.d. Misschien wat schepen. Ik roep maar wat.

Ik reageerde eigenlijk express kort door de bocht om wat meer discours te hengelen, wat aardig gelukt is, al zeg ik het zelf. Maar ik vind het nog steeds een ondoordacht kut idee om dit lukraak te gaan verspreiden. Je moet eerst een harde kern faciliteren voordat je verder naar buiten kan groeien.

Vergis je niet, ik heb een zwak voor de Future Fasc aesthetiek. Maar dat is absoluut niet iets wat voor het grote publiek is. Het is er een van een bepaalde kern binnenin. En jij laat geen kennis zien van wat je tracht te immiteren. Je moet eerst bestuderen voordat je gaat produceren. En jij kent de aesthetiek duidelijk nog niet goed genoeg om het te reproduceren.
Heb je wel enig idee wat "puristisch" inhoudt?
Die kritiek leverde ik voornamelijk omdat het getuigt van niet genoeg na te denken over wat je nou precies wil laten zien en welke boodschap je deze prent wil geven. Zelfde geldt met de twee teksten. Ze hangen niet goed samen met de beeltenis, en al helemaal niet met elkander.
Nee, jij komt van reddit.
Het is alleen dat jij en andere nieuwflikkers, niet in kunnen zien how anderen dat herkennen. Je moet meer loeren.

Misschien moet jij eerst eens kijken waar jij je beweringen vandaan haalt, want dit komt niet uit mijn mond maar uit jouw aars.
Nogmaals laat dit zien dat jij mijn kritiek over Augustus icm "verdrijf de barbaren" niet begrijpt, en je als gevolg een lachwekkende beeld schetst dat nergens gronde heeft.
Ik heb je al concrete kritieken gegeven op je prent. Verder doe ik (nog) niet aan visuele propaganda, behalve wat miems wanneer ik er zin in heb. Jij bent zeker niet van bewust dat je een intiemer begrip van kunsten kan hebben zonder het te kunnen reproduceren. Creatie is moeilijker dan analyse. Verder bekommer ik me meer om andere, fundamentelere dingen.
kek, stop met het in de mond nemen van woorden die je duidelijk niet kent.
wew, wie doet hier nou randerig knul?
En het heet het dag van het laddertje hier in Nederland. Rot maar op met al die Anglicismes.
Waar haal je dat vandaan? De uitleggen van je basisschool juffrouw over waarom je plaaggeest je treiterde? hahahaha

Blijkbaar toch niet zo erg, aangezien je je niet hebt kunnen bedwingen om tussen deze bewering een vrachtwagenlading aan impotente beschuldigingen mijn kant op te gooien. Ik heb enkel je werk neerbuigend afgekraakt en je herkent als de plebbiter die je bent.
Wat een misdaad!


Waarom ga jijzelf niet eens aan de slag, luie nikker? Bewijs mijn ongelijk eens ofzo, als je zo adamant voor dit idee bent.

Als ik zou weten hoe, zou ik het doen kankerlijer. Mijn vaardigheden gaan niet verder dan een beetje prutsen met paint, ben ik heel eerlijk in.

Ondertussen hebben we van jou ook nog steeds niks gezien dat daar bovenuit stijgt. Er komt alleen een hoop kanker naar boven.

Jep ken ik. Ook erg vet!


- 1 downvote, oh nee dat kan hier niet

Ik respecteer je mening. Vat het niet persoonlijk op… maar je bent gewoon een onuitstaanbaar persoon. ha ha ha


Thanks, 0617 kan ik gebruiken, de andere zijn te klein. De painting draad hier op pol bevat ook juweeltjes, qua resolutie en esthetiek. Maar bevat niet heel veel Nederlandse schilderijen.

Ik zal binnenkort weer eens wat maken als ik in een creatieve bui ben. Suggesties voor teksten zijn ook welkom (ook van jou grootheidswaanzin flikker).

Maak je maar geen zorgen. Hier hoeft niemand zich te bekommeren om een negatieve karma brigade.

redice.tv/red-ice-radio/erkenbrand-the-alt-right-in-the-netherlands

Ik heb het toevallig begin van de avond geluisterd. Goed bezig die jongens!

Ik ga de livestream kijken of het wat is.

Misschien moet je iets langer lurken. Wij hebben bijvoorbeeld ook voor een miljoen extra views voor with open gates gezorgd door het op dumpert te zetten. Verder zijn wij veruit de meest succesvolle meadhall groep. Denk je dat daar alleen wordt gebierd?


Je zit serieus te klagen dat niemand wat uitvoert en je gaat zelf alleen vanaf je zolder kamertje de livestream kijken.

...

Typisch hoor.
Ga maar gewoon terug naar je eigen kankersubreddit.

Jullie gaan wel zeker, homo'tjes haha

I'm not Dutch. I just thought I'd drop in here in this thread and shill the event. I just listened to their Red Ice interview today as well. I think it will be broadcasted live but I can't remember where I heard that but I'm sure it will be recorded in some way at least.

Greg had to cancel btw. Replaced by Millennial Woes, kek.

Wat is trouwens die ongezonde obsessie met reddit. Ben je daar soms weggepest door SJW's. Het is maar het internet hè.

Daardoor kwamen zeker nare herinneringen, die je jarenlang onderdrukt had, naar boven van je schooltijd.

Ik heb nog een goede site voor je:
mamaenzo.nl/peuter/zindelijkheid/5-tips-tegen-broekplassen

Zoals ik al zei, jij begrijpt simpelweg niet hoe mongolen zoals jij te herkennen zijn. Het druipt van je palen af. En je komt maar niet af van je stempel van schaamte.
Maar goed om te zien dat jij je zelfhelp boekmerkjes al paraat hebt van je eigen ervaringen met de eerder genoemde plaaggeesten.


Greg Johnson has broken a bone.

I hope it's not too bad. He had to cancel his appearance in Sweden as well.

Is greg johnson niet een flikker?

Not too fond of that faggot, but I don't think it's that much of a health danger.


Absoluut.
En eentje van de stroming "homofobie is een joodsche gedreven uitvinding en de 6 goriljoen zijn waar".

He has never confirmed or denied it and never brought his sexuality up himself. But it's likely, yes.

en.wikipedia.org/wiki/Sonnō_jōi

Toen ik het de eerste keer las, vont ik het al wat bekend overkomen. Je hebt inspiratie opgedaan bij de vaporwave aesthetic, maar in plaats van gewoon Japanse teksten te gebruiken heb je het vernederlandst. Ik moet je feliciteren met deze geniale meta post-post ironie.

Hé, dat is een belangrijk en interessant onderwerp en ligt centraal in de wereldvisie van de mensen die daadwerkelijk waren en zijn ontwaakt. We hebben het overigens over veel meer gehad de afgelopen draden en er was genoeg ruimte om zelf ook een interessant onderwerp te begingen, want niet alles hoeft de hele tijd discussie te zijn.

Het was in ieder geval beter dan de passief agressieve bekgevecht dat nu is ontstaan.Ook al ben ik zeker dat een van jullie dit lachend doet.

Sorry, de reacties moeten omgedraaid worden. En daarbij ook, *vond en *het.

Kek, welke miet was dit ?

>>>/fit/

top jej
Die hele anglosfeer en bijeenkomsten, hah.

...

Engelse /int/ miet nooit vergeten.

Dank u anoniem.

Ik denk dat een van de problemen van een Nederlandse Holla Forums groep is dat wij geen leider hebben. De gekoekoekt-rechtsen hebben dan wel De Neger uit Venlo/ De Geblondeerde Rabbijn maar er zijn in Nederland nauwelijks uitingen van "extreem-rechtse" organisaties omdat ik denk dat ze niet georganiseerd zijn. Ik kan me niet voorstellen dat al die mensen die voor Wilders stemmen ook echt een jodenlikkende halfindo in de tweede kamer willen

Dit was een miet van /fa/ in 2014 of 2015.

Have you thought about making your own party?

Yes

I am this user posting under a different proxy:

I was planning on pulling of a Codreanu - Rally the people to the national cause by startig a student union and then expanding it to a political party

Too bad I have very little time to meet these ends

Interesting. It would take more time to go from a student union into a political party, instead of directly into a party, I guess. What's your estimate on how long things will go on before you either reach a point of no return (for example native dutch massively outnumbered) or until a civil war scenario becomes likely?

The student union is more of a cover-up for a political movement than anything. I doubt we'll be attracting actual students since most of them are marxist scum who live hedonistic lives of beer and bitches but we might attract some forthright men to further our cause.

It would be hard to say when we hit a point of no return, but a civil war would be immensely bloody. Muzzies have some guns, the country would be in chaos, and half of the entire Randstad would probably die because urbanites can't deal with war scenarios. Rural folk might fare better. When it comes to genocide by being outbred, this is already happening. I live in a small town and my sister's class is >50 % halfbreeds, mutts, spics and arabs. It's even worse in the Randstad but better in the south and east.

Waarom is dat zo belangrijk?

To add to this, I myself wouldn't want any students in my political movement, considering I experience some of them every day around me and they're the next Red Guard almost. When you go around with a group of them and say wrongthink they parrot their liberal opinions at you, while living only for the next day, indulging themselves in drink, foreign sex partners, weed and other festivities. They abide law nor order and would probably not be very happy with a one-man leadership of a union, wanting to turn it into a democracy

/rant over and sorry for the euphoric piece of writing

Drempel

>>>/meadhall/5617
Informatie over de komende meadhall bijeenkomst volgende week dinsdag.

Kom nou maar eerst eens naar een bijeenkomst. Dit soort plannen gaat je nooit in je eentje opzetten vanaf je zolderkamer.

Daar heb je groot gelijk in. Ik zal me ook voor een van de volgende aanmelden

Wij zien je graag langskomen. En even om duidelijk te maken voor iedereen die nog niet geweest is. Waarvoor de meadhall bijeenkomsten dus zijn naast gezellig politiek incorrect lullen met een biertje is om te netwerken voor dergelijke initiatieven.

Bump

Bump

Heeft u last van hoofdpijn, darmklachten, maagklachten, joden, ontstekingen, slapeloosheid? Ontdek dan nu de bevrijdende kracht van BioStabil 2000!

Hallo marketingjood

Dagelijkse herinnering dat dat verdomde jodeneiland een ballingsoord was voor volksverraders die nét niet ter dood waren veroordeeld.

Probeer je me nu een doek voor de ogen te binden Schlomo?

Maar je hebt gelijk, Engeland is al sinds de vroege middeleeuwen een kanker gezwel op Europa en ons ras.

Je begrijpt mij verkeerd. Mijn punt ging over het gekvetch over Pruisen die een enorm leger zou hebben en eerder een "leger met een staat, dan een staat met leger" is en andere Germanofobe kankeronzin.
Pruisen was social gemilitariseerd voor het goed van de volksburger. Allen voor allen.
Geen jingoïstische oorlogszuchtige boeman.

Ik had ook wel door dat je alleen maar aan het miemen was.
Germanofobe, die had ik nog niet eerder gehoord, maar in tegenzin tot hoe fobie normaal word gebruikt. Mogen de vijanden van het Germaanse volk/ras wat het in jouw optiek dan mag zijn** wel gepast.

Verneukikmijnlaatstespoilerooknog.

Bump

Moet ik de draad anders gewoon dood laten gaan? Als er geen interesse meer is, dan heeft de Neder/pol/ draad gewoon zijn levensloop gehad. Het is jammer, maar dan moet dat maar.

Laten wij nog even kijken naar ideeën stickers. Het ding is vooral wat wil je met je stickers bereiken. Wil je de sticker oorlog met de marxisten aan? Dan moeten ze de juiste grote hebben om er overheen kunnen plakken. Wil je een bepaalde boodschap kwijt die mensen tot nadenken zet? Welke boodschap is dit dan en hoe kun je deze op een kort en bondige manier weergeven. Wil je hen informatie geven waar ze zich verder kunnen verdiepen. Of je kunt natuurlijk gewoon stickers van pepe overal plempen om kek te prijzen.

Ligt eraan of we iets hebben om over te discusiëren. Aangezien als we iets van het binnenland nemen om over op te winden zullen we toch nog steeds het met elkaar eens zijn. En dan valt het gesprek dood.

Heeft die Neusvlogger al klappen gekregen, of niet?

Waarom zou je je beperken tot één doel? Het lijkt me in ieder geval goed om mensen die op het randje van de roodpil staan te verwijzen naar een plek waar deze definitief wordt.

Over de actualiteiten zijn wij het meestal wel eens. Daarnaast is het vooral schijtpalen over de geschiedenis.


Omdat je mensen in een oog opslag wilt pakken kun je het best focussen op een hoofddoel. De andere dingen kun je wel als subdoel hebben. Bijvoorbeeld zoiets als iemand door verwijzen kun je er groot opzetten, maar dan heb je geen ruimte meer voor een andere boodschap. Dus dan moet je het in het klein er opzetten.

Kaartjes maken en geschiedenis schijtpalen is onderhand de kern van de neder/pol/. Daar kan je tenminste een beetje heen en weer praten. Of harensplijten over genetische puurheid.

Dat sommigen er niet serieus mee omgingen, betekend niet dat het schijtpalen was. Ook niet in een ironische zin.


Ik dacht ook dat we het daar ook wel over eens waren.

/Nederpol/ is 90 % schijtpalen, daar is nou eenmaal niks aan te doen

Heeft iemand trouwens een compilatie/lijst van al die Soros-gesteunde organisaties in de Lage Landen voor mij ?

Je kan iig genoeg over praten (en schijtpalen) voordat je op een overeenkomst komt. Zoals we al eerder hebben gedaan over bijvoorbeeld 'de Frank'.

Ok

k

.


Ik bedoelde natuurlijk niet dat het plaatje gerelateerd was met jouw paal of het onderwerp, hij zit er bij omdat het kan.

Gelukkig, anders was ik aardig in je teleur gesteld.

Heeft iemand hier nog vertrouwen in de peroxideduivel voor het worden van de grootste partij aankomende verkiezingen? Hij daalt geleidelijk aan in de peilingen, en het is zo'n oncharismatisch mormel dat hij enkel kan meeliften op anti-immigratie sentiment. Wat voorlopig aan het afkoelen is als een doorslaggevende factor voor Jan Modaal die in dubio zit over grenzen dicht en sociale LARPstatus behouden als respectabele goj.

Ik heb er eerlijk gezegd niet op gerekend maar zal nog steeds stemmen.

Wie is de peroxideduivel?

Dat is een flinke dosis post-ironie wat jij daar hebt.

Waar heb je dat filmpje vandaan gehaald?

De Neger van Venlo

Ik bedoelde niet dat het alleen schijtpalen is geweest. Maar dat het dan uiteindelijk uitloopt naar schijtpalen. Wat natuurlijk ook leuk is.

In dat geval weet ik niet of je zou moeten stemmen. Ook al komt hij goed uit de bus ik denk niet dat hij het voor ons makkelijker gaat maken. Waar we dan wel op moeten stemmen, zou ik niet weten. Het maakt uiteindelijk toch weinig uit, verandering moeten wij brengen een partij kan misschien voor meer tijd zorgen, maar daar houd het dan op.


Ja, daar heb je wel gelijk in. Alleen maar discussie voeren is ook saai.

Ook

Die stem laat wel zien met hoe velen wij zijn.

Je mag wel stemmen, maar denk niet dat je er ons de crisis mee gaat uitkrijgen. En Geerd Wilders is ook de vertegenwoordiger van een heel spectrum aan visies die veelte koosjer zijn en niet ver genoeg durven te gaan.
En toen ik zij dat, dat soort partijen het ons niet makkelijker gaan maken is niet een grapje. Om toch nog een beetje mee te mogen doen is Schlomo's spelletje, zijn alle politiek incorrecte partijen in de normale politiek de grootste goede gojs.

Ik denk ook niet dat stemmen op gecontroleerde oppositie als wilders of vnl ons gaat helpen qua beleid. Maar meer in de trant van hoe normaler het wordt op dit die partijen te stemmen hoe meer mensen zich gaan durven uitspreken. Ook al is het een kleine factor dan kan het gaan helpen in toekomst.

Wow…dat zette me echt even aan het DENKen.

O, maar daar was ik het al mee eens. Alhoewel ik niet geloof in die gehele Overton window theorie die de alt-right aanhangt als redding middel.
Met de nadruk op,

...

...

Wie KosmischeOrde hier?
www.youtube.com/watch?v=1rarughL4i4
ropeculture.org/2016/09/23/god-is-dead-long-live-god/

Er zijn enkel true keningen hjir

Hoi, ik kom van 4chan's Holla Forums. Best even wennen dit, helemaal het langzame verkeer maar vind de kwaliteit een tikje beter :^)

ZIJN JULLIE WEL ESOTERICH HITLERIST?


Je komt net op tijd binnen om WERKELIJK ontwaakt te worden.

Ik paalde net een link naar dit.
Jij oetlul.

Waar denk je dat ik dat begrip vandaan had? Ik linkte naar jouw voor het artikel en naar die andere gast met het antwoord.Waarom neem je mijn semi miem antwoord eigenlijk zo serieus?Waarom neem ik jouw semi miem reactie zo serieus?

forumvoordemocratie.nl/standpunten

Thierry Baudet met zijn forum voor democratie begint een partij. Op zich wel aardige standpunten. Beter dan de indojood of de idioten van vnl.

Is de draad al dood?

archive.is/IVJGC
archive.is/RzKQw

worldwide.vote/hillary-vs-trump/#/results

Nederland is het enige westerse land waar de meerderheid op Clinton heeft gestemd…

skodzje myn holle om earlik wêze

Is dat een langmesser?
Geil.

rapefugees not welcome


Hebben we nu onderhand niet genoeg partijen?
Godverdomme zeg. Coalitie van 6-7 partijen wanneer?


Lang mes

Hetzelfde gebeurde in Hitlers tijd. De vloed komt.

www.youtube.com/watch?v=mexJfhkA45A
Heeft Vlaanderen een equivalent van POW?
Je kan dit toch niet kijken en denken dat alles normaal is?

Dat moment wanneer je verkouden wordt met een loopneus. Hoop dat ik beter ben voordat het dinsdag is, anders moet ik snotterend de meeting bijwonen.

Ik hoop dat de volgende grote nederlandse bijeenkomst in het weekend plaatsvind. Het aantal komenden zal nu een stuk minder zijn.
Gelukkig gaat Red Ice Radio het streamen.

streamen ze aankomende bijeenkomst of de volgende?

De conferentie van dinsdag.

Do you all like Oogen Hand's blog?

archive.is/1uZxd
oogenhand.wordpress.com/

Volgende week dinsdag iedereen naar Erkenbrand in Rotterdam. Zie dit interview met Bart en Michael van Erkenbrand met Red Ice Radio:

youtube.com/watch?v=5mmwZUN9-rk

En zie hun website: erkenbrand.nl/

Thema-avond 27 september: Heidegger en de Identitaire Toekomst van Europa

Rotterdam, 27 september 2016, 19:00 uur

Hallo, allemaal !

Hebben jullie al een begin gemaakt met Pools en/of Hongaars te leren, voor als het hier allemaal uit de hand loopt?

Pieklo jest wieczne
A pokol örök
De hel is eeuwig

Wat stel je je daar bij voor?Als het hier uit de hand loopt zal het in Duitslabnd en Frankrijk ook wel uit de hand gelopen zijn, en al die Duitsers gaan natuurlijk als eerste naar Hongarije, Tsjechië of Polen.

oy vee

Wat is dit nou weer voor idioot idee?
Jij moet ook gewoon opkankeren naar je eigen krakerland, Worczak.

er is ook een film over kening redbad in de maak, misschien leuk om daar iets mee te doen? die michiel de ruiter liet de kankernegers flink kankeren om het feit dat hij slavenforten veroverde, over redbad is niet veel negatiefs te zeggen, misschien kan iemand een mooi verhaal of essay schrijven over hoe redbad de fries/germaansche levensstijl vertegenwoordigde

We zijn inderdaad zonder twijfel het meest succesvolle volk op Holla Forums.

Zonder de Germanengedachte maakt niets uit, waarom zouden we een "volk" redden als het niet daadwerkelijk gegrond was in een echt biologisch volk?

Het is belangrijk omdat de Amerikanen het sterk ontkennen, ook al was het de hele beweegreden van Hitler.

ik heb een tijdje niet gepaald omdat ik andere dingen aan het doen was


Ze worden steeds beter, kek.


Fuck off, slavcancer, Germanics do not retreat.

Go lie down in a hole in your godforsaken colonial "white" hellhole, amerinigger.

Kanker op ondervolk.

...

We zijn zonder twijfel het meest succesvolle volk op aarde om eerlijk te zijn maatje.
Dat laatste is niet helemaal waar, maar het had gekund.

Gelukkig kunnen wij een draad prima in "leven" houden met schijtpalen.


Vluchten is geen oplossing, je word vroeg of laat geassimileerd in het "geroodpilde" land waar je heen gevlucht was en dan is er ook zo een einde gekomen aan ons volk of jouw bloedlijn. Maakt het hele vluchten best wel onnodig, blijf dan gewoon in "verdoemd" Nederland.


Ik denk niet dat zij als kat worden afgebeeld om te bedoelen dat zij onafhankelijk zijn.

The chaps sound really good in that one. Thanks for the link.

's Middags dan gaan wij van meadhall al verzamelen.
>>>/meadhall/5617

Vechten vereist enige kennis van Turks en Marokkaans, en dat zal men hier wel volstrekt onaanvaardbaar vinden.

Mijn bovenbuurman is een Somaliër, die de hele tijd op zijn balkon met zijn mobiel in het Somalisch praatte. Toen hij de indruk kreeg dat ik niet volledig onbekend was met zijn taal hield dat heel snel op…

Vergeef mijn wellicht basisteef opmerking, maar communicatie in de ellendige talen lijkt mij het laatste wat je nodig hebt bij vechten, zeker in een dag van het laddertje situatie. Leg eens uit.

De Hell's Angels in Denemarken merkten dat de politie hen wèl, en de migrantengroepen niet of veel lastiger kon afluisteren.

Het MEMRI beweert goede vertalingen te leveren van wat Moslims in hun eigen media in hun eigen talen allemaal zeggen.

Nieuw-Rechts had twaalf jaar geleden het programmapunt dat in moskeeën alleen in het Nederlands gepreekt mocht worden, maar dat is het paard achter de wagen spannen. Om uit te leggen waarom alleen moskeeën aan dit soort maatregelen worden onderworpen moet er eerst een brede kennis van het Arabisch zijn om de verdenkingen hard te maken.

Toch is het in Nederlandse gevangenissen verboden om Turks en zo te spreken, en op scholen geldt tegenwoordig een vergelijkbaar verbod.

Ik kan moeiteloos nog een eindeloze reeks voorbeelden opnoemen.

Sabax wanaagsan!

.>>7641840
Aha, op die fiets.
Lijkt mij dan beter om een andere eigen taal te spreken zodat je niet twee vliegen in één klap wordt, en om niet mormel talen te spreken. Nog een excuus om Fryske keningen te worden en Oud-Fries te gaan spreken

Volgens mij ben ik er niet helemaal bij, maar om de Saraceen heen te sturen hoef je hem toch niet af te luisteren? Als je het doet om zelf niet afgeluisterd te worden zijn er betere talen om te kiezen.


IJslands zou ook een optie kunnen zijn. Ik neem aan dat lessen oud fries niet voor het oprapen ligt. Anders zou ik graag willen weten waar. Wy wiene keningen.

Ik krijg nu al goesting in tsies. Groen en bruin worden gruin en broen. Als je kunt code-switchen is dat helemaal prachtig.

Het Germaanse volk, zeker ja, bij specifiek het Nederlandse volk zou ik dat niet zeggen.


Natuurlijk, daar is ons volk óók goed in.


In de gewenste situatie van een pan-Germaanse staat zou ik het best goed vinden om IJslands als lingua franca of in dit geval "lingua nonfranca te gebruiken, de taal is gewoon oudnoors van duizend jaar geleden dat zo conservatief is gebleven dat er nauwelijks iets is veranderd als er überhaupt iets veranderd is

Wij zijn Karel de Grote niet die baas van de toenmalige EU zich als een soort omgekeerde Angela Merkel aan niets of niemand hoefde te verantwoorden.

Overigens had Karel de Grote maar liefst vijf geheimschriften, waarvan vier tegen de Saksers (veemschrift en Westfaals), en één voor ander gebruik.

Hoe vaak is je in discussies niet al verteld dat allerlei boeken en zo verkeerd vertaald zijn? En als je vraagt wat er wèl staat dan zeggen ze dat vertalen eigenlijk niet mogelijk is. Dat GELOVEN ze, en zolang Christelijke groepen van alles mogen GELOVEN, gaan ze dus vrijuit.

Ik heb in Amsterdam geregeld Christelijke Arabieren de vloer zien aanvegen met Moslims, omdat hun gebruikelijke truc dus niet opgaat. Maar de eersten kunnen weer niets aan de rest van de wereld bewijzen, want die kent geen Arabisch. En steeds meer Christelijke Arabieren hebben er geen zin meer in de vuile was te doen voor Germanen die hen de Moslims achterna zouden schoppen. Walid Shoebat en zijn zoon Theodore Shoebat gaan de laatste tijd sterk die richting op, en leggen steeds meer verbanden tussen Germanen en Moslims, die allebei Arianen zouden zijn (Ariaan = Arian, Ariër = Aryan).

Om zelf niet afgeluisterd te worden heb ik al twintig jaar geleden studie naar geheimschriften en kunsttalen gedaan. Ja, ook Oud-IJslands, maar het mannetje dat de Moslims op mijn zaak hebben gezet heeft mij al snel laten weten daar achter gekomen te zijn.

(Niet alleen Moslims, maar ook bijvoorbeeld Rozenkruizers en andere groepen hebben mij in de kijker…)

Bump
Heeft iemand anders ook de archieven link naar de voorgaande draden?

part 2
archive.is/hDRR1

Trump-Clinton debat is geweest en… ooh…. de propagandamachine is weer aangegaan hoor. Hoeveel shekels willen jullie dit keer jullie stelletje Nederlandse "journalisten"?

NOS citeert Politico en doet alsof het waarheid is. archive.is/us3BQ#selection-1375.0-1375.223

Nu.nl citeerd CNN's zogenaamde poll. archive.is/NHV9p

Nu.nl werd vervolgens BTFO door de generaal van GamerGate. twitter.com/GeneraalOfGG/status/780632683072421888

Ad.nl deed alles wat het maar kon om Trump maar zwart te kunnen maken en Clinton positief neer te zetten. Hilarisch gewoon.archive.is/wZAvd

Het minst erge komt van de refo's af. Die zijn tenminste nog zo lief om de DailyCaller, Breitbart en Fox te gebruiken, en bij hun heb ik het idee dat ze meer vinden dat Trump zwaarder geschut had moeten inzetten i.p.v. dat ze Clinton willen steunen, en dat het dus geen propaganda is. archive.is/boqk0

Dankje


Persoonlijk vind ik Trump & co niet heel interessant, maar ik hoop wel dat hij wint. En het is alleen maar een bevestiging van de corruptheid van de (((media))) dat ze zo veel over hem liegen.

O wow, we praten echt al 3 draden over bijna niets anders dan genen en de oude Germanen. Ik kan snappen dat, dat niet het meest interessant is voor sommigen, maar er waren ook genoeg gelegenheden waar we het even over iets anders hadden en waar er een nieuw discussie onderwerp had kunnen worden gemaakt.

De discussie is erg belangrijk in het vast stellen wie Nederlander is. En zelfs vroeger wisten zij dat zelfs Turken blanker waren dan Franken.

O, dat weet ik en ik vind het zelfs heel leuk om het daar over te hebben, maar ik merkte gewoon op dat we het er al een hele tijd over hebben.

Ik ook, en ik vind ook dat we geen 40 kankerdraden over hem nodig hebben terwijl goede draden doodgewurgd worden door de redditkanker dat zich voor de verkiezing zichzelf hierheen gewurmd heeft.

De reden waarom dat belangrijk is is omdat kennis over de Germanengedachte en juiste rassenleer volledig verloren is op Holla Forums, met onze talloze amerikanen die vinden dat alles wat op Europese grondbodem geboren is volstrekt genetisch hetzelfde is.

Het is belangrijk om op deze manier Hitler's werk door te zetten, in plaats van onszelf laten ondergaan aan pseudoglobalistische universalistische teringzooi als wat de amerikanen geloven.

Ik heb liever dat alle Europese rassen volledig uitsterven dan dat we allemaal een mengelmoes van russen, grieken, en alle andere grensvolkeren zijn.

Alle niet-Friezen zijn slechts onderdanen.

Wy wiene keningen!

hoe kan ik legaal zandnegers verwijderen?

Voor Assad of de Kurden gaan vechten, denk ik.
Special forces doen het waarschijnlijk ook nog.

jitze akze kon het ook

Goed om te zien dat mensen hem niet vergeten zijn.

Je nek uitsteken is (nog) een vrij zeldzaam gegeven in Nederland,
doe maar gewoon theorie + mensen hebben het gewoonweg nog te goed.

Uiteindelijk zullen er genoeg mensen wakker worden om drastische veranderingen plaats te laten vinden.

Maargoed, het begint bij support en het actueel houden van diegene die wel hun nek uitsteken, net zolang totdat het (lees: gedachtengang) geaccepteerd / de norm wordt.

Ik vraag me ook af of het hierna weer beter zal worden. Ik denk niet dat het merendeel van de redditors weg zullen trekken na de verkiezingen, maar dat zullen we nog wel zien. Ik hoop dat het weer beter word in ieder geval.


Volstrekt mee eens, Ik had hier:

In mijn paal, de tweede alinea ook al verteld wat mijn mening was over het Amerikaanse probleem.


Ook geheel mee eens.


Hoe is het nu afgelopen met zijn rechtszaak? Zit hij in de bak, of is hij vrijgesproken?

Ik hoop dat het goed met hem gaat, ik had in ieder geval de mensen in mijn omgeving over hem geroodpilled en ze waren allemaal voor Jitse.

Zover ik uit het laatste nieuws kan opmaken van z'n site; zit hij ondergedoken en dus op ' vrije ' voeten.

———————-

17-01-2016 De aanhouding van oud-militair Jitse Akse leidt tot zware kritiek op het Openbaar Ministerie.
Hoogleraar internationaal strafrecht Geert-Jan Knoops vindt dat het OM misbruik maakt van zijn bevoegdheden:
de aanhouding zou alleen maar bedoeld zijn om zijn paspoort in te nemen, zodat hij niet weer naar Syrië kan.

———————-

25-01-2016 De oud-militair Jitse Akse, die tegen IS in Syrië vocht, is ondergedoken en wordt beveiligd uit vrees voor een mogelijke aanslag door IS-aanhangers.
Dat zegt een familielid van Akse. Over de verblijfplaats van Akse wil hij niets zeggen. „Jitse is veilig.”
De bloedverwant zegt dat het de oud-strijder redelijk goed gaat. „Hij is in Srebrenica wel wat gewend geraakt.”
Volgens het familielid is Jitse Akse niet iemand die snel op de voorgrond treedt. „De enorme publiciteit die loskwam na de interviews over zijn gevechten in Syrië heeft hem totaal overvallen.”
Akse is volgens zijn familielid erg onder de indruk van de steun die hij krijgt via het internet. Inmiddels hebben al meer dan 63.000 mensen hun steun betuigd aan de oud-militair.
Jitse Akse werd vorige week opgepakt op verdenking van meervoudige moord. Een arrestatieteam haalde hem woensdagavond met getrokken wapens uit zijn verblijfplaats in Arnhem.

jitseakse.nl/

Dankje voor de info, echt walgelijk dit hele gedoe. Hoe mensen nog onder de illusie zitten dat de staat voor ze is, is wonderbaarlijk. Ik hoop dat Jitse snel uit onderduiken kan komen.

Dgw de tijd voor de tweede exodus nooit meer terug zal komen.

...

drempel

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ik ken dat gevoel maker.


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

OC
youtube.com/watch?v=m5f0CBLjCjQ&feature=youtu.be
OC

Hahahahaha, goed gedaan hoor.

vervolg:

NOS FOR FULL RETARD: pepe is haatsymbool

archive.is/ySIFR

De NOS is dood. De NOS hoeft uw nieuwsbron niet meer te zijn :')

Onze belastingcenten aan het werk hoor

Het erge van alles is dat NIEMAND de moeite lijkt te nemen voor verificatie/weerwoord. Behalve de SGP refo's van het refo dagblad dan, die nemen nog de moeite om Breitbart en Daily Caller te lezen.

Kek. Dit is ons land nu jongens

In het geval van de NØS is het expres, aangezien ze een verlengde van de (amerikaanse) inlichtingen diensten is

Nu.nl, RTL, Volkskrant, AD, Metro enzo ook niet.

EenVandaag is stil zeg. Zeker bang dat Pepe hen voor de Raad vd Journalistiek sleept. :')

lol

Heerlijk.

TOP KEK
Dit had ik wel verwacht van die idiote figuren in de Amerijoodse mediaoncerns maar ik dacht niet dat zo ver zou komen als hier

Het wordt tijd om de kibbelende joodjes weer met de trein naar het oosten te sturen

Is Brit/pol/ kanker?

Is de paus een ketter?

Ja?

Kan iemand mij toevallig fascistische schrijvers uit Nederland of Vlaanderen aanbevelen?

webm.land

Grote hoeveelheid filmpjes en bijna 0 censuur.

Bump
Hallo duister mijn oude vriend…

...

Op het moment dat Tumblr, feministisch and ander Links gezeik 'nieuwswaardig' werd had je al kunnen weten dat dit er aan zat te komen.

Is het je ooit opgevallen dat onze media het niet meer heeft over 'blank' maar over 'wit'? Doe eens raden waar dat vandaan komt.

Lol Geert.

Het wordt echt tijd dat we wat gaan doen aan het Linkse probleem in ons land. Dit is echt niet normaal meer. Van politiek tot media; alles ligt in een ijzeren Linkse greep.

Die Kankerombudsmuts gebruikt een of ander foprapportje waarin 20 kinderen die al te oud zijn voor Sinterklaas worden gevraagd of Zwarte Piet 'racistisch' is, waarop die kinderen antwoorden geven die van volwassenen lijken te komen. Die Linkse kankertrut pretendeert vervolgens dat Zwarte Piet OMG RACISTISCH EN SCHADELIJK VOOR KINDEREN is. Compleet zoals verwacht reageren etnische Nederlanders heftig hierop, omdat ze het blanken-hatende Linkse kankergezwel al jaren spuug en spuugzat zijn. Onze Linkse media weet dit en zit er gewoon op te wachten, om vervolgens een media offensief in te zetten en de bevolking te spammen: "Zwarte Piet is racistisch, blanke mensen zijn slecht, de Kinderombudsman is bedreigd (ja hoor tuurlijk, wedden dat het slechts boze mails waren?) en nu gaat de Kinderombutkut aangifte indienen zodat De Staat al die mensen gaat vervolgen, dat zal jullie leren, kk racisten!".

Dit land is gewoon niet meer te redden zonder massaal geweld en bloedvergiet. Vroeger had het nog gekund, maar nu niet meer. Dat is de prijs die je betaald voor decennia lang toekijken en niks doen. Een stille meerderheid gaat nu gebukt onder een krijsende minderheid, een krijsende minderheid die bezig met het systematisch uitroeien van de Nederlander.

...

Ik ben juist blij met de Redditors. Roodpil die homo's, allemaal!

Goh, die Linkse trol wil ook nog buitenlanders naar Nederland halen, voor altijd in Nederland houden én ze heeft nepwetenschap 'gestudeerd'.

Je verwacht het gewoon niet!

Dit is waar je het mis hebt. Ik neem aan dat jij er niet bij was in Rotterdam, maar we hadden een zaal vol met 100 man, en dat alles bijelkaar geschraapt door mensen die 4 maanden geleden nog klaagden dat niemand in de echte wereld iets wilde ondernemen.
youtu.be/uJwJ8MNZuSA?t=2h12m43s
De derde spreker was een van ons. Wij komen ook regelmatig samen.
8ch.net/meadhall/res/4575.html
leerkruispalen

Niet te zeggen dat de toestroom van Redditors geen positieve kanten heeft, Gamergate heeft ook veel mensen geroodpilled. Ook al was Gamergate zelf waardeloos, radicaliseerde het veel mensen toen zij zijn falen in het ligt kwam. Met Reddit ligt het wat anders helaas.

Niet te zeggen dat er geen mensen worden geroodpilled, maar ze verdunnen de cultuur te veel waardoor de rode pil steeds meer verdund word en roodpillen nu al bijna niets meer voor stelt.

En ik denk ook niet dat iedereen geroodpilled kan worden, ongeacht hoeveel waarheid ze aan worden blootgesteld.


Ik heb eerst wel wat vragen hier over:

Dit was de Erkenbrand bijeenkomst, zijn de mensen in die zaal allemaal de volgers van één wereldvisie, of is het net als de Alt-Right een "grote tent" organisatie/beweging.
Zijn jullie anders al bezig met het maken van één visie? Wat zijn de fundamenten van die Visie? Willen jullie wel een visie?
Kortom, hoe zit het met de grondslag van deze groep.

Wat is er verder nog bedacht, hoe gaan jullie nu als bestaand, of niet bestaande groep ligt er aan wat je hiervoor hebt geantwoord verder. Zijn jullie al een groep? Hoe gaan jullie dat organiseren? Willen jullie wel een groep zijn?
Kortom, wat zijn de vervolg plannen, hoe ga je om met de verzameling mensen die ontstaat.

Wat is volgens jullie, of als er geen jullie is, jouw belangrijker. Dat jullie een nieuw systeem nodig hebben, of dat jullie de cultuur moeten veranderen. En hoe ziet jullie veranderde systeem of cultuur dan er dan uit?

Denken jullie dat een massa beweging mogelijk is? A.K.A de bevolking van Nederland informeren van wat er fout is en gewoon door het Nederlandse volk te overtuigen van jullie positie die hoogst waarschijnlijk waarachtiger is dan de huidige politiek en een nieuwe staat teweeg brengen.
Kortom, hoe gaat de toekomst volgens jullie uitspelen.

The netherlands is cucked austria with swamps
trash country

Ik heb een lief meisje uit Friesland verwerft. Spontaan, goedwillig, gedwee en knap (blond, blauwe ogen, net als ik!) misschien wat naïef maar dat heeft ook wel iets. De roes is bedwelmend en ik wil het niet verkloten, hoe laat ik mijn hoofd koel en analytisch? Ongetwijfeld heeft ze slechte kanten zoals ieder mens en ik heb geen idee hoe ik deze moet ontdekken. Excuus voor dit blog-achtige bericht, maar nationalisme begint immer bij familie - en deze relatie voelt 'dieper' dan alle andere bij elkaar, ik zie een toekomst met haar.

Dat moet je aan hen vragen, maar ze noemen zichzelf in ieder geval alt-right. De meadhall=/=erkenbrand
www,erkenbrand.nl


Als we dachten dat het niet mogelijk was, zouden we niks doen. Natuurlijk denken we dat het mogenlijk is.
De rest gaan we geen antwoord op geven op een Thais operazangers forum. Daarvoor moet je naar één van de meadhall meets komen. We willen graag eerst een pilse met je drinken voordat we alles uit de doeken doen.

Wil je dat wel? Ze is immers wel verlieft geworden op het persoon dat je bent en als je te veel gaat naadenken over elke handeling kan het de relatie juist verzuren, doe wat jij denk wat goed is en handel daarop zonder aarzeleng. Hierbij moet je natuurlijk wel logies blijven, dingen die voor ons jongens een grapje lijken kunnen voor de emotionele meisjes juist heel zware dingen zijn. Als je ergens niet zeker over bent, praat dan gewoon met haar. En pas vooral op met vriendinnen. Dit is echt een groot verschil tussen jongens en meisjes, pas op dat je niet onderdeel word van hun jaloezie indien die er is.

Je grotere zorg is volgens mij natuurlijk hoe jij jouw wereldbeeld bij haar kan overbrengen. Hier kan ik alleen maar eerlijkheid aanraden, ook bij je vrienden. Maak gewoon racistische grapjes, wees gewoon eerlijk in wat je vind en boven alles, blijf altijd bij je standpunt. Laat je persoonlijkheid de grootste overtuiging factor zijn, in plaats van wanhopige uitleg pogingen.

Niet te zeggen dat je niet dingen moet uitleggen, maar wees je wel bewust dat het persoon die de woorden zegt en hoe ze gezegd worden. Bijna even belangrijk is als de woorden zelf. Laat het wereldbeeld en de man één zijn en je zult verbaast zijn hoe overtuigend je word.

Praat dus veel met haar, zowel over koetjes en kalfjes, als over wat jij vind. En wees altijd eerlijk en standvastig in wat je zegt.

Er is eigenlijk maar 1 manier je moet haar ouders goed uithoren en haar internet voetafdruk na gaan.
Nee, ik ben daar maar half serieus in. De beste manier is om gewoon veel met haar om te gaan, praat met haar, ga veel op stap en zie hoe ze op bepaalde dingen reageert, of wat ze vind. Je komt er zo snel genoeg achter wat voor persoon ze nog meer is.

Ik hoop dat je iets aan hebt.


Dan heb je mijn eerste vraag genoeg beantwoord. Ik weet namelijk al dat meadhall ook een "grote tent" bijeenkomst is en als Erkenbrand dat ook is, weet ik genoeg.

Dat is slaven moraliteit, je doet iets omdat het juist is, niet omdat je aan de winnende kant staat. Hier hebben ik en die twee andere anons het al meerdere malen over gehad, maar het lijkt wel alsof niemand er naar luistert.

Ik ben al naar een miet gegaan de noordelijke en wat ik je vraag is niets moeilijk. Ik vraag gewoon naar de wereldvisie van jouw of de groep. Dat laatste zijn jullie nog niet, dus wat je als eerste hebt geantwoord is genoeg.

Ik durf te wedden dan je /brit/ tier mongool was die heel Groningen door is gelopen omdat hij het niet kon vinden.

Kun je nog een beetje meer passief agressief tegen me doen over het internet.
Nee echt even serieus, wat heeft je getriggerd.

Roodpillen heeft niets, maar dan ook niets te maken met cultuur. Roodpillen is simpelweg het aandragen van feiten en waarheden die onze (((tegenstander))) vakkundig bij 'de mensen' weghoudt of ze zelfs indoctrineert om ze het tegenovergestelde te laten geloven.

De beste manier van Roodpillen is het opgooien van een hint, zodat de personen zelf op een speurtochtje kunnen gaan en de verneukte stand van zaken zelf kunnen ontdekken.

Het enige wat onze /new/ cultuur hier aan bijdraagt is ernst, onophoudelijkheid en standvastigheid. En daarmee ben ik het wel met je eens dat onze /new/ of Holla Forums cultuur moet worden behouden; wij schrikken niet van lappen tekst, wij zijn niet te simpel om complexe zaken te bestuderen en te doorgronden, noch zullen wij ooit schromen onze kennis uit te breiden, wij zijn niet te lui om ons te verdiepen, en al dat gezegd hebbende zullen wij nimmer verzaken om onze broeders en zusters te informeren en uiteindelijk te formeren.

Op deze vragen zul je een beter beeld krijgen op een meet. Verder volgens mij is er in de speech al redelijk beeld neergezet. Daarnaast hebben wij ook geen glazen bol. Niemand weet hoe de toekomst zich precies gaat uitspelen. Je hebt met zoveel externe factoren te maken. Maar sowieso op welke manier je verandering wilt doorvoeren zul je uiteindelijk moeten hebben dat een deel van de bevolking achter je gaat staan.

Was ik al van plan, dan vraag ik dan wel mijn vragen. Ik vroeg ze nu even omdat ik nieuwsgierig was. Had niet gedacht dat, dat zo verkeerd zou vallen bij die andere gast.

Waar haal je dat nou weer vandaan?


Waarschijnlijk omdat hij een aantal eigen conclusies afleidde uit de gestelde vragen

Zegt 'ie toch: /meadhall/.

En ik vraag of hij zich zijn nader kan verklaren. Aangezien dit onzin is, wil ik graag weten hoe hij op deze conclusie is gekomen.

Alles wat niet zwart-wit denkend is zoals Holla Forums is gedoemd te eindigen zoals Goymer Gate. De Alt-Cuck is hier een goed voorbeeld van, die gingen nog sneller OWS dan OWS.

En wanneer je een gedeelte Holla Forumsaks hebt en non-Holla Forumsaks in een beweging die niet door Holla Forums gedirigeerd wordt dan eindig je zoals de piratenpartij; één of andere policor teef kaapt de beweging en iedereen loopt weg.

Ja godver dan kan ik net zo goed D66 stemmen. Blijf maar gewoon een motorbende en rijdt die kut politici af en toe van de weg af ofzo.

We hebben in Nederland geen extreem-rechtse partijen of organisaties omdat die in dit Linkse dictatuurtje van ons worden opgejaagd, opgespoord en gesloopt.

En dan zijn er serieus mensen die moord en brand krijsen als dit genetisch afval in massagraven gaat.

Misschien moeten die mensen er ook maar gelijk achteraan. Ze houden er immers toch zo van.

Ik baseer dit op palen die zijn gemaakt in de voorgaande neder draden op meadhall. Waarin verschillende mensen vroegen of, paleo-conservatieven, "gewone" nationalisten en andere of zij ook konden komen en of de bijeenkomst wel kaalkop vrij was. Je kunt het niet met me eens zijn om dit een "grote tent" bijeenkomst te noemen, maar het is niet dat zover ik tot nu kan opmaken je de meadhall groep de volgers van één wereldvisie kunt noemen en daarover ging juist mijn vraag. Dit gekoppeld met dat Erkenbrand zichzelf stijld als een alt-right groep maakte dat ik zij dat ik genoeg weet, oftewel dat mijn vraag daarmee beantwoord was.
Even om het duidelijk te maken, dit alles is geen aanklacht tegen meadhall, dit alles is puur nieuwsgierigheid. Dat ik woorden zoals "slaven moraliteit" gebruikte was niet omdat ik die andere gast wou kleineren ofzo. Ik zij het omdat ik die term als serieus antwoord gebruikte om die betreffende houding te beschrijven en bekritiseren. Ik bedoelde die term in de zin als hoe Nietzsche hem had bedacht.

Misschien, ik wil er weer duidelijk over zijn. Ik vroeg die vagen uit nieuwsgierigheid, omdat ik eerst even een goed plaatje wou hebben van een aantal dingen. En dan pas wou ik er zelf mijn argumenten voor en tegen geven. Je weet wel, discussie.


Om eerlijk te zijn ben ik het hier wel mee eens. Met wat ik heb opgemerkt in de geschiedenis en afgelopen gebeurtenissen, is het gebben van absolute standpunten en je daar aan houden. Een van de meest belangrijke dingen die een groep moet hebben voor overleven en succes.


Ik denk niet dat de gemiddelde mens die dat soort dingen roept, dat doet in goed verstand.

Groeten van jou Oost-Buuren!

In korte tijd zouden wij samen vechten. Excuses voor mijn roestige Nederlands, mijn NT2 diploma is eenige jaren verleden.

Anons die vragen of degenerate neonazi's aanwezig zijn en of hun poep ideologie welkom is heeft vrij weinig te maken met degene die daadwerkelijk op zo'n bijeenkomst langskomen. Je baseert je conclusie dus op niets concreets. En houd op met Erkenbrand en /meadhall/ in de zelfde adem te nemen. Wij zijn nationalisten, zij zijn buikspreekpoppen van amerikaanse altisten.

Als je echt nieuwsgierig bent, dan moet je gewoon een keer naar een algemene bijeenkomst komen en dan zelf oordelen

Om een goed plaatje te krijgen van hoe het in elkaar steekt kun je alleen langskomen. Dat kun je niet krijgen van achter je toetsenbord. Het heeft geen zin om discussie te gaan lopen voeren wanneer mensen geen goed beeld hebben.

En hoe wil jij van buitenaf de mensen in die tent jouw richting op sturen? Het enige wat ze hebben berijkt tot nu toe is een bijeenkomst organiseren. En petje af, dat was echt boven mijn verwachtingen. Geweldige prestatie
Erkenbrand heeft nauwelijks eigen schrijvers, ze kopieren artikelen van countercurrents en dergelijken. We zouden daar zo een schrijvertje naar binnen kunnen wurmen en dan zo de toon up hun website zetten. Ze lieten onze man daar spreken en dus de toon zetten. Wij waren er met 15-20 man, en dus 15-20% van de opkomst.
Als je alleen maar samen wil werken met degenerate kaalkopjes die perse nu Turken in elkaar willen slaan kom je nergens.
Kom verdorie naar een algemene meet.

Drempel

Dagelijkse herinnering dat Heel-Nederland tot en met de Somme is

Dagelijkse herinnering dat Constantinopolder en Sebastopolder Dietse klei zijn.

...

Bump.

OC
youtube.com/watch?v=ffF_bIJGGlU

youtu.be/nY6oAaRe9BQ

LADS. YOU HAVE A FUCKING PROBLEM. I USED TO THINK NOISIA FROM GRONINGEN WERE OK BUT IT TURNS OUT THEY'RE A BUNCH OF FUCKING GLOBALIST SHILLS AND 'REFUGEE' CUCKS
noisia.nl/2016/10/mantra-official-video/

FUCKING CUCKS

SIL VAN DER WOERD IS THE CUNT BEHIND THE VIDEO

wew
wikileaks.org/podesta-emails/emailid/295#

KANKER OP UIT MIJN LAND BUITENLANDER

...

Info over de volgende bijeenkomst van meadhall.

Kanker, ik vergeet het hekje weg te halen.
>>>/meadhall/5707

Weekend negerts!

Heb je nooit bedankt voor het advies, hoewel het allemaal niet nodig bleek te zijn. Ik kwam er wel uit.

Inmiddels heb ik de ouders ontmoet, aardige mensen met een conservatieve Christelijke grondslag (één die in de steden waarschijnlijk niet geaccepteerd zou worden), geen uitgesproken meningen echter. De moeder leek oprecht blij en vriendelijk. De vader leek eerst wat oncomfortabel met mijn aanwezigheid maar dat kwam ook wel goed.

Zij heeft helemaal niks met politiek, we hebben het er daarom ook niet zo vaak over. Ze heeft er geen erg in dat ik een uitgesproken mening heb, persoonlijk ben ik niet iemand die er met het gestrekt been in gaat. Ik had een lichte confrontatie met één van haar vriendinnen over een uitspraak die ik deed over Marokkanen. Dat werd handig opgelost door mijn standpunt duidelijk te maken en daarna dat in het extreme te trekken, ze moest erom lachen en ze zei dat ik wel een punt had.

Genoeg hierover, jullie komen hier niet om opgezadeld te worden met deze onzin.

Deed mij hier aan denken forndom.bandcamp.com/album/flykt. Ook goeie muziek.

Fuck your shithole

Grow some balls or sink under the ocean and drown already

Ga eerst maar eens terug naar je eigen hol

Kanker op, eiland jood.

Nieuwe /meadhall/ draad aangemaakt, de oude is over de stootlimiet

29 okt in Den Haag
>>>/meadhall/5718
>>>/meadhall/5718
>>>/meadhall/5718

Geen probleem hoor, maar toch bedankt voor een vervolg verhaal geven.

Mooi zo.

Maakt ook niet uit, het is niet alsof hier iets anders gebeurd.


Kan best wel zijn dat ze daar vandaan komen. Ik weet het namelijk zelf niet.
Best interessante muziek ook.

Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen er in deze draad zijn die nog niet naar een meadhall ding zijn geweest. Of dat wij hier met allemaal bekenden anoniem aan het palen zijn. Misschien dat daarom ook de draad zo traag is geworden?

elke noordhollander zonder fries bloed is een buitenlander en moet dus opkankeren

Betere versie is hier

Ik weet niet hoe groot Vlaanderen precies is, anders splits je dat op in Vlaanderen, Luik en Namen
Brand Brussel plat en stuur de eeuwige Wallon terug naar Frankrijk of vermoord deze Frankenneger

Je mag zeker Brabant een stuk naar het zuiden uitbreiden. Daarnaast zeker wat stukken van Vlaanderen in Artesië en Henegouwen afsplitsen. Daarnaast nog kijken naar Namen en Luik.

...

/britpol/ is gewoon Holla Forums incognito, echt verschrikkelijk.

neder/pol/

Wat verschrikkelijk dit zeg. Zelden zo'n zootje kankerdebielen bij elkaar gezien. Als dit het niveau is dat mijn land moet redden, dan zie ik het somber in. De kanker voor jullie.

Bol het af, zandneger

Artesië en Beunen zijn zelf afsplitsingen van Graafschap Vlaanderen in origine. Vlaanderen was oorspronkelijk Zeeland tot de rivier Somme.

vlaanderen, en niks meer. De rest kan het bekijken.

...

...

Ik hoop dat je een grapje maakt

alle kankerfransen en wallonen op laten flikkeren betekent gekanker met de fransen. die gaan dat nooit accepteren denk ik

webm ongerelateerd

Dit soort kaartjes, zijn toch toekomst fantasiën. Of denk je dat Dietsche hereniging met Vlaanderen dan wel geaccepteerd wordt door (((hen)))? Ze hebben er eeuwen over gedaan om De Neder Landen te splitsen en te kerven zodat de rompstaatjes nooit meer kunnen concurreren.

Ik zie Gallië niet uit hun huidige situatie ongeschaafd opstaan, met als gevolg dat ze zulke machtsprojecties niet kunnen uitvoeren. Daarnaast kunnen de Walloniërs de demografische gat in Gallië goed dichten.

"De gat", mijn waarde?

Ik had de helft van die zin herschreven zonder het lidwoord te veranderen.
Sinds wanneer maken talvoutun nou weer uit op een Nepaleesch thee afficianado agora?

Wij moeten sowieso stukken heroveren op de Galliërs. Steden zoals Atrecht, Rijssel, Beunen, Duinkerken, Valencijn, Malbode zijn natuurlijk gewoon Dietse klei.

can i get a sauce for this song?

wardruna - voluspa

Leer Nederlands proleet.

Rechtmatig Dietsland reikt tot aan de Somme
Het moet van Galliers ontvolkt worden en geherkoloniseerd worden.

Maar eerst moet de Benelux samengevoegd worden tot een land, en dan kunnen we plannen maken voor het opeisen van rechtmatige klei.

Wij staan voor het Volk en onze cultuur. Dialect is daar een deel van. Meer nog, als je (((Standaardnederlands))) verwacht op dit bord, ben je ofwel autistisch, ofwel een randdebiel.

Vlaamse cultuur is geen Nederlandse cultuur.

Maak lekker je eigen draad gekke kutbelg.

En hou op met je "rechtmatig dietse klei". Gaat nooit, maar dan ook nooit gebeuren.

Voor de Spagnolen kwamen wel. Of is Noord Brabant geen Nederlandse Provincie? Een taal die gedeeld is? Of zijn spreekwoorden en zegswijzen beren op de weg voor jou? Hoe vaak ben je al friet gaan steken? Ooit sus en wis gelezen?

Laat me schijtpalen als ik dat wil.

Een mens mag toch dromen? Een nastrevenswaardiger doel dan jouw autistisch afkraken.
En Orangisme/Grootnederlandse Gedachte/ Heelnederland is nog best wel te behalen hoor.

>youtu.be/ZvnUfYmru8w?t=12s

Nee, boven de Rijn is het gewoon anders, sinds mensenheugenis.
Noord Brabant hoort bij Belgie, vanuit cultureel perspectief.

Ik las meer asterix en obelix en donald duck. Maakt mij dat frans of amerikaans?

Ja hoor dromen mag altijd.
Groot nederland zou jij wel willen als Belg.

Ik droom juist van de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden. De beste tijd ooit voor Nederland.

Dagenlijkse herinnering dat chocolade hagelslag op brood Arisch is.

Wat een grap.
Ik neem aan dat je dit niet wilkan substantiëren aan dit "zootje kankerdebielen bij elkaar"


Dagelijkse herinnering dat we enkel een republiek werden omdat de 4 kandidaatskoningen of vroegtijdig stierven or weigerde de hete aardappel vast te houden.
Dagelijkse herinnering dat Belgium simpelweg Nederland in het Latijn is.

Het zal je sieren om eerst wat meer te leren over het Dietsche volk voordat je broeders verwerpt om nog meer weggevaagd te worden door Gallisch imperialisme.


Paal je meesterwerk dan.

Nee is geen grap. Ga eens naar buiten en ervaar voor jezelf de cultuurverschillen.


En toen kregen we de gouden eeuw zonder belgie. Wat is je punt?


Waar heb je het over? Ik ben Hollander. Dat zijn mijn broeders. Niet duitsers, vlamen of walen.
Holland heeft grootneerlandisme totaal niet nodig, zoals bewezen in de gouden eeuw.

Ik meng mij even in de discussie.

Dan heb ik als Hollander ook een net andere cultuur dan Friezen. Terwijl wij het zelfde volk zijn. Dan kun je zelfs cultuur verschil tussen Den Haag en Rotterdam aan gaan stippen. Man zelfs tussen Hagenaren, Hagenezen, Scheveningers en Hagistanezen.

Met de Belgen erbij zouden wij nog grootser zijn geweest.

Nee, je bent waarschijnlijk een Fries. Je kunt ook een Saks of een Frank(die niet blank is) zijn.

Ga je nog eens je idiote beweringen proberen te substantiëren of wat?

Precies mijn punt. En als ik het omdraai; We zijn toch eigenlijk allemaal afrikanen? Hoever wil je terug gaan?


Misschien, maar veel groter kon het haast niet.


Mijn familie woont al tientallen generaties in Holland. Maakt mij dat Fries omdat het heeeel vroeger bij het Friesse rijk hoorde?
Dan ben ik net zo goed een holbewoner, toen er nog geen grenzen waren ,omdat mijn voorouders dat waren. Misschien ben ik wel Neanderthaler.


Jij ziet niet de verschillen tussen Belgen en Nederlanders? Kom op man. Jij bent vast brabo of limburger.

Maak een eind aan je leven.

Sterke repliek. Tokkie.

Jij zit wat nu te palen?

Moet ik je herinneren dat Antwerpen ooit de grootste handelshaven ter wereld was? Voor veertig procent van de internationale handel stond? Dat de Hollandse gouden eeuw enkel ontstond omdat rijke Antwerpse kooplieden naar Holland vertrokken op vlucht voor de Spanjaarden? Dat Leuven veruit de beste universiteit van de lage landen is?


De verschillen tussen Hollanders en Vlamingen zijn even groot als die tussen Hollanders en Friezen.
Nagenoeg onbestaand dus.

In de Indo Europese familie behoren wij tot de Germanen. Meer bepaald zijn wij leden van de West Germaanse cultuurgroep. Daarin zit de Nederlandse taal, waarvan zowel Vlaams, Brabants, Hollands en Fries dialecten zijn. Dialecten, maar nog steeds eenzelfde taal.
Laat me raden, Afrikaner Boeren zijn ook geen broeders?


Het is bevestigd, jij bent nog nooit afgezakt naar het zuiden.
In Zeeland kan je niet merken wanneer je de grens oversteekt. Baarle-Hertog is een ander voorbeeld.

De Belgische revolutie is door (((Franse))) officieren geregeld. De eeuwige Anglo was er ook blij mee. Allemaal uit schrik voor een Zeventien Provinciën 2.0.

Klopt ja, maar enkel en alleen is misschien wat overdreven. Er zijn nog meer factoren te noemen. Verder goede punten. Allemaal.


Tsja waar leg je de grens? Vlaams is een dialect en Fries een andere taal. Maar de culturen verschillen niet heel veel nee, zeker als je het vergelijkt met Engelsen, Fransen en weet ik wat.


Klopt, maar de originele voorouder is indo-europees. Wat is daar mis mee?


Dat is in de meeste grensgebieden. Dus waar houdt dat op? De Vlamingen grenzen aan de Fransen, zijn ze nu meer Nederlands of Frans?

Al met al sterke repliek van u.

Als beloning een webm. Beetje slechte kwaliteit, maar een van de kano's wordt overvaren. Goed kijken.

Inderdaad. Ik ben echter zo fantastisch niet in geschiedenis.


Dat is de vraag. Als men echt moeite doe kan elke Nederlandstalige Duits/Deens lezen.
Persoonlijk zie ik een mogelijk Groot-nederland samenwerken met de andere Germaanse staten in een soort van HRR confederatie.

Niets eigenlijk. Persoonlijk vind ik dat Europeanen in een alliantie moeten samenwerken, maar ja.

In de grensgebieden tussen Belgie/Nederland/Duitsland is dit veel minder merkbaar dan aan de Belgisch/Franse grens. Maar ja, de grensgebieden hebben altijd wel wat overlap.


Wel tof om Antifa hun verdiende loon zien krijgen
Als ruil krijg je van mij een zeldzame pepe en een polandball strip (wel engels)

gelukkig heeft hij deze gehele onzin niet werkelijk meegekregen door ziekte, hij zou zich geschaamt hebben in de recente ontwikkelingen.
paar nederlandse marsliederen voor moraal.

Is meer een punt tegen jouw ongefundeerde bewering, vind je niet?

Jij weet zelf ook dondersgoed dat jij die vergelijking erg scheef hebt getrokken.
Speel niet dom, je houdt niemand voor de gek hiermee.


Zou eerder een Tweede Rijk confederatie zien slagen dan een terugval op een HRR constructie zonder aristocratische fundament. Je moet eerst deze kaste schapen door nieuw beleid dat het kaf van het koren scheidt. Hiervoor is tijd en een Ordestaat nodig om dit te faciliteren, denk bijvoorbeeld aan de Saal-Schutz/Schutz-Staffel van voor de creatie van de Waffen-SS.
Ook zijn de Duitsche landen en steden zo geërodeerd naar de huidige 'bondslanden' dat ik weinig voordeel zie in het verdelen van de Duitsche gebieden verder dan deze bondslanden in kleinere principaliteiten. Ookal zou dat ons een dominante positie leveren.


Gecondoleerd, maat.

Mee eens, zolang de EU maar verdwijnt.

Nee. Officieel is het Fries een erkende aparte taal. Het Vlaams wordt alleen officieel als een Nederlands dialect erkent. Moet ik nu echt wikipedia ofzo gaan linken?


Beetje schijtpalen en beetje advocaat van de duivel, want op zich vind ik het geen gekke vraag. Daar zou je toch in ieder geval een duidelijk antwoord op moeten kunnen krijgen?
Hoe frappant dat het antwoord op die vraag juist in het feit zit dat Vlaams een Nederlands dialect is (een feit dat u niet wil aannemen) en daarom Vlaanderen meer Nederlands dan Frans is (waar ik eerst vond dat Vlaanderen niet Nederlands was, maar in zekere zin dus wel is).
In de praktijk valt er dan een duidelijke en simpele grens te stellen, namelijk de taalgrens.

Een scenario zoals u dat hier omschrijft zie ik alleen enige kans van slagen hebben bij of na een totale ontwrichting van de samenleving, hetzij door oorlog, hetzij door een ingestorte economie in Europa. En dan bedoel ik niveau Weimar of Zimbabwe.

Ik wil terug naar de volkeren die ons land gesticht hebben. De Friezen, Saksen en Franken. En Vlamingen horen daar ook gewoon bij.


Waarom zou een EU 2.0 willen? Waarom zou je willen samen werken met slaven en zuiderlingen? Deze zijn veel te verschillend van Germanen. Een Germaanse Unie kan ik nog wel begrijpen. Maar daar zitten ook haken en ogen aan. Wij zijn zonder twijfel de beste Germanen. En wij zullen dan ook de leiding moeten hebben in een dergelijke unie.

vlamingen zijn gewoon franken met wat keltische inmenging

Hoe erg is het hier in Nederland met satanisme en pedofielen vergeleken met andere westerse duivels? (hoi belgen)

wat lul jij nou weer

A.U.B dit plaatje palen als ooit een kankermongool je verteld dat chocolade hagelslag niet op brood hoort.

gast, ben je een kleuter of gewoon een dikkertje? waarom dip je je brood niet gewoon in een chokofonteintje als je dan toch bezig bent?
het enige was er bij mij op komt is een plak kaas of leverworst.

Je hoeft niet zo opgewonden te raken meneertje.

Ik heb het over je kankerdomme bewering dat Vlamingen geen Nederlanders zijn, ei.
Daarbij haal jij aan dat Vlaams een dialect is en Fries een aparte taal. Wat dus je eigen argument onderuit haalt. Ik zie dat retoriek én begrijpend lezen niet je sterkste vakgebieden zijn bovenop volkenkunde en geschiedenis.

Dat is uiteraard een gegeven.


Kelten zijn een cultuur, geen distinct eigen volk. Vergelijkbaar met hoe Slaven een linguistische groep zijn, en geen apart volk opzich.
Vlamingen zijn Franken.


Heb je wel door hoor, Schmuli

Überhaupt brood eten. Eet gewoon kaas of vlees of chocolade zonder een plak gefabriceerde koolhydraten.

Wil jij soms chocolade hagel uit het pak je keel in gooien ofzo. Ongeciviliseerd.

Nee, je giet het niet gelijk je muil in. Je maakt van je hand een kommetje en giet het daar in. En dan stop je het in je bek.
Of je koopt gewoon een reep chocolade zodat je tenminste meer dan 70% cacao hebt.

brood was op

Krentenbol meesterras hier

havermout of yoghurt, met fruit.

of oprotten

ach jochie heb je zacht eten nodig voor je zwakke tandjes? Kun je niet als een man op een boterham KAUWEN? Stop die slappe hap van je maar gelijk in een infuus.

HET BEGINT
youtube.com/watch?v=JlywUJnrZlM

Thanks for this, neighborinos.

Topkek, why do you germans have to dub everything?

wat is dit?
is het een mijmij?

lepelvoed me alstublieft.

=HEEL HIETLER==

Kek

I'm fröhlich to see that the Neder/pol/ is still a thing. Hab a free Stoß.

Neuken in the keuken

Ik weet dat je niet serieus bent maar,
daar gaat het mij natuurlijk echt niet om. Ik geniet net zo veel van brood als iedere andere Nederlander. Maar als je kijkt naar de effecten op de gezondheid dan zijn de door mij genoemde etenswaren simpelweg beter dan bijvoorbeeld brood met genetisch gemanipuleerde tarwe, en chocolade hagelslag, toch? Dat over tarwe heeft oa William Davis veel over geschreven, als het niet klopt hoor ik graag waarom niet.

Kanker op Linkse kanker verrader.

Dan ben je dus een haatmisdadiger en moet je veroordeeld worden.

Gaan we regelen pik :^)

smugpepe.jpg
Wie had dit ooit gedacht dat schijtpalen tot dit zou leiden.

Het wordt echt tijd voor massagraven.

Verdomme zeg, wat een zwak sub-mens.


Daar was het al een hele tijd geleden tijd voor.

Openingsitem bij het 8 uur journaal.
Allochtonen die niet werken, een VN Neger die graag ziet dat we onze geschiedenis herschijven en uiteraard me racisme.

Ik heb deze uiterst zeldzame exemplaren gestolen van

Ik blijf ze stelen. Hoezee!!

...

Dus dat is het. Nu de fietsen blijven bij ons!

This is now an Apu Apustus threda

...

...

Lass die Höllander in Frieden du Spasst, die sind in Ordnung.

...

...

Goedenacht

Dagelijkse herinnering om de 6 miljoen te herinneren.

Zurück nach Krebschan, Schwachkopf.

Wat voor opleidingen zijn jullie momenteel mee bezig of hebben jullie volbracht? Ik doe op het moment derdejaar (laatste hopelijk) WO informatica Bsc.

Ik heb ook IT gedaan, maar wat een kanker studie is dat.

Komen er nog nieuwflikkers naar de miet zaterdag?
>>>/meadhall/5707

...

...

Kek'd.

Dit is de eerste keer dat ik deze draad zie, top werk jongens. Meer nationalistische iconen zoals in de OP wanneer?

Ik heb hier nog originele propaganda drukken liggen (Vlaams) uit 1920, wil iemand ze zien?

Als je ze hebt, paal ze dan. Dan geraken ze goed verspreid.

zou bijna verleid worden om een rondje te lopen door zaandam.

Palen natuurlijk, kankerlijer!

Kanker op met die troep ze hebben zichzelf verbonden met die
gemeenschappelijkvuiligheid debiel.

Ga mijn land uit

gemeenschappelijkvuiligheid debiel.
Mijn maatje, het is goed te weten dat meer inzien dat die gast toch niet zo geweldig is. De verheerlijking van die gast en de overweldigende christcuckery. Hebben er voor gezorgd dat ook mijn steun voor hun veelal is verloren.
Het plaatje had ik nog opgeslagen van toen ik daar nog veel lurkte en de situatie nog anders lag. Ik had dit plaatje gepaald, omdat het zo'n beetje mijn enigste Nederlandse propaganda is en ik hem wel vond passen.

Ik had er nog over nagedacht iets bij te zetten, om duidelijk te maken dat ik huidig IronMarch niet zo veel vind, maar dacht eerlijk gezegd niet dat iemand zou weten wat IR zou zijn.

I really like that first picture OP.

I really like that "working white 1930's siluette poster man" .It looks very clear and dominant, I love it.

Gristenkoekerij

Wel nog een vinkje bij je tweetal.

>>>/pdf/465

Ik heb een draadje gemaakt op pdf met wat Nederlandstalige boeken. Waaronder twee versies van het Oera Linda Bok. Wees vrij om je Nederlandstalige boeken daar te dumpen.

doe linken dan. er zijn meerdere pdf boards neger

kanker, waarom laad kreupelchan niet meer goed? Ik kreeg je link pas te zien nadat ik paalde

Wellicht moet je leren om geduld te hebben, aap

I think it's a dub by the artists themselves, which makes it even funnier.

Mag ik alle anons uit neder/pol/ oproepen vandaag voor Allerzielen al onze gesneuvelde voorvaderen te herdenken, de gesneuvelde soldaten die ons heilige Europa eeuw na eeuw verdedigd hebben.

Jammer genoeg is hij het beste van het slechtste

youtube.com/watch?v=0uRrQsDcQyc

die thierry baudet zijn party is opzich geeneens zo heel slecht

Het is vooral dat ze zich volledig laten koeken door democratie en totaal geen visie hebben. Ze willen een hele eDemocracy gaan instellen. Een van de voorstellen is om met likes burgermeesters te gaan verkiezen(ze zijn nu een tour door het land aan het maken waar dit naar voren kwam). Na een tijd gaat gewoon de demografie daarbij tegen zitten.

jezus

Hey! Nederpol! Waarom zitten jullie nog niet bij Zwart Front?

www.zwartfront.nl
www.zf-archief.nl

Uitstekend idee, jammer dat er nog geen drol op staat.

Godverdomme wat een land.

Het is jammer want door dit hele heilig stellen van de democratie verliezen ze al het potentieel wat ze hadden kunnen hebben. Toch hoop ik dat zij in ieder geval een zeteltje halen en zie ik meer in hun dan vnl. Sowieso is deze hele trent van versplintering wel een goed teken. Dit was in 1932 ook het geval.


Omdat het kankermongolen zijn.

Verasschen die hap

Zo te zien hebben zij ook een hekel aan laag-testosteron cucks. Da's altijd goed natuurlijk.

Er staat zat op, de rubriek Zwart Front staat bijna alles wat het oude ZF aan drukwerk heeft uitgebracht, waaronder bijna alle uitgaves van "De Weg".

Kei inhoudelijk man, mooi argument.

Elkaar kankermongolen noemen is een miem hier.

Je inspanningen voor ons volk worden wel degelijk gewaardeerd.

En dit zootje burgemeesters verkozen via "likes" moet dan de gemeentes gaan besturen ? Ik wil gewoon een fatsoenlijk Saksisch systeem an niks van deze nieuwerwetse troep die gepromoot wordt door middel van Engels om het beter te laten klinken

Heeft iemand trouwens in deze draad gekoekeloerd ? Een of andere anglojood heeft een draad gemaakt over pan-white nationalism en de de hele draad is bestormd door burgers die schreeuwen "verdeel en heers" en "alle blanken moeten samenwerken" ipv de raciale samenstelling van hun eigen volk te bewaren en verbeteren

Dat Oekraïne referendum werd al aan alle kanten gesaboteerd en gemanipuleerd, en nu denken zij dus dat een eDemocracy (waarin iemand uiteindelijk achter de knoppen zit) een goed idee is.

Sjezus. Om nog maar niet te spreken over het feit dat jouw politieke stem op zo'n wijze in een database wordt opgeslagen. Nee lekker handig weer dit.

Dat lijkt me nogal logisch. De Eeuwige is inmiddels eindbaas van de wereld geworden, dat gaat een klein clubje blanken uit de polder niet zo 1,2,3 fixen.

Als het Neusmonster verslagen is dan kan iedereen weer teruggaan naar z'n dagelijkse obsessies.

Wat ben jij toch een pestmongool, verheerlijk maar de tijd dat ons land geheel beheerst werd door joden, zelfs nog voor dat Engeland hetzelfde lot trof.

Diezelfde republiek heeft in het westen van het land (en over het algemeen) onze genenpoel verziekt met kankerfransozen en andere niet-Germanen.

Neem je teringhugenoten en verhuis naar Frankrijk, mongooltje.

We kunnen ook gewoon de Republiek herstellen maar dan zonder joden.

i.i.g. geen monarchie, dat moge duidelijk zijn inmiddels.

Waarom zouden we een republiek willen? Het hele concept van een republiek is gehuld in koopmansbelangen, waarom zouden wij niet de nationaalsocialistische staatsvorm nastreven?

Ook is er absoluut niets mis met monarchie en wordt de wereld al honderdduizenden jaren door monarchieachtige staatsvormen gedomineerd.
Ik heb geen idee hoe je de huidige Nederlandse "monarchie" als voorbeeld kan nemen voor monarchieën over het algemeen, in Nederland heeft de koning niets te zeggen.

Het grootste probleem met monarchieën sinds het slot van de vroege middeleeuwen is dat er geen belang verleend wordt aan het concept van volk, en dat de koninklijke, adellijke families van Europa onderling hun rassen vermengden, voor zichzelf heersende, in plaats van heersend voor hun volk.

Dat is dus ook onder andere hetgeen waarop het nationaalsocialisme verbetert.

Uiteraard, daarvoor heb je mijn stem altijd.


Nederland heeft het tegendeel inmiddels overduidelijk bewezen.


Zeer zeker wel, jij ziet het alleen niet. Zegt kabinetsvorming je iets? Die klote deal van ze? Bilderbergleden? Die steuntrekkers hebben meegewerkt met cultureel-marxisten om Nederland om te zetten naar modelletje Zweden en het was mogelijk omdat ze overal hun tengels in hebben.


100% mee eens. NatSoc klinkt als de beste oplossing.

Zoals ik al eerder zei heeft het monarchisme de grootste hoeveelheid tijd gedomineerd op deze wereld, voor elk slecht voorbeeld die je noemt kan ik derhalve 5 goede voorbeelden noemen, ik zou net zo goed kunnen zeggen dat Alexander de Grote, Gorm de Oude, Ragnar Loðbrok, Karel de Hamer, Radboud van Friesland, Gustav Vasa van Zweden, Gustavus Adolphus van Zweden, Karl XII van Zweden, Augustus, Haraldr Hardrada, Sigurðr Hring, Genghis Khan, en Peter de Grote allemaal onfeilbaar bewijs zijn dat monarchie een perfecte staatsvorm is, maar dat zou een beetje nutteloos zijn omdat de staatsvorm afhangt van de leider die je krijgt, en goede en slechte leiders bestaan er beide genoeg.

'Uit de juiste vagina geboren worden' is geen criterium voor degelijk leider van een volk. Derhalve is een monarchie dan ook niets meer dan instandhouding van familiemacht. Goed of slecht, in deze, is zo ongeveer als uitslag in een loterij. Een leuk voordeel wanneer je het krijgt.

Overigens zijn koninkrijken opgeslokt door keizerrijken, dus ook in dat opzicht is een monarchie geen houvast of anderzijds wenselijk.

Hetgeen dat een monarchie tot redelijk idee verheft is het idee dat de koningszoon het beste onderwijs krijgt in alle staatverwante velden, en als gevolg van zijn rechtmatige erving van het koningdom een stabiele machtsoverdracht doorgaat, overigens ben ik het ook niet eens met de erfregels van monarchieën, maar de monarchie is zeker geen slechte staatsvorm, eerder één van de meest stabiele.


Keizerrijken zijn monarchieën, het onderscheid tussen een keizer en een koning niet altijd zo geweest, maar afijn is niets behalve de kwaliteit van de titel.

Overigens adviseer ik jullie om te palen in , een zeer belangrijk onderwerp

Ik lever evenveel argumentatie aan als jij aanlevert waarom ik wel bij je groepje zou moeten komen.


Het ding is dat wij dit als aparte en sterke natie staten moeten doen. Al die klappistanen willen altijd het in pure kanker gieten door een paneuropa met slaven en zuiderlingen te creëren. Tenzij je natuurlijk weer alle niet Friezen uit Europa verdrijft en het oude land hersteld zoals in de Oera Linda staat beschreven.


De onrechtmatige bastaarden die nu op de troon zitten zijn natuurlijk ook geen goed voorbeeld.

Kom op, wat wil je nog meer aan argumenten?

Ga weg.

Dus koningen uit de keizersnee zijn oke?

Maar om even serieus te zijn, de zaak light natuurlijk anders. Ik denk niet dat ik vreemd over kom als ik zeg dat veel dingen in het menselijke bestaan te maken hebben met genen. Het is ook dit wat ons onderscheid van de onder rassen, maar ook van elkaar.
De enkelingen van een volk zijn niet inwisselbare klonen en zijn elk anders. Als iedereen anders is in mogelijkheden en uiterlijk, dan ook kan worden gesteld dat niet iedereen gelijk is, er zijn superieure en inferieure mensen, allemaal bepaald door iemands genen/bloed. En aangezien genen/bloed door de familie loop/word overgedragen. kunnen we dus ook stellen dat er dus superieure en inferieure families zijn.

Monarchie is dus niets anders dan de overwinning van de beste familie, om hun telgen te laten dienen als heerser. En dit is hoe het hoort, de besten horen te heersen. Het is dus helemaal niet te vergelijken met een loterij, omdat je toch daadwerkelijk wel zeker kunt zijn over de gemiddelde kwaliteit van de heerser die gaat komen. En als door onverantwoorde voortplanting de heersende familie niet langer geschikt is, dan kan een van de andere adellijke (bloedlijn met goede genen) families het roer wel overnemen.

Dit zijn in ieder geval de fundamenten van veel Europese monarchieën. En dan heb ik het ook over de klassieke periode en daar voor, monarchie is een enorm groot begrip.
Het kan natuurlijk ook fout gaan, mensen van alle standen en landen kunnen worden misleid door iets wat er niet toe doet. Wat die user voor mij ook al zei.
En dat is ook waar we nu mee zitten. En begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat we de huidige monarchistische systemen en koningshuizen moeten beschermen of behouden, maar ik wil wel graag duidelijk maken dat "monarchie" en met doorloop dus ook "aristocratie" van oorsprong goed zijn. En Daarom raad ik dan ook aan, dat je niet tegen monarchie als begrip en als geschiedkundige werkelijkheid moet zijn, omdat de fundamenten goed zijn en er veel meer goeds uit is voortgekomen, dan kwaad.

Ik kan anders ook nog wel wat voorbeelden geven wat ik bedoel met "erg groot begrip".

Wat is er toch mis met die verdomme Anglos?

Vertel me dat je een grapje maakt. Je bent toch niet serieus zo achterlijk, dat je. Ten eerste zo'n laag begrijpend lezen gehalte hebt, dat je serieus niet hebt begrepen wat hij had geschreven. en ten tweede een (((blank "nationalist"))) bent.

Dat zei ik niet maar het is te vroeg om de aandacht te focussen op andere blanken die toevallig tot een andere etnische groep behoren als niet-blanken achter je rug kinderen zitten te verkrachten. Maarja, ik vergeet soms ook dat ik hier tegen LARPers zitten te praten.

*zit te praten

Doe niet zo dom, m'n jong.

Wat men nodig heeft is een zogezegde "Aristocratie van het verstand". Deze wordt niet per se bepaald door middel van geboorte of afkomst maar op platonische manieren van selectie van de besten. De vorming van de SS in Duitsland als een semi-ridderlijke orde was naar mijn mening al een goed begin voor de vorming van een "meesterstand" die regeert en de rest van het volk boven hun natuurlijke wil tot degeneratie laat staan. De germaanse adel werd vaak verkozen vanwege hun kracht, moed, dapperheid of leiderschap in tijden van oorlog. Waarom zouden wij niet zoiets toepassen en die mannen uitkiezen voor het leiderschap die hebben vertoond te kunnen leiden op lokaal en regionaal niveau. Natuurlijk zullen zij wel een degelijke opleiding moeten ondervinden. Het is zelfs mogelijk om in zo'n aristoartische orde subgroepen op te richten gericht op verscheidene aspecten van de samenleving zoals men in Duitsland uit Thule en Vril de Ahenenerbe heeft opgericht.

Ik been heel erg een voorstander van een overheersing door adel. Misschien is het inherent aan het germaanse bloed om van nature een staat te verlangen die rechtdoorzee is en bestuurt wordt op een relatief autocratische manier maar het is in elk geval mijn idee van ideale staat.

Waarom zou je verschil maken tussen buitenlanders? Hier in Nederlanders horen alleen Nederlanders thuis. Of het nou een slaaf is of een turk of een nicker. Ze horen hier allemaal niet thuis. Wat heeft het voor zin om bijvoorbeeld eerst de nicker te verdrijven en dan een tijd later de slaaf. Je kunt ze beter gewoon allemaal in een keer verdrijven naar het donkere hol waar ze uit gekropen zijn.

Misschien dat, dat niet duidelijk genoeg was uit mijn tekst, maar dat is wat ik bedoelde.
Maar, het ziet er ook niet naar uit dat je me probeert tegen te spreken. Dus ik neem aan dat we het al eens waren.

Ik moet wel vragen wat jij bedoeld met Platonisch.


Dat zou gewoon logies moeten zijn, maar een schrikbarend aantal mensen breken er hun hoofd over.

de mijmijs worden me teveel vandaag.

Nope. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de vereniging van China (naar keizerrijk) dan zie je dat het wegdoen van de monarchie cruciaal was. Dat idee kwam nota bene van een koning zelf.


Kijk eens naar de geschiedenis. Er is bijna geen monarchie meer overeind omdat ze de revoluties en coups niet doorstonden. Zo stabiel waren ze dan. Misschien dat je een volk van cuckjes kunt onderwerpen aan een monarchie, maar dan is de vraag of je überhaupt zo'n volk moet willen.

Verander socialisme met monarchie en Patricks reactie met keizerrijk en dan heb je hem wel.

De monarchie, of althans de aristocratie, hebben millenia lang geheerst. Joden-revoluties zoals de bosjewiekse revolutie in Rusland of de Franse revolutie zijn verantwoordelijk voor het verdwijnen van onze oorsprokelijke staatsinstellingen

Een aantal revoluties zijn toe te schrijven aan bolsjewisten maar zeker niet het merendeel

De monarchie is verre van een stabiel model, door de jaren heen hebben zich er machtswisselingen voorgedaan waar geen jood bij nodig was. De reden dat zij millennia lang hebben geheerst is omdat er niets anders werd geprobeerd maar ook omdat mensen in het algemeen niet verlicht waren en totaal geen drang tot zelfbeschikking hadden. Toen die daar drang er éénmaal wel was was de geest uit de fles en de houdbaarheidsdatum van de monarchie verstreken.

Daarnaast zijn monarchieën bewezen mislukkingen wat betreft weerstand tegen joodse invloeden, hofjoden waren immers een algemeen feit. De besten onder onze voorouders namen de benen en zochten hun heil aan de andere kant van de wereld om onderdrukking thuis te ontsnappen en vochten vervolgens tot de dood toen diezelfde onderdrukking hen weer kwam opzoeken. Rond deze tijd had de jood Europa reeds in de tang.

Dus linksom of rechtsom; een monarchie heeft allang geen bestaansrecht meer.

...

wegblijven als je een trump koek bent

Hallo AIVD


Via het platonisch systeem als beschreven in zijn "de Republiek, ergo de creatie van verschillende "standen" in de samenleving gebaseerd op hun inherente waarden en intellegentie

Dankjewel voor de verduidelijking.

politiek.tpo.nl/column/allochtoon-afschaffen-met-nieuwspraak-wordt-onze-vrijheid-verdraaid-en-afgenomen/

metronieuws.nl/nieuws/binnenland/2016/11/overheid-stopt-met-allochtoon-en-autochtoon

Wat is dit voor stierenscheit ?

Herinnering:

Ik zal je even helpen.
>>>/meadhall/5718

We hebben daar deze kanker simpelweg niet nodig.
Waarom zou anti-terreur zich bezighouden met zij die braafjes gaan stemmen?

Wat een kankerdom argument. Getuigt weereens dat Jakobijnen zoals jij niet verder kunnen kijken dan je haakneus lang is.

Het ontkennen van de invloed van genen op nota bene Holla Forums is wel zeer frappant. Maar, zelfs als je ervan uit zou gaan dat staatskundig/leidend talent niet genetisch is, dan staat alsnog de levenslange opleiding tot staatshoofd vanuit de wieg ver boven het verkiezen van een willekeurig opportunistisch en sociopathisch persoon aan te stellen.


Dit.
Verder is het van uiterst belang om in het land van morgen, het economisch systeem zo op te zetten dat deugdelijkheid loont ipv jodenstreken. Als je kijkt naar de degeneratie van de aristocratie vanuit de vroege middeleeuwen naar de 'verlichting', dan zie je dat het misliep bij het snel kunnen vergaren van vloeibaar kapitaal. De edelmannen hebben hun rijkdom niet in valuta, maar in materieel goed. Wanneer zij op een strijdtocht gaan moesten ze opeens een flinke oorlogsschatkist bij elkaar sprokkelen om alles te kunnen financieren. Dát is waar de Joden zich als wig in hebben gewurmd, en kwam voornamelijk door een technologisch gemis van bijvoorbeeld fiat valuta of een staatsbank die leningen kan geven (zonder rente).

Een ander groot verschil tussen de uiteinden van de bovenstaande periode is de verstijving van de sociale mobiliteit. In de eerdere tijden kon je binnen een paar generaties van exceptionele mannen een aristocratische dynastie stichten door daden. Dat is langzamerhand dichtgeslipt, waardoor de bestaande aristocratie lax is geworden uit een monopolie positie.

Uitlokken.

NIEUWE PRAATBAARD VOOR DE HAARD
youtube.com/watch?v=xuBO-AcGQDY

yo wie zin om een coup te plegen

Dit dus.

Nog niet… ben nog druk met shitposten voor Trump.

ja precies, confederaties van kleinere "stammen" die in tijden van nood een gemeenschappelijke leider verkiezen bij een alting. waarom proberen we het niet gewoon? ik stelde iets voor in de draad over de uitkeringstrekkers, we beginnen onze eigen zelfvoorzienende "homesteads" (wat is een goed alternatief word uit onze moerstaal? hoeve? hofstede? heemstee?), dan zetten we een site op waar we kunnen handelen in zelfgeproduceerde spullen zoals eten, gereedschap en bouwmateriaal, kan in principe een board op 8ch zijn maar ook een soort marktplaats. ondertussen betalen we geen inkomsten belasting want we zijn zelfvoorzienend en geen BTW want we handelen zwart en onderling. op deze manier heeft onze jodenregering geen invloed op ons en dragen we zelf niet bij aan hun capitaal. Ik heb zelf een redelijke kans op een paar hectare land aan erfenis dus dit waren zo'n beetje mijn toekomstplannen. we zouden ons uiteindelijk misschien zelfs kunnen verenigen tot een onafhankelijke staat.

ingvaoonse confederatie wanneer?

...

...

?

Inlichtingendienst gaat naar een forum waar ze denken dat mensen zijn die in staat zijn extremistisch geweld en proberen daar uitspraken over uit te lokken zodat ze preventief kunnen ingrijpen. Of je bent kankerdom of je bent aivd die doet alsof die kankerdom is.

...

wat vindt men hier van arjen lubach? hij is op zich best grappig en hij kan prachtig lullen, hoe hij erdogan, nederturken, vage dieetmeisjes en kankerdamse toerismemensen in hun hemd zet is geniaal, maar in de (((volkskrant))) werd hij de nederlandse john oliver genoemd terwijl dat juist weer een vette flikker is. Het doet me wat denken aan zweden, daar heb je als partij met de roodste pillen de zweedse democraten, en hoewel ze vrij ruk zijn worden ze wel door veel nationalisten zoals the golden one en northern brothers gesteund omdat dat hetgene is wat e hebben. is dit ook het geval met arjen lubach? en zo nee, is er veel mis met zijn praatprogramma?

WAT!? Hij is overduidelijk een jongvolwassen imitatie van Conan.

Verder kijk ik zijn dingen niet (of de electrische jood in het geheel) dus ik kan niet oordelen.

Soms komt hij in de buurt, maar het blijft dan een gekoekte liberaal. Ook vind ik dat soort linksige humor bijna nooit grappig.

Inviting Neder/pol/ to help uncuck Europe:

OC
youtu.be/Ger7hBr-S8I

Heyah holebi: K3 doorbreekt taboe
archive.is/RdktO

Dit. De reden waarom ik zeer onder de invloed ben van het germaanse systeem is omdat het mogelijk was voor elke man, ongeacht zijn geboorte of bezit, om lid te worden van de heersende klasse of in elk geval grote invloed uit te oefenen op de politiek van zijn stam of volk. De democratie die wij nu hebben garandeert dat de klasse van politici beperkt blijft tot een groep luie negers die normaal in de laagste rangen zouden horen te moeten staan vanwege hun dubieuze moraal, gebrek aan doorzettingsvermogen, leiderschap, capabiliteit een algemeen verstand.

Ik denk dat een groot deel van de Joodse propaganda daarom ook gericht is op het zwartmaken en beschimpen van de intellectuelen. Voor degenen onder ons die Die Welle gezien hebben: herinnert u zich die autist nog die helemaal opging in de beweging. Zulk soort mensen zijn de natuurlijke leiders, diegenen die zichzelf zouden opofferen voor waar zij in geloven en de mensen waar zij voor staan. Die autist in Die Welle was juist de fascistische intellectueel die buitengesloten is door de samenleving en daarom ziet HOE slecht de samenleving eraan toe is, ook al is zijn karakter lichtelijk overdreven.

Deze ophoping van autoritaire en traditionalistische mensen op een bepaalde website op precies dit tijdstip in de geschiedenis is geen toeval maar een logisch gevolg van het buitensluiten van de natuurlijke leider-filosofen en westerse intellectuelen wiens plaatsen worden vervangen door anti-intellectuele negers, buitenlanders en Joden. Het zou hetzelfde zijn als dat men in het oude IIsland zou besluiten om de leiders van het Allting te vervangen door Angelsaksen die van cultuur noch nationalisme noch gebruiken geen kaas gegeten hebben

moderne engelsen zijn eiland joden, die genetische puinhoop van basken, germanen, gewone joden, ander semitisch tuig, kelten et cetera moet niet vergeleken worden met de nobele angelsaksen

wat gaat de rest hier trouwens stemmen? peroxideduivel? die mongool van een jan roos of thierry baudet met zijn eDemocracy?

Ziet er goed uit in theorie, ik denk echter dat het absoluut niet gaat werker. De stemmachines in de VS worden al gekraakt door joodjes en ik heb geen vertrouwen in online stemmen
hou alsjeblieft op. Ik zou opzich VNL willen stemmen maar ze hebben alleen maar klapidioten als leider gehad

Ik ga SGP stemmen denk ik

hobbel

Ik zit nog erg te twijfelen.

PVV, kan misschien de grootste worden. Wat waarschijnlijk de grootste kans maakt op enigszins verandering. Maar het is natuurlijk gecontroleerde oppositie met (((Wilders))).
VNL, heb ik totaal geen vertrouwen in. Met (((Moskovitz))) als leider hebben gehad zullen zij ook wel pro israel zijn. Daarnaast is Jan Roos een kankermongool. Maar natuurlijk prima als geenstijl ze een zeteltje geven.
FvD, zijn jammer genoeg in hun fundamenten gekoekt door de democratie heilig te verklaren. En ik heb nog weinig vertrouwen dat ze een zetel halen. Ik wacht nog even af of ze wel de media halen en naamsbekendheid krijgen. Op zich wel de enige niet joods of christelijke partij met potentie.
SGP, ik ben erg voor het stemrecht beperken. Maar ik denk dat zij zich te veel door de gekoekte christelijke waardes zich gaan laten leiden. Daarnaast heb je altijd het probleem dat zij altijd rond de 2 á 3 zetel blijven zitten.

Eigenlijk is het allemaal kut. VNL wordt het bijna zeker niet tenzij ineens iedereen naar hun overstapt van de PVV. De andere drie laat ik nog afhangen van onder andere wat er in de peilingen en media gebeurt.

Wat ga je zelf stemmen?

paard.

Ooit al op de trieste kant yt gezeten?
Je ziet gewoon waar het misgaat.

SGP is wel heel erg pro-israel als ik hun site bekijk.
voorisrael.sgp.nl/

Heh.

Natuurlijk zou ik nooooit tot geweld aanzetten :^)
maar serieus, ik heb toch helemaal niets anders gedaan dan impliceren dat democratie een idioot systeem is en dat men niet te veel hoop moet steken in politici die zich voordoen alsof ze anders zijn dan alle anderen, omdat deze uiteindelijk, al dan niet onder dwang, compromissen gaan sluiten.

Is uitlokken ook niet wettelijk verboden (niet dat het daarom niet gebeurt, ik ben gewoon nieuwsgierig)? Hier in België denk ik van wel.

...

Het is weer zover.
Gedaan met ‘Zwarte’ Piet: tv-zenders en speelgoedwinkels sluiten Pietenpact
archive.is/cwLNq
Ze gaan door tot elk stukje identiteit weg gewerkt is en er enkel nog de 'wereldmens' is een natieloze knuts die aan niets loyaal is buiten merknamen van internationale bedrijven die hun gebruiken als vee.

De Piet verwijt de ketel dat ie zwart ziet

Hitler only pretending to not like jews

Van de MSN nieuws feed, zijn ze bang?

...

nu.nl/binnenland/4350192/vijf-aanhoudingen-vernielen-regenboogzebrapad-leiden.html

Het verdriet van België

Dit. Ik ga het nog een laatste keer moeten zeggen. Je gaat Europa's vernietiging, genocide niet oplossen door Joden te steunen. Een Jood gaat niet de regio waar ze alles aan doen om hem te overheersen en de bevolking te vervangen, vernietigen helpen onafhankelijk worden en haar belangen verdedigen.n Dat gaat Wilders niet doen. Je hebt een andere partij, niet-controlled opposition nodig. Maar je moet nog altijd op het minste kwaad stemmen zoals ze dat met Trump ook hebben gedaan (al is dat geen Jood, zit er enorm dik tussen)

Bij de weg, sinds wanneer is dit bord /trump/ geworden ?

Sinds iemand (of meerdere personen) van de Trump-campagne omstreeks een jaar geleden zijn beginnen shillen. Het feit dat er al zó lang een globale Trump advertentie is, wijst erop dat ze bewust zijn van deze plaats.

Nog nieuwflikkers die naar de regionale meet in Utrecht vanavond gaan?
>>>/meadhall/5780

De Groene (((Amsterdammer))) in paniekmodus na de overwinning van Trump:

groene.nl/artikel/de-naoorlogse-wereldorde-staat-op-instorten
archive.is/IsQ1D

tip top kek

Kies er een.


Ze zouden toch moeten kunnen inzien dat deze wereldorde bijna alleen maar ellende heeft gebracht.

gecontroleerd

Nieuwe draad trouwens.

Weet je wat mijn tandwielen echt doet knarsen? Al die linkse flikkers die lopen te bloggen bij mij op de uni alsmede kranten als NRC, alsmede anti-racisme negers die het hebben over "witte mensen". Dat is niet eens iets, "blanke mensen" is de juiste term, leer Nederlands!

Dan ga je er al meteen van uit dat we alleen maar mensen zoals jouw wil hebben. Dit is niet waar en als je goed genoeg had kunnen lezen, had je uit mijn voorgaande palen kunnen weten naar wat soort mensen WE naar op zoek zijn.
Echte fanaten, aangezien je niet kunt lezen, kauw ik het even voor.

Die substantie loze bijeenkomsten die de alt-right en dus ook jullie hebben weten te "organiseren", zijn niets meer dan ego strelende theekransjes. Als je geen groep bent met doel nog reden, behalve een beetje te praten over de onderwerpen die jullie leuk vinden, zijn jullie niets meer dan een theekransje van intellectuelen. Jullie zitten zelfs de enigste poster ontwerper in de draad uit te schelden. Flikker een heel eind op met je onverdiende arrogantie. Bijeenkomsten zoals meadhall en Erkenbrand zijn al groter en sinds langer geleden, georganiseerd door de fucking Nederlandse Lolita's op 4cuck /cgl/ en de O zo domme skins.

Erkenbrand heeft nauwelijks eigen schrijvers, ze kopiëren artikelen van countercurrents en dergelijken. We zouden daar zo een schrijvertje naar binnen kunnen wurmen en dan zo de toon up hun website zetten. Ze lieten onze man daar spreken en dus de toon zetten. Wij waren er met 15-20 man, en dus 15-20% van de opkomst.
Ik heb jullie zwakke babbeltje bij de conference aangehoord hoor, "de toon aanzetten", HA! Jullie hebben een even zwak lul praatje als de alt-cucks, je veranderd er niets.


Ik heb in de vorige draad een heel stuk van Horst Wessel geplaatst dat precies hier over ging. Hij, een man met een afgeronde universiteit opleiding in Rechten en een veelbelovende toekomst in verdere scholing en rechten, had toen juist tegen zo'n zwak figuur als jouw verteld waarom een volk mannen zoals de SA nodig had, maar net als toen "Ik kan net zo goed Chinees tegen je praten".
Als een groep jonge mannen van de beweging een straat weer veilig weten te krijgen van buitenlandse criminelen zullen ze die mannen bedanken, niet een stel praters in een gesloten intellectuele praatkring.

Alleen als echte arrogante autisten zoals jij en die twee andere boven jou niet de standaard zijn voor het karakter en kwaliteit van de gemiddelde persoon die bij zo'n meet komt.
Echt goed gedaan hoor jonge, de enigste man met daadwerkelijke politieke ervaring uitschelden.
De enigste reden dat ik nog ga komen, is omdat ik hoop dat er mensen tussen zullen zitten van hoger niveau dan jullie drie.

Het zegt zeker wel wat over jullie. Het zegt dat jullie in een valse superioriteit waan zitten, omdat je de Joden eerder gelooft in wat skins zijn, dan zelf even uit te zoeken wat skins zijn nauw echt inhoud.
Hint: het is een mode dracht, niet een samengestelde groep. Jouw mening over skins is even basis loos als te zeggen dat iedereen met bruine truien zich aan een bepaalde ideologie houd en zich op een bepaalde manier gedraagt.

Ik baseer mijn mening op wat ik lees, dus de meningen van mensen die er heen gaan. Dat is zeker wel concreet.

>En houd op met Erkenbrand en /meadhall/ in de zelfde adem te nemen.

Julie waren die gene die als eerste Erkenbrand er bij haalde om jullie aantallen groter te doen lijken en om te pronken dat jullie er een spreker hadden. Wees dan ook even godverdomme consequent, de ene keer is het een teken van hoe veel er wel van JULLIE waren en de andere keer is het een irrelevant groepje waar je boven staat en niets mee te maken heeft. Flikker op zeg.

Jullie speech geeft een heel ander beeld. En dat is ook leuk, eerst vraag ik wat jullie ideologie of wereldvisie is en ik krijg vaag gelul, maar nu ben je in een keer wel in staat om mijn vraag te beantwoorden.

Om een goed plaatje te krijgen van hoe het in elkaar steekt kun je alleen langskomen. Dat kun je niet krijgen van achter je toetsenbord.
Muh sekret klub.
Nee gast, JIJ kunt gewoon heel makkelijk mijn vragen beantwoorden. Als jullie geen algemene wereldvisie hebben, bewijst dat mijn punt dat jullie een open tent zijn. Als jullie wel een algemene wereldvisie hebben, had je net als die gast boven jouw, gewoon Nationalist kunnen typen. Heel simpel. Jullie maken dit zo onnodig lastig door niet duidelijkheid te willen geven, als ik zogenaamd niet een goed beeld hebt, is dat jullie probleem dat jullie zo onnodig mysterieus doen.

Die spreker van jullie had gezegd dat hij politieke ambitie had. Jij doet nu wel hooghartig over muh toetsenboord, maar als je een beetje de draden had gelezen, had je kunnen weten dat ik al als jonge puber had gedaan wat jullie volwassen spreker nog niet eens heeft gedaan. Die tijd tussen toen en nu heb ik 100% zeker meer gedaan voor het propaganderen en verspreiden van nationalisme dan jullie drie bij elkaar. Dus flikker op met je, muh toetsenboord, non argument.


Ik was dit in mijn eerste paal ook vergeten te zeggen, maar jij bent ook een mooie. Je vraagt ons dit,
Waarop we je een antwoord geven en vervolgens doe je niets met onze antwoorden. Ook maak je een valse implicatie over mijn aanwezigheid bij de Noorder meet, in plaats van argumenten te geven op de punten die ik maakte. Gewoon alles waar je niet tegen in kunt gaan negeren en je eigen praatje blijven spuwen. Ja als je als autisten groep word bestempeld en ik je arrogant noem, is het daarom. Je beargumenteerd niets, je maakt implicaties naar mijn persoon. Jullie drieën zijn een goed voorbeeld met alles wat er mis is met de rechtse bewegingen de afgelopen decennia.

Voor dat deze draad in de archieven verdwijnt, nog een laatste opmerking. Onthoud wel dat dit in een moderne context is.

Vele mensen ontdekken vroeg in hun leven dat er iets mis is met de wereld waarin we leven, vele mensen doen er niets mee en gaan door met hun leven, zonder er doel nog vorm aan te geven. In hun onverschilligheid dienen zij altijd de tweede groep, omdat die groep overleeft op ondeugd.

Anderen gaan wel opzoek naar een oplossing, maar in plaats van goed in zichzelf en de wereld om hun heen te zoeken naar gerechtigheid, bijten zij zich vast in de eerste de beste "alternatief" die ze voor gebungeld worden. Deze mensen worden de linkse verraders waar jullie wel bekend mee zijn.

En de derde groep zijn de echte fanaten van het eerbare en trouwe ideaal wat nu als nationalisme bekent staat. Zij zijn diegene die de hordes aan vijanden en verraders moeten verslaan en de onverschillige en grijze massa moeten herstellen tot het volk waarop hun voorouders en de goden trots kunnen zijn.

Dit leid mij tot jullie en vele andere die zich "rechts" en "nationalistisch" stijlen. Het probleem is namelijk dat jullie onderdeel zijn van het probleem, jullie die niet ver genoeg durven te gaan. Lees
bijvoorbeeld eens, hoe ver moet je in je eigen waanbeelden zijn, om met zulke macht fantasieën aan te komen en te denken dat, dat waarheid is.
Het is gestoord, maar daar stopt het niet. Je hebt dan ook nog die meadhall autisten die denken dat hun theekransje meer is dan dat het is.

Jullie durven en gaan niet ver genoeg en zijn onderdeel van het probleem, jullie zijn even goed verraders als de linksen!

In plaats van een Theekransje, een werkelijke beweging!

In plaats van deze macht waanideeën en een onverdiende superioriteit vanwege betekenisloze intellectuele zelfbevrediging, de nederige instelling van een absolute dienaar van het volk en de Goden!

==En boven al. In plaats van deze waardeloze ideologieën aanhouden, de fanate volgers en beoefenaars worden van Deugd en bloed!

En dat is waarom jullie zullen falen en er nu, meer dan ooit tevoren, een ware beweging nodig is. Een die wel bereid is te doen wat nodig is en de juiste wereldvisie heeft, maar de mensen die zo'n beweging zullen opmaken zullen niet jullie zijn.

tl;dr
Behalve een paar zoals Leidenanon zijn jullie een stel laffe autisten met macht waanbeelden en hebben als grootste prestatie een over geglorificeerd theekransje. Het maakt me overgingen niets uit of geen van jullie flikkers dit zal lezen, ik wou gewoon naar maanden van irritatie over NOG een groep die niet ver genoeg durft te gaan en vol met egoïsten zit, even uiten wat ik er van vind.

EN HET VOELD FUCKING GOED

zag dit net op (((rtl))
topkek

kanker

...

Kankermongolen wij zijn allang in een nieuwe draad.


Autisme de paal. Ten eerste je kunt het gewoon in de nieuwe draad posten en naar deze linken, nieuwflikker. Ten tweede je bent wel echt een ontiegelijke kankermongool om te denken dat men op een Taiwanees plaatjes forum al onze plannen in detail gaan uitschrijven.
En je hebt duidelijk gefaald dan. Waarschijnlijk komt dat door je autisme.