Little girls

Asher Murphy
Asher Murphy

Whats your excuse for not liking little girls?

Also favorite age?

7 years old are sexy for me

All urls found in this thread:

independent.co.uk/news/uk/crime/paedophiles-uk-arrests-child-sex-dolls-lifelike-border-officers-aids-silicone-amazon-ebay-online-nca-a7868686.html
youtube.com/watch?v=mqfdQBfg7Nw

Kevin Richardson
Kevin Richardson

I'm not gay

Bentley Cook
Bentley Cook

You must be or just a beta cuck. Have fun with roast beef flaps

Charles Rogers
Charles Rogers

You pedos just never learn, do you?!

Josiah Barnes
Josiah Barnes

Disgusting sicko, you are! It breaks my heart there are people in this world that would do harm to a child…

Brody Reyes
Brody Reyes

all pedos will be killed soon

Lincoln Gonzalez
Lincoln Gonzalez

11 might bethe best age for me

Jackson Gonzalez
Jackson Gonzalez

I say the opposite

Charles Kelly
Charles Kelly

You wont live long enough to see it, pedo!

Jaxon Robinson
Jaxon Robinson

ikr, thats why i always ask for consent tbh

Julian Cruz
Julian Cruz

I actively spam anti-pedo comments so it's okay just this one time.

Levi Brown
Levi Brown

AoA is 2-7 years for me
Prefer them when they are hairless and don't smell

Jordan Flores
Jordan Flores

nice b8. You prob fap to cp

Sorry m8 pedophilia is the future. Kids are getting more and more freedom to sexually express themselves. Pedos are coming out in numbers. Soon it will be normalized believe me. Antis will be purged

Evan Bailey
Evan Bailey

Favorite age(s): 12 and 50

Gabriel Brooks
Gabriel Brooks

That's just sick :,(

Noah Russell
Noah Russell

2-7
You're fucking revolting

You have a mental illness. Period.

Aiden Carter
Aiden Carter

6-11 are my fav, anything over 14 is too old for me tbh

Lucas Evans
Lucas Evans

if people can fuck kids then children should also have the right to carry weapons.

Sebastian Long
Sebastian Long

i believe the bar will eventually be lowered from 18 to a younger age when we understand more about a childs mind, but nigger, have fun carrying that burden still. no way they will go below 12, even 14.

Adrian Allen
Adrian Allen

Soon it will be normalized believe me
he thinks the elites are going to legalise their main method of blackmail and render the technique obsolete
Never going to happen. Also the average parent would flip out if an adult was trying to fuck their child whether it was legal or not. It would take at least 3 more generations to normalise it but the elites are never going to do that.

Julian Watson
Julian Watson

it will if islam takes over

Kevin Bailey
Kevin Bailey

it will be when the collapse happens

Daniel Williams
Daniel Williams

the aoc is 18 in only few places, in most places its 16

Benjamin Martin
Benjamin Martin

you are an antipedokike

favorite age?
9-14

Hunter Cooper
Hunter Cooper

doesnt age of consent just mean when you are regarded in law to be competent enough to consent to sex in general, but not for adults? like if a 30 yearold fucks a 16 yearold, im pretty sure they will still go to jail.

Austin Bell
Austin Bell

If AoC is 16, a 30 yo male can have sex with a 16 yo female legally. I think that's what it means ?

Kevin Clark
Kevin Clark

like if a 30 yearold fucks a 16 yearold, im pretty sure they will still go to jail.
nah

Matthew Murphy
Matthew Murphy

7270343
fucking children is legal
you still get BTFO

.mfw

Aiden Campbell
Aiden Campbell

I knew a 27 yo who fugged a 16 yo and he never went to jail

Kayden Nguyen
Kayden Nguyen

Because it was legal, dumbfuck?

Sebastian Roberts
Sebastian Roberts

it seems like Europe is slightly lower than USA.
Some of these may not be inaccurate currently

Thomas Howard
Thomas Howard

Parents will have sex with their own kids and share them how they see fit. its not the elites. Its human consciousness ivolving past the ego into a state of love and acceptance. You cant stop it

Anthony James
Anthony James

The US map is false
very false…

Jaxon Thompson
Jaxon Thompson

This is from last year

Elijah Taylor
Elijah Taylor

its so fucking funny seeing how they believe its justified due to the addition of one number. fucking hell. 17? thats fucked. 18? thats good man.

Ayden Barnes
Ayden Barnes

how is 17 fucked?

Aiden Jones
Aiden Jones

laws changed since i looked at that same map then

Henry Phillips
Henry Phillips

Little girl's adorable but you sickos have to ruin everything :(

James Moore
James Moore

mfw i'm 27 and can legally bang a girl the day after she turns 16

Alexander Watson
Alexander Watson

12 - 14 are the fucking best but anything 6-22 is fine

Adrian Ramirez
Adrian Ramirez

nigger you autistic cunt thats what im saying.

Nathaniel Richardson
Nathaniel Richardson

I am somewhat surprised by Commiefornia being 18 still, considering it's the porn capital of the world.

lol porn is so disgusting sometimes

1 day sooner and she can't yet consent so be careful

6? Don't you think that's a bit low? Why not 9 or 10?

12-14 are best
That's about right. Nice mix of little girl + some maturity (mental and physical)

Kevin Myers
Kevin Myers

lol porn is so disgusting sometimes
agreed.

1 day sooner and she can't yet consent so be careful
he should speak to a scientist to account for every atomic second to make sure she is ACTUALLY 16.

Bentley Reyes
Bentley Reyes

i have looked at 6yos and found myself wondering what they look like naked, so… guess i am attracted to them. i personally would never do anything with one though

Tyler Hall
Tyler Hall

i personally would never do anything with one though
such a redundant claim.

Connor Mitchell
Connor Mitchell

i suppose it is

Adrian Powell
Adrian Powell

7270471
this is now a pedo bread

Christian Morris
Christian Morris

/pgt/?

Isaiah Collins
Isaiah Collins

7270486
i mean who can resist

Jackson Walker
Jackson Walker

7270486
They were merely in the moment not doing anything. It's the sick pedo mind that twists the formula!

Brody Richardson
Brody Richardson

that also turn the frogs gay

Robert Lee
Robert Lee

7270480
that was last night

Kevin James
Kevin James

7270497
Nah the little girl's hand naturally folds up! Pedo…

Jonathan Clark
Jonathan Clark

7-11

Angel Sullivan
Angel Sullivan

OwO
What's this

Lincoln Harris
Lincoln Harris

BACK! BACK, I SAY!

Jack James
Jack James

defending a child groper
I thought anyone that molests a child is bad?

Camden Garcia
Camden Garcia

7270509
honestly, both are nice

Christopher Gray
Christopher Gray

7270509
girl on the left looks a little young to be considered a pedophile.

Henry Richardson
Henry Richardson

Everyones hands naturally folds up, especially mine. That picture was taken out of context and

PEDOS MADE PROPAGANDA

Zachary Hall
Zachary Hall

No shit

Ethan Ortiz
Ethan Ortiz

her age now has two digits

Easton Fisher
Easton Fisher

7270525
diana was a qt tbh

David Cox
David Cox

7270526
You see, folks, this is some more pedo propaganda used to defend themselves against an otherwise untouchable argument.

Rinse yourself of your sins and say hello to the Spirit in the sky, your friend,

JESUS

Gavin Edwards
Gavin Edwards

7270515
post the based version

Logan Torres
Logan Torres

jesus was a kike

Tyler Fisher
Tyler Fisher

7270537

I've been looking for this clip since forever.

Kayden Garcia
Kayden Garcia

7270537
what movie?

Joshua Wright
Joshua Wright

I think it's "The House of Spirits" (1993)

Ryan Brown
Ryan Brown

7270544
pedos actually believe this

Gavin White
Gavin White

independent.co.uk/news/uk/crime/paedophiles-uk-arrests-child-sex-dolls-lifelike-border-officers-aids-silicone-amazon-ebay-online-nca-a7868686.html

Whats it like serving your Jewish masters, mr lemming? Jews promote sluts because they want all white men to turn to cucks to get sexual pleasure. pedoes are disgusted by this and go for traditional virgin attraction as our noble ancestors. This is why pedophiles are forced into chemical castration by ZOG's police state. By genociding the wisest and best of our racer who defy conditing, all that will be left are the docile lemmings of our race… Perfect for Jewish master plan.

Jackson Foster
Jackson Foster

7270544
But this isn't true. And you can find her attractive without being a pedo y'know..

Christopher Roberts
Christopher Roberts

pls god kill all this sick bastards

Justin Phillips
Justin Phillips

you can find her attractive without being a pedo
just come out of the closet already user

Kayden Hughes
Kayden Hughes

if you find her attractive, you are a pedo

Sebastian Nguyen
Sebastian Nguyen

Yeah. It's pretty sad when lolis are the implicit last stand of moral and ethical purity in this post-modern society.

Jack Reed
Jack Reed

WE HAVE A NORMIE ON THE LOSE HERE

Landon Howard
Landon Howard

praying to Yahweh to remove the pious gentiles?

Thomas Jones
Thomas Jones

this is what anti-pedos actually believe

Angel Barnes
Angel Barnes

She's attractive but I'm not a pedo. Nobody wants to fuck children

Ethan Bennett
Ethan Bennett

Moar lolis pls

Andrew Myers
Andrew Myers

Nobody wants to fuck children

Mason Diaz
Mason Diaz

Nobody wants to fuck children
are you sure about that?

Dylan Gray
Dylan Gray

you (see pic)

Chase Allen
Chase Allen

dude. you are attracted to a child. youre a pedo. its not that big a deal

Aiden Jenkins
Aiden Jenkins

I thought we settled this shit long ago!

Carson Edwards
Carson Edwards

pedos are gay and deserve to die burning in fire

Anthony King
Anthony King

ONLY DATE GIRLS WHO HAVE BEEN COMPLETELY INDOCTRINATED BY EDJEWCATION SYSTEM AND MEDIA SO THEYRE CONDITIONED EMOTIONALLY TO FEEL NEGATIVE TOWARDS WHITE MEN AND GOOD FEELINGS TO BLACKS LIKE LAB RAT ELETRIC SHOCK EXPERIMENTS.

DONT YOU DARE RESCUE A PURE AND UNPRINTED GIRL FROM THE CONDITIONING PROGRAM! IF YOU TAKE CONTROL OF HER BEFORE ZOG DOES SHE WONT BE A FEMINIST WHO SYMPATHIZES WITH IMMIGRANTS! THAT COULD BE A DISASTER!

Samuel Davis
Samuel Davis

t. antipedokike

7270585
lol you're going to get banned, user

Christopher Butler
Christopher Butler

7270585

Cameron Gray
Cameron Gray

7270544
Well.. I am not incriminating myself.
But I am not a faggot like, OP.

Henry Peterson
Henry Peterson

anti-pedo kikes are pro white genocide and deserved to be gassed

Anthony Diaz
Anthony Diaz

What are you trying to imply?
I'm not a pedo. I'm not into your shit. Those pictures were normal.

Jackson Walker
Jackson Walker

BREAK THE CONDITIONING

Matthew Jackson
Matthew Jackson

7270585
I missed a rare sonya swirl clip

Christopher Foster
Christopher Foster

OwO
Sonya being dropped

William James
William James

these threads are the main reason to come to Holla Forums tbh

Jayden Anderson
Jayden Anderson

7270585
<3 sonya

Hunter Wilson
Hunter Wilson

7270585
where get sonya swirl collection?

Dominic Sullivan
Dominic Sullivan

7270585

God, Sonya's a dirty little bird. Who taught her such lecherous things?

Aaron Thomas
Aaron Thomas

go go go

Isaac Russell
Isaac Russell

taught
she's a russian(?). she was born to be lewd

Ian Garcia
Ian Garcia

She figured it out on her own.

Hunter Miller
Hunter Miller

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Easton Hill
Easton Hill

7270611
Nooo i'm anti-pedo. Just for some reason it's fuckin hard to explain right now. I post anti-pedo. I don't associate myself with pedo

Kevin Ortiz
Kevin Ortiz

but you are attracted to little girls

Adrian Garcia
Adrian Garcia

How big is his stash honestly?

that's a big butt

Jacob Clark
Jacob Clark

you can be attracted to little girls and not be sexually attracted, but that user is definitely hiding the fact he is pedo.

Justin Martin
Justin Martin

I WILL HUNT ALL OF YOU AND CUT YOUR HEADS OFF

Andrew Long
Andrew Long

4u

Joshua Martin
Joshua Martin

oh, youre that closet pedo who takes meds and is screeches at pedoes online because you need to project yoru own deep dark lust.

Angel Sanders
Angel Sanders

cute af. who is this?

Blake Hernandez
Blake Hernandez

thats a big butt
Seriously
god dam

hitting that from the back you could grab her by the hips and probably not even know she was underage

Ryder Butler
Ryder Butler

you can be attracted to little girls and not be sexually attracted
hat's an absolute closet-pedo argument

Logan Nelson
Logan Nelson

t. anti-white kike

Gavin Butler
Gavin Butler

I knew that was coming

Logan Brown
Logan Brown

7270652
much interest

Jayden Smith
Jayden Smith

t.brainwashed normal fag who does what ZOG tells him.

Havent you got some cuckolding to do user?

Noah Bailey
Noah Bailey

7270652
user...

Cooper Cooper
Cooper Cooper

7270652

Evan Thomas
Evan Thomas

7270652
noice

Ryan Gonzalez
Ryan Gonzalez

I was cumming

Thomas Howard
Thomas Howard

user why are you following all these little girls on Instagram?

Hunter Davis
Hunter Davis

;___;

Cameron Fisher
Cameron Fisher

LOL
holy shit u got me i fucked screamed like a little girl omg

Adam Robinson
Adam Robinson

I like dresses and hairstyles cuz I'm gay
Why I don't have a boyfriend? Idk I'm ugly or whatever

Asher Sanchez
Asher Sanchez

just wait until they find your loli folder…

Jace King
Jace King

Could ask you the same question

Austin Walker
Austin Walker

just search the onion sites that we all know for "melissa" in the webcam sections.
its quite new and gr8 quality with toothbrushes etc….

Julian Rivera
Julian Rivera

No one is interested enough in me to check who I'm following ;)

Ryder James
Ryder James

filmed by herself or was someone filming her?

Dominic Wood
Dominic Wood

No one ever grabbed your phone and started lurking all your social media?
You're blessed

Joseph Nelson
Joseph Nelson

I'm not hiding shit. Anyways that's what I think. You can be attracted to em but not be a child-fucker.
Pretty accurate except I don't take meds I just overreact in my anti-pedo posts on purpose

Aaron Davis
Aaron Davis

onion
Not a Torfag tbh. Scares me :(

Brody Ward
Brody Ward

Fuck off back to 4chan you salty triggered moralfag manlet

Jaxon Young
Jaxon Young

LMFAO..
I just got banned for posting THIS!

Henry Thomas
Henry Thomas

No
who would even do that?

thats illegal in most places anyway if you have a password

Josiah Campbell
Josiah Campbell

havent been on tor in years so… dont know it

Jonathan Reyes
Jonathan Reyes

mods are niggers tbh

Sebastian Watson
Sebastian Watson

But i make loli friends following them, where else am i supposed to meet those beauties?

Lucas Cox
Lucas Cox

By herself…laptop set up on chair i think?

just get a VPN mate.

Joshua Nguyen
Joshua Nguyen

No, I'm mostly a shut in with a phone only for emergencies. If someone did look at my gram, I'd just tell them it was thotbots or something that automatically added themselves. I put a password on my phone if I'm going to be out for extended periods.

Jason Powell
Jason Powell

hmu bbys

snapchat
xavier_brown1

Joshua Price
Joshua Price

same

quit TOR back in 2015
then was going to get back into it but all those arrests happened in 2016 with the big FBI crackdown so I decided not to do it

now its almost 2018 and i just feel it isnt worth it
i lurk a lot so sometimes people post the full downloads on krautchan so thats hw i get my cp now. but its only like 1 file per week if im lucky. not much to live on honestly

Austin Miller
Austin Miller

And I don' have any deep lust or any retarded shit like that.

Hunter Fisher
Hunter Fisher

yeah, but you are still a pedo?

Tyler Martinez
Tyler Martinez

ya. i really just want to full sonya swirl dump right now. havent seen it in a bit though

Ethan Nguyen
Ethan Nguyen

they considered it CP because she likely covering her nipples, that's all

just get a VPN mate.
I do, but illegal is a line I won't cross
I can't do it, user. It's not worth it

krautchan
Those Germans are crazy

Matthew Miller
Matthew Miller

hmu bbys
snapchat
xavier_brown1

Isaac Phillips
Isaac Phillips

tor was largely run by the US gov last i checked

Jackson Price
Jackson Price

kek

Josiah Nelson
Josiah Nelson

I fucking hate the us govt tbh

John Morgan
John Morgan

I fucking hate the us govt tbh
doesn't everyone at this point?

t. american

Ryan Wright
Ryan Wright

Mfw

Isaac Jackson
Isaac Jackson

No dumbass. It's normal. If I wanted to fuck the child then that's a problem. I'm just not a fuckin pedo

Nathaniel Long
Nathaniel Long

kraut
yea pretty crazy but no good quality
last file i got was a 43 second phone video of a boy who looked 10 vaginally penetrating what ooked to be an 8yo on a bed. they were under the blankets and the person filming lifted the blankets. they were embarrassed but went on for almost 30 seconds before the girl tried to hide her face and pushed the boy off her then the video ends

pure shit
no man can live off that

Connor Powell
Connor Powell

damn that sounds good

Ryder Allen
Ryder Allen

I wonder how many of you guys 'became' pedos after being radicalized by imageboards. After seeing so much pedo content, you became one?

The internet perverts your mind

no man can live off that
lol

Anthony Gonzalez
Anthony Gonzalez

What if the message board is on Tor and the actual files are on random foreign free upload sites?

Hudson Campbell
Hudson Campbell

youtube.com/watch?v=mqfdQBfg7Nw

Cameron Sanchez
Cameron Sanchez

I value my freedom yet

based

Nolan Parker
Nolan Parker

use my real name, city and age in some social media and cam apps to appear myself more legit when making friends to lolis across the world
what if a normie i know finds it, im fucked that im following hundreds of them and hundreds of them follow me back

Hunter Hughes
Hunter Hughes

Im a fence sitting faggot.

I just watch as the chaos unfolds

Mods be woke af rn

Jack Williams
Jack Williams

kill a rapist
murder a pedophile

pls explain this phrase to a non-native english speaker

Sebastian Bailey
Sebastian Bailey

I admit the jailbait on Holla Forums back in 2007-8ish was a start, but I don't think I seriously considered being attracted to lolis until I was much older. Some kind of mental intersectionality between sexual attraction to women and a misplaced nurturing instinct that being a childless adult male brings.

Bentley Brooks
Bentley Brooks

Damn makes me sound worse.

Carter Wilson
Carter Wilson

Mods be woke af rn
can't have a repeat of last night, that's why

nurturing instinct that being a childless adult male brings
interesting observation tbh

Owen Lee
Owen Lee

seems like a cop out response tbh. no point in denying it, it is what it is

Joshua Russell
Joshua Russell

Some kind of mental intersectionality between sexual attraction to women and a misplaced nurturing instinct that being a childless adult male brings.
Described it perfectly tbh

Samuel Wood
Samuel Wood

Real Talk: How many times can a mod "fuck up" before he is canned?

This past month alone Ive seen various pedo threads, up to around 8, with full on cp that stayed up for hours

Does Jim make them suck his dick for forgiveness or something? From the way you guys talk about him he seems very stern and a bad guy but then all this shit happens and nobody gets replaced

Makes him seem like a cool and forgiving guy

Hunter Ward
Hunter Ward

welcome to 8ch Holla Forums in 2014, just how it started

Brayden Cox
Brayden Cox

Last night was glorious as a fencefaggot. 4 and half hours the thread stayed up without being pruned. Then boom the thread vanished.

Joshua Bennett
Joshua Bennett

Who else would like tp e mod of this shitty site?
No one, Jim can't fire the current mods because He would not get new ones.

Juan Johnson
Juan Johnson

Who else…
I see threads every week of peope who want to be a mod or the new BO

It wont be hard

Xavier Hernandez
Xavier Hernandez

Jim needs to get rid of all pedo threads tbh. Sick fucks getting into peoples heads.

Michael Hughes
Michael Hughes

There might have been some kind of transfer of power because I was perma-banned on Holla Forums and just out of curiosity tried to post and I'm magically unbanned.

Asher Collins
Asher Collins

and being a "sexually frustrated" 25+ virgin who is occupied by his desires, whose only outlook is found through the internet

for me anyway

Owen Price
Owen Price

me so i can ban all anti-pedo kikes

Adrian Rodriguez
Adrian Rodriguez

fuck, putina grew old now

Nathan Davis
Nathan Davis

No shit dumbass. That's all you pedos have to fuckin complain about.

Matthew Price
Matthew Price

Putina grew old
Putin grew strong

Angel Collins
Angel Collins

old and ugly
like she isnt ugly naturally
but she did something to her face and all that makeup doesnt help at all

same thing happened to Mara and Lera
what a shame

Jackson Foster
Jackson Foster

Mods like their job no matter what they say and everytime they fuck up I'm sure they beg and ask for forgiveness.

Michael Gutierrez
Michael Gutierrez

yup ;(

Benjamin Scott
Benjamin Scott

MODS PAST OR PRESENT
Can you give us texts or scripts of exchanges between you and Jim when you had to ask for forgiveness?

Im just curious how it goes down
Ive had to apologize to my boss at work and I almost cried.

Ethan Wood
Ethan Wood

Are you seriously trying to achieve something with your cringey moralfag low quality tumblr pictures?

Owen Ward
Owen Ward

datamine honeypot trap thread.
no quality threads on Holla Forums
everything is shit
a thread about little girls pops us
every fucking retard starts posting there just because MUH CONTROVERSY

can we just have some fun threads with good content? Holla Forums is always about pedos and shit. fucking disgusting.

Ryan Torres
Ryan Torres

oh daddy doesnt care!!!

J U S T

Lucas Moore
Lucas Moore

I don't getta

Joshua Gutierrez
Joshua Gutierrez

isnt jim a super pedo?

Caleb Kelly
Caleb Kelly

4chan has no pedo threads and is always about traps and dicks and the latest movies

maybe you would be more at home over there?

Gavin Campbell
Gavin Campbell

Holla Forums is always about pedos and shit. fucking disgusting.
no one is stopping you from making a thread for your trap or gay content you know?

Asher Stewart
Asher Stewart

Same goes for your shitty pedo artwork of the gas chambers. Thanks for getting pissed off

Charles Jackson
Charles Jackson

Wait so why are you in this thread

:^)

Michael Howard
Michael Howard

super pedo
Hardly
he fucks an old asian lady and goes to strip clubs

Xavier Bell
Xavier Bell

the gas chambers pics are nice tbh

Charles Reed
Charles Reed

implying you can't be both
You know user, most pedos here are also sexually attracted to women their own age on top of being pedos

Jason Powell
Jason Powell

most
Not really.

Cameron Morales
Cameron Morales

Little girls are not sexually attractive. I like them 14 and up though. Wish I could just go on xvideos and find hot 14 year olds XD

Ryder Turner
Ryder Turner

I almost cried
unironiaclly go back to reddit and kill yourself after your suicide manifesto

back to trap threads in half chan you go

Daniel Bailey
Daniel Bailey

This thread is just pedo propaganda don't let it go to your head :^)

Nicholas Robinson
Nicholas Robinson

That's tru^^ also what are some good pedo the threads on here

Andrew Sanchez
Andrew Sanchez

i mean i know there can be the "potential" to be both but im exclusive pedo

I find it very hard on here to think the other pedos on here arent

what with all the women hate threads and
should i go gay?
threads

Plus, everyone here is a virgin
Why would a virgin wish to fuck a woman and lower their standards? Its a fantasy. Aim high. Go for minors

Oliver Wright
Oliver Wright

I like tits. QED.

Gavin Butler
Gavin Butler

Aim high?
Go for minors
What a master troll

Henry Morris
Henry Morris

Wish I could just go on xvideos and find hot 14 year olds
implying pic related has never been there

Mason Gray
Mason Gray

I almost cried
Im socially reclusive and have no skills whatsoever

You bet your ass I almost cried. Its a miracle I even have a job. Without this I would easily be homeless. No friends. No family. No way to support myself. Fuck you faggot
Probably living with mum and daddy

Grayson Gray
Grayson Gray

What are good pedo threads on here?

Josiah Wood
Josiah Wood

the kind where cp stays up for hours

Parker Rivera
Parker Rivera

Whos pic related? Is there questionable shit on Xvideos? I've heard there is on PornHub so I wouldn't doubt it but it must take a long ass time to find

Carson Perry
Carson Perry

I like tits as well and I love little girls
I'm not attracted to old girls tho, just their tits.
Kinda weird.

Noah Collins
Noah Collins

Okay fuck you guys I'm out

Didn't enjoy this

Connor Roberts
Connor Roberts

at most on xvideos i saw a 2yo taking a bath (non sexual) and a 15yo giving a bj that was up for a month

thats honestly as hardcore as ive ever seen there

Cooper Myers
Cooper Myers

Just want to see some young girls so I can fap :/

Nicholas Cox
Nicholas Cox

dont forget to pull the trigger

Isaac Wright
Isaac Wright

Use google

Kayden Baker
Kayden Baker

Jim likely ultimately places the onus on the individuals posting the content and not on the mods unless they're found to be intentionally negligent or otherwise complicit in some fashion. I imagine his concerns are primarily legal in nature (though morals undoubtedly come into play) and what matters most to him is his ability to skirt legal repercussions with his ability to truthfully claim that the site strives to remove any potentially illegal content and doesn't act in any way as a harbor for such explicit material.

Isaac Smith
Isaac Smith

That's easy for any dumb bitch to say. Just tell what the problem is, let it all out.

Levi Fisher
Levi Fisher

there is always going to questionable content posted on any site that allows people to post whatever they want. just like here. they can only delete stuff once it's reported

lol

dick rate & trap stuff are on the other Holla Forums

probably nothing under teenage ever gets posted there
it would be too obvious. but people try and sometimes succeed posting young teens there as it's sometimes hard to tell

Caleb Sanchez
Caleb Sanchez

Age 12+ Are my kind of girls

Asher Bennett
Asher Bennett

Fuck I'm a nostalgia fag
Stop it user

Nigger there's videos on youtube with ~1k views that have stayed up for years.

Wyatt Kelly
Wyatt Kelly

What are you proving with the dick rate and trap stuff. Just another dumb bitch.

Landon Edwards
Landon Edwards

theres always going to be questionable content
How can one find such things? Asking for a friend

Benjamin Torres
Benjamin Torres

I second this ^

Oliver Carter
Oliver Carter

He's ying to coax you into making a trap thread since we've gathered that was your initial objective but just happened to stumble upon this thread.

Carter Robinson
Carter Robinson

7270838
pixvenue just has a bunch of random pics, it's not that good.

Liam Rodriguez
Liam Rodriguez

was just a general statement

too much cuck stuff too

Alexander Lopez
Alexander Lopez

I'm just a closet pedo ):

Justin Sullivan
Justin Sullivan

I just want to be able to beat my meat while I watch underage girls do sexy shit

Charles Allen
Charles Allen

yt has lots of that

Mason Roberts
Mason Roberts

this. YT is loaded with russian girls doing stupid things in their bedrooms

Owen Smith
Owen Smith

stupid
Being sexy isn't stupid tho

Isaac Richardson
Isaac Richardson

7270838
tent girl is on there
shes taking a shit

Jack Rodriguez
Jack Rodriguez

that's a great point ^

Juan Harris
Juan Harris

Like I want to see them touch themselves and show off their body. Not act like a bunch of idiots

Matthew Williams
Matthew Williams

Was just a general statement
Damn, well okay, had my hopes up for a bit there kek

Aaron Hill
Aaron Hill

shes taking a shit
that is CP (children pooping)

Brody Stewart
Brody Stewart

Any good threads on 8ch with some nice videos/pictures of young girls though?

Jack Hall
Jack Hall

Why the fuck no one is posting anything, fuck you lurkers and fags too pussy to upload underage girls on the internet
they do it themselves

Levi Bennett
Levi Bennett

I came here for laughs and jokes not to post lg's

Daniel King
Daniel King

too pussy
nigger, those photos are tame.

Jayden Fisher
Jayden Fisher

you get banned if you show any arms or legs on girls under 18

Nolan Perez
Nolan Perez

Degenerates out

Aaron Bailey
Aaron Bailey

didn't know we were in the victorian age.

Hunter Williams
Hunter Williams

;0

Ryder Lopez
Ryder Lopez

They removed my reply entirely which contained jb within minutes but this shit no no lets leave it up for 45 minutes.

wew

Oliver Cox
Oliver Cox

she is about 2 steps further that normies consider bad and a creep and triggers the shit out of antis still, after legal girls and starlet celebs

Jaxson Nguyen
Jaxson Nguyen

they're a bunch of cuties. if someone is triggered, they are trying to convince themselves that they arent into it.

Leo Campbell
Leo Campbell

more propaganda

Angel Harris
Angel Harris

its true tho

Evan Price
Evan Price

No it isn't. I resist quite easily

Jonathan Bailey
Jonathan Bailey

how does someone look at harmless images of fully clothed children and somehow conceive the idea that it's bad? faggots overcompensating, thats who.

Mason Hernandez
Mason Hernandez

Nothing like some good old fashioned propaganda at night user

Xavier Perry
Xavier Perry

found a rare tara on pix
thanks for that site

William Richardson
William Richardson

They're attractive I'm just not a pedo :,(

Jeremiah Jackson
Jeremiah Jackson

link pls

Sebastian Walker
Sebastian Walker

you would absolutely fuck them if society didnt deem it wrong. :)

Jordan Ross
Jordan Ross

Seems like a troll. I just don't know anymore…. x(

Thomas Cooper
Thomas Cooper

alternatives to kitty girlfriends?

John Bennett
John Bennett

No

Brody Sanchez
Brody Sanchez

kitty boyfriends

Colton Rivera
Colton Rivera

troll

Jason Ramirez
Jason Ramirez

I suppose you think every anti-pedo is a troll.

Charles Green
Charles Green

chill out user

Isaac Powell
Isaac Powell

it isn't wrong to admit you like them soft and petite; pure. when society grows up, you will have your wish. ;)

Juan Bell
Juan Bell

assume antis are pedo trolls until they have been fully converted to pedos themselves. We are honestly the smartest anons on imageboards because how much shit we put up form normies and also make myself bolder and ramp up my propaganda further ;_;

Ayden Price
Ayden Price

It's ironic how I go to these threads to spam anti-pedo and come out more of a pedo more and more..

Blake Hill
Blake Hill

i love you goys

Dylan Parker
Dylan Parker

me too :3

Justin Hughes
Justin Hughes

this site needs more

Kayden Wood
Kayden Wood

Ummmmmmmmmm

Jaxson Butler
Jaxson Butler

it's okay. society basically instills the idea that this is wrong. it's not your fault.

Brandon Garcia
Brandon Garcia

Hmmmmm. I guess so.

Bentley Lewis
Bentley Lewis

It's what imageboards have come to be. However being an antipedo or pedo is boring. Why be one of the two lessers when you can be a fencekike likemyself.

Juan Bell
Juan Bell

Wanna know a secret? Pretty much what I do, is I pretend to be an anti-pedo, say anti-pedo shit, swear. Then I make my arguments weaker and weaker until a pedo tells me to break my conditioning. Blah blah blah I then proceed to fap merrily at da pictures. It's a really weird kink x(

Juan Butler
Juan Butler

That sounds strangely familiar and normal af

Liam Martinez
Liam Martinez

basically what he said

Matthew Jones
Matthew Jones

I doubt it.

Jack Robinson
Jack Robinson

7270965

Julian Gray
Julian Gray

was on this shitty pix site thinking
man this site is total shit

been browsing for like 15mins
then i just told myself to keep going until bed. im glad i did

every line is now like vag shots and ass spreading. im happy now

Ethan Cooper
Ethan Cooper

you basically get someone to "convince" you it's not bad, so you feel better jerking to it.

Kayden Phillips
Kayden Phillips

(checked)
I pretend to be an anti-pedo
I wonder how many are

Mason Ortiz
Mason Ortiz

mfw i recognize Sonja's ass before even reading the words in the post

Dominic Sanders
Dominic Sanders

nice. and pic #1 is a nice 'das it mane' pic

Nathaniel Reyes
Nathaniel Reyes

mfw i recognize Sonja's ass before even reading the words in the post
that's when you know you're definitely a pedo

Evan Foster
Evan Foster

Yep. Feel kind of weird talking about it. Whenever I do it it's fucking great tho x(

Xavier Scott
Xavier Scott

25% tbh.

Aaron Davis
Aaron Davis

I can see the mods have ckme out of hibernation :)

Kayden Mitchell
Kayden Mitchell

How do we scare them back into their cave?

Cameron Miller
Cameron Miller

Dat expresion in the 1st pic!
Makes me wondering what shes thinking in a naughty way

Caleb Russell
Caleb Russell

browsing
browsing
still browsing
come across a girl, who wouldn't be older than 10, blowing 3 guys with 2 in the mouth and 1 guy to the side
notice all 3 guys have condoms on
start feeling really sad
It isn't even the fact she's blowing 3 guys. They looked similar so I assume they are "keeping it in the family." That part is okay
The part that rubs me the wrong way is all 3 using condoms for blowjobs. Meaning they are all afraid or all KNOW this girl has some type of oral STD which was obviously given to her by one of the male family members.
Poor girl never stood a chance. Life is ruined forever

Austin White
Austin White

Why do you feel bad she probably consented?

Dylan Green
Dylan Green

Meaning they are all afraid or all KNOW this girl has some type of oral STD

That's quite the conclusion to jump to user. Maybe she just doesn't tolerate the taste of cum

Oliver Perez
Oliver Perez

His erect penis has chosen the little blonde on his left.

Jonathan Harris
Jonathan Harris

cool story bro. made me think for a second there…

Caleb Rogers
Caleb Rogers

there are a couple sisters that go to my church that look a LOT like this. Is anyone surprised what a faithful Christian I am?

I wish girls my age could hold a candle to beacons of purity, femininity and beauty that these girls are tbh…because even though their mom knows we 'like' each other, it's slowly dawning on me that it aint really gonna happen.

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit