What're some of your hobbies? One of mine would include kayaking

Hunter Ward
Hunter Ward

What're some of your hobbies? One of mine would include kayaking. Pic is of me in the water yesterday.

Jacob Brown
Jacob Brown

My hobbies mainly consist of shitposting and shitposting related hobbies. Such at watching anime and masturbating constantly.

Colton Edwards
Colton Edwards

it's more like an addiction

Lucas Russell
Lucas Russell

Reading, lurking, and occasional piano

Gavin Hill
Gavin Hill

one of my favorite hobbies is datamining. Kinda like what you are doing right now

Parker Carter
Parker Carter

I dabble with guitar and banjo. But I never got "good"at them.

Isaiah Lewis
Isaiah Lewis

Another one of mine would be hunting. I like muh guns

Dominic Young
Dominic Young

I don't think everybody has what it takes to play at an expert level realistically, but I do have a theory that the people that don't get good enough to play their favorite songs have poor focus and practice habits

What kind of music do you play

Luke Cooper
Luke Cooper

CCR,some metallica, a little dualin banjos, and a bunch of different jingles. I just haven't had a guitar in a while when I could've been adding more songs to my playlist. I would like to learn to play some harder metal tho.

David Cruz
David Cruz

I love Creedence. This is a band that can always put me in a good mood

What harder metal are you interested in playing?

Asher Torres
Asher Torres

Ripping all my optical media I can find to my HTPC because fuck plastic disks

Juan Bailey
Juan Bailey

Dethklok and Amon Amarth. And my favorite song to play of theirs is run through the jungle. It gets my nam era grandfather all riled up when he here's it.

Sebastian Roberts
Sebastian Roberts

I also like to grow hella good cannabis. Would very much like to win the cannabis cup someday.

Adam Diaz
Adam Diaz

Sweeping is the hardest technique you can learn on guitar. It's gonna be a motherfucker to practice but once you get it you're gonna look a guitar god to everyone that doesn't know about guitar lol

Ryder Foster
Ryder Foster

I don't have a hobby unfortunately (unless you count vidya as one), but I would like to get into boxing or even better, knife fighting.

Lucas Jones
Lucas Jones

I raise spiders.I have a chilean copper named scruffy and an orange baboon named Chula

Xavier Rivera
Xavier Rivera

That's a pretty hardcore hobby. Knife fighting at least. Me and my buddy get drunk as fuck off moonshine and end up having knife fights from time to time.

Daniel Martin
Daniel Martin

Yo my nigga! fellow tarantula owner! i got a Brazilian red and white that just molted today,beautiful thing.

Jaxson Perez
Jaxson Perez

Hell yeah! I don't know much about Brazilians but my orange baboons are evil devils. Scruffy is hella chill tho.

Charles Foster
Charles Foster

Yeah he looks nice and fuzzy,how old your guys?

Alexander Peterson
Alexander Peterson

Hiking, photography, Quad-copter flying, raising pigeons

Michael Wright
Michael Wright

Scruffy is only a few years old and Chula is about 6

Benjamin Adams
Benjamin Adams

Congrats on having your baboon last that long.

Bentley Mitchell
Bentley Mitchell

Doodle

Adam Perry
Adam Perry

That's yours? it's very nice.

Jace Bennett
Jace Bennett

Yeah. I draw anime once in a while. I do western comic style mainly.

Cameron Price
Cameron Price

Keep doing what you're doing,it's good,and you're good.

Leo White
Leo White

That is really nice. Got anymore?

Landon Roberts
Landon Roberts

Thanks dude. Not trying to shill or anything but i got a patreon if you are interested in helping me out.

Austin Ramirez
Austin Ramirez

Sorry buddy,i think patreon is a piece of shit,but i'm happy to support you morally and as a viewer.

Jace Sanchez
Jace Sanchez

Reading about history, learning a language, shooting (would like to expand into hunting and also fishing at some point so I can harvest my own meat) and working out (not as of late, however).
And of course vidya.

Joshua Jackson
Joshua Jackson

Wat. Who this?
Thanks anons. Working on this one. Posted some of my other drawings in other threads.

Jaxson Green
Jaxson Green

He was impersonating you? that's real scummy

Michael Davis
Michael Davis

My hobbies include eating, sleeping, video games and not going outside.

Michael Perry
Michael Perry

Samefag fuck off no one is donating anything to your fucking patreon for garbage tier pictures

Samuel Foster
Samuel Foster

we'll probably see more of it as the idfags try to prove what a terrible idea getting rid of them was

Henry Turner
Henry Turner

I just donated $700 from my mom's credit card.

Jeremiah Cooper
Jeremiah Cooper

haha so funny samefag. Stop trying to turn this into a joke when you are literally coming onto Holla Forums to shill for your shit tier patreon. GET A REAL JOB YOU LOSER.

Bentley Campbell
Bentley Campbell

Samefag? I think not.

Anthony Kelly
Anthony Kelly

Changing ip's to try and scam sheckles for your "art". Damn jew you sure are commited ill give you that. And thats all you get faggot i better not see you promoting any shit tier patreon on Holla Forums again.

Matthew Gomez
Matthew Gomez

Now that we are past the b8 let's discuss some more hobbies. Ed Edd Eddy is one of my favorite cartoons.

Nolan Ortiz
Nolan Ortiz

My only hobby is getting drunk, listening to old country music and seeing my bleak, dismal future.

Mason Edwards
Mason Edwards

check them.

Christopher Hill
Christopher Hill

you didnt get anything…

Hunter Richardson
Hunter Richardson

well shit

Joseph Thomas
Joseph Thomas

I DID IT! I FINALLY GOT THE DOUBLE NUMBERS! WHO SHALL BE FIRST TO CHECK THEM, Holla ForumsROTHER!?!??!

Wyatt Davis
Wyatt Davis

oh better luck next time then! tehehehe

Colton Rivera
Colton Rivera

oh shit nvm fucked up. Damn being a newfag is hard.

Jeremiah Lee
Jeremiah Lee

Why does anyone commit suicide by hanging themselves? There's so much room for error, it seems like such an uncomfortable way to go compared to a myriad of other ways; anyone able to explain it?

John Evans
John Evans

ask dolly

Mason Phillips
Mason Phillips

are you dollyfag?

Oliver Roberts
Oliver Roberts

she did it purely for the attention

Luis Brown
Luis Brown

I think I'll be waiting a while for a response tbh.

Thomas Myers
Thomas Myers

because it always works. hanging is a 1-way trip, unlike pills or jumping off a building. Trauma ER's are good at fixing up busted bodies or stomach pumping, but when it comes to something that breaks your neck and strangles you at the same time, not a lot they can do.

Christopher Smith
Christopher Smith

All i do is watch anime, drink, and play vidya

Michael Sullivan
Michael Sullivan

dolly is the type of person you wouldn't mind hanging out with at a park together

Ryan Allen
Ryan Allen

Checked

Samuel Thomas
Samuel Thomas

THANK YOU!

Justin Russell
Justin Russell

Pretty sure if the building was high enough, it'll do the trick.

Jackson Richardson
Jackson Richardson

Newfags make me sick

Parker Smith
Parker Smith

TFW can't even find weed let alone grow it

Holy shit I wish I had some bud. I need to find a job right now, so it's probably a good thing I don't have a steady connect, but I miss having my dude literally right down the street.

This is an obvious datamining thread, but I'll bite. My hobby is working on cars, as well as metal working. I love to make things out of raw material. I also like to write, but I haven't done that in a while. I'm going to start writing a book soon, though.

Charles Moore
Charles Moore

We all gotta start somewhere dont we my fellong Holla Forums Holla Forumsro

Ryan Turner
Ryan Turner

right? fookin hate those newfags they can never get double numbers. are you femanon by chance? if so, im not like other anons. im interested in your heart and mind :) theres a starbucks by my aunt's house if you feel comfortable meeting up? they have a great white chocolate mocha. my treat <3

Matthew Rivera
Matthew Rivera

Holy shit who's hobby is that? This thread is getting a little derailed.

Evan Taylor
Evan Taylor

concrete belly flop

I imagine the impact killed him, but that still looked painful as fuck.

Brandon Davis
Brandon Davis

Faggot

Dominic Lewis
Dominic Lewis

I feel ya mane. I live in bfe so that's why I have been growing. And maybe your right about not smoking while unemployed but as I like to say I don't smoke anymore but I don't smoke any less

Isaiah Robinson
Isaiah Robinson

Standard post

Isaiah Murphy
Isaiah Murphy

I'm sorry I'm so cliche

Luis King
Luis King

I enjoy masturbating to poorly drawn japanese cartoons.

Matthew Phillips
Matthew Phillips

Me too

Ian Perez
Ian Perez

Dem dubz.

Nathaniel Myers
Nathaniel Myers

I live in bfe

I have no idea what that means.

And maybe your right about not smoking while unemployed but as I like to say I don't smoke anymore but I don't smoke any less

All the jobs that aren't working in a restaurant near me require a piss test. I'd love to smoke, but getting paid is pretty important. I can't wait to burn some bud. I'm just not going to do it before I get a job.

Samuel Rivera
Samuel Rivera

Bfe=Bum fuck Egypt aka the middle of nowhere. And keep it up. Weed will be around after you get hired.

Kayden Powell
Kayden Powell

Do you grow for hash or smoking the buds? I had no idea anyone actually grew in egypt. I assume you're doing indoor?

Owen Hall
Owen Hall

He actually thinks he's from Egypt

Ayden Jenkins
Ayden Jenkins

Dang ole delta basin mane. But don't mistake me for a shitskin. I'm white and love Murica.

David King
David King

I'm white and love Murica.

AY YO HOL UP

If you're actually white, what the fuck are you doing in Egypt?

Samuel Perry
Samuel Perry

But i grow for both. To smoke and make hash (that I smoke)

Xavier Stewart
Xavier Stewart

I was under the impression that you were a dealer or something. You grow for personal? Guess I'm thinking of Qatar or something, but isn't that a pretty hefty sentence for growing if you get caught? I had a buddy of mine stationed over there and I know you can't really drink much, if any, but maybe Egypt is different.

I'm drunk as fuck tbh

Dylan Peterson
Dylan Peterson

It all started over personal. Sell enough to smoke more turned into grow more to sell more to smoke more to grow a fuck ton. And I will let you in on a secret. I'm not in Egypt. I'm in the states

Cooper Jackson
Cooper Jackson

I'm in the states

You fucking nigger. Had me going there. Guess you're a CO or WA fag or just doing it underground like we all had to do years back. Wish my state would just legalize the shit already.

Cameron Perry
Cameron Perry

col or wash fag
I live in a place where it's hella illegal.

Parker Nelson
Parker Nelson

HEY! BALDIE!

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit