Bearing Got Banned Off Youtube

Wyatt Lopez
Wyatt Lopez

Bearing gets banned and this faggot is already pissing on his ashes. Let's trigger that faggot lol

Other urls found in this thread:

twitter.com/bear_ing

Xavier Green
Xavier Green

Who?

Jackson Phillips
Jackson Phillips

bearing, the channel that had over 300k subs on youtube and got taken down by the sjws.

Isaac Kelly
Isaac Kelly

lets call op a faggot lol

Eli Lee
Eli Lee

I thinks he's one of those dime-a-dozen anti-SJW channels.

Carter Adams
Carter Adams

nypa

Easton Hall
Easton Hall

edgysphinx got banned too because the ADL got triggered

Alexander Williams
Alexander Williams

Crikey, m8!

Leo Cruz
Leo Cruz

Literally who?

Austin Jones
Austin Jones

Time Blake or Bearing?

Joseph Hughes
Joseph Hughes

twitter.com/bear_ing

Bentley Brooks
Bentley Brooks

we gotta trigger that faggot Tim Blake he's being salty XD

Anthony Smith
Anthony Smith

Great contribution - 10/10 for sure

Joseph Smith
Joseph Smith

oy m8

Thomas Nguyen
Thomas Nguyen

sargon is already signal boosting the shit with the #FreeBearing now. Fuckin' grandstander…

Brody Peterson
Brody Peterson

Bearing

Jack Carter
Jack Carter

I don't know who this man is or why I ought to give a care.

Liam Martin
Liam Martin

he's crying saying follow me on minds and pay to my patreon before my channel dies wtf

Jack Jackson
Jack Jackson

Then why the fuck did you click the thread, you cumgurgling knobgoblin?

Carson Phillips
Carson Phillips

it's fucking youtube, the administration is fucking rotten to the core

Gavin Bailey
Gavin Bailey

ITT retards kneejerk without bothering to educate themselves first

Julian Martinez
Julian Martinez

clearly you're just a pro censorship SJW cuck
our feels>copyright law

Camden Rodriguez
Camden Rodriguez

So did he use that bear in videos or what?

Isaiah Myers
Isaiah Myers

Yep and sold merchandise with it.

Brayden Cox
Brayden Cox

Maybe he wanted to find out, you semen slobbering fucknugget.

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit