Nord/pol/ #43: Sommar Utgåvan

friatider.se/34-ring-h-ktas-f-r-perrongputtningen
The suspected 34 year old man from Algeria was apprehended after having pushed a young student in front of a train in the Stockholm subway.

friatider.se/expo-kritik-n-r-islamofob-f-r-pris
The humanrights activist Sara Mohammad have been given UN award for her work against child marriage and honor violence, which causes butthurt in leftist circles because "islamophobia".

friatider.se/riksdagsledamot-v-talas-f-r-asylaktion
The commie parliament member Daniel Sestrajcic is being trialed for being an asshole against police.
The crime was being committed during a demonstration outside the department of migration in Malmö.

exponerat.net/huspriser-rasar-nar-asylboende-blir-granne-bank-sankte-husvarde-med-500-000-kr/
When migrants move in, the house prices plummet.

exponerat.net/svensk-nationaldagsfirande-i-stockholm-ett-langt-spektakel-av-mangkultur-och-utomeuropeiska-mp-politiker-som-talar/
The swedish national celebration is going to be celebrated multiculturally in stockholm without anything to do with sweden what so ever.

Other urls found in this thread:

instagram.com/p/BDB39qRMLJI/
instagram.com/p/BBQHNFQsLLo/
instagram.com/p/-ERzFwsLM3/
39700.shop.textalk.se/reservdelar-vapen/ar-system/ar-15-lower-with-single-stage-trigger
lamnia.com/sv/p/13178/knivar-och-fallknivar/fallknivar/5-11-tactical-alpha-fallkniv#
39700.shop.textalk.se/reservdelar-vapen/ar-system/rainier-arms-a-dac-f-lower-receiver
39700.shop.textalk.se/reservdelar-vapen/dpms-lower-parts-kit
39700.shop.textalk.se/reservdelar-vapen/ar-system/rainier-arms-ruc-complete-lower-black
lamnia.com/sv/p/4486/knivar-och-fallknivar/sablar-och-svard/cas-hanwei-shuihu-tachi
lamnia.com/sv/p/8793/knivar-och-fallknivar/knivar/kizlyar-кизляр-strazh-страж-kniv
mises.se/2016/06/02/ar-alt-hogern-mer-relevant-an-libertarianism/
friatider.se/offrets-vaninna-hade-sex-efter
exponerat.net/nya-eu-regler-kan-stoppa-jakten-for-jagare/
gransforsbruk.com/product/gransfors-svensk-vikingayxa/
gransforsbruk.com/om-oss/aterforsaljare/
exponerat.net/19-arig-muslim-atalad-for-valdtakt-mot-barn-och-sju-andra-brott-i-orebro/
friatider.se/personal-pa-svenska-asylboenden-forsoker-islamisera-asylsokarna
vk.se/1740480/rasistens-ord-ratt-at-dem
cytu.be/r/JustFilmFestival
friatider.se/man-grovt-misshandlad-nar-han-forsvarade-soptunnor
8ch.net/tv/res/355381.html
nordisk-mytologi.se/gudargudinnor.html
nordfront.dk/
friatider.se/reinfeldt-invandringen-ar-lonsam-men-vi-maste-jobba-till-vi-ar-75
discord.gg/0ziOaPMQoWVZIhca
friatider.se/fransk-ukraina-nazist-planerade-spr-nga-fotbolls-em
friatider.se/flicka-blev-slagen-och-kastades-fr-n-balkong
exponerat.net/17-aring-slog-sparkade-och-kastade-ut-ung-flicka-fran-balkong-i-krokom/
friatider.se/pojke-tros-ha-smugglats-till-sverige-f-r-gratis-sjukv-rd
friatider.se/allt-fler-albiner-m-rdas
discord.gg/0ziOaPMQoWVKK1o5
faxonfirearms.com/arak-21-upper-receiver/
aresdefense.com/?page_id=729
midwestgunworks.com/page/mgwi/prod/SCR-LWR-MC
friatider.se/tingsr-tten-rsvarligt-dra-kniv-mot-r-nare-som-riktar-pistol-mot-ditt-huvud-medan-kumpanen-skriker
friatider.se/magdalena-andersson-till-rets-bilderberg
minfil.org/L7vdn7b5b1/Solna_TR_B_9977-15_Dom_2016-06-08.pdf
friatider.se/v-cktes-inte-under-ramadan-d-br-nde-araberna-ned-asylboendet
friatider.se/statliga-sr-erk-nner-flyktinbarn-r-vuxna-m-n
friatider.se/svenskar-vill-inte-dela-personlig-information-p-n-tet-g-r-det-nd
friatider.se/bet-polis-slipper-straff-eftersom-han-r-somalier
friatider.se/dom-flyktingbarn-som-r-vuxna-f-r-inte-flyttas
friatider.se/f-rsvarsministern-skrev-under-avtal-med-usa
friatider.se/polisenledning-st-ller-sig-bakom-passkontrollant-som-v-grar-skaka-hand-med-kvinnor
friatider.se/v-ldtog-offret-under-brutala-g-ngr-net
nrk.no/ytring/plikten-til-a-tale-hatet-imot-1.12988530
friatider.se/invandrare-fick-sin-bil-uppeldad-herregud-har-jag-kommit-tillbaka-till-afghanistan
nrk.no/ytring/stakkarslandet-1.12991962
friatider.se/sveriges-radio-censurerade-polisens-presskonferens
friatider.se/tafsande-nyanlanda-skapar-skrack-pa-svenska-skolor
friatider.se/nio-av-tio-asylbr-nder-orsakas-av-de-boende-sj-lva
friatider.se/sd-fortsatter-upp-medan-m-och-s-backar-i-ny-matning
friatider.se/we-are-stockholm-ska-kamera-vervakas
friatider.se/efter-terrord-det-dn-till-attack-mot-trump-och-h-gerpopulister
nordfront.se/annu-en-overlevare-avslojad-som-lognare.smr
exponerat.net/hem-hyra-nyanlanda-far-fortur-hos-bostadsbolagen/
friatider.se/h-r-landstiger-nato-p-svenska-ut
friatider.se/miljoaktivisten-vi-maste-vara-beredda-att-ta-vissa-risker
friatider.se/gr-nspolisen-hindrade-jihadist-fr-n-att-smita-i-sverige-under-fotbolls-em-nu-stoppar
exponerat.net/strangnas-demonterar-kulturarvet-museiforemal-anses-vara-gammal-skrap-och-slangs/
friatider.se/20-arigt-flyktingbarn-valdtog-13-arig-flicka-i-mariestad-slipper-fangelse-och-far-stanna-i-sverige
friatider.se/bostadspriser-i-stockholm-faller-mer-n-p-tta-r
friatider.se/fyra-atalade-frias-fran-anklagelse-om-valdtakt-pa-ms-galaxy
friatider.se/hbt-liberaler-jagades-bort-fr-n-stockholmsf-rort-era-horb-gar
exponerat.net/muslimsk-taharrush-en-valdtaktslek-och-tafsande-nu-aven-i-skara/
nordfront.se/sveriges-radio-helt-okej-att-ha-vansterasikter-men-inte-hogerasikter.smr
friatider.se/ung-man-knivskars-i-halsen-nar-han-forsokte-radda-kvinna-fran-att-bli-valdtagen
friatider.se/kvinna-valdtagen-i-centrala-eskilstuna-polisen-lagger-locket-pa
friatider.se/grovt-kriminella-aktiva-i-asylindustrin
friatider.se/orb-n-vi-vill-inte-att-invandring-ska-vara-en-del-av-v-ra-liv
friatider.se/v-topp-talas-f-r-uppvigling-mot-sd-kampanj
friatider.se/invandrargang-pekas-ut-for-stenkastning-mot-nassjocruising
friatider.se/cruising-i-nassjo-utsattes-for-stenkastning
friatider.se/svenska-folket-positivt-till-sk-rpt-migrationslag-v-nstern-rasar
friatider.se/diskriminering-neka-gravid-man-f-rs-kring
exponerat.net/skarpt-asyllag-klubbad-med-stor-majoritet/
k003.kiwi6.com/hotlink/xmv1cua80x/ITEL_Radio_Interview_-_The_Nordic_Resistance_Front_-_6.18.16.mp3
insidetheeyelive.com/the-nordic-resistance-movement-interview-on-itel-radio-6-18-16/
friatider.se/h-r-klubbar-bj-rn-s-der-sd-nya-lagen-nu-f-r-sverige-eus-tuffaste-asylpolitik
motgift.nu/2016/06/22/den-nya-flyktinglagen-ar-upprorande/
friatider.se/s-namndeman-hotas-krav-friande-dom
friatider.se/kommuner-f-r-kraftigt-s-nkta-ers-ttningar-f-r-ensamkommande
friatider.se/david-cameron-avgar
friatider.se/experterna-nu-kraschar-bostadsmarknaden
friatider.se/greenspan-v-rsta-dagen-i-mitt-liv
archive.org/details/39Avannons
norskk.com/store/bronze-mjolnir
youtube.com/watch?v=K63PN2bxAXE
friatider.se/asylsokande-ungdomar-bakom-sexoverfall-i-ostersund
friatider.se/tyskland-eu-hotas-av-kollaps
friatider.se/efter-brexit-hetsen-nu-vill-tv-av-tre-svenskar-vara-kvar-i-eu
exponerat.net/ska-sverige-ska-ut-ur-eu-eller-inte/
breitbart.com/milo/2016/06/26/milo-to-lead-gay-pride-march-through-muslim-ghetto-sweden/
discord.gg/jdjvX
friatider.se/polisen-ska-stoppa-sexuella-ofredanden-med-hj-lp-av-armband
friatider.se/68-ring-utrustad-med-hagelgev-r-d-ms-f-r-dr-p-p-hotfulla-br-der
friatider.se/ur-diskriminerade-vita
friatider.se/bonnier-vill-stoppa-folkomr-stningar
friatider.se/svenskar-vill-l-na-nnu-mer
friatider.se/polisrapporten-man-med-utlandsk-harkomst-letade-kvinnliga-offer-summerburst
friatider.se/en-v-ldt-kt-i-omr-det-s-blir-det-kravaller
friatider.se/ny-studie-st-rre-h-lsoproblem-f-r-homo-och-bisexuella
friatider.se/efter-pridesatsningen-kd-f-r-s-msta-resultatet-n-gonsin
friatider.se/cameron-massinvandring-orsakade-brexit
twitter.com/FemmeFataleSwe
friatider.se/kramkalas-n-r-sverige-fick-plats-i-fns-s-kerhetsr-d
discord.gg/UjD9e
youtube.com/watch?v=fc-DgRO1SrQ
friatider.se/araber-mer-j-mst-llda-n-svenska-ingenj-rer
liveleak.com/view?i=38b_1258230459
friatider.se/anders-danielssons-hanfulla-utspel-sverige-har-inte-knackts-av-asylkaoset
friatider.se/pernilla-andersson-om-tafsandet-vad-fan-ar-det-som-hander
friatider.se/v-rmlandspolisen-pekade-ut-flyktingbarn-tvingas-backa
friatider.se/tafsare-p-festival-bar-polisens-tafsa-inte-armband
friatider.se/noll-sexbrott-p-stora-festivaler-i-finland
friatider.se/kesson-har-starkast-varum-rke-bland-partiledarna
friatider.se/f-rre-p-ven-homosexuell-lobby-p-verkar-vatikanen
friatider.se/h-r-f-rlorar-expressen-i-europadomstolen-r-tt-d-ma-mattsson-f-r-vapenbrott
friatider.se/tidigare-anst-lld-migrationsverket-m-ste-g-ra-om-alla-asylbeslut
friatider.se/kds-nya-tuffa-tag-vill-tvinga-bidragstagare-och-asyls-kare-jobba-utan-l-n
friatider.se/domstolens-beslut-inget-hatbrott-att-skrika-jag-hatar-vita-och-sl-ner-vit-kvinna
friatider.se/kriminolog-tv-spel-bakom-v-ldt-kterna
twitter.com/NSFWRedditGif

Hur preppar ni inför våld och våldtäktsvågen som komma skall.

Först!

havererad

Jag tror det bästa är att man börjar gå i grupp och patrullera.
Ett och annat tillhygga kan inte skada.

De har desværre opdaget Pepe.

instagram.com/p/BDB39qRMLJI/

instagram.com/p/BBQHNFQsLLo/

instagram.com/p/-ERzFwsLM3/

Omg the cringe uuuggghhhhh

Ansiktet när jag också har en pepe tröja

Har tänkt på att skaffa en kniv, någonting lätt som man kan ha i kängan och ta fram snabbt. En automatisk fällkniv, typ en stilett, vore fint. Vet bara ingenting om vilka affärer som är bra och pålitliga.

Jo, en bra lätt gömd kniv lär vara ett bra alternativ.

På alla sätt. Fysiskt och mentalt, Försöker spara extra mat och skydda mina pengar. Inte mycket mer man kan göra då alla problem som finns nu kommer bara bli värre. Om det blir komplett repets dag så får man väl pallra sig till Nordfront eller nåt.

REEEEEEEEEEEEEEE

...

Jag skulle rekommendera en kniv med ett fast blad.
De tål mycket mer ifall det skulle krisa.

...

LYSTRING GRABBAR
Jag tror jag kommit på ett sätt att skaffa olicensierade vapen i Sverige, detta är eftersom olika länder i EU reglerar olika vapendelar på olika sätt, och man kan således köpa alla olika vapendelarna i olika länder i EU och sedan montera dem här, och på sådant sätt äga ett helt ospårbart vapen.

På denna webbsida så står det att hela det undre aggregatet av en AR-15 är licensfri, alltså att det endast är det övre aggregatet som kräver tillstånd av polis att köpas.

Vet någon mer om detta?

Hon är uppenbart generad.

Sidan.
39700.shop.textalk.se/reservdelar-vapen/ar-system/ar-15-lower-with-single-stage-trigger

Någon rekommendation?

Va i helvete! ~7000 för bara det undre aggregatet.

lamnia.fi

lamnia.com

Det är som sagt ett premium, men det går att köpa billigare aggregat för ungefär 3000-4000kr.

Hur svårt kan de vara att smuggla in några delar om man är på semester på kontinenten.

Det är ju vad jag säger, det kan väl inte vara så svårt?

Tror jag aldrig har blivit stannad när jag har åkt över gränser i EU. Framtiden skulle känns otroligt mycket tryggare om man man hade ett rejält vapen.
Dock har jag en bror som jagar väldigt mycket har mycke grejer på den fronten så helt körd är man ju inte.

Beror på hur mycket riksdaler du är redo att spendera.
En mora 2000 slår aldrig fel.


På tal om detta, jag såg på rapport för någon dag sedan om att pappa polis vill förbjuda "bäbis-mördar-automatkarbiner".
En trevlig sportskytt som sköt med en AR15 talade klarspråk och sa att det skulle bara drabba sportskyttar och inte kriminella.

Ganska trevligt att de hade med en individ med sunt förnuft.

Har redan en sån här. Dock tänkte jag mig något som är lätt att gömma som man kan bära med sig. Nått sånt här kanske lamnia.com/sv/p/13178/knivar-och-fallknivar/fallknivar/5-11-tactical-alpha-fallkniv#

Här så har jag fått ihop en för ungefär halva priset.

39700.shop.textalk.se/reservdelar-vapen/ar-system/rainier-arms-a-dac-f-lower-receiver
39700.shop.textalk.se/reservdelar-vapen/dpms-lower-parts-kit
39700.shop.textalk.se/reservdelar-vapen/ar-system/rainier-arms-ruc-complete-lower-black

och allt de här är licensfritt?

lamnia.com/sv/p/4486/knivar-och-fallknivar/sablar-och-svard/cas-hanwei-shuihu-tachi
Köp denna, då kommer ingen jävel att käfta med dig.

Skämt osido.
lamnia.com/sv/p/8793/knivar-och-fallknivar/knivar/kizlyar-кизляр-strazh-страж-kniv
Denna ser ganska stabil ut.

är inte 195 mm lite stort?

Jovars, men det står stövelkniv och den ser platt ut så jag antar att den går att dölja ganska lätt.

Med antagande att det står "LICENSFRITT" på webbsidan så skulle jag anta det.

Ursäkta mig, det står endast "LICENSFRI".

Den ser ju lovande ut med sågtandad ryggsida och allt. En kanske ska ta och investera i en när man får skatteåterbäring.

Oj jag såg inte de. Men aa det låter ju lovande.

...

Jag skulle.

Den har ingen parerstång så du kommer garanterat skada handen om du hugger med den där. Svett och blod gör så att man lätt glider när man sticker/hugger.
Det är därför polisen nästan alltid kan säkra dna från gärningsmannen när det har skett ett knivmord.

Varg Vikernes skar sig i handen när han dödade Euronymous. När han arresterades så hade han ett stort sår i handen ifrån sin egna kniv.

Talk a real language plz

Ät min skit din äckliga jänkarfitta.

Den øvre delen av en AR vil alltid være registreringspliktig. Det vil si løpet. Ingen steder i europa selger løp uten registrering.

Bare bli jeger, jævla latsabber.

Tack vare fitthuvudet Breivik så finns det inga bra halvautomater att få tag på som jägare längre.

KEK, ble halvautomater forbudt i Sverige? Kan fortsat kjøpe mini-14 og Vepr super her i Norge.

Hvis du ikke får tak i rifle, kjøp pumpehagle.

Nej, men det finns ytterst få som polisen anser är "lämpliga för jakt".

Neger, hur fan har du tänk dig sjuta kebab på 100 meters avstånd med ett hagelgevär?

Moderne slugs er treffsikre ut til 100m. Buckshot har spredning, men er effektive ut til 100m.

La oss si at du har tenkt til å drive med urban krigføring, og du er i en liten patrulje kun bevæpnet med jaktvåpen. Da er det lurt å ha litt av begge deler; hagler og evt boltrifler. Faktisk ville jeg anbefale en god boltrifle med mulighet for avtagbart magasin.

Faen så glad jeg er for å ha VPN når jeg skriver dette.

Intressant artikel från svenska mises-institutet angående den alternativa högern.

mises.se/2016/06/02/ar-alt-hogern-mer-relevant-an-libertarianism/

I'm more filled with rage.

Fucking chads abusing our meme without even knowing the meaning behind it.

Väninnan hade sex med våldtäktsman efter våldtäkten på färjan
friatider.se/offrets-vaninna-hade-sex-efter

Kan frias

Jag blir så jävla arg, fan vad jag hatar kvinnor.

Säg mig, tror någon av er att horor som henne verkligen är undantaget?

För jag är dessvärre övertygad om att motsatsen är sann.

Viiiiist.


Det är svårt att veta, men det tenderar att vara de som skriker högst som syns mest.
Sedan så säljer dessa nyheter bra också.

Mitt lille hopp i kroppen säger att majoriteten av svenska kvinnor är anständiga (eller så anständig man kan vara i dagens samhälle).

Nya EU-regler kan stoppa jakten för jägare
exponerat.net/nya-eu-regler-kan-stoppa-jakten-for-jagare/

Varje jävla månad så blir allting värre, våra rättigheter kränks, vårt folk är under attack från både blattar och förrädare, och bådadera har samma mål, vår utrotning, och nu så kommer de även att ta bort all möjlighet för oss att skydda oss själva, detta lagförslag kommer inte på något sätt ha en skadande påverkan på brottsligheten eller terrorismen, och både polisen och politikerna är fullt medvetna om det, de vill helt enkelt att vi ska bli mördade och inte ha någon förmåga att skydda oss.

Jag blir så jävla trött när jag läser skit som detta, jag hoppas verkligen att England sticker ur EU, och att detta skapar en dominoeffekt.

FAN TA EU!!!!

Dagens mest efterblivna uttal.

gransforsbruk.com/product/gransfors-svensk-vikingayxa/
Ingen här som känner till en återförsäljare på nätet?

Jewgle hjälper inte.

gransforsbruk.com/om-oss/aterforsaljare/
Här verkar det som.

Hehe, tackar men jag har kollat igenom de flesta över landet där. De enda som säljer något längre är naturkompaniet.
Tänkte om det saknades någon för att kartan är gammal.

Verkar som att vikingayxan helt enkelt inte säljs längre.

Det kanske är något som måste special beställas?

Det månne, kanske kontaktar Gränsfors, men de skriver att de inte säljer direkt till kunder så många gånger att jag tvivlar på hela saken.
Skulle anta att de tillverkar när de fått in ett antal beställningar.

Tack ändå user

Jag håller med user, men tänk, det är vad 90% av den svenska befolkningen tror.

Vad som är mer deprimerande är att det finns rödpillrade individer som fortfarande tror att ett "demokratiskt" system är någonting värt att ha.

nord/pol/ let's have a talk. support your European brothers, protect anonymity

>>>/polmeta/10857

Jo det är ganska sorgligt faktist.

Senaste Radio Nordfront - RN#63: Österrike, Rothschilds och bankmaffian

Instinkten är förståelig men allt du gör är att gynna juden. Ju hårdare kulturkrocken blir desto snabbare vaknar svensken och desto snabbare kommer vansinnet ta stopp. Ju med du skyddar folk från konsekvenserna av deras egna val desto längre kommer det gå och desto mer uppblandade kommer vi hinna bli.

Skyddar ni barn är det en sak men skyddar ni vuxna är ni tyvärr bara judens nyttiga idioter. Folk måste få in i skallen vad detta handlar om.

Du har helt fel, om svenskarna ser folk som står upp så kommer fler att stå upp, om ingen gör något motstånd så kommer vi aldrig att bli av med dessa jävla blattarna, utan vi kommer att gå under.

Din mentalitet att värre är bättre är helt verklighetsfrånvänd.

Jo, för det är ju stulna vapen från jägare och sportskyttar de lär använda och inte de billaster med AK-47or och handgranater som rullar in i landet varje dag eftersom vi inte har några gränskontroller. Så jävla uppenbart att de vill avväpna den vita befolkningen.

Detta. Jag hatar de poliser som kommer sätta detta i verket mer än blattarna. Ser de att svenken lyckas försvara sig någonstans så kommer de och bryter armen bakom ryggen på honom så att Achmed kan fortsätta med halallslakten.

bli av med de* jävla blattarna

Snälla, vem fan är det som är verklighetsfrånvänd? Kolla vad ett kosherparti som SD har för siffror. Vilka siffror har faktiskt nationella alternativ? Fatta att folk i gemen inte är dödsknarknazister som bara är rädda för att rösta; de bryr sig genuint inte, eftersom de tror att även om det finns vissa problem så kan det inte kan vara så illa som "rasisterna" säger.

Det är bara när de själva får smaka på mångkulturen som poletten trillar ner. Varför tror du att den patriotiska uppsvingen som sågs över hela Europa förra året kom precis efter massinvasionen? Nationella medborgargarden och liknande har funnits i åratal i Europa så vore dessa den avgörande faktorn skulle uppsvingen kommit för årtionden sedan. Anledningen till detta är att alla massmänniskor som inte själva smakat mångkultur ser medborgargarden som arga rasister ute efter bråk och främjar sig från dem. Varför i helvete skulle de "stå upp" när de från början inte håller med om att svartingarna måste fördrivas från landet?

Återigen: Det enda som biter på genomsnittsmänniskans jävla hjärntvätt är att själva drabbas av berikningen. När ni lindar in folk i bubbelplast och skyddar dem från att konfronteras med verkligheten ser ni bara till att judens hjärntvätt kan bestå. Sluta curla Svensson och tvinga honom att växa upp istället, för helvete.

Varför är folket i NMR sådana jävla stolpskott?

Jo deras syn på Putin kan jag ju inte påstå att jag håller med dom om.

Du, du tror att motstånd är dåligt, och att flathet är bra.

Du säger att det skulle vara bättre om SD inte existerade, eftersom att det skulle betyda mer invandring.

Talar du om NMR nu? SvP? var snäll och förklara vad det är du försöker att säga.

Och? Vi skulle få mer stöd från en större del av befolkningen om vi faktiskt var ute på gatorna och skyddade folk, det skulle göra så att folk blev sympatiska till oss.

Fel, det är när de ser människor som står upp för dem, som för debatten och vädjar i deras intresse, som skyddar folk från våldtäktsblattar och mördarnegrer som de förstår att vi inte är ondskefulla, utan helt enkelt vill deras bästa.

Det var en omedelbar reaktion, utan politiska organisationer och grupper som för den reaktionen vidare till reella politiska handlingar och demonstrationer så skulle den dö ut mycket snabbt, du argumenterar för att PEGIDA och AFD inte borde existera, eftersom att det på något sätt är motproduktivt att göra motstånd.

Nej, din analys är helt fel.

Nej, när de ser blattar som begår våld, och nationella som skyddar gemene man från våldet så blir deras inställning till nationella mer positiv.

Jag vet inte vilka sorts efterblivna idéer du har om "repets dag", och att det kommer att spontant bildas medborgargarden som kommer att bedriva folkmord på blattarna, men de fantasierna är verklighetsfrånvända, det är någonting man kan förvänta sig ifrån en femåring.

Det måste finnas nationella organisationer som är där för att absorbera och växa av folkets ilska, att rikta in det till någonting positivt, det måste göras motstånd, eller så kommer vi att gå under.

Deras syn på Putin avslöjar deras idioti, det visar att de inte är ute och cyklar så att säga.

det visar att de är ute och cyklar*

För att folk skall bjuda motstånd måste de förstå allvaret i ett problem. När de blir curlade ser nyttiga idioter till att de aldrig får den insikten.

Nej, ditt jävla nöt. Lär dig svenska.

Ja, allt som är på rätt sida om SD. Lägg ihop allt från valresultat till medlemsantal. Poängen är stödet är obefintligt för folk tror fortfarande är det är funkar att rösta S & M. Ju mer ni curlar dem desto mer längre kommer de leva kvar i den tron.

Nej, pucko, för de fattar inte att de blir beskyddade. De har inte fått småka på vad mångkulturen innebär så de antar att ni bara är ute för att bråka med stackars flyktingar.

Men snälla. Massmänniskan har inte den insikten! Hade de den skulle hela sjuklövern ligga under 4 %.

Precis! När folk själva fick smaka mångkultur vaknade de plötsligt. Hade de blivit skyddade från den kontakten av någon hade de fortsatt sina dumheter.

Nej, jag argumenterar för att man inte skall vara ute och curla pappskallar som är så hjäntvättade att de inte begriper att man inte skall vara ute sent när det finns svartingar i närheten.

Nej, den är riktig och du kan inte inte bjuda något motargument.

Men det gör de inte, eftersom ni är ute och curlar folk och därmed mildrar kollisionen med verkligheten.

För helvete.

Hade du IG i Svenska eller nåt?

Jag måste sluta skriva om meningar precis innan jag brevar.

Och det måste faktiskt finnas folk som gör motstånd, du säger att man aldrig ska göra motstånd.

Wow, vilket argument, jag svarade endast på det du sade, och enligt din logik så är allt motstånd dåligt.

Herre gud du är efterbliven, svaret på att folk röstar på M eller MP är inte att lägga sig ner och inte göra motstånd.

Och om det inte finns organisationer för att absorbera dem så kommer de lugna ner sig på någon månad och sedan glömma att det någonsin hände.

Du är fan helt jävla pantad, som jag sa, du tror att man aldrig ska göra motstånd, och att befolkningen bara kommer resa sig en dag rakt ut ur det blå, utan att det kommer behövas någon organisation, utan att det kommer behövas några nätverk.

Se allt jag skrivit, du lägger aldrig fram några nya argument du upprepar endast den efterblivna skit som jag redan motargumenterat.

Det går fan inte att tala med dig.

Snarare forbannad. Kolla hur hon haller planchen med mellanfingret.

En amerikan skriver just nu om han och hans kompis när de var i Stockholm på semester nyligen. Tydligen så ligger varenda kvinna i Stockholm med negrer.

Finns det ens någon sanning i det?

Vilken tråd?

Denna Såg den nyss.
Verkar lite intressant.

Tycker inte jag. Många öst européer ligger med invandrare.. I en stad med 5-700 000 invandrare är det inte konstigt att vissa träffar blonda kvinnor.. Men att det är "överallt, hela tiden" tror jag inte på.

Andra som har skrivit om sina resor till stockholm från USA, har sagt att det inte fanns så värst mycket rasblandning.

Aa, men den idioten sitter ju och ljuger. Lägger upp bilder från Oslo o grejer och skriver det är Sverige. Förstår mig inte på folk som ljuger om Sverige, vi är hanrejade så varför inte bara skriva som det är? Jävla idioter.

Beror väl på vart i stockholm man hamnar också.
På östermalm är det säkert inte mycket brunt.

Precis vad jag tänkte..


Alla knarklangare tar med sina horor till stureplans nattklubbar också. Det är nog inte så många svenska tjejer som går dit för att ligga med negrer. Det är också dit som horor går för att träffa rika araber från Saudi Arabien och liknande som är här i affärer.

Har han varit i Sverige eller är det någon annans bilder?

Tydligen så är det bilder som han själv tagit resans gång.

Sverige må vara dåligt men de är inte ens nästan så dåligt som han målar upp de.

Amerika verkar ju mycket värre kan jag tycka..

Det är fruktansvärt tyst här idag..

Med tanke på att den förra tråden varade i två månader så anser jag i alla fall att det är relativt högtrafikerat.

Tog det verkligen så lång tid? Men nu är det ju sommar. Måste finnas mycket att prata om..

exponerat.net/19-arig-muslim-atalad-for-valdtakt-mot-barn-och-sju-andra-brott-i-orebro/

19-årig muslim åtalad för våldtäkt mot barn och sju andra brott i Örebro

friatider.se/personal-pa-svenska-asylboenden-forsoker-islamisera-asylsokarna

Personal på svenska asylboenden försöker islamisera asylsökarna

Hejsan grabbar,

hejsan SÄPO

Det var inte igår, skönt att Jim har fixat torpostningen. Jag började svettas på riktigt där ett tag.

SOMEONE PLEASE! photoshop this smug creature green

Jag är glad att man fortfarande kan använda VPN, han blockerade det ett tag också. De blockade mig pga Evalion.

Jag sa till mods att starta en tråd om Evalion och blockera shills som startade miljoner trådar och sedan spammade i trådarna.. Blev blockad för evigt.

Har ni planerat något roligt inför Svea rikes dag?
Inget jävla multikulti skit tack.

Jag vill inte gå ut längre, var jag än går så är det fullt av negrer och blattar, alla parker, till och med när jag var ute och gick på landet så såg jag flera bilar fyllda med blattar, och en grupp blattar som satt och festade ute på ett rastområde.

Jag går inte ut utan kniv längre.

Har du ingen trevlig familj på landet du kan åka till?

Nej, jag har inga kusiner.

De har fyllt alla små byar med blattar och negrer nu. Det är inte konstigt att du ser de där ute.. De flyttar väl snart till Stockholm kan jag tänka mig.

Nej, din jävla autist.

Nej, du "svarar" på skit ingen har påstått.


Ingen utom du har sagt något om organisationer.


Jag har sagt att man inte skall curla tjockskallar. Du menar att det betyder att man inte skall ha några organisationer eller någon aktivitet alls. Du är en autist eller ett troll.

Tyvärr. Det viktigaste i hondjurens värld är att vara moderiktiga och visa hur goda de är. Vanligast är dock att de åker utomlands och knullar strippor och liknande. Ladda ner en utgåva av Party Hardcore om du vill se hur kvinnor i flock fungerar. Fundera sedan på hur det skulle se ut om det inte fanns några kameror. Man ser ofta kvinnor som tittar på i extas men så fort de märker att kameran är riktade på dem låtsas de som de är helt ointresserade. När de är utan kameror på Mali så behöver de inte låtsas.

Har du sett tråden i Holla Forums? Jim försöker skylla det hela på moderatorer och gamla bans frå Josh, trots att modsen inte kan lägga in blokeringar i CloudFlare och att ev. bannlysningar från Josh skulle ha gått ut för länge sedan.

Från de omöjliga lögner som följer märker man att han är frimurare, om inte även jude.

>>>Holla Forums607366

Jo, det är exakt vad du säger, att vi ska ge upp, inte organisera oss, och aldrig stoppa invandrarvåld.

Jo, jag svarar på det du säger.

Du har sagt att vi inte ska organisera oss, och låta blattarna bete sig som de vill, och aldrig göra motstånd.

Vilket enligt dig är att låta blattar våldta och mörda svenskar utan konsekvenser, att det är fel av svenskar att skydda sig själva och sina landsfränder.

Läs konversationen ditt efterblivna fitthuvud, det är vad du säger.

Du är ett troll. Så här dum i huvudet kan du omöjligt vara.

7/10, började bra men du gick för långt på slutet

Jo, men det är ju gamla och tjocka kvinnor som åker till Mali.. Den här Amerikanen påstod att det är fullt av unga kvinnor i Stockholm som ligger med negrer till du ser det "hela tiden, överallt" nästan som att det är mer vanligt med en svensk tjej med en icke svensk man än någonting annat..

Tack för att du gav upp SO.

Mali var ett exempel, poängen är att honorna drar utomlands efter stundenten och låter sig bli påsatta av alla spännade alfor the möter. Hypergami.

Det är bara att ge sig in i partymiljön om du vill få det bekräftat. Honor är programerade att söka sig till män som är exotiska. Samma sak händer om du är en vit man som drar till ett icke-vitt land där kvinnor inte hålls i schack.

Tyvärr vill vita män inte veta av det. De will inte tro att kvinnor utan tyglar sänker sig så lågt så de intalar sig själa att det inte kan vara så. De vill tro att vite kvinnor i alla fall nästan har samma dygder som vita män. Detta är en ren fantasi och som resultat så blir det inget stopp på det hela.

Drottning Victoria hade rätt.

Jo. Men det skrevs innan här också att han överdrev extremt mycket.

Dock är det ju klart att det finns horor, user.

Detta är något av önsketänkande. Utan social press är att vara hora normalt kvinligt betéende.

Värst vad du ska vara deprimerande.. Jag känner till en tjej som är extremt snygg och är tillsammans med min kompis. Hon verkar inte vara en hora i alla fall.

Så det är nog inte alla. Hon är 20-22 kanske. Har gjort GMU också.

Att kvinnans vilda natur är horaktig betyder inte att alla kvinnor i Stockholm ligger med djur. Jag blir visserligen triggad av att se ett rasblandat par nästan varenda dag, och flickor som är ute och klubbar är av lägsta sortens moral. Men precis som de flesta vita kvinnor må sjunga mångkulturens lov men inte låter sina barn gå i skola med för många invandrare så vägrar de flesta att ligga med icke-vita.

Jo, det är något de är bra på att framställa sig som. Hon kan såklart vara genuin men det är också typisk av män att lura sig själva att tro detta då det är vad man vill tro.

Naturligtvis inte. Att ha någon form av dygd utan social press är absolut inte normen men de enstaka undantagen finns alltid.

Det finns dock en hel del kvinnor som går till klubbar som inte skulle ta med tång i en invandrare.
En känd bloggare som går till nattklubbar ofta var ju länge öppet SD-sympatisör och blev utkastad från klubbar av invandrade säkerhetsvakter.

Namn?
Så hon har slutat vara SD-sympatisör?

Har glömt hennes namn. Håller inte koll. Sist jag hörde så var hon inte säker politiskt längre eftersom hon tvingades sitta i tv och svara för sig mot en massa kommunister.

Paow tror jag att hon hette..

Då vet vi att du inte är blatte i allafall.


Ett av de positiva med att bo i ett litet samhälle.
Det finns inga jobb så de flyttar till storstäder istället.

...

Men nu tvingas de på alla små orter. Min stad har tagit emot många, vi har inte ens några hotell kvar nu för sommaren..

Läste att några unga tjejer som hade varit med sin skola ute i skogen hade blivit antastade av nyanlända för ett tag sedan.

Kek

De vill mest åt så mycket fitta som möjligt vilket är enklare att hitta i större städer.

Hörde på radion nyss om detta.
vk.se/1740480/rasistens-ord-ratt-at-dem
Två flyktingar befaras ha drunknat. Det gjorde rasisten glad. – Lite rätt åt dem.


Samtidigt är jag är glad att det finns hjältar som Erling.

Fy fan vad jag skrattade när de bredde på som satan med känsloargumenten. Det var i princip bara "hur kan man vara så känslokall, det är obegripligt".
Den enda hjälten här är brevaren.

Europes getting cucked to death and you're sitting here posting on Holla Forums good job sven

Kan vi välja honom till Kung istället för den vi har? Låter som att han skulle göra ett bättre jobb..

Förresten, killen som pratade om att unga svenska tjejer skulle åka utomlands för att knulla med strippor.. "Party Hardcore".. Du fattar väl att det där är porr? Det är porrstjärnor som är där och knullar och andra kvinnor som får betalt för att vara där.. Idiot.. Hur jävla förstörd har du blivit mentalt av den sjuka världen vi lever i?

...

Topkuk righto sven if my country had the amount of undocumented shitskins coming in every day that europe has god knows I wouldnt be sitting here talking to pussy euros

Är det inte ganska vanligt för unga svenskar att åka på knullresor?
Hur som helst är det degenererad skit som man ska hålla sig undan.

Moi.

Brit/pol/ x Nord/pol/

DEUTSCHLAND ERWACHE!!!

rätt åt dem

Inte som han sa i alla fall och de åker mest med andra svenskar på semester och festar med.

Sluta prata om någonting du inte har sett. Ja, de har porrstjärnor för att starta upp hysterin. De som fortsätter den är det definitivt inte då de är på tok för klumpiga och fula för att håll på med det professionellt. Den enorma variationen mellan olika utgåvor talar även den sitt tydliga språk; vissa avsnitt händer i princip ingenting. Hade allt varit regiserat hade man sett till att hålla uppe en viss standard men så är det inte. Vad som händer speglar direkt stämningen i publiken. I de misslyckade avsnitten är publiken kall, i de lyckade är den hysterisk, vilket är typiskt betéende för honor i flock.

Att samma sak händer på när tjejkompisarna drar på solsemestern borde säga dig något, men du lär väl förneka att detta händer också.

Om du undrar varför jag sett ett antal avsnitt från serien så är det för att jag hade samma frågeställning; är detta äkta eller helt regiserat. Till skillnad från dig så vill jag ta reda på saker själv innan jag uttalar mig.

Då har de ju bjudits in och accepterat att vara där.. Det är inte som att alla kvinnor går till strippklubbar för att massknulla.. Det måste du väl ändå förstå?

De kan inte sälja en porrfilm utan att ha kvinnornas tillstånd.. Det är olagligt. De har ju skrivit på ett kontrakt när de går dit..

Är du SwedishObserver?

Ja user, det är uppenbart att han är SO.

Jag antar att det var till mig.
Varför måste sådana komma hit och försöka få folk till att inte vilja kämpa för Sverige?

Nej, de har sökt sig dit.

Det har ingen påstått, men det är normalt kvinnlligt betéende och serien gavs som ett exempel för att kunna observera det. Att be någon observera vad honorna gör med exotiska dansörer på tjesemestern hade såklart varit att ge ett långt mer objektivt exempel men problemet med det är att jag inte tror så många här kommer att gå och köpa sig en biljett till utlandet för att kunna ta till sig lärdomen.

Vad skall man göra då när grisen bombat VPN och proxys?

Objektiv. Skall vi låtsas att judarna inte är parasiter heller då, för att det blir så deprimerande att tänka på att vi som ras är så godtrogna att låtit den organismen ta kontroll över alla våra länder?

Är du?

Eftersom de är hanrejer user.

Kom var med i "JustFilmFestival" med mig.
cytu.be/r/JustFilmFestival

Brendan Fraser är BARA.

Din autism ger dig inte rätt att uttala dig om någonting.

Åh fan, SO blev #TRIGGAD

BARA

Villaägare misshandlad när han försvarade soptunnor från gäng
friatider.se/man-grovt-misshandlad-nar-han-forsvarade-soptunnor

Är det filmdag med Holla Forums?

Finns ju ingen film och är helt tomt…

Jo, det spelas en film just nu.

Det är ff5299:s egen filmfestival. Publik: Han själv.

Kex nej, det är från Holla Forums, detta är andra året.
8ch.net/tv/res/355381.html

Händer ju inget.. Kan man inte vara på VPN när man kollar?

Ingen aning.

HUR FAN SKA MAN TIPSA DÅ DITT JÄVLA LUDER.

De har blockat VPN på den sidan.

Kek

Bara sisådär lagom lite mycket rätt åt dem.

Är det Njord vi har att tacka för detta eller har vi en annan gud för sjöar?

I detta fall så tror jag det är Ran.

Källa: nordisk-mytologi.se/gudargudinnor.html

Håber at NMR snart kommer til Danmark kunne nemlig godt tænke mig at være medlem nordfront.dk/

Hvad laver man som medlem udover at sætte klistermærker op og går til demostrationer?

Ingenting i stort sett. Många sådana organisationer startas av SÄPO/FBI/MI6 och liknande. Deras jobb är att se till att du "gör något medans du inte gör någon skillnad."

Grupper som NMR har funnits i Sverige i flera decennier, de har aldrig åstadkommit något.

Reinfeldt: Invandringen är lönsam – men vi måste jobba till vi är 75
friatider.se/reinfeldt-invandringen-ar-lonsam-men-vi-maste-jobba-till-vi-ar-75

Jag hatar den jävla zigenaren.

...

Hur jävla sinnessjukt det än kan verka så är denna bild helt sann, och inte nog med det, den är sann för nästan alla av "våra" politiker.

Har vi så många zigenare högt upp? Varför just zigenare? Jag vet att Annie Lööf är zigenare också..

De är mentala ziggisar user.

Asså, det heter faktiskt RÅÅÅÅÅMER.

Kek

Ha en trevlig nationaldag kamrater.

Jag har knappt någon mat och ingenstans att gå. Det verkar som att jag ska sitta inomhus, framför datorn och äta 2 dl pasta och en liten panerad fisk.

Får fan i mig hoppas att midsommar blir bättre.

Jag vet den känslan.
Det är tanken som räknas. Visa kärlek till din nation på det sätt du kan (så länge det inte är något jävla multi kulti hbtqghasd skit).

Kan bara sitta här. Jag äter 400-450 kalorier om dagen och har nästan inga pengar.

Skönt att det är nationaldagen i alla fall. Tiden går fruktansvärt snabbt.. Känns som att det var den här tiden förra året för bara några minuter sedan..

När du tar dig ur detta så kommer du vara starkare.
Då är det ingen som kan stå i din väg.

Kommer nog hända snart. Så ingen fara. Jag har en känsla av att något stort kommer att hända snart. Bara till att hålla sig.

Till er som brukade spendera tid på /r/european innan dom shoahde den så finns fortfarande deras discord grupp och Holla Forumseuropean på voat.

De som vill joina chatten: discord.gg/0ziOaPMQoWVZIhca

Inviten är aktiv i 24 h.

Varför togs den ner?

Hur rödpillrade är de? Kan man prata om judar? De sitter bara och pratar om kvinnor de vill ligga med just nu..

Du märker nog. Garanterar att herrn kommer att känna sig hemma.

Så här firas nationaldagen vid Sergels torg i Stockholm.

Gör det inte.

Har du bilder?


Det här kommer bli deprimerande

Tanken var att det skulle följa med bilder, men hethjul låter mig inte breva dem.

Han skyddar oss från smutsen.

Jim är snällare än jag trodde

...

Vidrigt

Försök femtioelva.

...

...

Vad i helvete.
Att kalla detta för nationaldagsfirande är fan en skymf. Det ser ut som något jävla "världens mat" skit.

Men user. Det är inte nationaldagen, det är Nationernas dag! Alla är välkomna!

Vi måste ha en nationaldag som är öppen för alla att fira, oavsett var man kommer ifrån. :^)


Jo, gott om zigenare och annat tiggande drägg med falska åkommor var det.

Jag som bara hittade på saker som jag trodde skulle ske. Varför är allt så fel nuförtiden.

Märkte nyss på den femte bilden de två douche-ungarna med korkade ryggsäckar och bögboards.

Att dessa pkfittor alltid ska hålla på med mat.
Kanske därför somalier och arabet våldtar så mycket, det är vardagsmat där nere.

...

friatider.se/fransk-ukraina-nazist-planerade-spr-nga-fotbolls-em
En fransk högerextremist har gripits på väg från Ukraina och är misstänkt för att ha planerat flera mycket omfattande terrordåd i Frankrike, skriver franska medier.

Fan, jag hoppades på ännu en knasig afton på Holla Forums med livestream och 750 trådar.

För fan, det är inte rättvist.

En misslyckad hjälte

?

Fransmannen.

Was that in Stockholm? How was your national celebration elsewhere? Was it as bad in the countryside?

Ah.

Flicka blev slagen och kastades från balkong
friatider.se/flicka-blev-slagen-och-kastades-fr-n-balkong

17-åring slog, sparkade och kastade ut ung flicka från balkong i Krokom
exponerat.net/17-aring-slog-sparkade-och-kastade-ut-ung-flicka-fran-balkong-i-krokom/

No.

Ny podcast: Podcast Nationella

Jag har suttit i samma sits som dig, jag satt hundvakt/barnvakt åt grannar och vänner i utbyte mot mat, du kan också testa "dumpsterdiving". ta bara oöppnade förpackningar och gå efter lukt och konsistens iställe för bäst före datum.

Jag har tonfisk och pasta. Lite bulgur. plus 140 kronor. Ska köpa fiskpinnar tror jag. Eller kanske falukorv.. Pasta kostade 15 kr för två stycken nu men pastan förstör min mage. Den har slutat arbeta pga pastan..

Om man dyker i dumpsters så måste man vara like artig. Det är lite ögonöppnande när svinnet som slängs är helt duglig mat.

Men vem fan vill ligga i en sopcontainer och leta runt? Jag kan förstå att ta det direkt från affären, men en container är bara äckligt..

Fy fan. Jag äter 400-450 kalorier per dag. För tillfället så går jag ner 1kg per dag. Allvarligt.. Jag skojar inte. Jag har gått ner 4kg på 4 dagar. Jag hoppas att jag får in pengar idag..

Desperata tider kräver desperata åtgärder, eller nåt i den stilen.

Men det känns som att gå lite väl långt

Vad är detta för påfund?

SD människor låter det som. De är inte helt fel. De har precis startat en podcast för att sprida nationalism/patriotism.

friatider.se/pojke-tros-ha-smugglats-till-sverige-f-r-gratis-sjukv-rd

IS-pojke tros ha smugglats till Sverige för gratis sjukvård

har du fulgt med i det hele tatt i det siste?

Med deras marsch i Borås?

Nån som hört talas om Söders Hjältar? Tycker dom förtjänar mer spridning.

Samma bögjävel som gjorde en Sweden Yes tråd häromdagen gör nu en till tråd där han laddar upp bilder igen och spammar om hur mycket han hatar Sverige.

Är det samma Amerikan som var här och spammade sin skit om hur klena svenskar är ett antal trådar sedan? Verkar som det..

Skulle inte förvåna mig, han skriver till och med på ett väldigt liknande sätt.

Döda alla jänkarrejer ojsvä.

En knasig berättelse som (kanske) förgyller dagen.

Jag var på ett äckligt möte idag som handlade om vad kommunen håller på med, något jävla samarbetsskit så vi vet vad de håller på med.
Det blev tur för föreståndaren till det lokala ungdomsgården att tala om deras verksamhet.

Något som fastnade väldigt hårt för mig var detta citat "Vi har en blandning av nysvenskar och svennar."
svennar
BARA HANREJA SKITEN UR MIN GREJ

Det var det mest patetiska exemplar på en "man" jag har sett denna månad. Fy fan vad äckligt.

Det känns väldigt tärt att sprida saker online i Sverige. Alla verkar bara sitta på facebook/flashback eller tittar bara på SVT. Vart tusan häckar svenska folket online?

Jävla as, häng honom


Facebook, instagram


instämmer

Han sa också att de hade målat om i ljusare färger eftersom tjejerna kände sig otrygga (wtf?) i mörka färger.
Håll er borta från ungdomsgårdar. Det verkar vara pride 24/7 där inne.

Alla ungdomsgårdar är byggda för invandrare

Jo, sådana hanrejer har bör vi har rep reserverade för dem.

inget "dem" på slutet.

Det är dem som gäller där.

Det är grammatiskt fel, inget "för dem" på slutet.

Är det inte samma regler som för Jag/mig? Man säger ju inte "för jag".

Jo, det är det.

Fan, FÖR SÅDANA HANREJER BÖR VI HA REP RESERVERADE.

RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

De är precis som oss intensifieras

friatider.se/allt-fler-albiner-m-rdas
En våg av mord mot albiner sköljer över det afrikanska landet Malawi, varnar Amnesty International. Offrens kroppsdelar säljs till trollkarlar som anser att de innehåller magiska egenskaper.

www.friatider.se/majoritet-svenskar-vill-beskatta-feta
Inför en särskild skatt på socker så att Sveriges tjockisar tvingas vara med och finansiera kostnaderna för sin egen livsstil. Det tycker 61 procent av de svarande i en stor webbenkät på SVT.se och ikväll gästar folkhälsominister Gabriel Wikström (S) SVT:s agenda för att diskutera frågan.

Å ena sidan så är det positivt att knubbisarna ska få lära sig. Å andra så ska inte äckel staten få mer skattepengar att förstöra landet med.

Jag tycker det är bra. De kan göra chipspåsar mindre, kanske 100g max och liknande. Det skulle hjälpa mycket.

Se det är vad jag försökte säga.

Vad håller du på med? På en sådan diet skall det ta en vecka att gå ner ett kilo, och det är med regelbunden motion. Jag tror du får lov att dricka mer vatten.


Jag tror han hade för avsikt att skriva "Jo, sådana hanrejer bör vi ha rep reserverade för.", men han pryglade det svenska språket på mer än ett sätt i sin mening. Han har dock autism så han kan inte förklara det som en normal människa.

Varför kastade ni ut mig ur gruppen?

Va? Ingen har kastats ut vad jag vet.

Ny invit: discord.gg/0ziOaPMQoWVKK1o5

Om den inte funkar så ge mid ditt användarnamn här så kollar jag vad fan som är fel

Ogiltig eller utgången..

prova igen

Nu funkar det

Någon jävla neger bannade dig. Försöker reda ut vem så jag kan demodda dom.

Salt?

Jag dricker 1.5-2 liter vatten per dag. Ingen aning hur jag lyckas. Det är skönt dock. Jag behöver gå ner.

Bannade mig igen. Jag sa inte att jag tror på skiten!!!!

Vad är det du inte tror på?

I en chat, en jävla neger bannar mig. Han trodde inte på 9/11 konspirationer medans jag förklarade vad vi kom fram till på Holla Forums för ett par månader sedan vilket låter mer sannolikt med bevisen vi hittade. De bannade mig för det tror jag.

Nu för att jag berättade att Eric Dubay är en rasblandande amerikan som bor i Thailand och kan kung fu. Har ingen utbildning men tydligen vet att jorden är platt. Då blev jag bannad.

Det var mayhem som bannade dig. Du har samma IP och OS etc. so ett troll. Du är unbannad igen. Har talat med honom om det.

Jag använder VPN..

dessa samiska kommunister och deras varg hets,
att dom orkar. de får ju pengar av staten som kompensation för varg attacker

...

Fyfaan, vart är världen påväg?

Gammalt men fortfarande vidrigt. Det där lilla jävla monstret.. Fy fan.

Kek.

NY IDÉ ANGÅENDE VAPEN
Enligt lagen så får ju inte ett vapen med pistolgrepp eller som blev designat för militärt syfte användas för jakt, men jag har kommit på någonting, det finns ett vapen som heter "arak 21" som går att installera på det lägre aggregatet för en AR-15, och det finns ett bolag som gör "traditionella jakt kolvar" för AR-15, de kallas för SCR, jag har en bild där IV8888 har installerat en arak21 övre på en scr lägre, vilket (jag tror) enligt svensk lag är ett lagligt jaktvapen.

Och eftersom man kan köpa hela lägre aggregatet utan licens så skulle man kunna äga vad som i princip är en AR-15 för jakt.

Någon som har några tankar.

bilden är mycket relaterad.

faxonfirearms.com/arak-21-upper-receiver/
aresdefense.com/?page_id=729
midwestgunworks.com/page/mgwi/prod/SCR-LWR-MC

Låter som ett fint vapen, men jag kan inget om gevär

Vi kan inte tillåta att fästa bäbisdödarlaser eller bäbismördaraimpoint.

Skämt åsido, jag ser inte varför det inte skulle vara tillåtet.
Såvida vi inte smugglar in trum-magasin och dundrar på.

Det är helt lagligt med 100skots magasin.

Bara inte för jakt.

Ännu en dag, ännu en idiotisk dom.

friatider.se/tingsr-tten-rsvarligt-dra-kniv-mot-r-nare-som-riktar-pistol-mot-ditt-huvud-medan-kumpanen-skriker
En 19-årig svensk döms nu till två års fängelse för dråp efter att ha hållit fram en kniv mot en man från Irak som tillsammans med en kumpan försökte pistolråna honom i Stockholmsförorten Rinkeby. Rånaren fortsatte nämligen angreppet, skadade sig på kniven och avled.
"[Offret borde] i den akuta situationen, när pistolen kom fram, ha kunnat använda kniven på ett för [rånaren] mindre förödande sätt än att sträcka fram den mot [rånarens] mest vitala delar", lyder domen.

>"Innan pistolen kom fram fanns utrymme för [offret] att ropa på hjälp. Han hade också kunnat springa från platsen när han kom loss från [rånarens] grepp, eller hade i vart fall kunnat försöka göra det", står det i domen.

GRABBEN

Jamen dåså.

Ännu en knasig händelse som inte alls är dålig och negativ för de svenska folket.

friatider.se/magdalena-andersson-till-rets-bilderberg
När 130 företrädare för den globala eliten samlas vid Bilderbergmötet i helgen kommer finansminister Magdalena Andersson (S) att vara på plats tillsammans med tre andra svenskar, rapporterar Nya Dagbladet.

Hur kommer det sig att tingsrätter alltid är helt efterblivna?

Jag saknar ord.

MEN FÖR I HELVETET
VAD FAN ÄR DET JAG LÄSER?!?!?!?!
RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Hoppas 19 åringen är smart nog att överklaga domen även fast han inte var smart nog att låta bli att ha affärer med blattar. Tingrätten är banne mig helt jävla efterbliven.

antaligen för att nämndemän utses av lokalpolitikerna.

...

Domen.

minfil.org/L7vdn7b5b1/Solna_TR_B_9977-15_Dom_2016-06-08.pdf

Va i helvete… Aja, 2år, men en blatte mindre.

Vi måste döda domare..

Hallå Aschberg

...

Du kommer få fingra en hel del förr istället för senare.

friatider.se/v-cktes-inte-under-ramadan-d-br-nde-araberna-ned-asylboendet
En jättelik brand uppstod under tisdagen på ett asylboende i tyska Düsseldorf, rapporterar Breitbart London. Bakgrunden tros ha varit att arabiska asylsökare var missnöjda med att de inte blev väckta inför en planerad ramadan-frukost.

Hej! Hej! Fixat nytt jobb och kan inte breva så mycket längre.
Hoppas allt är bra med er!
Slutade äta allt med mjölk och gluten för snart 2 år sedan och mår bättre än någonsin.
Är ingen vegan, utan vill bara tipsa om alternativ.
Mjölkproteinet kesein och mjölproteinet gluten är tillsammans med sojaprotein de svåraste proteinerna för kroppen att bryta ned.
Som alternativ fins olika oljor, där jordnöt och kokos är de mest hälsosamma, separerat smör, dvs bara mjölkfetterna då proteinet tagits bort.
Majspasta fungerar också samt annat glutenfritt bröd.
Har verkligen fallit för qinoa, hirs och bovete som alternativa kolhydratskällor, speciellt Hirs var något jag aldrig testat och inte kan få nog av längre.
Varning, det är svindyrt, pga att vete är hybersubventionerat av staten, av någon anledning. Samma som med fluorfri tandkräm, som kostar 60 - 110kr tuben mot 15kr för fluortandkräm.

Håll humöret och hälsan på topp, annars blir det inge bra.

Fru, son och bebis i magen mår alla bra här!
Hoppas på ett chefsjobb så jag kan sparka lite lata blattar och anställa lite svenskar.

Hel Seger!

Ibland undrar man hur fan folk tänker (det gör de inte men ändå).

friatider.se/statliga-sr-erk-nner-flyktinbarn-r-vuxna-m-n
Många så kallade ensamkommande flyktingbarn i Sverige är i själva verket vuxna män. Vissa av dem är till och med gråhåriga, framkommer i en ny granskning utförd av Sveriges Radio.

Det finns lite bilder i länker att titta på.

Hörde här i veckan angående detta att det är massa män som springer runt (och våldtar) barn på HVB hem eftersom de sa att de är under 18.
Tydligen så var kommunerna helt förtvivlade att detta händer.

Så man undrar verkligen hur deras tankeverksamhet ser ut.

Gör tre till, det behövs.
Lycka till med livet, det låter skitbra.
Schyssta hitlerdubs förövrigt.

Fan vad jag vill breva helt plötsligt.

friatider.se/svenskar-vill-inte-dela-personlig-information-p-n-tet-g-r-det-nd
Att dela med sig av sitt surfbeteende på nätet blir en allt större del av vardagen för många svenskar, men enligt den nationella SOM-undersökningen 2015 ställer sig 60 procent av befolkningen negativa till att företag samlar in data om internetvanor. Vidare uppger endast 22 procent av svenskarna att de accepterar att personlig data säljs vidare till tredje part.


Medelsvensken, dummare jävlar får man fan leta efter.

frugan säger ju att hon vill ha 4, får se vad som kommer ut ur henne nu, hon verkar större, kanske blir det tvillingar.
vi har inte gjort ultraljud då det ger mig jude-vibbar. Så det kan nog bli en ordentlig överaskning i oktober.
Tack för lyckönskningen! All lycka till dig med! Visst var dubsen fina, din talserie var inte dum den heller!

Håll er starka!

Låter förbaskat härligt user!
Fortsatt lycka till dig och din familj!

Har du försäkrat dig om att du inte lämnar barnen på nån kebabskola?

Lägg upp bilder. Jag funderar själv på något liknande, men det lutar snarare åt batong än kniv, då man med batong lättare kan välja mellan dödligt och icke dödligt våld beroende på var man slår. Jag har också fått för mig att batong lär ge lägre straff om man nu måste använda den.

Lägre vette fan men det är svårare att att åka dit för dråp iallafall.

Här user.

Fairbairn-Syksen är inte ny, köpte den för något år sedan.

Bet polis – slipper straff eftersom han är somalier
friatider.se/bet-polis-slipper-straff-eftersom-han-r-somalier

Du förtjänade dessa dubs.

Lär dig språket då ditt jävla avskum.

Dom: Flyktingbarn som är vuxna får inte flyttas
friatider.se/dom-flyktingbarn-som-r-vuxna-f-r-inte-flyttas

Försvarsministern skrev under avtal med USA
friatider.se/f-rsvarsministern-skrev-under-avtal-med-usa


MEN JAG VILL INTE ATT VI SKA VARA MED I NATO
RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Tur i oturen är väl att han är kritisk.


Välkommen till en demokrati :^)

Kul user!

Polisenledning ger fullt stöd till passkontrollant som vägrar skaka hand med kvinnor: "Vi inom polisen ska bejaka mångfalden"
friatider.se/polisenledning-st-ller-sig-bakom-passkontrollant-som-v-grar-skaka-hand-med-kvinnor

Våldtog offret under brutala gängrånet
friatider.se/v-ldtog-offret-under-brutala-g-ngr-net

Var inte det en invandrare från ett asylboende?

Eller är det en svensk kille?

Har de bankkonton?

Ingen aning, det är ändå vidrigt.

Homofiler borde brännas på bål ojsvä.

Håller med. Men lite värre om en svensk kille blev våldtagen av en apa..

Översättning: Vi inom polisen är fega hanrejar som inte vågar ta itu med apor eftersom vi vill inte vara "rasister".

Kul att dessa inavel har mer rättigheter än kvinnor. Kul med den progressiva stegen.

Tycker ni inte om dem?

Jag tycker om dina knivar. Jag behöver skaffa några själv. Jag har en mattkniv kek

Jag tycker om dina knivar. Jag behöver skaffa några själv. Jag har en mattkniv kek

Kul att höra.

Knivar är kul.

nrk.no/ytring/plikten-til-a-tale-hatet-imot-1.12988530

:^}
kommentarene var bra da

(((Kenneth Roth)))

Dina knivar är fina.
Jag tycker om den där långsmala kniven.

Fy fan vad jag höll på att ta självmord på min praktikplats idag (måste få rätta på livet).

På radion så var den en p4 hanrej som spenderade en hel jävla timme och höll med ett jävla kulturmarxist svin.
De höll på och upprepade floskler om att vita män är felet i världen och det finns ingar raser bla bla bla.
Det var som att lyssna på tumblr, mans hat rakt igenom. Programledaren använde ordet "vit priviligerad man" att beskriva sig själv vid ett tillfälle.
Har de alltid varit så här på och klumpiga med sin propaganda, eller är det bara jag som aldrig lyssnar på skiten?

En positiv sak var att när skräpet var slut så var den första nyheten på ekot att tattare stämmer staten för ett etniskt register på romer.
Det är ok när vi gör det :^)

Senaste Radio Nordfront - RN#64: Ingrid Carlqvist, ”Gatestone Institute” och CIA-journalister

nja, ett par var ok.

Tror ni att det blir lite smäll och spräng nu under EM i Paris?

WTF Sweden don't you know how offensive that racist flag is?

Antagligen

Fan, jag kom nyss på en sak i mina aggressiva blackouts.
Hur fan ska man kunna ha loppmarknader när juden tar bort alla kontanter ur samhället?

Jävla skit, kontanter är fina grejjer.

Är ju knappast risk för det nu när vi ska få ett helt rös med nya kontanter

Jag försökte att hitta en artikel som jag är säker på att jag läst om att kontant användning minskar.
Det sket sig.

Liten söt plus-artikel som verkar intressant om någon har plus.
friatider.se/invandrare-fick-sin-bil-uppeldad-herregud-har-jag-kommit-tillbaka-till-afghanistan

Liten kul film jag hittade i förbifarten.

Här var det dödens dött.
Ingen som har hittat på någonting roligt?

Har kniv-user åkt fast än?

Sitta hemma och läsa böcker och spela vidya är ju inte de roligaste aktiviteterna man kan prata om.

Läser du något givande som ger dig en bredare världsbild?

För tillfället läser jag:
The Prince - Niccolò Machiavelli
Hitler's War - David Irving
The Concept of the Political - Carl Schmitt

Låter intressant.
Själv har jag segat ihop på brott och straff som jag inte läst på ett tag.
Måste fan ta itu med det.

...

Vad gjorde du?

Jag sa bara att Britterna är en grupp hanrejer, och att Winston Churchill var en äcklig fet gris, samt att Thatcher var en upptorkad efterbliven fitta.

Då fick modden damp och började skrika om hur bannad jag är.

Du kränkte deras nationalskatter så jag kan ser hur britten blev lite saltig i byxan.
Det är alltid kul att retas med andra nationer.

Här user
Invandrare fick sin bil uppeldad: "Herregud, har jag kommit tillbaka till Afghanistan?"

Det säger något om situationen vi har.

nrk.no/ytring/stakkarslandet-1.12991962

fyfan vad jag inte gillar Brittrejar

borde ha nämnt Rotherham (och alla andra) när du ändå höll på

Nu är min norska inte den bästa.
Har jag fattat det rätt när jag säger att det handlar om att babianer ska känna sig som offer då det är fullt intigrerade i det norska samhället?

Skulle precis göra det, men han bannade mig.

det handler om at kulturen har utviklet seg til et punkt der det å være offer er status og at jo mer spesiell (svart, handikappet, transe, muslim osv.) man er desto mer er an verdt.

Helt sjukt hur många Brittfittor som inte ens är medvetna om att de pågår I varenda jävla stad därpå

Sveriges Radio censurerade polisens presskonferens om terrordådet i Orlando
friatider.se/sveriges-radio-censurerade-polisens-presskonferens

Tafsande invandrare skapar skräck på svenska skolor
friatider.se/tafsande-nyanlanda-skapar-skrack-pa-svenska-skolor

Otippat.


Nämen hoppsan vad ingen kunde förvänta sig detta.

Ungdomar på dessa skolor måste vara rejält uppväckta till verkligheten. Undrar hur dom tänker när de hör vänstertomtar skrika sig hesa på mångfaldsfloskler? De har sett hur kebabben beter sig.

Jag skulle gärna vilja se demografin av de skolor där tjejer blir indragna och våldtagna på toaletter, jag undrar hur många av tjejerna som blir utsatta för sådant är svenska.

Jag vill helt plötsligt säga mer om skiten.

Om folk fortfarande tror att SR är neutralt så är det så långt gågna att det finns inget man kan göra för att bota (nackskott är inte ett botemedel, men det är säkert en intressant diskussion i sig) dem.


En till snut till galgen.
Så jävla vidrigt att det har gått så här långt.
Kul att feministerna skriker att allt är våldtäkt och man ska anmäla män som sitter bredbent för våldtäkt, men jävlar då det är riktig våldtäkt.
Då är de som helt bortblåsta när de visar sig att GM är negersmuts.

Måste vara jobbigt i huvudet på dem när de ska välja att kämpa för "kvinnors rättigheter" eller "rasism".

Högriskdrag. Är det en mongounge är det för sent att göra något när den redan är född. Då kommer ni inte kunna ha fler ungar då mongot kommer ta all er tid och ork.

Sonar är en i allra högsta grad arisk teknik. Problemet med ultraljud är om man använder en onödigt hög styrka (alltså hög ljudvolym). Kolla att barnmorskan känner till problematiken kring detta och kan redogöra för hur hon går tillväga för att undvika detta. Kan hon göra detta så är det inga problem, verkar hon inte ha koll så bör ni dock dra.

Dränk den i badkaret och säg att det var en olycka.

your politicians need to die and fast..

Don't know what country you are from but likewise.

friatider.se/nio-av-tio-asylbr-nder-orsakas-av-de-boende-sj-lva
Svenska medier har gett en skev bild av bränderna på asylboenden, enligt Myndigheten för samhällsskydd och beredskap, MSB. Det är nämligen bara i en tiondel av fallen som bränderna är anlagda utifrån.

Kex.

friatider.se/sd-fortsatter-upp-medan-m-och-s-backar-i-ny-matning
Sverigedemokraterna fortsätter upp medan Socialdemokraterna och Moderaterna backar enligt en ny mätning från Nyheter Idag/Sentio som presenteras idag.

Lite trevliga nyheter i dessa tider.

Varning för äckligt luder på rubrikbilden.

friatider.se/we-are-stockholm-ska-kamera-vervakas
Efter förra årets omfattande sexuella trakasserier på We are Stockholm kommer ungdomsfestivalen i Kungsträdgården i Stockholm i år att övervakas av kameror av polisen.


:^)

BARA

Efter terrordådet: DN till attack mot Trump och "högerpopulister"
friatider.se/efter-terrord-det-dn-till-attack-mot-trump-och-h-gerpopulister

Det som händer är att de försöker skriva om verkligheten och säga att terrorister inte är riktiga muslimer eller att islamiska staten inte är Islamistiskt. Media försöker också desperat få folk att sluta säga Islamiska Staten och istället säga "Daesh". De är sjuka i huvudet.

...

Hejsan hoppsan här var det skadekontroll.

Confirmed till att inte ens har tittat vad koranen innehåller.

Fan ett under att dessa människor får tala, men jag gissar på att herrens bild visar svaret på den frågan.

Vad i helvetet?

Sedan när blev alla sådana satans hanrejar och MIDF på det här brädet?

menar du på nord/pol/ eller bara i allmänhet?

Holla Forums i allmänhet

Holla Forums älskar muslimer nu helt plötsligt bara för att en sandfitta sköt ner en massa stjärtpirater

Döda sodomiter plus död sandneger, i en situation där massvis med murican normies kommer att vända sig till Trump och bli generellt anti-Islam? Förneka inte att det är en generellt bra situation.

Med det betyder ju inte att muslimer är bra

Men Holla Forums är fyllt med hanrejar antar jag

De är bara massa jänkare som inte har någon muslim invandring som cirkelrunkar

fyfan vilka kuksugare

Bättre än judar, och lebanesiskt är gott ¯\_(ツ)_/¯

De ska fortfarande rensas från Europa

Ännu en ”överlevare” avslöjad som lögnare


nordfront.se/annu-en-overlevare-avslojad-som-lognare.smr

Hem & Hyra: ”Nyanlända får förtur hos bostadsbolagen”
exponerat.net/hem-hyra-nyanlanda-far-fortur-hos-bostadsbolagen/

Sånt här gör mig så otroligt fly förbannad.

Allas like värde :^)

Att de som kastas ut inte gör något.
De måste ju för fan slå tillbaka.

Snusket på West Pride och hatet mot yttrandefriheten

Jag vet inte om er, men mina jimmisar blev #triggade.

Låter exakt som slutwalk skiten som Milo triggade skiten ur.

Wow. Om han gör lite standup så kanske han blir Sverige Sam Hyde?

friatider.se/h-r-landstiger-nato-p-svenska-ut
Den 25 maj röstades det kontroversiella värdlandsavtalet igenom av Sveriges riksdag, efter att Sverigedemokraterna bytt fot i sista stund. Redan nu har de första Nato-trupperna börjat landstiga på Utö i Stockholms skärgård.

En liten smygtitt på det som komma skall.

friatider.se/miljoaktivisten-vi-maste-vara-beredda-att-ta-vissa-risker
==Idag på förmiddagen gick en grupp miljöextremister till attack mot regeringshögkvarteret Rosenbad i centrala Stockholm där de bland annat misshandlade två skyddsvakter. Syftet var att få uppmärksamhet i media.
– Vi kan inte riskera att den frågan hamnar i medieskugga, säger gruppens talesman Emma Örn till Fria Tider.

Psykfallen psykar vidare och det är inte alls otippat att ludret sitter och tar det lugnt samtidigt som hennes kamrater härjar.

Lite kul information of skyddsobjekt, det är tillåtet för skyddsvakter att bruka dödligt våld mot personer som försöker ta sig in.
Vi behöver fler skjutglada vid skyddsobjekt.

För någon anledning så var det fortfarande viktigt för mig att kunna tro att hon var en god person, jag vet inte varför, men det var bara det.

Jag vet inte varför jag blir påverkad av det, hon borde inte betyda någonting alls, men hon gör fortfarande det, inte så mycket som hon brukade, men fortfarande någonting.

Hon är en väldigt söt tjej faktiskt, väldigt snygg kropp. Men nu detta.

Klimataktivister är bland de sämsta på att bygga upp sympati för sin sak.

Röstade inte MP för att bygga ut kärnkraften alldeles nyss? Undrar hur det känns för dem.

Jag känner mig så besviken.

Allt är skit, det finns ingen framtid.

...

Är väl den där reflexen av att se en av sveriges kvinnor bli erövrad av en kebab som troligtvis inte kommer ta hand om henne. Var du inte kär i henne sen tidigare?

Jag blir alltid "glad" eller snarare jag får tillbaka lite hopp när jag lyssnar på denna.

Fan du låter som en jävla hanrej.

Jo, år sedan, och verkar verkligen inte som typen, men blatten hon är ihop med verkar inte vara någon jävla kötthjärna, men fortfarande.


Tack user, din autism är uppskattad.
Jag menar det verkligen, jag tycker om låten.

och hon* verkar verkligen inte som typen

Verkligheten gör ont. Du kanske kan få nån sexvideo från dem om du frågar snällt. Borde hjälpa dig att gå vidare.

Ha, du är verkligen en hanrej.

Eller en jävla blatte, du skulle inte råka vara iransk?

Okej, så jag spenderade den sista halvtimman med att försöka hacka mig in på hennes email utan att lyckas, någon som kan komma med hjälp?

Du börjar bli lite väl besatt av henne. Sök hjälp.

Bara så du vet så verkar den där bilden vara något gammal.

Det är inte samma format längre.

...

Du kanske borde ta dig en bensträckare och lugna ner dit lite.

Hon var inte den första, det är lätt om de har säkerhetsfrågor, men det har inte hon.

Gränspolisen hindrade IS-jihadist från att smita in i Sverige under fotbolls-EM: Nu stoppar Migrationsverket utvisningen eftersom terroristen sagt "asyl"
friatider.se/gr-nspolisen-hindrade-jihadist-fr-n-att-smita-i-sverige-under-fotbolls-em-nu-stoppar

FÖR FAN!!!
JAG VILL AV ÅKTUREN NU!!!

Ibland undrar man om det är ett skämt.
Sedan inser man att de är seriösa.

...

Strängnäs demonterar kulturarvet – museiföremål anses vara ”gammal skräp” och slängs
exponerat.net/strangnas-demonterar-kulturarvet-museiforemal-anses-vara-gammal-skrap-och-slangs/

20-årigt "flyktingbarn" våldtog 13-årig flicka i Mariestad – slipper fängelse och får stanna i Sverige
friatider.se/20-arigt-flyktingbarn-valdtog-13-arig-flicka-i-mariestad-slipper-fangelse-och-far-stanna-i-sverige


REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

...

Nej nej nej nej nej nej nej nej.

Som vanligt är feministhororna som helt bortblåsta.

De kommer behövas så jävla mycket rep sen alltså.

Bostadspriser i Stockholm faller mer än på åtta år
friatider.se/bostadspriser-i-stockholm-faller-mer-n-p-tta-r


DET HÄNDER!!!
Och fötter

Fyra åtalade frias från anklagelse om våldtäkt på M/S Galaxy
friatider.se/fyra-atalade-frias-fran-anklagelse-om-valdtakt-pa-ms-galaxy

Hororna borde brännas, ojsvä.

HBT-liberaler jagades bort från Stockholmsförort: "Era horbögar"
friatider.se/hbt-liberaler-jagades-bort-fr-n-stockholmsf-rort-era-horb-gar

Visst bruden visst.


Nämen hoppsan, vad inte alls otroligt att detta hände.
Sedan så gnällde säkert samma fittor på pride järva.

Muslimsk taharrush – en våldtäktslek och tafsande nu även i Skara
exponerat.net/muslimsk-taharrush-en-valdtaktslek-och-tafsande-nu-aven-i-skara/

När jag slutade nian så fans det inte en enda jävla blatte där.

Nu detta.

Vet den känslan.
Nu ska de sätta upp modulhus för att alla jävla parasiter ska få plats.

Tvivlar på att någon av dem är under 18.

Sveriges Radio: Helt okej att ha vänsteråsikter men inte högeråsikter
nordfront.se/sveriges-radio-helt-okej-att-ha-vansterasikter-men-inte-hogerasikter.smr

Ja, man slutar att förundras.

Knivskars i halsen när han stoppade våldtäkt – polisens signalement: "Adidaströja, utländsk, stor näsa, långt hår"
En rysk Jude?
friatider.se/ung-man-knivskars-i-halsen-nar-han-forsokte-radda-kvinna-fran-att-bli-valdtagen


Räddade kvinna


En man gripen

Jagas av polisen

Trevligt att det finns anständiga personer som hjälper en kvinna i nöd.

Kvinna våldtagen i centrala Eskilstuna – polisen lägger locket på
friatider.se/kvinna-valdtagen-i-centrala-eskilstuna-polisen-lagger-locket-pa

...

...

Ja ni grabbar, hur är era liv då?

Har ni jobb, interagerar ni med människor utanför familjen?

Tips från coachen; använd fällknivar som inte tar plats i fickan, samt inte syns lika bra om man måste kasta bort den/gömma den tillfälligt.

Browning har många snygga varianter med bra stål. Tom. asienkopiorna står sig bra mot originalen, framför allt inte lika drygt om man av någon anledning hastigt måste huva kniven.

Annars är det extremt lätt att bygga en hagel-pistol..

Lycka till.

Jag vet dina känslor.
Livet är skit som vanligt, men har nyss börjat på en relativt anständig praktiplats.

Det skulle vara trevligt att hitta en söt flicka som vill spendera sitt liv med mig, men det är lite för mycket att önska i min situation.

Annars är det fint.

Hade jobb på en av Europas största judeföretag, med en årslön dom flesta svenskar drömmer om, hade bra socialt liv med "hundratals" vänner.
Ledsnade hårt för ett knappt år sedan och sa upp mig samt sålde lägenheten.

I dag har jag en stor gård i värmland, behöver inte jobba på iaf tio år (37 år nu) om inget drastiskt händer i samhället, ska enbart sammanställa all forskning och slappna av kommande år.

Dom vänner som inte kräver ryggdunkar är fortf välkomna hit, så har besök varje vecka, trots långt ut i skogen skogen, så försöker behålla lite social kompetens. (Har hållt föredrag och utbildningar halva livet, så har lätt för människor.)

Lägger all min tid på att sammanställa snart 10 års forskning om judar och globalism.

Fint skrivet, du borde tävla med gurm om att skriva skitiga fantasy-noveller.

Nej user, jag tror inte på dig.

Vad jag försöker säga är att vara ensam inte alltid är ett dåligt alternativ. Gäller bara att göra något av tiden, inte sitta av den framför datorn 24/7.

Samhället smakar bra i några år, sedan blir det rutin, för att till sist övergå till hat och avsky.
Önskar jag hade flyttat ut på landet för länge sedan, hade jag kanske sluppit hata niggers och araber lika mycket som sossar.

Försöker inte få någon att tro, bara säga att både 'vänner' och samhälle kommer svika dig förr eller senare.

Vad tror du inte på?
Fråga gärna något om svensk media som inte är officiellt (Schibsted/MTG/Bonnier) du vill veta, chansen är överhängande att jag har svar på din fråga.

Media vet om konsekvenserna av fortsatt massinvandring, och drivs av en vilja att utrota den etniskt svenska befolkningen.

Sant?

Ska en skaffa sig en sådan här kanske

Vad kostar en gård i värmland?

6x10^6 kronor.

Du missförstår, du får betalt att flytta till Värmland.

Låter orimligt beroende på skogsfastighet alt jordbruksmark

gå tillbaka till Holla Forums

Grabben, mår du bra eller?

...

GrabbeN

Men grabben nu då.

Slöjobbar av och till på diverse knegarjobb och dödar tid genom att idrotta. Finns inget som jag riktigt vill lägga energi in i. Har börjat tänkt hur man bäst ska kunna trigga normies med hatfakta.

Tappar nog snart förståndet.

Du kan alltid försöka få tag i klisterlappar med lite knasig fakta som du besudlar busshållplatser med.

friatider.se/grovt-kriminella-aktiva-i-asylindustrin
En av Sveriges mest lönsamma branscher, den skattefinansierade asylindustrin, har lockat till sig grovt kriminella aktörer, visar statliga Sveriges Radio i en granskning.

Ingen människa är illegal :^)

friatider.se/orb-n-vi-vill-inte-att-invandring-ska-vara-en-del-av-v-ra-liv
Vid ett möte hos tankesmedjan Prague European Summit tidigare i juni passade Ungerns premiärminister Viktor Orbán återigen på att kritisera neokonservatismen och EU:s hantering av massinvandringen.

Orbán är din vän, han kämpar för frihet.

BARA

V-topp åtalas för uppvigling mot SD-kampanj
friatider.se/v-topp-talas-f-r-uppvigling-mot-sd-kampanj

"De var invandrare" – Jennie, 21, om attacken mot Nässjöcruising
friatider.se/invandrargang-pekas-ut-for-stenkastning-mot-nassjocruising

Vilken överraskning, detta var ju helt oförväntat, att de stackars små BAAAARNEEEN skulle göra någonting sådant.

Det var inte så svårt att lista ut med tanke på hur de uttryckte sig i den ouppdaterade artikeln.

friatider.se/cruising-i-nassjo-utsattes-for-stenkastning
>– Som jag förstår ansåg de här stenkastande ungdomarna att vi inkräktade på deras område, säger han.
>– Det är ju uppdelat, segregationen är stor. Det blev väl kulturkrock.

Ojsan.

friatider.se/svenska-folket-positivt-till-sk-rpt-migrationslag-v-nstern-rasar
Imorgon väntas Sveriges riksdag rösta igenom en ny tillfällig migrationslag som bland annat gör tillfälliga uppehållstillstånd till regel, försvårar kedjeinvandring och skärper försörjningskraven vid anhöriginvandring. En överväldigande andel svenskar är positiva till förändringarna. Men vänstern rasar mot förslaget.

BRUDEN

Förövrigt, kex så det bara rycker om det. Vänstern brinner, invandrarna försvinner.

Strålande nyheter från våra bröder i väst!

Parts of the army wants to peacefully rebel against the government and "move the loyalty from politicians to the fatherland and it's people" and would protest against the government. The General of the Home Guard, Tor Rune Raabye supports this notion.
_


Hörde att ett gäng Biskopar landet runt också var tjuriga över detta.

Diskriminering neka gravid man försäkring
friatider.se/diskriminering-neka-gravid-man-f-rs-kring

Vad fan är det jag läser?

Tänk om vårat hämvärn var så baserade.

Bara hanreja mitt prästskap

Svänska er svårt.
Hemvärn ska det vara.


wat

Vad fan i helvete. Jag kan inte fatta denna fanatiska besatthet av att vara ett "Öppet och solidariskt" samhälle, vad tusan är det de vill ha egentligen?

Fast jag kan tänka mig att den här lagen kommer att göra det lite enklare för myndigheter under dessa 3 år och det borde finnas lite saftig statistik som talar i dess fördel som vänstermuppar inte kan förneka.

En kommunistisk utopi (lel)

Är friatider åt helvete för någon annan än mig?
Hur som helst, lite goda nyheter i detta mörker.

exponerat.net/skarpt-asyllag-klubbad-med-stor-majoritet/
Riksdagen har med stor majoritet klubbat de nya åtstramningarna av den svenska asylpolitiken. Lagen innebär att Sverige lägger sig på EU:s miniminivå när det gäller asylsökandes rättigheter och är tänkt att gälla i högst tre år.

Börjar vi se ljuset i tunneln? Eller är det mynningsflamman från en kebab-AK?

Nej, det fungerar inte för mig heller.

Breva era ansikten nu när den nya lagen har klubbats igenom.

...

...

Vänstermänniskor är verkligen det äckligaste som finns.

GÖR SVERIGE LAGOMT IGEN


Att de inte kan ta den logiska tankebanan att om de sittande hanrejspartierna, som varit helt för ostoppad invandring, blir tvingade att dra i bromsen så betyder det att det inte funkar överhuvudtaget. Sen är det en annan femma när de gråter över barn i gummibåtar men inte för de barn som fallit offer för mångkulturen i landet. Blinda jävlar.

...

Bara avbryt skiten och börja tvångsavisa dräggen istället.

tvålidltvåsent

Thread related, a bunch of people from Nordfront were interviewed on ITEL a couple days ago.

k003.kiwi6.com/hotlink/xmv1cua80x/ITEL_Radio_Interview_-_The_Nordic_Resistance_Front_-_6.18.16.mp3
insidetheeyelive.com/the-nordic-resistance-movement-interview-on-itel-radio-6-18-16/

...

Ja Jonas, faktiskt, det kallas att inte vara en liten AIDS infekterad bög, vilket då skulle vara motsatsen av dig.

On your knees Sweden


The slogan is "Mix and protect yourselves"

GAS THE EU

Fuck off back to Rotherham britcuck.

Alright fags, I am going to visit few relatives that happen to live in Oslo. I will be staying there for a few weeks at most.

How dangerous is to live there ? Can I even defend myself if some poor immigrants will try to cultulary enrich me ?

Depends on where in Oslo, it can be pretty fucked in some of the central parts, lots of drug addicts, they just let them roam free when I was there.

Så är Fria Tider fortfarande åt helvete för resten av er?

Noice…But I think your problem lies with the French

Good luck removing kebab…we're not

Jag får så ont i mina sidor av all denna humor.

Kul att de så kallade "normkritiker" helt plötsligt blev jävligt mån om familjer.

Skiten är fortfarande knullad.

Är det bara jag eller har friatider vart nere bra länge nu?

I mer än 24 timmar om jag inte minns fel.

Läskigt, undrar vad som kan ha hänt.

Enligt deras twitter så är det serverstrul.
Eller SÄPO, vem vet.

Försökte inte FBI i USA knulla (((Andrew Anglin))) ur sina servrar på något sätt?

Det vet jag ingenting om.
Skulle inte förvåna mig.

This is why we need to ban TV, obviously.

Här klubbar Björn Söder (SD) nya lagen – nu får Sverige EU:s tuffaste asylpolitik
Bara 30 år för sent.
friatider.se/h-r-klubbar-bj-rn-s-der-sd-nya-lagen-nu-f-r-sverige-eus-tuffaste-asylpolitik

Den nya “flyktinglagen” är upprörande!
motgift.nu/2016/06/22/den-nya-flyktinglagen-ar-upprorande/

Deporteringar när?

Väl skrivet.

Vad tror ni busfrön, kommer britterna avreja sig och gå ur EU eller blir det valfusk så de stannar kvar och dör ut?

Tror de stannar, den eviga anglon kommer kämpa tills han svettas blod för att få bli hanrejad.

S-nämndeman hotas efter krav på friande dom för våldtäktsman
friatider.se/s-namndeman-hotas-krav-friande-dom

– Det går till så att när man sitter och har en överläggning efteråt, sedan formulerar juristdomaren ordagrant vad man kommer överens om.


– Nej nej nej. Absolut inte!

Sådana här händelser får mig att fundera över hur många är det som reagerar som gör så att han känner sig manad att försvara sig? Eller kanske det bara är så att han är känslig då det är några få som skickar mejl till han?

Fast det är bra att alternativmedia blir mer ansedda som legitim för var dag som går.

Kommuner får kraftigt sänkta ersättningar för ensamkommande
friatider.se/kommuner-f-r-kraftigt-s-nkta-ers-ttningar-f-r-ensamkommande

Det är inte hot om det är fakta :^)

Inte så jävla konstigt.


Vikingen inom svensken vaknar.

Podcast Nationella #6: Jo Cox, tvångsäktenskap och åtalet mot Hillary Clinton

Får man hoppas att han blir hängd?

Till och med normies känner av hur förruttnad situationen är. Ha en bra midsommar.

Du också user, och se till att din fader dricker nog för att finna vettet.

Jag antar att de flesta "blåpillrade" människor ändå känner så innerst inne.


Redan?!

Tiden går fort när landet kollapsar.

Såg på TV4 nyheterna för en stund sedan då de intervjuade babbebarn (riktiga denna gång) om midsommarfirande, och de tyckte det var kul.
Skulle inte förvåna mig att de gjorde detta med tanke på lagen de röstade igenom igår.

100% kek.

God morgon kamrater!

Ni som varit lata och sovit har just missat den mest underbara natt jag kan minnas. Jag ser ut genom fönstret just nu i viss förundran. Är dagarna alltid varit såhär ljusa? Är det såhär saker ser ut när man inte bara känner konstant förtvivlan?


Som ni garanterat märkt vid det här laget så har det britiska folket de engelska och walsiska folken med stor marginal röstat för att lämna EU. Med alla vidlyftiga löften britiska politiker givit om att folkets röst absolut skall följas, under den tid de var övertygade att de goda aldrig skulle kunna vinna, så är det i princip otänkbart att de kan backa undan utträdet; det skulle vara totalt politiskt självmord inte bara för politikerna utan även för deras partier om de inte genomför vad det så dyrt utlovat.

Jag kan bara så önska att denna midsommarafton, Sveriges riktiga nationaldag, blir en ljuvlig upplevelse för er alla. Vi är många trötta själar som väl behövt detta.

Några rekommendationer, utöver att naturligtvis fröjdas med släkt och vänner:


1. Gå ut på nätet och borra efter salt! Judarna och deras lakejer har redan börjat vrida händerna så man tror att de skall börja brinna.

2. Ha på TV och radio och skriv ned tid och kanal när ni stöter på en fin saltåder så att vi kan gå in och ladda ner det för eftervärlden.

3. Håll koll på nationell nätradio, det kommer garanterat komma upp ett antal underbara avsnitt vi kan dela denna underbara dag.


4. Njut av att någonting går åt rätt håll för en gångs jävla skull!


Skål på er!

Börjar med Carlstein Bilderberg.

Det blev en hel seger på detta, trevligt.

Nu är det vi som ska ut, eller tror ni de riksdagsröstar att vi ska ta euron istället?

friatider.se/david-cameron-avgar
Storbritanniens premiärminister David Cameron avgår. Det meddelade han vid en presskonferens utanför 10 Downing Street idag på morgonen.


Tänk om det fanns en sådan politiker i sverige (kukbovén ska fan skinnflås).

La oss håpa det blir en Frexit, Nexit, Daxit og kanskje tilslutt en Svexit.

Frortie, Nutgang, Dudgang och Svutgång
Suoistuminen?

Låter som sexigt, kul med ordlekar.

Vi har ett par tusen, det är bara det att de aldrig misslyckats så fullständigt som Camron. Vi är fortfarande kvar och folkmordet kan fortsätta så det finns ingen anledning att dra sig iväg med svansen mellan benen på samma sätt.

Britiska nationalle hatar Cameron.

Fixit

Haha, fan alltså jag ger mig, ___ngelska funkar bra mycket bättre.

Var på gymmet och fick se lite på tv4 saltet om brexit.
Tydligen så verkar det som SD vill satsa på en svexit, och TV4 körde på som fan med skadekontrollen.

vi måste fan se till så att det blir verklighet

Jag tycker om elefanter, häftiga djur.

Experterna: Nu kraschar bostadsmarknaden
friatider.se/experterna-nu-kraschar-bostadsmarknaden

Jobben ryker

ÄNTLIGEN!!
TACK FARAGE!!!
TACK BRITREJSJUDAR!!!

...

Hoppas ni gubbar och gummor har en trevlig midsommar.

Än om ni sitter med eran familj och snapsar loss, eller super er redlösa med era vänner, eller sitter ensam vid datorn och samlar salt.
Så önskar jag er en glad midsommar och förhoppningen att detta är första steget in i ljuset.

Sedan så tycker jag att ni ska få lite hemläxa, att lära en all verser på nationalsången.

Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
Du tysta, Du glädjerika sköna!
Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.

Du tronar på minnen från fornstora dar,
då ärat Ditt namn flög över jorden.
Jag vet att Du är och Du blir vad Du var.
Ja, jag vill leva, jag vill dö i Norden.
Ja, jag vill leva, jag vill dö i Norden.

Jag städs vill Dig tjäna, mitt älskade land,
Dig trohet till döden vill jag svära.
Din rätt skall jag värna med håg och med hand,
Din fana, högt den bragderika bära.
Din fana, högt den bragderika bära.

Med Gud skall jag kämpa, för hem och för härd,
för Sverige, den kära fosterjorden.
Jag byter Dig ej mot allt i en värld
Nej, jag vill leva, jag vill dö i Norden!
Nej, jag vill leva, jag vill dö i Norden!

Så satans dumt, det finns minst, MINST, två års tid att omförhandla handeln DIREKT med England utan några konstiga direktiv från EU.

M-men rasisterna.

So I happen to live in Sweden Yes, and these are photos today from a relatively centrally located supermarket in a major city.

Let's play a game "find a Swede".

I know it's Midsommar and all the Swedes are in their cucksheds, but jesus fucking christ, just nuke it already, end the suffering.

Are you Swedish yourself?

From those pictures I'd say the guy in blue shirt in 2nd picture and that girl in sweater in 3rd picture are swedes for sure. So many shitskins and non-swedes though.

and by sweater I of course mean hoodie.

No, I am not Swedish myself (otherwise I would write in Swedish). I am white European though, working in Sweden Yes, contributing to the glory of this fucking communist system.

Every walk outside is a daily reminder of how bad things really got here. Brainwashed-to-perfection Swedish colleagues are not helping either with that perception.

I want to just run through that store screaming ALOHA SNACKBAR and seeing how many fishfaced progressive types get angry.

Nigger that's like going to a wallmart and say that the people there represents the American populace.

Hi, tell me where you live, if it's in close proximity enough to me I can come over to your home and stab you to death.

Otherwise, go back to Rotherham you worthless British cuckold.

It's really fucking bad some places. I'm from a medium westcoast town in Norway and just walking through the city any given day you see fucking somalis and kebabs loitering all over, as well as romani scum. And if you do see white people, chances are they're poles, which, while obviously a lot better, is still pretty fucking wrong.
And I can remember just some 15 years back when I was younger, it was still shitty with mostly junkies and old ladies, but at least there weren't shitskins all over. It's happened so fucking fast, and now the commune is literally throwing old people out of their pensioner homes to stick migrants in there instead. It really makes me worry for the future, do we even have enough rope?

I think the reason for that is that they don't work.
The good norwegian people is working and providing for their families and not being parasites.

Of course we do.

Only if you could come over and tell me that everything will be daijobu.

säkert..

Varför skulle du jobba om du redan får massvis med blattebidrag?

Det är en bra fråga.

You really think someone would do that, just go on the internet, and tell lies?

Seriously though, what are the chances that a shitskin living in Sweden would be on Holla Forums? Freshly imported kebabs and nogs are very busy enjoying the generous welfare.

Greenspan: Värsta dagen i mitt liv
friatider.se/greenspan-v-rsta-dagen-i-mitt-liv

SPRÄNGA JIMMISAR INKOMMANDE!!!

...

Vad är chansen att en utlänning i Sverige inte är en brunhuding?

I'd love to agree, but sadly, socialism has a way of corrupting the morals of society. Too many real Norwegians are becoming leeches as well, I know people that alternate between working, and then quitting and claiming welfare the next year (which is calculated from what they earned the preceding year) due to bogus health reasons.

On the other hand, at least they are putting strain on the welfare system which might hopefully bring it a step closer to collapse, who knows.


Somalierpakk e det versta skittet som finns. Pisslav IQ, lyge om alt for å importera heila familien inn og heile jævla klanen leve på velferd for resten av livet.
Hvis gud skapte mennesket så greide åpnebart satan å snike inn ein bæsj i skaperverket.

Jag blir överraskad (jag borde sluta med det) varje gång då somalierna lever up till stereotypen.
Det är fan otroligt att ett helt folk är totalt jävla värdelöst.

White skilled professionals do come here, there were quite a few both in my previous job and the current job.

...

Om du säger det så.

Bor du I Sverige så får du fanemig ta och lära dig svenska

Jag kan första lite, speciellt med Google Translate, hehehe.

I actually went to SFI before moving to a different city.

Shitskins galore, obviously, but here is the fun part: teacher was Lidija from Serbia, and school manager was Mohammed from who the fuck knows where.

Immigrants teaching immigrants how to be Swedish. And then there was that Syrian "refugee" sitting next to me, with his shiny new iPhone 6, and I'm there with some old 4 year old Android brick.

Already at that point I was suspecting that something is not quite alright with this system (redpill happened later).

Titta vad jag hittade

Jag har även hittat goda filmer på judetuben.

Att en sån liten sak kan göra en så glad.

Nån som vet om de finns nån svensk marschmusik med samma kraft som denna

Du skulle inte råka vara en negerbög?

Tack
Kan du hoppa upp och sätta dig på.

Själv är jag lite partisk till denna.
Det kan bero på att man lekte krig uppe i Boden.

Ja du nord/pol/ vilket vacker dag idag.

Här där jag bor skiner solen, och det blåser ett lätt bris som får den hissade fanan för svea rike att fladdra så vackert.
Sedan brexit så har dagarna börjat se ljusare ut.

Does SD support a leave by any chance?

Last I checked, yes.

Can't be bothered to click a specific article but according to this, yes.

nice dubs

Cool

För er som inte har läst Mein Kampf, så finns en ljudbok på svenska här
archive.org/details/39Avannons

Vet ni några anständiga och bra sidor man kan köpa torshammare på?

Känner egentligen inte till den mer än att jag blivit länkad den:
norskk.com/store/bronze-mjolnir

Är själv sugen på att köpa en.
Fast det hade varit roligare och känts mer meningsfullt att gjuta en själv.
Hade varit lite billigare också.

Den här är fan skräckinjagande.

Kuslig.

Skit i det, läste deras "info sida".
De är anti-rasister och homofiler.

Köp en Keltec SU-16A.

Haha du är skön vapenanon
Men nä inget jag är ute efter

Usch och fy, jag tror jag spyr.

Ja för fan, och så springer de runt och kallar sig vikingr.

Men du känner inte till någon smedja i närheten?
De kan säkert ta beställningar och om du frågar snällt kanske hjälpa dig gjuta själv.

Jag tror jag får göra det. Bor lite avsides men vafan, det löser sig.

Söt liten video jag hittade.
youtube.com/watch?v=K63PN2bxAXE

Skulle inte förvåna mig om ni har sett den, men skit samma.

...

Men nog kan vi breva den mer.

Man man aldrig breva för mycket.

frihandel med UK nu! JIMMIE FIXA SWEXIT NU!

friatider.se/asylsokande-ungdomar-bakom-sexoverfall-i-ostersund
Det var främst "asylsökande ungdomar" som låg bakom sexöverfallen mot kvinnor i Östersund under vintern och våren. Det säger Stephen Jerand, polisområdeschef i Jämtland, till Östersundsposten.


Nämen hoppsan, detta kunde verkligen ingen kunnat förutse.

Finns det någon som är överraskad?
Finns det någon som trodde någonting annat?

Tyskland: EU hotas av kollaps efter Brexit
friatider.se/tyskland-eu-hotas-av-kollaps


Fler avhopp hotar

Yep, then they are dumped in suburbs where the people are up to 80% shitskin because of White Flight. There is no way in hell they could ever be of any use. The mental gymnastics that libruls and other lefties engage in to justify this mess is hilarious.

Hörde också på ekot att bögvén tyckte att nu är det en tid att enas och för ansvar.
Brexit är det bästa som har hänt.

Efter brexit-hetsen: Nu vill två av tre svenskar vara kvar i EU
friatider.se/efter-brexit-hetsen-nu-vill-tv-av-tre-svenskar-vara-kvar-i-eu

Ska Sverige ska ut ur EU eller inte?
exponerat.net/ska-sverige-ska-ut-ur-eu-eller-inte/

Dom ska bara se sen vad som händer när vi drar igång mejmejmaskinen

Väldigt intressant att se skillnaden mellan undersökningarna.
Skulle gissa på att folkmening är mindre partisk än DN.

breitbart.com/milo/2016/06/26/milo-to-lead-gay-pride-march-through-muslim-ghetto-sweden/
Breitbart editor Milo Yiannopoulos has announced that he will be leading a gay pride march through one of Sweden’s Muslim ghettos in Stockholm in a few weeks’ time.


Vad tror ni om detta?
Ska bli kul att se SVT vinkla att superbögen Milo är högerextrem dödsnasist.

Enligt vem?

*Enligt ((((vem))))?

Enligt (((dem.)))

Sett denna skiten ännu?

Åter igen, välkomna till Holla Forumseuropean:s discord.

Inviten är aktiv i 18 timmar.

discord.gg/jdjvX

Bete er. De år goa gubbar men gillar inte onödigt skitpostande.

Jag fattar inte. Är den nån slags chatt eller? Har ju inte hänt nåt på en kvart.

Vilken tur att brittanien lämnar EU. Det kanske blir de som räddar europa.


Det är en typ av chatt. Folk skriver väl när de orkar eller har något att säga.

...

Vem vet vad som kommer att hända.

Vem kunde tro att britterna skulle lämna?
Vem kunde tro att de kraschar alla eu-länder utan överlevare?

friatider.se/polisen-ska-stoppa-sexuella-ofredanden-med-hj-lp-av-armband
Efter larmen om asylrelaterade sexuella massövergrepp på festivaler som We Are Sthlm lanserar nu polisen en ny kampanj. Polischef Dan Eliasson vill stoppa tafsningarna – genom att dela ut armband med texten "tafsa inte".


100% resistance mot våldtäkts armband. Negerns enda svaghet.

Vilken otrolig jävla mental gymnastik dom måste göra för att tro att ett jävla armband ska stoppa gyttjeskinn för att bete sig som gyttjeskinn.

Är det möjligt att träffa på en ung tjej utan en äcklig jävla tatuering i nuvarande årtal?

Ser väldigt sällan tjejer med tatuering faktiskt. De största problemet är ju att hitta någon som inte är en nyttig idiot.

Det är omöjligt, därför jag nöjt mig med att försöka hitta en nyttig idiot utan tatuering.

Är det möjligt att hitta en söt tjej som inte är en jävla rasförrädare?

Klart det är.
Det är ungefär lika sannolikt som att hitta guld i skåne, men nog går det.

Dubbla Hitler dubbletter bekräftar att det finns guld i Skåne.

Varför är våra trådar mycket långsammare än andra länders?

Kvalitet före kvantitet.

Om du är ung själv så kanske det är en idé att gå med nån idrottsklubb? Sportande människor brukar vara sunda.

Händer ju inge käbbeldrama i media eller politiken då det inte är dags för nåt val. Vi är nog för vana när det kommer till allt hanrejeri som pågår i landet.

Något borde hände snart så man kan böjra mejmejma lite.

Partiledardebatterna bör ge lite material.

När är dom? Dock tror ja inte de lär komma något positivt material från dom de lär bara blir mer hanrejerier som man måste oja över.
Kryddiga mejmejer är ju alltid trevligt dock.

Sant sant, hade vart bra med positiva saker som fungerar som propaganda. (Eller magi som resten av Holla Forums säger)

Har faktiskt inte det i huvudet.

68-åring utrustad med hagelgevär döms för dråp på hotfulla bröder
friatider.se/68-ring-utrustad-med-hagelgev-r-d-ms-f-r-dr-p-p-hotfulla-br-der

Båda av de dödade bröderna var beväpnade och hade hotat mannen att de hade för avsikt att mörda honom, man har alltså ingen rätt att försvara sig själv, han borde ljugit och sagt att de hade försökt attackera honom.

UR diskriminerade vita
friatider.se/ur-diskriminerade-vita

Ett ord som används för att beskriva en person som blir klassad av att vara av en ras trots att ras inte existerar överhuvudtaget. Så då söker UR en person som är specifikt av en speciell etnicitet som inte är av en speciell etnicitet utan bara antas vara det på grund av denna persons genetiska anlag.

Vänsterns mentalgymnastik är för mycket.

Om du trodde det var mentalgymnastik, så läs detta.
Hur fan har inte normisarna vaknat ännu?
Är de helt efterblivna?

Bonnier vill stoppa folkomröstningar
friatider.se/bonnier-vill-stoppa-folkomr-stningar

Det är alltså i en nations ödesfrågor som folket inte ska få bestämma.

Men inget skydd för den etniska majoriteten, eller att de ska ha någon rätt att existera alls, för tanken av att vita människor skulle ha någon rätt att existera är ju definitionen av rasism.

Kasta inte sten i glashus nu, herr jude.

>Demokrati är fel när det inte leder till de resultat som jag vill ha.

Företag är privat egendom, men de regleras av staten. Och tack vare att det inte finns något folkligt inflytande över domstolarna, utan att de endast styrs av PKitismens inavlade övertygelser så får man beslut som i >>6518741


Jag frågar igen, hur fan har inte normisarna vaknat ännu?
Hur jävla efterbliven är pöbeln?

...

...

...

Svenskar vill låna ännu mer
friatider.se/svenskar-vill-l-na-nnu-mer


Bara

Brexit skynda verkligen på (((deras))) agenda.

Jag är så jävla arg.

I detta piss land, så förväntas du att bli attackerad och mördad.

Det är så i nästan alla EU länder, jag kommer ihåg ett fall från England där en bonde hade skjutit två beväpnade inbrottstjuvar, och han åkte in i fängelset i 20 år för "mord".

De här är en sak jag har kollat lite på vi sidan av, de här med lån. Hur är det ens möjligt att sverige klarar sig. Jag menar typ 95% av alla pengar är ju inte ens pengar utan bara löften av banken att ge pengar. Alla är jätte belånade, staten är tämligen belånad och förut de så har dom det efterblivna systemet att dom tar mer lån för att betala gamla lån. Lite roligt nog så kanske de faktiskt är invandringen som håller den här skutan flyttande ty de måste komma mer och mer pengar i omlopp för och de krävs mer lån att klara av att ta hand om de här undermänniskorna.
Frågan är ju bara hur länge de här skiten håller. Men de kan bara sluta i 1920 Tyskland med super-depression.

De här blev jävligt svamligt men så jaja.

Ja, han gjorde misstaget att blanda in polisen.


Dom allra flesta i mitt umgänge som har lånat för bostadsköp, har ingen tanke på att kunna betala igen lånet. Dom ser det som "gratis" pengar, vilket dom självklart kommer att tjäna igen, vid nästa bostadsköp. . .

Allt är ju bara låsas pengar. Och om man inte kan kan hantera räntan(vilket man aldrig kommer göra i slutändan) så är man fast i (((bankernas))) våld för alltid.
Jag bara undrar hur ett system som i stort sett enbart är byggt på monopolpengar och lånekapital ens kan fungera.

...

AAAAAHHHHHHHHHH

Mycket.


Det kanske var hans hanrejsgrannar som ringde.
Jag skullle gissa på att städa upp två individer av mörk karaktär tar sin lilla tid.

Ja du.

Så alltså EU och medlemsländerna skall fortsätta att vara demokratiska, man måste bara förhindra att demokratiska beslut kan få någon inverkan.

Fantastiskt.

Oändligt trög och primitiv.


Därför att pengar inte har något eget värde. Även om du har en guldmyntfot så är de faktiska pengarna du använder bara något du tar emot eftersom du litar på att du kommer kunna byta in dem mot något du behöver senare, vilket är hur det faktiskt bör fungera. Pengar är ett verktyg för att underlätta handel, inget annat.

Att judarna fritt får trycka egna pengar (så länge de lånar ut dem) och att de lyckats lura in i folk att de måste betala får att tillgång till något som juden trollat fram utan någon som helst egen kostnad har egentlinget ingen betydelse för valutans faktiska varande; även utan judar så skulle sedlarna i handen fortfarande vara monopolpengar - du bara antar att du kommer få byta in dem mot något senare.

FL;LI: Systemet fungerar eftersom de parasitiska organismenarna (judarna) som angriper vårt kollektiv är relatiivt fåtaliga och eftersom att majoriteten av den ariska befolkning fortsätter att ge kronan ett faktiskt värde genom skapande arbete.

Jag fattar allt de där med pengar. De ja inte fattar är hur folk vill belåna sig mer och när kommer kollapsen.

Grabben.

Därför utan lån skulle majoriteten leva i skitiga lägenheter utan vare sig bil eller några transportmedel.

Helt enkelt för att man har höjt priserna på bostäder något enorm under de senaste decennierna till den graden att även som två medelinkomsttagare måste du låna pengar för att ha råd att ha en bostad att bilda familj i.

Vi är ett fruktansvärt fattigt folk egentligen om man utgår ifrån vad vi verkligen äger utöver våra belånade ting. Våra resurser blev utsålda till privata intressen för att upprätthålla lånen och få regeringen att se bra ut i några år. Men faktum är att vi är fattiga och panka, skattade upp över våra öron och får väldigt lite tillbaka för all skatt vi betalar. Utöver det är nödvändigheter otroligt jävla dyra.

Inte konstigt att en stor del av befolkningen under 25 fortfarande bor hemma.

Jag lever i drömmen att de svenska folket inte är helt förlorade

Undrar ifall allt är så förbannat dyrt och att vi har så förbannat höga skatter är tack vare att vart man en vänder sig så är det alltid någon ränta och lån man ska betala.
Som någon ekonom sa: Mänsklighetens kollaps kommer komma tack vare att man inte förstår exponentialfunktioner

Det är inte förlorat, men det behöver någon som leder dem.

Visst är de så. Med en stark ledare är det mesta möjligt.

2 sammanskrivna ord: ränteavdrag

Ett ord: ränta

Polisrapport: Män med "utländsk härkomst" letade kvinnliga offer på Summerburst
friatider.se/polisrapporten-man-med-utlandsk-harkomst-letade-kvinnliga-offer-summerburst


på västfronten intet nytt.

"En våldtäkt i området så blir det kravaller"
friatider.se/en-v-ldt-kt-i-omr-det-s-blir-det-kravaller

Fan vilken feministisk fittstad Stockholm är.
Och fan vad bögiga de jävla Stockholmsfittorna är, de kan fan inte tala utan att nämna feminism och "problematisk kvinnosyn".

Problemet är blattar, oavsett vad de tycker om kvinnor.

Är inte så kul längre när de händer en själv.

Fan vad dött det är här inne.

Klockan är ju relativt mycke

Har varit dött ett bra tag.. Kanske för många som bara lurar i vassen och inte vågar breva?

Usch vad deppigt det är att tänka på det här.

Så djupt som våra politiker grävt vårt hål, och så efterbliven som gemene man är kring det här, kommer det ta många år att vända skutan. Att göra det hela ogjort känns omöjligt.

Lyssnade på radion häromdagen, "Erik Lundin" var gästredaktör hos SR. Hördes direkt på rösten att det inte var en etnisk svensk, och sedan började han tala om sin rapp-karriär.. Varför är svensk public service så jävla genomcuckad?

Ja, jag vet, idiotin hos gemene man grundas i att skolan indoktrinerar de små i multikulti-filosofin från dag 1. Flera årtionden av folkskolning har nu burit frukt. Hur kan vi vända på den trenden?

Glömde bild.

När väl de här korthuset börjar rasa så kommer de gå fort. När de går ut över alla personligen som vid en ekonomisk kollaps så är de lätt att leda ett folk, ty då är dom villiga att bli ledda. Vi pratar om nordgermaner här och vi vet alla vad vi är kapabla till så fort våra bojor faller.
Sen att faktiskt ändra samhället på en fundamental och spirituell grund tar minst 2 generationer.

Vi tänkte hemskola då vi följer en del principer som inte går att jämka med det moderna skolväsendet, tyvärr betyder det att vi måste flytta här ifrån. Vad ska man göra?


Vi tror ju på ödet och låter det avgöra, om vi nu får ett felaktigt barn, är det vad vi förtjänar.
Fördelen är ju att frugan är relativt ung i allafall(24).
Vi gjorde samma sak med vår son, han är väl en av de få svenskarna som inte blivit ultraljudad, tror inte det gör någon skillnad, vill bara inte ha det i mitt liv, tror inte vi skall ha tillgång till all vetskap, tänk om man tar beslut man inte borde och annars inte skulle.
Har hört gott om historier hur folk fött helt friska barn som de blev rekommenderade att döda.

Tack för de fina tankarna, hoppas ni har en skön sommar och jobbar hårt med att förbättra era svaga sidor och dela med er av era starka!

Det är lätt att tappa hoppet, men ge inte upp, varje dag skapas en bättre grund att bygga upp samhället vi förtjänar.


Nä, låter judiskt. Man tar ansvar för de svagaste, annars är man en neger.

Glad sommar, se till att få massa sol, då får vi vitaminer som räcker hela året!

Min vaktchef i mitten där, men det är airsoft.
Galet vad de bränner deg på sina leksaker.

Det är fan en bidrift att de kan vara så blinda för deras hyckleri.
Som vanligt så går multikulti jävlig bra när man inte behöver se den.

Jag har börjat på en praktik, så det blir att gå och lägga sig tidigt för min del.

Du låter som ett jävla fruntimmer, efterblivna är inte riktiga människor, de borde inte existera.

Han kanske menade svenskar som har de svårt i överlag?
Jag kan hålla med dig lite om efterblivna människor. Personligen så vill jag inte att de ska behöva lida på det sättet.

På tal om efterblivna.

friatider.se/ny-studie-st-rre-h-lsoproblem-f-r-homo-och-bisexuella
Amerikanska bögar, lesbiska och bisexuella har fler problem med både den fysiska och psykiska hälsan än deras heterosexuella landsmän visar en ny studie från National Health Interview Survey.


Kex så det ryker om det.

friatider.se/efter-pridesatsningen-kd-f-r-s-msta-resultatet-n-gonsin
Socialdemokraterna ökar kraftigt i Novus senaste opinionsmätning som publiceras av TV4. Värre är det för Kristdemokraterna som efter det kontroversiella Prideutspelet får sitt sämsta stöd någonsin i en Novusmätning.


Är det the wind som is vänding, eller är det bara en tillfällighet?

friatider.se/cameron-massinvandring-orsakade-brexit
Det var missnöjet med "massinvandringen" som fick britterna att rösta nej till fortsatt EU-medlemskap, säger premiärminister David Cameron enligt TT.

Nämen, har bubben börjat tänka?

Sen kom det jävla stolpskottet också.

Sedan så retweetade Friatider denna individ twitter.com/FemmeFataleSwe
Är detta som någon känner igen sedan förr, eller är det en hora som bara vill få uppmärksamhet genom att vara "kontroversiell"?

>twitter.com/FemmeFataleSwe
Gud vilken hora.

Verkade som vi missade denna i all uppståndelse.

friatider.se/kramkalas-n-r-sverige-fick-plats-i-fns-s-kerhetsr-d
Efter tio års kamp har den svenska regeringen lyckats med sitt mål att bli invald som icke permanent medlem i FN:s säkerhetsråd. Positionen är inte helt meningslös.

Mycket odlande för inget skörd.

Jag tänkte på det när jag såg hennes instagram med träningsbilder och plastiga ducklips.

Tycker synd om hennes barn.

Fan, tänk dig att ha en sådan jävla bimbo till moder.

Nej usch.

Skrämmande att FI har 2,4%

Hon verkar var en
person

Bara om man skall försöka driva igenom naturvidriga judisk perverssioner. För NSDAP tog det cirka 3 år att få hela samhället genomsyrat av arisk anda.

Det är samma fenomen som får folk som varit PK hela livet att slå om på ett mynt när de fått höra att Abdullah antastat deras dotter. Det behövs livslång total hjärntvätt för att pumpa in judisk smörja i folk, eftersom det går tvärt emot alla mänskliga instinkter, medan det motsatta förloppet kräver ytterst lite eftersom de naturliga instinkterna kommer att driva på processen med oerhörd kraft.

Att gå från dagens förvirrade feminism till ett allmänt accepterande av att kvinnor inte skall ha någon rösträtt skulle ta 3 månader om man plötsligt började visa den biologiska sanningen i media istället för konstant lögnpropaganda, för det skulle bara bevisa vad alla män innerst inne känner. Att driva ett samhälle såhär långt tvärs emot vad folk känner har dock tagit årtionden.

Nästan allt av (((F!s))) stöd kommer från (((Stockholm))).

Att starta ett nationellt uppvaknande kan man göra bara på några år med rätt ledare (se NSDAP) Men att få ett samhälle helt enligt den nordiska myten tar minst 2 generationer.

Spot on.

Kvittar egentligen vart rösterna kommer ifrån de är bara skrämmande att folk röstar på dom jävlarna.
Till skillnad från de flesta har jag läst de flestas partiprogram och deras är ju helt klart bland de mest avskyvärda som finns.

SWE: Shilla lite till för dem som är intresserade. Ni är välkomna till Holla Forumseuropeans discord. Inviten är öppen i 24 h.

FIN: Spurodt myös tervetulleita Holla Forumseuropeanin discordiin kutsu voimassa 24 h.

ENG: For anglo speakers. You're welcomed to the Holla Forumseuropean discord invite is open for 24 hrs.

discord.gg/UjD9e

Varför spammar ni denna skit?

För att vissa vill snacka med andra som har liknande åsikter. Om du inte vill så är det ingen som tvingar dig. Skjut dig själv eller håll käft.

Bara jag som finner dagens svenska kvinnor fruktansvärt motbjudande. De flesta unga kvinnor nuförtiden har legat runt med minst 5-10 män. Fan äckligt.

Fan vad vilken pissig liten bög du är.

Gå och slicka måna Sahlins upptorkade fitta, ditt inavlade lilla skitglin.

Nej user, du är inte ensam.

Mona*

Jag kan bokstavligen inte ha kul i längre än 1-2 timmar för jag börjar alltid tänka på västvärldens kollaps

Vilka aktiviteter engagerar du dig i som du tycker är kul?

Må Tyskland ta tillbaka Preussen från polackerna.

Jag känner till den känslan

...

Någon negerbög har redan brevat detta.
youtube.com/watch?v=fc-DgRO1SrQ

Tänk på hur gloriöst vi kan göra det efter denna kollaps.

Denna negerbög var jag

Eller vafan pratar jag om. Skit i vad jag sa.

...

...

Se

...

Araber mer jämställda än svenska ingenjörer
friatider.se/araber-mer-j-mst-llda-n-svenska-ingenj-rer

>74%
Det förklarar en hel del saker.

Teknik ratas

Så problemet är inte brist på ingenjörer, utan brist på KVIIINOOR.

Rätta mig om jag har fel, men är det inte så att i fattiga länder så söker sig kvinnor oftare till mer tekniska utbildningar och inte genusflum som de bortskämda asen i väst gör?

Jo exakt, ju mer "jämställt" ett samhälle är, desto större andel av kvinnorna kommer att söka sig till stereotypiskt kvinnliga jobb.

Källa: Hjärnevask.
Ett norskt program, finns på judetuben.

Det är bra skit.
Skulle behövas ett sådant i Sverige.

Nu går de lite segt här tycker ja

Ingen som snackar om att våra kvinnor (och män med för den delen) misslyckas grovt med deras absolut mest fundamentala roll.

Familjebildande.

Aj, måste komma som en överraskning för alla dessa ekonomer som inte kan visa upp någon fin statistik över något sådant, det får ju inte ekonomin att rulla (i nuläget, ge det tre generation och du har färre konsumenter…).

Detta jävla samhälle alltså. Man blir fan ledsen när man tänker på det.

Ska man skaffa ett twitter för att bryta lite röding salt?

Elände och misär banar vägen för framgång och storhet

Ja user, om du känner för det.

Vi borde bli bättre på att trigga twitter med rödpiller tycker jag.

...

Varför är allting skit?
Jag vill ju bara ha ett jobb som betalar någorlunda väl, en söt fru, några barn, och att äga vapen utan att staten ska blanda sig i mitt liv.

Varför?
Varför gjorde våra förfäder detta till en omöjlighet för oss?

Beror på hur långt du vill gå, men jag tror att bristen på krig är en orsak.

...

liveleak.com/view?i=38b_1258230459

Jag hade en fin dröm en gång.
Jag drömde att jag och en söt blond flicka gick hand i hand genom tredje riket.
Det var en fin dröm,

...

Ärligtsagd så verkar äktenskap och trogenhet aldrig ha varit nåt skandinavier har varit särskilt måna om.

Jag hittade juden!

Säg mig Schlomo, vad vill du här att göra?

Baserat på vad?

Men vi kör på din linje, Knulla runt,kröka, knarka ner sig. :^)

Herr ekostein har säkert tittat på "Vikings" och fått för sig att det var verkligen så förr i tiden.

Sannolikt, det eller så har user gett upp tanken om en tjej/familj.

Jag kan inte klandra honom.

Bara vad jag upplevt här ute i glesbygden i par decennier. Kalla mig snarare WT än jude men i slutändan ändrar det inte på faktumet att folk knullar omkring som galna.

Som glesbygdsbo så kan jag hålla med om detta.
Runt knullandet kan bero mycket på att all skitmedia osv pumpar ut att supa och knulla är bättre än att skapa starka familjeband.

HELVETE
HELVETE
HELVETE
HELVETE
HELVETE

?

Väl, vad fan är det du skriker om?

NEGERRIKE 4 ISLAND 0

Så Island blev knullade i röven av vilka?

Negerrike.
De äckliga frankerna

Ah, väl det är synd.

Också: ´dubsen konfirmerar, frankland = negerland.

Bondläpp då. Skämt å sido, när folk har mindre saker att distrahera en, så ökar runt knullandet och supandet (hembränt) Men så ser det ju även ut här i Storstan. . .

Jag själv har slutat inbillat mig att hitta någon och starta en familj. Fast jag försöker att avstå att ligga runt, svårt då man har ett Ex som särar på bena så fort hon är full.

Då var hon antagligen även otrogen mot dig, ett flertal gånger.

Massviss med tjack häromkring dessutom. Får fram horan i vilken kvinna som helst.

???

Ha, ja kanske. Hon har ju varit otrogen mot sin nuvarande.. med mig…. Till mitt försvar så sa hon att hon var singel.

Olika amfetaminer, främst dom man kan skjuta.

Nä, jag tror nog att de flesta svenskar inte förtjänar att leva ojsvä.

Hon(även jag) är en degenrate. Därav så sa jag till henne att dra åt helvete. Inte första gången hon kommer tillbaka och drar ner mig i skiten.

Nej nu får det bli en liten paus av Nord/pol/, Måste packa ryggsäcken klart, så man kan komma iväg på min fjällvandring. Ha det!

Trygg uppväxt du måste ha haft då. Skiten du upplever här ute skulle nog få dig att rulla ihop dig i fetus ställning. Sluta beskyla människorna som försöker hantera istället för stockholms judarna som orsakat den sjuka folkssjälen.

Ha det så kul med traskandet.

Som vad?

Också:
Det heter foster på svenska.

Och jo, ha en god vandring, varit ett par år sedan jag gjorde det sist.

Jag hade tänkt att fara till kebnekaise.
Är det någon som har gjort det här? Det känns som en trevlig upplevelse.

Har inte varit precis vid kebne men jag har varit i trakterna

lol men orka då din pissnödiga pedant fan tänker jag bjuda på misären som befaller folk omkring mig. Bara låg energi.

Ge mig bara ett bra exempel på misären du sett eller upplevt.

Och det är inte mitt fel att du inte kan svenska.

Nä tyvär, tänker inte roa dig med sorgporr.

så du är full med skit?

friatider.se/anders-danielssons-hanfulla-utspel-sverige-har-inte-knackts-av-asylkaoset
"Sverige har inte knäckts av asylkaoset". Det sade Migrationsverkets generaldirektör Anders Danielsson i ett anförande i Almedalen under söndagen.


>@Migrationsverk Jag har flera vänner som blivit av med sina boende pga av just detta #NYVERKLIGHET?
>— NifelYO (@NifelYo) July 3, 2016

friatider.se/pernilla-andersson-om-tafsandet-vad-fan-ar-det-som-hander
"Vad fan är det som händer?" Det undrar artisten Pernilla Andersson i ett blogginlägg apropå de sexuella massofredanden som anmäls på festivaler i Sverige.

Vafan, funkar inte armbanden? Nä nu jävlar ska jag skriva ett argt brev och vänligt men bestämt kräva mina pengar tillbaka.

Har tråden låsts? Finns ingen "svara" kvar..

Och ja, det är invandrarna. Det är de som våldtar kvinnor på festivaler. Hur hon nu inte kunde förstå det..

Till killen i glesbygden.. Så jäkla vanligt är det inte där ute att man endast knullar runt och dricker alkohol.. Jag har träffat en nymfoman som bodde på en bondgård dock, men det är ju annorlunda. Andra kvinnor som jag har träffat därifrån har haft 1-2 pojkvänner och slår sig sedan ner och förlovar sig när de är väldigt unga.

Vad snackar du om?

Det var inte bara tråden.. Vad fan är det för fel på Holla Forums? Fullkanalen har gått rakt till helvetet sedan Jim tog över. Det här händer hur ofta som helst.. Ingenting laddar och man kan inte skriva som vanligt.

Väv grabben

V
Ä
VÄV
Ä
V

R
A
S
I
M
M
I
J

A
N
I
MINA JIMMISAR
I
N
A

J
I
M
M
I
S
A
R

V
Ä
VÄV
Ä
V

...

Det roliga är att killen i grön tröja visas senare utan att ansiktet suddas ut. Så man vet exakt vem det är..

Antifa var ju jävligt löjliga.. Polisen ingriper inte förrän SMR puttar tillbaka en av de och det är mot SMR som polisen attackerar. Det borde säga en del till de som nyligen har vaknat upp.

Sverige har verkligen blivit mer spännande på senaste tiden :^)

Gubben

Vad paff jag blev när polisen var trevlig och blonda kvinnan sa "stå på er".

V
ÄV
VÄV
ÄV
V

VÄV
ÄVÄ
VÄV
ÄVÄ
VÄV

Varför maskerar sig Antifa? Det är inte så att de gör någonting kontroversiellt.

Tror de verkligen att de är "den lille" som står upp mot det onda nazi-etablissemanget? Jävla rollspelare.

Jomen visst?
Elden stiger och floden kommer.


Maskeringen gör att de blir av med sin individualitet.
Utan sin grupp och naken i sin person är en antifait maktlös.

För att de är fega.

Men de har inget att vara rädda för. "Nej till rasism" är den minst kontroversiella åsikten man kan ha.

De är rädda för oss, fastän att staten och nästan hela samhället är på deras sida.

De är enligt deras natur ynkryggar, de kommer alltid att vara rädda för oss, oavsett omständigheterna.

De är så patetiska.

Det* är i* deras natur [att vara]* ynkryggar.

Blev lite fel där.

Det är skillnad på att vara rädd och att vara feg.

friatider.se/v-rmlandspolisen-pekade-ut-flyktingbarn-tvingas-backa

friatider.se/tafsare-p-festival-bar-polisens-tafsa-inte-armband

friatider.se/noll-sexbrott-p-stora-festivaler-i-finland

Festival kul.

friatider.se/kesson-har-starkast-varum-rke-bland-partiledarna
Enligt svenska folket har Sverigedemokraternas Jimmie Åkesson det starkaste varumärket bland alla riksdagspartiernas ledare. Detta enligt en opinionsundersökning beställd av intresseorganisationen Sveriges Annonsörer.

friatider.se/f-rre-p-ven-homosexuell-lobby-p-verkar-vatikanen
Katolska kyrkans förre påve Benedictus XVI uppger i sina memoarer att det finns en ”homosexuell lobby” inom Vatikanen som vill påverka beslutsfattandet inom kyrkan.


Deus Vult

Baserade motgift ojsvä.

Har aldrig förstått mig på dom. Dom verkar vara en bunt hanrejer. Lite för mycket åt alt-höger hållet enligt mig.

btw
ny tråd nån

Hurså?

Lite för mycket åt alt-höger hållet enligt mig.
Dom är ju inte helt förjävliga de är inte de jag säger. Men dom går en lång bit fast inte ända fram vilket gör mig irriterade och då blir helt plötsligt den lila biten dom har kvar väldigt mycket större och mer uppenbar.
Sen så verkar de lite som en pseudo-intellektuell cirkelrunk.

V
VÄV
VÄVÄV
VÄV
V


Jag håller med om att de kan vara något svaga, men de gör ett bra arbete, och jag tycker om att lyssna på dem.

Här förlorar Expressen i Europadomstolen: Rätt döma Mattsson för vapenbrott
friatider.se/h-r-f-rlorar-expressen-i-europadomstolen-r-tt-d-ma-mattsson-f-r-vapenbrott


Kex

Jag snickrar ihop en tråd.
Några ideér på utgåva eller bild?

Kåta landshövdings utgåvan.

Ny kåt tråd

...

Vi får försöka igen, imorgon.

Fanns det inte något program på SVT som handlade om vithetsprivilegium? Borde finnas lite skratt att hämta därifrån.

Jag vet inte om jag ska skratta eller skrika huvudet av mig.

Vad fan är detta?
Vad fan är fel med dessa "människor"?

RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Vafan är detta?
Tog bög vaktmästarna bort den?

Jadå, synd på en fin trådstart bara


Nä, bara för få bögbrev.

Jag har en liten fundering som ni kanske kan hjälpa mig att besvara.

Jag antar att de flesta här vill ha en söt blond flicka att starta en familj med, men vad gör man om de i näområdet redan är upptagna?
Går det bra med en söt brunhårig flicka istället då?

VÄV

Är du lite speciell user?

Tidigare anställd: Migrationsverket måste göra om alla asylbeslut
friatider.se/tidigare-anst-lld-migrationsverket-m-ste-g-ra-om-alla-asylbeslut


Vänsteraktivister anställdes

Anställda invandrare gynnar egna gruppen
Ett tredje problem för rättssäkerheten, enligt Putilov är hur handläggare med invandrarbakgrund använder sin myndighetsmakt för att gynna den egna gruppens ställning i Sverige.


Ingenting vi inte redan visste, men det är bra att det får exponering i media.

Kanske, kanske inte. Det beror på vem som frågar.

Är du blond själv user?
Blonda må ha lite hörgre IQ naturligt men tekniskt så är man av Jarls ätt bara man har ljust hår, står inte blont.
Har du blå ögon bör endast blå eller grönögda damer vara på din lista dock.

Jag otroligt liten aning om hur det här med gener fungerar.
Fan att skaffa fruntimmer ska vara så jävla omständigt.

Den som ändå kommit så långt att det enda svåra var att hitta bäst gener. :^)

10 brev kvar nu

friatider.se/kds-nya-tuffa-tag-vill-tvinga-bidragstagare-och-asyls-kare-jobba-utan-l-n
Efter den senaste tidens usla resultat i opinions­mätningar signalerar Kristdemokraterna nu en högersväng. Under sitt tal i Almedalen på onsdagen föreslog partiledare Ebba Busch Thor bland annat att socialbidragstagare och asylsökare ska tvingas utföra oavlönat arbete.

Har KD blivit nya SD? Eller är det ett desperat försök att fiska röster?

friatider.se/domstolens-beslut-inget-hatbrott-att-skrika-jag-hatar-vita-och-sl-ner-vit-kvinna
En domstol i Calgary i västra Kanada har dömt en kvinna som tillhör den kanadensiska ursprungsbefolkningen till sex månaders fängelse för att ha slagit ner en vit kvinna samtidigt som hon skrek att hon hatade vita människor. Men det är inget hatbrott, anser domaren.


Kom ihåg att raser finns inte, men rasism är ett stort problem och vita människor har ingen ras.
Det är bara bruna som har ras.

friatider.se/kriminolog-tv-spel-bakom-v-ldt-kterna
Det är tv-spelens fel att det begås så många sexuella övergrepp på festivaler i Sverige idag. Det skriver kriminologen Maria Dufva i en debattartikel i Aftonbladet.

Dagens mest korkade går till denna. De verkar inte vara så svårt att bli kriminolog.
Kanske därför alla araber har mobiltelefoner, de lär sig hur man våldtar och självmordsbombar genom angry birds.

Hon tappade jättemycket efter hon körde upp sin näsa i röven på homosexuella under sitt pride utspel, så nu låtsas hon att hon är höger för att få tillbaks lite av de hon tappade.

Du låter som en neger.

Att ta hand som de svaga är ett nordeuropeiskt drag. Men de ska inte hyllas.


Vem är du att bestämma vad lidande är?
Jag tycker att leva som en fullt kapabel och vacker vit man med en ung familj är höjden av lidande. Så mycket oro, så mycket ånger över vad kunde ha varit.

Jag tycker många internet svenskar låter lite salta, ska sparka nedåt och skulle väl kasta sina fränder till vargarna så fort ett bättre erbjudande lades framför dem.

Skärp till er.

Det tycker du endast eftersom du har blivit hjärntvättad av detta samhälle till att vara en feminiserad liten bögfjolla.

du låter som en överviktig fjolla som försöker låta tuff på internet.
Vad är problemet med att låta efterblivna leva?

Du är i typ, problemet med den nationella rörelsen.

Driver bort moderata, lockar in psykopater.

Tror respekt för allt liv, helt som trasigt är en naturlig del av livet och inget som tillkommer av hjärntvätt.

Saltigt värre. Men jag har ju allt du inte har, så jag kan kanske ha råd att vara ödmjuk medans du, i ditt förskräckliga liv, bara har råd att sparka nedåt.

Jag tycker dock att man skall betala för sina egna missfoster, inte låta andra stå för notan.

Om något tyder på framgångsrik hjärntvätt är det ditt språkbruk och dina tankebanor.

Nationalsocialism handlar om att folket går samman och gör vad de kan för att lyfta de svagaste så att nationen som helhet kan bli så mycket starkare.
Samtidigt framställs de bästa av de bästa som exempel, och försöker hjälpa andra upp på sin nivå.

Att sedan de som kommit till denna värld med utvecklingsstörningar inte kan ta sig så långt gör inte att deras värde är noll.
Ofta kan de mycket mer än vad de gör idag, på grund av att den moderna människan daltar med dem och behandlar dem som eviga bäbisar.
Allt beror klart på hur grav störningen är, men industriarbete är ett bra exempel på vad de kan klara av.
Sedan finns det klart de vars hjärnor är normala men är fast i ett kroppsligt fängelse, men då får vi ju också börja avliva de som blivit förlamade.

Nej user, vad som behövs må vara en frångång från det feminiserade bögfjolleriet som du så vackert uttrycker dig, men det innebär inte riktigt vad du tror.

håller med!
Shocktrupper med horder av downs syndom folk kommer tillslut vara räddningen!
Skämt åsido, kul med någon vettig på sin sida.
Skulle hålla ryggen fri för varje dag i veckan!

Så lyder hela ditt argument, det finns ingen anledning att ha dem vid liv, de kan aldrig bli någonting.

Det du säger är exakt samma sak som sockärringar säger om blattarna.


Är en ideologi utvecklad genom att applicera evolutionsteori på människan, vilket är varför Hitler hade de efterblivna avlivade.

Hur fan ska du få mongoungar med downs, och människor med IQ på 70 till produktiva medlemmar av samhället?
Det går inte din jävla bög.

Jo, det gör det.

Detta är exakt vad konservativa (cuckservatives) i USA säger om negrer, du har fel, de kan aldrig åstadkomma någonting, de är helt värdelösa.

Nej, de skulle inte klara av det.

Nej, inte om personen inte vill det, om de varit goda medlemmar av samhället så förtjänar de att få bestämma över sitt egna öde.

Det feminiserade bögfjolleriet är vad du tror på, det är din ideologi.