KANG thread

Jaxon Stewart
Jaxon Stewart

KANG thread.

All urls found in this thread:

mediafire.com/file/g1lz4s7hpbdby98/Chapter 28.zip
yawaspi.com/yuzumori/comic/037_001.html
amazon.com/Bourbon-Pappys-White-Lightnin-Sauce/dp/B000NL3YX6
youtube.com/watch?v=eyBIFeqMokY

Lucas Harris
Lucas Harris

3rd best animu girl

Joshua Turner
Joshua Turner

WEwas

Ryder Bailey
Ryder Bailey

*wuz

You bigot.

Joshua Moore
Joshua Moore

who is number 2?

Evan Allen
Evan Allen

or, they weren't and it's one of the stupidest things a rapper has ever said.
lil john has more sense.

Charles Ortiz
Charles Ortiz

who is that?

Caleb Wood
Caleb Wood

Mashiro Shiina from Pet Girl

Jaxson Powell
Jaxson Powell

missed my stop
Have to walk half a mile back
Have to wait half an hour for the next bus in the freezing cold
Grumble grumble

Alexander Jenkins
Alexander Jenkins

taking the bus to go fuck a fatty

Kevin Morgan
Kevin Morgan

Fish who are you going to go fuck?

Gimme the deets so I can lmao

Camden Perry
Camden Perry

when is the last time you had sex that wasn't playing pretend on the internet

Christian Cook
Christian Cook

"Next stop: SeaWorld."

Jack Collins
Jack Collins

shouldn't that be kangz?

Isaac Stewart
Isaac Stewart

oh, I shall look into this show.

Chase Sullivan
Chase Sullivan

go tem

Jose Lee
Jose Lee

When was the last time you did anything that wasn't manning the gloryhole at your "gym"?

David Butler
David Butler

Excuse me for not being up to date on black people memes.

Jeremiah Garcia
Jeremiah Garcia

you know id think you would be better at coming up with insults after being on the internet for like, most of your free time
guess the meth fried your brain

Colton Rodriguez
Colton Rodriguez

why not be celibate?

Angel Cruz
Angel Cruz

It is one of my favorites

James Wright
James Wright

danky kang

Adrian Sanchez
Adrian Sanchez

Because being in random discords 24/7 is much nobler.

Jace Barnes
Jace Barnes

meth is a hell of a drug bro you better stay away from that shit

Thomas Jenkins
Thomas Jenkins

thats like poor people nigger heroin

Noah Rivera
Noah Rivera

Should have warned him 5 years ago tbh.

Brandon Young
Brandon Young

Im on my way home right now

Some homeless guy actually offered me meth on the way to her place. Gave him the address to the rehab I work at.

In hindsight I should have just called the cops when I was out of sight because then he would have been forced to go.

Joshua Brown
Joshua Brown

You literally live in your parents' basement smoking pot, refusing to see the light of day and shower for days at a time.

Shut up.

Adam Long
Adam Long

was it berenstein or berenstain guys?

Thomas Morris
Thomas Morris

berenstain

Isaiah Adams
Isaiah Adams

so you are original to this universe.

Sebastian Sullivan
Sebastian Sullivan

Wish you totally missed it dude

I forgot my friends internet has like some Candian IP or some shit so I decided to post as you and was talking all this mad shit on Ikt, he thopught it was you so he was a sadboi lmao

Rin wouldn't stfu about adding him on LINE so I added him

Joseph Young
Joseph Young

Berenstain Bears sucked.

Carter Perez
Carter Perez

Yeah, Ikt called me a bully over it yesterday :(

Cameron Williams
Cameron Williams

which one did you remember it as?

c’mon they were great, what books did you like as a little kid?

Lincoln Sanchez
Lincoln Sanchez

burnsteen

Nicholas Parker
Nicholas Parker

You are a bully though

Also Ch 7 of Nagatoro-san dropped earlier today

Lincoln Richardson
Lincoln Richardson

It sounded a lot like Frankenstein and that was easier to pronounce so everyone remembered it that way.

Robert Perez
Robert Perez

I always remembered berenstein, so it was really weird when everyone started complaining about it.

you are human garbage.

Jeremiah Williams
Jeremiah Williams

Hank the Cowdog.

Aiden Allen
Aiden Allen

You wish.

Have you read the latest Yuzumori tho?

Jonathan Gray
Jonathan Gray

Who's fucking idea was this garbage

Aiden Powell
Aiden Powell

can I have them?

Ian Phillips
Ian Phillips

Mexicans.

Jason Bell
Jason Bell

Pretty sure that's a dumbass white people thing, like putting avocado in everything.

Camden Cruz
Camden Cruz

Nigger, have you EVER had Mexican candy?

Ethan Nelson
Ethan Nelson

I mean I do live in a border state

Brody Diaz
Brody Diaz

did it surprise you that you remembered wrong?

never heard of it

that looks gross af

Evan Baker
Evan Baker

Arizona represent.

Mason Cox
Mason Cox

or, it has legit changed, and I am from the other universe.

Ian Cox
Ian Cox

MARICOPA COUNTY REPRESENT

Isaac Lewis
Isaac Lewis

Missouri.

Parker James
Parker James

South West Valley [email protected]

Thomas Sanchez
Thomas Sanchez

going to bed now.

Joseph Nguyen
Joseph Nguyen

only thing guaranteed worse is Lays Korean BBQ flavor

Jaxson Myers
Jaxson Myers

North valley crew Warwick email

Luis Reed
Luis Reed

Nigga, I don't even need to wish cause that shit is true lol

Nah, link me fam

Omaewananimononanda

Bentley Turner
Bentley Turner

North valley
Fucking weird as shit, literally all the Phoenix fags I know are literally spread across every far corner of the valley.

Grayson Reed
Grayson Reed

Maricopa county meet up when

It would be like 10 posters there's so many of us here

Aiden Clark
Aiden Clark

Apparently batoto is ded already
mediafire.com/file/g1lz4s7hpbdby98/Chapter 28.zip

Jace Davis
Jace Davis

Are there really?

Nathaniel Howard
Nathaniel Howard

10 was a bit of an exaggeration
Me
You
Shiro
And at least 2 anons

Benjamin Collins
Benjamin Collins

There was another named poster here but I can't remember who it was

Lucas Jackson
Lucas Jackson

mfw

Yeah /a/ won't stfu about him

Dominic White
Dominic White

yawaspi.com/yuzumori/comic/037_001.html

There's also chapter 29 but Dumbnut hasn't translated it yet :^)

Christopher Foster
Christopher Foster

What about Cup? Or does Cup not count anymore?
So we're at 8 or 9 maybe, unless a few of those anons you're just confused about.

Either way.
Wanna go like blast soda jugs and trash inna desert?

Benjamin Rivera
Benjamin Rivera

That Yuri trash still ain't as good as Nagatoro handjobs

Zachary Ward
Zachary Ward

Cup killed himself.

Jace Garcia
Jace Garcia

Oh yeah, forgot about cupcake

Asher Roberts
Asher Roberts

This fucking page though

kys if you don't think it's better than shitty Nagatoro

Ryder Collins
Ryder Collins

RIP

Dominic Nelson
Dominic Nelson

Never fired a gun before

Adam Wood
Adam Wood

Her eyes are too big

She's gross

Joseph Ramirez
Joseph Ramirez

You're gross tbh

Nathaniel Thomas
Nathaniel Thomas

Someone has to think of the children, and it seems like Luka is doing just that.

Luis Jones
Luis Jones

Interesting.

Colton Wright
Colton Wright

Luka is a woman of taste. Loli is trash.

Carson Wilson
Carson Wilson

He'd probably condemn dogs too though.

Dominic Stewart
Dominic Stewart

Good try Wish, but you're filtered, remember?

Joseph Powell
Joseph Powell

Ah, so 5th dimensional chess is the shitposting being served tonight.

Thomas Barnes
Thomas Barnes

Incorrect, you are merciful.

Josiah Hughes
Josiah Hughes

I'm not a fan of chess~

Evan Hernandez
Evan Hernandez

You're expression of free will has yet to alter any of the pieces already in play. You've yet to notice but the game is lost.

Colton Perry
Colton Perry

I am a vengeful and unruly god.
You are nothing to me unless you are subservient.

Jayden Hughes
Jayden Hughes

Not as gross as your fucking Tuque

That shit is ugly af

Jose King
Jose King

god

That's okay, I surrender anyways :3

Chase Williams
Chase Williams

Smiles. Wish has a chess board on his tummy.
I challenge you to a game of chess. Darwin can lick Wish's feet while we play.

Oliver Perez
Oliver Perez

I'm too fat for a chess board to balance on my tummy tho

Liam Hughes
Liam Hughes

Have you ever even seen a tuque?

Adam Gomez
Adam Gomez

Yeah, I've seen a cap before

Duh, Wish

Dylan Turner
Dylan Turner

I'll lick your tummy so there is suction between it and the playing parts.

Wyatt Lopez
Wyatt Lopez

Need to recount those calories fatty

William Gutierrez
William Gutierrez

Gross.

Like a baseball cap? :^)

I've only eaten like 700 today :^(

Thomas Sullivan
Thomas Sullivan

ur gros

Tyler Reyes
Tyler Reyes

i no :(

Leo Perry
Leo Perry

A knit cap you fuckin bozo

700
only

Goddamn order yourself a large diet coke while you're at it too Fish 2.0

Adam Adams
Adam Adams

Planned from the start

I accept, but it must happen during the sunrise on Feb 2. Located at Punxsutawney.
This way I can plan my moves based on if the groundhog in live moment to moment action.

Noah Allen
Noah Allen

No can do.
I'll be too horny from the groundhog.

Michael Long
Michael Long

Are you a man that cannot play even through your baser desires. Surely this is but a proverbial molehole to the mountain that is facing against me.

Christopher Scott
Christopher Scott

You mean a tuque.

How many have you eaten today? :^)

I've been bamboozled.

Blake White
Blake White

I'd rather fuck the ground hog honestly.

Thomas Reed
Thomas Reed

You mean a tuque.

:^(

I dunno man, all I know is that I'm skinnier than you
Get fucking btfo hambeast

Tyler Mitchell
Tyler Mitchell

evening, thread

Michael Garcia
Michael Garcia

but soto you're a spic
you can lose weight
you cant become un-spic

Nolan Lewis
Nolan Lewis

This is the meaning of calculated.

HA! This is why it can only happen at Punxsutawney.

Ethan James
Ethan James

Bastard.

Jeremiah Taylor
Jeremiah Taylor

you cant become un-spic

I've slowly but surely been eating cup noodle for years and smoking so much weed that my eyes look asian and I look pale and unnourished like a true Jap

Christopher Diaz
Christopher Diaz

if MSG filled chink food and weed could turn a nigga asian my fat ass would've been Hirohito halfway through highschool

Isaiah Evans
Isaiah Evans

MSG kills!

Anthony Bailey
Anthony Bailey

but kero you're a nigger
you can lose weight
you can't become un-nigger

Samuel Wood
Samuel Wood

i bought msg on amazon to put in my eggs and its delicious
the only real complaint about it thats legit is it gives some folks headaches

i'm irish and french you fuckboy im lily white

Jackson Lewis
Jackson Lewis

and that may even be placebo

Carter Rivera
Carter Rivera

i shower every day, you sad little broken man

Joseph Hill
Joseph Hill

sorry it took so long to reply, i was busy winning five times in a row on the new Blizzard map to reply

David Hall
David Hall

tfw played an MMO for so long that don't know what to pick up now

Jordan Powell
Jordan Powell

Just barely finding out about Tonari no Seki-kun

William Morgan
William Morgan

i guess tsuchi went to go get more meth so he can't shitpost back at me :(

Lucas Rodriguez
Lucas Rodriguez

rip erio
rip tsuchi
rip cup

gone but not forgotten

Dominic Ross
Dominic Ross

15 dollars
love harvest moon, rune factory, and stardew valley
not sure if I want to buy

Hunter Jones
Hunter Jones

He's not getting meth, but he is a bit disposed.
I can transfer the message he has for you though.
"You're retarded"

Andrew Garcia
Andrew Garcia

Go to sleep.

Tyler Long
Tyler Long

tell him he should stop doing meth if he's already really frail, be might trip over all his shit talk 2007 4chan insults and bust his jaw open

night smiles! <3

Brayden Roberts
Brayden Roberts

anyone still here?

Noah Cooper
Noah Cooper

hello

Samuel Murphy
Samuel Murphy

how's Mori?

Jose Butler
Jose Butler

I've been meaning to play video games since I got home but all I've been doing is looking at twitter and watching youtube videos

such is life

Ethan Hall
Ethan Hall

that reminds me, i was gonna read manga tonight instead of watch youtube

Jace Myers
Jace Myers

I feel you.
Way too real.

Lincoln Reyes
Lincoln Reyes

my friends all planned on going on a late night Denny's run at this time right now

but they all fell asleep apparently

im gonna go get chicken nuggets

Jack King
Jack King

bring me some

Luis Williams
Luis Williams

ill see what i can do

what kind of sauce

Jackson Price
Jackson Price

sweet and sour

Kevin Powell
Kevin Powell

not honey mustard

Matthew Gomez
Matthew Gomez

okay got it

Gabriel Gomez
Gabriel Gomez

not barbacue

John Evans
John Evans

bbq sauce is best just wanna put that out there

Gabriel Adams
Gabriel Adams

i bet we could eat like 100 chicken nuggets together easy

Zachary Bell
Zachary Bell

isn't 100 nuggies in one box an actual thing they do?

Isaac Moore
Isaac Moore

Me and two other friends ate 100 once

Nolan Garcia
Nolan Garcia

i havent heard of this but it would not surprise me with the crave cases existing

Julian Thompson
Julian Thompson

ya'll dont even know what bbq sauce is

Noah Kelly
Noah Kelly

They don't sell boxes of 100 nuggets but you can order in multiples of 20

Nathan Cox
Nathan Cox

I like this video

Jeremiah Diaz
Jeremiah Diaz

bullshit i don't, i bought a bottle of distilled liquor bbq sauce and grilled fish wrapped in bacon with it

shit was delicious

Lucas Perry
Lucas Perry

amazon.com/Bourbon-Pappys-White-Lightnin-Sauce/dp/B000NL3YX6

Jack Walker
Jack Walker

distilled liquor?

If it isn't vinegar based, it inst bbq

Julian Ross
Julian Ross

okay to be fair you said bbq sauce not hotsauce, i will leave you to your bad opinions though

William Stewart
William Stewart

A1 is great and that's it

Brody Clark
Brody Clark

god damn it now you've got me watching videos of rockets landing instead of playing vidya

Zachary Scott
Zachary Scott

A1 is steak sauce and is great.

you mean my awesome opinions

buuuut, isn't all liquor distilled?

Xavier Lopez
Xavier Lopez

i just like that word, plus its called pappys XXX white lightning sauce, doesn't get much more moonshine than that

Brayden Richardson
Brayden Richardson

is it from the Appalachians?

Ian Hall
Ian Hall

4-stack of teammates being toxic for no reason
get them on team again next game

well, time to play some torbjorn!

Easton Jackson
Easton Jackson

lol like who even cares about toxic people in games spit your shit homie i dont care if you're better than me just a game

Juan Sanchez
Juan Sanchez

ranked is lame

Jonathan Walker
Jonathan Walker

A1 stinks

Aiden Myers
Aiden Myers

you stink

Bentley Reed
Bentley Reed

43 year old responding to my profile
mfw literally over double my age
mfw 3 years younger than my mom

Lincoln King
Lincoln King

im going to thinly slice steak and throw it on an iron pan at medium high eat, crisp it a little, and then cook it up with some eggs and make a sandwich

Robert Bell
Robert Bell

online dating is for weirdos

and you are young

Lincoln Collins
Lincoln Collins

smh just dont date problem solved

its how i get along

ooo
can i have some

Jonathan Barnes
Jonathan Barnes

Alright!

Nathan Turner
Nathan Turner

no you lili, no you cant

Logan Murphy
Logan Murphy

aw :c

Caleb Howard
Caleb Howard

you only get a cup of pee

Ryan Hernandez
Ryan Hernandez

ill take what i can get

Angel Wood
Angel Wood

i hate emailing employers bc its like

i cant do the thing where i put a space and then an a question mark or exclamation mark

like this !
or this ?
makes me sad.

Kevin Howard
Kevin Howard

why would you do that in the first place?

It makes you look like you don't know what you're doing, like all those people who do weird things with commas

Josiah Clark
Josiah Clark

i like doing it thats why

Liam Torres
Liam Torres

quiet night

Jonathan King
Jonathan King

smoke smoke

Lucas Edwards
Lucas Edwards

Who else /insomnia/ here

Henry Ramirez
Henry Ramirez

i got up at like
1:30

Gabriel Myers
Gabriel Myers

Pm?

Sometimes I wake up at 3p on days off.

Cooper Mitchell
Cooper Mitchell

am

Luke Martin
Luke Martin

How much sleep did you get?

John Bailey
John Bailey

8 i think

Samuel Rivera
Samuel Rivera

I wonder if kissshot is around

Cameron Morgan
Cameron Morgan

Atleast it's enough for you
I think

Doing anything besides posting?

Charles Reyes
Charles Reyes

HAIL TO THE KANG

Joshua White
Joshua White

alright yeah scootsy's here now heck yeah

Sebastian Lee
Sebastian Lee

I did a heckin' woke and now is crumpet tiem
what up?

Jeremiah Evans
Jeremiah Evans

-stares out the window, squeaking sadly for Ika. Wishes she'd come home- :<

Isaac Gonzalez
Isaac Gonzalez

Good talk

Logan Wright
Logan Wright

cute android chompin

smonshin that water melawn
im playin ffxiv

-waves-

Wyatt Murphy
Wyatt Murphy

I'll stop wearing black when they make a darker color

-pats sonata on the shoulder-

Wademerron! Cutest Android! Seh krillin it ded

Ryan Campbell
Ryan Campbell

FFXIV

stompin' them chocobos

Isaiah Turner
Isaiah Turner

Never forget

David Ward
David Ward

i cannot understand what you are saying TO BE HONEST

dont be mean to the chocos !! >.>

Luke Williams
Luke Williams

go to youtube
watch my main boy and main girl
advertisement
for cryptocurrency bank

:@

Andrew Roberts
Andrew Roberts

I speaking japanese, she eating the watermelon! And chocobos are just birbs... birbs are DUMB

Ryan Rogers
Ryan Rogers

birbs are cute and precious dont be mean

Andrew Jones
Andrew Jones

Well, you got me there, just look at this birbo

youtube.com/watch?v=eyBIFeqMokY

Masn, that poor soul RIP in asaroth

Connor Smith
Connor Smith

-squeaks-

:<

Liam Jenkins
Liam Jenkins

see be nice to the borbs

-SQONKS-

Connor White
Connor White

Pet teh birbos!
Pet teh lily!

pet pet

They will be home soon ^^

James Jackson
James Jackson

pet pet pat pat pet pat

Adrian Turner
Adrian Turner

YEP YEP! Don't stop! more pets ^w^

-pat pat-

Hm, how do I tell frens that I had told I was free this weekend and going to do partying/socializing with that I actually misread my rota and am working all weekend... hm hm hm. SUppose I got to fake my own death

Dylan Wright
Dylan Wright

just be honest and im sure theyll be okay with it

and if theyre not then they probably dont trust you that much and are big lamers

Mason Murphy
Mason Murphy

I ams ure they'll be fine with it, they usually are. I'll just get some bants. Urgh, i'll give it an hour and drop the knowledge. Better a few days in advance so that they cant say im a poopybutthole.

Josiah Williams
Josiah Williams

yeah it gives them time to readjust !

Cooper Fisher
Cooper Fisher

They'll be fine!

WHADDUP BIG PIMPS

Eli Baker
Eli Baker

rank 25 in hearthstone (minimum rank)
dude's playing legendaries literally every other turn
fucking pay to win faggots

Jordan Collins
Jordan Collins

i want the stripey android 18 shirt :v

Logan Moore
Logan Moore

Imagine, how cute you'd be

Adrian Richardson
Adrian Richardson

big cute i assure you

Thomas Williams
Thomas Williams

Can I get i aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa large cute please

Ethan Scott
Ethan Scott

Man, now im thirsty

Justin Rivera
Justin Rivera

ON ITS WAY

Mason Baker
Mason Baker

Yep Yep! Prime delivery!

Levi Richardson
Levi Richardson

i love that color palette

Josiah Brown
Josiah Brown

a zooper cute Mikasa!

Bein a cute a boop

Kayden Murphy
Kayden Murphy

mikasa ?

Jose James
Jose James

the cutie's name, MIKASA ES SU CASA

Thomas Morris
Thomas Morris

who is that

Ryder Jackson
Ryder Jackson

Mikasa Ackerman of Attack on Titan.

Joshua Cooper
Joshua Cooper

i dont think im ever gonna watch aot

Ryan Richardson
Ryan Richardson

hi ikt !!

Christian Ross
Christian Ross

hellolil

Hunter Campbell
Hunter Campbell

how is your morning/afternoon ?

Adrian Hill
Adrian Hill

Sad, unfortunate.

Robert Clark
Robert Clark

i cant believe i'm still not here :c

(also this movie is absolute garbage)

Wyatt Smith
Wyatt Smith

Gonna watch Fuari no Tobari

I'm guessing my regret will be immeasurible
And my day will be ruined

Parker Powell
Parker Powell

morning slow good
how lil

Josiah Long
Josiah Long

I'm prety drunk so and this boy's voice is so high pitched it hurts my fucking eats lol

Chase Ward
Chase Ward

a lil cold
havin a good morning
might make a lil snack here soon :3

Brody Bennett
Brody Bennett

njoy snak!

Cooper Bennett
Cooper Bennett

I wish I had a tasty pastry

Nolan Adams
Nolan Adams

Don't do it.

Elijah Johnson
Elijah Johnson

I cannot believe that you, Liliana of the House Jacksonville, are still not there,.

Anthony Rogers
Anthony Rogers

It's too late

Adam Stewart
Adam Stewart

Pastry and cappu -w-

Dominic Morgan
Dominic Morgan

ty ikt :3

jacksonville ? i do not like jacksonville

Kevin Gonzalez
Kevin Gonzalez

You could stop ?

Jose Martin
Jose Martin

Way too late for that.

Kevin Anderson
Kevin Anderson

Its Joek!

Jose Evans
Jose Evans

yeah it better be >.>

Michael Jones
Michael Jones

chu chu chu

Anthony Watson
Anthony Watson

Why are you watching it ?

Jaxon Williams
Jaxon Williams

Because its fucking awful lol

Jace Lopez
Jace Lopez

it doesnt feel like i've been up for almost 6 hours

Liam Martinez
Liam Martinez

The style in this shit is fucking bizarre lol
It's like they decided to be as minimalistic as possible but then detail the weirdest dumbest shit lol

Justin Brooks
Justin Brooks

What a great story of rape turned romance for two trannies.

Anthony King
Anthony King

Night owl hoot hoot

Easton Campbell
Easton Campbell

Ironically masturbating to gay porn

Nolan Smith
Nolan Smith

da blood titan

Grayson Bell
Grayson Bell

gotta kill em all

Xavier Sanchez
Xavier Sanchez

gotta stab em in the sbtababasraes

Daniel Parker
Daniel Parker

stab lirry

Jayden Bell
Jayden Bell

bloodgirl comin soon to a theatre near you

Bentley Rivera
Bentley Rivera

I didn't masturbate or even get an erection tbh

Ryder Sanders
Ryder Sanders

Now in iMaxxx

Asher Perez
Asher Perez

the best part aboutu the cold is when
your hand is all freezin and you put it under your bum and sit on it and its nice and warm :3

Blake Gomez
Blake Gomez

Squished butt hands! Toasty

Daniel Clark
Daniel Clark

sqonshed.
who is liliana jr ?

Blake Myers
Blake Myers

I cant believe there is a lilyJR

Ayden Cox
Ayden Cox

where are they ?

Ryan Perez
Ryan Perez

Not very believable

Carson Thompson
Carson Thompson

Who knows! This sounds like some X-men shiet

Hunter Ross
Hunter Ross

You believe Team #'s are cool so who cares what you think. :3

Ayden Williams
Ayden Williams

no swearing

Isaiah Allen
Isaiah Allen

Is meme you dip

Cooper Gray
Cooper Gray

me but irl

Caleb Cook
Caleb Cook

On the bottom

Logan Walker
Logan Walker

BUT

I made enough friends to actually make a team.

Jayden Howard
Jayden Howard

What would this team even do?

Ryan Edwards
Ryan Edwards

Put catears on Wixy

Daniel Harris
Daniel Harris

actually this is me irl

Brody Ward
Brody Ward

i didnt know you had brown hair

Cameron Scott
Cameron Scott

Totally

Lincoln Rodriguez
Lincoln Rodriguez

-pet-

Nicholas Stewart
Nicholas Stewart

its a cute length too
maybe one of the best lengths haur can be to be honest

Carson Smith
Carson Smith

Young Money

Aiden Garcia
Aiden Garcia

-feels a little better-

Wise money*

Matthew Taylor
Matthew Taylor

ugh

Ethan Rogers
Ethan Rogers

u ever just think about how much u eat and ur like

wow this is not enough how am i not dead
its like
that plus the amount of sugar being intaken as well as disregard for being fit

im like a time bomb of health problems

Matthew Long
Matthew Long

Yeah, me and Mike WiLL pull up to AOD back to back
Them AMG 63’s

Lucas Hill
Lucas Hill

I'm fat so I'm being a bit anno right now.

Cameron Green
Cameron Green

Ban you know Wixy is probably some 20-30 year old dude with a soundboard right?
-yanpettu-

Kayden Foster
Kayden Foster

what is being a bit ANNO ?

mike will

mike will doesnt have anything aside from a good name drop

Xavier Myers
Xavier Myers

Does that actually mean something or did you make it up?

Chase Russell
Chase Russell

anorexic

Justin James
Justin James

Fuck it up, fuck it up

It means something and I didn't make any part of it up.

Dylan Fisher
Dylan Fisher

oh

did he produce that track ?

21 THOUSAN WONS
-ffllrrrr-
SHE SAID IM THAT !!!!!!!!!!!

Lincoln Thompson
Lincoln Thompson

I fucking love Wixy

I've spent so much time playing with them

Wyatt Harris
Wyatt Harris

You a bitch, word to my nigga, Short
We won't never write no statement, we ain't showing up in court

Josiah Torres
Josiah Torres

That's not what I asked dude but ye they're breddy okay

Ethan Russell
Ethan Russell

no im not

Michael Collins
Michael Collins

goyim

Nolan Carter
Nolan Carter

does it actually matter what they are ?

same

I'm pretty happy I met them in a random pub.

You lost yours

You a little bitty bitch, you should work at Hooters

Isaac Nguyen
Isaac Nguyen

HOW DARE YOU

Dylan Gutierrez
Dylan Gutierrez

honestly

Joseph Davis
Joseph Davis

im kind of offended

Joseph Ortiz
Joseph Ortiz

early mornin stylin namsayin

Christian Thompson
Christian Thompson

smoke weed daily

James Wood
James Wood

Do you ?

Michael Taylor
Michael Taylor

smoke tobacco sometimes like every 5th day or something

Jonathan Hughes
Jonathan Hughes

yes lol

Chase Barnes
Chase Barnes

Eat it instead.

Tyler Powell
Tyler Powell

I fed some dogs a bunch of bread

Daniel Green
Daniel Green

I found some avatars you might like.

Caleb Gray
Caleb Gray

why ?

Are they cuter than Lucie ?

Nolan Garcia
Nolan Garcia

I like them

Lincoln Perry
Lincoln Perry

What isn't cuter, tbh

Jack Thompson
Jack Thompson

fuck the post didn't go through at first
now I just come off as a furry

Jaxon Torres
Jaxon Torres

hi squiddy !

Tyler Roberts
Tyler Roberts

Dogs are my favorite

I had two bulldogs for a long time

loved them so much

Logan Clark
Logan Clark

gay

what up

Ryder Sullivan
Ryder Sullivan

I had a malamute who was a big guy but he kept wandering around the town. I like German Shepherds because they stay on the farm.

Parker Young
Parker Young

think again

Mason Miller
Mason Miller

im playin osu!mania
smackin my fightstick pressin the buttons gettin the combos

whats going DOWN in squiddy town

Kevin Reyes
Kevin Reyes

My best friend had one and it never left his property even though they didn't have fences.

Jeremiah Walker
Jeremiah Walker

smackin my fightstick
nice

Austin Phillips
Austin Phillips

My ex was living away at the time and my malamute kept looking for him.

Isaiah Rodriguez
Isaiah Rodriguez

ill post a video hang on

Michael Hernandez
Michael Hernandez

Thats pretty cute

Noah Adams
Noah Adams

cute pic

Nathan Wood
Nathan Wood

I dunno what you like

Hunter Carter
Hunter Carter

What are gypsies looking for anyway?

Jaxon Torres
Jaxon Torres

smacking

Matthew Campbell
Matthew Campbell

smack

Dylan Parker
Dylan Parker

freesh spawn
us server
plane crashes
insta get m249

man, i am worst rust.

Jayden Wright
Jayden Wright

thicccccc potions
gay as FUCK, told you

hoping for some duskworld but its pretty ded in aus right now

Anthony Thomas
Anthony Thomas

thanks

Seems unlikely

you probably have at least some idea

I think it was a vargulf last time I checked

Samuel Robinson
Samuel Robinson

would you say you are

rusty

time to move to US solely to play duskworld at this hour

Xavier King
Xavier King

vargulf
You only checked one side though.

Sebastian Robinson
Sebastian Robinson

Which side did I miss ?

Everything will come full circle in time.

Nathan Foster
Nathan Foster

I showed you my war side instead of my peace side.

Gavin Rodriguez
Gavin Rodriguez

good idea tbh
what else matters

Evan Barnes
Evan Barnes

Damn straight!

Jeremiah Sanchez
Jeremiah Sanchez

It wasn't your fault.

but you really shouldn't turn on the wrong moons like that

Robert Davis
Robert Davis

to be honest ? not much.
lil squid in the big usa comin soon

Luis Russell
Luis Russell

I don't really know anything.

Dominic Howard
Dominic Howard

wha?

Samuel Parker
Samuel Parker

Could of played VRchat and learned something.

Turning on the wrong moon is the leading cause of vargulfs

Alexander Young
Alexander Young

My sister is pretty fucky a lot more than usual lately.

Austin Parker
Austin Parker

end her

Nolan Sanders
Nolan Sanders

You're the one with the godamn crossbow wtf man.

Brandon Thomas
Brandon Thomas

I did play it.

Dylan Lee
Dylan Lee

You want me to shoot her ?

I don't think you've met any of my friends yet

Jason Mitchell
Jason Mitchell

vrchat was fun for the small time before it blew up to be honest

it was nice talking to people but its mostly memes
some smaller rooms are okay

Sebastian Bennett
Sebastian Bennett

friends, plural
oh god they are multiplying

Oliver Murphy
Oliver Murphy

No! Holy shit I'm surrounded by lizards.

Andrew Wright
Andrew Wright

oh okay

Lick them

Matthew Russell
Matthew Russell

fuck me I'm fucking bored
even timewasters like youtube are giving me nothing but shit I don't care about or have seen

Ryder Rogers
Ryder Rogers

what
I'd only known about wixy when it comes to your VRchat friends

Bentley Lopez
Bentley Lopez

It's not easy talking to people

Justin Russell
Justin Russell

Who do you think this guy is writing my name?

Evan Russell
Evan Russell

go pee

Tyler Brown
Tyler Brown

Use Vrchat to develop social skills.

Sebastian Richardson
Sebastian Richardson

A) I don't examine every picture you post that carefully
B) I can't even read that
C) that was before I showed up

Landon Moore
Landon Moore

Squiddy leaves the thread

I don't think so

Jackson Martin
Jackson Martin

I post like once a day these days what the fug

Bentley Baker
Bentley Baker

new
new
new
new
new
new
new

David Watson
David Watson

new
new
new
new
new
new
new
new

Alexander Stewart
Alexander Stewart

new
new
new
new
new
new
new
new
new
new

Chase Nguyen
Chase Nguyen

It's not easy...

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit