Let's go get ramen, user

Gavin Jackson
Gavin Jackson

Let's go get ramen, user

Other urls found in this thread:

store.steampowered.com/app/402710/
mega.nz/#!ephmwbiT!kmhWthBsFWteYUnjrTXaN9hGljGD8DS5CmuKSmw2VoY

Dominic Cooper
Dominic Cooper

What's wrong with it?

Charles Flores
Charles Flores

No, thank you

Bentley Morales
Bentley Morales

I'm not a fan of Celtic Woman's version. The Chieftains is a lot better. Plus it Sting sings it.

A call.

You must be drunk.

Andrew Phillips
Andrew Phillips

ah sorry

Isaiah Nelson
Isaiah Nelson

Or maybe you are

Wyatt Phillips
Wyatt Phillips

I have it way more commonly than that.

I get it if I wake up too suddenly.
Eventually I got used to just laying in bed when I wake up, so now it's not uncommon for me to lay there for an hour, just thinking.

Asher Cooper
Asher Cooper

Celtic music is beautiful, but I can't read the lyrics so unless I have heard it many times or have a phonetic reading I can't sing it.

Michael Gutierrez
Michael Gutierrez

It really is one of those times where I stop hoping.

I haven't drank in a couple weeks. Must be you, because you are clearly wrong.

Jackson Ramirez
Jackson Ramirez

OPEN YOUR EYES, NICHOLAS.

Or you're just delusional

Josiah Adams
Josiah Adams

Don't try to read gaelic. It is all sorts of fucked up. Nothing is pronounced how you might think it is. But I can guestimate some things, and there are a few songs I can sing.

Possible.

Ayden Powell
Ayden Powell

I get it if I wake up too suddenly.

thats scary
what if there was a fire or other emergency and you had to bolt out of bed?

Connor Campbell
Connor Campbell

Learning it would be nice though.
We could get drunk together and sing sad songs by the sea.

Andrew Foster
Andrew Foster

( Vi )
ok :)

-signed: Luka ( Caitlyn )

Levi Ross
Levi Ross

-signed: Luka ( Caitlyn )

Caleb Davis
Caleb Davis

I don't think I usually have that.
Although to hell with those mornings after torso days.

Cooper Price
Cooper Price

I try not to listen to too much celtic music anymore. It brings back happy memories.

Brody Evans
Brody Evans

:pensive:

Christian Long
Christian Long

What is happiness without sorrow, I suppose.

Matthew Morris
Matthew Morris

do you think you're cute by playing with Vy's name and signing your post as Caitlyn to pronounce you two's e-lesbian relationship?

Do you feel the need to tell the world, I AM A FEMALE AND I AM DATING A FEMALE ON THE INTERNET

Does this make you feel more accomplished?

Noah Gray
Noah Gray

I dunno, it's like.
If my dream wakes me up too suddenly, I'll be paralyzed for a period after.

If I wake up because something's moving in my physical space, I'll be fine.

I think an emergency would end up falling into that second one, but because it's never happened I don't know.

I guess the posibility is there that I'd just have sleep paralysis if there was a fire, and I'd be warm for the rest of my life.

Hah.
I don't work my body to the bone, so I don't have those sentiments.

Jordan Campbell
Jordan Campbell

Ignorance, which is bliss.

Joshua Price
Joshua Price

Don't get all Bob Ross on me.

Ryder Morgan
Ryder Morgan

I guess the posibility is there that I'd just have sleep paralysis if there was a fire, and I'd be warm for the rest of my life.

UGH

Brody Bell
Brody Bell

My new maxim is going to be.
"Set a man a fire, and he'll be warm for a day.
Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life."

Thomas Rodriguez
Thomas Rodriguez

Bliss is fleeting.

What would you like me to do?

Colton Green
Colton Green

If only ignorance was as well.

Landon James
Landon James

Nothing.

Ryan Barnes
Ryan Barnes

Thankfully, I don't get my sleep paralysis with the hallucinations, or terrors.

Wyatt Jackson
Wyatt Jackson

panic would ensue

esp for me cuz I've been playing a lot of bloodborne

the snatchers spook me the HECK out

Brayden Cox
Brayden Cox

Well, I've broken my lower back a few times, so it gets a bit funny when I'm trying to get out of bed without just swinging myself up with back/abs.

Aaron Bailey
Aaron Bailey

Oh hey, Cupcake.

Hunter Price
Hunter Price

You oft complain about people not liking you.

This is why.

Easton Lopez
Easton Lopez

NANI ???

Isaac Martin
Isaac Martin

[catchphrase]

Anthony Thomas
Anthony Thomas

I feel like the most I'd have is a little girl me watching over me from the bedside.

Kind of like a guardian angel.

Like, I don't know how to word why I feel that way... uegh...
Just... kind of how I see myself. I guess?

When I don't think I can get up, I usually roll out of bed and push myself up and crawl.

Elijah Hughes
Elijah Hughes

Everything suddenly makes sense.

Ryan Perez
Ryan Perez

that's old news~

speed up. :3

Jose Gomez
Jose Gomez

As you wish.

Kevin Morris
Kevin Morris

Luka sent Licky a message on Steam telling people he was being bullied and to come whiteknight

Hunter Lee
Hunter Lee

AHAHAHAHAHA

David Gomez
David Gomez

Everything supernatural I've dealt with in my life has been malevolent.
they sure got me
man what am I gonna do

Jack Carter
Jack Carter

brownknight

Mason Campbell
Mason Campbell

Rude dude strikes again.

Tyler Parker
Tyler Parker

this is boring. you're boring.

also nini.

Zachary Foster
Zachary Foster

and it's not even bullying, too.

Gavin Bell
Gavin Bell

I understand how this sounds, but I'm honestly jealous.

Aaron Cruz
Aaron Cruz

WHAT WAS IT?

Caleb Morgan
Caleb Morgan

I don't judge.

Smell you later, gramps.

Nicholas Barnes
Nicholas Barnes

This is a bully free zone.
Stop bullying please.

Adrian Green
Adrian Green

I bet I'll be like that after I get rid of this prescription and back to the gym.

G'night Cuppers.

It was pretty clever, I'll give you that.

James Morgan
James Morgan

discussion.

why?

I have heard that incubi are not fun.

Kevin Gray
Kevin Gray

hibye
havegoodsleep

Henry Garcia
Henry Garcia

Not gonna lie, I would push them into the canal.

Samuel Wright
Samuel Wright

Because ever since I was a child, I've wanted desperately to believe in the supernatural, but it's just one of those things that defies everything I know about the world, and it's just too hard to believe it.

If I were to have to deal with something supernatural, malevolent or otherwise, I'd finally be able to accomplish something I've always wanted.

I know, it's weird.
Maybe even childish.
But it's just something I can't let go of, y'know?

Henry Green
Henry Green

Watching Disney stars fuck up drawing the mouse outlines from the commercial breaks

Jordan Hill
Jordan Hill

I wonder if the erections ruin the sweet yuri fantasies.

Juan Butler
Juan Butler

You did your best.

Justin Bennett
Justin Bennett

one is ashamed of their genitalia. The other lovingly strokes it to the very thought of pure yuri love.

its great

oh
well I dont blame you for being curious
I'm thankful I'm not haunted or some shit
just had one interaction physically and it was me being pulled off my bed a little by the hair

was spooked

Aaron Gonzalez
Aaron Gonzalez

RIP me.

Jason Butler
Jason Butler

Isn't the only requirement to be a Disney "star" to be somewhat attractive and gobble copious amounts of old man jizz since they lack any other artistic/performance talent?

Dominic Murphy
Dominic Murphy

She was drawing a duck.

Nathan Phillips
Nathan Phillips

I think it's more a "rising talent" sort of thing.

Well she fucked that up too.

Matthew Cook
Matthew Cook

The nearest I had was getting spooked by my cat at 1 in the morning one Halloween when I had maybe a bit too much candy.

And yes, I know for sure it was my cat, because after leaping out of my skin, she was standing right where I'd heard her.

She was probably wondering why I was up so late.

Rip u

Kayden Flores
Kayden Flores

fucken cats man.
I always put a bell collar on them so I know where they are 24/7

Jeremiah Martin
Jeremiah Martin

rising talent

That's what the old guys call the dick they need to suck.

Anthony Perry
Anthony Perry

Well fuck, I know that now.

Too bad I was a stupid kid back then.

Jayden Richardson
Jayden Richardson

Hilarious.

Ian Cox
Ian Cox

back then

Luis James
Luis James

Bury me somewhere beautiful.
On that note g'night.

Blake Scott
Blake Scott

I never said I wasn't still stupid.

I'm just not a kid anymore.

Child, maybe, but not a kid.

Nini, rest well, SD.

Juan Phillips
Juan Phillips

what's the difference?

Landon Myers
Landon Myers

nini ;~;

William King
William King

I don't qualify for being a loli.

Luis Torres
Luis Torres

I thought we were talking mentality here.

Joseph Brooks
Joseph Brooks

r u being bullied
do you need help

Ethan Turner
Ethan Turner

i'm not being bullied.
*pets*
:)

Justin Brooks
Justin Brooks

i would never bully you intentionally
pet yourself tho

Zachary Adams
Zachary Adams

pet yourself tho

Eli Phillips
Eli Phillips

pet yourself

Carter Ramirez
Carter Ramirez

lewd >_<

Joseph Adams
Joseph Adams

Pet yourself tho

Liam Walker
Liam Walker

pet yourself tho

Benjamin Moore
Benjamin Moore

pet yourself tho?

Christopher Bennett
Christopher Bennett

and so, a new meme was born

Angel Rogers
Angel Rogers

seems like a shitty meme but okay

Nolan Cruz
Nolan Cruz

I was making a point of unnecessarily distinguishing them.

Besides, I've only ever heard of adults being referred to as big children, never big kids.

Carter Johnson
Carter Johnson

Is this like that ravioli thing?

Jaxson Ramirez
Jaxson Ramirez

ywn pet yourself tho.

Austin Ward
Austin Ward

hmm. True.

I will pelt you with mini-chocolates either way.

go pet yourself.

Joseph Price
Joseph Price

Doesn't seem to be quite the same
pet yourself tho

William Long
William Long

darwin

Carson Long
Carson Long

whats so funny about pet yourself tho it was just a way of saying lewd things

Dominic Reyes
Dominic Reyes

¿Qué quieres?

I do not know what the other one is.

Ryder Wilson
Ryder Wilson

shhh, don't question it
pet yourself tho

Sebastian Rogers
Sebastian Rogers

because it was your response to luka attempting to endear you.

Justin Wood
Justin Wood

Because it's Luka on a park bench somewhere petting the top of his head like an autistic anime character while making comments about how his hand is his lesbian lover.

Ethan Adams
Ethan Adams

Is this still trolls?

Benjamin Roberts
Benjamin Roberts

i promised not to bully so i said that instead

Landon Rodriguez
Landon Rodriguez

It is rare footage of Licky and Luka. But yes.

Ian Ross
Ian Ross

you managed to do it anyway.

AHAHAHAAHHAHA

Joseph Allen
Joseph Allen

wanna yiff

Kayden James
Kayden James

luke and darwin

Gavin Bell
Gavin Bell

I promised not to bully

Mason Morgan
Mason Morgan

I am NOT A FURRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Levi Perry
Levi Perry

these trolls are even uglier than the normal ones. Are they evil trolls?

Mason Ward
Mason Ward

They are BERGEN, you plebeian.

Hunter Baker
Hunter Baker

you don't have to be ;3

Nathaniel Kelly
Nathaniel Kelly

Mordin.

Adrian Harris
Adrian Harris

Are those the cannibal trolls?

Joshua Phillips
Joshua Phillips

Curry daddy wants to give me the chocolate

Jason Taylor
Jason Taylor

goodbye

Nolan Anderson
Nolan Anderson

Only if you buy me troll hair.

Yes.

Matthew Lopez
Matthew Lopez

Nini.
I'll probably be asleep before you come back.

Christopher Morris
Christopher Morris

nini

Owen Kelly
Owen Kelly

Can I call you curry daddy too?

Nathan Ross
Nathan Ross

You have my attention.

Dominic Myers
Dominic Myers

Deal.

Jonathan Scott
Jonathan Scott

Wanna yiff?

Ayden Thompson
Ayden Thompson

I'm not a furry.

Oliver Morris
Oliver Morris

How does this work? I have never yiffed before.

Jayden Myers
Jayden Myers

i can't believe i was 6 points off of 2700 and then lost 63

Logan Evans
Logan Evans

Lets have regular old sex then.

Jordan Sullivan
Jordan Sullivan

Looks like that new keyboard/mouse isn't helping lmao

git gud

Jaxson Kelly
Jaxson Kelly

soto did u score with that date the other day

Thomas Hill
Thomas Hill

The one that was like a week ago or something?
Nah man, feelsbadman
Life goes on though

Jace Reyes
Jace Reyes

do you just swipe everything on tinder

Benjamin Bell
Benjamin Bell

using Tinder

lmao you fkn wot m8

Evan Sanders
Evan Sanders

no, we had a guy get tilted and refuse to be helpful
the other match no one would join team chat
i want to die

Isaiah Russell
Isaiah Russell

I can't, I'm already being raped.

David Robinson
David Robinson

teach me ur ways of grills
im not a gay

Brandon Torres
Brandon Torres

I will rape you next, invite me.

Adam Campbell
Adam Campbell

oh we had a new thread

Leo Smith
Leo Smith

Welcome.

Aaron Reyes
Aaron Reyes

I was lost but now I've found jesus.

Oliver Gray
Oliver Gray

Uh-huh.

Ian Barnes
Ian Barnes

Yes.

This is scary

Isaac Perry
Isaac Perry

Hm.

Dylan Sanders
Dylan Sanders

there was a new girl at work today
she was nice enough to help with the dishes
I hope she sticks around with her positive attitude

Jonathan Edwards
Jonathan Edwards

Hmm.

Isaiah Jenkins
Isaiah Jenkins

Get in line

Grab a ticket and wait to be called

I don't know what you're talking about
I don't play video games

First of all, you need to look at yourself in the mirror and ask yourself if youre attractive
If you're fat you're kinda fucked and I cant help you with that other than to tell you to lose some weight you fat pos

Second of all what kind of clothes do you wear? Clean yourself up and dress nicely. Get well fitted clothing, clothes that are too big will make you look like a small ass mf, clothes that are too small will make you look kinda fat or just look silly

Third, Practice on your communication skills and learn how to read body language. Even if youre attractive as shit and cant talk to girls you wont get any.

Work on those three

Ayden Campbell
Ayden Campbell

Thanks for playing video games with me earlier Soto, it was fun.

Jack Foster
Jack Foster

This thread is jesus?

Grayson Powell
Grayson Powell

Aus doesn't count as a game

It's more of a work out

Thomas Cox
Thomas Cox

Whoops, I'm back. Give me your character details.

Jacob Long
Jacob Long

No

Noah Williams
Noah Williams

Subtle can stream 210 and I can only do 170, he's way better than me ;;

Jordan Jenkins
Jordan Jenkins

i just need to work on third
but where do you find girls

Dylan Rivera
Dylan Rivera

I have been lied to

Jeremiah Gomez
Jeremiah Gomez

thrads not
but I am

David Baker
David Baker

aye aye aye es gato monstroso !!!

Nicholas Williams
Nicholas Williams

If I kill you and eat your heart do I gain your divinity?

Parker Torres
Parker Torres

I've gotten drunk with Jesus before

Well Men are better than Women in many aspects so it might just be that

Doesnt he use a tablet?

3 is the hardest one tbh
You'd be surprised how many of my friends are horrible at talking to chick and get all awkward, or some just cant tell when youre being sarcastic

You sort of have to know the different types of girls there are out there too and know how approach them

As for where I meet girls is usually at anime conventions, I add them on fb then talk to them and eventually ask them out for sushi or drinks etc.
Or if not I just meet chicks from around here in dive bars, I also bang some of my sisters friends.

Oh yeah, you're gonna need money if you want to get laid

Landon Clark
Landon Clark

My child, you may try

Christian Edwards
Christian Edwards

you hit dat?

Luke Stewart
Luke Stewart

He uses mouse, but he owns a tablet. He just sucks with it.

Streaming is about keyboard though.

Daniel Sanders
Daniel Sanders

hey bardo~

Benjamin Hughes
Benjamin Hughes

[REDACTED]

Streaming is about keyboard though.

Yeah, I wish I knew what you actually meant by that
I may have Osu dl'd but I've only played it like a couple of times
My niece has played it more than I have tbh

Samuel Scott
Samuel Scott

What he a pussy or could he hold his liqueur?

Dominic Roberts
Dominic Roberts

Because you're a stupid idiot.

Alexander Jones
Alexander Jones

I used kangaroo shampoo on my hair and now I feel springy

how are you cutestuff

Cooper Cooper
Cooper Cooper

gogs taking no prisoners

Tyler Lee
Tyler Lee

Did I just type liqueur instead of liquor?
Fuck I'm tired
Rude

Daniel Jackson
Daniel Jackson

Bard used kangaroo cum in his hair

Brandon Barnes
Brandon Barnes

Like where there are lots of notes close together so you have to alternate between z and x really quickly

Joshua Rogers
Joshua Rogers

lick her*

Adrian Robinson
Adrian Robinson

cool~
im okay, liking this new apartment but got class tomorrow soooo

how're things on your end?

Ian Foster
Ian Foster

femjesus when?

Chase Parker
Chase Parker

I never heard that you moved
I'm glad you like it there buddy

I finally ordered my guitar !!

It should be here in the mail sometime this week I am hoping :)
that is the only thing going on in my life
The new girl at work is nice
I was kind of macking on her earlier so that was fun socializing with someone who I dont get to see all the time.

I also finally asked for a raise so I'm really hoping to get one :3

how much longer are you in school for?

Owen Sanchez
Owen Sanchez

The waifu threads are still shit...

Hey guys. How is everyone tonight?

Michael Kelly
Michael Kelly

this is also scary

Dominic Morris
Dominic Morris

THIS IS WHO I WAS TALKING ABOUT BANMOUSE

Carson Roberts
Carson Roberts

The second tuesday of the week.

Nicholas Butler
Nicholas Butler

All threads are shit, always.

Jeremiah Martinez
Jeremiah Martinez

He hit the one on the right.

Ayden Sanchez
Ayden Sanchez

they usually are
but they have some good folks in them

I'm getting aong alright methink

Foo fighters and wine
what are you up to ?

Matthew Howard
Matthew Howard

Give me your liver.

Christian White
Christian White

I almost forgot I used to pick up fat chicks bridal style back in 2013

Its amazing what alcohol can make you do

We gave him 2 shots.
I wasnt planning to give him all my alcohol either
I smuggled in a flask of Jameson in my remi jacket so I was rationing

Ah.

Maybe you just need to git gud?
I don't know how to help you on that
I can cheer you on and say ganbatte though
Thats pretty much all I can do

Nolan Bailey
Nolan Bailey

yup yup just this past thursday!

and that looks awesome! should upload more vocaroos with it :3

lol, ask her out~

I'm in school until at least December 2019, sadly

Adam Stewart
Adam Stewart

With his penis?

Aaron Torres
Aaron Torres

your meme is stale and shitty.

they love it

Jacob Edwards
Jacob Edwards

Always have been always will be.

Daniel Roberts
Daniel Roberts

Yeah, I have 3 solutions in the works that I have to test out ^^

Otherwise I'll have to get gud

Jace Price
Jace Price

His penis

Its not a meme.

I just started playing this game by myself.

store.steampowered.com/app/402710/

Cameron Wood
Cameron Wood

I have some pretty strong knees fam

What are you planning to do?

Hopefully uninstall Osu

Isaac Sanders
Isaac Sanders

whatever it is
its lame

that game looks nice
but its early access so idk

Eli Sanchez
Eli Sanchez

once I get it I'm really exxcited to upload something with it :3

and iddkk if I'm interested in her like that lol
probably going to see if she even sticks around because in my job people come and go and come and goo

are you in college?

Wyatt Perez
Wyatt Perez

???
True.
Yeah, I've got a few good friends over there and all, but the spam lately has been ridiculous.

I'm having more of a London Elektricity and leftover pizza night myself.
Craving more raspberry milk bubble tea, but I don't wanna drive 30 minutes to get some.

Blake Bennett
Blake Bennett

Different key switches and posture and stuff

Nathaniel Cruz
Nathaniel Cruz

Found a rare picture of scootaloo

Jackson Morgan
Jackson Morgan

It's like a multiplayer no man's sky that's good

Samuel Nelson
Samuel Nelson

wassup with those heels

Jack Roberts
Jack Roberts

sounds nice

Michael Young
Michael Young

what the hek is raspberry bubble tea?

Ethan King
Ethan King

what's up

Matthew Morris
Matthew Morris

You've never had bubble tea before?

David Edwards
David Edwards

I have no idea who they are.

Justin Robinson
Justin Robinson

idk lmao

Grayson Flores
Grayson Flores

what a shame

Nicholas Barnes
Nicholas Barnes

You really do like Osu, huh?
What the appeal of it other than the weeb music?

Jeremiah Baker
Jeremiah Baker

hi nayko nyan

never even heard of that
what is? in all fairness I'm not really a tea drinker

Chase Myers
Chase Myers

Today's yuri releases.

mega.nz/#!ephmwbiT!kmhWthBsFWteYUnjrTXaN9hGljGD8DS5CmuKSmw2VoY

Daniel Flores
Daniel Flores

Absolutely nothing.

Finally I can fap

Isaac Bailey
Isaac Bailey

hey bard what's going on?

Lincoln Powell
Lincoln Powell

Thank god you're finally here.

Jaxon Scott
Jaxon Scott

excellent taste in animu

Isaiah Reyes
Isaiah Reyes

So what's up, anyway?
Absolutely nothing, you?
Is that the chinese stuff with the sealed top?

Mason Gonzalez
Mason Gonzalez

Im all curled up warm in my bed :3
listenin to my boy Clams Casino

feeling mad tired since my shower though super relaxed all over

I really wanna go to bed but if I fall asleep now I'm just gonna wake up at 2 a.m and be tired by like 10 a.m anyways

fuuck this schedule

Cameron Thompson
Cameron Thompson

bubble tea is really sweet thai tea

Carson Sullivan
Carson Sullivan

Why don't you play a better game like perhaps Minesweeper or Solitaire?

Also why does she look like shes about to pee herself

Logan Murphy
Logan Murphy

Those all look Mexican.

Alexander White
Alexander White

I thought it was Taiwanese

Liam Howard
Liam Howard

Because I'm addicted to clicking circles.

Kuso teitoku was being a jerk and teased her or something, idk

Camden Morris
Camden Morris

Shit Tsuchi I think you need my glasses more than I do
They're just tanned cause nigga it's Cali
There's no escape from the sun

Ethan Murphy
Ethan Murphy

Then allow me to introduce myself.
My name is Akai, Canaan, or Karme depending on who you talk to. I don't care what you call me tbh.
I'm 19
I used to post back before the big 4chan purge
And now I'm back.
Now you have no excuse.
Right?
Iced tea (usually in a variety of flavors and stuff depending on where you go) with either tapioca balls at the bottom of the tea, or these little flavored gelatin balls if you choose and it's really good. I usually get raspberry milk tea with the original boba. :>

It's more addictive than basic bitch coffee.
Like I told Bard, leftover pizza and London Elektricity. Just a boring night at home.
Also, yes. And it's so good.

Joshua Hill
Joshua Hill

THEY'RE LITERALLY SPICS.

Samuel Ward
Samuel Ward

lynch them

its not real tea
its like a smoothie with pearls of mochi or whatever theyre made of

does this please you

Ryan Perry
Ryan Perry

you go by karme in these regions

Michael Evans
Michael Evans

Taro bubble tea is godly

Bentley Reyes
Bentley Reyes

coffee bubble tea is the best

Landon Richardson
Landon Richardson

man that sounds amazing

I reallyt want some now :/
where do you get it at?

Andrew Martinez
Andrew Martinez

Pretty sure it's chinese.
Hey, night at home doesn't mean there isn't stuff you could be doing!
I've never really been a fan, but I haven't tried much of it

Camden Hernandez
Camden Hernandez

Its confusing because Thai tea is a thing

I'm Nezumi, Archives, Ban

I've always posted and i'm 21

Why though ?

Be still my child

Zachary Martin
Zachary Martin

hi

tyty
i still need to finish it tho
i don't even remember where i left off lol

just got home
I had a long day i'm super tired

I have never heard of him
what song?
I'm in bed myself and i'm prolly gonna pass out any second
do you have plans for 10 am or something?

Blake Carter
Blake Carter

just type it into google maps i cant help you any further

Adrian Cook
Adrian Cook

they stole ur avatar and that was my thing

Henry Roberts
Henry Roberts

What do you-gara not want me to change avatars or something ?

Sebastian Wilson
Sebastian Wilson

like
the tea itself

or the bobas?

cuz im 100% sure the bobas are taiwanese

yeah
I loved the first half but it got repetitive in the last half, so it was p avg for me overall

Jace Perez
Jace Perez

Thai iced tea (Thai: ชาดำเยน, cha dam yen) Thai tea served chilled with no milk content, sweetened with sugar only. The concept is based on traditional Indian tea, which is used as a main ingredient.

this thing

Chase Mitchell
Chase Mitchell

idk it depends if I like it or not

Connor Watson
Connor Watson

Isn't it called Boba?

Who the fuck says bubble tea?

That sounds kinda autistic fam but I won't judge
We're all autistic in our own way

I never really liked boats tbh
The porn is like the only good thing about kantai/2hu

Like your e-gf amirite?
ohoho gottem

Bentley Stewart
Bentley Stewart

I'm God! i have it in web, form because I love it so much :3

He used to be my favorite 'hip hop' producer
but now I like XXYYXX better

he makes beats for alot of people like Lil B, Mac Miller, A$ap Crew, and other peolpe like that

I normally go to bed around 10 am or soo and I like to wake up at about 4 p.m

hope you have sweet dreamds kitty katto

Wyatt Baker
Wyatt Baker

I enjoy this avatar though.

Bentley Adams
Bentley Adams

mhm

some places use black/green tea over here, its called milk tea when they use it black

otherwise they shave ice, add milk, and taro powder with honey and bobas
^^^^that shit is my fave

this is just boba tea wise

same shit

Lucas Jackson
Lucas Jackson

People are really fuggin good at drawing boats though.

Gabriel Edwards
Gabriel Edwards

Those three are definitely wetbacks.

Nathaniel Howard
Nathaniel Howard

IT IS SO GOOD

Angel Howard
Angel Howard

i just don't know what i'm talking about.

Ian Ramirez
Ian Ramirez

oho
is it your favorite flavor as well?

you probably have thai tea with bubbles added?

Lincoln Wilson
Lincoln Wilson

Only one person calls me Karme...
And he still hasn't come over here...

Probably because he's still working on his RX7 though.
YEEEEESSS! <3
Never had it.
Now I wanna find a place near me that makes it.
Google search for bubble tea places near me or something like that.
night at home doesn't mean there isn't stuff you could be doing
Yes, but then it becomes a matter of "Do I really want to be doing this shit right now?"
Before the major banwaves on /b/ even?
I can't say I remember you from back then.
Isn't it called Boba?
Who the fuck says bubble tea?
Depends on where you go, and who you talk to tbh.

Nolan Gomez
Nolan Gomez

[vibrates]

Jose Long
Jose Long

aha yush

Kayden Turner
Kayden Turner

drinking any tea that isn't just iced sweet tea

Josiah Hall
Josiah Hall

being a simpleton

Daniel Sanders
Daniel Sanders

I DUNNO

Well you would of been like 13 or something so i'm not surprised.

:STOPVIBRATION:

Nicholas Cox
Nicholas Cox

love in small town iowa here u.u

Wyatt Mitchell
Wyatt Mitchell

drinking any tea that isn't a variety of regular hot black tea

Jose Cook
Jose Cook

ayylmao

just make it yourself

Christopher Morales
Christopher Morales

thats cool
do you know how?

Jonathan Lopez
Jonathan Lopez

Don't bully me

John Bailey
John Bailey

*pulls out my wallet and what looks like a condom*

*it's 'kava stress releif chamomile tea'
'Just in case

Jordan Davis
Jordan Davis

Well if you're bored, I'd think you would want to be doing something?
Shit thanks that was getting out of hand.

Anthony Baker
Anthony Baker

then you should keep it

hi karme
idk what rx7 is but it sounds like a car
the only car I know is the ae86 because drifting is cool

also if your bubble tea joint doesnt make coffee bubble tea they shouldnt be in business

i will never bully you
now pet yourself tho

Wyatt Fisher
Wyatt Fisher

NIEN

Nolan Stewart
Nolan Stewart

Man, I miss back when AX had paper badges so after buying one me and my friends would go to the staples and make like 5 prints of it and just ask for holsters and get in so easily

Now its an actually badge thing
Looks nice though

To me Taro tastes kinda like fruity pebbles
Its pretty damn good

Yeah man, it's crazy
People are pretty imaginative when it comes to drawing them
Like who thinks of this shit?

Is that baby batter or love nectar on her fingers?

The one on the right is cute

I live in Cali

How white and bland of you

David Ramirez
David Ramirez

they are a nice person sharing things with other boards~

Camden Turner
Camden Turner

Any of you guys ever had bedbugs/

Eli Lopez
Eli Lopez

Give me your live

Angel Wilson
Angel Wilson

pet me yourself faggot

Nolan Collins
Nolan Collins

I'd call myself a Conquistador and pillage the one on the left, tbh.

Lincoln Miller
Lincoln Miller

does the contents please you

please call me faggot again
pet yourself tho

Kayden Diaz
Kayden Diaz

Sure, I was getting sick of live anyway

Blake Watson
Blake Watson

aaaaa what =<

Daniel Cook
Daniel Cook

Pet me and I'll tell you how much of a faggot you are while you're doing it.

Hurry it up then.

Justin Morales
Justin Morales

you will never sprinkle Emma with garam Massala, throw her in a tandoori oven, then eat her out

why live?

Same, tho the other two on the right were nice too

Lucas Ross
Lucas Ross

My guess is baby batter.

Jaxson Nguyen
Jaxson Nguyen

what

Daniel Hernandez
Daniel Hernandez

-pets on hip-

Brody Cox
Brody Cox

I would but I'm lazy, kill me yourself.

Ethan King
Ethan King

Number 2, 3, and 5 are pretty ugly.

Oliver Walker
Oliver Walker

But I enjoy being a basic bitch.
Yeah, pretty much.
RIP
You're missing out.
The RX7 is a car made by Mazda that uses a weird engine that makes a shitload of power for something that's got a 1.3 liter displacement, but it's also horribly fuel inefficient and is prone to failing in a variety of ways. Also, it's an InitialD car too

I dunno if they do or not. I love raspberry tea though, so that's my usual go-to.
I mean which tea shops you go to. Some call it boba tea, others call it bubble tea.

Dominic Lewis
Dominic Lewis

I mean, the first of those two replies would still have made you one, wouldn't it?

Caleb Garcia
Caleb Garcia

i'm not sure.

William Diaz
William Diaz

You know you're petting a guy right ?

How much of a disgusting faggot can you be?

Don't worry its really hard for me to remember things from then too.

Daga Kotowaru.

Lucas Edwards
Lucas Edwards

it's nice here
if I want to go anywhere to see anybody or get any local food or whatever I cacn just hop on my bike and within 30 minuites I will be there

Kind of lame in the winter thoguh

Justin Morales
Justin Morales

This is why you never get any livers.

Evan Sullivan
Evan Sullivan

One day someone will give me one.

Jayden Morales
Jayden Morales

You should cosplay as her fam
Im assuming you're lightskinned and not fat so you could pull it off

Unless youre a huge pussy and just gonna go as a normie to the cons
I would be so let down Ems

I'd take 4
You can have 1

Nigga there are so many different places here
But everyone calls it boba
Never in my life have I heard someone say boba

Levi Parker
Levi Parker

Not on their own
You need to reach out and take their liver for yourself.

Charles Cox
Charles Cox

I think I'd be a better Akebono than Kasumi

Joshua Hill
Joshua Hill

Enjoy going home with 5.

Gavin Martin
Gavin Martin

its initial d so it must be decent

did you look at it before

do i have permission to fap

Aiden Smith
Aiden Smith

I will NOT

Jace Jackson
Jace Jackson

I don't even remember what I ate for breakfast this morning.
Kinda reminds me of when I still lived in Schaumburg.
Am I missing something here?
Meh. Whatever. The tea is still damn good.
Only until the apex seals start wearing out and it starts idling really weirdly and misfiring constantly. And if you have no idea what that is, just look up how a rotary engine works.

Ayden Flores
Ayden Flores

do what you must

I just really need a liver.

Cameron Gutierrez
Cameron Gutierrez

Then enjoy your lack of livers.
Probably, but then so does everyone else barring ban himself here.
I just treat it as any other dumb meme.

Luis Johnson
Luis Johnson

It is I.
Squash.

Rejoice.

Brayden Gray
Brayden Gray

I like my lolis like I like my children
Not having sex
And instead being a child

Jonathan Johnson
Jonathan Johnson

You need some practice at the whole sarcastically self-aggrandizing entrance, mate.

Nicholas Butler
Nicholas Butler

verbally abusive
flat af
Is used to being treated like shit
all tsun, no dere
Is cute

Holy shit you would be a 10/10 Akebono

All it's missing is the bell

I would be okay with that too

Isaac Gray
Isaac Gray

I will die.

Henry Taylor
Henry Taylor

It wasn't sarcastic.

John Wood
John Wood

once

Tyler Martin
Tyler Martin

Ban's probably that kid in elementary who would eat his own boogers and the glue too

James Miller
James Miller

You waiting on a transplant or something?
Context is everything.
Tfw you're sterile and will never be able to have kids of your own.

Jordan Cruz
Jordan Cruz

*rejoices*

Dylan Ortiz
Dylan Ortiz

idk that feel? LOL

how did you get sterile

Grayson Adams
Grayson Adams

Are those traits supposed to be bad?

John Scott
John Scott

so it has to break to be good?

thank you for understanding master

i like my lolis stretched by my cock

did you like it

Gabriel Sanders
Gabriel Sanders

Learn to live without one

Sebastian Wood
Sebastian Wood

Right?

She has a bell though

Gavin Bennett
Gavin Bennett

no they're perfect

Dominic Hall
Dominic Hall

i dunno...
i just skimmed over the thumbnails
previewed one image
and deleted folder.

David White
David White

Kiss me.

Tyler Long
Tyler Long

No I just want one.

You're lucky i'm so kind and forgiving.

My body isn't that smart.

I was that kid that always got in trouble and sent to detention.

Austin Brooks
Austin Brooks

Mind over matter.

Josiah Hughes
Josiah Hughes

*Mmmwa*

Leo Hall
Leo Hall

Forgot to rename this image lol

No one said they were bad
Stop assuming thing straya cunt

The cosplay would be basic bitch tier though, but Im assuming it's your first cosplay so that's a good entry level cosplay

Just a seifuku, a purple wig, a flower and a bell and some casual shoes

Im pretty sure buying one would be like 70 to 80 bucks
You should totally do it

No wonder you ended up here lmao

Jaxson Wilson
Jaxson Wilson

I remember these fucking guys

Ryder Hill
Ryder Hill

How do I do that ?

Sure sure

Luke Morales
Luke Morales

<3

Ayden Sanchez
Ayden Sanchez

not same
hi bardy~
I love this drawing so much

David Lewis
David Lewis

I dunno. Just am. It's a thing that happens occasionally in my family. My doc didn't really explain any real cause of it other than it just being a rare hereditary thing.
No, it's just a weird design and because of it's weird design it's prone to catastrophic failure from average wear and tear.

BUT
When they are running properly, they make a metric fuckton of power when you rebuild them properly and slap on a turbocharger.
Look up Rob Dahm RX7 (not the new AWD 4-rotor he's working on). That one has a turbo 3-rotor engine and shreds tires like mad.
lol okay.
I was that kid that always got in trouble and sent to detention.
I can one up you there.
I was the guy who got suspended for things my friends did, and to add insult to injury (because the vice principal at my old HS hated me), I usually got suspended for even longer.
Not kidding. It was bullshit.

Jace Rogers
Jace Rogers

hiii coki

Chase Price
Chase Price

Tell me you love me.

I am fond of it.

Hudson Lopez
Hudson Lopez

at first I read that as it runs in the family and I laughed my fucking ass off

Nolan White
Nolan White

I just stopped getting caught by time I was in highschool.

I wasn't gonna get caught with weed in school.

Brandon Murphy
Brandon Murphy

Get lost Mexican.

Jackson Rogers
Jackson Rogers

I would assume that'd be why you just asked for context, yes.

That is for you to figure out.
I'm not the one unable to suppress my liver urges

Jacob Morgan
Jacob Morgan

Hey hey Cooki
How's it going?

Im Guatemalan ecks dee

Liam Brooks
Liam Brooks

why did you delete it?

you are a very good master!
pet yourself tho

that sounds complicated but can it drift

i ate glue one time because i was eating yogurt and thought it dripped

William Nguyen
William Nguyen

You'll just call me a faggot.

Carson Young
Carson Young

You can't even talk, your cosplay is basic bitch tier.

That'd be at least $150 moose money though, shit's expensive.

Levi Morris
Levi Morris

because i didn't not need the manga's anymore.

Wyatt Williams
Wyatt Williams

hmm hmm

How does someone even go about doing that ?

Ethan Ward
Ethan Ward

I won't.

Benjamin Reyes
Benjamin Reyes

i thought soto's barasu cosplay was pretty good
can cosplay get any better?

ooh its in manga form?

eating glue or petting themself tho

Kevin James
Kevin James

In terms of complexity it's nothing though

Xavier Clark
Xavier Clark

No, seriously, it is genetic though. It only affects on or two people per generation, and it's apparently from my dad's side of the family. My aunt had to adopt her kids because of it, my great aunt and uncle also had to adopt their kids, and it probably goes back further.
Once again, my situation was a lot of bullshit.
If it has a limited slip differential, or at the very least a welded diff, then it sure as hell can.

Julian Peterson
Julian Peterson

its just chapters from a few manga's
not much
:|

Logan Cruz
Logan Cruz

Is this where I'm supposed to make a joke about you being Tracer or some dumb shit?

Luke Watson
Luke Watson

How are you~
One day I'll draw that well, and I'll make you all the pictures you want.
P good, I just repainted my nails, a light grey color.
I really like it now ^^

Austin Reed
Austin Reed

well I suppose that's a bummer

do you wat kids?

Hudson Brown
Hudson Brown

Petting themself.

Is it like the same thing as jerking off?

Why did he hate you though?

Andrew Martinez
Andrew Martinez

That would be wonderful~

Isaac Smith
Isaac Smith

ugg
i AM SUPER TIRRED AND MY BODY IS ALL WARM AND RELAXED

HOW ARE YOU TODAY? :3

Nicholas Smith
Nicholas Smith

yes

Brandon Cooper
Brandon Cooper

lmao yeah
My Subaru one is basic as shit, Its just a tracksuit and no wig cause luckily I have the same hair color

My Sora one was pretty basic too the wig was a pain in the ass, I bought a purpleish wig then threw some brownish dye to sorta try to get the color he has in the anime since its all weirdly colored

My Kaneda one was pretty pricey though, shit cost me like 300 all together

Yeah if theres one thing I know about cosplay its that its expensive as shit but fun to work on and wear
You meet so many people cosplaying too

Oh nice
Surprised youre not drawing today ^^

James Walker
James Walker

Nah, too easy.
Besides, that was a reasonable hmm, not a sand-in-your-vagina hm.

Zachary Torres
Zachary Torres

Cause this did not look like Sora's hair at all

Owen Myers
Owen Myers

sexy slut sora~

Charles Johnson
Charles Johnson

Right now, no. Gotta focus on college and stuff. Honestly, having a kid right now would be the death of me financially.
But eventually, yeah. I'd like to settle down somewhere nice, marry someone and have a family of my own.
Hell if I know.

Nicholas Hughes
Nicholas Hughes

hmm

Wyatt Ramirez
Wyatt Ramirez

^^ Yess, I'll make you anything! heh, actually! I need to start a new drawing tonight. What type of animal should I do~?
And what type of shirt. I'm just gonna do a bust.
I wish I could be relaxed ;-; I'm all tense and sore from my workout yesterday.
But other than that, gonna draw and talk to friends.
actually I'm about to draw, I just finished this one a few hours ago. Squash is gonna give me another thing to do~

also..

ARE YOU PAINTING A WIG? WHAT IS WRONG WITH YOU? GO OUT AND BUY REAL DYE AND JUST DO IT OVER IT. HECL. YOU CAN EVEN BLEACH IT THEN DYE IT BUT DON'T PAINT IT YOU ARE STUPID.

Asher Kelly
Asher Kelly

whats up with that
how complex can cosplay get

please dont jargon me
just tell me if the drift is sleek or not

that doesnt sound too interesting
is it like random series?

it depends on the context but it can mean that in some cases

Brody Carter
Brody Carter

mmh.

Austin Ward
Austin Ward

i think painting a wig is a good idea because it will let you form it and give it that anime stiffness

Matthew Torres
Matthew Torres

German Sheps.
Always.

Jaxon Bell
Jaxon Bell

How do I know which case is which ?

No stop.

Levi Phillips
Levi Phillips

aw that's so sweet and traditional of you :3

Peronsalaly I could never bring another life into the world. I'd be devestated if my kid was to suffer in any way. and man what if they fucking kileld themselves you know?

;ike shit
being in this place really shows the worst mof eople and I wouldnt want that to ever hapen to my spawn

Samuel Collins
Samuel Collins

yeah... just a few folders of different manga
only one chapter each.

Alexander Rodriguez
Alexander Rodriguez

Mmmmh~

Aaron Nelson
Aaron Nelson

new

Liam Carter
Liam Carter

L-love you.

Ryder Rivera
Ryder Rivera

THERE IS A NEW THREAD

Leo Murphy
Leo Murphy

It's all the same