4 AM

Noah Flores
Noah Flores

Losing control?

Whats your favorite gadget in any game?

Other urls found in this thread:

cytu.be/r/Ultimate_4AM_2_Turbo_Edition
bls.gov/ooh/math/mathematicians.htm
bls.gov/ooh/math/actuaries.htm
bls.gov/ooh/math/statisticians.htm
crymore.net/2015/10/04/officialsubs-review-sentai-filmworks-rakudai-kishi-no-cavalry-episode-01/

Kevin Brown
Kevin Brown

Evenin' folks.

Jonathan Edwards
Jonathan Edwards

Losing control?
You know it
Whats your favorite gadget in any game?
I've always been a fan of grappling hooks, especially when you can use them to swing all over the place with little-to-no restrictions.

Zachary Cook
Zachary Cook

cytu.be/r/Ultimate_4AM_2_Turbo_Edition

Whats your favorite gadget in any game?
Porno mags in MGS

James Ortiz
James Ortiz

Not really sure what you mean by gadget. I guess the reverse cam upgrade in system shock 1.

Caleb Powell
Caleb Powell

Morning everyone, Ritsu here

I'm planning out my nippon trip buy putting all the things I want to do on a map to see whats close to each other. Still need to fill like 4 entire days and add at least 1 more thing for the every other day. Been too lazy with this.

Playing one of those shitty arkham batman games just because I found one in my pile of ps3 games I guess I got for xmas at one point.

Wyatt Perez
Wyatt Perez

grappling hooks
Do webslingers count as grappling hooks?

Dominic Jenkins
Dominic Jenkins

One shift today. Did some more painting. Chilled with one of my m8s afterwards. Hadn't done that in a while. Also, HWNDU is back, and someone may have to break into Luke Turner's house.

Probably Fuchsia from Penny Arcade Adventures. A recommissioned Fruit Fucker robot that doubles the amount of damage it does every time it's used. Can't think of a better one, and I'm playing this game rn.

Angel Foster
Angel Foster

Just any kind of noncombat item really. Or something used in combat that doesn't do direct damage.

I fucking love grappling hooks, hookshots, hell even whips. I wish more games let you do that shit because its my favorite too.
How goes user

Painting what?

Thomas Hall
Thomas Hall

Hey guys.
I was talking to someone on Kijiji the other day about an OG Xbox and some games for $50, and we were going to meet monday and now that the day is here I suddenly feel doubt about going to buy it, like something feels wrong. I've never used anything like Kijiji/Craigslist before and the xbox doesn't even come with any controllers. Should I trust my instincts and tell him I changed my mind or go through with it and hope I don't get killed?

David Ramirez
David Ramirez

evening smokey

Those are cool too

I've soured on Arkham games. Especially with how the story fold out with spamming Joker everywhere.

Samuel Gomez
Samuel Gomez

Why is 4AM brought up at every meta thread when the people who complain about it don't actually use the thing, and even if they did they don't seem to be smart enough to filter out fags that feel the need to identify themselves and tell everyone minute details about their lives?

Colton Wilson
Colton Wilson

Morning
Daki came in in the week or two I've disappeared. Pillow still a problem.
That grappling hook thing from just cause
I didn't mind arkham asylum, scarecrow was pretty neat in it.

Kevin White
Kevin White

A particular time of day isnt VIDEOGAMES

Owen Carter
Owen Carter

Eat fancy sushi at a fancy place and smoke a fancy cigar with fancy salarymen while dressed like The Man With No Name

Benjamin Clark
Benjamin Clark

pic related

Have fun with the daki.

Eli Robinson
Eli Robinson

Attention whores. They have nothing else to bring up in meta threads so they bitch about a thread the never see unless they stay up all night.

Luis Cooper
Luis Cooper

Do webslingers count as grappling hooks?
Heck yeah! Man, swinging around NYC in Spiderman 2 was a blast.

Jason Adams
Jason Adams

Painting the walls in this rental house my dad is renovating. He's paying me 150 bucks to do the entire basement.

Connor Clark
Connor Clark

I wouldn't do it especially if it feels sketchy. Where does he want to meet.
I've only ever been on the other side of that. And any time I sold shit on craigslist it was because it was broken and I wanted to scam someone.

I'm playing origins right now. I'm pissed I can't use the different batsuits until NG+ because I have that edgy 90s one I'd like to use.

Because theres about 5 people who do that on purpose. They spin fake news and say things about the thread to rile up more hate against it and me in particular.

Caleb Hill
Caleb Hill

Sharpened my knives today. They arent as sharp as i would like them to be. Im gonna have to get a whetstone.

Logan Barnes
Logan Barnes

How's it hangin hombre

Adrian Long
Adrian Long

where does he want to meet?
He hasn't said, so I'm assuming it's his house, which already makes me worried. I've tried other deals in the past to see if both me and the seller could meet in a public place, and they just stop responding after that.

Logan White
Logan White

spout fake news
So they're the imageboard equivalent of the msm?

Justin Gray
Justin Gray

I was so fucking close to buying a cowboy hat before going tbh tbh

Shiiiiiiet not a bad deal user
Painting walls seems really relaxing.

Nice! Whos on the daki again?
I just want a true open world batman game and these never deliver.

I've got a few of those around but I never use them

Bentley Robinson
Bentley Robinson

daki
Who of?

Mason Morgan
Mason Morgan

Fine.

Jacob James
Jacob James

They take stuff I say out of context or take my shitposting seriously. Makes me feel like Trump a lot of the time. Its funny.

Fuck that shit. I've only ever met in public places. If they won't meet up at a mall or something. Don't do it.

Kevin Wright
Kevin Wright

It is at times. Been listening to the Attitude Era Podcast as I do it. It's great background noise.

Isaac Cook
Isaac Cook

Fuck yeah it was.
The Mysterio boss fight will always be the funniest shit ever.

Nathan James
Nathan James

Do you have cowboy boots?

Joshua Diaz
Joshua Diaz

Mine just kinda sit there. There really isnt much reason to use knives in daily buisiness. a couple are combat knives anyway. I still need to fix the sheathe on one of them. Its missing the lock. Im gonna need to buy one.
Build the wall and keep them out of 4am

Grayson Myers
Grayson Myers

FUCK that final boss tho.

Justin Watson
Justin Watson

I need to find a good podcast but am too lazy and don't know what I'd want to listen to. I already have enough political/current issues shit to listen to as it is.

Nah those gay nigga

I need to buy one good knife to carry all the time. No folding shit.

Kevin Brown
Kevin Brown

Do you mean "Fine" or actually fine?

Hunter Diaz
Hunter Diaz

My favorite is the bombomchu from the zelda series.
If you need a fast sharpen look for a hard wheel not wired wheel to use. Much faster than a whetstone for the coarse sharpening. Still going to need a finer stone if you want to to cut cheese and breads easily.

Aiden White
Aiden White

I almost forgot about it until you mentioned it, damn it's been a long time.

Bentley Miller
Bentley Miller

How are blu-ray subs for animus? Are they worse than fan translations? /a/ deleted my post.

Lucas Flores
Lucas Flores

Ask to meet somewhere public perhaps? I've bought a few things from sketchy people outside random mcdonalds parking lots a couple times without issue

Gavin Morris
Gavin Morris

Fuck that shit. I've only ever met in public places. If they won't meet up at a mall or something. Don't do it.
I told him something came up and I won't be able to purchase the xbox. I'll miss out on exclusives and fun games for now, but I'd prefer dying my own way instead of risking being killed by someone I don't know.

Ayden Robinson
Ayden Robinson

Bombchus were always neat but I never ever used them in combat.
Hows your day going user

Depends on who did them really.

You've fucked that dragon pushy haven't you

Adrian Nelson
Adrian Nelson

Can it be both?

Nigger wouldn't let me dodge SHIT

Anthony Fisher
Anthony Fisher

cowboy hat
without cowboy boots
You're gonna look like a poser. Freeaboos know when to spot a man who's all hat and no cattle.
Nah those gay nigga
Fight me nigger.

Henry Cox
Henry Cox

Nah, these are combat and normal knives, not kitchen knives. My friend recommended this sharpener that i might get. I heard its good.
tfw you want a daki but you have family around constantly

Evan Edwards
Evan Edwards

That pillow is very fucking degenerate. Everything else is just weird. Why is that room a thing?

Isaiah Johnson
Isaiah Johnson

fuck meant to add a > to the response.

Lincoln Nelson
Lincoln Nelson

Just order it online. Might pay a little more but at least you won't be shanked by a nigger over 50$

They seem uncomfy and I'm not walking 10 miles a day in fucking cowboy boots.

Joseph Ortiz
Joseph Ortiz

Well that's just lewd.

Aaron Roberts
Aaron Roberts

Depends on who did them really.
Sentai filmworks, I don't know if they're shit or not. I want to get the Watamote blu-ray.

Jonathan Edwards
Jonathan Edwards

What's wrong then nigga?

Eli Gray
Eli Gray

How do I stop being wishy washy with decision making, 4 AM? I'll post more DoA girls if you tell me.

Grayson Wright
Grayson Wright

Go study knives in /pdfs/index.html There are several types of coarse stones to use for maximum sharpness regardless of type you are sharpening.
It's shit as usual. Fuck being a neet. Still haven't found a game to entertain myself with so I just study and shitpost.

William Myers
William Myers

they seem uncomfy
Quite the opposite actually. You have to remember, these are designed for actual cowboys who work 16 hours a day herding cattle and doing farm work n sheeeeeeit.

Ethan Lopez
Ethan Lopez

Flip a coin. You'll know which one you want mid air.

Tyler Cox
Tyler Cox

tfw have to sleep to be awake for streaming tomorrow but can't sleep
fug

Caleb Fisher
Caleb Fisher

Oh post ara instead

Isaac Morgan
Isaac Morgan

Just look up and see what people say about them. Quick search has a lot of complaints on there subs though.

By never thinking ahead like I do

Study what?

Thats true. Still not doing it.

Cooper Sullivan
Cooper Sullivan

Just know who my waifu is and you'll be fine.

Jonathan Allen
Jonathan Allen

What you streaming this time user?

Carson Kelly
Carson Kelly

Just DO IT. That's really all there is to it. Any time you do something but start having second thoughts, you have to tell those second thoughts to go fuck themselves and keep to your decision.

Nicholas Long
Nicholas Long

I gotchu my good man.

Xavier Adams
Xavier Adams

Eh today I learned that you can hide videos in subtitle data. Boring stuff really. Otherwise just random stuff for self sufficiency.

Evan Sullivan
Evan Sullivan

I'm the Uncommon Time streamer
The stream doesn't start for another ~14 hours but I sleep a lot so I'm worried I'll be late.

Jace Hill
Jace Hill

What if you're making a bad decision?

Jaxson Nelson
Jaxson Nelson

Apparently staying perfectly still for 15 minutes in bed will put you to sleep. Failing that, you could always take some melatonin.

Adam Fisher
Adam Fisher

Define good and evil. Until you can do that you simply do not know.

Alexander Lewis
Alexander Lewis

I learned that you can hide videos in subtitle data
what did he mean by this

The who

Liam Garcia
Liam Garcia

Bluray rips usually come with good subs, anime bds are way too expensive for me to actually bother with though
You can stash it under your bed when you're not using it if people coming in your room is a problem. Probably isn't a solution if people constantly barge in or have nosy family
Not yet
Thanks
The tooru under the sheet isn't nearly as lewd at least
Staying still is harder than it sounds tbh
Melatonin is alright though

Tyler Miller
Tyler Miller

I'm just super saiyan fam, if you're not gonna wear cowboy boots, don't bother with the cowboy hat. You'll look like a punk and they'll know it.

Daniel Powell
Daniel Powell

hello

Robert Flores
Robert Flores

I meant she's mine, but thanks.

Wyatt Garcia
Wyatt Garcia

I mean, jumping off a cliff sounds like a pretty bad decision.
You can have videos in the subtitles of another video.
No, i share a room.

Carter Baker
Carter Baker

"Those who fail to make a decision, inevitably have the decision made for them."
-Hunter Thompson

Not making a decision is still a decision, it's better to make a decision and fail, than to not decide at all and inevitably fail anyway.

Oliver Kelly
Oliver Kelly

You literally can hide a different video entirely in subtitle data. Say you take a subbed anime video and extract the subtitle data. You can insert the hex characters as subtitles past the end of the video to hide another small video.

Ethan Johnson
Ethan Johnson

You posted your waifu so now she's everybody's cumbucket.

Michael Long
Michael Long

The bad
College starts this mid week
Didnt have much me time and video game time this summer cause of internship
I dont want to stress over classes again since they are hard or better wording would put at as my hardest semester.
No gf

The good
<Didnt jack off for a week and blew a yuge load
<I have some money left over from my internship
<its my last semester before I transfer to uni
<I get my degree's
<Its gonna be a warm winter again cause of global warming.
<Nobody to nag me besides my mom
<My sister leaves later today
<I finally have 3 normalfag classes outside of my department so there might be girls to talk to for once and rape

Joshua Barnes
Joshua Barnes

I'm pretty jelly of the tail plushy. I wish I could buy weird merch of Ritsu like that.

I can't afford one right now anyway with nippon coming up.

How goes user

Whats the use of that besides hiding cheese pizza

Elijah Sanders
Elijah Sanders

Thats why i never post my waifu. there isnt even any pictures of her though

Jaxon Campbell
Jaxon Campbell

Uncommon Time is a shitty Tumblr game that Holla Forums watches a stream of every year
Also joins shit like FarCry 4, MGSV and Killzone in that something made that the devs hate did nothing wrong

Jacob Nguyen
Jacob Nguyen

Thanks, I'll probably try that.

Long story. There's a thread up about it, though.

Connor Garcia
Connor Garcia

Well you can check to make sure you are not being honeypotted. I actually learned it to avoid such degeneracy.

Ryder Edwards
Ryder Edwards

global warming
I guess the college got you. RIP
Dunno. I just hide my ara really deep inside a steam game's folder. Like, really, really deep.

Tyler Peterson
Tyler Peterson

All right I had chef school today and tommorow I have off

Nathaniel Gutierrez
Nathaniel Gutierrez

What was your internship user?

no pictures exist of your waifu
what

Ohhhh neat thanks user

How many viewers you get?

Andrew Russell
Andrew Russell

Well that's just comfy.

staying still is harder than it sounds
You're not wrong, but it is doable. Trying to count to 15 minutes makes it easier, it gives your mind a redundant, dull task to focus on just hard enough to help not move, but just boring and easy enough to put your ass to sleep.

Lucas Murphy
Lucas Murphy

I forgot to mention this, but I also have monday and tuesday off this week. and then my next day off is next sunday.

Levi Cruz
Levi Cruz

Are you new to the internet or is because you live in a safe space for such a longtime like a cuck?

Landon Perez
Landon Perez

Custom created one. Noone can steal her now. Im uncuckable.

William Wood
William Wood

We topped out around 80-85 I think. The first streams 2 years ago got ~300 if I remember correctly.

Austin White
Austin White

Hi how are you

Jayden Bennett
Jayden Bennett

Suuuuuuure you did user

Why do you even need to hide it
not keeping all your porn on your desktop

What you cook?

You need to do something big with a two day weekend user

Parker Morris
Parker Morris

<Its gonna be a warm winter again cause of global warming.
First off where the fuck are you, where you thought this winter was warm
Secondly
He fell for the university meme
Should of picked up a trade

Owen Butler
Owen Butler

Thats not too bad! Maybe I'll drop by tomorrow.

Whats she like?

Ayden King
Ayden King

I dont study science but I believe a few pics on the internent
Yeah whatever my dude, I could care less about it though.
It was at a engineering firm.

Joseph Powell
Joseph Powell

You are a faggot delete it all now. You are doing it wrong to secure data anyways. Someone with a livedisk can find it just by going ls /*/* anyways.

Nathan Gray
Nathan Gray

If my parents were to somehow find that shit i would be in so much trouble. i think they would be more dissapointed in my porn than they would be angry

Michael Murphy
Michael Murphy

Carbohydrates give me gas, but that's all I can eat these days, cause I ain't got no job so I can't buy my own things and I ain't got no right to expect my parents to buy the things I want to eat.

I should be grateful, though, right? Cause I'm not some starving malnourished nigger in am impoverished country in Africa?

Christian Perry
Christian Perry

butt.jpg
is a gif

Josiah Rogers
Josiah Rogers

Roast Chicken, a Feta and Pumpkin Pizza and a small choc Cake
The teacher said I made the best cake so that was good
All right, I cooked some shit today
How are you

Kevin Green
Kevin Green

Engineering is bad
Sure stem is a meme but engineering still has it good or really its the only worthwhile of S.T.E.M Carolina btw

Jose Adams
Jose Adams

I have tuesday off too, and kinda have mondays off

Parker Hernandez
Parker Hernandez

That's a good idea until you think it's a great idea to post here out here like a 3 penny prostitute.

Ryder Moore
Ryder Moore

Feta and Pumpkin Pizza
The fuck

Oh nice. Gonna be making bank

Just cause of ara? And why would they be on your computer

Why not pretend you want to eat healthy so they maybe buy some salad shit?
How often do you ask for other stuff?

Caleb Cook
Caleb Cook

Learning to think like a engineer is great. Paying a university to teach you to think is stupid though.

Eli Lewis
Eli Lewis

Ok Engineering is probably both the most and least memey of all the University courses
That said it seems like almost everyone wants to be an engineer these days so getting a job would be hard right?

Jaxon Ortiz
Jaxon Ortiz

Get a shitty pair from a thriftstore with a poncho and a cowboy hat talk through your clenched teeth the whole trip and you can be Clint Eastwood!

Gabriel Sanchez
Gabriel Sanchez

Blonde hair, blue eyes, the works. But she' mine and you cant have her.
Believeing al "i invented the internet" gore
Like someone would wanna datamine my hdd for some porn.
Thats why im smart enough to not get waifu cucked.
I dont really have anything on my computer besides like a half gig of porn and 400 gigs of games and 50 gigs of music.

Oliver Gutierrez
Oliver Gutierrez

Sleep tight pupper.

Lucas Bell
Lucas Bell

13223846
Not trying to post your waifu since it's definitely someone's here. Just saying that if she exists out here then she's been filled with cum a couple of times already. Sorry to burst your waifu theory.

Asher Clark
Asher Clark

I know, it's one of those hipster shit things
At least the Dough came out nice and crunch in the end

Benjamin Russell
Benjamin Russell

If you are not white, then it is laughably easy to get a engineering job depending on the type of engineer and if you know what you are doing.

Hudson Adams
Hudson Adams

My beard is like 10x longer than that though.

only mentions physical things
not her personality
do you even lover her

Did the toppings even taste good

Bentley Lopez
Bentley Lopez

I honestly can't beleive people who say "THE WORLD IS BURNING WE MUST GIVE UP EVERYTHING"
While they say fucking nothing about China, India and fuck they don't even talk about Russia's Pollution and how it's worse than the wests especially the former 2

Liam Hughes
Liam Hughes

Well, she's pure, actually likes cooking, and actively wants a family. and she will never ever exist IRL

Landon Russell
Landon Russell

Feel free to stop by!
And here's a little taste of the game, so you know what you're getting into.

Asher Roberts
Asher Roberts

He's not white
Even then that's a bullshit statement, I know a Pajeet who got a uni qualification and struggled to find a job Maybe he was too white presenting

Nolan Taylor
Nolan Taylor

You know what's more expensive than healthy groceries? Diabetic medication. Is there really nothing better for you to eat in the fridge?

Xavier Cox
Xavier Cox

Losing control?
Yeah. Rate my fucking drawing and tell me if I'm ready to draw Ritsu getting the savage beating she deserves.
Whats your favorite gadget in any game?
Hookshots. Hands down the best gadget in any game and capable of turning a shit game into a fun game if done even moderately properly.

scaled tail waifu
severed scaled tail
wew.

<hurr only gifs can be animated
dumbass
/apng/index.html

Kevin Nguyen
Kevin Nguyen

cooked some shit
Nice, what kind?
how are you
Oh you know, same old, same old. Thanks for asking, user.

Gavin Ortiz
Gavin Ortiz

Nah, man, they won't listen to what the fuck I have to say, and I guess it's their right. This is their house, their money, and I just mooch off them. Well, fuck. Whatever. At least I get to eat.

Ian Gutierrez
Ian Gutierrez

Not until waifu tech at least fam

rpg maker
every time

Luis Cox
Luis Cox

It depends on the engineering, theres a crap ton like mechanical engineering, civil engineering, computer engineering whatever. Im civil so I dont think its memey, just full of rednecks, which I like. Better than dealing with damn cuck nerds and chinks/pajeets etc.
Cant really get into the field unless you have a degree or you are someone's son/relative in that field to teach you. Plus the law requires you to get a education anyways to become a licensed professional. You wouldnt go to a doctor that didnt go to school to treat you now would you? Or have a fake lawyer defend you?
Al gore? Literally who
Im not saying anyof of that, Im just saying why we had a warm winter. I dont really care too much. Nuclear is great but apparently its "unreliable" or whatever.

Liam Wood
Liam Wood

Just look up and see what people say about them. Quick search has a lot of complaints on there subs though.
What did you search? I've searched different terms but I can't find a single thing on the subs. If it's shit, I wonder if horrible subs is better. I feel fan translations would go the extra mile and make sure they're good.

Owen Gomez
Owen Gomez

It's not easy like it used to be. You got pajeets with 101% as their average competing from their poointheloo and HRs are comparing them to graduates who got fucked by their profs for not sucking them hard enough.

Carter Rogers
Carter Rogers

Global warming people are actively malicious so they can enforce really harsh regulations and restrictions so they get more money. They dont really care about the environment.
Buying a waifu like that is too artificial and unnatural. I couldnt do it.
Im pretty sure he was the vice president at one point.

Levi Wright
Levi Wright

No it doesn't, porn isn't canon. I'm sorry there friend. She's still fine by me.

Brandon Myers
Brandon Myers

engineering is the only worthwhile of S.T.E.M.

what are mathematicians
what are actuaries
what are staticians

Friendly reminder that those last three pay better and have better job prospects than any type of engineer, on average.

Blake Wright
Blake Wright

It was ok, but one thing I don't like about cheffing is how hipsterish some of it can be
Some roast chicken, a feta and pumpkin pizza and a small choc cake the teacher said was the best in the class
Where the fuck are you making a claim of a warm winter, the Winter we've had here was the coldest since the 50s

Zachary Hill
Zachary Hill

You gonna get a job?
Even working for two weeks will give you like 300-400$ that you can eat off of for months.

Whats civil engineering? Like bridges and buildings and shit like that?

company name subs
That really. Mostly people complaining about the shitty giant yellow font they use.

Carter Ward
Carter Ward

Math is dead because SocJus hates it

Isaac Brooks
Isaac Brooks

Lose the poncho and grab some chewing tobacco and pretend to be Clint Eastwood but instead of The Man with no Name you're The Outlaw Josey Wales

Aaron Sullivan
Aaron Sullivan

not programming her personality yourself
not customizing her frame
not jailbreaking your waifu

Whats your favorite thing to cook?

Mason Ramirez
Mason Ramirez

expecting me to know shit about fuck

Landon Reyes
Landon Reyes

Also, here's a story from work
superior at work listens to one of my calls
he says I can do everything well, but I always have a hint of hostility in my voice
he wants me to listen to some of my calls on wednesday or thursday
mfw some of my calls are 20-30 mins. long and I have to listen to them just to show that I can't force positive emotions during a call with the technically retarded

Carter Collins
Carter Collins

Pretty much lego's but irl
Its meh, but they are over saturated honestly. And enjoy working at your boring old ugly office job type. Not for me honestly.
It was warm. Where do YOU live?

Juan Stewart
Juan Stewart

Sorry if you enjoy cuckolding. Or maybe that's how you roleplay being the ignorant 'husband'. Maybe this is her?

Matthew Reed
Matthew Reed

Socjus hates everything based on facts. Thats why when i do get into college, every class i do take is going to have absolutely no non-fact based subjects.
I want to fall in love with a real person who loves me, not a robot that is programed to love me.

Jack Lopez
Jack Lopez

Never heard of a pizza like that but if it's on par with some roast chicken and some damn choccy cake then it must be fucking amazing. Congrats on the accolades from your teacher user, did you get to eat the food afterwards?

Isaiah James
Isaiah James

Im not falling for your trap. Ive seen that ancap pic a bunch. Not this time.

Cooper Rivera
Cooper Rivera

I already use snus, closest I'm getting to chew.

God I hate customer service voice so much. I had to do it for months and noticed I was doing it outside work some so I had to get out fast.

Build a robot

Then how can you love your waifu.

Aaron Turner
Aaron Turner

needing 3D women to be happy in life

Isaac Morales
Isaac Morales

The fact you know about it means you clicked it. Good job.

Noah Adams
Noah Adams

not even her

Sebastian Thompson
Sebastian Thompson

Thats mechanical engineers.

Josiah Edwards
Josiah Edwards

In the past, but not today.

Ryan Wright
Ryan Wright

It's the same shit with doctors
Here in order to get into the doctor class you need to be in the top 1% of scores or be in university/tafe for up to 5 years before starting the course
While Pajeet and Jamal gets out in 3, has an easier time getting through and people wonder why every doctor is a fucking indian or nigger
Exactly, I'd actually support initiatives to cut down on pollution if they were ones that actually did so
Like increase industry in our nations in efficient factories so that way we don't rely on shitty chink factories that pollute way more than they need to and then ship their shit on shitty boats that pollute almost as much
I always laugh when the Enviromentalists always hate Nationalism when Globalism just creates unnecessary movement

Luis Garcia
Luis Garcia

bls.gov/ooh/math/mathematicians.htm
bls.gov/ooh/math/actuaries.htm
bls.gov/ooh/math/statisticians.htm

Luke Collins
Luke Collins

Dunno, Battering shit is fun
I live in Australia, it got to -10

David Walker
David Walker

Going to bed.

Isaiah Allen
Isaiah Allen

Are you gonna get in trouble for it or is he just trying to give some advice?

Ryder Anderson
Ryder Anderson

Did you read the word '3D' or 'RL' anywhere? Maybe you should check again for better clarity.

Dominic Campbell
Dominic Campbell

company name subs
Oh yeah I've done it and I found a site that reviews the subs and it's shit. But I don't know if it's just that one or if it's widespread. I suppose I'll never truly know the answer. THanks.

Christopher Morris
Christopher Morris

Ah, I mean, I can try to apply for a job, but that don't mean I'll get shit. Here's to hoping anyway, I guess.

Jacob Collins
Jacob Collins

It wasn't actually great though the dough was good
And yes I ate the food, though not all of the chicken as it was half a fucking chicken

Kayden Allen
Kayden Allen

I fucking love frying shit. Its just so satisfying. The bubbling oil, the splash and sizzle as you put shit in, that smell.

Then what do you do?

Cya next time user

Ryan Gomez
Ryan Gomez

Australia is in the southern hemisphere, where the sun sets. It should be getting hotter you liar.

Ryder Wood
Ryder Wood

oversaturated
Do you have a link? I've honestly only ever met one person majoring in mathematics in the last couple of years
office job
Got me there.

Leo Evans
Leo Evans

Build roads, bridges, find property, buildings etc.

Jason Brooks
Jason Brooks

in the past
Good to know, veteran cuck.

Brody Sanchez
Brody Sanchez

It's more of the latter. I don't hate my superior, and I know he's just trying to get me to do the right thing. It's just that I'm terrible at emoting at times and I feel like I've become less tolerant of everything over the years.

Isaac Perez
Isaac Perez

If the thing they are reviewing came out around the same time as watamotes release its probably the same.

Just go for anything. Hell even flipping burgers. You aren't looking for a career just a quick paycheck. Doesn't matter if you suck ass and don't put in any effort. Even if they fire you after a week you still get paid.

I said that!

Asher Flores
Asher Flores

I also n
Yes, your point is?
you said you had a warm winter meaning you're probably a Brazillian

Gabriel Roberts
Gabriel Roberts

Just spit constantly and act like you're about to pull your pistols while giving everyone a death stare

Zachary Reyes
Zachary Reyes

falling for bait
Gotcha bitch.

Nathan Peterson
Nathan Peterson

It's not easy, it took me a fucking year
My advice if you have petrol money/support of family is to go for jobs all over the place, not only does it increase your odds but you get to see places you'd probably never go to

James Hall
James Hall

You also what?

Always do montana

Brandon Long
Brandon Long

Yeah I know, but Im not a mechanical engineer, I cant build a robot. Cause that shit is gay.
Brazil
I already said where I was.

Jaxon Sullivan
Jaxon Sullivan

If the thing they are reviewing came out around the same time as watamotes release its probably the same.
Oh shit, you're right. This is only a year later after Watamotes blu ray release.
crymore.net/2015/10/04/officialsubs-review-sentai-filmworks-rakudai-kishi-no-cavalry-episode-01/
Yeah I didn't think a company based in Texas would be good at translating. A shame because I like to collect stuff. I'll just watch HorribleSubs. One more thing, suggestions on video players? Thanks.

Luis Cruz
Luis Cruz

If I were bothering learning something it'd be something I could use at home for fun too. What you gonna do build a driveway at home?

MPC-HC

And might as well buy it, you can just download fansubs to put on top of it anyway.

Dylan Morgan
Dylan Morgan

Nigga it said respond OR

Adam Allen
Adam Allen

it wasn't that great
Well that's what's great about pizza, even when it's bad, it's still pretty good. At least you know where you could've improved and have the dough down, so next time you'll know what to do to make an amazing pizza.
not eating an entire bifurcated chicken
Fam roast chicken is delicious I don't know how you couldn't force yourself to eat the whole thing

Camden Peterson
Camden Peterson

Fair enough
The tail's bend makes it a fine and adjustable neck pillow too
Her tail is autotomous though
What

Isaac Gomez
Isaac Gomez

MPC-HC
And might as well buy it, you can just download fansubs to put on top of it anyway.
Thought of that. Alright thanks a lot.

Connor Kelly
Connor Kelly

And I got it. Want to tell me something else I know?

Juan Peterson
Juan Peterson

Well I'm going to bed. I still don't know what I want to do with the next 2 days off.

Camden White
Camden White

I don't even know
I think I was going to say I also enjoyed last week when me and one other chef managed to get a function of 40 through

Kayden Jackson
Kayden Jackson

I went into the field because I like it and find it fun, and is somewhat relates to some of my other hobbies/interests so I can stand it as a career but I wouldn't want a hobby as my job, would you want to have a job thats like sucks dicks? I just dont mix my exact future job field and hobbies together.

Also good look paying for the planing, layout and all of that shit building it when you get a house, I can do it all.

Tyler Hall
Tyler Hall

Nice!
You own any figs yet?

No problem user, glad I could help

Cya user.

Brody Morris
Brody Morris

Oh it wasn't an issue with making it, it's an issue of that Pumpkin is kinda shit

Wyatt Wood
Wyatt Wood

He seems like a cool guy to go through the trouble of helping you out. Nice to have bosses like that. The thing about emoting and really everything about controlling tone and presenting yourself is, it's easier than a lot of people think, and there's a lot that can be controlled if you really put your mind to it.

Thomas Miller
Thomas Miller

A function of what now

when you get a house

Leo Perry
Leo Perry

Try and get this scene down because when they see you they'll ask you to reenact this scene with finger guns and give them autographs

Aiden Evans
Aiden Evans

A function is a thing when you have a bunch of people often in a group or organisation want food for a meeting, a wedding, a party or something like that with said food often being off the menu stuff

Grayson Watson
Grayson Watson

Play vidja for 30 hours straight, obviously. Anywho, sleep tight user.

Dominic Hughes
Dominic Hughes

I've made it, boys. Livin' the life.

Chibi-Robo. Just the entire little robot, so damn endearing.

Had a pic of him jumping as my desktop background for the longest time, quite some years ago.

Dylan Wilson
Dylan Wilson

What movie

You served 40 people while still in "school"? Are they using you as free labor?

How goes user

Jaxon Jackson
Jaxon Jackson

You wouldnt go to a doctor that didnt go to school to treat you now would you?
Yes if my choice is between someone who can explain to me what they are doing and why and a pajeet who knows absolutely nothing besides what his supervisor told him.
Or have a fake lawyer defend you?
You should study the field. All lawyers are fake in europe and north america.
Also see and . It is easy to learn. But hard and extremely difficult/impossible to get enough money to pay the bribe/liscenses to work in a field.

Do customers hate that voice? I despise people who are fake with me like that. But I am on 8ch so idk what a normalfag would think.

Jeremiah Jones
Jeremiah Jones

Pumpkin is kinda shit
At least it makes for good pie on Thanksgiving.

Lincoln Rodriguez
Lincoln Rodriguez

THE OUTLAW JOSEY WALES of course, one of Clint's best movies tbh. One of the best westerns overall tbqh.

Aiden Hughes
Aiden Hughes

I'm an Apprentice, School is only 1 day a week and really just secondary to my work

Alexander Gray
Alexander Gray

Sounds like a chance to get into that backlog
G'night
I've yet to see a figure of her

Cooper Watson
Cooper Watson

Nice trips
Thanksgiving doesn't exist here, Australia day is like our thing while also being a bit 4th of July but having no fireworks and all the lefties are petitioning to change the day because muh aborigines

Joshua Brooks
Joshua Brooks

It depends. Its just really fake. One thing I did at my job was always use a tone of voice that I think fit the person I was serving. So if it looked like some tightwad I'd use customer service voice because they'd expect that. If it was someone my age I'd let loose and just be myself. If it was a kid I'd talk really excited.

Lets watch it sometime.

Where do you work otherwise?

I saw one on /a/ I swear. Maybe it was a prerelease demo one or something though.

Cooper Hall
Cooper Hall

straya
Noice, is it true you guys still have bushmen and cowboys and shit like that?

Kevin Hughes
Kevin Hughes

It's not on youtube or anything like that so it'd be hard to do an organized viewing

Caleb Parker
Caleb Parker

post all the direct places I want to go to in Tokyo
its only like 6 points on the map
Fucking kill me

Just post it to google drive like everyone else.

Evan Myers
Evan Myers

downloading movies
downloading anything

Henry Hill
Henry Hill

I work at a restaurant where rich old people eat
I guess you've got the guys up in the out back with Stations the size of the Netherlands and the whole Man from Snowy River and Ned Kelly culture is still pretty strong
Wouldn't call them cowboys as that's a completly different thing that relates to the lawlessness of the wild west and while it does have a bit of the whole being one with your surroundings it's different from Bushmen and I'd say we never had Cowboys here since we never had the same lawlessness of the western frontier

Samuel Lewis
Samuel Lewis

(((GOOGLE)))

Cameron Martinez
Cameron Martinez

DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE DAS RITE

Hows the food?

Jeremiah Torres
Jeremiah Torres

I get/often make staff meals every day and 98/100 it's bretty good

Julian Ramirez
Julian Ramirez

If a bushmen robs a bank and no sheriff is around to hang him, is it not technically lawlessness?

Daniel Stewart
Daniel Stewart

Yeah but its the easiest place to cytube shit like that as far as I know.

Is it all fancy and shit?

Camden Jenkins
Camden Jenkins

I dunno. I've only seen acrylic stands so far and they're a little meh.
I should look again since there's two ways to spell her name

Evan Perez
Evan Perez

every fucking time

Eli Harris
Eli Harris

Considering you are already able to buy weird shit like plushies. I'd be shocked if there weren't decent figs of her out there yet.

yee das rite

Thomas Rogers
Thomas Rogers

There were sherrifs that did their best to uphold the law remember Kelly was gunned down in the end by police while the wild west most justice was dealt by vigilantes
It's not Michelen Star but it's upmarket

Jose Jones
Jose Jones

Yeah but like what kinda stuff do you all serve? Those weird cucumber sandwiches? Steak?

Ethan Price
Ethan Price

Ah so it's sort of like the wild west, just closer to the latter half of it when shit was starting to get settled. Still neat, nonetheless.

Aaron Phillips
Aaron Phillips

ARE YOU GONNA STAY UP ALL NIGHT?

Don't you have to go to work baka oniichan

sleep snug, smug

Joshua Smith
Joshua Smith

Actually come to think of it, that sounds pretty like a pretty good idea right about now. See you guys later, everybody take care.

Brandon Powell
Brandon Powell

No clue. I see a shitton of tails and cosplay outfits available but no figurines.

Justin Fisher
Justin Fisher

Varies, don't serve cucumber sandwich though we often serve sandwiches of which little bits of cucumber would be around with other veg for the vege sandwiches
And of course we sell steak, what Restaurant doesn't
One interesting thing about that era is that it introduced a lot of horses in the Snowy Mountain Areas who then became wild later one and still pretty much only live around there

Jaxon Lewis
Jaxon Lewis

Don't you have to go to work baka oniichan
Nah cunt I get tuesday off

Aiden Morris
Aiden Morris

ded