/NEDER/DRAAD #6 - TWEEDE KAMER VERKIEZINGEN 2017 CAMPAGNE EDITIE

Stemwijzer:
—FvD—
forumvoordemocratie.nl/verkiezingsprogramma
Halen tot nu toe alleen bij (((de Hond))) een zetel in de peilingen. Qua programma zitten zij het dichtste bij Holla Forums. Wel even over hun eDemocracy kanker heen kijken. Voor zover ik heb gezien zijn zij de enige met geen banden met de jood en ook niet pro Israël. Ook lijkt de lijst echt Hollands te zijn op die Yernaz "breedbekkikker" Ramautarsing na(er moet immers een excuus neger zijn en deze prijst Kek). Ook staan er meer goede mensen op zoals Hiddema, Fentrop, Cliteur en Ankersmit.
Hiddema is een goede keuze, maar Baudet zelf natuurlijk ook.

—SGP—
sgp.nl/standpunten/speerpuntenoverzicht
Wanneer je op de site van de SGP komt zul je gelijk zien dat ze Israel koeken zijn. Daarnaast zijn het gereformeerden en zul je als niet gereformeerde over een aantal geloofsdingen moeten heen kijken. Aan de andere kant brengt dat ook weer hun positieve conservatieve standpunten zoals anti vrouwen stemrecht, anti flikkerhuwelijk en anti abortus.
Verder is Kruisvaarder Elbert "stuur de saraceen weer heen" Dijkgraaf de keuze bij de SGP.

—PVV—
pvv.nl/visie.html
Indojood aan het roer, gefinancierd door buitenlandse joden, joods nummer 4 heeft banden met mossad. Dikke gecontroleerde oppositie dus. Wel kunnen zij de grootste partij worden en dat kan strategisch een optie zijn.
Martin "los je blaffer op een kaffer" Bosma is de enige binnen de partij met een stel hersenen en als je op deze joodse partij stemt doe het dan op hem.

—VNL—
vnl.nu/speerpunten/
Stellen alleen maar rare lijsttrekkers zoals (((Bram Moszkowicz))) en nu dus die klapmongool van een Jan Roos. Naast (((Moszkowicz))) zijn ze ook pro Israel. Zo heeft Van Klaveren wel eens op een demonstratie "Solidair met Israel" gesproken. Verder is hun programma niet heel bijzonder. Ook hun halen sporadisch een zetel in de peilingen.
Van Klaveren is de enige die enigszins competent lijkt bij deze partij. Wel een Israel koek dus.

De rest van de partijen zijn helemaal poep.


Bekijk de peilingen
frontbencher.nl/peilingen/
allepeilingen.com/

Other urls found in this thread:

nos.nl/artikel/2154726-eerste-kamer-parkeert-hete-aardappel-van-sgp.html
voorisrael.sgp.nl/
nlcheckt.nl/
speld.nl/2017/01/05/cindy-gevoel-daar-is-nog-geen-engels-leenwoord/
nos.nl/artikel/2155964-sgp-presenteert-islam-manifest-en-stelt-duidelijke-grens.html
twitter.com/spectatorindex/status/827084970715779074
lakker.bandcamp.com/album/struggle-emerge
nos.nl/artikel/2156501-gemeenten-zien-problemen-bij-handmatig-vaststellen-verkiezingsuitslag.html
stemwijzer.nl/
nu.nl/binnenland/4446408/volkert-van-graaf-hoeft-niet-terug-gevangenis-in.html
nu.nl/politiek/4447098/pechtold-hekelt-tweet-wilders-pro-shariademonstratie.html
nu.nl/buitenland/4446777/angela-merkel-officieel-herkozen-als-kandidate-bondskanselierschap.html
nu.nl/internet/4442535/russische-hackers-probeerden-nederlandse-ministeries-in-komen.html
youtu.be/J0Hnrv5l2GY
youtube.com/watch?v=NNa09JfI_8c&feature=youtu.be
archive.is/crx5a
archive.is/m3SRI
dewerelddraaitdoor.vara.
safrpsa.org/index.html
youtu.be/voeA-UONgrc?t=11m55s
orania.co.za/
nl.wikipedia.org/wiki/Zaak-"Jezus_redt"
waaromkiesjij.nl
youtube.com/watch?v=oChmLGLl8ws&feature=youtu.be
youtube.com/watch?v=KokuhlGvxxg
dagelijksestandaard.nl/2017/02/peiling-de-vvd-is-nu-toch-echt-groter-dan-de-pvv-maar-kan-wilders-rutte-nog-inhalen
noties.nl/v/get.php?a=peil.nl&s=weekpoll&f=2017-02-26.pdf
reuters.com/article/netherlands-election-euro-idUSL8N1G95BX?
facebook.com/nos/videos/1649871755028376/
nu.nl/binnenland/4500459/haag-reserveert-26-miljoen-euro-joodse-nabestaanden-woii.html
archive.is/Jsn4M
archive.is/Ezd0U
archive.is/JIZ8b
nu.nl/buitenland/4503312/geen-winnaar-prijs-uitmuntend-leiderschap-afrika.html
blogjob.com/oneangrygamer/2015/05/gamergate-hearing-scheduled-with-dutch-media-ethics-council/
twitter.com/keesvdstaaij/status/832322765533360134
v
youtu.be/Qt5ujcBHj0I?t=109
rtlnieuws.nl/nederland/politiek/van-der-staaij-sgp-tegen-denk-leider-kuzu-islam-wel-bedreiging
spiegel.de/international/europe/an-interview-with-the-brother-of-dutch-right-wing-populist-geert-wilders-a-1136717.html
nu.nl/politiek/4508232/eu-dreigt-met-juridische-stappen-als-landen-niet-meer-asielzoekers-opnemen.html
rd.nl/opinie/sgp-kritiek-op-islam-keert-als-boemerang-terug-1.1379396
nos.nl/artikel/2160840-helft-nieuwe-agenten-amsterdam-moet-migratieachtergrond-hebben.html
twitter.com/BisschopRoelof/status/837292339626397697
youtube.com/watch?v=-WXQMjG47KM
peiling2017.nl/
noties.nl/v/get.php?a=peil.nl&s=weekpoll&f=2017-03-03.pdf
archive.is/8vsJW
dailymail.co.uk/news/article-4281088/Zuma-wants-land-owned-white-occupiers-taken.html
rd.nl/opinie/sgp-kritiek-op-islam-verdient-bijval-1.1379975
archive.is/PHIUJ
twitter.com/AbeISZakaria/status/838548725651881985
reddit.com/r/de_thierry/?count=26&before=t3_5xsita
search.wikileaks.org/?query="international womens day"|"international women's day"&exact_phrase=&any_of=&exclude_words=&document_date_start=&document_date_end=&released_date_start=&released_date_end=&publication_type[]=6&publication_type[]=2&publication_type[]=46&publication_type[]=28&new_search=False&order_by=most_relevant#results
express.co.uk/news/world/775817/Geert-Wilders-voter-proud-racist-shock-Channel-4-interview
geenstijl.nl/mt/archieven/2017/03/theo_pak_de_kartelschaar.html
archive.is/dNOga
youtube.com/watch?v=j7tsX0z52PA&feature=youtu.be
omroepzeeland.nl/nieuws/2017-03-11/1097614/live-thierry-baudet-zeeland-kiest#.WMQGfvJA3d5
arminius.nu/programma/concrete-blossom-verkiezingsdebat/
twitter.com/geertwilderspvv/status/840537009903022088
twitter.com/mediatvnl/status/840635938187411457
twitter.com/maikelcoomans85/status/840631523153965056
rt.com/news/380332-dutch-embassy-turkey-closed-off/
twitter.com/ragipsoylu/status/840672975066157056
twitter.com/ShehabiFares/status/840677873988042752
twitter.com/BrendaStoter/status/840680868960190465
twitter.com/PrisonPlanet/status/840697310732509185
twitter.com/Boutaina/status/840667064641675266
twitter.com/geertwilderspvv/status/840695139244879872
npo.nl/live/npo-nieuws
rtlnieuws.nl/nederland/turkse-minister-van-familiezaken-wordt-aangehouden-en-uitgezet
periscope.tv/w/1vAxRgbaBjYKl
en.wikipedia.org/wiki/Swedish_Police_Authority
twitter.com/tomvanteinde
twitter.com/ADnl/status/840709372766490624
twitter.com/SyrMonNL/status/840742483160104960
twitter.com/turksnieuws/status/840819908900474882
mfa.gov.tr/no_-73_-11-march-2017_-hollanda_yla-ilişkilerimiz-hk_.en.mfa
twitter.com/abdbozkurt/status/840698872238338048
twitter.com/abdbozkurt/status/840704212719792128
twitter.com/cann101010/status/840860728785543168
twitter.com/cann101010/status/840859061721714688
twitter.com/Turkeyreport/status/840859115689762816
nextens.nl/nieuws/lagere-belastingen-leveren-meer-op/
theguardian.com/world/2016/jan/01/turkish-president-recep-tayyip-erdogan-hitlers-germany-example-effective-government
telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/turkey/12077703/Turkeys-president-says-all-he-wants-is-same-powers-as-Hitler.html
inspiretochangeworld.com/2015/11/turkey-president-erdogan-is-a-jewish-president/
dumpert.nl/mediabase/7071279/1c0fa2ac/terrie_berdet_ben_af.html
dagelijksestandaard.nl/2017/03/forum-voor-democratie-heeft-genoeg-van-ultralinkse-npo-drastisch-saneren/
reuters.com/article/us-turkey-referendum-netherlands-cavusog-idUSKBN16J0IB
twitter.com/EuropeElects/status/840894758650314752
twitter.com/CNNTURK_ENG/status/840893771260796929
twitter.com/DemokratHaber/status/840903710704320514
twitter.com/bopanc/status/840871420301365249
twitter.com/pepperm4n/status/840964825995968518
twitter.com/fienxx/status/841016405290020864
twitter.com/RudawEnglish/status/841180978890584064
nos.nl/artikel/2162913-ministerie-wijzigt-reisadvies-voor-turkije-vanwege-diplomatieke-rel.html
enar-eu.org/Headscarf-Ban-at-Work-in-Europe-Questions-and-Answers
rd.nl/vandaag/binnenland/cda-en-sgp-stop-verdrag-met-turkije-1.1382265
joods.nl/2017/03/thierry-baudet-fvd-wint-cidi-verkiezingsdebat/
nl.wikipedia.org/wiki/Centrum_Informatie_en_Documentatie_Israël
youtube.com/watch?v=Vcs1GBbmsH4[/youtube]
voorburgsdagblad.nl/honderden-statushouders-op-grens-voorburg-noord/
twitter.com/telegraaf/status/841343584158769153
search.wikileaks.org/?q="mark rutte"
search.wikileaks.org/?q="geert wilders"
wikileaks.org/gifiles/docs/28/2808977_re-b3-russia-netherlands-summa-signs-contract-to-build-1.html
wikileaks.org/gifiles/docs/18/1850304_re-f-c-for-dutch-piece-.html
niw.nl/enquete-joods-nederland-kiest-555/
twitter.com/PieterOmtzigt/status/841330144304324608
twitter.com/BBCRosAtkins/status/841646424693604353
scholierenverkiezingen.nl/Scholierenverkiezingen/Uitslag-Kinderverkiezingen
twitter.com/SFWRedditImages

Komende zaterdag is er weer een meadhall meeting. Dit keer in Deventer.
>>>/meadhall/5994

Eerste voor kanker.

REEEEEEEE

Jammer vriend.

Wie /Joods/ hier?

Godverdomme, nu loop ik zelf te kutten.

Bump

...

Dagelijkse herinnering dat je niet op de VVD moet stemmen:
nos.nl/artikel/2154726-eerste-kamer-parkeert-hete-aardappel-van-sgp.html

Alsof mensen hier die fout gingen maken

Ik ga FVD stemmen. Niet zo pozzed als PVV of VNL. Bosma is wel prima verder

Dit is overigens Van Klaveren op de pro Israel Demo.

En dit is de speciale site die de SGP heeft pro Israel:
voorisrael.sgp.nl/

OY VEY

Is Samson nou eigenlijk een jood?

Dubs zeggen ja.
Verder hele nette op op. We moeten wel opletten dat ie niet van het bord afschuift met alle "hij zal ons niet splitsen draden" die er op momenteel zijn.

KANKER

Oerhollands!

Dagelijkse herinnering om nooit te vergeten.

Dubbeltjes bevestigen dat we nooit de holofiets moeten vergeten

Oy! Toen ik laatst langs een interieurwinkel liep, zag ik dat er kandelaars van het frame waren gemaakt en onderzetters van de fietsbanden.

De verkiezingen zijn over minder dan twee maanden en ik heb het gevoel dat niemand nog echt campagne voert.

Herrinering dat je wel moet gaan stemmen, al zijn de opties allemaal tot op zekere hoogte kanker. Als tegenstanders van de nationale hoorndragerij niet gaan stemmen zal die hoorndragerij nooit stoppen.

Het is nog rustig inderdaad, in Amerika begonnen ze eind 2015 en hoorde je niks anders dan Trump op televisie.

Denk dat ik dan toch maar voor Martin Bosma ga stemmen. Echt veel beter dan dit kan het niet worden in onze (((democratie))) qua immigratiebeleid.

Ik maak me alleen wel zorgen in hoeverre Israel dan controle zal krijgen over ons land.

Allemachies. Hij zag er in zijn jonge jaren uit als een Wyatt Mann spotprent van een lesbo jood.

Het raam van Overton moet ook naar rechts geschoven worden. Eenmaal de mensen zien dat onder een rechtse regering het beter gaat, kunnen we extremer worden.

Gewoonlijke goocheltrucs, zoals altijd.

Mensen zijn het al lang beu en geven vooral om henzelf en familie. Wat er nodig is is niet een of andere koek die provocerende dingen zegt, maar eigen initiatief, eigen arbeid en eigen volk voorop. Zo extreem is dat toch niet? Daar hoeft niets voor verschoven te worden

Weet je wat ik vreemd vind? Als een slavische migrant van meer dan 20 jaar, ben ik degene welke de nlers probeert te overtuigen om van hun eigen bloed te houden. Om geen culturele zelfmoord gedachtes te hebben.

Like what the fuck. Hoe zijn jullie ooit in zo'n vresenlijke state of mind gekomen waar jullie nieteens meer basis behoeftes hebben welke elk normaal beest in de natuur heeft.

Het is alsof ik een natuurpark inga, een hert zie, naar hem toeloop maar het hert kijkt maar wat depressief naar de grond.

En dan probeert ik aan het hert uit te leggen dat er wolven zijn en dat wanneer hij wolven ziet dat hij weg moet rennen.

Maar hij blijft maar depresief naar de grond kijken en zucht maar en zegt dan terug dat de wolven helecopters hebben en dat het geen zin heeft.

FvD heeft zeer waarschijnlijk mijn stem maar ik moet nog even zien hoe de campagne verder verloopt. Met onze media wordt het namelijk nog wat, die verkiezingsstrijd. EenVandaag met hun Complot or Not? is daar wel het grootste voorbeeld van en daar zou eigenlijk nog steeds een reactie van ons op moeten komen. Met belastinggeld gefinancierde leugens.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Nee, zeker niet.
Tenzij je gedurende je leerplichtjaren jezelf braaf hebt laten hersenspoelen.

Ik kan het gewoon niet begrijpen dat het zo ver kon afzakken dat zulke natuurlijke en gezonde uitdrukking zo vreemd op wordt gekeken.

Je hoeft er nieteens religieus voor te zijn. Elk wezen wat op deze planeet bestaat heeft als doel om zichzelf te repliceren. Dat is een basis ding van het leven.

en er zijn dus mensen ergens daar welke dus denken dat deze hele natuurlijke, en waarschijnlijk een van de weinige wetenschappelijk philosophische wetten die er bestaat, dat het vreemd is?

De mensen die er zelfs eenbeetje tegenzijn zijn kankerlijers. Zelfmoord artiesten. Elke persoon van die groepering hoort in een massamoord graf te liggen omdat ze andere proberen erin mee te slepen. Mijn nl woordenschat is niet diep genoeg om the disgust uit te drukken in woorden.

Je hebt meer van dit soort sites, bijvoorbeeld deze over uitspraken van politici:
nlcheckt.nl/
Zoiets is wel makkelijk te maken en zou met onze autistenkracht goed te doen zijn.


Maar goy, iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen(tenzij je een blanke schijtheer bent natuurlijk). Wij zijn allemaal mensen. Nu ga ik een border collie kopen want die zijn slim. En ik hou niet van pittbulls want die zijn aggressief

ze zijn ook heel energiek, als je geen tuin hebt, ben berijd om er elke dag meer dan een uur mee te wandelen haha. Ik was ook aan het denken aan een doggo, maar ik zit tussen banen en ik heb geen flauw idee of ik 40 uur of part time zal gaan werken binnekort.

to add to that:


klinkt als een soros operatie.

alweer, geadded op dat:

al die opinies op geert zijn inderdaad vijandig, waarschijnlijk is het een joodse gemaakte website.

JoVD is de jongeren organisatie van de VVD, clown

Zijn dit Slavische woorden?
Ik verzoek direct OC v an wolven die met helicopters achter een hert aan zitten.

ahah. Dat had ik nog niet gelezen. Mijn excuses. Maar mijn OC verzoek blijft wel staan,

Hoelang woon je al in Nederland? Je bent namelijk vreselijk in de taal, heb je enige vorm van onderwijs gevolgd hier?

Is een check site die de Nederlandse leugenpers controleert een idee?

De zwartpill voelt slecht, als ik eerlijk ben.


Hier is mijn poging.


Ik zat zelf te denken aan een satirische site om het geneuzel van de media tegen te gaan. Maar jouw idee heeft waarschijnlijk meer levensvatbaarheid.

Ik woon al tamelijk lang hier, 21 jaar maar ik heb nooit op nederlands sprekende websites gezeten.

Er zijn genoeg neet/anime enthousiasten die precies hetzelfde zijn, alleen hun zijn degenenraten.


kek, mijn engelse manier om metaphors uit te drukken is tien keer beter. Sorry voor de mongole poging haha.

speld.nl/2017/01/05/cindy-gevoel-daar-is-nog-geen-engels-leenwoord/

HERINNERING

Je hebt misschien nooit eerder op Nederlandstalige sites gezeten maar ik neem aan dat je wel eerder Nederlands geschreven hebt, ik beeld me een dronken Bulgaarse mongool in als ik je posts lees.

PRIJS WR.ALDA DE OEROUDE!!

Dit is niet uit haat, maar waarom ben je in wr.aldasnaam hier?


Prijs Wr.Alda! Wij Friezen knielen alleen voor de alleroudste

Ik zijn nederlands aan het leren. Wat is jullie advies?

Begin er niet aan, als vreemdeling kun je beter Engels praten, daar heb je meer aan.

Maar als je het echt wil leren, kijk alle Bassie en Adriaanfilms. Zo leer je zelfs niet alleen Nederlands, maar ook nog een woordje Grieks of Spaans

Practise your verbs. It's "Ik ben nederlands aan…"

Neuken in de keuken.

REMOVE FIETSEN

...

...

It's "ik ben Nederlands aan het leren", if you can't even get the basic grammar right then you shouldn't even try. There's also no reason to learn it unless you want to move either to Netherlands or Belgium but there are better nations in Europe to live in.

Jij bent die Ukr/Rus Pan-Europeaan van Erkenbrand zeker?

...

...

Dit lijkt mij een goed idee. Nederland heeft lang genoeg de blauwe pil geslikt en dit moet veranderd worden. Over het algemeen kunnen wij wij /neder/landers wel iets actiever worden.
Waarom geert memes verspreiden (>>8946813 bijv.) als hij controlled oppositie is? We kunnen beter FVD memes maken en verspreiden om maar iets te noemen.

En niet /neder/ specifiek, maar ik vraag me af of de hololeugen ook niet versneld mainstream ontmaskerd kan worden als er een keer één ontzettend goede, beknopte ontkrachting wordt online gezet. Een modern artikel dat niet lijkt op een jaren 90 conspiracy theory website. Gezien de controversie van het onderwerp kan sneeuwballend vanzelf verspreid worden, maar het werkt natuurlijk alleen als het echt waterdicht uitgevoerd zou zijn.

Waarom wil ik daar in zwemmen?

Het probleem is dat de holocaust pil een hele grote pil is. Je kan overal posters gaan omhoog hangen, maar daarop kan je nooit je hele pil kwijt. Je kan een amateur radio zendertje beginnen, of een website, maar ook dan is het ten eerste niet zeker dat je een voldoende groot publiek gaat krijgen en ten tweede is de kans groot de meneer Zilversteen je laat oppaken. 3 jaar cel om een paar mensen te rooipillen lijkt mij niet zo'n goed idee. Het beste lijkt mij nog om een NatSoc organisatie op te richten, flyers te verspreiden en dan lezingen/presentaties te geven voor geïnteresseerden, die dat dan op hun beurt weer zullen doorvertellen en meer mensen lokken. Zeker universiteiten lijken mij hier heel geschikt voor, echter is ook hier weer het gevaar van gerechtelijke vervolging of infiltratie door individuen met grootgeschapen neuzen.

Ik denk dat ik het al begrijp: Je woont meer dan 20 jaar in Nederland, maar gezien je nog iets gebrekkig taalgebruik is het duidelijk dat je hier niet als jong kind geboren bent en 'onderwijs' (lees: propaganda, programmering) hebt moeten ondergaan.

Om je voorbeeld te nemen, jij bent als een hert die naar een ander gebied gegaan is, eentje waar de herten volledig gedemotiveert en gedemoralizeerd zijn. Het is logisch dat, zelfs al woon je hier lang je het nog niet begrijpt.

Toch is het altijd goed om van andere perspectieven het te zien, dus dank je voor je bijdrage.

Als (((Wilders))) de grootste wordt, krijgen wij misschien wel onze eigen koekcam.

Sowieso moet de gevestigde orde van VVD, PVDA, CDA, D66 en Groenlinks naar 0 zetels.

Kijk die zetels dan!


Welke kankermongolen stemmen in Godsnaam nog op deze partijen? Een land met zo'n volk verdient het gewoon om te verdwijnen in het niets.

Goed gegokt, en ja, 21 jaar hier maar omdat ik al eenbeetje vervreemd was heeft de engelse internet cultuur een grote indruk om gemaakt. Ik kan er niks aan doen maar toch is het zo geworden.

Jullie hebben mij zelfs eenbeetje meegesleurd in jullie depressie, ik was ook een tijdje overgewichtig tot obesitas geweest.

Alleen dankzij een /fit/ cocoon mode kon ik mijzelf eruithalen.

Maar als je jezelf inderdaad eruithaalt uit deze status quo. Dan kom je nogsteeds het probleem tegen dat je een mens bent, en sociaal bent, en je komt er alleen deze herten tegen die levensmoe zijn. Alleen maar stress. Ik ben nieteens moslim en ik heb niks met de andere migranten welke mongolen zijn dus…internet it is.

Ze hoeven hier geen campagne te voeren, onze Linkse media zorgt daar wel voor.

Moet het hele partijprogramma nog even doornemen, maar wat ik er reeds van heb vernomen heeft mij al over de streep getrokken.

Avondstoot opdat die HWNDU draden onze draad niet uit de catalogus stoten

Bejaarden en negers.

Vergeet de landverraders niet!

Dat is een grote man

Ik zie veel D66 stemmers onder jongeren, ouderen stemmen vooral CDA en CU omdat ze vaak nog christelijk zijn. Het probleem zijn de Boemers van rond de 60-65 jaar oud die allemaal op liberal partijen stemmen

Sage for dubbele paal

Voor jou.

Dat GeenStijl toch ook.

Altijd weer (((Zentgraaff)))

Is mij ook opgevallen.

Niet dat het wat uitmaakt want bij GeenStijl zijn ze hopeloos geblauwpilt. Die gasten geloven serieus nog in de Grootste Bondgenoot miem.

Herdenk de Holofiets

Zentgraaff zou moeten schrijven voor Joop.nl, met zijn constante gezeik dat Trump's administratie Letterlijk Hitler, Goebbels en Himmler: Het Kabinetis.

Anderzijds is het tamelijk plezierig om al die links-leunende sites compleet over de zeik te zien gaan over zo'n beetje alles wat Trump doet. En we zitten nog maar krap een week in Trump's eerste termijn. Dit gaat een heel interessante acht jaar worden.

Niet dat ik zo'n fan van Trump ben maar ik ben deze Linkse media echt kankerzat.

Volledig mee eens, de Leugenpers zou echt moeten oprotten. Stel landverraders.

Hopelijk kan FVD er verandering in brengen. Vraag mij echt af wat voor verkiezing dit moet gaan worden.

Ik snap het gevaar maar daarom zou zoiets dus voorzichtig en het liefst anoniem uitgevoerd moeten worden, een website gehost in een ander land bijvoorbeeld, en een onderzoekende houding hebben t.o.v. "het is allemaal een conspiracy!!" om het betrouwbaarder en geloofwaardiger over te laten komen.


Precies dit.

Het zijn misschien ook de kringen waar ik in zit, maar vrijwel iedereen die ik spreek is fel anti-Trump, en erg liberaal uiteraard. Ze kijken allemaal niet verder dan hun neus lang is, en wij hebben vrijwel geen(?) alternatieve/rechtse media om langzaam rode pillen uit te delen aan diegenen die er voor open staan.
'Gelukkig' hebben we dan
de opkomst van de PVV, maarja.. ik heb de indruk dat die stemmers ook alleen maar geven om anti-immigratie.
Ik ga denk ik ook voor plaatje gerelateerd, en hoop maar op het beste.

Ik heb collega's die openstaan voor informatie en discussie, maar ik merk dat ze doorgaans niet verder kijken/luisteren dan krant/radio/TV. Een vrouwelijke collega zei een tijdje terug "Ik hoop niet dat Trump afbreekt wat Obama heeft opgebouwd.". Toen ik haar vroeg wat Obama dan precies had opgebouwd kon ze alleen antwoorden met "Obamacare", waarop ik haar uitlegde wat een gedrocht dat is geworden. Verder kon ze niks meer verzinnen wat Obama dan precies had 'opgebouwd'. Deze mensen zijn dus een mening toegedaan zonder dat ze überhaupt er iets van afweten en ze weten zelf ook niet eens waarom ze die mening hebben.

Wat betreft stemadvies: FVD is inderdaad onze beste hoop. De andere opties zijn Gevestigde Orde, Israël en een stel randdebielen.

Cant read your shit language, go to a containement board if your going to be a shit head

We've had Dutch threads for months newfag, go back to cuckchan if you don't like it.

Fuck off back to Something Awful.

Leave your ten bux at the door, shit goon.

oy gevalt volkskrant! wat doe je nou?

volkskrant.nl/opinie/gastcolumn-onze-sympathieen-zijn-gebaseerd-op-zelfbedrog~a4454348

Kun je die ff zooi knippen/plakken voor hier?

...

Volledige artikel:
Gastcolumn: Onze sympathieën zijn gebaseerd op zelfbedrog
>Zodra politiek en media collectief een tweederangs dictator op één lijn stellen met Hitler zit er gegarandeerd een ondoordachte militaire interventie in de pijplijn, vindt gastcolumnist Coen de Jong.


>Rode lijn

>Oorlogskoorts

Well poep, die verscheen niet totdat ik paalde. Mijn excuses, heren.

Goed artikel. Met kleine uitzondering van het bestempelen tot terroristen van Hezbollah en Iran, en het niet noemen van Israël wanneer het gaat om spannen voor het karretje.

Toch wel opmerkelijk dat de Papieren Jood dit artikel doorlaat.

Geeft niet. Die van jou was beter geformatteerd.

Ik woon niet langer in Nederland, nog ben ik nerderlands. Hoe dan ook, ik moet U herinneren dat U de kanker mout koesteren. (It is such a versatile word god damn it.)

Degene die verantwoordelijk zijn voor de kunstmatige stroom van asieleisers moeten ook de kogel krijgen.

En dat hele COA kan opgeruimd worden.

Godverdomme! Christelijke oudjes die op het CDA stemmen snap ik nog wel, maar wat voor randdebiel stemt nu op de uitverkoop van Nederland?

Wat dan wel weer leuk is om te zien is dat de Partij van de Allochtonen op weg is naar volledige irrelevantie. Toch vind ik het nog steeds opmerkelijk dat ze op 10 zetels blijven staan. Blijkbaar zit je altijd wel gebakken als je eenmaal een zetel hebt, ongeacht de shit die je uithaalt.

Afgelopen zaterdag was weer een geslaagde dag, heren.

Wat is er met mijn geliefde 4/pol/ gebeurd?

...

Dat die zelfbenoemde Obama er 12 bij krijgt irriteert me ten zeerste.

eind 2014/begin 2015 ben ik inderdaad nooit naar 8kanaal gekomen… waarom weet ik niet.
Maar het is pas sinds een half jaar geleden dat ik besef dat op 4kin slechts /syria general/ het enige is wat nog goed is.

Met de SGP gaat het in ieder geval de goede kant op.
nos.nl/artikel/2155964-sgp-presenteert-islam-manifest-en-stelt-duidelijke-grens.html

Godverdomme wat heb ik toch een enorme hekel aan de wereld draait door, elke keer als ik bij mijn moeder ga eten zie ik ze weer zeiken over trump. Einde blogpost
Eigenlijk een drempel

Hoef je in ieder geval geen zout meer op je eten te doen als je bij je mem gaat eten.

THE KING OF MOROCCO
twitter.com/spectatorindex/status/827084970715779074

Iedereen schreeuwt op twitter dat het een fotowinkel is. Is hij wel echt?

Deze video gaat wat dieper in op wat OP trachtte uit te leggen over TK2017.

Neger aub. Wat kut is aan de SGP is niet zozeer het 'dooie smous op een stokkie'-gehalte, maar het feit dat je, zonder enige ironie, ZOG krijgt. Ongeveer 1/5e van hun partijprogramma gaat over Israël. Hoe kan dat een goede keus zijn?

Ik zeg ook niet dat het een goede keuze is. Maar jaren zijn ze niet tegen islamisering geweest vanwege dat ze bang waren dat het inperken van de goddienst vrijheid ook hun zou raken. Maar het is goed dat ze eindelijk een stapje nemen richting de deus vult.

Waarschijnlijk is het immer Linkse vrouwenvolk daarvoor verantwoordelijk.

Meest verhelderende documentaire over Nederland's staatsbestuur.

Mijn stem gaat naar FVD. Ik hoop dat ze minstens twee zetels krijgen zodat we i.i.g. Baudet en Hiddema in de kamer krijgen.

Binnenkort bij u op de stoep: sharia in politie-uniform.

of

Ik zou het wel weten

Doe maar niet.

Heey meine Lieblingskäseköpfe

Promise me one thing: if you guys do ever become Nazi again then please invade us and liberate us from Der Ewige. I would sacrifice 6 million bycicles on an altar to Hitler for this.

Heil Hitler Bruder!

Schönes Fahrrad, aber wo ist dein Hinterlicht?

Hier, dit album is gemaakt voor een documentaire over Sint Maartensvloed.

lakker.bandcamp.com/album/struggle-emerge

Wilders ist keine goy, aber ein jude.

Of mischien kan je 8.5 miljoen euro aan taxpoet krijgen van de regering voor een "blanke mensen museum" zodat de toekomstige generaties kunnen onthouden dat hier ooit ook niet-getinte mensen woonden.
www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/224264

Bedoeld voor

Echt ongelooflijk dit.

Tja die stukken zeep en gekrompen hoofden kosten nu eenmaal wat he?

Je kan duidelijk zien dat zijn hoofd erop gephotoshopd is, je moet kankerdom zijn om in zoiets in te trappen. Hij is ook veel dikker dan dat trouwens.

Mijn broeder. Via dat album heb ik die foto gevonden. (Eerlijk gezegd vind ik Tundra veel fijner), maar de inspiratie/het concept van Struggle & Emerge is natuurlijk heel mooi.

nos.nl/artikel/2156501-gemeenten-zien-problemen-bij-handmatig-vaststellen-verkiezingsuitslag.html
Zijn ze nou echt zo incompetent?

stemwijzer.nl/
Stemwijzer is vandaag aangepast voor de aankomende verkiezingen.

In plaats van alles met de hand konden ze niet gewoon de memory sticks beveiligen en de stemcomputer laten veiligstellen door de AIVD?

Of alle stembiljetten opslaan, meenemen, en de kiesscanner in rammen op een (((SECURE LOCATIE)))

Volgens GeenStijl is de (((Stemwijzer))) nu al pure kanker.

Hoe godverdomde triest is het dan ook dat je in een land leeft waarin je hersenloze landgenoten een 'stemwijzer' nodig hebben omdat ze anders niet weten waarop te stemmen? Mijn liefde voor dit land neemt met de dag af.

Eigenlijk vind ik het helemaal niet zo gek. Lekker makkelijk kijken over wat mensen nu vinden, zonder daarbij op de vingers worden gekeken door virtue signallende idioten. Resultaat is dat er vaak een veel rechtser geluid uit komt.

Dat 'veilig thuis' kijken van politiek op internet is sowieso ideaal. Ik ben van mening dat FvD wel iets meer volledige lezingen/presentaties over hen belangrijkste onderwerpen online mag gooien. Het is jammer dat de (((peilingen))) in Nederland zo belangrijk zijn voor je media aandacht, dus van internet zullen ze het toch moeten hebben.

Het enige gevaar voor de FvD zie is dat ze als zeer kleine partij het hele spel toch maar mee moeten spelen als ze eenmaal in de kamer zitten. Dan vier jaar volhouden zonder gekke dingen en misschien hebben ze dan een kans om uit te groeien naar een serieuze(re) partij. Het internet zal genoeg moeten zijn voor een paar zetels, maar zitten ze er eenmaal in dan moeten ze wel meer aandacht krijgen.

De verkiezingen zijn weer in zicht: huurmoordenaar van de Linkse Bezetter hoeft niet terug de gevangenis in:

nu.nl/binnenland/4446408/volkert-van-graaf-hoeft-niet-terug-gevangenis-in.html


Professioneel landverrader en ISIS-sympathisant Alexander Cuckold doet traantje huilen over fotowinkel van Greet:

nu.nl/politiek/4447098/pechtold-hekelt-tweet-wilders-pro-shariademonstratie.html


Duitsers krijgen maar geen genoeg van vernedering en vernietiging der eigen cultuur:

nu.nl/buitenland/4446777/angela-merkel-officieel-herkozen-als-kandidate-bondskanselierschap.html


En dan is de Maandag nog niet eens voorbij.

En gewoon een aantal controles doen.


Kikestijl vindt dat alleen maar omdat hun kutpartij niet werkt op een stemwijzer. Niet dat puur op een stemwijzer afgaan geen kanker is.

De Stemkanker wil voor mij niet eens laden, zo geweldig is dat ding nu al.

Het is bijzonder sneu dat hele volksstammen niet meer zonder stemwijzer kunnen.
Zonder stemwijzer zou de opkomst waarschijnlijk rond de 30% liggen (en groenlinks en d66 splinterpartijtjes zijn).

Waarschuwing! Stemwijzer installeert klikjoden op je computer/apparaat!

En hier het gemiddelde (((stemadvies))) dat u kunt verwachten van de (((Stemwijzer))).

Het voelt alsof er hier ook gewoon hard door de façade kunnen breken. Afgelopen maanden valt het mij op dat mensen veel gesprekken in het openbaar houden over nationalisme en poep.

Zijn we gewoon te hard aan het shitposted, het lijkt te werken.

Vind je? Mij lijkt het juist het tegenovergestelde: Groenlinks zetelwinst, D66 zetelwinst, CDA zetelwinst, die tyfusboomers zetelwinst, VVD nog steeds boven de 10 zetels, een cell met Erdogan kakkerlakken op 2 zetels, meewaaiende kansloze kankerpartijtjes die nog nooit wat hebben bijgedragen blijven lekker vastgeroest zitten, moordenaar van Fortuyn loopt alvast warm voor de verkiezingen en ga zo maar door.

Nederland Afgrondland gaat met elk jaar weer wat verder onder zee-niveau zitten.

nu.nl/internet/4442535/russische-hackers-probeerden-nederlandse-ministeries-in-komen.html

Dus zoals zo´n beetje elk land? Trieste poging

Ik ga FvD stemmen, dat is het beste begin om de Jodenmacht mee te breken, ook al lijken ze niet groot te worden. Gekozen burgemeesters en open solicitaties bij politieke functies kunnen goed uitpakken.


ERUIIT!

Hier hetzelfde, heb met familie gebabbeld over de aankomende verkiezingen en zij stemmen allen hetzelfde. Voor hen is het doorslaggevende dat de FVD een frisse wind is in onze doorgerotte politiek.

NIEUWE VIDEO
youtu.be/J0Hnrv5l2GY
Geen Saks weerhoud mij er van mijn rotzooi te palen ;^)

KEK

Godverkanker m'n zijkanten.

Ik heb een anglodraad over de verkiezingen gemaakt:

En mensen vergeet meadhall niet.
>>>/meadhall/6117

youtube.com/watch?v=NNa09JfI_8c&feature=youtu.be

Kek, de K W A L I T E I T maak het alleen maar beter.

...

...

wasdat

Lees het nieuws een keer. Denk heeft shills.

koek

Kankerhomo.

lmfao, held

Had alleen Geert niet moeten zijn maar verder heb ik gekekt.

Jongens, dit was ook ==OC== waar ik meer tevreden over ben. Hebben jullie die over het hoofd gezien? Wat vinden jullie van die?

Ik bedoel dus

DITISOOKOC

Ligt het aan mij of is dat hele "stemlokaal naar schoollocaties brengen" extreem doorzichtig?

Vertel.

...

Minder grappig om eerlijk te zijn.

Gebruik Linux.

Alle oera linda gedegenereerden linea recta het land uit

Naar de tinlanden met jou.

...

Goeie dag kaaskoppe.

Sterkte met die verkiesing. Onthou om nie al julle eiers in die politiese mandjie te plaas nie.

Wat is die demografiese situasie in Nederland op die oomblik. Van wat ek kan aflei is julle stede belemmer met diversiteit. Maar in die platteland, besit egte Nederlanders nog die grond buite die stede?

Er was laatst een nieuws bericht dat 1/6 van de relaties 'gemengd' was in Nederland. Maar daar vielen relaties als Nederlands-Duits en Nederlands-Belgisch ook onder, welke een van de meest voorkomende was. (Indo-Nederlands is het meest voorkomend)
Maar dit is een trend die niet bepaald stijgt. archive.is/crx5a

Verder zijn de grote steden aardig dichtbij Londen territorium, op het gebied van minderheid worden. Hierbuiten valt het nog aardig mee. We moeten het meer hebben van de sociale degeneratie dan the genetische.

Ik ben de maatschappij best wel zat aan het worden, je kunt je kont niet keren of je word alweer geconfronteerd met communistisch propaganda, zelfs de "rechter"flank in Nederland denkt uit communistisch perspectief. Denk aan communistische grondbeginselen zoals de foutieve conclusie dat iedereen, zelfs zoiets elementair verschillend als onze twee seksen, compleet gelijk zijn. Sociaal zijn we Bolsheviks, economisch zijn we joods - wat dat aan gaat maakt het niet veel uit wat het economische stelsel inhoud, zolang het joods is ben je niet anders dan een slaaf. De kapitalisten zijn allemaal joden en jodenvrienden. Nederland is een zelfhatend, zwak land en zelfs de tegenreactie hier op wil slechts terug naar alles wat het zwak maakte, wat de zogenaamde Nederlandse identiteit zou zijn: Tolerantie, gelijkheid, vrijheid van geloof.

Dat is precies hetzelfde. Net zoals jouw drie achterste getallen.

Lekker bezig Thierry.
archive.is/m3SRI

Dag neef.
Misschien vind je dit vermakelijk om te zien. (25:44 t/m 30:00)

is there a jew attack on the credibility of FvD here? Or is it just a genuine intrigue on his stance to avoid another pro zionist wilders thing?

Not like in English thread. Of course people have looked into if there was a Jewish connection. See with the pro Israel tweet. But nobody made a big deal out of it. Since it is normal for normies to be brainwashed with if your are anti muslim you should be glad that Israel is the only democracy in the middle east. This post is about the other right wing alternatives like VNL(the video) and the SGP(the special pro Israel site).

Ek het laas jaar in twee gevalle die kans gehaad om met jong Nederlanders te praat wie aan SA besoek kom aflê het.

Die een geval was twee dames wie uitruil studente by my universiteit was. Ek het agter gekom jul kultuur is heel anders as ons sin. Mens merk dadelik die verskil as mens praat oor musiek, mening oor nie-blankes, of immigrasie. Vir my was dit interessant om te hoor dat die Nederlandse jeug oor die algemeen nie rock musiek luister nie, maar meestal net rekenaar musiek.


Dankie vriend, dis goed om te sien dat die buiteland, en veral Nederlanders, nog bewus is van ons.

De La Rey is ons de facto volkslied.

Onze Steve maak ook die jood media gek met ons ou volkslied.

Nog niet bewust genoeg helaas. Dankzij smeerlappen zoals Van Dis voelen veel Nederlanders vooral schaamte en afkeer wanneer je 'Zuid-Afrika' of 'Afrikaners' zegt. Veroorzaakt door pure onwetendheid.
dewerelddraaitdoor.vara. nl/media/369968 kijken op eigen risico ;>)

Deze draad is er trouwens ook.


De kanttekening van Van Dis dat niet alles wat er gebeurde slecht was vond ik al heel aardig. We hebben inderdaad 'gekke' dingen gedaan in ZA, maar als je als uitgangspunt dat de bosjesmannen elkaar allemaal al aan het uitmoorden waren, dan plaatst het het toch in een ander perspectief. De witte schuld kan op die manier prima gerelativeerd worden en juist die erfzonde zijn mensen vaak erg vatbaar voor, Christelijk of niet.

De zwartpil valt zwaar.
Het is toch interessant hoe weinig mensen met een realistichere perspectief nog hoop hebben. Zijn er nog genoeg optimisten(met kennis en kunde) om alles recht the trekken?

jezus dat is depressief. Echt kut joh. We hebben ze gewoon laten zitten, verkocht aan de eeuwige Anglo. Godverdomme hier wordt ik toch kwaad en verdrietig van.

Zuid-afrika, nooit vergeten.

trouwens, ligt het aan mij, of klinkt het Afrikaans een beetje als een zeeuws dialect? Op een of andere manier voel ik me erg verbonden met ze ,alsof ze hier in de buurt wonen.


zo mooi om te zien dat Nederlands toch een dochtertaal heeft, gewoon nog leesbaar en begrijpbaar en toch duidelijk anders ontwikkeld. Veel succes, broeder!

Best een mooi woord.

Afrikaners die Nederlands spreken vond ik het altijd een beetje Vlaams klinken. Tegenwoordig kan ik het zo herkennen. Ik ben zelf niet zo bekend met Zeeuws. Maar Afrikaans ligt toch dichter bij Oudnederlands dan het moderne Nederlands? Misschien Zeeuws dat ook is.

Neen, het is Jan Alleman/zielui Nederlands dat rond de 1800 in isolatie is geraakt van de rest van het Nederlands, dus gevorkt tot de huidige taal icm creolisering.

Mens sou dink dat as jy op Holla Forums verkeer dat jy 'n beter begrip van geskiedenis sou hê.

Daardie lyn hoor ons gereeld hier van die linkse geledere.

Ons volk bestaan uit hoofsaaklik Diets, Frans, en Duits. Dus is ons taal ook deur daardie drie tale verander en gevorm. Engels het ook 'n groot invloed gehaad en het nogsteeds.

Stel dat je het oor had van een Nederlands Holla Forumsiticus. Wat zou Nederland volgens jou kunnen doen voor Afrikaners op dit moment? Mensen weghalen uit de squatter camps naar Nederland? Zich uitspreken tegen de regering van ZA? Geld sturen?

Heeft het zin om hier aan te doneren? safrpsa.org/index.html ?

Dat is helemaal niet wat ik zeg, neef. Ik had het enkel over de ontwikkeling van het Afrikaans vanuit 18e Eeuws Nederlands, en hoe dit niet betekent dat het 'dichterbij' Oud-Nederlands ligt.
Niets over jullie tip-top cultuur of geschiedenis.

Het blijft nogsteeds het geval dat Afrikaans als taal creool is. Dat komt juist voornamelijk door de invloeden van meerdere Europese volkeren die tegelijkertijd nederzetten precies zoals het gebeurde met Engels. Een taal creool noemen is niet hetzelfde als een persoon creool noemen.

Geen poep praten over m'n Boeren broer, kankerlijer.

Afrikaans is geen creool. Het heeft duidelijk alle kenmerken van een Nederlandse zustertaal. Als je een creool slechts definieert als een taal met meerdere buitenlandse invloeden, dan is elke taal een creeol.

Gebrek aan conjungatie van werkwoorden is een kenmerk van creolisering

En hoppa, eindelijk is 'ie overgewaaid. Wij hebben nu exact dezelfde onzin op onze universiteiten als de VS.

Wie gaat er hier op Jezus Leeft stemmen? Ze hebben in ieder geval een heel duidelijk programma…
youtu.be/voeA-UONgrc?t=11m55s

...

Nou ja, Jezus zou inderdaad onze problemen heel snel opgelost hebben als we vol aan Deus Vult zouden gaan.

En vergeet niet dat Jezus inmiddels al jarenlang strijd heeft geleverd tegen onze verkankerde overheid vanaf het dak van een boer. Maar mijn stem gaat toch naar FvD. Ben er zojuist even lekker voor gaan zitten om een aantal debatten en toespraken van Thierry te bekijken, die gozer is nu echt een man naar mijn hart.

Eerstens bewustheid skep van ons situasie. Die feit dat ons uit gemoor word; sowel ekonomies, institusioneel, en wetlik onderdruk word. En dat ons op die rand van uitwisting is.

Om uit te spreek teen die regering sal myn insiens nie veel bereik nie. Die twee politiese partye (DA & EFF), wie die huidige regering (ANC) moontlik kan verby steek, is nét so nadelig vir die Afrikaners.

Die beste (en die mees onwaarskynlikste) ding wat Nederland vir ons kan doen, is om militêre steun aan die Afrikaners te gee. Militêre steun gekoppel met politiese steun vir 'n Afrikanervolkstaat is die ideaal.

orania.co.za/

Orania is 'n onafhankile, selfregerende dorp. Dit ontvang geen finansiële steun van die SA regering nie, en val nog onder die wet en mag van die land se owerheid.

Ek kan nie met sekerheid sê nie. Ek het al van daardie organisiasie gehoor, maar het dit nog nie geverifieer nie.

Dit maak seer neef.

wat?

nl.wikipedia.org/wiki/Zaak-"Jezus_redt"

Ik vind het ook niet leuk om te zeggen

In het verleden keek ik neer op dat soort mensen maar ik begin meer en meer medelijden met ze te krijgen.

Zeker in je autheïstische fase?

EEK OOP GEERT WILDERS

…. meathall?

Klinkt als een degeneraten fetish club.

Hahahahaha.

Een stem op VVD is een stem voor de alliantie van D66, CDA, VVD, PvdA, GL en CU.

Deze 6 partijen komen altijd bij elkaar :D, waarschijnlijk krijgen we weer een flut kabinet met een combinatie van die 6. CDA en D66 zijn geen eens oppositie partijen van het kabinet. Deze partijen zijn nep oppositie omdat ze geen enkel beleid van het huidig kabinet afkeuren.

waaromkiesjij.nl

Als mensen nog willen trollen.

Neem je vleeshaken mee, je wordt niet thuisgebracht.

Jij kankermongool.

kanker op denkschil

OC
youtube.com/watch?v=oChmLGLl8ws&feature=youtu.be
OC

pic related

...

Ik zit in een belachelijke situatie vast:


Ik heb nog een paar duizend euro over om mee te overleven, maar ik MOET hier weg. het is zo bizar slecht geregeld in Nederland dat ik bijna de moet heb opgegeven. Ik wil godverdomme een eigen woning en een kans om te herstellen. Kanker negers. Kanker Nederlanders die dit voor elkaar hebben gekregen. Als het niet zo slecht geregeld was had ik weer aan het werk kunnen zijn

Waar is je familie dan, nerd? En wat heb je? kanker?

Ben ik de enige die een beetje een gelijkenis ziet tussen die twee?

Alleen met genoeg OC tegen het Partijkartel zullen we de zetels kunnen krijgen m'n jongen.

Laatst gesproken met een collega, hij vond Rutte een echte 'staatsman' en vond ook dat wij in tijden van tumult 'stabiel' moeten stemmen.

En ineens weet je waarom VVD/PVDA/CDA/D66/SP/SGP/GroenLinks/CU nog steeds zetels hebben. Wat een land.

Hoeveel geld krijgen dit soort mensen van (((Soros))). Ik heb me er al een tijd niet in verdiept, maar misschien is het handig om een keer een nette lijst te maken van waar dit soort lui hun geld krijgen.

Maak de nette lijst. Maak de OC.

Wees geen Bart van Bruggen

Of we het nu willen of niet, Thierry Baudet is met zijn club een uitgelezen kans om eindelijk echt een serieus vervolg op het verhaal van Pim Fortuyn te krijgen. Hoe meer zetels hij krijgt, hoe beter Nederland de komende vier jaar gewapend is tegen de grootste uitdaging sinds de Tweede Wereldoorlog.

Lijkt je collega toevallig wat op Bart van Bruggen, die dan weer op George Soros lijkt? Zulke lui hebben geen verstand van politiek, missen waarschijnlijk de context die geschiedenis biedt.

Alleen met genoeg OC komen we er…

Ahaha.

Zat mij er kapot aan te ergeren dat die presentator zoveel tijd gaf aan dat cuckje. Niet dat het hem heeft geholpen want Tjer trok hem uit elkaar met de zuinige minuten die hij wel kreeg. Bartje kreeg een hoofd als een biet.

Ik heb helaas geen idee waar te beginnen en zoals gemeld volg ik het ook allemaal niet meer. Ik moet daarbij ook zeggen dat het de goede zaak verder nauwelijks zal helpen, dus denk niet dat het nuttig is om daar veel tijd in te steken. Eerst maar een paar FvD zetels bij elkaar maymayen en dan zien we wel verder.

Ik ben nog wel een aantal keer bij de Van Bruggens thuis geweest. pls no dox.

Het gekste is juist dat het een ontzettend intelligente man is. Hij is gevlucht uit Bosnië tijdens de oorlog maar heeft zijn leven opgebouwd in Nederland en staat ook pal achter Nederland. Vandaar dat ik ook niet begrijp hoe hij in Godsnaam nog vertrouwen heeft in het partijkartel en hun media. Hij heeft een geheugen als een olifant, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Ik vertelde hem dat ik al jaren uit protest op kansloze flutpartijen heb gestemd omdat ik mij nooit vertegenwoordigd voelde. Nu met de FvD is het de allereerste keer dat er een partij is die zegt wat ik al jaren denk maar die homo's in Den Haag nooit zeggen.

Trouwens mooi interview weer met de heren. Beetje jammer van "me 6 miljoen", maar ach.

Nou, vertel.

Ik neem het terug, FvD rouleert.

Is dat niet gewoon dezelfde dan?

...

Haha, die reactie van Thierry.

Ik snap deze tweet niet.

Zegt 'ie nou dat Thierry op een Turk lijkt? Da's niet alleen onwaar, het is ook nog eens ontzettend beledigend. Ik dacht dat Links daar altijd zo op tegen was, dat beledigen.

En ik snap ook niet waarom hij zijn eerste zin met een vraagteken afsluit.

Heeft hij de basisschool niet afgerond? Dat zou ik wel erg vinden voor die man.

youtube.com/watch?v=KokuhlGvxxg

Dit kan toch niet jongens.

Zeg mij dat het media bedrog is

Bron? Breitbart Dordrecht?

Hahaha.

Nee hier:
dagelijksestandaard.nl/2017/02/peiling-de-vvd-is-nu-toch-echt-groter-dan-de-pvv-maar-kan-wilders-rutte-nog-inhalen

Over het algemeen schrijven ze wel goede artikelen.

Hoorde laatst trouwens iemand roepen dat Wilders opzettelijk niet naar debatten komt en zijn campagne heeft afgelast omdat hij niet wil regeren. Hij zou er dan alles aan doen om zetels te verliezen.

En de linkse kankerlijertjes maken zich weer eens drukker om agressieve jungle negers dan hun eigen volk.

Wanneer gaat Greet de zetels overhandigen?

Wilde een tijdje terug ouderwets gezellig kaasblokjes met Nederlandse vlag prikkertjes maken. De supermarkten hadden prikkertjes met vlaggen van over de hele wereld maar geen Nederlandse.

Redt ons Thierry.

De etnische zuivering en vervanging van Nederlandse kaasjes met Nederlandse vlaggetjes stond al een tijdje op het programma. Ruud Gullit afficheerde zich er al openlijk mee in de jaren tachtig…

Als je wilt dat Thierry 'ons' redt, dan moeten 'wij' meer propaganda maken om het Partijkartel te bevechten. Dat Thierry zelf op 1 staat en Hiddema op 2 heeft gezet zegt me wel genoeg. Als deze partij op 15 maart 2 zetels weet te veroveren, en dat zijn maar twee, dat moet toch te doen zijn, dan hebben we de komende vier jaar, ook al komen ze niet in de coalitie, een heerlijk debat in de kamer. Twee zetels is genoeg om dat in ieder geval de realiteit voor vier jaar te maken.

Vandaag is er weer een zetel overhandigd.
noties.nl/v/get.php?a=peil.nl&s=weekpoll&f=2017-02-26.pdf

...

Volgens Maurice de Jood hebben we Tjer en Theo reeds de kamer ingeloodst.

...

...

...

Henk Krol van 50PLUS wil een digitaal paspoort zodat niemand meer anoniem kan reageren.

Raad van State onderzoekt 'NL uit Euro':

reuters.com/article/netherlands-election-euro-idUSL8N1G95BX?

Ik denk dat wij de uitslag al weten.

Uhm, ik heb je niet het privilege gegeven om vrienden mee te nemen.

Heel wat loyaliteit voor een shabbaz goy.

Hahahaha, maar 50+ kiezers kunnen we niet bereiken via het internet. Btw kikebook probeert dit al eens te doen. Het is veel nuttiger om je digitaal te focussen zodat bedrijven zoals facebook en google minder macht krijgen over het beleid dat gevoerd wordt in je land.

Het grappige is, ik studeer op UvA aan science park. Ik zie echt haast nooit een neger daar lopen, voornamelijk blanken daarna Asiaten en daarna Turken / India. De minderheden die ik tegenkwam gedragen zich zeer vatsoenlijk.

Maar dan ga je naar roeterseiland, de plek waar alle sociologische shit is, en je ziet de typische SJW figuren rondlopen lmao. Literatuurwetenschap… pfff, stellen geen eens Nederlands schrijven en Nederlandse literatuur in de beschrijving.

facebook.com/nos/videos/1649871755028376/

Van der Staaij laat zich interviewen door NOS en linkse mafkleppen.

Hij BTFO'd iedereen

nu.nl/binnenland/4500459/haag-reserveert-26-miljoen-euro-joodse-nabestaanden-woii.html

Maat, maak een webm.

ik ben er te lui voor.

Dat is dan iets wat je maar moet oplossen. Je weet hoe men hier denkt over JoodBoek.

...

zeldzame pepe geobserveerd

Kek worship has been inserted into carnival a long time ago.

...

Verspreid verstandig.

Het debat gisteravond nog bekeken? Zit wel wat memewaardig materiaal tussen.

Ik vraag me af in hoeverre dat debat in het Lagerhuis door de AIVD oid geregisseerd is.

Er waren constant een paar (zee)koeien aan het loeien wanneer Baudet-le-Brute aan het woord was.

Al gehoord van Operatie Libero?
Buitenkansje voor Amsterdam-anons om te infiltreren en saboteren:
archive.is/Jsn4M

Dit viel mij ook op.

ChristenUnie vs. niet-grappige-NPO-shill-die-nergens-anders-werk-kan-vinden

GO

archive.is/Ezd0U

Over NPO-shills gesproken, maak kennis met (((De Hokjesman)))
archive.is/JIZ8b

Wie weet hier nog toen in 2015 de GamerGaters de NPO in hun broek lieten schijten door EenVandaag naar de Raad voor de Journalistiek te sleuren?

Zoiets moet maar weer eens gedaan worden - zeker tegen die mafklep

Dat was voornamelijk het werk van één gast, die daarmee zijn hele loopbaan in het gefeminiseerde game-gebeuren op het spel zette.

Ook gelijk een herinnering dat GeenStijl weigerde aandacht aan GamerGate te besteden. Iedereen weet wel dat GeenStijl ziocucks zijn, maar ze zijn dus ook dorstige gasten die het liefst Asha Tuinbroeke het hof zouden maken.

Generaal schijnt nu project leider te zijn, dus ik denk dat ie het wel goed doet.

nu.nl/buitenland/4503312/geen-winnaar-prijs-uitmuntend-leiderschap-afrika.html

Maak je anus dus maar gereed voor een asielstatus voor iedere Afrikaan.

(namefag omdat reactie geven op post over mij)

alleen de femo gedeelte. ICT bedrijven erbuiten vinden de game industrie voornamelijk een falende bende rotzooi, en zien GG (als ze het al kennen) als dat kon je verwachten. Toen ik een sollicitatiegesprek een tijd terug had en die gast had door wie ik was, gaf ie me een compliment. Nou ja, ik zou in de femi bende als goede SGP stemmende refo die zegt dat er maar twee geslachten zijn toch niet geaccepteerd worden, dus ik werk erbuiten. En ja, als projectleider. Feministen hebben minder macht in NL dan men denkt. Alleen op enkele mongolische plekken zoals bij de PvdA en als eerder genoemd de UvA zitten ze.

Anyway:

ffs, na brexit en trump nemen mensen nog steeds polls serieus? het spel is nu dat wilders langzaam zetels zou verliezen. sure, net zoals clinton 90% kans had om te winnen.

Zoveel partijen hebben zo erg zich een gat in de grond gegraven en gaan schreeuwen lalalala we gaan nooit kabinet maken met wilders lalalala en de polls zo ongeloofwaardig dat het duidelijk is; volgend kabinet word PVV-CU-SGP-(CDA). Ik durf dit met overtuiging te zeggen

Alles behalve BOSMA is een erkenning van je sexuele status.

= waarschijnlijk hun eigen schuld en hun onderlinge kutfitties
=nope.exe

Oh, en de Lubach cuck - #NPO

...

Dit.

CuckStijl is nog linkser dan de joop. Echt Zweden materiaal.

...

De AIVD heeft de concierges op vierkanal omgekocht, Nederdraden mogen niet meer.
Ik neem de goede OC dus maar mee.

Dat heb ik helemaal gemist, heeft iemand een kopiepastijtje?

blogjob.com/oneangrygamer/2015/05/gamergate-hearing-scheduled-with-dutch-media-ethics-council/

Ik ga niet liegen, ik vind hem erg sterk en wat hij over drugs zegt klinkt een stuk beter dan wat ik hoor van FvD. Junkie zijn mag weer snel uit de mode.

Ik zou er met m'n handen vanaf blijven. Waarschijnlijk krijgen ze al genoeg ongewilde aandacht van de autoriteiten.

Je retourneert enkel OC die jullie van hier hebben meegenomen.
Kanker op, koektsjen crimigrant.

Vergiftigd, voor jou.

twitter.com/keesvdstaaij/status/832322765533360134

SGP heeft het druk lol

Nog twee weken te gaan, anons. Verzamel al je autisme om /onzejongens/ in die blauwe stoelen te krijgen.

...

Met jodenkarikaturen en negershit kun je het alleen slechter maken voor /onzejongens/, idioot. Normies zijn helemaal niet receptive voor dit soort shit, hier kun je alleen mee verliezen.

Je moet subversive zijn of je moet niets zijn.

Je kijkt zelf maar wat je er mee doet, klapmongool. Er is een reden dat ik ze hier post en niet naar de FvD tweet. Verschillende memes voor verschillende afnemers. Maak jij anders eens wat moois?

Niet zo pessimistisch. Zie het als een buitenkansje voor Thierry om het Nederlandse volk te roodpillen over valse vlaggen.

Toch ben ik wel bang dat de ziekte die op UvA ronddwaalt besmettelijk is. 10 jaar later en het gefeminiseerde gedachtegoed is overal doorgedrongen en dan wordt het een stuk moeilijker de brainwashing te doorbreken. Dit is geen demotiverende shill post, maar meer dat hoewel ik het nu met je eens bent ik niet weet of dat over zo'n 10 jaar dus nog hetzelfde gaat zijn.
Basisonderwijs is al volledig doorgeslagen, met alleen als uitzondering af en toe nog een paar mannen van de oude stempel op de directeurszetel. En juist daar wordt ze hard geshillt voor (((quota))). 3 Jaar geleden waren er nog maar 14% leraren, grote kans dat het ondertussen nog minder is.

Het is een stuk erger dan je denkt. Ik heb twee feminist exen en dat was de grote roodpil begin voor me.

Ze krijgen een rode loper om regelmatig in media aandacht te krijgen voor iedere scheet die ze laten. Natuurlijk zijn alle memestudies als game design, sociologie en gender studies volledig giftig. Daarbij ook humanisten en andere nevenstudies.

v oorisrael.sgp.nl

Zuurpruim.

Zolang zulke afbeeldingen maar hier blijven kan het wel.

Als de Kuzubrigade het maar niet ziet…

Kom op man, we wonen in Nederland, niet de unitas staten.

youtu.be/Qt5ujcBHj0I?t=109

Video relatie.

Hij kan in ieder geval om zichzelf kekken.

Je plakt hoofden op ongerelateerde afbeeldingen met paint. Doe niet zo smug, ventje.


Ja man, laten we het een nieuwe, kleine partij extra moeilijk maken door overal rond te spergen. Dat kan alleen maar goed uitpakken!

Negeer de concernshill. Hij heeft geen zin om straks een baan te moeten zoeken.

ebin xDDDD

Geestig. Maar ook Powned moet gesaneerd worden.

...

Lamoraal van Egmont > De Zwijger

Als ik jou was zou ik maar eens een met een lesje begrijpend lezen meedraaien op een basisschool.

FvD wordt het voor mij. Ben geneigd om een aantal ideeen naar ze op te sturen qua energie opwekking en het inspelen op hun softdrugs standpunten.

Nou, die zit hoor.

Wil je delen? Ik denk zelf dat FvD het zichzelf wat onnodig moeilijk maakt door niet in (((global warming))) mee te gaan, maar het dan wel over de 'energietransitie' hebben. Hoe ze dat willen gaan is volledig onduidelijk en tot noch toe mis ik ook iemand die daar de zaken zou moeten gaan regelen.

Ik heb het over het uiteindelijk legaliseren van wiet-teelt. Met wiet/hennep kun je een groot aantal sectoren bevoorraden van grondstoffen die uit wiet zijn te vergaren. Ik heb zelf al een start gemaakt een een manifest waarbij ik de massa-productie van industriele hennep gebruik om banen en producten te genereren, en om bestaande sectoren hier in mee te laten denken.

De Hennep plant is in principe een vernieuwbare grondstof die niet vervuilend is, niet veel pesticides nodig heeft, geen hoge hoeveelheden aan kunstmest nodig heeft, en kan voorzien in vrijwel iedere denkbare bestaande industrie.

oh en om daaraan toe te voegen: ik ben geen kanker hippie LE WEED MAN nikker. Ik zie zoveel mogelijkheden in deze plant vanuit een werktuigbouwkundige achtergrond.

Bedoel je zaken als Hemcrete, waar je eigenlijk alleen gebruik maakt van de vezels?
Ik meen dat je hiervoor niet perse afhankelijk bent van bepaald drugsbeleid omdat de planten die je teelt zo goed als geen thc bevatten. Maar ik kan mij vergissen.

Dat klopt inderdaad, je hebt niet de planten nodig waar hoge THC gehaltes in zitten, maar ik heb zelf de mening dat je nieuwe rassen(noem je dat zo bij een plant?) moet kweken die meerdere functies vervullen.

Het is naar mijn mening beter om een wiet-plant te kweken die verder dezelfde eigenschappen heeft als de hennep plant die voor bepaalde industrieen is gekweekt, omdat er dan nog steeds THC, CBD en overige Cannabinoiden in zit. Die stoffen kunnen weer worden gebruikt voor medicinale doeleinden.

Wist je bijvoorbeeld dat aan het eind van de 19e eeuw in de USA volop cannabis medicijnen werden gemaakt voor dieren? Er is een enorme hoeveelheid aan kennis onderdrukt en in de doofpot geduwd door (((je weet wel wie))). Echt zonder te overdrijven, voor bijna ieder probleem kan hennep een oplossing bieden.

Ah je bent dus volkemen gedesorienteerd. Plaatjes maken in paint is wat we hier doen,

Okay de partijkartel op halfpol is aardig gebroken en een meerderheid daar is ook hiddema-gezind ipv wilders-gezind.

Het is tijd om nog even een push te maken op social media, facebook, twitter.

Iemand goede ideeen?
Ik dacht offemsief op VVD, aantal miems met gebroken beloftes en FvD's rol in referendum aantonen, alsmede standpunten wat betreft islam, grensbewaking en EU/Euro.

Goed idee of heeft iemand beter idee?

Hier zijn wat memes om op social media e.d. te verspreiden.

Opslaan, delen, vermenigvuldigen.

...

rtlnieuws.nl/nederland/politiek/van-der-staaij-sgp-tegen-denk-leider-kuzu-islam-wel-bedreiging

Zitten wel wat leuke tussen. Bij die allereerste moet je van 'bedoelt'even 'bedoeld' maken.

What are brothers for?
What's the real story behind this?
spiegel.de/international/europe/an-interview-with-the-brother-of-dutch-right-wing-populist-geert-wilders-a-1136717.html

En bij de tweede moet je 'kamerleden DAT' ipv DIE doen. Het aantal dat, niet het aantal die.

Met vriendelijke groet,

De grammaticanationaalsocialist

The real story is they're both jewish.

Ik snap dat je van een inferieure tjan komt, maar loer a.u.b. even voordat je paalt.

nu.nl/politiek/4508232/eu-dreigt-met-juridische-stappen-als-landen-niet-meer-asielzoekers-opnemen.html

Het is alsof ze willen dat de "populistische" partijen winnen in de Europese verkiezingen dit jaar.

rd.nl/opinie/sgp-kritiek-op-islam-keert-als-boemerang-terug-1.1379396

nah, lurken hoe mensen onzin uitbrallen is veel leuker. zoals hier, waar een uva student (sociologie ook nog) onzin er uit gooit.

Kijk jongens! Culturele verrijking!

nos.nl/artikel/2160840-helft-nieuwe-agenten-amsterdam-moet-migratieachtergrond-hebben.html

SGP wil het blijkbaar ook
twitter.com/BisschopRoelof/status/837292339626397697

>Dit is het aantal kamerleden dat zich op dit moment hard maakt om uw referendumstem te verdedigen.
Hmm, dat klinkt niet juist in deze zin zonder ook maken te veranderen in maakt. Ik denk dat die correct was in de oorspronkelijke zin omdat het wijst naar kamerleden, en niet naar aantal
De text korter maken kan ook.
Los van het bovenstaande zijn het goede memes.

I see your behind FvD but when it comes to voting that's not going to make a difference is it?
You'll all vot PVV in that case or still press ahead with FvD which could mean years more poz or are you guys nearing breaking point
If Rutte gets in again will there be revolution?

WEWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
bend over lads, here comes the poz!
50%

Wie /sgp/ hier?

...

The revolution is taking place, but it isn't a fast and bloody one, but a slow-cooking one.

FvD has the vision to revolutionize Dutch politics. But they were late for this election to get more than a couple of seats… which is still more than some decade old parties like pvdd.

There's a lot of balkanization of parties and there is a lot of new fervor on the right. I think FvD will absorb them and possibly attract some of the PVV talent.

Best case scenario, we have to vote again, because then the (((polls))) won't be able to hold back FvD as much.

Pic related.

OC

youtube.com/watch?v=-WXQMjG47KM

OC

Won't change much if people are unaware of FvD's existence.

Hopelijk zijn deze peilingen waar:
peiling2017.nl/

>peiling2017.nl/

Zou mooi zijn; Ancilla in de kamer :^) ,stukje bij beetje verdwijnt die fossiele bende gelukkig (hoi opa Ivo) ,
daarna het gedachten-'goed' nog, aangezien velen nogsteeds 1-2 generaties achter lijken te lopen, en dat stagneert de
vooruitgang in ons ooit zo mooie / rijke Nederland enorm, en waarom?: zelfverijking dmv het instandhouden van de (((agenda))).
(Marcel van Dam iemand?).
Maargoed ik dwaal te snel af, kek.

Denk en SS schrijven zichzelf binnen afzienbare tijd af, zullen ze zelf danwel de media voor zorgen (iets met een kat in het nauw)
daar maak ik me niet zo'n zorgen over.

Groen(s)links 16? kek, hadden ze niet laatst een partij evenement waar het beeldmateriaal zodanig ge-edit was dat het vele malen voller/drukker leek
dan dat het daadwerkelijk was?
Maarja je weet maar nooit, groengekkies gonna.. juist ja, zelfs met een snotNEUS met 0 ervaring in het WERKelijke leven, kotsbeu zou je ervan worden.

Met de PVV gaat het zeerzeker de kant op als deze peiling weergeeft, zou wel vele malen meer Bosma op de voorgrond willen zien de komende tijd,
voor de FvD hoop ik het idem qua zetels, alhoewel er mij iets niet lekker zit met het zien/horen van Baudet,
wil ik hem & zijn partij zeker die aantal zetels gunnen in de hoop dat ik mijn onderbuik ongelijk zou kunnen geven,
zelfde verhaal voor VNL en Roos, alhoewel ik dat enigzinds betwijfel.

KANKER


feelsgoodman.jpg

noties.nl/v/get.php?a=peil.nl&s=weekpoll&f=2017-03-03.pdf
Maurice de Hoax springt op de kar van het CDA

Schandalig, wat is het toch een bende met al die exoten. Al krijgen ze 20 zetels, ik denk dat de ogen van de koekoeksjongen nooit open zullen gaan.

Dat betwijfel ik. De Duitse Piratenpartij is de meest vluchtelingvriendlijke partij in de Duitse politiek. De Duitse piraten hebben zelfs een Little Pony gekkie op plaats twee staan.

Aangezien de piratenpartij internationaal gelanceerd is, sluit ik niet uit dat een zekere globalistische (((filantroop))) aan de touwtjes trekt.

4 buitenlanders die dus gaan beslissen over de toekomst van Nederlanders.

Hoe was dit ook alweer acceptabel?

En ondertussen komen turkse ministers en leiders naar Nederland om campagne te voeren voor de 250.000 stemgerechtigde Turken voor de nieuwe Turkse grondwet:

archive.is/8vsJW

dat gevoel wanneer stemmen

Dit is dus gewoon een vijandige overname.

Waarom hebben die mensen dan nog steeds stemrecht in Turkije?

wat is kanker

Geen vijandige overname, ze voeren campagne voor turken om te stemmen op iets in turkije, niet hier.


Moslims zijn geloofsmatig verplicht om een paspoort van hun moslim land te hebben geloof ik. Ze zijn alleen Nederlader wanneer het ze uit komt.

Zeer zeker wel vijandige overname; niet-Nederlanders vertoeven in Nederland en stemmen mee over Nederland.

Dit land heeft echt een zuiverende oorlog óf genocide nodig, één van de twee.

Want dit houdt niet op, niet vanzelf.

Dank voor deze informatie, daar valt zeker wat van te zeggen; ondanks dat ben ik toch benieuwd hoe
het met de eventuele (enkele) zetel uit gaat werken voor de Piraten in en over Nederland .

Al zou het alleen al betekenen; dat er vanuit een andere hoek gekeken / gedacht en uiteindelijk geageerd word
over bestaande / huidige danwel nieuwe of zelfs genegeerde topic's uit het verleden.

Verder is het internationale aspect ervan een interessant topic om verder te onderzoeken,
vooral in deze tijden waar globalisering de boventoon lijkt te voeren, is het niet ondenkelijkdat er 1 van
de haakneus-achtigen aan de toutjes trekt, (((ze))) laten immers geen kans onbenut om hun gif te verspreiden.

Zal op termijn ongetwijfeld een stuk helderder worden, ook met de andere nieuwkomers.
We zullen zien.

Maurice de Jood peilt FvD op 2 zetels. Tjer en Thé hebben we dus sowieso binnen.

Kan echt niet wachten, ik hoop dat de heren dat vastgeroeste zooitje helemaal overhoop schoppen.

Hello Dutch thugs


South Africa's President Zuma 'risks race war' as he demands land owned by white 'occupiers' can be taken without compensation
dailymail.co.uk/news/article-4281088/Zuma-wants-land-owned-white-occupiers-taken.html

They're always welcome to come back home, but it will certainly rustle the jimmies of EU kikes who want to flood our country with niggers.


Kek.

Als jullie terugkomen kom dan van de zomer, kenne we gelijk goan braaien elke dag.

Oh and here's my prediction: if Boers flee to The Netherlands then our Leftist kike government will not grant them refugee status. Mark my words.

We'll have to burn the whole place down when that happens. And unlike with (sand)niggers; i wouldn't mind opening my home up to Boer refugees.

Bosma is deze verkiezingen weer lager op de lijst gezet. Volgens mij botert het niet meer zo met hem en de indojood. Ik hoop dat hij over een tijd overstapt naar het fvd.


Het blijft zonde, want als ze het gewoon bij hun one issue houden met Ancilla dan gunt denk ik iedereen ze wel die ene zetel voor het pvdd effect op het gebied van privacy en natuurlijk de tetten.

Je bedoelt een vleestaks gerechtigd met de drogredenering dat dit de 'megastallen' zal aanpakken hetgeen enkel het effect heeft dat de megastallen doodleuk blijven voortbestaan omdat mensen simpelweg zullen bezuinigen op de laatste kleine beetjes voor hun vleesje met als enig eindresultaat dat van de uiterste armen letterlijk de gehaktbal van het bord gegrist wordt?

Ik ben mij er terdege van bewust dat dit vlees niet van acceptabele kwaliteit is en de volksgezondheid niet ten goede komt, maar voor de minderbedeelden onder ons is íets nog altijd beter dan niets.

Ik bedoel in de trant van dat privacy net als dierenwelzijn een issue wordt voor elke partij.

Hetgeen leidt tot wat ik beschreef: niemand die ene fuck geeft om dieren maar wel met drogredenen komt om je te verkankeren.

Let maar op, komen ze weer met nieuwe 'privacy wetten' die je alleen maar verder reduceren tot slaaf.

Heb je het artikel gelezen? Er stond op een gegeven moment iets in over "ze houden een schrikbarend precies dossier over mij bij, en zodra ik me met iets associëer, lichten ze mijn werkgever in over racisme, banden met bedrijven en seksisme."

IS DAT DAN NIET GOED SOMS

Mijn universiteit had laatst ook een stuk over de wage gap gepubliceerd, samen met een stuk over een diversiteitsquotum en het aantal vrouwelijke hoogleraren.

Ik kan er toch ook niets aan doen dat (technische) universiteiten van nature piemelparty's zijn?

Chapta: gatsy r

Hmm, dat had was minder reddit-stijl gemogen. Vriendelijke salie.

Dood ze.

+t

(gecontroleerd)
Komt goed, tot nu toe valt het SJW-gezever best wel mee.

Het feit dat die bagger nu al gepubliceerd wordt is genoeg om alarm te slaan.

Ik zal eens aan FvD vragen wat zij ervan vinden dat Links het onderwijs infiltreert.

rd.nl/opinie/sgp-kritiek-op-islam-verdient-bijval-1.1379975

CUCKS BTFO

Gebiedende wijs zonder onderwerp is zonder vervoeging derde persoon.
Het is Ga weg, niet Gaat weg

Ze hebben de man achter ''Linkse indoctrinatie op mijn universiteit' op de lijst staan, dus het antwoord is te raden.

Dit. De open immigratiepunten van de PP zijn niet zo nadrukkelijk aanwezig als ze eens waren, maar het mag duidelijk zijn dat iedereen welkom is en dat als het er op aan komt ze geen steek anders zijn als alle andere linkse partijen. Mochten ze een zetel krijgen, dan zullen we altijd met de linkse partijen mee stemmen.

Tenslotte zijn wij medeschuldig aan de chaos in het MO, dus dat betekent dat we nu verplicht zijn elke zandneger op te nemen. Daarnaast is het afzetten tegen groepen immigranten alleen maar een manier om neer macht naar de staat toe te trekken en komt dat onze vrijheid niet ten goede.

Zo, mag ik nu mijn ooglapje voordoen?

Wordt het nog wat met the PVV volgende week woensdag?

*de, bedoel ik

Alleen als er dag van tevoren een happening plaatsvindt.

We gaan zoveel winnen dat je er moe van gaat worden.

uno pregunta dutchies, with the coalition bullshit, and your fvd not getting gorillion, what are we seeing in the nederlands?

Refugees will stay flooding in.
If FvD gets one or two seats at least we will have an intelligent anti-immigration voice in parliament.
Geert's one-man-show is really inefficient and incompetent. It's nice to hear him screech in parliament, but it's only that - autistic screeching.

Wie zit er op de /baudetraket/ hier?

Oeps.

:')

archive.is/PHIUJ

wew
twitter.com/AbeISZakaria/status/838548725651881985

Geert now has the BSB guarding him now
Politicians know they can't have another assassination on their hands and it also says his chances are pretty high.
Isn't Wilders also more to the right than the FvD?

Top kek
Na de verkiezingen:


PVV is probably more rightwing than FvD, but FvD presents it's schedule more subtle than Wilders, causing some "leaners" thinking he is a racist to fall to his side.

FvD is more rightwing but more subtle about it. PVV is more vulgar making them look more extreme.

Dagelijkse herinnering dat er een De_Thierry is voor het verspreiden van onze FvD-kanker naar de gewonemensenwereld.

reddit.com/r/de_thierry/?count=26&before=t3_5xsita

How "International Womens Day" is used in geopolitics
search.wikileaks.org/?query="international womens day"|"international women's day"&exact_phrase=&any_of=&exclude_words=&document_date_start=&document_date_end=&released_date_start=&released_date_end=&publication_type[]=6&publication_type[]=2&publication_type[]=46&publication_type[]=28&new_search=False&order_by=most_relevant#results

'Then I'm proud to be a racist'. 'He'll protect Dutch people!'
express.co.uk/news/world/775817/Geert-Wilders-voter-proud-racist-shock-Channel-4-interview

SGP is woke

...

De SGP heeft zijn goede standpunten, maar het is en het blijft een Godsdienstige partij. Als atheïst (kantelt fedora) moet ik echt NIETS hebben van de SGP, CDA, CU etc etc. Liever voor FvD, die hebben wat meer en betere standpunten wat betreft sommige zaken (toch meer met academische achtergrond) dan de partijen van God.


I am not sure, PVV does not want any more refugees, while FvD want to halt immigration and then start selecting and inviting people who need asylum.

...

...

...

...

...

Alexander Jansen hier. Ik wil jullie graag erop attenderen dat Jesse Klaver enkel een toneelnaam is. De echte naam van deze extreem-linkse groenglobalist is:

YASSER FERAS

Dank jullie voor het lezen van deze belangrijke boodschap.

U BENT DE WEERSTAND

Friendly reminder this guy murdered a guy, then electrocuted himself after the German pirate party was ousted from parliament, openly hinting to his suicide in front of the house earlier.

geenstijl.nl/mt/archieven/2017/03/theo_pak_de_kartelschaar.html

Ik hoop dat het via kankerchan is gegaan, koekstijl hoort hier niet thuis.
Toch mooi dat je shitplaatjes zover komen.

Drunk? Alcoholic?

Waarschijnlijk via

(((Gatestone))) durft hier niet te komen,

...

Die framing bij P&J is geweldig. Nu ook weer. Geen enkel stukje uit toespraken, debatten of wat dan ook. IJzersterke spreker, maar het lavendelzakje moet langs komen.

Echt he? Ik heb me helemaal de tyfus geergerd aan die kanker commies. Ze hebben Baudet letterlijk geen een keer laten uitpraten of zijn standpunten laten verdedigen zonder een interruptie.

Ook zo typisch om de 2-seconden fragmenten te gebruiken om hem in een bepaalde categorie(racist) te drukken.

En die kanker mongool van een Pauw wordt gewoon betaald met ons belastinggeld.

heeejjj jongens onze volgende meet komt eraan hier de link naar ons evenement!!!
archive.is/dNOga


beschouw dit maar als bump, mijn excuses voor deze schijtpaal.

So FvD seems like the Holla Forums choice. So would it be likely still that PVV will gain the most seats?
I am considering putting a lot of money on that.
like 2500 euros. But is Geert fucking his shit up (Jewish neuroticism style)?
I am a Danefag and also curious because of our similiar culture. Please any perspectives you have, I would be very grateful for.

Is bij elk programma op onze staats teevee, Thierry wordt constant onderbroken en als zijn Linkse opponent door hem heen staat te krijsen dan wordt diegene niet teruggefloten.

Ons medialand druipt van het Links, waarom denk je dat FvD een sanering van de media op het partijprogramma heeft staan?

CuckStijl is de laatste tijd ook aardig verJoopt ja.

Vriendelijke herinnering dat ze GamerGate negeerden.

Yassir Klavir.

In ander nieuws: die stinkturken zij gewoon toegelaten om in Nederland hun 5e colonne te instrueren. Dit land is failliet.

Die meme ben ik echt zat. Er is geen 'wij' in deze, de enige medeschuldigen zijn die burger-hatende homo's in Den Haag. Laat hun maar Afrika negers en zandmongolen in hun eigen huis opvangen.

Lijkt me overigens een toffe wet voor een beetje meer eerlijkheid: eenieder die staat te krijsen dat we meer buitenlanders moeten binnenhalen gaat ze ook zelf opvangen en ervoor betalen.

...

Heb net even gekeken.

Mijn God, die Frits Wester. Die zat daar nu letterlijk als een Linkse pastoor een biecht af te dwingen. Vond het wel jammer dat Thierry zich liet inpakken door dat gemekker over raszuiverheid, dat is namelijk vrij makkelijk te pareren.

Pareren of gewoon zeggen dat hij dat inderdaad bedoelde, en rassenmenging een probleem is. Dat laatste vind ik zelf altijd moeilijk, dat tweede hebben we (nog) niet bereikt met dingen die gewoon gezegd kunnen worden, zonder een eindeloos Cordon Sanitaire te ontvangen.

Waar ik voornamelijk moe van word is zo'n Vinex Marokkaan die weer begint over "Dat wij hier weg moeten", ik vind het allemaal prima, maar dat wordt nergens gezegd. Hetzelfde als 'die waarden (van Wet BNW) onderschrijven we toch allemaal', volslagen kolder. Het viel me nog mee dat hij niet op de 'Je vraagt zeker alleen of ik die waarden onderschrijf, omdat ik geen Nederlander ben'-tour ging. Het doet me allemaal vooral denken aan de taconegers en liberalen in de VS die dachten dat omdat Trump aan de macht komt, ze allemaal meteen gedeporteerd zouden worden; ook als ze papieren hadden.

I have no problem with PVV being the biggest, however I do think it's unlikely. I expect that VVD will become the biggest again, which is insane to think. Heck, even CDA might become larger than PVV. In former polls PVV usually ended up with less seats than was indicated by polls and the medias circlejerk against PVV usually already makes them drop quite hard in the weeks leading up to the elections. They drop from 21 to 14 since the start of the year. This is from the averages at link below. On some polls they are still the same size as VVD. Meanwhile CDA is rising again. PVV, VVD and CDA together don't enough have enough polled seats to form a coalition, even when looking at polls that place all three of those parties high. That's the most right winged coalition that seems achievable and even that is a pathetic excuse of a government. Do keep in mind that the current coalition parties (VVD and PvdA) only have 36 polled seats which shows how much changes there have been in recent years.

I think most of here support FvD because it seems like a more sustainable right wing party for the future, with a more concrete vision to treat the leftist disease instead of just symptom treatment like PVV Is doing.

peilingwijzer.tomlouwerse.nl/p/laatste-cijfers.html

Dus hoe groot is de kans op minstens een zetel voor de FvD?

Ze staan consistent op 2 bij Maurice de Jood maar her en der hoor je verwachtingen van 8 tot 10 zetels.

1. PVV is against all immigration. How is that symptom treatment? FvD just wants to make immigration more strict. How is a concrete vision? Just say it like it is: FvD is more moderate than PVV. You're all just scared of the final solution that Wilders propagates.
2. The Dutch Pirate Party also had a large internet following but they never got enough votes IRL. The same can happen to FvD.
3. Since the entire strategy of FvD seems to be "steal votes from Wilders by presenting yourself more moderate" (((someone))) might just be trying to sow discord between two right wing parties that should be able to get along fine. You don't see separate threads questioning the integrity of the biggest lefty idol Alexander Pechthold or calling the Dutch king a kikepuppet when he wears a kippah…

Scherpe reactie van ergens op het Internet:

"Ondertussen is het een onbetwistbaar feit dat de publieke omroep de PvdA heeft ingewisseld voor Groenlinks."

Alles om die buitenlanders binnen te halen.

That's because we already know them to be traitors.

If you were to inject integrity into Pechtold he would die.

As for this one:


No, the Pirate Party had NEETs behind it and youngsters not even old enough to vote. The Internet following in the case of FvD means normies and the FvD is also not some weird "Arrrr" shit that's hard to share with family, friends and colleagues.

We zijn aardig aan het inlopen op Zweden.

OC
youtube.com/watch?v=j7tsX0z52PA&feature=youtu.be

Haha.

1) Accepting immigration in my opinion is a symptom of lack of own national (and racial) identity. Presenting that as something good, refined plus focus on academia is more present in the FvD in my opinion and will work out better in the long run.

2) Nowhere near as large I feel. It was definitely present, but in more select corners plus it didn't flow over as much into the real world. FvD has transitioned into having serious meetups and party presentations, plus more media presence all around. All Ancilla has is her looks and by virtue signalling towards PP some neckbeards hope to gain her sympathy. There is still plenty I agree with of PP, but I have never had the illusion that they would become a serious puarty

3) Because no one on here needs to be convinced that Pechtold is insane. He is also not currently the biggest lefty idol. In fact in Netherlands the actual lefties have switched to hating on those sorta neo-liberal parties, with primarily SP and the real lefty idol Klaver leading the banner. The King? What point are you trying to make there. Let me know when we directly have influence over the thing through public means.


Het grappige is dat veel linksmaloten altijd afgeven op 'de sterke leider PVV' waar kennelijk rechts Nederland zo op geilt, maar met zijn allen overschakelen naar Bos, Samson en nu Klaver als 'charismatische' leider is natuurlijk heel normaal.

Ik blijf het zeggen: Links is een sekte. Wanneer Linkse Jezus nr.1 wegvalt zoeken ze meteen naar Linkse Jezus nr.2 voor hun aanbiddingsbehoeften.

Het ergste, echter, is dat het op onze belastingcenten gebeurt. Die Yasser Klavir krijgt gewoon politieke zendtijd gefinancieerd met burgergeld, en met datzelfde geld (dat de burger hoort te dienen) probeert Links zichzelf in het zetel te houden door de staatsmedia helemaal los te laten gaan tegen alles dat niet Links is, zoals wij weer eens mooi te zien kregen bij P&J met Baudet.

NPO sanering? Brand het maar af tot de grond. Richt maar een nieuwe organisatie voor de staatsmedia op en laat Links er voor altijd uit, zij hebben eens temeer bewezen de verantwoordelijk niet aan te kunnen.

Je hebt gelijk. Ik moet wel zeggen dat Rutte ook redelijk hard werd aangepakt bij P&J en Roemer goedkoop mocht scoren, terwijl Klaver een paar boeren krijgt zonder echt hele serieuze aantijgingen.

Overigens bedacht ik me zonet pas weer dat Wester bij het één op één interview met Baudet enkele dagen geleden zei: 'Dat zit niet in de religie' toen het over gebrek aan gelijkwaardigheid tussen man en vrouw zit. Baudet had daar geen weerwoord op, wat zonde is. Iets meer parate dossierkennis betreffende Islam zou het makkelijker maken om daar op rechts nog extra invloed te winnen.

Live interview met Thierry nu:

omroepzeeland.nl/nieuws/2017-03-11/1097614/live-thierry-baudet-zeeland-kiest#.WMQGfvJA3d5

DAMES EN HEREN THIS IS NOT A DRILL
arminius.nu/programma/concrete-blossom-verkiezingsdebat/

Van het breken van de kartel naar tolkosten

ik heb er graag voor over voor een goede kek

Lol nu weer "me klimaat".

Zeeland vs De Zee, the struggle is real.

Kees.

Haal de hooivork.

Toch maar een stap in de goede richting qua Islam

Hebben ze door hoe degeneraat dat klinkt?

Maar effe serieus; dat Linkse gezwel op onze universiteiten moet ook keihard aangepakt worden.

Eerlijk waar, "Me institutioneel racisme." uitkramen in een land van D66 rechters met een Linkszieke media waar allochtonen in de overheid blanke werklozen tewerkstellen en hun eigen zandvolk lekker thuis laten zitten. Dan mag je van mij echt een kogel door je kokosnoot krijgen. Links is een geestesziekte.

HIDDEMA IS OP OORLOGSPAD

WRAAK VOOR THIERRY

FvD wants to stop muslim immigration, and leave immigration of civilized europeans and other white countries. Not a whole lot wrong with that, we're probably already too enriched to be able to save our whiteness as a country without that.
Wilders just screeches autistically as extremely as he can before backing down shortly after, exactly as he's been ordered to do by Israel to make sure no one would take right wing parties seriously in the Netherlands.


"Nederlandse" mannen, oftewel die bi-cultureeltjes waar ze het in over hebben.

Some have also accused Wilders of fucking up on purpose because he doesn't want to rule.

kek
twitter.com/geertwilderspvv/status/840537009903022088

Elke Turk dus?


Niet alle universiteiten zijn compleet verneukt, dat verschilt volgensmij echt van stad tot stad

Ik weet niet wat ik moet stemmen, PVV of FvD.

Wat zijn de grootste distincties tussen die twee? Op stemwijzers peil ik ongeveer even hoog bij beide. Dus wat zijn echt inhoudelijke punten die heel anders zijn (bijv bij zorg, hypotheekrente, economie)?

? Iedereen weet dat Islam vrouwonvriendelijk is…. ?

Anders ga je maar lekker als vrouw in Saudi Arabie wonen, kan je het ervaren om 24/7 te cosplayen als vuilniszak :D

Je hebt ook die 'Gülenisten' o.i.d., maar wat mij betreft rütten ze allemaal op. Vervelend rotvolkje.

Of anders neem je even het partijprogramma door, kom op man. Ik ben er ook gewoon voor gaan zitten, heb zelfs nog interviews achteraf bekeken. Als je jezelf niet informeert dan kan iedereen je van alles wijsmaken.

Maar user
Wie maakt dan de kapsalons

Inderdaad, daar heb je geen dossierkennis voor nodig. Overigens heel goed voorstel van je, ik zou zo zeggen dit in de wet gecodificeerd moet worden: alle Linkse teefjes en feministische krijswijven verplicht een jaartje naar Zandbakistan.

Pas daarna mogen ze vertellen hoe verschrikkelijk de blanke mannen wel niet zijn.

Die maak je gewoon thuis?

...

wew

Maar ik vind koken/prutsen leuk en turkse vrouwen niet 3.14.

Was het maar zo. Onder de linksen bestaat nog steeds het idee dat dat maar een paar rotte appels zijn, maar de Islam toch echt heel vredelievend is en het beste met ze voor heeft. Op het moment dat zo'n (((journalist))) wil beweren dat vrouwen volgens Koran en de Hadith niet anders worden behandeld, dan moet die verbaal en zonder verdoving worden afgeslacht.

Ik vraag me wel af of het een bewuste keuze is dat niet te doen. Uiteindelijk creëer je dan een tweestrijd tussen de PVV en FvD, waar je voornamelijk kiezers van elkaar gaat pakken en je weinig aan hebt.


Dat werkt voor de PVV, maar als de FvD vol wil houden dat ze het onderbouwde alternatief zijn dan kunnen ze op dat soort punten duidelijk verschaffen en hopelijk wat mensen weg trekken bij de midden partijen. Dat is dan wel voor een volgende verkiezing. Ik heb genoeg ex-vrienden die dus serieus geen flauw benul hebben. Dat is niveau Woman's March organiseren en zeggen dat Islam en Feminisme hand in hand gaan.


Lekker met uien en courgette en zo

Doet mij denken aan die idioten die van de Amerikaanse vlag zo'n nijab of wat dan ook maakten. Ongelooflijk.

FvD is momenteel de grootste op social media, bij de weg.

En hier is een Rus die het over Wikileaks heeft, dus laten we het over fake news hebben in plaats van laten iemand laten zeggen dat wat hij zegt inderdaad klopt.

De media doet er ook alles aan om het te laten lijken alsof nepnieuws over berichten op social media gaan i.p.v. de MSM zelf.

Mooi, dit is goed nieuws.

Nog 4 dagen vriend, dan gaan we het zien.

Ik wil graag een referendum over het standrechtelijk executeren van landverraders.

HAPPENING
Huge row in Holland with Turk government minister
Dutch police escort him and his delegation back to the German border after they got stopped on their way to Rotterdam
The police will accompany the Turkish delegation to the German border. From this country, the delegation also came to our country.
twitter.com/mediatvnl/status/840635938187411457

Film
twitter.com/maikelcoomans85/status/840631523153965056

...

kekekekekek

Kekked, but with mixed feelings about it.
They can do this to foreign diplomats, but not to hate- spreading imams from same said country?
Remember vaguely something about temporarily imported hate imams - had something to do with Wilders.
Fuck, my memory is a mess lately.

It's because of the elections.

If the current government cucked out on this one it would lead to desastrous results for all currently seated parties.

Also this should be a nice opportunity to have a talk about this 'dual citizenship' that these turkroaches have.

It's basically an occupational force at this point; vote for what's good for Roachland, vote for what's bad for Holland. It's basically another way of warfare.

Vs.


De Zwijger wint altijd, maar het is een schande dat Egmont vergeten is of alleen naar ff kort genoemd wordt.

We can meme the term Foreign Agent for all dual citizenship holders.
For starters, how retarded is it that they can vote in two countries.

Immeasurably retarded and bordering on a danger to national security.

Foreign Element sounds better imo, because that's what they basically are at this point.

wew
Dutch riot Police have been sent in to disperse Turkish protesters in Rotterdam
rt.com/news/380332-dutch-embassy-turkey-closed-off/

And there you have it. Just moments ago we were talking about it and now it's happening. It's a hostily invasion force.

Time for repatriation.

The kapsalon drug and prostitution industries are fucked

I bet you can hear Wilders laughing

You can't say things like this you greasy Turk…

WEWWWWWWWWW
Turks telling absolute lies!!!!
twitter.com/ragipsoylu/status/840672975066157056

Syrian MP has weighed in on the Holland Turkey row
twitter.com/ShehabiFares/status/840677873988042752

Rotterdam
Once every few minutes the crowd is chanting:"Erdogan, Erdogan, stand straight" or "Allahu Akbar" and Ya Allah Bismillah Allahü Akbar
twitter.com/BrendaStoter/status/840680868960190465

And now you see why Leftism is so dangerous. The enemy is watching on in glee as Leftists demean their own people with 'muh racists' and 'muh Nazis', because these are the memes they can then utilize to induce 'white guilt' to force the entire country to give in to their demands.

Memetic warfare wasn't a joke.

FUCKING SAVAGE

En nog even een goede bump voor de tyfus aan ISIS/CIA/Kakkerlakland/Pisrael.

twitter.com/PrisonPlanet/status/840697310732509185
twitter.com/Boutaina/status/840667064641675266

WEW
Dienst Speciale Interventies now in Rotterdam

Fuck you, you Turkish ape!

meant in response to

twitter.com/geertwilderspvv/status/840695139244879872

You cheesemongers are absolutely crazy.

Also had a laugh at all the semi-illiterate Turkroaches in the replies.

LIVE.
npo.nl/live/npo-nieuws

rtlnieuws.nl/nederland/turkse-minister-van-familiezaken-wordt-aangehouden-en-uitgezet

Lol, they're begging for 'white guilt'.

If i were jewish i'd make it into a currency and bank on it.

Live Rotterdam SWAT…
periscope.tv/w/1vAxRgbaBjYKl

On another note; it's funny to see how our riot police has better material than the fucking army.

Talk about foresight eh? Sweden would be triggered.

True. I don't think Sweden have dedicated riot units like we do in in Britain and Holland
en.wikipedia.org/wiki/Swedish_Police_Authority
Live updates
twitter.com/tomvanteinde

Ook protest bij het Nederlandse consulaat in Düsseldorf
twitter.com/ADnl/status/840709372766490624

Dit komt neer op een informele oorlogsverklaring.

Als we niet op korte termijn gaan starten met deportatie dan loopt dit echt fout af.

RTL7 om 10:30

Hiddema vs Frits Wester.

Met de gebeurtenissen van afgelopen nacht heeft Hiddema meer dan genoeg munitie om die Linkse landverrader voorgoed kapot te maken.

kek
twitter.com/SyrMonNL/status/840742483160104960
twitter.com/turksnieuws/status/840819908900474882

Die eerste pica is gewoon een oproep tot burgeroorlog.

wew
Turks have put a Turkish flag on the Dutch consulate in Turkey

With jews you lose

Hopelijk blijven die turken rutte koeken.

Then we need to put our racist Prince Flag on top of theirs. I know Wilders has one in possession all the time in his office.

Nee, het is nu echt tijd dat we gaan praten over deportatie en repatriatie.

Official Turkish Press release..
"Turkish community in Holland is too big and too strong to allow Wilders any power"
mfa.gov.tr/no_-73_-11-march-2017_-hollanda_yla-ilişkilerimiz-hk_.en.mfa

Great, so we have the enemy in our backyard. Nice.

Civil war can't come soon enough.

Dat doen we na woensdag.

...

twitter.com/abdbozkurt/status/840698872238338048

Ahahahaha!

Domme poepturken.

The most ironic part is the law amended in March 3, 2008 by #Erdogan's ruling party in Parliament & barred propaganda abroad per Art.94/A
twitter.com/abdbozkurt/status/840704212719792128

Are they calling him a 'kafir'?

This is approaching allahu-akbar levels.

Turks should be genocided for creating such a disgusting, foul, egregiously sounding pigshit language. Never mind anything else, the vermin must be held to account for gobbling like fucking cretins.

I thought i was the only one who thought this, kek. It really just sounds disgusting.

twitter.com/cann101010/status/840860728785543168

allahu ekber
twitter.com/cann101010/status/840859061721714688

Grefo's kunnen niet in Deus Vult

If Vogons chose an earth language for their poems it would be Turkish.

This is a declaration of war…or very close to it
REMOVE TURKISH FLAGS FROM HOLLAND

All counter jihadist jewish "die for greater isreal goy" style tricks.

Do I win a prize?

PS - You never addressed the initial point made that Wilders (who has a jewish mother) works for isreali intelligence and even owns an isreali passport.

Oh no, it's retarded.

That was a great movie and i agree.

Onthoud hun namen en gezichten, de verraders.

twitter.com/Turkeyreport/status/840859115689762816

Rutte's got his handbag ready

This will not end well Dutch bros. You ready?

Well, the Roaches are escalating. Still waiting for that reaction.

I'm always up for kebab removal.

Oke Holla Forums

Ontslagrecht versimpelen zorgt dat bedrijven weer mensen gaan aannemen. Versimpelen van belastingen is gewoon heel logisch.

Met versoepeld ontslagrecht wordt je ook eerder/makkelijker aangenomen. Je hebt overduidelijk geen benul van de risico's die werkgevers momenteel lopen, het is inmiddels al zo erg dat er in 2018 een compensatieregeling moet volgen.

Ondersteuners van accountants berichtten al in 2014 dat een tweetaks of vlaktaks meer belastinggeld zal opleveren dan wat we nu hebben. Die 'onhaalbaarheid' is dus gelul en dat gejank over 'rijken nog rijker' is wat we nu op misdadige schaal hebben dus wat aangaat ben je per saldo hetzelfde uit.

Rutte: pls respond…

...

Ahaha.

Het argument eerder/makkelijker aangenomen kruist zichzelf weg bij het feit dat je ook makkelijker ontslagen word.

Er zijn ook onderzoeken waaruit blijkt dat een progressieve belastingvorm het beste is voor een land.

They don't have much fighting spirit. Our soccer riots are more violent than this, Feyenoord hooligans would push their shit in.

Fout. Bij indiensttreding kun je jezelf waar maken/bewijzen, bij werkloosheid kun je dat niet.


Er zijn ook onderzoeken die zeggen dat je poep praat. Zie je hoe makkelijk dat gaat?

Hier één van de fiscale dienstverleners voor accountants:
nextens.nl/nieuws/lagere-belastingen-leveren-meer-op/

Er zijn ook genoeg mensen die niet goed functioneren in hun baan die beter vervangen kunnen worden door iemand anders.
De werkeloosheid veranderd dan niet, maar de kwaliteit en productiviteit gaat wel omhoog.

...

Plus daarbij: als je eerder/makkelijker aan een baan komt dan is het ook minder heftig wanneer je e.v.t. ontslagen wordt, omdat je dan toch wel weer werkt vind.

Als je vandaag de dag je baan kwijtraakt: succes!

Coming from the same guy who said these things:
theguardian.com/world/2016/jan/01/turkish-president-recep-tayyip-erdogan-hitlers-germany-example-effective-government

telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/turkey/12077703/Turkeys-president-says-all-he-wants-is-same-powers-as-Hitler.html

Are the roaches trying to be kikes or something?

dus het hele argument muh research kruist zichzelf weg omdat het een jouw woord/mijn woord discussie is. Maar het feit dat mensen makkelijker ontslagen kunnen worden is raar. Vooral in een tijd waar wij weer economische groei kennen en steeds minder mensen werkloos zijn (laagste peil sinds weet ik veel hoe lang).

Ook al heeft FVD verder wel goede punten m.b.t Bindende referenda, anti-immigratie standpunten en de EU, vind ik het ontslagrecht persoonlijk een struikelblok (voor mijzelf niet als freelance journalist, maar voor mensen in mijn directe omgeving wel)

Nee jij komt nergens mee aanzetten, je roept maar wat zonder het te onderbouwen.


Zie hier hoe ongeïnformeerd je bent. Wij zitten niet op het 'laagste peil ooit', we hebben een enorme daling aan werkloosheid gezien, daarbij moet je kijken vanaf waar die daling is ingezet, de werkloosheid was namelijk zorgelijk hoog en zelfs mét die scherpe daling zitten we nóg op het niveau van een aantal Oostbloklandjes. Tel daarbij op dat je met 5 uurtjes per week vakkenvullen al niet meer als werkloze wordt meegenomen in de cijfers en dan krijg je een beetje een beeld van hoe het er met B.V. NL voorstaat.

Maar waarom lul je deze peop eigenlijk hier? Heeft de PvdA geen eigen forum ofzo?

L A V E N D E L
A
V
E
N
D
E
L

Waarom? Denk je nu echt dat werkgevers zomaar lukraak werknemers de laan uit kunnen sturen bij versoepeld ontslagrecht? Wanneer onterecht ontslag voor een rechter komt wordt het simpelweg nietig verklaard.

En vergeet ook niet de transitievergoeding. Meer dan 2 jaar in dienst geweest? Dan krijg je bij je ontslag nog een zak geld mee die behoorlijk kan oplopen ook.

Ik denk dat je je echt beter moet verdiepen in de materie.

Je moet kijken vanuit de werkgever. Een werkgever heeft nu enorm risico om werknemer aan te nemen. Voor grote bedrijven maakt dat niet uit, maar het mkb gaat failliet als een van die risico's voorkomt. Daardoor gaan juist het mkb mensen niet aannemen of juist op flexibele basis aannemen. Ook kunnen bedrijven ook lastig werknemers die niet functioneren lozen.

Dat aannemen op flexibele basis is overigens onwenselijk omdat je maar op 1 inkomen heffingskorting mag toepassen.

Kun je dus langer dan een jaar wachten op het restant van de heffingskortingen waar je recht op hebt.

Die Teflon Rutte ook. Ineens heeft die pseudo-PvdA'er een Nederlandse trots gevonden waar hij zogenaamd "aan vast houdt".

Feitelijk betekent dit dat hij er een inlegvelletje heeft bijgelegd dat elk moment kan wegwaaien.

Ben je eindelijk van Groenlinks af, doe je dit.

Wat een onmensen kent dit land toch.

Groep mensen die roeleren tussen D66, Groenlinks, PvdA.
Andere groep zit in de D66, VVD, CDA molen. Al dan niet gestuurd door het gedrocht van de stemwijzer.

Tijd voor de kartelschaar.


Kwa belastingen lijken me afschaffen van alle toeslagen en hypotheekrente aftrek een goede start. Stoppen met het zinloos rondpompen van geld.

Als FvD daadwerkelijk inzet op Deens model, zoals ze claimen dan zou het positief voor de economie zijn. Ook daar is het 'makkelijker ontslaan' argument het voornaamste punt, maar het heeft dus wel geholpen. Daarnaast gaat dat model er van uit dat je de sociale lasten als overheid op je neemt (Wat de overheid dus ook al doet als ze geen werk hebben), dus dat niet verdwijnt ook niet. De andere user legt dat ook al uit, het is dus niet zo dat je lukraak maar iedereen kunt ontslaan en bij langere binding veranderd er helemaal niks.

Daarnaast zijn werkloosheid cijfers sowieso altijd wat vreemd. Ze zijn inderdaad lager als een jaar geleden, maar dat is na een stijging die in Nederland langer én sterker aanhield als in andere landen. Daarnaast leveren ze al nooit een duidelijk beeld op zoals zegt.


Ik had hem toch nog even ingevuld, kijkend of er FvD uit zou komen. Dat was het geval. Verder was het een complete clusterfuck. De dieren meme partij stond ook hoog. Ga je dan naar de onderbouwing kijken voor de punten op stemwijzer, dan staat er op bepaalde punten bij de één Oneens en bij de andere Eens, met min of meer dezelfde onderbouwing. Lekker is dat. Verder zijn de verschillen in percentages helemaal niet zo hoog en dan krijg je toch dat mensen de eerste partij die ze kennen er uit pakken.

Wij turken nu.

Theo Hiddema bij Business Class op RTL7.

Aan het eind brandt hij Frits Wester tot z'n schoenzolen af.

...

Overduidelijk sarcasme >geen jews richting baudet

Als je rijken rijk houdt, ben je een jood. simpel.

Wat de neuk ik houd ineens van DENK nu.

Moet jij je als zogenaamde 'freelance journalist' niet gaan verdiepen in materie waar je net over schreeuwde maar geen weet van hebt?

Daarnaast zie ik niet in waarom rijkdom vergaard door eerlijk werk afgepakt zou moeten worden, is nogal gevaarlijk communistisch. Ik zou bijna gaan denken dat je zo'n SJW bloggertje bent.

Die tweet maakt hem nog geen jood. Liever een indofrank dan een indojood. En overigens heeft Baudet natuurlijk Godkening Hiddema die het niet blanke van Baudet compenseert.

En voor een 'journalist' is je schrijven overigens behoorlijk belabberd.

Voor jou dus genoeg werk aan de winkel!

maar erdogan is ook een jood…
inspiretochangeworld.com/2015/11/turkey-president-erdogan-is-a-jewish-president/

Flikker we worden hier keihard genaaid met een hoop mooie praatjes en een hoop bullshit. Dat t niet belangrijk voor een niet zeeuw is so fucking what?

Zie hier janken en miepen verheven tot een kunstvorm.

Altijd weer die slachtofferrol. Zet ze door naar Hollywood ofzo.

Goedendag Kaasköppe! :D:DD
Gibt es eine Version von Sturmführer auf holländisch?

...

I don't think so Hans.

Krieg wann.

Frits Wester status:

BTFO

Volgende stap: NPO sanering.

ONTMANTEL LINKS

PAK JE LAND TERUG

deze malloten zijn de coup helemaal vergeten.

Wilders putting it down.

Kek, het kan aan mij liggen; maar die vergelijking van Peter RRRRRR slaat werkelijk kant n

Wat bedoelt hij in vredensnaam? Niet alleen hebben die dingen nits met elkaar te maken, het gaat in beide gevallen ook nog eens over het feit dat turken kut zijn?

..nog wal.

Hadden jullie dan een teken van intelligentie verwacht van een Linkse drol?

Dohoho it's on now!

Wat zit hier dan weer voor een stel kanslozen:

dumpert.nl/mediabase/7071279/1c0fa2ac/terrie_berdet_ben_af.html

Zijn dit nu volwassen Nederlanders anno 2017? Goede actie van Thierry trouwens, had persoonlijk hetzelfde gedaan.

...

Kreeg #1 PVV met 73% #2 FvD met 68% daarna pas VVD met 42%

Mooi, kunnen ze ook niet klagen als we ze terugsturen.

Gee, i don't know, is it??

...

Onze vlag zou ook weer terug zijn op de plaats waar die hoort.

Dit betekent enkel echter dat onze troepen ieder minstens 8 kakkerlakken neer moeten schieten.

Man ze hebben nog niet eens 40.000 kogels bij het leger en onze linkse elite lacht zich daar kapot om. Ga maar pang pang roepen naar toeterende turken.

En het laat buiten beschouwing het feit dat er onder de burgers ook wel mensen te porren voor een potje schieten.

Tijd voor een bindend referendum: volksgericht ja/nee?

Dit is toch niet meer te verklaren?

ehm, richt maar op hun knieen.

Haha, als de FvD het voor het zeggen krijgt gaan we hele watervallen aan Linkse tranen krijgen:

dagelijksestandaard.nl/2017/03/forum-voor-democratie-heeft-genoeg-van-ultralinkse-npo-drastisch-saneren/

Turkey will take steps against the Netherlands until it apologizes: minister
reuters.com/article/us-turkey-referendum-netherlands-cavusog-idUSKBN16J0IB

Sanctions
Did I miss anything?

We don't even know what the sanctions may be, How will it result in all those things you've listed?

We already know what the 'sanctions' will be: unleashing the hordes of rapefugees that Turkey is currently holding because of a deal between NL and TR.

We need to start placing machinegun towers and fences at our borders: rapefugee 'crisis' solved and one less pressuring tool for roachland.

^ Wie dit blijft roepen moet ook gewoon dood. Het zijn geen 'Turkse Nederlanders' het zijn Turken.

...

Streepjesnederlanders

Love how Turks were interviewed saying how they were the biggest democrats while flashing their their Grey Wolves gestures.
Hello NPO? Are we going to discuss this or are we going to keep pretending everything is a-ok?

twitter.com/EuropeElects/status/840894758650314752

KANKER
zwartpil zwartpil zwartpil wat valt het zwaar

...

Oke dan.

...

Kan niet wachten tot Woensdag vriend.

Als we met FvD, PVV (en misschien GeenPeil en VNL) uit die tyfus EU kunnen stappen dan maakt ook niets meer uit.

Dat brengt ons trouwens op coalities; wat voor mogelijkheden zijn er voor het partijkartel?

Idee voor een bindend referendum: moeten mongolen ook stemrecht hebben ja/nee?

twitter.com/CNNTURK_ENG/status/840893771260796929

GL, D66, CDA en VVD
GL, D66, PvdA, SP en CDA

Dat is het wel zo'n beetje.

Man man, wat een rommeltje. Dat zal vast nooit stand houden.

I would be very worried Dutch bros
The Turks want to drink your orange blood
twitter.com/DemokratHaber/status/840903710704320514

Well if they are 'your' citizens then you can fucking have them back.

We'll grind them into kebab and send them back in kapsalons.

Exactly

More faggotry from the government
twitter.com/bopanc/status/840871420301365249
wew

And so it begins
Amsterdam

Keep in mind that they only stopped that border-crossing roach because of the upcoming elections. Had this been any other day they would've already been campaigning here.

This cuck government has to go on March 15th. Same for our 'media': purge it all.

Good. Let the war happen.

We're natural-born hooligans, civil war is just a soccer riot with guns.

...

I like the sound of this

ja maar
Je weet toch die monumenten die de nazis bouwden om te vieren dat ze alle joden aan het uitroeien waren.

Hoe zit het met die Turkenkanker in Amsterdam en Utrecht ?

Gebeurt daar nog wat ?

Doet me denken aan:

In 020 waren de kakkerlakken onrustig:

Van Utrecht nog geen woord.

Angry Turks pelt Dutch consulate in Istanbul with eggs

France: Cavusoglu stokes fire between Turkish and Netherlands ahead of Metz rally

Cavusoglu arrived in Metz to hold a rally, where he said that Turkey will respond imminently and will not simply "swallow" how they have been treated by the Netherlands. Turkish Foreign Minister stated that the country had already started to kick a response into action.

SOT, reporter (Turkish): "How can this crisis be overcome?"

Mevlut Cavusoglu, Turkish Foreign Minister (Turkish): "First of all, there will be a response to this. We will not swallow it. An apology wouldn't be enough. We have already started to respond. The Netherlands Ambassador left the country for a planned trip, we have asked him not to come back. There are other steps we will take which we have already started to plan. For sure we will make the move. We will make exceeding moves for sure. Then the Netherlands will make an apology to Turkey. We will take those steps until they make the apology because there is no part to defend here. I told them decently, to their foreign minister, "if it is going to be a problem for you, I would come after your elections", he responded as, "I cannot guarantee after the elections period." Then I told him to ask his prime minister. Before he responded to my request, their prime minister, Rutte, said, "Cavusoglu cannot come neither before nor after the elections", in arrogance. He added, "if he comes he would see just the tulips and museum but not the Turks. Would there be more fascistic perception than this? Would there be more violent attitude to the human rights and freedoms than this? Would there be more defiant reply than this? I have made this offer decently to help them, as they have surrendered by Wilderson. I don't have to come before the elections, he said "no, we are principally against your visit, even after the elections". The mentality is different here. The issue is not the elections here. Therefore, neither the present government nor the liberal and social democrat parties have no difference than Wilders. Where is Europe going? Europe is heading to a cliff. Europe is going to times before the Second World War. When we sound this they feel so sad. But it is for real."

VERGEET REPATRIATIE

DEPORTEER ZE NAAR DE GASKAMERS

DEUTSCHBROS: START UP AUSCHWITZ, WE'RE COMING

The Holocycle will be nothing compared to what will happen to them

Guys stop torturing poor doggos plz ok?

...

...

Ik hoop echt op een verrassende uitslag.

Misschien verstandig om de NL bevolking te gaan bewapenen.

Oh ja juist. Die bouwde ze constant wanneer ze ook jodenzeep aan het produceren waren

Ondergewardeerde paal.


Crisis => Sterke leider, hmm, dat kan het niet zijn, misschien gaan voor wat ze kennen?

...

...

Amsterdam now
Grey wolves flag

Ik heb de bron opgezocht, en het is ambigu. Rutte zou gezegd hebben dat hij niet mochten komen zo vlak voor de verkiezingen. Het wordt niet expliciet gezegd dat hij ná de verkiezingen wel mocht komen. Uiteraard bevestigd dit wel dat rutjekutje dit alleen deed vanwege de verkiezingen.

Mooi, kan FvD de wapenwet gelijk aanpassen.

Hij heeft ook een politieke partij te verdedigen, en zelfs Mark Zou hij op Holla Forums zitten? beseft wat voor een spasten Denk en Arteenkel zijn

[autistisch gekrijs]

Ik dacht dat een oud-collega (turk in NL geboren) eerst zat te geinen met z'n dienstplicht in turkije afkopen, (paar duizend E's)
maar meende het daadwerkelijk; even een wtf momentje van realisatie, kek.

Waar haal je dat vandaan? Ik zie niets over de wet wapens en munitie of civiele wapendracht.

Zit er nu eigenlijk over na te denken in mijn vrije tijd voor mezelf te gaan beginnen in vuurwapen productie en verkoop.

Iemand enig idee welke stappen je moet doorlopen om het legaal te kunnen doen? Is het überhaupt te doen voor een simpele burger?

Nee maar aangezien Hiddema er zo over denkt zie ik het als een mogelijkheid. Ook in combinatie met

Zou leuk zijn als ik daar ook nog eens een centje aan kon verdienen als zelfstandige.

Neat a Holland/pol/, anyway not to shit your stuff up too much I figure you'd get a horrifying laugh out of this in regards to the roach problem.

God zegen uw ondernemersschap.
Prepareer de brieven aan minister. Je bent in mijn ervaring onderdeel van een relatief kleine minderheid, en tenzij we ons laten horen wat betreft de belabberde staat van de Neerlanders "recht" op zelfverdediging, zal het de stille minderheid blijven.

...

Oh, en:

Bonjour les Francais…should have learnt from last night's shit in Holland tbh
clash between AKP terrorists and democrats in Metz We told you to not allow AKP war criminals to campaign in Europe
twitter.com/pepperm4n/status/840964825995968518

Mijn dank is groot!

Andersom, hij vraagt om 50 en de jood maakt er steeds minder van voor het geval dat hij het toch moet betalen.


Productie is zeer zeker mogelijk, maar illegaal. Geloof niet dat het op wat voor manier dan ook mogelijk is om in Nederland legaal vuurwapens te produceren als burger zijnde.
Vuurwapens zijn in princiepe redelijk simpel eigenlijk, en hoe simpeler hoe betrouwbaarder ze meestal zijn. Je kunt er veel over leren op /k/ en hun website (de moordkubus). Een groter probleem is eigenlijk het beschikken over de juiste materialen om kogels te maken.

Munitie maken is weer een andere tak van sport, waar ik mij overigens niet aan zou wagen alvorens mijzelf er goed in verdiept te hebben, en dan doel ik met name op de betrouwbaarheid van de eigengemaakte slaghoedjes (onbetrouwbare slaghoedjes = patronen die af kunnen gaan bij het minste geringste). Dus dat laat ik liever aan de fabrikanten over.

Qua vuurwapentechniek ben ik redelijk vergevorderd, mijn huiswerk zit 'em meer in metaalbewerking. Het zou leuk zijn als er een mogelijkheid in zit om lekker te hobbyen met af en toe wat opbrengst, maar eerst zal ik mij moeten verdiepen in de regelgeving omtrent vervaardiging, opslag en verkoop. Ik heb zo'n idee dat het niet eenvoudig zal zijn, maar ach, dat houd je ook weer van de straat.

twitter.com/fienxx/status/841016405290020864

...

Hij's weer fijn!

Een volk dat zichzelf niet redt is het niet waard.
God zal niet komen en ons de sleutel geven voor de poort van een goed nederland we moeten het zelf maken.

We zullen het zien na volgende week Woensdag.

Vriendelijke herinnering dat het 'blanke schuldgevoel' niets meer dan een wapen tegen blanken is.

Zie ook het enige correcte antwoord erop.

Türken raus!

Grüße aus Deutschland.

die kommen dann alle zu uns

besser: turken in de zee!

Jau! Gute Idee.

Besser: Türken in brausebad.

Verlockende Idee! Wählt mich und ich mache es real.

Hap
Aankomende Woensdag graag.

Het zou heel erg jammer zijn als iedereen dit te zien kreeg zo net voor de verkiezingen, nietwaar meneer Rutte?

en dit

Als eerste: het is redelijk makkelijk om een wapensmit te worden. Een vergunning daarvoor krijgen is ongeveer zo makkelijk als een politiebureau binnenlopen en zeggen "Ik fix vuurwapens jeweetogg!" MAAARRRRRR de productie van vuurwapens is volledig 100% kankerhard streng verboden in Nederland. Dat is nu juist iets waar de politiek iets mee moet doen maar ze zijn er gewoon te laf voor de vieze hondenneukers. De multinationals mogen gerust geleidingssystemen voor de meest gruwelijke bommen produceren en die dan verkopen aan landen waar ze heel hard poepen op de mensenrechten maar jij als burger mag niet je eigen AR-15 in elkaar schroeven in je schuurtje want dat dan raakt onze politie helemaal in de war!

Onze politie heeft namelijk nogal moeite met het opbergen van criminelen, het schijnt dat rechters helemaal verslingerd zijn aan het vrijlaten van criminelen in Nederland! Geen idee wat voor kick ze ervan krijgen maar het moet een heftige zijn want ze zijn gewoon niet te stoppen! Affijn voor politie helpt het als ze naast een kilo cocaine en een vastgeketend kind ook wat .22LR munitie vinden want anders laten die rechters de boeven mooi weer vrij! Vandaar dat justitie vaak tegen het legalizeren van vuurwapens is: dan zouden ze namelijk helemaal niemand meer kunnen laten veroordelen! En al die gedoogde cocaine en kinderporno is ook best fijn, toch? Tja die linkse progressievelingen zullen vast denken "vuurwapens staan voor onderdrukking maar drugsverslaving en sexuele uitbuiting van kinderen staan voor vrijheid!" ofzoiets.

Daarnaast beste vriend: als je lid word van een schietclub dan duurt het minstens een jaar voordat je je eigen pistooltje mag aanschaffen en dan moet het ook nog in een Fiat Panda kaliber zijn. Als je droom is om lekker Call of Duty te spelen in de weilanden tussen de koeien dan duurt het jaren voordat je een fatsoenlijk geweer mag kopen van de wet en dan nog mag je niet schieten op je eigen terrein (dat mag alleen met luchtdrukwapens)

Wat helemaal het lulligste is is dat wanneer je dan eindelijk je eigen vuurwapen hebt je jezelf er niet eens mee mag verdedigen binnen je eigen woning! Dat ding moet namens volgens de wet de hele tijd veilig opgeborgen zijn in een wapenkluis. De politie komt zelfs ieder jaar een keer of twee onaangekondigd bij je langs om te controleren of je poeppistooltje wel veiligjes zit opgebaggerd in je kutkluisje. Is dat niet het geval dan ben jij een vieze crimineel die duidelijk de dood van kinderen wilt veroorzaken en mag jij dus niet meer van de overheid een vuurwapen! Je mag bovendien je munitie niet in dezelfde kluis bewaren als je vuurwapen dus je moet zelfs twee dure kluizen aanschaffen van moeder overheid want vuurwapens moeten vooral uit de handen van arme mensen blijven, nietwaar? Die meest kwetsbare luilakken leven toch alleen maar in buurten waar de criminaliteit hoger is dus het zijn zelf ook criminelen. Maar ook rijke mensen zouden twee keer zolang bezig moeten zijn wanneer ze met een illegaal vuurwapen tegen hun achterhoofd hun kluizen zitten open te maken voor een inbreker tegen wie ze volgens de wet zich niet mogen verdedigen met hun legale vuurwapens. Ik weet niet of het verboden is om een wapenkluis naar een inbreker te gooien maar de kluizen moet in ieder geval vastgeankerd aan de vloer zijn dus dat gaat hem zowieso niet worden. Het schijnt zelfs zo te zijn dat vuurwapenbezitters liever niet over hun vuurwapenbezit praten want ze zijn op deze manier een favoriet doelwit van criminelen terwijl Pechthold gniffeld op de achtergrond.

Dus zo zie je: er valt er een hoop te verbeteren in Nederland. Maar een laffe overheid en slecht geinformeerde bevolking (die vooral wapens uit films en media kent) steken daar het spreekwoordelijke stokje voor. De drie punten van: legalizeer productie, maak bezit makkelijker en stel zelfverdediging niet meer strafbaar zijn erg belangrijk om te onthouden en herhalen tijdens discussies als je graag ook wat meer vuurwapenvrijheden in Nederland wilt. Mischien ben jij dan ooit de nieuwe Beaumont. Maar tot die tijd…

Don't put so much money on it, faggot. PVV has been doing a horrendous and almost absent during this campaign. He has been avoiding all big debates and interviews.

With jews, you lose!

Call them for what they are: Colonists.

DEKOLONISEER NEDERLAND

Geert is doing everything in his power to lose this election. Good riddance. PVV is a one-man circlejerk. At least FvD has the capacity to communicate with it's constituency.

Gert Wilders is a dual citizenship passport holder, he can be poster child for this campaign, he holds a jewish isreali passport as well as a Netherlands one, he doesn't have an Indonesian one though, because he's so 'based'

Turkey's @RT_Erdogan calls on the European Union and its institutions to raise their voices against Netherlands in the name of democracy.
lel
twitter.com/RudawEnglish/status/841180978890584064

Ministerie wijzigt reisadvies voor Turkije vanwege diplomatieke rel
nos.nl/artikel/2162913-ministerie-wijzigt-reisadvies-voor-turkije-vanwege-diplomatieke-rel.html

I think the jews will find a way to get him where they want. Fucking Israel.

Zet de ovens maar aan. Het is tijd om wat te miemen voor FvD.

Dubbels en trippels zijn gewenst in de huidige draad, maar ook de 'Dutch Election Thread'


Die vent is nog erger dan een kind in een supermarkt die z'n zin niet krijgt

EU Court Press decision on wearing headscarf in private employment tomorrow. For more on the cases:
enar-eu.org/Headscarf-Ban-at-Work-in-Europe-Questions-and-Answers

Gast je bent veel te laat. Je kunt beter naar de /polder/ draden op cuckchan gaan.

Merkel & Rutte made an agreement with Turkey - without knowledge of other member states - to resettle up to 250k "refugees" in Europe

voor overmorgen? Man, als je nu nog iets wilt bereiken zult ge iets drastisch moeten doen.
egt drastigs

het enige wat nu nog werkt is alles wat irritant is voor prutte ofwel, alles wat genânt voor m is, want dit alles heeft hij moeten stoppen of aanpakken.

zoals dit:

om nog maar niets te zeggen van wapen depots dat de turken zelf hebben. het zou me niet verbazen moest ze in nederland and duitsland, ten minste, gewoon fucking arsenalen hebben ligge

Als ik in volledige achterdocht modus ga denk ik dat de regering op de confrontatie heeft met Erdogan heeft aangestruurd, na overleg met EU. Zittende regering kan even makkelijk scoren met "streng" zijn tegen de Turken. VVD heeft hier zeker baat bij.


Zie bijgevoegde afbeeldingen voor een goede nachtrust.


Die Spong, klinkt als een Jood, check Joodpedia, zie pic4.

kek

No way they reported that

rd.nl/vandaag/binnenland/cda-en-sgp-stop-verdrag-met-turkije-1.1382265

Refo's zijn weer eens de enigen (behalve PVV/FvD) die based zijn.

Het is nooit te laat om zetels voor de FvD te miemen

How do you say fake news in arabic?

Turkish language is not arabic.

6 MILLION
EU to Open Migration Centres in Africa Because Europe ‘Needs 6 Million Migrants’
breitbart.com/london/2017/03/13/eu-migration-centre-africa-6-million/

R A G E

In ander nieuws, check de nos-website, even checken hoe ik volgens de overheid moet denken. Zie dit
In de eerste plaats verkapte reclame voor de bedrijven in kwestie. Daarnaast een absurd idee.
In 5 jaar tijd meer dan 3K betalen aan een bed, wat dan nog geeneens van jouw is. Stilzwijgende verlending met 12 maanden. Koop is mogelijk, maar de prijs word eenzijdig vastgesteld door het bedrijf. Daarnaast komt hierbovenop nog de kosten voor een "serviceplan" dan wel verzekering.
Dit staat natuurlijk allemaal niet in het artikel. Het houd op bij de uitspraak "dat de kosten voor de klant wat hoger liggen."
Opvallend dat iemand op een website voor Uruguayaans thermosflessen verzamelaars betere journalitiek kan bedrijven dan "onze" NOS.
Sanering graag.
Sorry voor dit Autisme
Welkom in de "niks bezitten en elke maand dokken voor triviale zaken" maatschappij

kek
Erdogans Nazi-Keule: Nicht die Niederlande, die Türkei kollaborierte mit den Nazis
welt.de/geschichte/article162799328/Nicht-die-Niederlande-die-Tuerkei-kollaborierte-mit-den-Nazis.html

The French will be most amused to see the Turks have burnt the 'Dutch' flag
Tell me. Why would any country want 400,000 stupid """"citizens""""

Turkroaches trying to assert their authority in Amsterdam

VOOR WELK DOEL

neuk je de moeder kanker rasiste, kkkaaskop

Cryptic message from Turkroaches

...

Wordt het nog wat met the PVV woensdag?

Ik hoop het niet.

...

yo neo nasi's, waar stemmen jullie op?

Is de FvD nog steeds de beste keuze?

...

Het is de enige keuze.

Iedere stem op het partijkartel is een stem op meer van hetzelfde.

An pro-AKP group has attacked a Norwegian journalist in İstanbul, thinking that he was from the Netherlands:
kek

...

Lijsttrekker Thierry Baudet van de partij Forum voor Democratie heeft gisteravond het CIDI-verkiezingsdebat gewonnen in de Rode Hoed in Amsterdam. De flamboyante lijsttrekker kwam als favoriet uit de bus van een digitale stemming door het publiek. Landelijk staat de nieuwe politieke beweging twee zetels in de peilingen.
joods.nl/2017/03/thierry-baudet-fvd-wint-cidi-verkiezingsdebat/

nl.wikipedia.org/wiki/Centrum_Informatie_en_Documentatie_Israël

Nee, het jodenkartel blijft intact als je op Thierry stemt. Dus je kan net zo goed PVV stemmen. Bij FvD word je gewoon keihard gefopt als je denkt dat ze niet kosher zijn.

tijd voor het maken van het volgende kabinet.

als de amerikaanse fags shia's vlag kunnen wegmiemen en een televisie celebrity in het witte huis kunnen miemen kunnen wij ons eigen kabinet miemen.

We hebben wel een goede Türkiyemspor-cover van Brigade M.

[youtube]Vcs1GBbmsH4[/youtube]

Kanker
[youtube]youtube.com/watch?v=Vcs1GBbmsH4[/youtube]

Jij komt niet van hier, neem ik aan?

Ik doe maar net alsóf ik een mongool ben en jullie trappen er nog in ook! Gefopt!

is dat AIVD handboekje nou nog steeds niet geupdate?

Beeld gerelateerd.

Onderweg naar huis zag ik een sticker op van antifa geplakt op een paal, ik dacht dat dat gespuis alleen maar in Amsterdam/Den Haag te vinden was maar blijkbaar hebben ze ook leden in kleinere steden.

Bij mijn ex-werkplaats ook een, maar die hing er al meer dan 2 jaar.

Waar?

Ze bewegen net als kakkerlakken.

Ede
Ik woon er niet maar moet er wel bijna elke dag naar toe.

Bij het station daar heb je een groot nest zitten. Tussen het lummelen en het lanterfanten door komen ze dus ook buiten om stickers te plakken?

https:// afanl.wordpress.com/lokale-groepen/

lel

raughing.jpg

Easy mistake to make

Terugkijken: Debat Rutte vs. Wilders

Honderden statushouders op grens Voorburg-Noord
voorburgsdagblad.nl/honderden-statushouders-op-grens-voorburg-noord/
Honderden statushouders op grens Voorburg-Noord

Voorburg-Noord kan zich opmaken voor een invasie van statushouders. Dit blijkt uit stukken die in het bezit zijn van onze redactie. De gemeente Leidschendam-Voorburg is inmiddels druk bezig om de komst van 350 statushouders voor te bereiden. In oktober van dit jaar moet alles zijn afgerond. Uit een bijlage bij de documenten is gebleken dat medewerkers van de gemeente Leidschendam-Voorburg betrokken zijn bij de huisvestiging, op de grens van de gemeente, in het voormalig kantoor van Sociale Zaken. Zelfs de Woej neemt al deel aan overlegorganen.

Dit is opvallend omdat de gemeente Leidschendam-Voorburg de laatste ontwikkelingen niet in de openbaarheid heeft gebracht. Zoals uit de recente documenten blijkt, worden er op niet al te korte termijn 350 statushouders gehuisvest op enkele tientallen meters van diverse wijken in Voorburg en op enkele honderden meters van het winkelcentrum van het Koningin Julianaplein. Vorig jaar waren hier, vanuit de gemeenschap in Voorburg, felle protesten tegen.

Wethouder Joris Weismuller liet vorige week weten blij te zijn met de huidige ontwikkelingen. Hij zet in op de grens van Leidschendam-Voorburg op permanente bewoningen.

,,Alhoewel het ingebruiknemen van het gebouw pas in oktober zal plaatsvinden, lijkt het mij dat onze gemeente in deze niet passief mag zijn en geïnformeerd dient te worden welke maatregelen er worden genomen opdat Voorburg Noord geen overlast zal ondervinden”, melden verontruste bewoners in e-mails naar lokale politici.

De VVD neemt de zaak hoog op. Fractie-voorzitter Astrid van Eekelen heeft vanochtend aan de verantwoordelijke wethouder Floor Kist gelijk de volgende vragen gesteld:

Op 11 maart is een artikel in de media verschenen met de mededeling dat er rond oktober 2017 350 statushouders in het voormalig ministerie van SZW gehuisvest zullen worden.

De VVD heeft hierover de volgende vragen:

Klopt dit bericht?

Is de wethouder met Den Haag in overleg over de komst van 350 statushouders?

Wanneer worden de omwonenden hierin betrokken?

Wordt er vanuit de gemeente Leidschendam-Voorburg ook geholpen met de huisvesting/participatie/veiligheid? Zo ja in welke vorm?

...

Heb je het debat wel gekeken?

Ik wel. Thierry zegt daar dat er geen oplossing mogelijk is voor de problemen in het Midden-Oosten en dat Israel altijd in staat van oorlog zal zijn en we dat allemaal maar te accepteren hebben. Hij geeft Israel daarmee een vrijbrief voor iedere oorlog die ze zouden voeren en maakt israel onaantastbaar voor kritiek. Vandaar dat hij de prijs gewonnen heeft. Die gast is dus zo pro-israel als maar kan wezen. Of dacht je soms dat hij het anders bedoelde? Dat er vast een anti-israel verklaring is waarom Baudet daar over Israel zegt "doe maar lekker wat je wilt, wij houden onze mond wel" en daarmee de favoriet van het debat word.

So Nederdraad
Tomorrow ist the big day!
What will happen? And why will the kababs be removed from that day forward?
Please tell me that Wilders is gonna win by a landslide!

Ich meine seien wir mal ehrlich, nach dem was in Rotterdam passiert ist müssten doch sogar die letzten paar Cucks bei euch aufgewacht sein oder?

Elke keer.

The polls lie, as usual, now pretending that the VVD somehow is bigger than Wilders and that the Kebab Labor party is growing in strength.

I predict a landslide victory for wilders, good gains for the christians, and FvD getting a seat or two.

twitter.com/telegraaf/status/841343584158769153

LOL

Looks like a woman to me.

Je lijkt Frits Wester wel. Je concludeert allemaal dingen die niet gezegd zijn. Iedereen met een stel hersenen weet toch dat zolang Israël bestaat die met Arabische landen in conflict zijn. Dat betekent niet dat beide kanten een vrijbrief hebben. En dan nog lekker boeiend. Als wij onze zaken op orde hebben dan kan het mij aan mijn kont roesten wat ze daar doen. Of tenzij je het Koninkrijk van Jarushaarlem terug wilt.

WEW

Dutch election Wednesday. Here are 1699 documents our archives referencing Dutch Prime Minister Mark Rutte
search.wikileaks.org/?q="mark rutte"

Dutch election iWednesday. Here are 1392 documents from WikiLeaks archives referencing right-populist Geert Wilders
search.wikileaks.org/?q="geert wilders"

WEW LAD
wikileaks.org/gifiles/docs/28/2808977_re-b3-russia-netherlands-summa-signs-contract-to-build-1.html

MARK RUTTE IS RUSSIA NOW

Was dit al behandeld?

wew
wikileaks.org/gifiles/docs/18/1850304_re-f-c-for-dutch-piece-.html

top kek

Funeral wreath laid outside Istanbul's Dutch consulate as bilateral relations deteriorate

dit is interessant; een poll for joodse hollanders

niw.nl/enquete-joods-nederland-kiest-555/

wat mij opvalt is dat de VVD/PvdA sterk is hier, maar aan de andere kant ook disproportioneel de FvD en SGP en CU. PVV daarentegen wat zwakker dan wat er morgen gestemd gaat worden. De joden lijken er niet eens over te zijn wie populair is voor hen, en dus erg verdeelt

Niet heel dat pand is van hem, hij heeft een appartementje, er wonen ook andere mensen in dat pand die niets met FvD te maken hebben.

Lololol

Deze meme moet ophouden

Maar dat heeft hij wel gezegd jij debiele joodontkennende blauwpil dat je bent. Wat denk jij wat hij ermee bedoelde dan?

Ja dus? Moeten we daarom Israel maar steunen zoals Thierry duidelijk doet? Hij staat daar godverdomme voor zionisten te praten en jij zit nog steeds te doen alsof hij niet in de broekzak van de joden zit. Ik word spuugziek van jullie domme gedoe. Keer op keer worden jullie geconfronteerd en iedere keer kijken jullie weg.


Ja dat is omdat alle kandidaten jodenreet kussen. En ondertussen kunnen wij het nergens over eens worden omdat alle kandidaten jodenreet kussen. Maar geen enkele rechtse politicus die het zonder joden wilt doen. Wat is dat toch met die joden, wat hebben die voor magische krachten dat alle zogenaamd nationalistische partijen jodenreet kussen?

misschien is het in NL niet zo relevant. de echte orthodoxe joden zijn voornamelijk gericht naar de SGP en PVV, terwijl de anderen meer VVD enzo willen. Ik zelf vermoed dat de zionisten het allemaal best vinden zolang ze maar de joden met rust laten (ofwel; hun gang laten gaan)

Baudet woont aan een andere gracht. Het partijkantoor van FvD zit in het souterain van Herengracht 74.

Mijn oma wordt vanwege haar leeftijd ernstig lastiggevallen (denk aan 10+ schooibrieven per week) met post van allerlei (((goede doelen))), de meeste hebben een "vestiging" aan de herengracht of aan het (((max euwe))) plein.

twitter.com/PieterOmtzigt/status/841330144304324608


oh my

kek
Erdogan says apology from Netherlands not enough, attacks Merkel
english.alarabiya.net/en/News/middle-east/2017/03/14/Turkey-s-Erdogan-says-apology-from-Netherlands-not-enough-attacks-Merkel.html

twitter.com/BBCRosAtkins/status/841646424693604353

Hoe wil jij dan dat een politici het standpunt ten opzichte van het midden oosten in neemt? Moet men de kant dan kiezen van de zandnegers? Ze zijn toch gewoon allebei kut. Men kan moeilijk zeggen het westen moet daar genocide plegen en het Oost Romeinse Rijk of het Koninkrijk van Jarushaarlem herstellen. Het beste wat je momenteel mag zeggen is beide kanten zijn kut en het conflict zal in stand blijven. Dat is bijna hetzelfde als zeggen dat je neutraal bent.

En ik heb naast die ene tweet nog steeds Baudet niet horen zeggen dat hij echt voor Israel is en hun gaat steunen en weet ik veel wat. Al de andere uitingen over Israel zijn voorlopig nog dat men niet tegen Israel is. Dat is voorlopig nog een vooruit gang op de PVV, VNL en SGP die wel duidelijk voor zijn.

lel

We doen het in ieder geval in één ding beter.

Als deze draad vol is eerst het kartelschaar broodje afbakken lijkt me.


Ruimte zat om de Turken in Europa zitten terug te sturen dus.

Hoe blij was Dijsselbloem met zijn overschot van 200 miljoen. Als we alle niet-westerse allochtonen terugsturen naar land van oorsprong halveren we in ieder geval al het aantal bijstandsuitkeringen (ongeveer 9 voudige oververtegenwoordiging) a 3 miljard per jaar.

kut

Want stel je voor dat iemand dr achter komt dat je op Holla Forums zit!

Dan zijn de rapen gaar hoor.

Zo moeilijk is het niet om te begrijpen. Als er genoeg mensen hier op die link klikken valt het aan de andere kant op waar verkeer vandaan komt. Er is geen enkele reden om aandacht te trekken naar achtkanaal.

Zeg dat dan eerder oude flierefluiter van me.

scholierenverkiezingen.nl/Scholierenverkiezingen/Uitslag-Kinderverkiezingen
GroenLinks winnaar Kinderverkiezingen

Dat is de onderwijs die ze tegenwoordig geven.