My Date With My Loli

Christian King
Christian King

Hey Holla Forums update on my date with that loli. She is 9 years old and 5'3" (same as the prophet's waifu!). She is very tall and very mature for her age. She likes to play games and is very much like me at her age in every way, unusually tall, same interests, etc. She can't really speak English but she hugged me multiple times and smiled at me and really liked me. I was really nervous and shy, she was shy around everyone but me, and really liked to stare at me and smile. The father wants me to be with her and my mother too. I felt weird though with them being present. I did not fug her but it wasn't the right setting anyways. I will be spending lots more time with her in the coming days anyways. She is a very beautiful loli who has been had photos taken of her for beauty magazines, advertisements, etc. (she is a model). I wish she had blue eyes and lighter hair but oh well… otherwise she is a very high quality loli.

Isaac Perry
Isaac Perry

fake and gay. no timestamp provided. later nerd

Austin Thompson
Austin Thompson

alright cool dude

Landon Cox
Landon Cox

tfw no 6 yo loli gf

Ryder Sanchez
Ryder Sanchez

Suicide is always an option

Parker Clark
Parker Clark

Why would you want a 6 yo loli GF?

Josiah Morgan
Josiah Morgan

Fake n Bait

Zachary Cooper
Zachary Cooper

cuz why not tbh

Christian Miller
Christian Miller

I am sure there is an h-game or a doujinshi about this.

Isaiah Davis
Isaiah Davis

b-but the quran doesn't allow that you fugging infidel!

Jayden Perez
Jayden Perez

nah not fake at all, but I'm not going to prove it, otherwise I create trouble for a lot of people. I live a very strange life.

Kayden Lewis
Kayden Lewis

implying i care what the (((quran))) says

Cameron Morales
Cameron Morales

Seriously though, if the girl doesn't at least have a hint of breasts and sexual maturity, she isn't attractive. What 6 year olds already have breasts? I like a girl that is just right there, not completely prepubescent, but just beginning to develop. That is the golden loli.

Robert White
Robert White

post her pic faggot

Josiah Brooks
Josiah Brooks

I dont care about breasts as long as shes cute tbh

Luke Walker
Luke Walker

This isn't even a turn on, so I'm left with not only a flaccid dick, but a feeling of contempt for op failing to deliver a decent narrative. you are also a pedo, cunt. Kill youself.

Carson Harris
Carson Harris

lol normiehurt

Well there's only way to settle this. Find me lolis that are younger than the ones I've seen so far that are attractive.

Zachary Torres
Zachary Torres

9 year old girl
5'3"
Fucking christ.

Charles Nguyen
Charles Nguyen

yeah too tall tbh

Josiah Brooks
Josiah Brooks

That little girl is gonna grow up to be one giant woman. She's barely 9 years old too.

Blake Morris
Blake Morris

I'm a 62-yo going out with a 13-yo girl. We just don't see what the problem is. There's nothing sexual between us, we just really enjoy hanging out together, and love being in each others' company. We spend a lot of time together with her family, and they accept us just fine - they can see how we care for each other is very real. We appreciate other people don't understand the depth and joy of our relationship… my gf is short enough that we get weird looks when we're out together in public. I think 5'2" is pretty tall for a 13 year old, though. Fuckin' normies. Leave us alone - we're all happy - isn't that all that matters?

Isaac Perry
Isaac Perry

Just remember, normies have no problem with fucking animals and homosexuality and all kinds of weird creepy shit, but they look down on relationships where the age difference is some arbitrary number. Normies are all status-quo supporting retard cucks all just parroting whatever they think it as non-controversial as possible in order to keep their jobs.

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit