Nord/pol/ upplaga 45: Vädret bakom våldtäkterna

friatider.se/det-fina-vadret-far-skulden-for-valdtaktsvagen

[b]Det är det fina och varma svenska sommarvädret som är ansvarigt för den våldtäktsvåg som sköljt över Sverige i sommar. Det hävdar kvällstidningen Expressen idag[/b]

friatider.se/kravallpolis-forsokte-rida-ned-nationalister-som-protesterade-mot-pride

[b]Den nationalistiska organisationen Nordisk Ungdom försökte under parollen "Värna kärnfamiljen" demonstrera mot lördagens så kallade Prideparad i Stockholm[/b]

friatider.se/han-sitter-anh-llen-f-r-attacken-mot-soldiers-odin

[b]En 21-årig vänsterextremist som tidigare är dömd för en rad brott är fortsatt anhållen misstänkt för att ha grovt misshandlat en nattvandrare från organisationen Soldiers of Odin[/b]

Ni får ursäkta det tråkiga bildvalet, men det gjordes för att undvika att jänkare letar sig hit.

Other urls found in this thread:

friatider.se/arabiskt-g-ng-f-rf-ljer-och-sexofredar-unga-flickor-i-n-ssj
friatider.se/mer-n-tio-g-nger-fler-sexofredanden-p-festivaler-n-f-rra-ret
poliisi.fi/oulu/tiedotteet/1/0/oulun_poliisilaitoksen_toiminnalliset_tunnusluvut_tammi-kesakuussa_2016_49971
dr.dk/nyheder/politik/politisk-flertal-vil-tillade-udgangsforbud-paa-asylcentre
friatider.se/s-ters-kommunslogan-r-anst-tlig
facebook.com/DanskernesParti/videos/1146156118763415/
friatider.se/kuppturkar-f-r-stanna-i-sverige
expressen.se/gt/polis-har-kallats-till-skrackskeppet/
proletaren.se/inrikes-ovrigt/vem-exporterar-vapen-till-vem-i-varbergs-hamn
expressen.se/nyheter/sanningen-bakom-den-dystra-statistiken
friatider.se/hundratals-asyls-kare-demonstrerar-utanf-r-riksdagen
bt.dk/danmark/danmark-kritiseres-for-manglende-torturundersoegelser
friatider.se/stad-versv-mmades-av-vin
svt.se/nyheter/inrikes/svarare-upptacka-sexsaljande-unga
kaziva.net/blog-native/2015/9/6/svenska-killar-med-muslimska-tjejer-och-muslimska-killar-med-svenska-tjejer
thesun.co.uk/news/1343751/rotherham-reports-367-kids-missing-from-abuse-scandal-towns-council-care/
thesun.co.uk/news/1533600/star-of-viral-gingers-have-souls-meme-becomes-a-woman-after-undergoing-sex-change-procedure/
thesun.co.uk/living/1545128/wife-posts-racy-selfie-on-husbands-facebook-but-the-comments-reveal-shes-had-an-affair-with-her-cousin-and-he-still-supports-her/
express.co.uk/news/uk/696438/Russell-Square-knife-terror-attack-stabbed-death-London-injured
kajaeliseyngsdal.blogg.no/1441914618_provoserende_rasisme.html
eaglerising.com/28717/swedish-woman-murdered-by-muslim-refugees-that-she-supported/
friatider.se/svenska-kyrkans-kommunikationschef-uppviglande-att-bara-kors-som-kristen
friatider.se/regeringen-borjar-stalla-krav-pa-invandrarna
youtube.com/watch?v=qh7rdCYCQ_U
friatider.se/brottsf-rebyggare-p-br-skryter-om-att-de-sj-lva-beg-r-brott
archive.org/details/39Avannons.
webshop.nordfront.se/butik/mein-kampf-adolf-hitler-3/
midgaardshop.com/produkt/mein-kampf-svenska
bokus.com/bok/9781682042526/min-kamp-mein-kampf-my-struggle-swedish-edition/
uriasposten.net/archives/75173
uriasposten.net/archives/75173>>7014515
friatider.se/arabisk-professor-asyls-karna-kommer-f-r-de-vill-ha-blonda-kvinnor
friatider.se/polisen-spred-felaktiga-uppgifter-om-flyktingbarn-och-sexbrott
friatider.se/muhammads-blodiga-attack-mot-kvinna-i-tunnelbanan
friatider.se/saab-ledare-talas-f-r-grova-ekobrott
nordfront.se/sveriges-forsta-gated-community-byggs-snart.smr
riddarhuset.se/adeln-nu-och-da/adelns-historia/
youtube.com/watch?v=Qd1SVUXFgr8&app=desktop
friatider.se/vallentuna-har-kopt-bostader-for-33-miljoner-at-nyanlanda-invandrare
friatider.se/bopriserna-kraschade-under-juli
friatider.se/j-ttefamilj-f-r-put-trots-l-gner-vanligt-agerande-fr-n-somalier
articlebio.com/amanda-alicia-vikander
friatider.se/v-har-skankt-over-en-miljon-skattekronor-till-arabiska-extremister
friatider.se/sl-om-br-plankarna-s-ska-man-inte-g-ra
sverigesradio.se/sida/avsnitt/757833?programid=1120&playepisode=757833
nyheteridag.se/massivt-kritik-mot-dagens-nyheter-forsok-att-smeta-brunt-pa-sanandaji/
metro.se/metro-debatt/jag-vill-inte-ha-ett-overfallslarm-for-det-ar-inte-vi-som-ska-anpassa-oss/EVHphd!Nqj57zFe6a4yk/
archive.is/P3LYN
linuxliveusb.com/
linuxmint.com/download.php
sakerhetspolisen.se/ovrigt/pressrum/aktuellt/aktuellt/2014-12-29-sakerhetspolisen-blir-egen-myndighet-2015.html
39700.shop.textalk.se/vapen/browning/browning-bar-match-308w
brownells.se/epages/Sverige.sf/sv_SE/?ObjectPath=/Shops/Sverige/Products/53960119000049/SubProducts/119000049
jaktojagare.se/kategorier/aktuellt/eu-forslag-stoppar-vapenlicenser-20160314/
cornucopia.cornubot.se/2016/03/polisen-avslar-vapenlicenser-pa-ej.html
svenskjakt.se/Start/Nyheter/2016/03/polis-motiverar-avslag-med-lagar-som-inte-finns/
friatider.se/valdtaktsman-fick-straffrabatt-eftersom-han-inte-begatt-sexbrott
friatider.se/kastrering-testas-mot-pedofili
friatider.se/gardsagare-beskot-asylsokare-som-tagit-sig-pa-gard
nordfront.se/svt-och-svenskfientligheten.smr
facebook.com/Exponerat.info/
youtube.com/watch?v=lGUgP3-0a-Q&feature=youtu.be&t=56m59s
friatider.se/turkiet-legaliserar-sex-med-barn
friatider.se/asylsokare-i-stockholm-missnojda-med-nybyggda-modulhus
friatider.se/invandrare-g-r-f-re-i-bostadsk-n-f-r-gratis-l-genheter-i-stockholm
friatider.se/kvinna-valdtagen-pa-festival-i-stockholm
friatider.se/kvinna-valdtaktsforsok-sundsvall
friatider.se/tesla-bloder-mer-och-mer-pengar
friatider.se/kommun-vadjar-vi-vill-ha-din-sommarstuga-till-de-nyanlanda
friatider.se/kvinnor-sexofredades-av-man-som-hade-huvtroja
friatider.se/tva-polisbilar-vandaliserades-i-trollhattan
friatider.se/schulmans-attack-ekeroths-syn-pa-asylsokande-nazister-judar
youtube.com/watch?v=Z76TVxDfRgM
friatider.se/dansk-pappa-fick-nog-av-invandringen-n-r-hans-son-misshandlats-av-somaliskt-g-ng-mitt-t-lamod-r-slut
friatider.se/sapo-inkopplat-i-bombdrama-i-skogas
svt.se/kultur/black-lives-matter-rorelsen-har-natt-sverige
friatider.se/kastade-tidning-p-gatan-talas
8ch.net/pol/res/7063883.html
friatider.se/bankerna-om-bubblan-festen-r-ver
friatider.se/sveriges-rkebiskop-g-r-gemensam-sak-med-muslimska-br-draskapet
youtube.com/watch?v=DCfp56X-D6c
twitter.com/SFWRedditVideos

Hallo mijn nordisch broers!

Goddag

...

Varför postar du en bild på Olof Cucke?

...

Jag har en fråga till er som verkar kunna en del om överlevnad i förra tråden.

När jag har varit ute i skogen och sovit under en tarp eller inuti ett litet tält, så vaknar jag alltid upp och är förkyld. Näsan rinner, lite huvudvärk, jag är allmänt trött. Jag skulle ro att det beror på kylan eftersom vi aldrig sov med en eld i närheten. Jag sov under en tarp med skolan och det var den värsta för mig.

Vad kan man göra för att skydda sitt huvud under natten när man sover? Ska man verkligen behöva sova med en rånarluva mitt i sommaren?

Arabisk grupp förföljer och sexofredar unga flickor i Nässjö
friatider.se/arabiskt-g-ng-f-rf-ljer-och-sexofredar-unga-flickor-i-n-ssj

Hallå

Skulle gissa att det har med att du inte värmer huvudet tillräckligt.

Ja, user, använd en rånarluva, eller en munktröja.

Nässjö styrs av kommunister. Jag är inte förvånad. För ett par dagar sedan så attackerade de en svensk kvinna i sena 20 års åldern mitt i centrum och det tog endast slut när hennes chef sprang ut från restaurangen där han beställde lunch och jagade bort de.

Får göra det. Det har varit det värsta för mig med att sova utomhus och har aldrig listat ut hur jag skulle lösa det. Jag älskar att tälta, jag vill helst vara ute i skogen eftersom det är en hobby för mig. Men det blir alltid något problem.

Förstår inte riktigt varför ens lärare som gör det varje år inte skulle förstå att man ska göra upp en eld i närheten av tältet..

Hela jävla landet styrs av (((kommunisterna,))) vilket är en mycket problematisk sak.

När tappar svensken till slut förtroende i (((politikerna och tjänstemännen?)))


Att elda är kul, speciellt när det är på blattar och rasförrädare.

Ja, sov fullt påklädd. Det blir ganska kallt på nätterna, även på sommaren.
Från personlig erfarenhet.

friatider.se/mer-n-tio-g-nger-fler-sexofredanden-p-festivaler-n-f-rra-ret

Mer än tio gånger fler sexofredanden på festivaler än förra året

Jag har sovit med byxor och tjocktröja. Det är ansiktet som jag får problem med. Blir alltid förkyld.

Synd att de inte fanns i närheten.

Hoppas att jag kommer ihåg hur man gör spoiler.. Har inte gjort det på flera månader.

Sov med mössa så bör det ordna sig.
Om det inte hjälper så kan du vara allergisk mot något.

Jag hade pollen allergi när jag var liten, men det borde inte vara ett problem längre. Var inte ett problem när jag har varit ute i skogen, bara när jag vaknar på morgonen som jag är förkyld.

Har du inte brevat på flera månader?

Varför inte?

Brukar räcka med mössa för mig när jag sovit ute häruppe i Norrland på vintern. Sover dock i dubbla lager sovsäck då, en vintersovsäck som ska hålla för -20 och en sommarsovsäck.

Inte på det sättet i alla fall. Har inte varit inne på Holla Forums så mycket på ett antal veckor nu i heller. Har gjort lite annat och tröttnade ett tag. Har inte varit så många roliga nyheter den här sommaren.

Måste ventilera lite grann men fan vad jag är trött på dessa hipsters som ser ut som pundare. Tror att världen kretsar kring dem, jävla losers.

Hade en nyligen som gick rakt ut i gatan idag, gick långsamt gjorde han också. Jag tutar på honom för han står ivägen när jag kommer med bilen. Och han frågar vad fan jag gör för att jag tutar på honom. Skulle kört på honom, hade gjort Sverige en förtjänst.

Några liknande tältade i en park för veteraner med monument i USA medans de spelade Pokemon. Blev attackerade av veteraner från Vietnam kriget. De stod och filmade hela tiden och skrattade. Försökte endast provocera hela tiden.

Underbart! Själlösa, rotlösa feminina män, jobbigt att vara nationalist när en allt större klick är fruktansvärt motbjudande att stödja.

Vem har sagt att vi ska skydda de? Vissa måste användas som kanonmat när det blir krig.

Är finländare tillåtet här?

i alla fall, över 50% av våldtäkter i Uleåborg har begåtts av utlänningar förra året.

poliisi.fi/oulu/tiedotteet/1/0/oulun_poliisilaitoksen_toiminnalliset_tunnusluvut_tammi-kesakuussa_2016_49971

Har du någon statistik som det från svenska städer?

Klart de är.
Språket är lite av ett problem.

Inte skydda men det tar emot att behöva stå upp för dem när de aldrig någonsin kommer att lyfta ett finger för sitt land.

Är finländare tillåtet här?
Ja för helvete!
Tråden är ju tänkt att gälla för norden.

De slutade föra statistik om sådant 2005 tror jag, det visade sig att statistiken var rasistisk.

Klura på det.

ja

Ganska säker på att andra generations invandrare (födda i Sverige med utländska föräldrar) räknas som "Svenskar"

dr.dk/nyheder/politik/politisk-flertal-vil-tillade-udgangsforbud-paa-asylcentre

Jeg tror ikke mine øjne, Socialdemokraterne er med på det. Gud vær lovet Kælling Thorning-Schmidt forladte partiet.

Man kan inte bli svensk. De kommer alltid vara utlänningar.

Men user, det spelar ingen roll var de kommer ifrån, även om det skulle vara så att vissa grupper begår fler brott så är inte lösningen rasism user.

:^)

Säters kommunslogan är anstötlig
friatider.se/s-ters-kommunslogan-r-anst-tlig

Hur kan kungen tillåta att danskjävlarna är så förbannat mycket bättre än oss.

Precis, det är frågan om gener inte något kulturellt.

DANMARK NEJ

Hoppas fan att det blir så

Var inne på 4kanalen igår för att de hade startat en tråd för svenskar som ville organisera sig. Jag såg nationalister som ansåg att en halv ryss var svensk. Jag tänker aldrig gå tillbaka.

facebook.com/DanskernesParti/videos/1146156118763415/

Danskernes Parti poster "With Open Gates: The forced collective Suicide of European Nations" med Danske undertekster.

Var kommer detta behov ifrån? En halv-ryss är som sagt hälften svensk, hälften ryss.

Vad är problemet för folk med den ekvationen?

Based

Hellre en halv-ryss än en halv-arab eller halv-african

Låter som jänkar och britrejer. Jag hatar verkligen deras "den vita rasen" skitsnack med en passion.

Är inte svensk, utan en styggelse mot allt som är gott och naturligt.

Om det är inom den Nordiska rasen så anser jag att de är svenska.

Att snacka om en Svensk ras är inte mycket intelligentare.
Det är klart det finns en vit art och att vi är besläktade, men det betyder inte att vi ska ge upp våra skilda identiteter eller våra nationer.

Och de är därför en slav inte kan vara svensk. Sen skulle jag nog kalla den german eller skandinavisk och inte nordisk.

Nordgermaner helt enkelt?

Skulle man kunna säga ja.

Skulle man kunna säga ja.

Vafalls? Trodde dom hade fixat de där.

Germaner då, för det är vad jag menade.

Är det hon som spelade Effy i "Skins"? Hennes mamma är brasiliansk och pappan engelsk..

...

Etnisk Tysk.

När de har flyttat på det sättet så kan man lika bra se de som blandade för det är de mest troligt. Hon ser bra ut dock, men ingen jag skulle vilja blanda mig med.


Fler engelska eller tyskar?

Nej user, det finns faktiskt massvis av purgermanska tyskar i Brasilien.

Vette fan user, men den första där är en jänkare.

Jag förstår heller inte denna besatthet med att människor ska kunna "bli svenska".

Om jag t.ex. emigrerade till Italien skulle jag aldrig kalla mig italienare

Invandrare verkar besatta av att bli accepterade. Har du aldrig märkt att vissa invandrare tenderar att antingen bli kommunister eller kulturella nationalister? SDU hade en från Latin Amerika som påstod sig vara en svensk nationalist i en video för en internationell publik när de gjorde ett reportage om SDU.
Den där snygga tjejen som jämförde sig själv i svensk folkdräkt med en svensk fet feminist, hon är halvt italienare. Hon vill trycka på för kosher kulturell nationalism och är en sådan som har förstört SD.

Det är inget annat än problem med sådana människor.

Precis, även s.k. kulturnationalister som besitter liknande godhetskomplex som PK-människorna är ett problem. Alltså att man i välmening ruckar på verkligheten för att få någon att "känna sig bättre".

Finns gott om dem i SD och på flashback.

Jimmie själv shillar för medborgerlig nationalism. Varje tal är det snack om att "hudfärg", kön, sexuell läggning, hanrejeri inte spelar någon roll om du är Svensk™ och vill Bevara Sverige™.

Prisad vare Kuk ja det är ett sätt man kan uttala hans namn

Åh nej, vi förlorade en av våra till kukdyrkande bögar.. Ser ni, det här är vad som händer när ni går och demonstrerar vid Pride och utsätter hetrosexuella nationalister för homopropaganda.

KUKS DUBLETTER AV SANNING
PRISA DEN UPPHÖJDA
PRISAD VARE KUK

...

Kuppturkar får stanna i Sverige
friatider.se/kuppturkar-f-r-stanna-i-sverige

Samma bevisbörda som med skäggbarnen alltså?

Turkiska kuppmakare från Nigeria när?

Har det redan kommit folk från Turkiet? Vad i helvete, kuppförsöket var väl max 2 veckor sen? Btw, vem fan trodde att Migverket skulle göra nåt "vettigt" beslut ang nåt egentligen? Myndigheten strävar ju efter att förstöra Sverige. Kolla bara på hur det går med utvisningarna, ett boende där flyktingar ska bo på tills utvisningen bedömdes att inte vara bra nog av Migverket fast Kriminalvården som nyttjade boendet innan sa att det inte vara några som helst problem. Så nu ska man renovera osv vilket säkert tar flera månader och efter det så kommer Migverket klaga på nåt nytt. Allt dom gör är fördröjer, hela tiden. Samma här, "vi måste få mer information, tills dess så skjuter vi upp skiten".


De politiker som tyckte det var bra att ge Migverket o dess tjänstemän SÅ mycket makt, ska det rista blodörn på.

...

Dan Eliasson, Sveriges Polischef + Chef över SÄPO + Chef över Sveriges Interna Intelligens + Chef för Anti-Terrorism = Är f.d. chef för Migrationsverket.

Och, måste bara tillägga, jag älskar hur ett land kan gå från super-säkert till Somalia på några timmar, enligt Migverket. Måhända att det är lite "ostabilt" just nu i Turkiet, men det är verkligen ingen anledning till att få det låta som det är öppet krig där nere. Men nu använder jag sunt förnuft, det borde jag väl inte förvänta mig från Danielsson och hans gäng.

Det vet jag. Jag har inget övers för varken Dan eller Anders, två mänskliga råttor.

Anders? Ygeman? Är det han som är chef för Migrationsverket idag?

Nope. Anders Danielsson menade jag. Han är nuvarande direktör för Migverket.

Men jag gillar inte Ynkrygg-e-man heller om du är nyfiken.

Jag kan inte namnen på alla i regeringen. Vår regering ser ut som ett jävla fotbollslag för pensionerade hanrejer nuförtiden.

Jag vill fortsätta diskussionen från förra tråden om vapen, ammunition och skyddsvästar.

Jag blev anklagad för att arbeta för säpo och för att vara en kärring då jag rekommenderade Ruger 10/22 takedown och .22 LR, men ingen lyckades förklara varför det skulle vara ett så dåligt val med 50- och 100-skottsmagasin lätt tillgängliga och billig ammunition, över ett svindyrt halvautomatiskt gevär i .223 Remington som polisen ändå inte ger licens på. Någon sade då att orcherna skulle vara organiserade och ha skyddsvästar i klass 4, så en kraftig kaliber med AP-ammunition skulle krävas. Är inte det mest realistiska scenariot att Mohammed och Abdullah ger sig ut på oorganiserade plundringståg/berikningståg och att dom i bästa fall har någon sketen pistol från Yugoslavien?

Spekulera fritt.

Om du ska gå runt med ett luftgevär som en .22LR så kan du lika bra använda en pilbåge.

Jag sade att man borde köpa Benellin om man har råd, då det objektivt är ett bättre val än en .22lr, då .22lr inte ens går igenom de svagaste skyddsvästarna, vilket 5,56 gör.

För ett litet tag sedan så kom ett skepp från Turkiet lastat med vapen, explosiva ämnen och lite annat. Vi behöver ordentliga militära vapen.

.22 LR är dödlig om du träffar i huvud eller hjärta/lungor. Är första träffen dålig kan du bara följa upp med fler skott.

Förresten, skeppet lade till i Göteborg och blev endast påkomna med att ha olagligt material för att en anställd på skeppet ringde polisen för att kaptenen inte lät honom gå till ett sjukhus i Sverige och äventyra operationen…

Källa?

Det stod i alla tidningar i Sverige när det hände. Var tidigare i år någon gång tror jag. "Skräckskeppet" tror jag att de kallade det.

expressen.se/gt/polis-har-kallats-till-skrackskeppet/

proletaren.se/inrikes-ovrigt/vem-exporterar-vapen-till-vem-i-varbergs-hamn

Skeppet innehöll tydligen svenska missiler som var ämnade för något "arabland".

Det är detta som händer när man släpper in blattar i försvaret, och ger dem tjänstemans poster.

Va i helvete? Vilka sidor hänger är du på user?

Killen som varnade om att han jobbar för SÄPO hade inte fel.

Top kek.

Proletären var den första länken som kom upp förutom GP när jag sökte. GP hade cuckflare captcha, så jag struntade i deras artikel.

...

Grabben.

nyfiken

VÄV

expressen.se/nyheter/sanningen-bakom-den-dystra-statistiken

''Antalet anmälda sexuella ofredanden har ökat kraftigt på svenska musikfestivaler, visar en granskning av P3 Nyheter.
Brås utredare menar att det beror på den stora uppmärksamheten övergrepp utomhus fått.
– De här brotten har alltid ägt rum på festivalområden, säger Klara Hradilova Selin.


P3 Nyheter har tagit fram statistik för antalet anmälningar om sexuella ofredanden på 13 svenska musikfestivaler. Förra året anmäldes totalt tio sexuella ofredanden på de festivalerna som ingick i granskningen, i år har siffran ökat kraftigt till 111 anmälningar.

– Självklart kan man inte utesluta en faktisk ökning men att den skulle vara av sådan omfattning från ett år till ett annat - som det statistiken över anmälda brott visar - det är självklart inte rimligt, säger Klara Hradilova Selin, utredare vid Brottsförebyggande rådet.

Hon bedömer att ökningen kan bero den på den enorma mediala uppmärksamhet brottstypen har fått på sistone.

– Många är pigga på att koppla ökningen till invandring, vilket är ytterst tveksamt. Det är inte ensamkommande flyktingbarn som hänger på dessa dyra festivaler. De här brotten har alltid ägt rum på festivalområden där ungdomen samlas tätt dag och natt och konsumerar diverse substanser. Det är inget nytt. Det nya är den enorma uppmärksamheten i medier.
Alla utomhusvåldtäkter är inte överfall

De utomhusvåldtäkter som Expressen har kartlagt med hjälp av polisen utgör ungefär en femtedel av våldtäkterna, enligt Klara Hradilova Selin. Alla utomhusvåldtäkter rör sig dock inte om överfall.

En forskningsrapport som hon och Brå släppte 2008 visade att 12 procent av våldtäkterna utgjordes av överfall.

– Vi definierar det som att våldtäkten inte föregås av någon kommunikation. Förövare och offer ska vara obekanta med varandra sedan tidigare och det ska hända plötsligt. Vi tittade på data under en tioårsperiod och det vi kunde se var att överfallsvåldtäkter låg väldigt stabilt i absoluta tal med ungefär 200 till 300 fall per år, säger Klara Hradilova Selin.
"Vi mer anmälningsbenägna"

Klara Hradilova Selin får ofta bemöta påståendet om att Sverige har flest våldtäkter per capita i Europa, eller till och med världen.

– Det stämmer inte riktigt. Det stämmer på så sätt att vi har många anmälningar i statistiken men det beror på något annat än själva brottsligheten. Dels räknar Sveriges lagstiftning in betydligt fler händelser som våldtäkt än andra länder och lagstiftningen vidgas hela tiden, en eventuell samtyckeslagstiftning utreds nu. Dels är vi mer anmälningsbenägna eftersom vi har en öppen diskussion kring det här till skillnad från många andra länder.

Förutom anmälningsbenägenheten och den breda lagstiftningen finns en annan faktor som höjer statistiken. Svensk polis registrerar en anmälning per brottstillfälle, även om det är samma gärningsman och offer.

– Det skulle i andra länder kunna bakas ihop till en anmälan. Om det ens görs en anmälan eftersom våldtäkt inom äktenskapet inte är kriminaliserat i flera länder.

Klara Hradilova Selin menar att det är vanskligt att dra slutsatser av statistiken kring polisanmälda våldtäkter.

– Man kan fundera på hur robust anmälningsstatistiken är när det handlar om en brottslighet som är så oerhört dold för oss. Många av tjejerna pratar kanske inte ens med sina vänner om vad de råkat ut för, eller kanske inte ens själva förstår att de varit med om en våldtäkt. Jag kan tänka mig att mörkertalet är ännu större om en tjej förgriper sig på en kille. Vilken kille skulle anmäla en sådan sak till polisen? ''

...

Du skojar lite nu va?
Alla vet att han borde arkivera men han länkar ju inte för att han tycker det är en bra källa, han länkar för att visa hur efterblivna etablissemanget är.


Men user, komihåg att arkivera sådana sidor.

Jo, jag trodde det räckte med att citera hela artikeln. Nästa gång kommer jag arkivera den, jag lovar.

Fin bild förresten, men hennes arm stör mig något.

FO

Är det bara jag som märker hur sjukt ofta man hör icke svenska namn inom SÄPO och polisen? När sist hörde man en chef inom SÄPO som hette Andersson? Det är alltid något utländskt namn..

"Hradilova" är ett namn från Tjeckien. Vi styrs av judiska kommunister som håller hela systemet uppe genom att förtrycka etniska svenskar med hjälp av invandrade kommunister..

Media briljerar som vanligt.

SYND ATT DE BLIR BUSSADE DIT GRATIS DIN HORA

Förväntar du dig att en kommunistisk invandrare från ett före detta kommunistiskt land ska säga sanningen om andra invandrare vilket kan göra att även hon blir utkastad från landet när svenskar har fått nog?

Bara lite.
De har så jävla dumma argument, så de är inget under att pissmedia låter de tala.

Som jag sa innan:

Hundratals asylsökare demonstrerar utanför riksdagen
friatider.se/hundratals-asyls-kare-demonstrerar-utanf-r-riksdagen


Om det finns någon user från Stockholm så kan ni väl göra mig en tjänst och blanda bensin och frigolit (vilket blir napalm), och sedan gå och bränna några blattar för mig?

Grät grät.

Det här gjorde min kväll.

...

...

...

...

Kom igen nu 08:a-anons, tältdukar är lättantändliga.

...

En liten blida + Molotovcocktail så hamnar man i historieböckerna.

Var det inte Östermalmsbor som påstod att de skulle starta ett upplopp om en kvinna blev antastad för ett tag sedan? Kanske ska kalla in de?

Undrar hur länge en grupp nationalister hade tillåtits tälta utanför riksdagen?

Några svenska hemlösa försökte göra samma sak som zigenare förra året i Malmö och blev avvisade inom ett par minuter av polisen.

De hade inte ens fått gå förbi som filmen visar.

Jo, de är lite de jag menar. Blir så förbannat arg på de här jävla hyckleriet.

Polisen är en kommunistisk institution.

Nu låter du som en anarkist.

Det är dock sant. Det kanske finns en eller två poliser som jobbar på landsbygden som är bra, men resten är avskum. De arresterar präster.. För att de läser ur bibeln.. I kyrkan..

Nån som vet nån bra serie? Kan vara gammal eller ny spelar ingen roll. Såg nyligen klart "the man in the high castle" och behöver något nytt att se nu medans jag är sjuk.

Arrow. Men den är från Hollyjude så där är lite rasblandning och en vacker blond kvinna som påstås vara jude och otroligt smart.

Sånt går ju inte att undvika. Tack för tipset, ska ta mig en titt.

Den är ganska bra om man inte bryr sig om den vanliga indoktrineringen. Oliver Queen är son till en miljardär, deras båt sjunker, blir tvungen att leva på en kinesisk ö i 5 år. Kommer tillbaka och städar upp i sin stad som "The Green Arrow".

Jo jag är ganska bekant med DC universumet så jag vet vem green arrow är.

Stålmannen? Han är en kryptojude. Skaparna ville att judiska pojkar skulle ha någon att se upp till, även de själva, så de skapade en "snygg" judisk man som arbetar som journalist och slåss mot brottslingar och kan aldrig skadas av ondskefulla goyim.

...

Ser de ut som stålmannen på bilderna?

ALLA BREV VIA TOR FÅR NOLLAD ID FÖR HELVETE

Hallå, NyBög. Man får ett sådant ID när man använder TOR pga att man jobbar för SÄPO.

Är läderlappen också en jude? Det trodde jag faktiskt inte.. Är alla deras hjältar judar eller?

Vem fan bryr sig, får man dubb-dubbs genom TOR ochså då eller?

Det er hemmeligheden bag det hele, ja.

Jupp, trodde du det var Kuk som gjorde det eller?

Nej, det är en judisk konspiration.

ALLA SOM FÅR DUBS ARBETAR FÖR WALLENBERG

Sorgligt nog.

Har inte kollat faktiskt, men jag kan tänka mig att en hel del är.

Han gjorde det för dig iallfall

HELVETE


Han är en stor groda.

Aha, okej. Bara skaparna är judar, inte läderlappen som karaktär? För Stålmannen var verkligen menad till att vara en StålJude.

ALLA SOM FÅR DUBS ARBETAR FÖR WALLENBERG

Jag kommer ihåg när jag var liten och satt framför tv'n, åt grill chips och såg på de här stollarna på TV4. Det var tider det.

...

Älskar verkligen Jönsson ligan

Den känslan kom över mig som en lavett.
Det var sannerligen tider…


Här

Precis vad jag letade efter.

Tror faktiskt inte karaktären är menad att vara jude. Men aa stålmannen är verkligen en superjude.

...

bt.dk/danmark/danmark-kritiseres-for-manglende-torturundersoegelser

de kan da også bare blive ved og ved.

Det var bättre förr.

Uppfinn en tidsmaskin och led en revolution under början av 1800-talet. Det borde göra susen.

Torterar danska myndigheter sandnegrer?

Lysande Sickan!


Herre djävlar

Desværre, men vi ku jo risikere at sende dem tilbage til det onde, onde IS.

...

Ungefär 22-24% av Syrier stöttar ISIS.

[Kollade så hårt att det gör ont, det gör ont.]

MejMej magi kommer nu att användas för att få de till att börja. Tack, user.

Varsågoda

Forhåbentlig.

det var da en trist udvikling.

Fattade ingenting förutom "svenskar".

Danska är verkligen ett mejmej språk.

friatider.se/stad-versv-mmades-av-vin

Nu utför ISIS terroristattacker mot franskt vin…

...

its heartbreaking to see that nice old architecture in the background

Where are you from?

And yes, those niggers could never build anything close to the same.

Tror de verkligen att detta kommer hjälpa dem på något sätt?

Blir äcklad av att dom håller i svenska flaggor.

Im from finland, men jag talar svenska också.

Ah, ok. Looked weird with english just popping up out of nowhere.


Med MP ledamöter kommer det nog att hjälpa.


Är du en rasist, eller? Det finns ingen svensk flagga. Alla flaggor är likadana och den har invandrat precis som allting annat i det här landet.

Svårare upptäcka sexsäljande unga

svt.se/nyheter/inrikes/svarare-upptacka-sexsaljande-unga

Sexhandeln med barn och unga i Sverige har flyttat från mer öppna platser på nätet till sociala medier och slutna forum, enligt polisen. Det försvårar för polisen att försöka fånga upp och rädda offren.
Den 16-åriga flickan mådde dåligt, skar sig i armarna och sålde sex för att finansiera sitt drogmissbruk. Mannen, som var nästan 30 år äldre, sade att hon inte borde skära sig, hade oskyddad sex med henne och betalade med fyra femhundralappar, enligt vad flickan berättade i rätten.

I en sms-konversation till flickan hade mannen undrat om hon ”kunde sköta det snyggt så att inte hennes föräldrar skulle upptäcka något” och kontakta ”farbror blå”. Men Stockholmspolisens prostitutionsgrupp knackade på.

”Sexköpen ändrar karaktär”
Ett av gruppens huvuduppdrag är att fånga upp unga som säljer sex.

– Vi har utvecklat en arbetsmetodik som kan uppfattas som kontroversiell. Vi utger oss för att vara sexköpare och stämmer träff med flickan, eller för den delen pojken, bara för att rädda dem. På plats väntar vi tillsammans med socialsekreterare, säger gruppchef Simon Häggström till TT.

Tidigare annonserade unga i större utsträckning ut sina kroppar på mer öppna nätforum, liksom den 16-åriga flickan. Men under de senaste åren har sexhandeln med unga ändrat mönster. Nu sker handeln i en mer sluten miljö, enligt polisen.

– Vi tror att både de unga som säljer sex och köparna skickar meddelanden till varandra på sociala medier och i slutna forum, och då är det mycket svårare för oss att upptäcka det, säger Simon Häggström.

– I år har vi på vår grupp bara fått in några enstaka fall och då har anhöriga till offren blivit orolig och hört av sig till polisen.

”Skyddar sig inte”
Simon Häggström är dock av uppfattningen att efterfrågan fortfarande är stor. Om de män, för det är enligt honom uteslutande män, som köper sex av unga, säger han:

– De finns i alla samhällsklasser, men rent generellt är de väldigt laglydiga och skulle aldrig få för sig att snatta en kexchoklad på Ica. Men de saknar en spärr.

Mannen som dömdes för köp av sexuell handling av barn från den 16-åriga flickan är tidigare ostraffad. För frivården har han berättat att han arbetar som systemvetare och att han är ensamstående. Domen är överklagad.

Även en man i 60-årsåldern har åtalats för att i Uppsala ha köpt sex av samma flicka.

– Barn som hamnar i prostitution brukar vara otroligt självdestruktiva. Inom prostitutionsvärlden är man ganska hård med att använda kondom, men inte bland ungdomar. Ätstörningar, att skära sig själv och destruktivt sex går hand i hand, säger Simon Häggström.

Självklart, det är ju haram med preventivmedel

Rapingham Sweden edition på g?

Nej user, som vanligt så informerar inte (((regimmedia))) dig om att det är för den mesta delen ziggisar som är prostituerade nu för tiden.

Precis. Men det händer i Södertälje, har varit så i många år, att invandrare står utanför skolorna, högstadie och gymnasie skolor, och försöker tala med unga svenska flickor. Så det kan hända en del som vi inte får höra talas om.

Låter precis som i england

Kom också ihåg att det bor väldigt många kristna araber i Södertälje. Jag läste det från en kurdisk tjej som skrev ett blogginlägg om varför hon inte tycker om invandrare i Sverige och deras beteende.

I england så går de efter alla som inte är muslimer, men främst så föredrar de vita blonda flickor

Länk till blogginlägget?

Hallo, nederlands weer.
Hvordan har du det?

Vet inte vad jag ska söka på för det faktiskt..


Det var dock framförallt pakistanier. Det här är assyriska kristna och kurder vi pratar främst om. Men jag är ganska säker på att de gör en del. För ett par år sedan brukade vissa invandrare gå runt på fester i Södertälje och attackera tonårstjejer för att gruppvåldta de. Det var runt 3-4 killar som agerade tillsammans.

Jag hittade bloggen. En sekund så ska jag leta upp citatet och ge länk.

Fy fan
Har du läst denna förresten >>>/polarchive/1335


Dåligt

kaziva.net/blog-native/2015/9/6/svenska-killar-med-muslimska-tjejer-och-muslimska-killar-med-svenska-tjejer

Jag har läst om Rotherham och det förut. Vidrigt.

Du vet mycket väl att de sker i hela england

*över hela

Jag vet. Det skedde en del i Malmö förra året om jag kommer ihåg rätt. Då var det östeuropeiska flickor som blev raggade på och antastade på sina skolor.

samma här

Förresten, Herr Hitler Dubs, händer det lika mycket nu som förut eller ligger invandrarna mer lågt sen det kom ut?

Bara att kämpa på


I england?
Pågår minst lika mycket som förut

thesun.co.uk/news/1343751/rotherham-reports-367-kids-missing-from-abuse-scandal-towns-council-care/

Men de sa ju att endast 1400 var offer.. Under 30 år.. Hur stor är den här staden? Är det 10-20% av flickor som försvinner?

thesun.co.uk/news/1533600/star-of-viral-gingers-have-souls-meme-becomes-a-woman-after-undergoing-sex-change-procedure/

ÅH för i helvete!! Den jävla hanrejen..

Rotherham är väl ~ 300k

1400 var ett grovt underskattande

Vet inte, men är ganska säker på att det bara är runt 3k muslimer som bor i rotherham.
Så andra ställen är mycket mycket värre

tack min nordiska bror

...

Om man delar med 80 som genomsnitt på hur gamla folk blir så skulle det vara 3750 personer per ålder i staden. Då försvinner ungefär 10% av stadens invånare i en specifik ålder varje år.. Hur fan lyckades de gömma att 10% av deras befolkning "bara försvann"?
Det är närmare 20% av stadens flickor..

Jo, vävandet är stort.

Fan vad deprimerad jag blir när jag läser denna skit.

Vad betyder "väv" igen? Jag glömmer bort det… Ojsvä är enkelt att komma ihåg.

Deras land är ju lite av en Orwellsk mardröm

väv grabben väv


Det är vårt också ojsvä

Det är en försvenskning av britrejarnas "wew"

Det kom faktiskt från burgarlandet

Det är ju britrejar som spammar "wew lad" dock

Har aldrig listat ut vad det ska betyda i heller. Bara vet när det ska användas. Ska kolla upp det nu. Jag vet varför vi har det. Jag har varit här väldigt länge på Nord/pol/, men med några uppehåll då jag gjort annat.

Är det sommarlov eller vad händer?

Jo, och jag berättade om att Södertälje kan vara vårt egna Rotherham. Så folk vaknade till.

10/10 konst user, 0% degenererad.

thesun.co.uk/living/1545128/wife-posts-racy-selfie-on-husbands-facebook-but-the-comments-reveal-shes-had-an-affair-with-her-cousin-and-he-still-supports-her/

Efter att jag har läst det här så kan jag förstå varför så mycket skit händer i Förenade Britt Rejmiraten.

Tack, tack. Fick tyvärr 0 kärlek för den på twitter. Den här gick hem bättre.

Jag tyckte om den första bättre.

Kommentarerna får mig nästan att tappa lusten att bo kvar i detta land längre

De värsta går såklart in där.. Skiten spreds via invandrares facebook sidor. De enda som såg inlägget i stort sett var invandrare och rasblandare. Det var inte direkt avpixlat som skrev om det här..

Kanske var för att jag gick på så många partier? Kanske dålig timing? Borde testa igen någon gång

Det var för intelligent för twitter folket.

Måste öva på att göra propaganda, svårt att hitta balansen av klyftighet och saker som får spridning

Aja, go'natt på er

God morgon user, och man använder inte apostrofer på svenska.

SFI är inte så bra som de påstår, user.

Av invandrare för invandrare

Precis some migrationsverket

Topp Kexchoklad (och Toblerone.)

Jag förväntade mig inte att någon skulle förstå det där om Toblerone. Det var menat mot Mona Sahlin.

(((SFI))) och (((Migrationsverket))) ojsvä

Jo, jag förstod user.

Jag tycker om er ibland.. Jag var inte ensam..

Jag vet den känslan user.

Fungerar verkligen inte www.exponerat.net för någon annan heller?

Nej. Deras franska server ligger nere verkar det som. Antagligen så har de inte betalat för sig eller så har de blivit hackade.

T-tack Bre-Breivik!

Jag är så jävla sugen på att bygga ett träskydd ute i skogen och grilla kött över en eld.. Hatar att bo i stan! Kan endast se sådant på youtube.

Att leva är att lida.

Skulle inte klaga direkt om jag hade pengarna och materialen till att dra mig ut i ett helt år. Skulle fan bara njuta av att komma ifrån all den här skiten innan kriget kommer och bara träna för det som ska komma.

Vävigt
Jag ska gå och lägga mig nu.

Samma här. Tiden går för jävla fort.

Jag har hört att de svenska assyrierna är brottslingar . De är civiliserade i andra länder .

De letade efter en anledning att förbjuda den, Breivik var en bra ursäkt. Varje gång orcherna skjuter ihjäl varandra i Malmö så heter det att "vapenlagarna måste ses över", som om det är jaktgevär som används. Om EU får som dom vill så ryker alla halvautomater snart, vilket skulle bli slutet för sportskyttet.

Jag vet vad du menar dock. Hade han inte gjort vad han gjorde hade förbudet kanske kommit 5 år senare och då hade vi kanske hunnit säkra våra exemplar.

Skitsnack. De är blattar, det är allt du behöver veta. Religion betyder inte lika mycket som gener.

Jag trodde att det bara var Mini-14 som blev olaglig och allt jag hörde om magasin var att Aftonbladet eller Expressen började gråta så in i helvete när de fick reda på att 30-skotts 10/22 magasin såldes på blocket fast att de hade blivit olagliga.

Förresten, det var ett terrorist dåd igår i London. ISIS har sagt i ett tag att England skulle vara nästa mål på listan.

Vad babblar du om user?

Inga magasin har blivit olagliga.

FUCK YOU NORWAY!!! COMING OVER HERE AND STABBING US!!!
express.co.uk/news/uk/696438/Russell-Square-knife-terror-attack-stabbed-death-London-injured

Because he was very Norwegian :^)

Mjo, tycker att det ser lite snyggare ut bara. Kanske borde sluta med det

Dödsnasisten Lena Philipsson bjuder på dagens musik.

Sounds like your jimmies were russelled :^)

Yeah! …but traitors Russell Sq. my jimmies more

The kind of shit leftist governments have produced with their indoctrination of the youth is shocking. Politics needs to be excised from education.
Children should go to school to learn and not be brainwashed by 'teachers' infiltrated into
the political system by politicians
And people wonder how Breivik came along

I'm sure the next Breiviks will come thick and fast and won't even bother writing manifestos to explain their actions as there will be no need

Tråden du länkade till är bland något av det äckligaste jag läst.

En söt blond norsk flicka, som åket till Grekland för att bli knullad av blattar.

Vad fan är fel med hennes huvud?

...

Totally agree with you

ABSOLUTELY DISGUSTING

Tell her what you think of her. Leave a comment on her blog
Tell her the eyes of Scandinavian men will be on her forever and she will be a washed up single mother whore by 25

kajaeliseyngsdal.blogg.no/1441914618_provoserende_rasisme.html

….link her this….say it's your neighbours cousin…
eaglerising.com/28717/swedish-woman-murdered-by-muslim-refugees-that-she-supported/

Jag tror det går snabbare att räkna upp de som är rätt med hennes huvud.

Jaha, då var det väl att journalisten ville att magasinen ska bli olagliga. Mitt misstag.

friatider.se/svenska-kyrkans-kommunikationschef-uppviglande-att-bara-kors-som-kristen
En konflikt har blossat upp mellan Svenska kyrkan och Katolska kyrkan sedan ledande företrädare för den förra tagit avstånd från uppmaningar om att bära det kristna korset då det, enligt dem, kan uppfattas som "uppviglande".


Bara hanreja mitt prästskap.

Ska bara reagera lite på detta.
Klart som fan så håller smutsen flaggan helt åt helvete.

Jag läste det också för ett litet tag sedan. Behöver jag påminna er om att Sovjet Unionen infiltrerade Svenska kyrkan på 60-talet och att även Stasi är inblandad? Det kom ut för ett tag sedan.

friatider.se/regeringen-borjar-stalla-krav-pa-invandrarna
Sverige har börjat ställa krav på de invandrare som kommer till landet, meddelar den rödgröna regeringen i ett pressmeddelande.


För lite för sent dummjävlar.
Det verkar som att de sittande klåparna försöker att få tillbaka folket på sin sida.
Om svenskarna faller för detta då blir jag fan less.

Jag hoppas innerligt att ni gubbar och gummor har gått ur svenska kyrkan för länge sedan.

Det kommer de göra. De föll för att Moderaterna skulle vara emot zigenare för att de sa i stort sett endast 2 meningar som var "taskiga" för otroligt länge sedan och de fick då röster tillbaka från SD..

Jag kan inte.. Har ingen skrivare och man är tvungen att skriva ut skiten och skicka in det via posten som jag förstod det.

Då får du löpa iväg till ditt lokala bibliotek.

Tror inte att de gör det i heller, de tar också typ 20kr per halvtimme eller något för att använda deras datorer.

Eller så kan du gå pungen mot väggen och gå ner till pastorsexpeditionen och begära utträde.
Om de vägrar så kan du skrika "hell seger, driv ut juden", så då kanske de avslutar ditt medlemskap åt dig.

...

Så här typ

Typ.

youtube.com/watch?v=qh7rdCYCQ_U
The Truth About The Fall of Rome: Modern Parallels
Kan rekommendera, mollyjuden har lagt fram en ytterst sevärd video, det handlar om romarrikets fall och parallellerna mellan då och nu.

Har aldrig sett en video med honom och jag tänker låta de förbli så.

Varför?
Triggar han din (((inre marxism?)))

Hans (((religion)))
De vet jag ju inte eftersom jag inte har sett nån video.

Han är ateist, och har inget judiskt blod i sig.

Video relaterad.

...

Och?
Se på videon jag la upp.
Han anser inte sig själv vara jude.

Brottsförebyggare på Brå skryter om att de själva begår brott
friatider.se/brottsf-rebyggare-p-br-skryter-om-att-de-sj-lva-beg-r-brott

user snälla

Titta på vad han säger i sina judetubefilmer, tills dess så har du fan ingenting att säga till om.

Han kan säga hur bra grejer som helst men jag kommer aldrig att lägga tid och energi på en jude.

Väv, vilket argument.

Verkligheten spelar för stor roll för att lägga tid på en jude.

Som jag sade, inget jävla argument, han har rätt om en jävla massa saker, och lägger fram mycket filmer med mycket väl utforskade.

Och allt du har att säga är:
Bara väv, grabben, väv.

välutforskade*

Tvivlar jag inte ett dugg på.
Men jag tänker fortfarande inte lägga tid på någon som jag anser bör bli utrotade.

En afghanistanier ställde sig precis och rökte i mitt kök, som inte har en fläkt över spisen.. Han stod där som om det var helt jävla normalt.. Jag måste för fan flytta snart.

Bor du i korridor eller?

[Kollade]
Kommunism - Höga skatter till alla andra så att de tvingas betala för allt jag vill ha medans jag själv inte ska betala någonting i gengäld.

Studentlägenhet. Delar kök men inte badrum.

inte badrum med några invandrare*

Vet hur de är att bo i korridor. Dock hade jag turen att inte bo med några invandrare när jag bodde så.

Hur många listor hamnar jag på om jag beställer Mein Kampf på nätet?

Är svenska översättningar ens bra? Jag vet att det finns många engelska upplagor med massa fotnoter från judar från upplaget där de skriver lögner och tar bort paragrafer o.s.v.

Vill inte läsa .pdf förresten, föredrar starkt fysiskt.

Finns som ljudbok archive.org/details/39Avannons.
Du kan ju alltid beställa från från Nordfront förlag webshop.nordfront.se/butik/mein-kampf-adolf-hitler-3/ eller Midgård midgaardshop.com/produkt/mein-kampf-svenska

Vad dyrt det var.

Finns för 400 på bokus, eller för under 200 fast på engelska.

bokus.com/bok/9781682042526/min-kamp-mein-kampf-my-struggle-swedish-edition/

Det var helt ok när endast svenskar bodde här. Skulle dock hellre bo i tält än med invandrare.

88 listor.

Somali neger dræber ghaneser neger,(I DK)
skal betale 33 1/3 kameler til familien =P
20 år i "lokalt" fængsel..

uriasposten.net/archives/75173

Det var väl en etnisk dansk 21 åring som studerade till advokat som blev mördad på enn nattklubb? Det var vad jag förstod från Fria Tider artikeln iallafall.

Synd att man är fattig som alla andra under 30-40 år och behöver bo nuförtiden tillsammans med en jävla massa blattar och negrer. För bara någon månad sedan fanns där inte en enda men nu bekostar migrationsverket deras lägenheter i byggnaden och fan vad lack man blir. Varför ska jag betala hyra? Betalar redan en god portion under tvång av staten för bostadsbolagets intäkter genom skattesedeln för tusan.

Också ska man lägga till att de är fan efterblivna hela högen. Vissa vägrar förstå att man inte vill ha med dem att göra.

Jag förstår din smärta, user.

Vart gick allt så fel

Hitler förlorade.

Jag tror redan du är på de flesta listor så jag skulle inte oroa mig så mycket.

Gå med i Nordisk Ungdom idag.

M-men de är nasister :(
:^)

Usch, nazister 2016. Så jävla ofräscht -{|:^)

Jag tänkte bjuda på lite glädje musik denna afton.

Han här borde bli deras nya sångare.

...

...

Det är nyttigt, bränsle för elden som lär komma.

Förhoppningsvis kommer den snart..

Somali neger dræber ghaneser neger,(I DK)
skal betale 33 1/3 kameler til familien =P
20 år i "lokalt" fængsel..

uriasposten.net/archives/75173>>7014515

Han var en ½ neger hvid mor sort far

Var somaliern eller offret halv neger?

friatider.se/arabisk-professor-asyls-karna-kommer-f-r-de-vill-ha-blonda-kvinnor

Arabisk professor: Asylsökarna kommer för de vill ha blonda kvinnor

Som en sista åtgärd så kan du fixa stalag utgåvan på /pdfs/. Ska tydligen vara den mest objektiva versionen.

Att läsa på pdf är ju så jävla segt dock

Ni som är träningsintresserade: Jag har gjort 100 hantel lyft idag på var arm med 13-14kg (jag vet, jag är svag, men tränar på det). Hur mycket tror ni att jag skulle kunna lyfta egentligen om jag hade tyngre vikter? Jag har tänkt på att kanske köpa lite tyngre vikter men vet inte hur mycket jag borde ta.

skaffa dig en e-reader

Har ingen aning. Men du måste definitivt öka vikten. Du kan vara en snåljåp som mig och lyfta tunga stenar i en ica kasse och göra pull ups.

Mer ghetto än så blirre inte. Men man tager vad man haver.

Jag har en väska jag kan lyfta och fylla på med lite grann. Vanligtvis så lyfter jag 100-150 gånger per arm per dag när jag tränar ordentligt, sen ökar jag vikten. Men jag vet inte hur mycket jag ska öka med.. Dags för 16 kg kanske? Jag lyfte precis 40 utan vila och sedan de sista 10. Jag tar inga direkta pauser när jag tränar. Tycker det bara tar för lång tid från träningen. Vill få det klart så snabbt som möjligt.

På tal om att träna

Är det någon som har några bra tips till en riktig jävla spinkis?

Billigt och det funkar hur bra som helst. Behöver du mer motstånd så skaffa mer sten. Inge snobbigt lyxpyx som är överprisat här minsann.


Wow. Höj vikten tills att du kan bara göra ungefär 5 reps och sen arbetar du dig uppåt så att du kan göra typ 25 reps av den vikten. När du kan göra 25 reps så ökar du vikten mer. Träning handlar om att överbelasta musklerna. Jag skulle nog hoppa upp till 20-25 kg för att testa.

Polisen spred falska uppgifter om sexbrott och flyktingbarn
friatider.se/polisen-spred-felaktiga-uppgifter-om-flyktingbarn-och-sexbrott

Ät mat förbövelen. Ät inte processerad mat som flingor/godis/pulver eller dylikt. Håll dig till riktig mat och ät mer medans du tränar. Även om du känner dig mätt så måste du käka mer. Om du är en nybörjare så kan du göra övningar som använder din kroppsvikt som armhävningar/Benböj/Plankor. Men för hungriga skelett så är det viktigaste att du käkar mer mat. Du kan dricka 4 liter mjölk per dag om du vill verkligen växa till dig lite.

Ålrajt.

Förstår mig verkligen inte på tjockisar, är fan inte lätt att gå up i vikt när man är i skelettläge

Jag brukade gå till gymmet när jag var 15 och fick då lära mig (även när jag var yngre än så och gjorde armhävningar) att man borde göra 10 x 5.. Så det är den principen jag har gått på.

Jag gör 50, sedan vilar, 50 senare och kanske 50 till om jag orkar. Så det är som tre träningspass om dagen.

Det är inte så svårt om man äter snabbmat ibland och tycker om att dricka läsk vid sidan om samtidigt som man äter ryggbiff dagligen som en nyttig måltid.

Aja, bara du ökar vikten markant så går det bra.

Vet inte vad fan jag ska lägga i väskan bara. Har lagt ner mackgrillen och brödrosten nu för att öka vikten.

Jag känner mig som en kärring nu

Vafan.

Vänta tills imorgon då solen är ute och sen hittar du bra och tunga stenar som inte har vassa kanter ute i skogen. Släng in dessa i din väska. Du kan även slänga in dom vikter du annars använder också

...

...

Jag bor i en liten stad. Finns inte mycket jag kan göra. Vill flytta någonstans där man är närmare skog och sjöar. Just nu känns det som att jag behöver en bil för att ta mig till naturen.

Afrika för Afrikaner, Asien för Asiater, och vita länder för ALLA.

Alla säger att vi har ett problem med rasism. Alla säger lösningen på detta problem är att ALLA vita länder och BARA vita länder öppnar sina gränser och tar in milljoner av människor från tredje världen.

Nederländerna och Belgien är mindre homogena än Japan och Taiwan men ingen säger att Japan eller Taiwan har ett problem med rasism och att lösningen till detta skulle vara att låta tredje världen flöda in till deras länder för att “assimileras” med dem.

Alla säger att den slutgiltliga lösningen på denna rasism är att vi i ALLA vita länder och BARA vita länder ska låta oss “integreras”, dvs blandas ut med dessa utomeuropéer.

Vad skulle reaktionen bli om jag sa att det fanns ett problem med rasism i Afrika och att detta problem bara kan lösas genom att förflytta miljontals av icke-afrikaner till ALLA svarta länder och BARA svarta länder.

Hur lång tid skulle det ta innan folk insåg att jag egentligen inte pratar om “rasism” utan om ett FOLKUTBYTE av den svarta befolkningen?

Och hur lång tid skulle det ta för en normal, sund afrikan att lägga märke till detta och vilken sinnesrubbad afrikan skulle inte motsätta sig detta?

Men om jag uppmärksammar sanningen om detta uppenbara folkmords projekt som pågår mot mitt folk, oss vita. Så håller liberala och “rumsrena” invandringskritiker med om att jag är en “nazistsomvilldödasexmiljonerjudar”.

De kallar sig själva “antirasister”. Men de är egentligen anti-vita.

“Antirasist” är ett kodord för anti-vit.

Var nånstans i Sverige?

Inte kan väl vanlig hederlig sten vara svårt att få tag på? Ta en cykeltur eller en promenad dit sten finns.

Hallå igen ja.

Skåne. Vi har en del skog här nere fortfarande, fast att alla kungar har velat bli av med den.

För ett par år sedan läste jag i tidningen (Skånskan tror jag att det var) att Tomelilla kommun hade huggit ner en gigantisk väg igenom en skog, mitt igenom, för att "det kommer se bättre ut om ett par decennier när det har vuxit tillbaka".. Vad konstigt att vi inte behövde ta hänsyn till det i tusentals år förut men att vi nu helt plötsligt måste.. Dålig ursäkt enligt mig.

Har inte sett några bra faktiskt, inte till det i alla fall.

Själv i Östergötland, finns en massa skog där jag bor.

Det finns härmed. Min stad är omringad av skog nästan på. Men sedan finns det väldigt mycket gårdar och sådant med.

De skördade skog och byggde ett gigantiskt regemente för hundratals år sedan i den här staden. Även byggde miljonprogram i ett sådant område där man fortfarande märker att det är skogmark under till och att det känns fel att det finns hus och lägenheter där..
Jag hoppas att vi kan plantera om skogarna här nere i Skåne i framtiden som det var förr i tiden istället för att odla sockerbetor.

Kanske ska lägga till att regementet idag endast används till lägenheter, gym, radio, en skola som borde läggas ner, bio, tv.. Det är bara vanligt skit.. Kunde de inte ha byggt det någon annanstans istället för att förstöra allting fint här omkring?

Läs sticky
>>>/fit/65583

...

Satt precis på judetuben och såg några videor som unga svenska kvinnor gör om sig själva och sina liv för att få uppmärksamhet. Tanken var att de ska prata svenska till sin svenska publik men sedan visar det sig att de är horor som använder engelska i nästan varje mening.

"Det är liksom ett statement" "Jag går liksom in på min camera, videofinder, och oh my god, asså, i just die" Den sortens idioter.. Jag hatar engelska.. Stör mig som fan på att man måste läsa på engelska på nätet.. Jag vill aldrig höra ett engelskt ord igen.

Läste för ett tag sedan att många skolor i Sverige lär endast ut på engelska, till etniskt svenska barn.. Från sju års ålder.. Jag kan engelska flytande, men fy fan vad jag hatar det språket.

Det är inte vanligt, mindre än en procent av barnen går på (((sådana skolor.))) Men det är vidrigt oavsett mängden, jävla judars fel ojsvä.

Muhammads blodiga attack mot kvinnan i tunnelbanan
friatider.se/muhammads-blodiga-attack-mot-kvinna-i-tunnelbanan

Hon låter som ett jävla kolbrännardrägg ojsvä:
Fan vad trött jag blir på all denna skit, kan herak inte bara komma någon jävla gång så att vi kan få detta överstökat.

Att lära sig engelska ser jag inget fel på.
Att våldta det svenska språket med engelska uttryck å andra sidan.

Båda två är ett problem. Jag hatar det engelska språket med en passion. Alla sådana skolor borde stängas också, förresten. De svenska barnen lär sig knappt att använda det svenska språket..

Jag är inte förvånad. Hon är antingen inte helt svensk eller så är hon en rasblandare.

Jag får det inte att gå ihop. Hon har en Rolexklocka men beter sig som en kolbrännande afa-hora. Är det de där beryktade champagnesossarna på södermalm det handlar om? Hur rik måste man inte vara om man skippar att anmäla stölden av en rolexklocka så att man kan få igen den på försäkringen?

Vad är det för människa?

Jag avskyr också amerikaniseringen och tycker att det är tråkigt att svengelska är så förekommande hos ungdomar. De flesta unga idag önskar att de föddes i Amerika och drömmer om ett multikulti liv i Kalifornien.

Jag hatar också mig själv för att jag ofta bara kommer på det engelska ordet jag letar efter när jag pratar och skriver och ofta måste gå in på google translate för att komma på det svenska.

Säkerligen en bokstavlig hora som bytte ett knull mot en gammal torsks Rolex.

...

Kuk bekräftar, äcklig kolbrännarhora som bytte sitt underliv i några minuter för en Rolex.

Jag överdriver inte när jag säger att jag vill bränna rasförrädarhoror, jag vill skalpera dem, dra ut deras tänder, flå dem, och sedan till sist hälla bensin på dem och bränna dem.

Jävla äckliga horor, jag hatar dem mer än blattar ojsvä, jag hatar dem mer än hanrejer till miljöpartister, jag hatar dem mer än något annat.

Hon har rätt, fast inte på det sättet hon anser.

Saab-ledare åtalas för grova ekobrott
friatider.se/saab-ledare-talas-f-r-grova-ekobrott

Det kan bero lite på att vi hänger ofta på engelska sidor.
Om vi skulle vara oftare på svenska sidor och skriva oftare på svenska så skulle det se bättre ut.

Om man tittar på bilden i FTs artikel ser man att det förmodligen rör sig om ett litet sandtroll. Kort, korta ben, breda höfter, kolsvart hår.

Kan det till och med vara så att hon fått klockan på olaglig väg och därför inte ville blanda in polisen? Kan ju vara prostitution, men kanske mer troligt organiserad brottslighet i någon invandrarklan.

Hon ser ju inte svensk ut iaf. Stoppar en ju inte dock att mejmeja om kebab avlägsnande.

De här två förstår mig väldigt bra.

Och ja, ni har rätt hon ser inte ett dugg svensk ut. Jag svarade förut innan jag såg bilderna. Ser ut som en arab eller i värsta fall någon form av blandning. Då handlar det nog om en uppgörelse eller hennes eget stöldgods.

Sveriges första ”gated community” byggs snart
nordfront.se/sveriges-forsta-gated-community-byggs-snart.smr

(((Elitklassen))) kommer aldrig vara tvungna att bo i samhället de skapt, de borde dödas tillsammans med blattarna, det är vad de förtjänar, ynkryggar och veklingar hela hopen av dem.

De är som den nya adeln, vilket visar på att de inte ens är svenskar. Adeln är invandrare från Tyskland, Frankrike och England. Jag såg en video där en syrisk kvinna hade gift sig med en adlig man i Stockholm och skulle hälsa på andra adliga familjer. De såg ut som britter.

Den nuvarande eliten är exakt likadan. Endast etniska svenskar ska drabbas, inte judarna och deras invandrade goyim slavar.

user, jag vill inte vara dryg nu, men du är medveten om att du har autism?

Det är dock sant. Det finns inget svenskt med vår "adel".. Och den nya eliten är ganska lik den förra. De flesta kommer från Stockholm, många är judar, många har blandat sig med alla möjliga sorters invandrare.. Det är inte Gösta Gunnarsson som har sålt sin 5 hektar gård som köper en av dessa lägenheter, user.

Han har ju rätt. Det finns ju en anledning till att arketypen för "svenska" adliga namn är von någonting. Det var tyskar, holländare, judar, fransmän med mera som kom och drog nytta av kungens och köpmännens makt och rikedom efter storhetstiden.

Vi hade en form av adel också under vikingatiden, men det fungerade helt annorlunda. Den första moderna adelsmannen, enligt vad jag läste, var en tysk man som den kristna kungen ville skulle leda svenskar emot danskarna i krig. Långt från striden, såklart.

År 1420 utfärdades för första gången i Sverige frälse- och sköldebrev med givande av ärftligt frälse och ett särskilt ättevapen. Det var Erik av Pommern som utfärdade detta för Björn Påvelsson.

riddarhuset.se/adeln-nu-och-da/adelns-historia/

Så vad exakt skulle vara svenskt med adeln? Och vår nya elit är likadan. Många av de är blandade och därför bryr sig in om svenskar, judar, eller förrädare till nationen på något sätt och kommer mest troligt blanda sitt blod med icke-svenskar.

Vilket inte har med att de kommer från Tyskland att göra, för det gör inte de flesta av dem, det blev helt enkelt trendigt någon gång på 1600 talet att ha von i sitt namn, se Carl Von Linné, han var helt och hållet svensk.


Jag är halvtysk, jag är mer lojal till Sverige än vad du någonsin kommer vara.

Du kan inte vara mer lojal än jag till mitt eget blod.

Och det jag har sagt är sant. Kolla på bilder på adeln så ser du själv att de inte ser svenska ut.

Jag vet inte varför du hatar tyskar, men ditt tyskhat låter nästan judiskt.

Sa ingenting om att hata tyskar i Tyskland.. Men sanningen är att adeln inte är ett dugg svensk.

Låt oss leka lite..
HITTA SVENSKEN HETER LEKEN
VEM ÄR SVENSKEN?

Är jag en katt? Södertörnsstudenter svarar

youtube.com/watch?v=Qd1SVUXFgr8&app=desktop

Det är helt falskt, adeln är för den mesta delen svensk.

Hur många procent svensk är denna kvinna?
Om du gissade 100% så har du rätt.

Du är efterbliven user, Tyskar är samma jävla folkgrupp som oss, de är germaner.

Alicia Vikander är 1/4 finsk och mamman är en jude. Så där gick det lite fel..

Källa tack här.

Det länkades till i en tråd om henne här på fullkanalen. Att hon är 1/4 finne kan du nog hitta på hennes wiki sida också.
Mamman är en praktiserande jude. Och hon är tillsammans med en engelsman.

Det tragiska är dock att tjejen som gör det hela vill endast framstå som annorlunda så att hon kan få uppmärksamhet. Mest troligt så bryr hon sig inte riktigt om ämnet utan vill hänga med på tåget där svenska man inte tycker om idiotiska fruntimmer och bögar som de vi ser i videon.

Det skulle lika gärna kunna vara finlandssvensk.

Visst user, om du gör ett sådant påstående så måste du ge bevis, för jag kan fan inte hitta någonting, hennes föräldrar kommer från små byar och har båda svenska namn.

Vallentuna satsar 33 miljoner på bostäder åt nyanlända
friatider.se/vallentuna-har-kopt-bostader-for-33-miljoner-at-nyanlanda-invandrare

Tror hon är aktiv SDare.

Hon verkar ju i alla fall rätt driven och med på noterna och gör säkert 100 ggr mer för Sverige än de flesta här inne.

Jag skulle aldrig bo så. Människor som bor så lär snabbt utveckla panikångest, så dom lär inte ens våga gå ur sin lilla trygga zon.

Hon har legat med Sanandaji eller vad fan den där äckliga blatten heter, hon la upp bilder av sig själv med honom när de varit ute efter en dejt.

Bopriserna kraschade under juli
friatider.se/bopriserna-kraschade-under-juli


BOSTADS KRASCH OMEDELBART
HÅLL I ER ANONS

...

Jättefamilj får PUT trots lögner: "Vanligt agerande bland somalier"
friatider.se/j-ttefamilj-f-r-put-trots-l-gner-vanligt-agerande-fr-n-somalier

Pappan invandrade – resten av storfamiljen kom efter


Ansökte om uppehållstillstånd på nytt – med ytterligare barn


Ljög om antalet barn

Familjen får gräddfil

Beviljas PUT – och i förlängningen bidrag

Ska det vara så svårt att kolla upp om någon är en jude? De kommer inte från små byar.. Mamman kommer från Lund, vilket är exakt var judar satte upp ett ghetto i Skåne när de invandrade på 1800-talet. Det är ingen liten stad.

articlebio.com/amanda-alicia-vikander
Religion Jewish

AV: “It was a very tight schedule, because I had to go off and do The Light Between Oceans, but first of all, I’m the biggest foodie imaginable. And I think they know that! As soon as I was able to work as a teenager, I saved up money to go to Barcelona and San Sebastian to go to restaurants. So I was thrilled because of that, and when they called me and asked me to come in for a few days, I was excited. It’s a very, very tiny part, just two big scenes, but they’re really good ones.”

Jag ser fram emot det här.

user, jag har inte sagt att hon är en god person, men det finns inget bevis för att hon är jude.

Tänk user, en femtedel, på en månad.

Bostadsmarknaden håller på att krascha, bankerna kommer kollapsa.

Hoppas att detta verkligen händer nu, och att det inte är ett falskt alarm.

HERAK NU

En tysk bank förlorade otroligt mycket pengar, det kom ut nu i veckan. I Oktober smäller det. "Jubileumsåret".

Oy vey.

friatider.se/v-har-skankt-over-en-miljon-skattekronor-till-arabiska-extremister

Jag hatar kommunister, men jag är inte ens arg..

friatider.se/sl-om-br-plankarna-s-ska-man-inte-g-ra

SL om Brå-plankarna: "Så ska man inte göra"

Hela det jävla statliga systemet är fan ett dagis.

Ja.. Kommunister är ju kända för att vara barnsliga och ha samma intelligens som en femåring.

sverigesradio.se/sida/avsnitt/757833?programid=1120&playepisode=757833

15:30. En svensk kvinna ringer in och pratar om antastning.

nyheteridag.se/massivt-kritik-mot-dagens-nyheter-forsok-att-smeta-brunt-pa-sanandaji/

Här skrivs det att den du pratar om är "Hanna Lindholm" som är blandad med italienarblod. Så är det i Stockholm.. De "umgås privat" skrev juden Chang Frick som äger sidan.

För fan, programledaren är fan så jävla hanrejad.

För övrigt så var det kul att höra från en vanlig person.
+1 till kvinnan.

Men att hon påstår att den andra kvinnan inte skulle vara snygg är att gå för långt. Kvinnan växte upp i ett mindre arbetarklass samhälle på 40- och 50- talet som var etniskt svenskt. Att hon inte blev tafsad på kan man förstå. Hon själv började jobba i Stockholm, i slutet på 60-talet och genom 70-talet. Det är en väldigt stor skillnad.

Hörde bara på den tiden du nämnde så jag vette fan om den andra kvinnan.
Sedan så skulle jag inte orka lyssna på P1.

Radiorejen SÅH

Det länkades till på Avpixlat. Jag brukar inte gå in där men nu när Exponerat ligger nere så är det svårt att hålla sig ifrån. Fria Tider och Avpixlat är samma skit. Klickbete och inget annat.

metro.se/metro-debatt/jag-vill-inte-ha-ett-overfallslarm-for-det-ar-inte-vi-som-ska-anpassa-oss/EVHphd!Nqj57zFe6a4yk/


Storstäder. Vi måste nog gasa ett par av de.

archive.is/P3LYN
Karin, 46, tar emot flyktingar – med hjälp av ny sajt


till ett kontrakt. Kravet är att boendet ska erbjudas i minst tre månader och att hyran inte är orimlig.

Undrar om det kan ha varit "Kalle" och "Johan".


kek
Ha så kul med våldtagna döttrar danderydfittor.

Väv grabben.

Satan konfirmerar. Spanska flickor i Danderyd kommer bli våldtagna inom kort.

Det är ju dock väldigt mycket klickbete. Plus att Avpixlat ägs av Jan Sjunnesson och har stöttats av (((Kent Ekeroth))) finansiellt.

Avpixlat och NyheterIdag är 100% kosher.

Kolla, den nya killen vet vad han pratar om.

Vet ej hur mycket klickbete avpixlat är nuförtiden, men friatider är inte klickbete.

Mitt Wifi vart urkopplat ett tag, jag är dessvärre ID: 51d5fc

Jaha, men det gör ju inget. Min dator startade om på egen hand för att uppdatera. Tog en halv timme eller någonting.

Mint är pisslätt och man lär sig lite om datorer när det väl krånglar.

Gör en live CD och prova om det funkar med hårdvaran. Gör det det så kör på. Varning för att Bank-ID inte finns för linux så man får köra mobilt med sin (((smartphone))).

linuxliveusb.com/
linuxmint.com/download.php

Har ingen sådan mobil faktiskt. Ligger lågt med en oregistrerad.

Man kan hantera bankID med en android-emulator eller ett tillägg till chrome också.

user, om du har en gammal mobil av sekretesskäl bör du definitivt byta till loonix.

Gammal mobil? Den är helt ny men har ingen anknytning till mig så att ingen kan länka den till mig.

OK, men om du ansluter till ditt wifi t.ex skulle de kunna koppla den. Likaså om du har gpsen på eller vad som helst. Hypotetiskt förstås om du nu inte är ett jättemål för säpo/fra.

Har ingenting igång på den faktiskt. Inte ens blåtand och liknande. Allt är avstängt. Det är en mobil som jag endast använder för mig själv och vill inte att regeringen ska gå in och spionera på mina samtal helt enkelt. De försöker väl bygga upp en egen NSA i Stockholm om de inte redan har gjort det och jag vill inte hjälpa de.

Planerar på att skaffa en nätt liten extern SSD alternativt något USB 3.0 minne med bra prestanda från China, och köra mint via det.

Egentligen borde man väl löda sin egen hårdvara nuförtiden med alla dessa svikande företag som implementerar HV buggar… men någon elektrisk ingenjör är jag inte.

Ja om du är villig att gå tillbaka till 70-talet så :^)

Ska du köra via ett externt minne finns ju tails och whonix, om du inte tänker köra det varje dag dvs. Lycka till.

...

...

Vaddå, "buggar"? Det heter det på svenska kan jag meddela.

Vad skulle du kalla det? "programmeringsfel", "implementeringsfel", "skalbaggar"?

...

Hahaha såg det nu, fy fan.
Får skylla på att jag är trött, men det är bra att du uppmärksammar skiten, enda sättet man lär sig.


:^)

Jo funderat på tails också, provade det under en period på en sticka jag hade liggandes men det var en 2.0 med allt för lite extra utrymme.
Whonix har jag inte kollat på.

Men målet är väl att börja använda Linux för det mesta och bara köra köra Windows när jag måste.
Då ser ju Mint bäst ut för mig.

Tack user

Det heter FRA.

Jo, men jag vet inte hur stor den myndigheten är. De är ganska hemlighetsfulla på den punkten.

Nej user, det heter SÄPO.

Officiellt heter det FRA, men i praktiken är det nog snarare Regeringen/SÄPO/FRA, och mer kommer det bli.

Påminnelse
sakerhetspolisen.se/ovrigt/pressrum/aktuellt/aktuellt/2014-12-29-sakerhetspolisen-blir-egen-myndighet-2015.html

...

Det blev han..

t. Toranon.

Du har fel, köp en Browning BAR match.
39700.shop.textalk.se/vapen/browning/browning-bar-match-308w

20 skotts magasin:
brownells.se/epages/Sverige.sf/sv_SE/?ObjectPath=/Shops/Sverige/Products/53960119000049/SubProducts/119000049
Magasinen är dyra som fan, 1000 kronor per magasin.

Här är en fråga, varför är allt så jävla dyrt i detta land, en av dessa kostar hälften så mycket i USA, och i USA så behöver man inte be om lov för att få äga vapen.

Fan vad jag hatar våra jävla politiker, och hela det jävla fårfolket som står bakom dem.
Jag hatar normisar ojsvä, jävla imbeciller, patetiska jävla bögar, de är alla som kvinnor.

Och med det menade jag självförsvar, det är inte helt uppenbart från uttalandet.

En befolkning med vapen funkar när det finns en ömsesidig respekt och förståelse mellan alla parter. I ett mångkulturelt samhälle finns det ett inneboende misstroende mot de negrer som springer omkring och begår brott, så det går inte för sig att någon har vapen. Bara brottslingarna ska ha dem :^).

Nej, seriöst, detta är nog hur våra makthavare tänker

Just one question: why don't you cuckbois move your general to Holla Forums? I imagine it would be a better fit for Scandinavian crabs trapped in a bucket.

You think the cucked version of nords would hang out around here?

Kill yourself Menachem.

Fuck off Schlomo, the only cuckboy here is you.


Nja, de tänker nog mer som:

Is there such a thing as an uncucked Scandinavian? Just saying.

>>>Holla Forums

Yeah, fuck off back where you came from Mr cuckfuck.

You're gonna swing anyway

Var hittar man icke-degenererade brudar i 20-årsåldern?

Jag har tröttnat på att knulla universitetsluder och degenerera mig själv på kuppen.

Ingen aning user, men lycka till, och du får i alla fall knulla kampushoror, vilket är mer än mig.

Sluta degenerera våra kvinnor så kanske det kommer bli bättre…

Berätta gärna när du vet svaret.

Man kan inte degenerera vad som redan är degenererat, user. Det är upp till kvinnan att inte vara ett luder, har hon blivit det så är skadan redan skedd.

Du söker dig till kretsar där kvinnor inte förväntas vara luder. Vart nu dessa kretsar är får du tänka lite på.

Du är en av de männen som hjälper henne på vägen.

Varför tror du att en bra traditionell kvinna skulle vilja ha dig när du börjar berätta om hur jävla degenererad du själv är?

Du kan prova att sluta leta efter kvinnor på universitet.
De bör finnas ett par på nationelt sinnade sammankomster.

Det har jag aldrig sagt. Chansen att du får licensen beviljad är dock liten.

jaktojagare.se/kategorier/aktuellt/eu-forslag-stoppar-vapenlicenser-20160314/
cornucopia.cornubot.se/2016/03/polisen-avslar-vapenlicenser-pa-ej.html
svenskjakt.se/Start/Nyheter/2016/03/polis-motiverar-avslag-med-lagar-som-inte-finns/

Våldtäktsman fick straffrabatt eftersom han inte försökt våldta på flera år
friatider.se/valdtaktsman-fick-straffrabatt-eftersom-han-inte-begatt-sexbrott


Tidigare dömd

Vad fan är det jag läser?
Det är ju klart som fan att de letar efter en anledning att släppa honom.

Kastrering testas mot pedofili
friatider.se/kastrering-testas-mot-pedofili

...

Är det kommunistiska politiker i tingsrätten eller?
Dessutom så tror jag att det är invandrar tjejer som följde med honom hem. Vuxna svenska kvinnor som festar med 32 åringar går inte till ett ghetto på efterfest..


Skulle tro att det är svenska pedofiler som anmäler sig, inte invandrare.

Låter troligt. Nästa steg kanske är att likställa våldtäktsanmälan=sexuellt störd=pedofili där den anklagade kan få välja att genomgå behandling för att slippa straff. Med de nya lagarna som föreslås kommer ju bevisbördan att ligga på honom ändå.

Inne före de har kastreringsmedlet i dricksvattnet, alla män är ju våldtäktsmän och pedofiler user.


Aa, har varit det i ett par decennier nu.

Domen är like sinnessjuk oavsett ojsvä.

Kuks tripletter bekräftar, judar vill kastrera endast etniskt svenska pedofiler.

Det blir nog värre än så.. Invandrare kommer få lov att göra vad de vill medans svenska småkillar kommer bli kastrerade. Det är framtiden.


Om det är invandrare så bryr jag mig inte, men vi borde avrätta de allihop för säkerhets skull.

[Bevittnade]

Välkommen till det öppna, humanitära Sverige

Det här är faktiskt hur de vill att det ska bli..

Du vill verkligen göra mig ledsen user.

Låter som att du har ett par röda piller kvar att svälja angående kvinnor och sexuell attraktion.

Kort sammanfattat så går en kvinnas sexuella värde ner ju fler hon ligger med medan en mans går upp ju fler han ligger med. Här spelar politisk övertygelse knappast någon roll även om hon anser mannen vara en oansvarig manshora, hon kan inte hjälpa det faktum att hon dras till mannen av tanken att många andra kvinnor vill ligga med honom också, ty det ligger i hennes natur.

Universitetsludren är som sagt redan förbrukade. Av killar som jag, har du helt rätt i dock, men jag var inte först. Det var dessutom brudarnas eget val.

Killar som mig*

egna* val

user nu då.

Usch och fy, jag tror jag spyr.

Det heter killar som jag (är).

Det andra har du rätt i dock din autist

...

Gårdsägare besköt asylsökare som tagit sig in på gården
friatider.se/gardsagare-beskot-asylsokare-som-tagit-sig-pa-gard

SVT och svenskfientligheten
nordfront.se/svt-och-svenskfientligheten.smr

Jag tycker faktiskt att nordfront är rätt så hanrejade för den mesta delen, då de alltid säger att man inte borde hata blattarna som kommit hit för att stjäla och våldta, utan att man endast borde hata politikerna.

Så har exponerat dött helt eller?
Kommer det någonsin tillbaka?
Har de en facebooksida eller någonting sånt, om de har det så kan väl någon av er med facebook gå in och kolla vad de säger.

Dra åt helvete.

Den här amerikanska / brittiska invandraren är precis som du, goyim.

Dom har aldrig sagt att man endast borde hata politikerna. Men dom har helt rätt i att man borde hata dom som har skapat det här kaoset mer än blattarna som utför det.
Att hata blattarna mer är ett otroligt kortsiktigt och reaktionärt synsätt.

Nej user, man ska hata dem lika mycket, jag vill utrota alla blattar som kommit hit.

Nej det är den förnuftiga reaktionen, de är utlänningar som kommit för att ta vårt land från oss, de ska hatas och de ska dödas.

Du är en jävla hanrej ojsvä.

På något sätt så måste vi ta itu med de här jävlarna..


Det verkar så, jag ska kolla om de skriver något på facebook. De brukade ha en sida där.

Låter lite som när vänstern säger att man ska älska alla lika mycket.
Jaså det säger du.

facebook.com/Exponerat.info/

Ingen uppdatering sedan 30e Juli. Inga uppdateringar om sidan sedan den gick ner och inga kommentarer om ämnet.

Nej user, det är inget alls som vänsterns babbel, det är logiskt och det är förnuftigt.

Ja, och du har inget motargument.

När jag klickade på en länk så kom det upp en sida på franska som sade att servrarna är nere för underhåll.

Så exponerat kommer väl tillbaka snart.

Men då borde de uppdatera någon annanstans om det också.. Jag var inne på sidan dagen innan den gick ner och det fanns ingen information om det här..

Vem vet user, vi kan endast hoppas på det bästa.

...

...

Den har nog tagits bort för evigt. Var ska vi nu hitta bra information där de hänger ut blattarna som gör brott?

Sveabunkern?

Kontrolleras av Exponerat väl?

Aa juste de ja. De var ju du som var judekramaren. Då är de ju inte så konstigt att du tycker, tänker och resonerar som du gör.

Jo, det är han som brukar ge bilderna och kontaktinformationen till exponerat.


Vilket argument, det är du som är en äcklig jävla blattevurmare, det är du som är som vänstern, du vill inte att vi ska hysa något hat mot de som vill mörda oss och våldta våra kvinnor.

Du är en patetisk jävla hanrej, och en folkförrädare, du står på blattarnas sida.

...

...

Jämtlands polisen vet hur man prioriterar (på ett positivt sätt).

Verkligen, men nu så kommer de få någon hanrej som leder en utredning mot dem.

Det nya sättet att organisera polisen är en orwellsk katastrof.

Han är nog samma blatte som var i förra tråden.

HEDöP* för HeRaK**!!!!
* Höger Extrem Döds Patrull
Heligt Ras Krig**

Jo, jag tror också det.

Jag skulle gärna försöka trivialisera det till din nivå men jag är rädd för höjder.

De som dansar anses galna av dem som inte kan höra musiken.

t. blatteanon

Hur kan du missa poängen med så stor marginal hela tiden.

Fan vad efterbliven du ska vara, men låt mig göra det så klart så att även du kan förstå det.

Blattarna kommer för att förstöra vårt land, de vill mörda oss och våldta våra kvinnor, de är våra fiender och om de inte dödas så kommer vi att bli utrotade, och ditt svar på det är:
"OM DU HATAR BLATTAR SÅ ÄR DU SOM VÄNSTERN!!""!q"!"!!"!q!q"!q!q!"!"!qqwqq!"!q#!q"!#"!!!!!!"
Vilket då att säga, är inget svar alls, och sedan så fortsätter du med denna efterblivna vänsterlogik.

Som sagt, du har inga argument, du kan inte visa hur jag har fel, eller ens ge logisk kritik på någon nivå, du är fan lika efterbliven som en blatte, du måste ha en IQ lika stor som min skostorlek.

Det var du som påstod i förra tråden att en svensk man inte betedde sig "svenskt" för att han kallade dig blatte och ville hänga blatte när Repets Dag kommer.

DU MÅSTE ÅKA TILLBAKA TILL SANDLÅDAN, MEHMET

...

Varför salvia?

Visste du inte?
Alla nationella sidor och organisation är judiska honungskärl :^)

/yuropol/ när? Desto mer jag pratar med jänkare desto mer inser jag hur de har ingen jävla aning och egentligen hatar iden av Europeisk nationalism om de inte har kontroll över den.

Det är likadant med Britter.

Hur kan det vara så kontroversiellt att vilja hålla på nationsgränser och att först och främst se till egna behov? Hur kunde det gå så fel? Det är ju precis samma princip som alla själva tillämpar med sin egen familj helt naturligt, men när det gäller poitik ska det plötsligt börja hanrejas så groteskt jävla hårt.

REEEEEEEEEEEEE

Judisk hjärntvätt och årtionden av socialism, knullar befolkningens hjärnor redigt hårt.

Jag hoppades på att jänkare på Holla Forums skulle tänka annorlunda. Tog mig för många år för att inse att det inte är så.

Du fattar verkligen inte user. Man måste prioritera. Vi måste hugga huvudet av ormen annars kommer de inte göra någon skillnad. Jag vill se kebabslakt minst lika mycket som alla andra, men om man inte går till källan av problemet så kommer man stå och trampa på samma ställe.
Att reaktionär bara gå att stänga grindarna som släpper in vargarna kommer inte leda nånstans förutom att vi dör ut lite långsammare. Man måste gå efter den som öppnar grindarna om man verkligen vill se någon skillnad.
Sen måste man ju inse att de finns mer saker här i livet som är en fara för sverige än judar och blattar, därav måste man ha en prio lista

Inte jag.

Du såg ju bara vad som hände på 1930-talet när vi hade nationalism. Vill du att 6 miljoner till ska dö. :^)

Både politikerna och blattarna borde hatas, din efterblivna jävla hanrej.

Ha! Jo visst, det är därför du låter som någon gammal sockärring när man säger att blattarna borde utrotas som ohyran de är.

Du är fan helt jävla efterbliven.

...

Ja user, du är dum i huvudet, läs vår konversation om du inte tror på mig.

Jänkare är de värsta människorna på jorden. När Pol Pot började införa nationalism och tvinga kinesisk-liknande invandrare i storstäderna att ta hand om jordbruket så invaderade USA för att "han är taskig mot folk, typ.."

Den här pjäsen är ganska rolig och relevant.
Kom och tänka på den efter mitt senaste brev.
youtube.com/watch?v=lGUgP3-0a-Q&feature=youtu.be&t=56m59s

Nu får du ge mig ett rejält jävla rödpiller om röda khmererna annars undrar jag vad fan som är på gång.

Vad jag vet blev i princip alla utskickade på landet, alla intellektuella vi, hypotetiskt blev ihjältorterade och sedan gick det åt helvete p.g.a allmänt dålig planering.

Har jag fel?

Är det hat mot amerikaner eller dyrkande av de asen?

Skulle inte säga hat (de är ju trots allt en galenskaparna och after shave pjäs) men den är lite lagom anti-USA

Jag hatar USA.. Jag hoppas att det inte är för snällt mot de.

Kom igen nu, försvara din kommentar om Pol Pot

Jag kan vekligen inte förstå vad fan du snackar om. Du föredrar alltså en kommunist som mördar sina landsmän framför USA som ändå (tills nyligen) är ett rätt vitt och framgångsrikt land? Missförstå mig inte, jag gillar inte (((amerikaniseringen)) av vår kultur men det finns också mycket bra att hämta där. Grundarna var i ala fall rätt rödpillrade, sen förföll det när New York-judarna började lyfta fram idén om "smältdegeln".

Jo jag hatar också USA men den är ingen propagandafilm, de är en humor sketch.

Om du förstår historian om Cambodia kriget så kommer du förstå att om vi börjar döda halv ryssar / halv amerikaner / halv vad fan som helst, i Stockholm så kommer USA invadera för att mörda etniska svenskar och skydda de andra. Likadant om vi dödar blattar, negrer osv.

Du menar att de som Pol Pot dödade var halvkineser? Jag har aldrig hört det förr, men jag vet att det finns en minoritet kinesiska handelsmän i sådana länder, så det är ju inte helt omöjligt.

Källa?

>>>Holla Forums

Folket i Cambodia är lika bruna som Thailändare. De som Pol Pot tvingade ut på åkrar för att "arbeta till döds" var väldigt bleka, som kineser, koreaner och japaner. De sågs som icke-cambodiare.

>källa

De kanske var "bleka" för att de hade kontorsyrken och inte jobbade i solen?

Polpot dödade alla han ansåg möjligtvis kunde vara "intellektuella" vilket inkluderade alla som hade glasögon.

Så, böganon där borta är nog antagligen från Holla Forums och har kommit hit i hopp om att undergräva och infiltrera vår tråd.

DÖD TILL KOMMUNISTER
DÖD TILL SOCIALISTER

underminera rättare sagt.

Hahaha är det snövit?
Vet inte vad som triggat dig, men om det är USA hat så kan du slänga dig i väggen.

Ingen riktig Svensk stöder neo-Israel.

Thailändare är mörka även om de sitter inomhus. Cambodia negrer är likadana.

Jag såg det i en amerikansk dokumentär som beskrev hur ondskefull Pol Pot var och de försökte att beskriva det som att han var den mest ondskefulla mannen som någonsin levt för att han hatade folk i storstäder som var bleka istället för bruna som alla andra i Cambodia

Jag är inte från Leftypol och sa tydligt att den enda kommunisten jag kan ge beröm till är Pol Pot eftersom han gjorde samma sak som vi skulle ha gjort mot blattar. USA är det landet som alltid strider mot folk som inte är uppblandade, antagligen för att de själva är blandade.

Du vet kriget i Syrien? Det är ett raskrig och USA strider för att Syrien ska Blanda Upp.

Så du använder ditt USA-hat för att stödja en knäpp jävla kommunist?

>källa

>källa

Jag vill ha en

>källa

på att poängen var att utrota s.k. rasfrämlingar snarare än det gamla vanliga kommunistiska hat- och folkmordstänket.

Ge mig 20 minuter att kolla igenom alla dokumentärer om ämnet och skicka något.

Nej det är mer kommunist stöd som jag stör mig på, endast en jude eller en shabbos goy skulle någonsin stödja en kommunistisk ledare.

Hittar den inte. Såg den för 3 år sedan. De har nog tagit ner den.

Ge aldrig beröm till någon kommunist någonsin din efterblivna jävla bög.

Han tömde en stad på bleka asiater, 2 miljoner, och dödade de. Hur många blattar tror du att vi kommer döda? Fler än så.. vi har 2-3 miljoner nästan i landet.

Grabben, jag tror att du hat fått fel för dig. Vad jag vet var Pol Pots styre helt människovidrigt och i princip alla kambodianer skickades ut att arbeta på fälten, om de inte hamnade i finkan och torterades ihjäl p.g.a att de var intellektuella, d.v.s kunde läsa och skriva.

Nu är det ju som det är med "atrocity propaganda" men jag tror dem i det här fallet. Det verkar ha sugit stenhårt och varit ett extremt missriktat försök till någon slags (((nationalistisk-kommunistisk))) pånyttfödelse för Kambodia.

Kom tillbaka och försök bevisa din tes om att det var ett försök till en natsoc-revolution, men tills dess kommer jag betrakta dig som (((user))), förstått?

Du menar att han mördade en fjärdedel av sin befolkning, varav majoriteten var på grund av att de var vad han ansåg som "intellektuella", och det fanns knappt några etniska minoriteter i Kambodja vid den tiden, så det du babblar om är helt jävla fel, helt enkelt.

väv

Vi är minst 3 stycken. Personligen tar jag prestige i att vara den moderata tor/pol/aren. Det finns ju andra som har hotat matksverige med både det ena och det andra som jag hoppas inte spiller över på mig.

Jag har inte sagt att jag stöttar de. Jag sa att den enda komplimangen jag någonsin kunde ge till en kommunist var till Pol Pot pga att han gjorde det som jag hörde från en amerikansk dokumentär för 3-4 år sedan.

Jag tycker inte om kommunister, jag vill inte ha kommunism i Sverige och jag vet att han mördade en jävla massa andra människor också, men majoriteten kom från Phnom Penh och han hatade bleka asiater som sågs som invandrare. Det är vad jag vet i den frågan pga dokumentären jag såg. Mer kan jag inte säga om saken..

Man ska inte snacka så jävla mycket. En svensk tiger.

Ska vara tyst. Men det är dock sant. USA attackerar alltid länder som slåss för sin egen etnicitet eftersom de hatar tanken på att de själva är uppblandade och inte hör hemma någonstans.

Jag har hört det förut men aldrig förstått varför man säger "tiger" när vi inte har några i Sverige..

friatider.se/turkiet-legaliserar-sex-med-barn

Turkiet legaliserar sex med barn


Släpp in Turkarna i EU, goyim, de tycker om kuffar. De tänker inte våldta era småflickor..

Jösses.

Ska inte prata om Cambodia mer, ta det lugnt.

Jubelår är det svenska namnet du söker, och ja det kommer nog ta hus i helvete. Någonting gällande Storisrael borde vara i görningarna.


I de flesta .223 behöver man dock inte göra någonting alls. Har man inte ett exemplar med ovanligt trång borrning händer i regel ingenting. Är den trång såvide det inte är ett fullständigt katastrofexemplar är det värsta som händer att tändhattarna hoppar ur och då bör man såklart åtgärda det.

Är det magasinen man är ute efter är det bättra att man lär sig slöjda så att man även kan hjälpa sina kamrater ifall zombieapokalypsen kommer. Du har inte så speciellt stor nytta av ett standardiserat magasin om du är den enda i gruppen överlevare som har det, och är det bara kapacitet för egen del som är intressant så är det runt 100 gånger billigare att bara tillverka egna magasin till samma fäste som man har i bössan. Fick man godkännt i slöjd på grundskolan så klarar man av att lära sign konverterna airsoftmagasin och magasinfäste. Det senare är dock olagligt som fan och det första perfekt propaganda för de som vill göra alla magasin licenspliktiga så är man inte dum i huvudet så skaffar man de delar man behöver men väntar med slöjdandet till dess det är klart att zombisarna står för dörren.


Att det inte katergoriskt görs klart att alla halvautomater skall förbjudas av princip borde innebära att det bara är bössor med mekanism som tagits från tillverkarens helautomatiska modeller och modifierats som påverkas. Makten vill såklart förbjuda allt men jag tror det skulle ta hus i helvete om miljoner och åter miljoner vapen i Europa plötsligt blev olagliga trots att de aldrig används till brott då det är så jävla mycket smidigare att bara skaffa sig en AK-47:a istället för någon jägares bössa.

I vilket fall

Hur många tor-anons finns här??

Ja du …

Proffsråd: Manshoror har alltid varit föraktade i Sverige och även manligt hor var belagt med dödsstraff i bättre tider. Hor betyder förövrigt inte prostutition.

Känns bra att jag inte var ensam om att tycka så här om honom.

Vad fan babblar du om user, jag har inte sagt någonting om detta, och vad för halvautomater i 5,56 känner du till som kan köpas på jägarexamen?

Kan vi göra om det här så att det rimmar?


Vet inte.
Har jag missat något bra?

Du har missat otroligt mycket.. Trump föll med 10 poäng efter att en muslim från UAE pratade emot honom på DNC. Trumps shills på Holla Forums förnekar att någonting händer och tror att han ökade.

Är du hög eller, kompis?

Alla med kaliber .223 Remington då det i praktiken är samma sak.

Jag sade att den borde köpas eftersom det är en halvautomat med 20skottsmagasin, vilket man borde, halvautomater är mye goda saker att ha.

Ja jag vet det, men du drog upp det ur intet.

Asylsökare i Stockholm missnöjda med nybyggda modulhus
friatider.se/asylsokare-i-stockholm-missnojda-med-nybyggda-modulhus

Invandrare går före i bostadskön – får gratis lägenheter i Stockholm
friatider.se/invandrare-g-r-f-re-i-bostadsk-n-f-r-gratis-l-genheter-i-stockholm

Nej, det är för de allra flesta en riktigt dålig idé.

Så varför frågar du då vilka andra gevär som finns, med antydan att de inte skulle finnas? Är det din egen jävla nätbutik du shillar eller?

Väv.

Åk hem då.

Är du en jägare?

Hur? Ge mig några exempel nu.

Eftersom de inte går att få tag på med jägarexamen, och de är minst lika dyra.

Bump.

Är du allvarlig nu?


Bryr mig inte om vad det var ni diskuterade om Pol Pot, men det du sa här är viktigt.
USA är i nuläget Israels klo som greppar världen.

De attackerade Serbien när de tog tillbaka sin egen mark från Bosnien och skyddade sitt folk som bodde inne i Bosnien. Påstod att serberna utförde folkmord när det inte var sant.

Attackerade Serbien igen när Al Qaida stödda albanska islamister i Kosovo försökte ta över.

I Syrien stöttar de folket i östra Syrien, inte de som kan ha blåa ögon i västra Syrien, de människorna stöttar Assad fullt ut. ISIS kan endast värva folk från invandrare (vilket majoriteten i östra Syrien är idag.)

När det finns en etnisk konflikt, och USA har mest troligt startat den konflikten var det än händer, så tar USA alltid de andras parti. De vill invadera Syrien för att lämna över regeringen till turkar, saudier, nord afrikaner och irakier som invandrat de senaste 100 åren och ta bort makten från folket som bott i Syrien i tusentals år. De vill invadera Ukraina och mörda ryssar fast att de i stort sett är samma folk. Det skulle vara som att invadera Finland för att utrota finlandssvenskar.

USA kommer alltid vara vår fiende och när Europa försöker försvara sig självt emot invandrare och uppblandade kommunister, så kommer USAs armé attackera oss. Om vi har tur så kan vi kanske köpa vapen från vanliga amerikaner och skeppa de hit, men även det kommer bli svårt.

Glöm inte Libyen och de båda världskrigen.
På tal om att USA är de fientliga landet nummer 1, vilken president vore bäst. Trump är ju såklart bättre än Hillary rent politiskt, men jag tänker vad som vore bäst för Europa och Sverige i det långa loppet.

Trump. Men han är ägd av judar och kommer inte göra det han har lovat. Det enda som är bra är att amerikaner kommer bli argare och vilja ha någon bättre längre fram och vissa kanske till och med börjar hjälpa européer.

Jag tänker lite såhär. Hillary lär ju påskynda förfallet av USA dock så kanske hon tar med sig för stor del av Europa för att vi ska kunna återhämta oss. Med Trump tänker jag att han kan hålla USA vid liv längre och därmed låta de här grodkoket till folkmord fortsätta.
Men jag vet inte. Kan lika gärna vara som du säger.

Det är sant, det har jag inte tänkt på. Oavsett kommer det vara dåligt för oss och Trump kommer invadera Syrien, så det är bara till att förbereda för fler invandrare..

Judar är undermänniskor och borde utrotas ojsvä.

Sannerligen. Såg du tråden om att trump hade massa judar inom sitt ekonomi lag (eller va fan jag ska kalla de) och alla som försvarade han och judarna.
Mitt hat för jänkare ökar för varje timme som går.

Jag tror att många av de i början som höll på på det här sättet var köpta av Trump men att det har tagit över Holla Forums efter det. De förstör sidan.

Såg tråden, oavsett vad man tycker om judar så kan man se den otroliga mental gymnastiken. Bara kolla på skillnaden i svaren då Trump har judar på sin sida och när någon annan har dem. Så klart blir alla sådana trådar låsta och antagligen blir trådskaparen (och andra) bannlysta. Fakta är ju bra så länge det är "rätt" fakta :^)

Jag har alltid tyckt att Europeisk nationalism, oavsett vilken sort, är ganska icke-kompatibel med jänkare, men de sista 1-2 år har bara gjort det värre. Inte alls svårt att se, Amerikanare har ingen skam över vad de har gjort de sista 100 år, jag vill inte att de ska klä sig med "Sorry" skjortor, men att du inte har någon alls skam och inte tycker du gjort fel bevisar att du inte förstår vad problemet är och du kommer antagligen göra samma skit igen. Ganska självklart är det också att de hatar iden av en självständig Europa.

Det är därför jag tycker vi borde ha en europol. vi ha ju typ redan det nu med alla x/pol/ trådarna där vi håller oss skilda från all Amerikansk skit. Vi ska inte vara fientliga med jänkarna här på Holla Forums men vi är knappast kompatibla nog för att dela samma board, hela det här Trump grejen bara bevisar det.


Vi hoppade med flera hundra (300? 500? 1000?) användare inte så jätte länge sen, vilket förklarar saker. Största problemet är att det shills gör, oavsett vilken sida de är på. är att de omedelbart börjar inta moderator positioner. Vilket du kan lätt se, posta för mycket som anses vara emot Trump så blir du bannlyst.

19-åring våldtagen på festival i Stockholm
friatider.se/kvinna-valdtagen-pa-festival-i-stockholm

Kvinna utsatt för våldtäktsförsök i Sundsvall
friatider.se/kvinna-valdtaktsforsok-sundsvall

Daglig påminnelse at alltid bära kniv.

De kommer från Reddit /r/the_donald med sin naiva "civic nationalism" och "alla kan vara amerikaner om man älskar amerika" idelologi och tror att dom passar in här. De har redan förstört 4pol för flera månader sen.

Tesla blöder mer och mer pengar
friatider.se/tesla-bloder-mer-och-mer-pengar

MILJÖPARTISTER SPRÄNGDA ÅT HELVETE

Men Tesla är ju rätt coola och deras nisch är ju riktigt lyxiga elbilar som dessutom kan köra fort och långt. Elon Musk är ju rödpillrad också.

Det vill jag ha en källa på innan jag är villig att tro dig.

Men det roligaste med artikeln är hur hans handlingar inte stämmer överens med verkligheten, men istället för att acceptera fakta så sticker han huvudet i sanden och fortsätter med sina idiotiska planer, och vart har vi hört om sådana fasoner förut?

Aj då, det verkar som att jag blivit lurad, kanske av någon shill här på Holla Forums. Han verkar vara liberal. Jag hade bara för mig att han hade fåt kritik för att vara "högervriden" men det betyder väl ingenting nuförtiden.

Under Svea Banér
Himmlen seger oss ger!

Kommun vädjar: Vi vill ha din sommarstuga till de nyanlända
friatider.se/kommun-vadjar-vi-vill-ha-din-sommarstuga-till-de-nyanlanda

Kvinnor sexofredades av män i huvtröja
friatider.se/kvinnor-sexofredades-av-man-som-hade-huvtroja

Om jag hade en gammal svinstia hade jag övervägt saken

Briljant idé, skicka de till kalla stugor utan el så de fryser ihjäl.

Det gör jag, men tror inte att en neger vill våldta mig.


De var små barn som ville leka och flickorna är ondskefulla rasister.

Troligtvis inte, men råna och slå sönder dig gör de säkert.

Du kommer få längre straff än gärningsmannen.

Och gärningsmannen får kortare liv.

Två polisbilar vandaliserades i Trollhättan
friatider.se/tva-polisbilar-vandaliserades-i-trollhattan

(((Schulmans))) attack på SD: "(((Ekeroths))) syn på asylsökande påminner om den som nazisterna hade på judar"
friatider.se/schulmans-attack-ekeroths-syn-pa-asylsokande-nazister-judar

Jag gillar din dedikation med paranteserna.

Haha, kör dom fortfarande med den.

Jag finner det humoristiskt när judar bråkar med varandra, speciellt nu med dessa parenteser.

Ja jävlar de är vad jag kallar dedikation

Visste inte att Schulman var jude.. Trodde bara att han var tysk.

Han ser inte jätte judisk ut men han har lite jude drag.

Jo, jag har alltid hatat honom och hans jävla överbett.

...

Va ska jag ens säga?

Europa är inte multikulturellt förrän vi har designerade skitgator. :^)

Att hon började smeta med handen var fan pricken över i:t.

Klart hon måste göra de. Hon måste ju vissa att hon är en framåtsträvande, tolerant och öppenhjärtig kvinna :-DDD

Jag önskar jag varit där så att jag hade kunnat tömma en burk pepparsprej rätt upp i mumindalen. Då hade det blivit andra bullar.

>

Det är ju lustigt att vänstern alltid använder "vi" som om de talade för de breda massorna. Jag undrar hur opinionen hade svängt om de visade detta på SVT.

Hur ska man klara sig igenom dagen? Folk på Holla Forums laddar upp bilder på porr hela jävla tiden.. Man hade ju kunnat tro att män som vill vara traditionella och vara emot kultur marxismen, inte skulle sitta och cirkelrunka till varandras porrbilder i varannan tråd..

Spela datorspel där du krossar skallarna på folk?
Vet inte riktigt, men det är väl bara att kämpa emot.

Ser nästan aldrig sånt faktiskt.

De laddade upp flera i en tråd jag precis var inne i. Så jävla jobbigt. Om man håller sig ifrån skiten så mår man bättre efter ett tag men jag vet inte hur mycket en bild skadar en när man är i det här stadiet.. Jag klarade mig ca 1 månad en gång utan porr och mådde otroligt mycket bättre efteråt med ingen annan förändring i mitt liv. Vet inte hur man ska klara det så länge man har internet för det finns alltid någon jävla autist som vill visa sina porrfilmer för allt och alla fast att ingen har frågat om att få se skiten.

...

Det du gör fel är att du sitter och aktivt försöker att inte runka. Grejen med nejrunk är att det är meningen att man skall fylla tiden med andra hobbies så att man inte ens tänker på att runka. Att bara sitta framför datorn och försöka inte runka gör inte så jävla mycket.

Väv, grabben.

Jag gör mycket faktiskt. Men det blir svårt vissa dagar. Speciellt när de laddar upp porr i vissa trådar man besöker på just de dagarna då det är svårt.

Gå och läs en bok nu då eller någonting istället för att sitta här och tänka på att inte runka.

Vävigare grabben.

Ska se en film nu.

...

GRABBEN

Det är inte alltid lätt att leta reda på ett reaktionsansikte som passar

Ja men det är inte den strategiska lösningen då medan vi slåss och slaktar invandrare så inför våra förrädare till politiker och andra ((makthavare)) ett polissamhälle och ett ännu starkare punggrepp om det svenska folket.

För att dra en parallell till schack. Invandrarna är bönderna på brädet.

Påminner om juderierna kring SDs opinionssiffror i diverse val faktiskt.

Läs det jag skrev, läs det igen, och igen.

Säg mig nu, vad är det jag har argumenterat för?

Fan, den här tråden rök snabbt, den förra varade i en hel månad.

Nämen visst fan blev det lite mer skitbrevande än vanligt, trevligt tycker jag.

RIGHT WING DEATH EXCAVATORS

youtube.com/watch?v=Z76TVxDfRgM

Bara jag som stör sig på "Överklassen" som i sin egna själviskhet enbart bryr sig om sig själva och trivialiteter. Och i alla politiska ämnen tänker utifrån godhet och "usch nej, man kan ju inte vara rasist" och "Alla utanför tullarna är bönner". Deras mentalitet äcklar mig och framförallt deras bortskämda småfittor till barn irriterar mig som fan. Får allt serverat på ett smörgåsbord, ändå kan de aldrig bete sig som folk, tror sig vara viktigare än vad de är och gå runt precis som sina föräldrar och anser att man måste vara en PK-fitta.

Det är oftast man träffar på dessa as om man bor i Malmö-området som jag gör. Leker maskerad som någon sorts hippie i några år, kallar sig kommunist och attackerar i grupp svenskar som inte vill annat än att freda sig från invandrarhorderna.

Fullständiga, navelskådande as.

Vad ska vi göra för att nå ut till denna nya övre medelklass och vända dem till våra vapenbröder igen? För i nuläget så kan de köpa sig ifrån problemen, samtidigt som de tror sig sitta på sanningen om hur landet ska se ut, utan att behöva känna på konsekvenserna av deras leverne.

Nej user, alla med så mycket som en halvt fungerande hjärna gör det.

Kek user, det har intet med godhet att göra, utan ren illvilja och svenskhat, de försöker endast sälja det som godhet, eftersom allt som förstör Sverige och svensk kultur är en god sak, det har egenvärde i deras åsikt.

user, jag känner för dig, fy fan flytta därifrån omgående!

Det går inte för den mesta delen, vi borde lägga vår energi på andra saker.

Vad fan är det jag ser på?
Är det en neger som tror att grävmaskinen är något sorts monster som han måste bekämpa?
Tror han att det finns asylbidrag där i?

Pappa fick nog när sonen misshandlades av somaliskt gäng – "mitt tålamod är slut"
friatider.se/dansk-pappa-fick-nog-av-invandringen-n-r-hans-son-misshandlats-av-somaliskt-g-ng-mitt-t-lamod-r-slut


Videon finns att se på fria tider.

Vi sa ju att vi skulle börja skriva mer, börja inte klaga nu så att folket rymmer härifrån. Var glad att vi kan komma igenom trådarna för en gångs skull.

user, jag klagade inte.

Min syster bor i Malmö. Hon brukade rösta på MP men nu för tiden så har hon fått en hyfsat svensk kille (det är Malmö, de är alla blandade vid det här laget i stora städer) och har ändrat åsikter. Hon tycker inte jättemycket om invandring men har ingenting emot att ha kompisar och annat som är invandrare eller som är gifta med invandrare.

Vilken misshandel.. De slog honom knappt och det såg mer ut som att de skojade med honom. Jag har tagit emot och senare gett tillbaka med värre mot etniskt svenska kompisar..

Det var det första, men för det andra: Om du är så jävla dum att du vill bli kompis med en större grupp somalier så får du fan i mig skylla dig själv, och hans föräldrar kan dra åt helvete som lät det hända från första början.

Det var menat med lite humor. Kanske är svårt att se genom skärmen dock.

...

JAG HAR HITTAT BLATTEN

De bara retas för de tycker om honom :^)
Var god, skjut dig själv på valfritt ställe.

Kolla på killen som "sparkar" honom. Ser inte ens ut som riktiga sparkar. Jag är etnisk svensk och det har hänt att en kompis har blivit arg som fan för ingenting och slagit mig på käften, då har jag svarat och det har blivit ett riktigt slagsmål.

Om något så ser det ut som inavlade idioter som inte kan slåss eller bara något dumt skämt. Är killen skadad efter det här eller?

Jo user, jag tror att du är lika svensk som Timbuktu.

Jag ger inga ursäkter för negrerna. Det jag säger är att det ser för jävla dumt ut och inte som en verklig misshandel.. Eller ska jag länka videon där två svenskar blir brutalt sparkade i ansiktet oprovocerat av negrer i Stockholm?

Och som jag sa innan, om han faktiskt skadades av det där patetiska slagsmålet så får han skylla sig själv. Han bestämde sig för att bli kompis med ett helt gäng somalier.. Vad fan förväntade han sig skulle hända? Och pappan… "Nu är det nog, jag trodde aldrig att det här skulle hända, det var helt omöjligt. Jag bara släppte iväg min son som är för dum för att kunna tänka själv, till att träffa ett helt jävla gäng negrer som inte kan prata danska och kunde inte tro att någon dåligt skulle kunna hända."

Häng dig bara, din äckliga aphjärna.

Kolla på videon igen och verkligen se hur patetiskt "slagsmålet" är. Det ser inte ens ut som att de slår honom.. Ser inte ens ut som att de sparkar honom.. Vad fan ska jag annars ta från den här videon?

Se på den här videon från Sverige så kanske du ser lite skillnad..

Jo user, jag tror att du är lika svensk som Timbuktu.

Du är ju för fan dum i huvudet.. Har du någonsin varit i ett slagsmål förut? Har du sett videorna som blattar i Sverige laddade upp på instagram där de verkligen misshandlade unga svenskar? De gjorde filmer där de var upp till 10 stycken 15-18 år gamla blattar som attackerade ensamma 10-13 år gamla svenska killar och spred det på instagram… Och det var riktig misshandel. Kom tillbaka om dansken hamnar på sjukhus. Då kanske jag tar det seriöst,
men han får skylla sig själv som ville bli vän med de från första början.

Nej din efterblivna neger, det är du som är dum i huvudet.
Fan vilken liten bög du är.

Fan vad folk bråkar här.

När är våldtäktsfestivalen i Stockholm i år? Får de lov att fortsätta anordna den efter 3 år av skandaler?

user, hela meningen med festivalen var att "berika" svenska tjejer.

God dag mina herrar.

Tröttnat på att Holla Forums numera är 99 % Trump spam? Vi har kört igång /europol/ (pun intended) och välkomnar alla Eurofags dit. Ses där.

Länka skiten din berikare!

Det har väl alla tröttnat på?


Jo, jag tror det med. Får väl hoppas att inga svenska flickor går dit i år.

Pfftbbrrpln

...

(((1)))
(((Vi)))

Men grabben nu då.

Hur vet du att det är han?

Han brevar med namnet RamblinRambo see den kladdade tråden i >>>/europol/

se*
Ursäkta mig, jag brevade med engelsk stavrättning.

Och 900Percent från Österrike hjälper honom. Det här är samma människor som har försökt styra nationalism på reddit, omdirigera nationalismen här på Nord/pol/, attackerat svensk nationalism över hela 8/pol/, sprider Sweden Yes, har pratat mycket om att Holla Forums borde ha namn och inte vara anonymt och mycket liknande.

Det här är också den "Swedish Observer" (Finnish Observer) som försökte attackera Nord/pol/ förra sommaren och vår nationalism.

GÅ INTE MED I DERAS NYA BRÄDE.

Exakt vad jag menade.

Vill mest att andra här också ser det och förstår helt vad det handlar om och ignorerar de.

Förresten, Finnish Observer brukade påstå att han bodde i Sverige, sen påstod han att han bor i Finland sedan länge och nu i brädet han skapade står det att han befinner sig i UK.

Det kan vara så att Han använder VPN.

Jo det är klart. Men om du spenderar lite tid med att prata med honom så ser du att han gör det här en hel del. Han säger en sak, sen påstår att han aldrig sagt det och alltid gjort något annat. Han är en infiltratör med rötter inom militären som har som mål att infiltrera all nationalism han kan.

Han och de som står honom nära kontrollerar nationalism och högervingen på reddit och voat, försökt infiltrera här men har misslyckats och vill nu skapa sin egen grupp där han kan rikta om nationalism och ta kontroll över Holla Forums som han hatar innerligt (han har sagt det flera gånger pga anledningar som att Holla Forums är anonymt och liknande som gör det svårt att kontrollera). Det är ett jävla honungskärl.

friatider.se/sapo-inkopplat-i-bombdrama-i-skogas

Misstänkt bombdrama utanför Stockholm


Varför är det aldrig terroristattacker i Sverige? Bryr sig judarna inte om att skapa en eller är våra invandrare för inavlade?

Migranterna får gibsmedat så varför ska de vara otrevliga mot staten?

Tja, de demonstrerar just nu utanför riksdagen.

Tänkte att ni skulle vara intreserade av detta svt.se/kultur/black-lives-matter-rorelsen-har-natt-sverige

Fortfarande?
Tydligen så har terroristerna sagt att sverige är som ett hotell för dem.
De kommer hit och får sjukvård och lite annat sedan drar de tillbaka.


Du behöver bara se denna video.

De sa att de skulle sova där, så det tror jag i alla fall.

friatider.se/kastade-tidning-p-gatan-talas

Kastade tidning på gatan – åtalas

NU JÄVLAR I DET FINNS DET RESURSER

ja menar rätt ska ju vara rätt. Men de känns ju fortfarande förjävligt att Sverige brinner men polisen jagar folk som slänger en tidning istället.

Det är så fruktansvärt löjligt.. En invandrare kan springa runt med en RPG och sprängladdningar utan problem, men om en svensk tappar tidningen på vägen mellan brevlådan och dörren så kommer de arresteras.

Pannhandflata på dig user. Såna här överdrivna meningar kokar vi ju ihop med vänsteråsikter för att driva med dem. Det vore ju tråkigt om Holla Forums blev lika verklighetsfrånvänt som tumblr.

user, jag hoppas att du skämtar.

8ch.net/pol/res/7063883.html

Slavhandeln i Rotherham fortsätter som alltid. Polisen gör ingenting åt saken.

För i helvete user, lär dig hur man länkar skit

Tänkte inte. Bara länkade. Helt sjukt, och de påstår att Sverige är det värsta landet i världen..

FO, jänkarrejer, och anglojudar påstår det.

Ja, och de snackar om det hela jävla tiden. Men nu i den tråden, nästan ingen kommenterar där.. Endast 10 svar än så länge.. Ingen bryr sig ens. Men om vi lägger upp en endaste tråd om en svensk kvinna som blev våldtagen så kommer de spamma tråden med Sweden Yes och skrika av lycka. Jävla as.

Vi är illa ute, finns många psyksjuka idiotiska människor som ges utrymme i media och etablissemanget har ett rejält punggrepp om det svenska folket när det kommer till invandringspolitiken.

Så i den bemärkelse så ser det tungt ut.

Å andra sidan är svensken alltid lite seg. Som ett riktigt stort fartyg, tar lite tid att vända men när man väl har gjort det så kan den krossa allt i sin väg.

Vi har varit värre ute än så i världshistorien.

Alla är inte as. Det är en hel del shills och några nyttiga, unga idioter som har hängt på tåget.

Vad pratar du om nu?

Svält, pesten, när vi höll på att bli överkörda av danskarna, Hansan, Ryssarna m.m.

Känns som att detta är värre än pesten.

Nja, nuvarande situation dödar åtminstone inte en stor andel av vår befolkning. Vi är fortfarande runt 6-7 miljoner svenskar i landet. Det gäller bara att vi tar tag i detta och sätter ned foten och tar tillbaka vårt land.

Ja, minus etniskt svenska fiender, rasblandare, luder, Hells Angels / Bandidos medlemmar osv. Kanske blir en del som försvinner där.

Ska vi skapa en ny tråd snart eller? Den här verkar snart slut.

Visst.

Brevgränsen är på 750 så vi kan slita på denna lite mer.

Har någon av er sett Suicide Squad? Jag tänkte ladda ner den idag. Den verkar bra men folk på Holla Forums klagar eftersom en av skådespelarna inte gillar Trump.

Har hört att den är skit.
Enligt dessa individer så är filmen helt förstörd av kostymnissar och annat pengahungrigt pack.

MOTGIFT LIVE PÅ JUDETUBEN:
Det feministiska hyckleriet

Inte live längre, god sändning, värd att se.

...

Fan va dött det är här inne idag.

Under blågul fana

Min sida uppdaterar sig inte av sig själv, jag är tvungen att tryck F5 varje gång jag vill se om ni har skrivit någonting.

Jag har inga sådana problem.

Kan kanske ha någonting med att /furry/ blir spammad av någon dampautist.

Är det därför de är ett topp bräde?

Mest troligt.

Spise en fjert

Top Kex.

Ska vi köra up en ny tråd nu?
De stannar fan efter 700.

Bankerna om bubblan: Festen är över
friatider.se/bankerna-om-bubblan-festen-r-ver


Jo, det låter som en god idé.

Sveriges ärkebiskop gör gemensam sak med islamister
friatider.se/sveriges-rkebiskop-g-r-gemensam-sak-med-muslimska-br-draskapet

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, förutom då att kvinnor inte borde ha någon plats i prästerskapet.

Jag kokar ihop en tråd.
Vänta en sekund eller två.

NY TRÅD

BREVA I DEN NYA TRÅDEN
ANNARS SÅ KOMMER DEN ATT DÖ

Hej vänner, besitter stor insyn i både rättsväsendet och mediehusen, har ni några funderingar, kanske jag kan svara på dom.

Postar lite intressant lagtexter och gamla urklipp för sakens skull. Ursäkta dubletter.

PS. Acta Publica AB & EXPO måste försvinna innan förändring kan ske.

Utrota juden!

youtube.com/watch?v=DCfp56X-D6c