QUÉBEC/POL/

Discussion sur le Québec…relation avec le Canada et USA, politique domestique, opinions sur la culture, etc…

Other urls found in this thread:

lafabriqueculturelle.tv/capsules/6542/mois-de-l-histoire-des-noirs-la-ville-de-quebec-et-son-passe
en.wikipedia.org/wiki/Adrien_Arcand
dailymail.co.uk/news/article-3711329/PICTURED-two-faces-terror-ISIS-releases-photograph-two-butchers-slaughtered-French-priest-altar.html
dailymail.co.uk/news/article-3710986/The-world-war-s-not-religious-war-says-Pope-Francis-army-39-000-security-officers-brought-Poland-visit-ISIS-priest-murder.html
twitter.com/SFWRedditVideos

Ce thread la va tellement triggerer les WASP…

Il y a quelqu'un qui peut m'expliquer pourquoi les blokes, surtout les Canadiens virent completement enrager quand tu ose parler dans une langue autre que l'Anglais sur ce site de merde?

Speak English or get the fuck out of Canada.

This. Don't make us get the tanks again.

Les Assassins en Fauteuils Roulants quand?

Isn't that what they want?

MDR

Post more Quebec q.t3.14s

T'es une crisse de honte pour le Québec. Je t'ai vu agir en mange marde depuis des jours. Va te pendre pis arrête d'appâter les Anglos. Je jure que t'est la version française du Rachposter.


We tried to get the fuck out of Canada, twice, the fuckers in Ottawa wouldn't let us and they decided to flood us with niggers and kikes instead.

Si tu es Canadien tu devrais parler exclusivement Francais, James…sinon tu es Américain…

...

Lets amend that then.

Get the fuck out of Canada. You take no special trading rights(including Tarriffs), mint your own damn money, defend your own damn borders, and get no help. Since you aren't english speaking you also have no place in the commonwealth or it's institutions.

None of this Soverignty-Association horseshit. You either leave or you stay. Quebecois only want to leave if they thing they can still get all the benefits but get away with no taxes and no responsibilities.

Fuck… first one was for OP, second line for

Tres bonne réparti, Kevin…

Does anyone from Montreal know the legendary Masao? He is an autistic lawyer there who makes these cooking videos.

C'est exactement ca qu'on veut, mais les chiens Juifs de MTL et Toronto inventent toujours des nouveaux tricks pour nous garder, James…

almost everyone. He's a rich goon and weeb with multiple houses and he let one go to shit for the lulz.
he's parthenocarpySA on youtube, the guy that made that masao explained video.

Tu trouve que je suis un mange marde, Kevin…pourquoi, parce que j'ai actuellement la fierté pour écrire en Francais sur un board d'Anglos, ou parce que je défend le Québec?

Pfft.

That is very much NOT what was proposed. What was proposed was Quebec leaves, but keeps Canadian money and pays no tariffs.

The idea of separation is always broached with the idea that somehow, you dumbasses would get favored treatment and be exempt from the rules every other nation needs to play by.

Suspicious…

Pas Israel Bubba…les agents impériaux ont toujours des regles spéciales..

Tu défends pas le Québec, innocent. Tu fais la promotion de ton fil de discussion avec une Anglo du West Island qui, au cas où t'étais pas au courant, n'écrit pas son nom avec un accent aïgu et déteste foncièrement ses origine francophones.

Va faire un tour, esti d'autiste.

Tu veux que tous les banquiers s'appelle Moshe Ben Gurion?

Tu as pris ca de Réjean Tremblay…le brasseux de marde du 91,9?

Écrire en anglais, pédé.

Non, j'ai de la famille à Beaconsfield et pratiquement tout le monde de son âge est au courant qu'elle se sent zéro francophone.

By the way tu devrais être au courant que ses parents sont les pires fédéralistes, ayant nommé les 3 filles en l'honneur de la royauté britannique.

Pauvre cocu, va te coucher.

Nique ta mere la grosse pute a negros Kevin…Génie a fait une putain de blague sur l'accent Québécois et tout le monde prend ca pour dire qu'elle chie sur les Frenchies-pea soup…

La royauté Brits qui parlent tous parfaitement Francais…

Si vraiment t'étais un patriote, tu repenserais 2 fois à ce que tu viens d'écrire. En passant, fais-nous plaisir et ouvre un Bescherelle pour l'amour du ciel.

Parce que tu agis comme un criss d'autiste. J'ai pas de problème à defendre le Québec mais décider de chier 24/7 sur les anglos dans des threads qui ont même pas rapport à ça c'est crissement trop. Je tiens énormément à la culture Québecoise mais y'a des limites au sentiment de supériorité que t'exhibe. Tes posts mon font penser à ceux d'un Juif qui voit tout sauf son peuple comme des sous-humains.

Oui on s'est fait chier à la solde des Anglos mais on est pas en mesure d'avoir les WASP à dos en ce moment quand on est en train de crouler sous les nègres, les Juifs et les tamouls, tout comme eux soit-dit en passant. Débarassons-nous de ces trois-là en premier, c'est ce qui urge le plus.

De toute façon ça me donne strictement rien de m'ostiner avec un autiste qui comprend même pas l'ironie de vouloir défendre le Québec avec la pire mascotte qu'il aurait pu trouver.

C'est la vie Bubba…la putain de monarchie dirige nos culs de paysans…qu'est ce que ca avoir avec Génie?

...

Le premier paragraphe est de la merde, le deuxieme est bretty good…

Ne critique pas Génie connard…tu voudrais pas que je sois obliger de t'expliquer le plan…

#WREKT

Eugenie est crissement arrogante. Arrête de l'admirer parce qu'a rend ton pénis dur.

C'est quoi le probleme, Kevin? L'arrogance et la confiance sont vu comme des défauts au Québec…quel attitude de paysan…les personnes qui réussissent le mieux dans la vie ont le plus gros égo…

Elle est magnifique. Est-elle d'avoir des bébés blancs ? Si non, pourquoi pas ? l'un d'entre vous devez sortir et faire d'elle une femme honnête .

Quant à la politique. Baise Canada. Si elles ne se réveillent pas (ou sont annexées par Trump ) ils sont morts dans le monde . Vous les gars peuvent être le dernier espoir pour le grand nord. Tout ce que je demande , est que si nous vous soutenons , que vous nous soutenez . Lutte globalisme whereever il peut être , pas seulement au Québec .

Y'a une différence entre la confiance et l'arrogance.

Pis je sais pas c'est qui Kevin, mon nom c'est Julien

Tu viens d'ou?


Parfait Julien…mon point est que le Québec a besoin de plus de gens comme Génie et moins comme Réjean Tremblay…un ostie de vieux loser aigri par la vie et qui joue a la victime…

REMINDER THAT ELLIPSIS-FAG IS A TRANNY JEWISH D&C SHILL BTFO'D OUT OF FRENCH/POL/

Eat sht frog. You have no class, no culture, and love Truecuck.
You're all a bunch of whiny beta cuck dividers. Good luck with that separation when the natives own all the land.

Mais c'est vrai que la pédophilie est la voix des grands intellectuels, Jean…

That explains the obnoxiousness. Faggots are always intolerably obnoxious.

Mon dieu…tellement sarcastique venant d'un Anglo-saxon…tu fais parti de la First shock Army des kikes, James, que ca te plaise ou non…

S'cuse moi mais j'ai crissement pas voté pour Trudeau.

It figures that they'd attempt to play on the old Anglo-French squabbles using similar tactics to the successful Rachposter.


Aller au lit.

Tu t'excuse a un bloke…criss de paysan pas de fierté…

Tu fais juste te prosterner devant eux…quand tu leche le cul de quelqu'un, il n'a pas envit de te niquer la gueule, Kevin…

Thanks, finally someone who has a cap of what I saw first hand.

Tu ne comprends pas le Francais, Bubba…

Texas, mais je ne se soucient pas civique nationlism , je me soucie que si mes frères réussissent .

Tu devrais savoir que "S'cuse moi" ça demande pas necessairement honnêtement le pardon. C'est juste quelque chose qu'on peut insérer même si on insulte quelqu'un.

Exemple: S'cuse moi mais t'est un crisse d'imbécile.

Fabuleux, un Texan qui supporte le Québec, c'est plaisant a savoir…tu veux l'indépendance du Texas?

Ma langue natale est le Français osti d'autiste attardé. Je me souviens de ton admiration pour les plottes à gosses. Sérieusement t'es le Rachposter Québecois. Tes points sont bien placés 1 fois sur 3 mais faut tout le temps que tu dilues avec des insultes à la con et que tu répendes ton cancer.

HUUUUR TRANNY, nigger it's like you've never seen a woman in your life. go talk to some irl, and maybe it will be easier to spot .00001 of the population.

Ca sonne quand meme béta, Kevin…

ELLIPSISFAG IS THE FRENCH VERSION OF RACHPOSTER
See
SAGE

La moitié d'entre eux ne sont pas de moi, Bubba…espece d'imbécile de fond de baril…

Calme toi crisse. T'aides crissement pas le thread avec ton attitude.

Drôlement précis.

C'est mon thread je fais ce que je veux, Kevin…

Wow negro, j'ai aucune idée de quoi tu parle…

Je sais pas ça vient d'où ce meme la mais j'me demande toujours c'est quoi le but de ton thread. Tu fais just poster des images d'Eugenie sans arrêt en insultant à peu près tout le monde.

Ça semble être un circle jerk à mes yeux.

Le point est d'avoir une discussion politique intelligente mais sa tourne toujours en insulte de bloke aussitot que tu écris un mot en Francais…

T'insultes pas juste les anglos, t'insulte tout le monde sans même donner un argument.

La prochaine fois tu devrais juste nommer ton thread "Eugenie Thread".

ELLIPSISFAG IS THE FRENCH VERSION OF RACHPOSTER
See
SAGE

Les Etats-Unis est différent, la vision moderne du pays est nouveau. Nous avons utilisé pour être plus comme des pays séparés et qui était bon. Je pense que si le texas jugé seul, il serait détruit. Il est quelque chose d'aller si tout le reste échoue, si les États-Unis est trop occupé ailleurs où et trop pauvre pour arrêter correctement, il. Cependant, avec
* Trump * il faut espérer qu'il ne serait pas nécessaire, il nous donner le temps de mieux organiser.

Je soutiens tout ce qui peut blesser globalisme, et ce qui va aider nos frères. Je dois admettre que je ne connais pas la situation dans quebec, mais j'Assue il est mieux que le Canada dans son ensemble. Tant que ce n'est pas comme ecosse, où ils veulent être indépendants à sucer des bites plus de nègres, ce sera bon. Tant que vous voulez préserver la culture et le peuple de quebec, vous valez debout derrière, dans mon livre.

You didn't even sage you dumb fucking idiot.

Ouain tres bonne idée Kevin…

Just ignore him, I don't even know what he is trying to do.

At least sage your post.

Aller au lit.

Continue a pratiquer on Francais Bubba…c'est plaisant de voir un Texan parler ma langue, ca n'arrive pas souvent…

Why?

J'essaie de buter le monopole Anglo sur ce board de merde…partout, ces Anglos, Anglos et Anglos…tabarnak, les gens ont besoin de parler leur langue maternelle, connard…

           ,!\          !    \          i  \         l      \,,..__          ,i′  ,\___,,--―l       \::゙'冖ーi、、        i     :;\::::::::::..l              `'‐、、       /__,..;:r---―-、,..__.     ,;'il:;}          .;:::`L__   ,.:f''""゙゙゙´          、 ̄ヽ,//           ...::::::l;;;:;;::::  _/       ......  、   \//、            ::::::::リ;;:::::::::....//       ......:;::::::::::::. ヽ、\ ゙ヽ  ヘ    ●      ....:::::::::i';;;;::::::::::::;;/    ::::::::::::;;;;;ノ ̄\:: 〉 〉゙'、 `ヽ_ノ       ......:::::::.;;;:ノ:;;;:::::::::::::/    ..::::、__;;ノ;;;`ヽ_/: / /⌒)メ、_ノ/         .....:::::;;;/;;;:::::;;:::::::::     ..:::イ;;.ヽ::;;;;;;;;;(__ノ /'"..:::::::::::::/  ...............:::::::::::;;;,;ノ;;::::::::::::::::     :::::::l;;;;;;;;;\;;;;;;;,.(__ノ;.;:.\:::::::::/::::::::::::::::::::::::::::;;;;;/;:::::::::::::::::    ::::::::,!::;;;;;;;;;;:.`゙'-、、  ::: \_/::::::::::;;;___,.;-―''"::::::::::::::::::::::::   ..::::::::::,!;;;;;:;;;;;:::;;;;;:::;;;;;;`゙ ̄'''冖''―--―'";;;;;;;;;:::::::::::::::::::::::::

The Eugenie poster has ruined this threadé

Thread*

Goddamnit.

It's "Va te coucher"

C'est mon thread, negro…

Je pris français au lycée, mais je ne suis toujours pas couramment avec elle. Ma femme est surtout française, il est donc un langage plus proche de moi que la plupart. Je fais de mon mieux pour ne pas apprendre l'espagnol, nous avons trop de Mexicains qui refusent d'apprendre l'anglais.

Ca t'arrive jamais de te demander pourquoi personne shitpost dans le thread Allemand par exemple?

Wow, un Texan qui parle Francais mais qui refuse de parler Espagnole…tellement basé…

Parce qu'ils sont des robots brainwasher par les kikes depuis leur enfances…

Je vois que t'est vraiment le Québécois typique qui embarrasse tous les autres par son ignorance.

Tous ce que je vois sur ce board de merde est le classique(C'EST LES MUSULMANS QUI L'ONT FAIT), attitude…tres peu de personnes parle actuellement du Mossad par exemple…

'By way of deception, thou
shalt do war."

Vraiment la meilleure façon parce "allez vous coucher" est beaucoup trop respectueux


You'll have a hard time to understand Quebec French though. What is taught outside of it has no notion of all the slang and in Quebec slang is plentiful. It's kinda like how Europeans learn British English instead of American. Still, nice to know a Texan, of all places, wishes to learn French while telling beanspeak to fuck off.

Tu me fucking niaise? Les gens de ce board parlent constamment des juifs.

Wow, t'est un osti de newfag en plus. Y'a plein de sous-traitants d'agences Judéo-Américaines et du Mossad, pro-Sionnistes qui sont présents constamment. Depuis les élections Américaines c'est devenu encore pire. Croire que ceux qui pointentent du doigt seulement les tamouls ce n'est pas une guerre psychologique de ces agences d'Intel est d'être ignorant. Il y a en masse de monde qui exposent les Juifs constamment ici.

Pas certain qu'il y ait assez de Québécois ici pour soutenir un fil comme ça, mais bon…

Que pensez-vous des récentes tentatives pathétiques d'importer le white guilt des États-Unis au Canada, particulièrement au Québec? On a un bozo qui a été fouiller dans les archives historiques afin de réussir à trouver trois esclaves noirs qui ont vécu au Québec au 17ème siècle pour tenter de nous faire porter le chapeau des méchants esclavagistes colonialistes.

lafabriqueculturelle.tv/capsules/6542/mois-de-l-histoire-des-noirs-la-ville-de-quebec-et-son-passe

C'est pissant de voir leur désespoir face au refus du Québécois moyen de jouer au coupable.

Pas assez apparament, parce que tous ce que je vois c'est des connards qui chient sur les Musulmans a longueur de journée et quand tu essaie de leur expliquer que ce n'est pas Mohamed qui a décapiter une femme mais le Mossad qui a fait une opération sous false flag ils te chient dessus en te crachant a la gueule…

Le français est une langue qui est encore le plus souvent parlées par les Européens, espagnol a été pris en charge par les personnes qui tentent d'envahir mes terres. (et les sons français mieux aussi) Je préférerais apprendre le suédois que l'espagnol.


I had several mandatory Spanish classes, and learned quite a bit just from hearing it, but when /I joined the military I forgot everything except the basics and the curse words, just so when I know when a mexican is talking shit. I wont ever speak it though, unless it is to someone trying to learn English.

Je vois que tu lis aucun thread. Les gens parlent aussi de false flags et personne leur chie dessus. Les false flags sont une théorie generalement accptée sur ce board. Comme dit, t'as l'air d'un newfag.

Pourquoi Jules perd-il sa contenance lorsque quelqu'un mentionne un petit village en Armorique?

Bring back the Expos and Nordiques pls

C'est drole comment le thread devient court a lire quand tu filter le pro shitposter

Fuck le francais tbh tout le monde parle langlais et 90% du contenu qui vaut la peine d'etre ecouter ou lu est en anglais

C'est pas que le francais devrait pas exister
C'est juste que l'anglais est plus utile

Le Français est beau et on devrait le pratiquer (je l'écris jamais assez souvent à cause des boards Anglais).

Le seul problème c'est le shitposter.

I know a bit of Spanish only because it is slightly similar to French, since both are latin languages. I find German more interesting to learn because it was the language of real men instead of fucking lazy third world invaders and it has almost as much in common with English as Spanish does with French. Right now though I'm trying to learn Russian, it's a pain in the ass mostly because of the different alphabet.


Le Français est moins technique que l'Anglais, assurément. J'ai étudié en STEM et puis quand tu veux des sujets très précis y'a rien qui accote l'Anglais. Le vocabulaire Français est limité de ce côté.

Le francais est trop compliqué, c'est pour ca que l'anglais est la langue universelle fam
Tser je denigre pas le francais, j'admets juste que l'anglais est plus pratique quand tu veut aller chercher de l'info sur n'importe quel sujet


Bha je l'ai filtrer ID+ faque 75% des posts sont hidden

Then kiss your maple syrup goodbye, as well as a lot of your lumber industry, mining industry, fishing industry, etc.

Get the idiotic federalist propaganda out of your head. Quebec isn't a black hole devouring production and money. It's more economically viable than all the maritime provinces, the territories, Manitoba and soon BC. Canada would have nothing to gain from massive tariffs on Quebec trade.


Are you retarded? This would be as much of a shitstorm for Canada as it would be for Quebec. Have you any clue how much the Canadian dollar would get devalued if Quebec stopped using it? Furthermore, why would you NOT want control over another nation's currency?


Hate to break it to you, but Canada doesn't defend its borders already. We're pretty much a US protectorate at this point.

Everything you said is spiteful bullshit which would harm Canada just as much as it would harm Quebec, if not more. And for what reason, precisely? Because you'd be mad that, oh horror of horrors, Canadiens would finally have a country of their own? If you guys spent more time trying to make this country work properly instead of figuring out new ways for the federal government to interfere with provincial jurisdictions, maybe people would be less inclined to have Quebec separate from Canada.

Tabarnak de low life, side avec les blokes…

Fucking degeulasse.

Mon Français est inné, sauf quand je post en étant saoul, comme à soir. J'avais une mère qui avais un Français très précis et qui tiens énormément à la langue donc à un très jeune âge j'ai appri à écrire précis. Mes parents m'ont même raconté que la première lettre d'amour que mon père a écrite à ma mère, elle a corrigé ses fautes de français avant même de commenter le contenu.

Hahaha, ta mère est cute.

Plebecer frog detected
Get outta here you fuckin shit
This province is a goddamn third-world looking shithole with more potholes than asphalt with the only two actual "cities" filled with niggers and everything everyone hates crammed together. You get fucked up the ass by every aspect of your government and their mother and you keep asking for more

Plebec is honestly a fucking welfare state that's just as bad as the maritime provinces because they refuse to use the resources they have (ie: hydroelectricity, oil, minerals, rare earth, etc) because MUH ENVIRONMENTS

Cant wait to leave this shithole and move to new hampshire and MAKE AMERICA GREAT AGAIN

We can't wait for you to leave either.

Oui, parce que le gouvernement est diriger par des sayanims qui prenne leur ordres d'Israel…Phil Couillon travaillait en Arabie Saoudite, ca te donne une idée…

Sérieusement sissy, Marie est magnifique…

Enjoy paying for your own things without daddy Canada's money
Oh wait
Guess you'll have to whore yourself out for pity shekels, but you're used to getting fucked in the ass anyway, right?

I haven't practised my French for years, so instead I trusted Google translate.

C'est l'argent des agents impériaux de Jew York, James…

T'aimes vraiment les faux seins. C'est crissement hideux, ça me donne quasiment le goût de vomir. Je vois que tes opinions de marde sont liés a des goûts de marde.

Tabarnak…tu es gay, Kevin? Pour ne pas aimer Marie faut vraiment etre une lopette…

And why wouldn't every province want that? What is so appealing about having other people dictate the law in your province? This is especially relevant to Quebec, considering it's a different nation altogether.

Canada should be a confederation. Its present status is a farce.

J'aime crissement les gros seins. J'aime juste pas regarder un materiel synthétique pogné en dessous de la peau d'une fille.

Finalement un bloke qui fait du sens, prend une pic de haute qualité, James…

Oh wow, ouain tu es gay…il y a juste une tafiolle pour faire une remarque pareil…

Do you realize that the money Quebec "gets" from the rest of Canada doesn't even account for 10% of its budget? Do you realize that Quebec was most financially responsible when it had a separatist government at the helm?

You know fucking nothing. The pleb here is you, making shit up as you go, or rather parrotting what you heard some idiotic pundit spew about Quebec somewhere.

But let me guess, you're just trolling, right?

...

Bien sur tu aime les connasses pas de formes Asiatiques…je vois, tu es un béta de 5'6'' et 125lbs…

Je suis Québécois. Si tu t'attends à voir un anglo faire autre chose que répéter la propagande qui a court dans les médias anglos sur ce site, tu rêves en couleurs.

C'est toujours tragicomique de voir comment les étrangers sont surpris quand ils visitent le Canada. Surpris de voir comment les Québécois qui sont décrits comme des idiots incultes et grossiers sont des gens cultivés et intelligents, alors que les Canadians généralement décrits comme polis et gentils sont des trous de cul de première classe.

Effectivement…les douchebags de Toronto sont a un autre level…

Je préfère les seins naturels, c'est tout.

Um, bretty good, Kevin…

American here. What will you do with this sovereignty you want? Kick out the blacks and Asians and get the first nations cunts off the dole?

I have never heard a good argument for why French canucks need independence.

Parce qu'on est un peuple avec une langue distincte et une culture général différente des Anglos-saxons, Huge Bubba…

You speak French like shit and put gravy on your fries. That's it Pierre. You aren't a special snowflake. More like slighty less retarded Newfies.

Whelp. There goes any solidarity I might have had for your cause. The next time you frogs have another street chimpening with bricks and bottles, I will give zero fucks what the Canadian government does to you.


Also, those are some of the most disgusting rubber tits I have ever seen. Like party balloons cemented to her chest. If your shit taste in mutilated monsters exemplifies the special snowflake culture you purport to have… Shit. Maybe you francophones need Islam after all.

...

fuck off rusty

Ne vous laissez pas avoir par vidéos telle que celle ci, le Mossad est responsable, Isis est une entité créer par les USA et Israel pour brasser de la marde au proche-orient…

N'oubliez jamais freres Frenchies…ne vous laissez pas mindfucker par les médias Anglos-Sionistes…les chiens Musulmans sont juste des negres utiliser contre les blancs pour nous détruire…le vrai probleme sont les Juifs…tuer les, violer les et bruler toutes les tabarnaks de Synagogue sur votre chemin…

'By way of deception, thou
shalt do war."

take this shit to french/pol/

Nah…je fais ce que je veux, Bubba…

The intifada still rages, with no end in sight. By July 1990,
according to Associated Press, 722 Palestinians were killed by
Israelis, and 230 more by Palestinian radicals; at least 45 Israelis
have died.
During 1989, Israel sent a peak of 10,000 soldiers into Gaza and
the West Bank to try to keep order. By April 1990, that had fallen
to about 5,000 troops.
On February 13, 1990, the Wall Street Journal reported that an
Israeli bank study had estimated that the first two years of the
uprising had cost Israel $1 billion in lost growth and production.
In addition, it had cost that country $600 million for the army to
suppress the intifada.

'By way of deception, thou
shalt do war."

Would marry quebecoise.

Tu es trop low life pour Génie, James…

Go gas yourself you disgusting semite you aren't one of us.


Ery time.

That isn't very nice.

I make the best goddamned poutine you've ever had in your life.

…avec du fromage de merde qui ne squick pas?

I have yet to see that. Only the Greeks living here have managed to master the art of the poutine as much as us.

I make it with cheese curds, a little brie green onions, sweet potato fries and goat meat with goat meat gravy. Shit is dank.

See above

Fuck, c'est vrai…il a un resto Grec a Thetford qui fait une poutine gyros incroyable…

Oh so you are one of those guys that add things in their poutine. I think it's called a Galvaude or something.

What I really like to do is take my favorite local dishes, master their traditional recipe, and then recreate them in an interesting way.

So, where I'm from, there is a very simple sandwich called a "chicken barbecue". Boil a chicken for like seven hours, skim out the meat, put it on a plain hamburger bun with lettuce, salt, pepper, and mayo. I married that to another favorite sandwich, the Banh Mi and came up with the Chicken Banh Mi-B-Cue.

Hokey… but pretty fucking good.

I despise the French and I despise the Americans, are you guys like a combination of the two?

That sounds like a lot of work for a simple hamburger but it might be worth it.


No. We are quite like the French before they got cucked to hell but we certainly aren't burgers.

But that's outside Montreal. In Montreal you will find the same rootless cucks as everywhere else.

Good to hear, you seem less likely than the european French to invade my country and attempt to destroy my race, language and culture.


When are you guys getting independence? Pretty much nobody in the world recognizes Canada as an actual nation anyways, you probably have a better chance to be one seeing as you actually have a national identity

Qubecois are like what if the French were hardened by the frontier for a couple hundred years. They remain some of the style… and can handle themselves in the elements.

A banh mi is much more than a hamburger, my friend. Jai accuse.

We would need to invade the injuns occupying two thirds of the territory to begin with. And after that we would be occupied to colonize that territory for the next thousand years.


It's too late for that now that Ottawa flooded us with all kind of shitskins.


It wasn't meant to be one but shit has gone wrong.


Don't tell that to other Canadians they will start to suck the burgers while saying we don't have one

They'd never leave without the gibs.

Sorry I wasn't sure what it was but you are right it look quite delicious.

Hurry up and seceded you faggots your all that's left that is even a tiny bit salvageable in the Americas

Rare Genie.

How much cheaper is the hydro here? Ontario was insane.

(((Anglais)))

don't forget the kebabs

I hope you 'get' Quebec someday, user. The language stuff is to prevent kikery. Look up Real Caouette and the Creditistes, or just read the entire words to O Canada in French. Very shitlordy.

"Canada" is not even a real country, but a defense pact. New Brunswick doesn't even exist; it's a fucking COMPANY. Alberta's flag is blue for a reason. Quebec is literally a Catholic Church.

When the (((French Revolution))) happened and they went renaming months and all that fun stuff, Nouveau France continued on like always. In many ways they are the real Gauls.

The church never did anything good for the province.

Tu viens d'ou, gros Bubba, Russie?

I don't get it. Are you guys fucking retarded?

Every white nation deserves self-determination…except this one nation named Quebec. Whenever someone mentions this fucking place I swear to God this thread's average IQ is 15 points lower than the boardwide average. Most posters here laugh at the MSM (and rightly so) but when it comes to this province, we see all the drivel written weekly in the (((Montreal Gazette))) or the National Post. Same exact fucking bullshit.

Why the fuck should Li Liaoming in Vancouver or Ajeet Singh in Mississauga have anything to do with what happens to Réjean Tremblay in Chicoutimi? For that matter, why should Peter Jones of Peterborough have any more say than Li Liaoming or Ajeet Singh? It goes both ways too, why should Réjean Tremblay have any say on what happens to stupid fucks who choose to live in Toronto?

We all celebrated Brexit because that meant Jean Dupont and Helmut Müller would stop having the right to dictate to Harold Jennings what the fuck he wanted to do in his own country. But when it comes to Quebec, we should let Li Liaoming, Ajeet Singh and Peter Jones have a say in what it does? What the fuck?

The arguments for Remain were the same fucking stuff as the Jew-tier federalist shit being peddled here by shills and morons. "Oh if you leave your economy will tank, you are nothing without us, you need us". Nobody gave a shit even if it were true because freedom is much more important than temporary economic problems. Oh but when it comes to Quebec though…"if you leave you will fail, your economy won't be worth shit, enjoy living in poverty, you are nothing without us, you need us". And we're supposed to give a shit? Who gets anally ravaged when Quebec tries to protect itself from invaders? Who gets pissy when Quebec tries to slightly defund the whole fucking parallel society the French pay for with their taxes so (((Michael Bloom))) doesn't have to learn a single word of the language? Whose Supreme Court has hammered us down every time Quebec passes a law that inconveniences foreigners and forces them to respect us in our own home? Why would we want to be in a system that allows cucks to interfere in our domestic affairs?

You think we really want your money? Are you high? What would be the fucking point of leaving then? You think we want reparations for getting conquered or something? What are we, niggers?

As a white nation, we should have the same right of self-determination as any other white nation. We shouldn't be stuck in a federation with Anglo-Saxons who hate us and more and more immigrants who also come to hate us. We don't need a "reason" to separate from Canada. To govern ourselves however we choose is our birthright as it is any other white nation's. We don't have to deal with goodthinking Anglos dictating to us what is right and what is wrong. In fact I shouldn't even have to explain this to you faggots because you should fucking know this already if you aren't on this board merely to shitpost.

Unfortunately, realpolitik doesn't really allow us to leave. We'd be 8 million people in a sea of 350 million anglos, most of them dipshits like you fags (and soon enough most of them won't even be white), and we're sitting on huge amounts of resources and the St. Lawrence estuary. So the best thing to do for the moment is to decentralize Canada, to make it a true confederation. And here's where it gets really fucking crazy…we basically have the same goal. The West hates us but we want the same fucking thing. Ontario hates us but who gives a shit because this is a province of 12.7 million shitheads (maybe 100,000 are decent people) and 70% white. Any good Quebec nationalist should wish for more power for every single province, even if his goal is complete separation. We should all support each other in the dismantling of Canada as we know it and the building of another where we'll stay out of your hair and you'll stay out of ours. The only thing that should be held in common at this point is defence.

In fact, if you know your legal history, Canada's strong federation is the almost single-handed work of one Jew named Bora Laskin, who by the way spied on his own court and reported to his minions in the executive branch in Ottawa what was going on during the constitutional patriation reference process. That way, the government was able to impose to the whole country the current constitution and the current Charter which makes multiculturalism a state doctrine, over the objections of…you guessed it, Quebec.

Hopefully this sets some heads straight. Wouldn't it be sweet to work together just this once so we don't have to work together anymore?

Fuck off Kike. Quebec refused to fight the ZOG War 2, unlike you anglos who volunteered and cucked themselves in hordes while Quebecers had to be put in internment camps, waiting to be liberated by the Fuhrer.
en.wikipedia.org/wiki/Adrien_Arcand

As you wish

We don't want you here either, summerfag. If you think Quebec is a third wolrd shithole (despite best city in N.A. Montreal, old time European QC) then you'll hate NH even more. Manchester and Concord are full of fat white fucks or mulattos.
God I can't wait until Summer is over.

Why the fuck is this pedophile's thread still on the catalog ?

You guys never learn.

This guy was BTFO'd of French/pol/ because he's a jewish pedo tranny sucker.

See

Wow…quel post incroyable….sans blague, je crois que c'est le meilleur post que j'ai vu sur le Québec, Inf chan et half-chan réunis…continue a leur expliquer le plan…

You can tell that to them over and over again and they will come the next day like nothing happenned. Talking with anglos is sometimes just like how Hitler describe talking with jews.

Un dernier rappel quotidien;

Ne vous laisser pas jouer comme des bitchs par les supposer médias dissident comme le Alex Jones show ou les Young turds…ces connards sont des soldats Sionistes comme Fox News et CNN, juste a plus petite échelle…

Who is she, and why is she making my cock hard?

Whoa. I may have to travel North and go on a pleasure safari of your Canadian sluts…

i would put all my penises in that

the underwear in this pic is wedged in her cunt crack.


Thanks user.

Take it down a notch, Marathe

Good post frenchfag.

I agree with what you are saying and I wish to let you know that you at least have the support of one albertan.
You fellas have the highest chance of separating from this sinking ship. Do it after Trump wins and perhaps more provinces will follow.
It's the only way to escape the global jew's grip on this country.

Il ne connait pas Eugénie Bouchard, quel plébien Grecque…

Tu ne peux pas te payer une bonne fille supérieur comme Maryse, c'est hors de tes prix, paysan…

Woah, un Albertain qui n'est pas un saloperie de redneck qui veut etre un espece de mélange Américain-Canadien, incroyable…

Quebec does not own labrador

Grand comment, Bubba…mais si on veut l'avoir on va l'avoir…il n'y a rien que c'est paysans peuvent faire pour nous arreter…

Rappel quotidien aux Frenchies de ce thread…vos vrais ennemis ne sont pas les Musulmans, meme si ils le sont….mais les agents impériaux(Juifs)…ces connards détruisent la France de l'intérieur…

If Canada is politically destabilized we exterminate every one of you petulant snobs, as we should have after our initial.military victory. Christian decency prevented such a vicious action, but the realities of tribal conflict are closing in, grenouilles.

Make peace with the Anglosphere or face the consequences.

You fool no one, Chaim.

OO…classique attarder de 15 ans de la Saskatchewan…

...

La deuxieme guerre mondiale est une pure construction Sioniste…avoir donner ta vie pour battre les Nazis fait de toi un moron qui déteste les blancs et un traitre a la nation Caucasienne…

I thought in order to shill successfully you have to read what I actually said you fucking idiot. No shekels for you I'm sure.

Rappel quotidien au morons Anglos de ce thread que vous n'aurer jamais une magnifique déesse Québécoise comme Marie pour vous réchauffer le soir…ostie de losers low life…

That skank does promotions for coal burning "muh dick" comics.

...

Preuves, James?

She is cosplaying as a character from johnpersons.com

I'm not going to link any of the art from the character she is cosplaying as, since the art involves her getting impregnated by black dick and cucking white men.

Touché Bubba, tu m'a bien niquer la dessus…c'est une pute a negros, mais bon Dieu qu'elle est bonne…

C'est juste une salope plastique, famille.
Le fucking face a resemble un grandmere.

Fuck off and make your own country already.

t. Alberta

...

Est-ce que c'est si difficile que ça de s'entendre pour une séparation a l'amiable sans crisse de shit show franco/anglo et un bon voisinage entre ethno-états qui vont gentiment chacun de leur bord exterminer leurs juifs et déporter les peaux de marde?

C'est pas ce que tout le monde veut, dans le fond?

Oui, une tres bonne truie Bubba…

Un agent impérial vous explique le plan…

dailymail.co.uk/news/article-3711329/PICTURED-two-faces-terror-ISIS-releases-photograph-two-butchers-slaughtered-French-priest-altar.html

Les Frenchies n'ont pas fini de payer, paysans stupides…tu veux etre un sales communistes pendant 50 ans, Dieu va e'expliquer le plan one way or another…

Amen. No more transfer payments. No more Ottawa. Alberta, Sask, and BC (interior at least) break off and become US protectorates.

Best of luck to you
-'Berta

dailymail.co.uk/news/article-3710986/The-world-war-s-not-religious-war-says-Pope-Francis-army-39-000-security-officers-brought-Poland-visit-ISIS-priest-murder.html

Rappel quotidien que le Pape est un agent Franc-maconnique aux service de la N.W.O…ce vieux porc ne peut et ne vas pas protéger l'église Catholique…si vous etes croyant dissocier vous de ce vieux connard et de ces laquets du Vatican…

Oui, et pus d'athletes supérieurs du Québec…pus de ressources abondantes…pus d'hydro-electricité cheap…etc…

Quel viole sickening de Génie, d'autres negres écoutait le match?

Quelqu'un de vivant au Québec, criss de paysans imbéciles?

This is probably the shittiest thread on the board right now. Just make your own board.

sage
sage
sage

Hello YQB fags. I was thinking of visiting during your winter carnival. We don't really have those down here, and it seems like it could be fun. Would that be a dumb idea? What about the one in Montreal? Would a week be too long?

t. non-French-speaking burger

Si tu veux payer 3 fois trop cher pour dormir dans un hotel de glace, va y fort, Bubba…

Yeah, no, I'm not really interested in freezing my balls off in that ice castle thing. Just wanted to do something fun this winter with some friends and family.

Tu va te geler le cul one way or another, Bubba…tu viens d'ou?