Neder/pol/ #1 - Zuiderburen altijd welkom editie

Beste landgenoten en zuiderburen frietvreters, welkom in de eerste neder/pol/. Het doel hiervan is ongeveer hetzelfde als dat van de andere Holla Forums draadjes over een specifiek land, namelijk dat wij hier de politiek van Nederland en België en een mogelijke Nexit of Bexit bespreken. Ik zal proberen deze threads zo lang mogelijk aan te houden aangezien ik zeeën van tijd heb en een plaatsjepostende autist ben op een maleis forum voor pantomime-enthousiasten.

rtlnieuws.nl/nederland/politiek/samsom-en-pechtold-wijzen-nexit-referendum-nadrukkelijk-af
archive.is/nWM9I

nu.nl/algemeen/4283201/verbod-discriminatie-van-transgenders-verduidelijkt-in-wet.html
archive.is/klPMy


Hij overweegt om datzelfde te doen voor mensen met intersekse-conditie, mensen die zijn geboren met een lichaam dat niet duidelijk man of vrouw is, kondigt hij vrijdag aan.

nu.nl/brexit/4282659/voorstanders-brexit-euforisch-kabinet-wil-stabiliteit-economie.html
archive.is/Uyf6t

nu.nl/politiek/4281649/grens--en-kustwacht-eu-wordt-zomer-ingezet.html
archive.is/LUeWz
>Met de Europese grens- en kustwacht kunnen we de migratiestromen beter beheersen en vergroten we onze veiligheid. De lidstaten en het Europees Parlement hebben zich ingespannen om zo snel mogelijk een akkoord te bereiken, aldus Dijkhoff woensdag.

nu.nl/algemeen/4280003/d66-wil-75-miljoen-extra-taalles-asielzoekers.html
archive.is/fIdoH

Als er hier Belgen anwezig zijn die Belgisch nieuws willen posten, doe dat dan want ik ben A; te lui om Belgisch nieuwe te vinden en B; ik heb geen idee waar het te vinden

Other urls found in this thread:

8ch.net/meadhall/res/4575.html
pastebin.com/PpY46T8t
pastebin.com/tGMEhbhf
whitelocust.wordpress.com/morality-and-abstract-thinking-how-africans-may-differ-from-westerners/
amsterdam.feiten.info/
denhaag.feiten.info/
rotterdam.feiten.info/
nji.nl/nl/Databank/Cijfers-over-Jeugd-en-Opvoeding/Cijfers-per-onderwerp/Migrantenjeugd
cbs.nl/en-gb/news/2006/21/netherlands-only-european-country-where-emigrants-outnumber-immigrants
dutchnews.nl/news/archives/2015/10/a-record-150000-people-will-leave-the-netherlands-this-year/
wingia.com/web/files/news/218/file/218.pdf
politiek.tpo.nl/2016/06/28/kamervoorzitter-khadija-arib-zet-denk-hoek-vanwege-youtube-filmpjes/
regio.tpo.nl/2016/06/28/bonusquote-hoe-ebru-umar-marokkaans-tuig-telefoon-werd-beroofd/
frissekijk.info/
bbc.co.uk/news/business-36642560
uk.businessinsider.com/if-brexit-happens-london-bankers-should-move-to-frankfurt-2016-6
next.ft.com/content/f00c4a58-384a-11e6-9a05-82a9b15a8ee7
bbc.co.uk/news/business-36628595
independent.co.uk/news/business/news/morgan-stanley-brexit-eu-referendum-jobs-dublin-frankfurt-a7100911.html
fnv.nl/sector-en-cao/alle-sectoren/flex/nieuws/op-nederlandse-scheepswerven-werken-honderden-roemenen-voor-1-euro-bruto-per-uur/
youtube.com/watch?v=TYc2hQd4G6Y
youtube.com/watch?v=CfTwx_SaUx4
youtube.com/watch?v=_W-cHN6mXeo
youtube.com/watch?v=kjxBdN-9uHo
youtube.com/watch?v=4aEMW8dsYzI
youtube.com/watch?v=Bf_oQvHms0g
sorcerersscreed.com/blogs/news/on-the-icelandic-football-team-and-the-power-of-nature-and-culture
twitter.com/TheSofiaGlobe/status/749999268962799616
telegraaf.nl/binnenland/26143300/RutteBrexit_lijkt_een_spel__.html
rtlnieuws.nl/buitenland/rutte-brexit-geen-spel-verschrikkelijk
geenstijl.nl/mt/archieven/2016/07/wat_zijn_ze_denkende.html
geenstijl.nl/mt/archieven/2016/07/totaal_idioot_dit.html
geenstijl.nl/mt/archieven/2016/07/alweer_een_pensioentopic.html
geenstijl.nl/mt/archieven/2016/07/potverteren_en_dan_snel_weglopen.html
twitter.com/AnonBabble

Neuken in de keuken

Bumping for visibility

Hallo den echten "weißen Brüdern".

Great Germanic Aryan Reich when, German brother ?

With these wicked dubs, Kek has already willed it. Soon, brother.

A fellow yuropoor, just hoping you guys get to leave as soon as the new guy gets in office

How's the meme production going? Are you spreading the word for #Dexit?

Alvast op de zaken vooruit lopend: welke PvdA-backbencher zullen ze een week voor de Nexit in navolging van Joe Cocks gaan offeren?
Ik zet in op Lutz.

NEXIT WANNEER?

Nexit of Belgxit nooit.
We zitten veel te vast aan de duits voor onze handel, plus je wilt de banden van germaansch broederschap niet verbreken

Ik zou liever niet met Mutti Merkel de ondergang in gaan, nedervriend


Als ze het goed willen doen offeren ze iemand van de GroenLinks of zo op. Hebben wij moslims of homo's in de tweede kamer die een potentiële valse vlag kunnen vormen ?

wel met mark rutte of die andere zeikterts in den haag
geert wilders? laat me niet lachen wat een clown
we moeten een degelijke rechtse partij maken ipv die geblondeerde relnicht

we moeten meer louis bontes hebben dan kunnen we verder praten

Nieuwvrienden, ga zeker een kijkje nemen in de nederlandse draad op >>>/Meadhall/

Da's een goeie. We hebben het hier trouwens over het duitsland van Merkel. Germaans broederschap is ver te zoeken.
Grappenmaker.

Zou het realistisch mogelijk zijn om uit de EU te stappen maar de handelsverdragen te behouden en dan EU producten op te kopen en door te verkopen naar het geboycotte Rusland ? Dan zou Nederland weer een doorvoerhaven worden en het brengt ons gigantisch veel shekels in het laatje


SCHILLEN VOOR DE NEDERDRAAD OP /MEADHALL/

8ch.net/meadhall/res/4575.html
8ch.net/meadhall/res/4575.html
8ch.net/meadhall/res/4575.html
8ch.net/meadhall/res/4575.html

SCHILLEN VOOR DE NEDERDRAAD OP /MEADHALL/

Als er een land uit europa gaat is de kans groot dat die vervolgens bijna alle verdragen opnieuw met europa afsluit om de schade aan beide kanten minimaal te houden. Als europa dat niet doet dan verliest de euro al snel veel waarde.

waarom komen jullie negers telkens op andere plaatsen als een stelletje aandacht vragende turken op een kruispunt

flikker op met jullie cuck onzin en circlejerks. Jullie zijn wellicht de ergste groep van low test nederflikkers op de chans.

Waar de fuck heb je het überhaupt over met je cucks en je circlejerks. Als er iemand wel een low test getrigeerde nederflikker bent dan ben jij het wel aangezien je anus ongeveer 20 centimeter opgerekt wordt door mijn post

jullie nlers op de chans zijn pure kanker, waarom flikkeren jullie niet ver weg van de rest van de chan

...

Ga weg achmed, voordat we jou en je dertig neefjes en nichtjes de noordzee in flikkeren.

zegt de kanker

lel, dit is niet de eerste neder/pol/

tegendeel meneer cuck. Ik ben een van de weinige niet zo vrolijke natsoc anons hier. Een nler zonder de plastieken gezicht wat jullie elke dag meedragen. Jullie vuile egalitarianists…ik ben jullie vaker tegengekomen op de chans en elke keer een stukje hoop verloren dat het ooit beter met nederland zal gaan.

Jullie zijn lafaards, zwak van geest en lichaam. Newfags en negerliefhebbers. Jullie dromen van de cultuur van een ander land (duitsland en natsoc), en circlejerken over hitler terwijl jullie zelfs al het huis niet uit durven te komen om meer te doen dan alleen wat te lullen buiten, als een stelletje beta cucks.

Jullie zijn min of meer een van de laagste kwaliteit groepen op de chans. Daarom zit ik ook niet bij jullie maar doe ik mee met de amerikanen.

Terwijl jullie wat zitten te niksen, zijn er ook nog eens genoeg andere mensen die hetzelfde denken en met de witte vlucht het land uit gaan naar de betere landen. Jullie zijn niks waard.

Blijf vooral doorgaan met schijtpalen Achmed.

Andere landen, zoals Noorwegen of zelfs al poland hebben gewelddadige patrouilles tegen shitskins.

De meest moedhebbende nlers hier zijn nieteens zelf van nl, maar van een branche van identitair verzet welke soms goede stunten uithalen.

Dus niet op de chans, terwijl er in andere landen best veel kwaliteit van de chans afkomt.

Jullie zijn gewoon losers en mislukkelingen. Denkend dat jullie witte huidkleur jullie boven gemiddeld laat worden, terwijl jullie niet beseffen hoe ver jullie in de cuckness zitten vergeleken met de rest van de witte mensen overzees, zelfs over de grenzen…

jullie zijn werkelijke zielige mensen.

ik was aan het fappen kut

Ik ben wit en ik heb helemaal niks meer aan jullie

zoals voat.co, de chans enz.
zelfs voor rennen, gewichtheffen, supplementen (ook 99% USA)
nlse cultuur is net niks, alles boven limburg is pure multicult kanker, limburg waar ik woon heeft zelfs 10x the nationalisme van jullie, en zelfs hun zijn in mindering gebracht de laatste jaren

Geen nationalistische bewegingen zoals in polen, griekenland, Noorwegen en zelfs engeland. Zelfs niet op de meest extremere plaatsen zoals de chans. Het enige wat hier is zijn wat barkers without bite, pretending to equal the merrilards.

Compleet waardeloos zijn jullie. De americanen hebben moonman, ben garrison en andere stunts, jullie hebben helemaal niks wat cool en edgy is. De enige reden waarom jullie op die board zitten is omdat jullie niet kunnen concurreren met de andere, maar toch speciaal willen zijn. Wat jullie niet zijn.

Nederlanders zijn net zo apathisch als de Zweden, echter zijn wij meer geneigd om de overheid te gehoorzamen. Geweldloos protesteren is het devies van Nederlanders. Daar mag best verandering in komen.

NEXIT WANNEER?

No shit, het ergste is dat ik soms met americaners praat, van mijn zelfde leeftijd, en er mensen tussen zie die hetzelfde zoals mij kunnen zijn…maar dan een zee verder weg zitten.

In grotere groepen, met vrienden die van wapens houden en negers haten…

ik ga dan naar buiten en dan kom ik voor meerdere jaren NIEMAND zoals dat tegen hier. Niet op feesten, niet tussen neo nazies. Fucking nergens.

nergens anders heb je bijna een 100% cuck rate zoals hier in NL. Het is bijna wonderbaarlijk dat het zo mogelijk kan zijn.

Had ik maar genoeg geld om uit dit klote land weg te gaan.

Waarom kom je niet een keer naar een meet? Elke paar weken organiseert een groepje Germanen een bijeenkomst in een nader te bepalen stad, waar er over politiek word gediscussieerd.

8ch.net/meadhall/res/4575.html

Wat uiteindelijk ook meespeelt is dat extreemrechts gewoon een heel negatief imago heeft hier, ten dele door dit soort organisaties zelf ook, waardoor mensen er niet snel mee geassocieerd willen worden. In Nederland is sociale status nu eenmaal (on)bewust heel belangrijk en jezelf verbinden met negatieve elementen is nu eenmaal lastig.

Probleem blijft ook dat extreemrechts in Nederland vooral een façade voor blanke probleemjeugd is met al dan niet een psychiatrische achtergrond. Organisaties hebben geen eigen identiteit maar vooral een fetisj voor Hitler, slecht geschreven stukken of politieke kennis welke niet verder komt dan "blanken moeten mijn dorp uit". Krijgen ondertussen geen kinderen of creëren disfunctionele gezinnen en doen zich tegoed aan overmatige hoeveelheden alcohol en andere drugs.

Pas als je dat imago opkrikt, of deze mensen letterlijk wegwerkt, kan je het fundament leggen voor een gedegen extreem (sociaal-)rechts.

Liever Mosley's visie van een verenigd Europa.

en gevlagd worden door mossad/AIVD als een genocidale race realist? Hm, weet niet of daar plezier aan zal hebben. Ik weet heus wel hoe de gemiddelde hollander is, en ik steek er ver bovenuit, te ver. Een paar woorden uit mijn mond, zelfs een blik naar mijn niet vrolijk gezicht en jullie zullen al zien dat wie ik ben.

Ik zit ver boven jullie gemiddelde kennis over race realism, ik versprijd en begrijp dingen zoals

pastebin.com/PpY46T8t
pastebin.com/tGMEhbhf
whitelocust.wordpress.com/morality-and-abstract-thinking-how-africans-may-differ-from-westerners/

Ik schrijf er zelfs soms over creatief, ik denk dat de meeste van jullie nog heel erg schuilzaam zijn met zulke dingen. Jullie noemen het "overdose on the redpill" of andere onzin zoals dat.

Jullie hebben een probleem dat jullie nog sociaal met normies willen zijn, dus niet te ver van het gemiddelde uitsteken. Ik heb er niet zo'n probleem mee…dus ja…

Goed om een Nederlandse draad te zien kameraden! :)
Wat me wel enigzins stoort (afgezien van de onderlinge aanvallen) is het feit dat onze voornaamste nieuwsbron nu.nl lijkt te zijn. er moeten toch wel wat Nederlandstalige sites zijn die wat dichter bij ons gedachtegoed liggen?

En het zijn frieten, geen patat! ;)

Ik vind het persoonlijk erg komisch dat de 'Democraten '66' zich zo hardnekkig verzetten tegen referenda over de EU. Zal dit komen omdat ze zich plotseling realiseren dat de meeste Nederlanders geen 20 jaar oude stedelijke studenten zijn en de EU bij een groot gedeelte van de Nederlanders geen positief imago heeft? Wel erg joods om je grootste standpunt te verloochenen omdat je een EU-hoorndrager bent.


Weet eigenlijk iemand of Lutz (((Jacobi))) een Jodin is? Die naam is vrij Joods klinkend en haar uiterlijk doet mij ook denken dat ze Joods is.

Kom een keer naar een meet, geheel vrijblijvend. Dan kan je zelf bepalen of het iets voor jou is. Zolang je maar niet om de paar minuten dwangmatig je arm omhoog steekt en je verder normaal gedraagt, is er geen probleem.

Heeft het zin dan? Ik heb een heel klein beetje af en toe met jullie op internet geluld en ik heb niet echt het gevoel dat jullie net zo ver vooruitsteken met deze dingen zoals ik. Zelfs op de totale chans, tussen the americaners kom al vrij weinig mensen zoals dat tegen. Tussen de nlers bijna al helemaal niet.

Ik kan gezichten van andere mensen al in real life in andere dingen zien en er tegen praten, maar zolang de woorden niet hetzelfde zijn zoals op internet, zal ik er niet echt genot van hebben…

Vertel me, waar kom je vandaan en waarom spreek je Nederlands? Althans, creoolnederlands.

Ga naar bed chaim. Je puntneus duikt elke nederdraad weer op, en elke keer moet je weer zo nodig een blik kanker opentrekken.


Ik raad thepostonline aan. Staan soms nog best aardige stukken op.

Waarom duiken JULLIE op in deze draden met jullie nederkankerdraden. Blijf op jullie eigen boord.


ik lul meer engels dan nl, veel leukere taal.

Goede Nederlandse gezelligheid alweer :^)

Waarom houd je je nog bezig met ons dan? Als je als Nederlander je eigen volk haat, wat ben je dan voor stuk schroot? Zie waarom dit trotse volk van vrije mensen van de zee zo diep knielt, en zie hoe je er niets aan hebt kunnen doen. Nee, meneer wil in schaamte vertrekken, denkend dat hij meer is dan zijn eigen bloed.

Pleur dan gelijk op naar Amerika.

...

Ga lekker het land uit dan

Lekkere nationalist ben jij zeg potverdorie met zo'n diepgewortelde haat voor je eigen volk en cultuur. En trouwens volgens mij ben jij helemaal niet zo intelligent als je voor doet komen.

Ho ho, meneer kan wel Pastebin's kopiëren en plakken hé :')

Waarom vetrekken zoveel nlers naar het buiteland om weg te komen van "het volk". Aryans met blonde haren en blauwe ogen, naar polen, rusland en andere kanker landen.

Waarom zijn jullie grootste steden 60% shitskin in 5 jaar? Waarom zijn minder dan 10% van te totale bevolking gewild om het land te verdedigen, vergeleken met meer dan 70% in andere patriotische landen?

Het volk maakt niks meer uit als het zo slap is en zelfs tegen nationalisme is, dat het zichzelf zo erg haat en een doodswens heeft.

Aan het gemiddelde plakken is waardeloos, socializeren met andere hollanders heeft geen nut behalve hetzelfde doodspad te volgen, samen met hun.

Als jullie niet in staat zijn om dit gemiddelde los te laten, dan zijn jullie eerder diegene die een mankement hebben. Niet ik, en niet de talloze nederlanders die uit het land al zijn vertrokken.

Oke, goed, wat stel je voor dan? Behalve vluchten als een lafaard dan. Begin iets, doe iets, en wij (de rest) volgen wel.

Salie voor schijtpaal

- Ariër slaat niet op blond haar en blauwe ogen, dat is louter een (tijdsspecifiek) schoonheidsideaal binnen de Europees etnische groep

- De meeste mensen trekken juist uit Nederland wegens onethische redenen, namelijk kapitalisme en winstbejag.

- Nederlands zijn niet gekant tegen nationalisme en een stuk rechtser dan de meeste andere landen. Het is vooral dat er een duidelijk klassenstelsel is waar bepaalde sociale groepen hoofdzakelijk in de politiek, media, scholing et al. komen. Daar moet iets aan gedaan worden, maar de gemiddelde Nederlander loopt echt niet braaf achter de multicultuur. Ja, als je in een blanke middenklasse wijk woont waar deze bovengenoemde groep ook voornamelijk vandaan komt.

gewelddadige patrouilles zonder angst voor de AIVD zouden een goed begin kunnen zijn.

amsterdam.feiten.info/


kek, den haag, rotterdam en een paar andere steden volgden op. Dit heeft natuurlijk niks te maken met de witte vlucht haha.

meh, schijt aan deze draad, ik ga slapen. Veel plezier met de cucklore faggots.

Nee, dat heeft ermee te maken dat Nederland steeds minder een duidelijke arbeidersklasse heeft welke oorspronkelijk in deze wijken woonde. Hier zijn de huizenprijzen altijd het laagst geweest en toen neoliberalen eerst en linksen later het idee kregen om massaal allochtonen hierheen te halen werden deze dan ook hier geplaatst omdat dit a). goedkoop was, b). deze mensen zelf arbeiders waren en c). men geen allochtonen in de eigen wijk wilde.

Leg Nederlandse vroegere arbeiders wijken over huidige allochtonencentra in de oude steden en je ziet dit vanzelf wel.

Natuurlijk trekken mensen in Nederland naar andere locaties als er teveel allochtonen komen wonen, net als dat bv. de Industriële Revolutie voor massale verhuizingen zorgde.

Echter, als arbeider vertrek je vrijwel nooit naar het buitenland omdat dit ten eerste geld kost en je in eigen land al niet vermogend bent. Emigreren naar andere landen is altijd middenklasse, pensioen et al. gerelateerd, mogelijk met her en der een uitzondering.

Een goed begin. En wie helpen we daarmee? Krijgen we de Joden daarmee weg? Krijgen we het land weer op het goede spoor? Kunnen we met gewelddadige patrouilles onze kinderen een betere toekomst geven?

Denk na; er is veel meer nodig dan dat, jongen. Je bent vast ongerust, ik kan get begrijpen. Je woont nog hier en hebt het idee dat het allemaal verkeerd gaat. Maar help je volk eerst, en in godsnaam help jezelf. Je hebt echt een geestelijk probleem, knaap.

Succes man :^)

Blijf weg aub

Warum sprechen sie im Vollidioten Deutsch?

Halts Maul, KC-Abschaum

Kein Deutscher oder Krautchaner, nur ein deutsche Sprache Schüler. Ich kann weiss Sie, auch wenn Sie lustig schreiben.

Het heet je natuur, knaap…Een langere tijd geleden dwong deze natuur mensen om andere mensen in elkaar te slaan, omdat ze hun gezicht niet mochten. So simpel was dat vroeger.

Wat onnatuurlijk is nu de civilisatie. Dezelfde woedde heb je in je bloed zitten, maar omdat het niet naar boven mag komen, uit het zich in alcohol misbruik, drugs en andere waanzinnen.

De enige personen met geestelijke problematieken zijn mensen zoals jullie. Welke hun problemen in kroegen verzuipen, of aan medicatie zitten, of beter nog, hun hersenen kalm forceren met wiet.

Ga naar een ander land buiten het westen en je ziet wat de normale, gezonde natuur is. Zonder hoge depressie waardes voor de mensen, zonder hoog overgewicht en obesitas (70%). Dat je van je gemiddeldes spreekt, vanuit deze troon van waanzin, en het voor je eruitziet alsof het natuurlijk is, alleen omdat je leeft…en geen standaarden hebt omdat je zo achterlijk bent. Nou dat is pas waanzin.

Belgistan hier. Wie schieten we eerst? Dat is zowat de enige relevante vraag die we hier nog te stellen hebben.

#BELXIT when?

Zegt meneer die bang is gevlagd te worden door een meet bij te wonen? Verhuis terug naar tel aviv, moishe.

...

Kanker

Laten wij vooral onze Westerse civilisatie en ideeën waar onze voorvaders voor hebben gevochten maar door het toilet spoelen.
Laten wij ons vooral gedragen als beesten die met elkaar vechten in plaats van zij aan zij tegen de vijand.

Wat zegt klopt. Je moet denken op de lange termijn en de eventuele gevolgen inzien van je acties. Dat betekend niet dat we als een stel cuckolds niets moeten doen, maar ook niet dat we vol ooga booga op alles maar wat inslaan.

Voor zover ik weet hebben onze leden geen verslaving aan alcohol, geen zware medicatie die kloten met het brein of degeneraten die wiet roken.
Ons aanbod om eens naar een meeting te komen blijft staan.

Filter dat sagebom autist gewoon jezus mina.

Zijn er uberhaupt politici in NL die niet Merkels overgrote clit in de poep hebben zitten?

Er zijn genoeg hier die onvrede over de EU uiten bij de geringste brexit redpills, maar niemand in (((de media))) komt ook maar in de buurt van ARE NIGE.

Wie moet gememed worden om het vuur te doen rijzen?

Jij begrijpt weinig van de Nederlanders en onze cultuur. Je spreekt de taal ook niet goed. Ik hoop dat je snel weggaat.

oh ik begrijp nederlanders heel goed

denhaag.feiten.info/
amsterdam.feiten.info/
rotterdam.feiten.info/

nji.nl/nl/Databank/Cijfers-over-Jeugd-en-Opvoeding/Cijfers-per-onderwerp/Migrantenjeugd

terwijl de gewone Nederlander op zijn reet zit en niks doet, verandert nederland langzaam in een tweede Frankrijk

de slimmere nederlanders verdwijnen uit nederland

cbs.nl/en-gb/news/2006/21/netherlands-only-european-country-where-emigrants-outnumber-immigrants
dutchnews.nl/news/archives/2015/10/a-record-150000-people-will-leave-the-netherlands-this-year/

Zo te zien zijn de enige hollanders die een geestes ziekte hebben

Tevens haten de meeste nederlanders hun land en willen ze dat niet verdedigen

wingia.com/web/files/news/218/file/218.pdf

maar blijf maar gerust verder zeiken over durrr hurrr cultuur en hurrr durrr ideeën. Wat waardeloos blaffen met buzz words.

Ja en daarom gaat het naar de klote…het hoeft dat niet te zijn
Ja en jullie kunnen al jullie migranten weghandelen, en alle geweldadigheid/criminaliteit van hun ook nog eens verder verkopen via het VOC!
klopt, maar een verandering in jullie omgeving betekend dat geweld wellicht wel de enige oplossing kan zijn, en jullie snel moeten handelen of anders de rest van jullie nlers het land uit vluchten.

Het probleem van jullie is natuurlijk de cuck natuur. Welke onmogelijk te veranderen is. Jullie zijn losers en mislukkelingen, maar omdat er zoveel van jullie zijn, denken jullie in een popularity fallacy dat dit okay is.

Jesus, wat haat ik nederlanders. Zo'n waardeloos volk.

Laat me het uitleggen. De Nederlandse cultuur is gestoeld op de spreuk "Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg." Daarom lijkt het alsof de Nederlander nogal apathisch is. Dit is wat jij ziet. Echter duik in de geschiedenis en je ziet dat er een tijd komt dat de Nederlander er genoeg van heeft. Bijvoorbeeld de gebroeders De Witt. Of meer recentelijk de plotselinge populariteit van Pim Fortuyn. Of wat gebeurde er in Geldermalsen laatst? Er kwam geen AZC. Of dat Oekraine referendum, dat hebben we toch voor elkaar gekregen. Gaat verder niet veel mee gebeuren, maar het is wel een indicatie.

Toegegeven, Nederland gaat idd naar een tweede Frankrijk toe, maar dat is heel West-Europa. Ik zou de hoop echter nog niet opgeven, want Nederland is nog grotendeels blank en nog niet alles is verloren.

Als je de leeuw maar lang genoeg tart, zal hij uiteindelijk flink huishouden. Let maar op.

Je bedoelt het anoniemoes-masker?
Webm gerelateerd, misschien ken je de serie zelfs waaruit het komt.

Hahaha wat?

Zegt Mijnheer Neger-Pil, zou je je objectieve objectieve mening willen toelichten?


Ha, goed dat je het zegt Mijnheer Schil.
Ik daag je uit om het in persoon (ook buiten dus waar andere mensen zijn en sociaal doen) op een Medehal-bijeenkomst je constructieve boodschap te komen verkondigen.

Wat zei je daarnet van het niet buitenkomen?
Zou je niet beter zelf mensen optrommelen in plaats van Amerikanen met je mond te 'helpen'?

Je bent van plan je eigen volk te verraden?
Je zegt zelf dat er "genoeg andere mensen die hetzelfde denken" zijn, denk je werkelijk dat die in NL niet te vinden zijn?

zo je trippels weggsmijten, wat een zonde man

Wat denken jullie flikkers van die nieuwe partij, de VNL? Net als de PVV zijn ze erg anti-islam en tegen de massa-immigratie maar ze zijn blijkbar dus ook een stel vieze jodenneukers.

Oh oeps ik bedoelde 'blijkbaar' hihi

Als Zuidervriend weet ik er niet genoeg over helaas, ga ik waarschijnlijk later bekijken.

dat eeuwige "happy" face dat nlers tegen iedereen hebben. Jesus word ik er chagrijnig van. Altijd zo oppervlakkig blij. Ik doe mijn best om het tegenovergestelde gezicht te hebben als ik naar buiten ga. Het is geweldig om de glimlach naar een niet glimlach te zien gaan.

Af en toe nog wat verbaal geweld ertussen gemengd, altijd prijsloos om de nu males opeens niet meer zo blij te zien doen.

Krijg je geen kanker van jezelf?

PVV wil de verzorgingsstaat behouden door de grenzen dicht te gooien, VNL wil de grenzen open houden door de verzorgingsstaat af te schaffen.

In ieder geval, of Achmed komt er niet meer in, of hij krijgt geen geld meer en rot op naar Duitsland.

De echte oplossing is uiteraard een Victor Orban: Islamisering is tegen de grondwet.

Je klinkt als een leuwke gowzer, jong haha

Blijf jij maar lekker waar je bent hoor, en zie dat je jezelf niet ophangt indien je blank bent.

Ik denk dat het grootste probleem met de Nederlandse politiek juist het grote aantal kleine splinterpartijen is. Wij hebben veel te veel kleine kaankerpartijtjes in ons politiek systeem waardoor de stemmers verdeeld worden over steeds meer kleine partijen met elk een specifieke doelgroep ( zie 50 plus ). Als dit bij de anti-immigratie pro-nederland groep ook gebeurd komen ze misshcien helemaal niet aan de macht. Niet dat de PVV meer zijn dan een stel Jodenlikkers maar het is beter than RoodLinks of Dhimmi66


Kek


Wij zijn volgens mij ook het land met de meeste ( niet Neo-nazi degenrate ) extreemrechtse organisaties. De enige twee waar ik op dit moment op kan komen zijn PEGIDA Nederland en Zwart Front maar ik betwijfel of die actief zijn behalve het maken van Youtube videos

Ga toch lekker terug naar Argentinië met je "muh Nederland heeft geen geen cultuur" Maxima


Ga dan maar lekker naar Amerika en stoor ons niet want aan "nationalisten" zoals jij hebben wij toch niks

Als je wilt dat ik je fedora voor je tip kun je dat ook gewoon netjes vragen, Fatih

Woeps

Mooi, eindelijk een nl-vl/pol/.
Zal goed van pas komen, de komende tijd.


Wut?


If dubs we get our bicycles back.

Het is duidelijk dat jij onder het Danning-Kruger effect valt waarbij je daarbovenop de ketel verwijt dat die zwart ziet, menopausale pot.

Zowel PEGIDA Nederland als Zwart Front hebben beide dan ook behoorlijke imagoproblemen. PEGIDA is vooral kleinburgerlijk rechts dat verkoopt aan huismoeders welke liever Jan dan Fatima bij de Aldi zien. Zwart Front heeft prima media maar echt nul naamsbekendheid. Nog nooit in het nieuws voorbij zien komen ook.

Plus, men gebruikt ook wat variabele bronnen. Enerzijds Degrelle met het Rexisme en anderzijds Verdinaso bijvoorbeeld ondanks dat beide niet volledig verenigbaar zijn.

Overigens was Verdinaso (Verbond van Dietsche Nationaal Solidaristen), met het streven naar een autoritaire corporatistische staats- en maatschappijherordening, gecombineerd met antikapitalisme en -marxisme prima. Ook omdat het zich baseerde op Nederlands conservatisme en het een Dietsche Volksstaat wilde oprichten waartoe ook Vlaanderen en Luxemburgh zouden behoren.

Leiderschap is tijdens de Duitse inval van Nederland/België opgepakt, vervoerd via de zogenoemde Spooktreinen en later doodgeschoten.

Jongens, nu we het er toch over hebben, wat is het Nederlandse woord voor 'degenerate'?

...

Ontaarden / De ontaarden zijn gekomen ("wie of wat zijn goede aard verloren heeft")

Ja daar kwam ik ook op via google translate, alleen het klinkt niet zo mooi om iemand 'ontaarde' te noemen. Dan kun je hem beter een vuile kankerhomo noemen, dat klinkt al meteen een stuk mooier.

Verdorvenen?

Degenerate -> Loeder (of gewoon degeneraat)
Degeneration -> Verloedering

Ik zou ze om dat logo alleen al omleggen, wat een abominatie.

Visitor from the uk here

Where are the dutch on a referendum? I know you guys got fucked on the trade tariffs with ukraine so i imagibe theres some anti eu sentiment.

Kanker

Ja, dat is wel behoorlijk tragisch ja :')

We have voted against the EU on every referendum we were given. The Ukraine referendum decision got purposefully postponed to after your Brexit vote, and now probably nothing will be done about it. Which is good enough, because it bolsters the 61% who voted against the EU in that referendum.

Hoe zit dat nou eigenlijk? Ik dacht dat referenda per wet zo snel mogelijk behandeld moesten worden?

Komt het lekker goed uit voor Mark "Ai em tootallie, tootallie agenst referenda" Rutte dat zo spoedig mogelijk geen definitie heeft.

Klinkt goed

LOEDER

Klinkt/bekt inderdaad niet lekker.

>filter neger die loopt te zeiken dat nederanons shit zijn en hij de enige goede is omdat hij doet alsof hij Amerikaan is, hoezo mentaal gehandicapt?
Goede eerste 100 posts, jongens.


Je keuzes worden alleen in acht genomen als het ook de keuze van de overheid is, user.

Maar het rijmt wel weer op
JE MOEDER

lmao

Heb hem doorgestuurd, echt leuke image

Blijkbaar zijn de turken en marrokanen elkaar weer aan het bevechten:

politiek.tpo.nl/2016/06/28/kamervoorzitter-khadija-arib-zet-denk-hoek-vanwege-youtube-filmpjes/

en:

regio.tpo.nl/2016/06/28/bonusquote-hoe-ebru-umar-marokkaans-tuig-telefoon-werd-beroofd/

Waarnaartoe?

Er was zo'n net opgerichte site die geschild werd in de /meadhall/ draad. Het heette zoiets als: Een frisse kijk/blik. Weet iemand waar ik deze kan vinden zodat ik voortaan minder autistische draden kan maken ?

Kek. Turken weten niet hoe ze al die moderne technologie moeten gebruiken en besluiten daarom met movie maker en mooi filmpje te maken dat past bij de achterstand van hun land

NVm, ik heb hem gevonden. Beter dan Joodspeil of alle ander linkse media

frissekijk.info/

Hallo, marokkaan hier.

Waarom zijn nederlandse hoeren zulke hoeren?

Ik maak mij serieus zorgen over de toestand van een samenleving waar ieder meisje ik tegenkom wilt neuken voor een biertje en een lijntje coke.

aangezien ik niet zeker ben of je aan het shitposten bent of niet, zal ik zeggen dat het antwoord hierop ligt aan de marrokanisering van de Nederlandse jongerencultuur

Maar je moet nog steeds teruggaan Mahmoud

Bijna goed,

Het is Mohammad.

Ik kan niet begrijpen hoe je zo weinig van een neuk kan geven om de vermarokkanisering van je samenleving. Doe iets aan die joden en linkse tuig die je regeren en betuttelen en je media beheersen. Ik zit er niet mee, bij de tijd dat het je wel lukt en je land voor jezelf zou winnen; ben ik al lang terug in eigen land.

Sinds ik hier op Holla Forums ben kan ik mij alleen nog maar schamen voor de lakse houding van nederlandse kerels die geen enkele kanker geven om met wie hun dochters en zussen allemaal naar bed gaan.

>*marrokanisering van de jeugd, feminisme en seksuele liberatie

Mooie quads Moorse vriend


Ik ben van plan hier iets aan te doen, maar i9k heb op het moment geen mogelijkheid om er iets aan te doen. Mijn doel is om de politiek in te gaan of propaganda/mediaminister te worden zodat ik al die negers en homo's uit onze muziek en media kan schoppen ( zie mensen zoals Lil Kleine ) maar ik heb mijn opleiding nog niet af. Het steekt, het steekt heel erg om dit te zien gebeuren en ik zie het ook in mijn persoonlijke kring

Ik zie eigenlijk geen andere manier om de media omver te gooien dan nationalisten in de Nederlandse media te krijgen, en dan nog is het een besloten wereldje. Een revolutie waarbij men de regering opnieuw opbouwt zou het beste zijn maar dit zie ik in de westerse wereld niet gebeuren. Mensen zijn te comfortabel en wij als Holla Forums hebben nauwelijks macht


Ik geef niet alleen of die gekoekoete kerels maar ook om de vrouwen zelf. Feitelijk zijn veel vrouwen gewoon hoeren geworden zonder enige vorm van verantwoordelijkheid. Als in Marokko negers zomaar met marrokaanse vrouwen zouden neuken zou ik er net zo over denken als jij nu denkt

Nu ben ik boos en depressief godverdomme

Het is duidelijk dat je niet zo lang je hier bevindt, nieuwflikker.

mag een mens niet een meer een beetje shitposten op dit uur van de dag, oudflikker ?

Wat je zegt klopt niet. Het zijn juist merendeels de mensen die zich aan de onder- of bovenkant van de sociale ladder bevinden die zich wagen aan een migratie.

Dat is toch juist wat we ook zien met alle mensen die hierheen komen in de huidige grote migratie vanuit Afrika en Azië?

In de gehele geschiedenis zijn het juist de mensen geweest die zich mobiliteit konden veroorloven vanwege hun vermogen, of mensen die zich mobiliteit konden veroorloven vanwege elk gebrek aan vermogen en hierdoor dus een zekere vrijheid bezaten, die een verhuizing naar een compleet andere omgeving ondernamen.

Nogmaals, zogenaamde Poolse arbeiders zoals waar Wilders ons voor waarschuwde zijn wel degelijk hier aan het werk in baantjes die anders verricht hadden kunnen worden door Nederlandse werknemers.
Feit is dat er constructies bestaan waardoor mensen in Nederland zulke Oost-Europese werknemers aannemen middels een uitzendbureau dat legaal gevestigd zit in het land van herkomst.
Dit maakt het voor Nederlandse 'werkgevers' mogelijk om niet-Nederlandse werknemers in te zetten in Nederland voor een niet-Nederlands (voornamelijk Oost-Europees) loon.

Er bestaan nog wel andere gekke constructies (dankzij die geweldige EU).
Zo heeft Bol.com bijvoorbeeld een callcenter in Portugal waar ze voor hun Nederlandse werknemers voor huisvesting zorgen maar daarnaast uitbetalen in lonen naar Portugese standaarden.

Het is niet zo gek dat onze nationale eenheid op dit moment nog ver te zoeken lijkt.
Maar zoals al eerder aangegeven zijn de de Witts, Fortuyn, Van Gogh, Wilders, Teeuwen, Maassen maar ook de niet weg te vlakken Roemer allemaal tekenen aan de wand (geweest).

De groep die voornamelijk Wilders, Roemer en gek genoeg de Partij voor de Dieren op dit moment nog aan het vertegenwoordigen zijn is al zo ver om het huidige systeem in ieder geval grondig te heroverwegen en herzien al dan niet volledig te verlaten.

Daarnaast hebben we nog veel Pvda/VVD/CDA/D66-stemmers die misschien eindelijk echt een keer wakker gaan worden. Al vraag ik me dat wel af sinds ze sinds de Brexit non stop Europropaganda uitzenden op het nos journaal en nieuwsuur :(

Toch is het feit gewoon dat wij net als in 2005 weer NEE hebben kunnen stemmen richting de EU, deze keer door hun plannen te dwarsbomen die zelfs een oorlog in een Europees land veroorzaakten. Het akkoord van de EU waar wij nee tegen hebben gestemd, was een akkoord dat de zogenaamde 'Europese Integratie' in een stroomversnelling zou hebben gebracht. Naast de Turkse toetreding en het Britse vertrek is de Oekraïnse toetreding alsnog een van de belangrijkere thema's, met het oog op het zogenaamde completeren van de interne markt waar je sinds vandaag zoveel over hoort.
(1/?)

In het tweede kamer debat over de gevolgen van de Brexit kwamen naast de brexit meerdere interessante dingen voorbij. Zo zijn onze pensioenpotten straks vrijgesteld van de verplichting om zich in Nederland te vestigen en kunnen ze vertrekken naar elk EU land waar de regels omtrent hun bedrijfsgedragingen gunstiger zijn dan hier.

De manier waarop al die establishmentpoppetjes hun rol perfect speelden tegen Wilders, die als een soort eenzame held de kansel besteeg, doet denken dat het één groot toneelstukje is waar we naar zitten te kijken.

Brengt de vaderlandse corrupte pers in samenwerking met ons politiek-economisch establishment ons land op de rand van de afgrond door ons in hun naïeve voorstelling van de werkelijkheid zo op stang te jagen dat we straks echt massaal op een Indonesische Jood die met een coupe du soleil en een naar een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (direct of indirect) geld ontvangt uit Israël en wellicht zelfs voor deze staat werkt en geld ontvangt voor bepaalde diensten, niets is ondenkbaar in deze gekke wereld.

Wat mij bij Wilders altijd al niet goed viel was zijn gelul over dubbele loyaliteit met betrekking tot Turkse of Marokkaanse kamerleden met dubbele paspoorten. Tegelijkertijd hing op PVV-kantoren de Israëlische vlag naast de Nederlandse (en soms zelfs Prinsenvlag, dat dan weer wel).

Al met al is dit een nogal wazig betoogje, maar ik denk dat Nederland een van de landen is die zich juist het beste door de komende storm van slaan. Het wordt sowieso een gekke zomer maar ik heb er vertrouwen in dat de Nederlandse kiezer inziet wat voor een toneelstukje de politiek geworden is. Dat Wilders een vertrek uit de EU wel ziet zitten maakt hem voor mij geen tegenstander an sich van hoe ik zelf zou willen zien dat Nederland zijn toekomst vormgeeft.
Dat hij daarnaast het hele eurofiele establishment ontmaskert is alleen maar een pro.
We zullen dus zien wat deze patriottische lente of europese zomer gaat brengen. Maar dat het een hete zomer wordt, daar ben ik vrij zeker van. Het EK is nog niet afgelopen, Frankrijk zit met een voor onbepaalde tijd aanhoudende noodtoestand, daarnaast massale protesten vanwege een nieuwe arbeidswet, de EU is aan het vergaderen over verdere Europese integratie van de overgebleven 27 lidstaten, het referendum dat wij hadden gaat genegeerd worden net als in 2005 wat nog meer mensen weer zal doen inzien wat er allemaal aan de hand is in de wereld…

Ik denk dat als er ergens een nationaal protest kan komen waar allerlei verschillende groepen de handen ineen slaan, dat dat in Nederland is. Ik denk dat we dan ook snel klaar zijn met die 1 miljoen mensen die zich hier bevinden die op een tot nog toe ondoorzichtige wijze steeds meer onze cultuur hebben aangepast. Mevrouw Arib was ook gauw klaar toen één van die grote DENK-ers vandaag om een verplaatsing van plenaire vergaderingen vroeg vanwege Ramadanfeest of Suikerfeest. Een door media overgeslagen verhaal dat echter in de manier van reageren van mevrouw Arib goed laat zien hoe deze toneelspelers die ons land besturen toch echt wel klaar zijn met het speciale sneeuwvlokjessyndroom waar veel van deze religieus-geesteszieke mensen aan lijden.
Als Groot-Brittannië op een geweldloze en democratische wijze een vertrek uit de EU kan bewerkstelligen waarbij een ex-bankwerknemer als Nigel Farage, toch een beetje een excentrieke verschijning, in 20 jaar tijd heeft bereikt waar de EU hem al die tijd om weggewuifd en uitgelachen heeft, dan kan Nederland dat toch ook!? Misschien kunnen we terug naar de zeventiende eeuw en samen met Groot-Brittannië de wereld heroveren. Laat Frankrijk en Duitsland maar met Italië op het zuiden focussen. Laat Oost-Europa maar over aan elkaar, die kunnen zich echt wel veel beter redden dan de moffen en de fransen op dit moment met hun tikkende testosterontijdbommen.

Wij zitten juist perfect aan de rand van dit alles, en alles we er op tijd bij zijn om nu als de donder de EU te verlaten, de grenzen te sluiten en onze speciale banden met het VK aan te halen, dan staat Nederland er op langere termijn, zo'n vijf tot tien jaar, op het wereldtoneel veel beter voor dan wanneer we in dit hopeloze project blijven. Natuurlijk zullen we iets soortgelijk als dat de afgelopen dagen aan de andere kant van de Noordzee aan het gebeuren is op de beurs zien wanneer er een NEXIT plaatsvindt.
Maakt dat uit? Sinds wanneer is voor deze "linkse" pvdamensen en cda-ers en groenlinksers de economie heilig geworden tot op zo'n hoogte dat de politieke beslissingen geofferd moeten worden aan de economie die ons vervolgens leidt naar een steeds betere wereld omdat de economie steeds beter functioneert? Daar zien mensen in Nederland volgens mij echt wel doorheen, hetgeen ook ontwikkelingen op tiny-house gebied en basisinkomen heeft doen versnellen.

We zijn er klaar mee, in meerderheid, ik durf te zeggen 3/5e van het stemmende electoraat afgaande op het Oekraïne-referendum. Dat betekent dat we minimaal met 2,5 miljoen mensen binnen Nederland zijn. En dat zijn 2,5 miljoen redenen om ons niet al te veel zorgen te maken over de uiteindelijke uitkomst wanneer deze sneeuwbal (de falende EU, de islamisering en afrikanisering van Europa, een oneerlijk beleid richting eigen lidstaten (Griekenland, Italië), een oneerlijk beleid richting Rusland, een beleid dat economische crises veroorzaakt om ze daarna met steeds weer nieuwe toevallig al klaarliggende wetgeving op te lossen, een beleid dat veiligheidscrises veroorzaakt om ze daarna steeds weer met opnieuw toevallig al ontworpen veiligheidswetgeving op te lossen) een hogere snelheid begint te bereiken. En dat die sneeuwbal in de eerste helft van dit jaar, 2016 ad., zowel in grootte als in snelheid is toegenomen, lijkt mij moeilijk te ontkennen.
23 juni is daarom dan ook een historische dag, omdat deze het startsignaal is van een zomer die we in Nederland de komende eeuwen niet gauw meer zullen vergeten.

Bij Project X zeiden ze ook dat het allemaal mee zou vallen en dat was me ook wel een feestje ondanks de chaos in Haren… Ik heb het gevoel dat het establishment gewoonweg dezelfde inschattingsfout opnieuw maakt.

Neder/pol/ tegen de Joden

Mooi stukje user.

Dat dan weer wel.


0.5/10 aas.

We will take it back

t.French

You mean Gaul.
How does it feel to be so cucked that you still LARP as your Dutch overlords?

...

Je hebt op z'n minst mooie dubbeltjes

Mijn opmerking qua immigratie sloeg op Nederland, niet op de algemene situatie.

Uit de figuur blijkt dat de voornaamste redenen voor mensen om uit Nederland te emigreren neerkomt op de publieke domein (bevolkingsdichtheid, natuur, vervuiling), gekoppeld aan mentaliteit en criminaliteit.

Arbeiders, de sociale onderklasse dus, zullen niet verhuizen wegens de publieke domein en zoals de figuur ook aangeeft staan inkomen vrijwel onderdaan. Plus, als sociale onderklasse verhuis je wegens criminaliteit eerder binnenlands dan richting een ander land.

Om hier even op terug te komen; ik doelde er niet op om te shitposten, maar nu ik het teruglees kan ik wel begrijpen waarom het als aas wordt gezien.


Ik vind dat jij vaker mag posten.

Dit is 10/10 en hierbij dus ook schermgeschoten

Waarom eigenlijk niet. Nederlanders zijn altijd al kolonisatoren geweest en met de Engelsen erbij kunnen we best wat aan

ook bedankt voor de hoopvolle boodschap, ik heb de neiging nogal depressief te worden van de gang van zaken in dit land

NExit fucking when?

Flanders
Nedurland

Interesting, shows the change in society towards Islamisation of European societies. A massive change. Don’t like that one bit.

Eerlijk je nederlandse noodzaak om de onzin te stoppen . ook gewacht op deze
hello from Burgerland

Bump

Hallo Nachbarn, herzlichen Glückwunsch zum eigenen Faden.
Kennt ihr ein par Tricks wenn man als Deutscher Niederländisch lernen will?
Als jemand vom Grenzgebiet wäre das eventuell praktisch.
Nein, ich poste das nicht auf angeljüdisch, da mich sicher gunug von euch verstehen

...

Niederländisch ist ein scheiss sprache zum lernen, gramatik is völlig bekloppt. Versuch einfach mit diejenigen zu reden die es schön können, das wirkt bei jeder sprache am besten.
Das ist wie ich Deutsch gelernt habe, ich kann Deutsch sprechen wie ein Ossie, versteh sogar plattdeutsch, aber schreiben kann ich es nicht besonders gut.

Wilhelmus van Nassouwe ben ik, van Duitsen bloed,

Hé jongens, ik zat te denken. Hoe snel zouden we terug naar de gulden kunnen mochten we de euro uit stappen?

Just listen to some YT-video's 'learning Dutch' , if Dutch or German is spoken clearly on a somewhat slow-speed,
anyone on both sides could understand one-another for atleast 80% of the time.
Nearly the same goes up for Swedish/Danish imho, but mabe it's just me.


Ik vrees niet zo snel als dat we van de Gulden → Euro gingen.

Voor Jan met de pet (nationaal) zal het niet veel problemen geven, (al denk ik terug toen de Euro ingevoerd werd.)
voor de internationale handel zal het wel het nodige aan (on-nodige) problemen geven.

Alhoewel, we zijn een doorvoerland, met betrekking tot dat;
zouden we de Gulden kunnen implementeren en zo forceren
dat bedrijven/orginisaties de overstap wel moeten maken.

Maargoed ik denk dan maar even in het gemak, en dat wij samen met
CHYNA de enigste 2 laden zijn met een haven waar de (aller)-grootste container schepen naar binnen kunnen.


-Simpele analyse, of hersensplintertje/helder momentje :^)

bbc.co.uk/news/business-36642560


De BBC heeft sinds de uitslag van het referendum constant gerapporteerd hoe Londonse bankiers naar Frankfurt zouden kunnen verhuizen. Volgens mij was 't het RTL nieuws enkele dagen geleden die ook trots verkondigde hoe Engelse bedrijven zich al in Nederland gevestigd hadden.

No one is going to move to Berlin or Frankfurt.

Gr8 argument.

uk.businessinsider.com/if-brexit-happens-london-bankers-should-move-to-frankfurt-2016-6

next.ft.com/content/f00c4a58-384a-11e6-9a05-82a9b15a8ee7

bbc.co.uk/news/business-36628595

independent.co.uk/news/business/news/morgan-stanley-brexit-eu-referendum-jobs-dublin-frankfurt-a7100911.html

Here's my argument: I work in finance. Services are not like manufacturing firms: they gain almost nothing from "moving" to Frankfurt and incur an enormous amount of costs and headaches in the process. Companies like Morgan Stanley and HSBC constantly threaten to leave London, usually when they're about to get nailed for dodgy dealing. Much like the market activity on June 23rd it is nothing new and the press has in their traditional ignorance misread things.

Frankfurt hasn't even been capable of eclipsing Zurich on the GFCI, and Switzerland isn't part of the EU and didn't even adopt ameliatory trade law until 2001. The notion that Frankfurt is in the same league as the center of the financial world (London) is palpably absurd, which even the FT article you linked concedes.

Geh verdammt nochmal von meine Bier weg Junge!

Bumpertje voor zichtbaarheid.

bumping with BEAR CUM

Volgens de toevalsdetector (extentie) wel.

...

Ik wist niet dat troep uit het genetisch afvoerputje ook kon plempen.

Hoe dan ook, een Nederlander ben je i.i.g. niet.

Ik heb geen extensie en bij mij staan er ook haakjes omheen, die heeft die user er zelf omheen gezet.

Welja joh, nodig die zak hooi nog uit ook.

Natuurlijk heb ik wel de hoe en waarom vertelt, maar wat een gevoel. Geeft wat hoop aangezien de meeste meteen op tilt slaan.

En wat voor constructies zijn dat dan? Want ik heb zojuist het Handboek Loonheffingen erop nageslagen en daaruit haal ik dat het gemiddelde uitzendbureau, dan wel gemiddelde uitzendkracht, niet voldoet aan de 2e voorwaarde van de 183 dagen-regeling omdat de opdrachtgever in het werkland de materiële werkgever is, waardoor het werkland dus mag heffen wat automatisch betekend dat je WML moet betalen.

Doe je dit niet dan komt dat naar voren bij de aangifte LH en als je niet tijdig corrigeert kun je wachten op een controle.

Die constructie die je noemt van Bol.com is logisch, het werkland in dat geval is immers Portugal. Maar die van de Poolse uitzendbureaus zie ik even niet.

...

Dat geeft inderdaad een goed gevoel, heb zelf ongeveer een jaartje of twee geleden wat 'balletjes'
opgegooid, en verassend genoeg reageerden de meeste collega's, vrienden & familie van erg nuchter
tot positief & constuctief; iets wat ik niet had verwacht.

De clue is (in mijn ervaring) om te beginnen over medialeugens/monopolie's/zionisten etc,
en vrij snel openen mensen zich; en spreken vrij-uit over wat er daatwerkelijk in hun grijze massa/onderbuik omgaat.

fnv.nl/sector-en-cao/alle-sectoren/flex/nieuws/op-nederlandse-scheepswerven-werken-honderden-roemenen-voor-1-euro-bruto-per-uur/


Dat is zo gauw ik kan vinden één concreet voorbeeld van het misbruiken van EU-regelgeving om niet-Nederlanders in Nederland tegen een uiteindelijk niet-Nederlands loon aan het werk te zetten.

Hier zitten nog steeds haken en ogen aan maar ik denk te weten hoe ze dit klaren. Of, althans, denken te kunnen klaren.

Bedankt voor de informatie mijn beste.

Graag gedaan!

Ik zou eigenlijk graag mensen willen verwijzen naar wat vermakelijk materiaal dat ons kan sterken in het gebeuren met betrekking tot de EU en ons eventuele vertrek.

>youtube.com/watch?v=TYc2hQd4G6Y

Thierry Baudet die een CDA-mevrouw die vicevoorzitter is van de EU fractie van Merkel compleet voor lul zet.

Ik kan jullie aanraden om sowieso een paar Nederlandse Holla Forums-helden te zoeken/vinden/vereren. Met het vereer-aspect ben ik in zoverre serieus dat wat er dan ook gaande is in deze maalstroom van ideeën invloed heeft, dus als wij in Nederland uit de EU willen, dan moeten bepaalde mensen nationaal volksheld worden. Daar zou ieder van ons een taak voor zichzelf kunnen zien. Om die Nederlandse Farage te worden met zijn onmogelijke missie, of anders een dergelijk persoon op welke manier dan ook te ondersteunen.

De slag om het Oekraïneverdrag hebben we in ieder geval gewonnen, dus na 2005 is de stand Nederland - EU 2 - 0. We kunnen met een prachtige 3 - 0 van de EU winnen door deze te verlaten in een volksraadpleging. Zo niet mogelijk dan zouden we tot het zover is in ieder geval de Nederlandse staat en de EU en het gehele Europese integratieproces kunnen dwarsbomen met referenda over zoveel mogelijk Europees-afgedwongen wetgeving. Elke keer wanneer er zulke voor referenda vatbare wetgeving komt, zou men zo snel mogelijk de benodigde handtekeningen moeten verzamelen om zo mogelijk wekelijks een referendum te organiseren tot we klaar zijn met die EU. Het ligt allemaal in het bereik van onze democratische mogelijkheden. We kunnen werkelijk net als het VK de EU verlaten zonder een schot te hoeven lossen.

We moeten helden maken van mensen als Thierry Baudet, Theo van Gogh, Pim Fortuyn, Willem Oltmans en in het verlengde van deze figuren toch ook echt wel typisch Nederlandse figuren als Boudewijn Büch, F. Springer, Mülisch, Hermans en Reve. Om de twintigste eeuw goed te kunnen begrijpen zit je na het echt kennen van deze figuren en hun ideeën en de oorsprongen van hun ideeën wel goed. Dan kom je denk ik ook een grote hoop materiaal en denkmateriaal tegen dat wel te vergelijken valt met wat je op deze indonesische poppenschaduwspel hobbyverenigingen zoal verspreid en aangeraden ziet worden. Wanneer deze mensen in een positief daglicht voor veel Nederlanders een keer hun aandacht opeisen door wat voor rare interactie of connectie dan ook, is dat in mijn ogen een stap richting het beter begrijpen van de twintigste eeuw, de rol van Nederland daarin, en zul je makkelijker komen tot enkele conclusies die mijns inziens fundamenteel noodzakelijk zijn om tot een constructieve manier tot een zinvolle toekomstbenadering met ons land te komen.

Naast Thierry Baudet die ik net al noemde even een andere held.

youtube.com/watch?v=CfTwx_SaUx4

Willem Oltmans, een man die in de oorlog tégen de nazi's vocht, voor de oorlog nog opgevoed werd door dezelfde vrouw die Beatrix enkele manieren poogde bij te brengen, tijdens de Koude Oorlog en bijvoorbeeld rondom Nederlands-Indië op de thee bij de Sukarno's, dit allemaal als journalist.

In deze video wordt hij geinterviewd door niemand minder dan Jeroen Pauw en dat dit niet op de voorpagina of in de beschrijving of titel vermeld wordt verbaast mij niet heel erg veel. Het is namelijk op meerdere punten in de video een blamage hoe Jeroen Pauw, de huidige sterinterviewer op de late avond en dé nieuwsduider van weldenkend publieke-omroepkijkend Nederland, de welgemanierde Oltmans meerdere keren in een hele rare hoek probeert te zetten wanneer deze hem telkens van repliek en bronmateriaal blijft dienen.

Jeroen Pauw zou dan ook wat mij betreft met betrekking tot zijn functie als propagandist voor de Nederlandse staat en de enigszins betrekkelijk(e) fluïde belangen die deze staat beheersen uitgeroepen mogen worden als een tegenstander van de waarheid en eerlijke kritische onafhankelijke journalistiek (net als het overgrote merendeel van de Neerlandse journaille overigens)

Een man als Oltmans was nog eens een journalist, die zelfs in de VS mocht getuigen omdat hij weet hoe het verhaal achter het JFK gebeuren in elkaar steekt.

Ook was hij bevriend met Theo van Gogh en Pim Fortuyn, alle drie hebben ze het eerste decennium van de huidige eeuw niet overleefd. Alle drie waarschuwden ze al sinds de jaren 80 en 90 wat voor een gigantische poepstorm onze kant op zat te komen en deels al binnengehaald en aan het broeien en groeien en radicaliseren was.

DENK en Sylvana Simons en Gario en Bergman en aanverwante Antifa en black power achtige bewegingen die zich manifesteren bij allerlei koloniale uitingen zoals Sinterklaas of een protest tegen een subversieve oorlogsvoering door een politiek religieuze ideologie, klagen allen over een koloniale geest die bij een deel van de 'Nederlanders' nog zou leven.

Wij moeten echter het narratief heel duidelijk stellen;
iemand die iets-Nederlands is, is juist de kolonisator.

Een Turks-Nederlands of Marokkaans-Nederlands persoon is juist degene die bezig is met een kolonisering. Ik gebruik nu nationaliteiten om dit onderscheid te stellen maar als ik even heel duidelijk wil zijn dan kan ik het natuurlijk beter niet met nationaliteit duiden. De echte kolonisator is wat mij betreft diegene die zich eerst lid van de oemmah voelt en pas daarna wat dan ook. Daarna pas baart het onderscheid van iets-Nederlander mij.

Waarom zou je dan niet ook vol voor het Nederlanderschap willen gaan? Maar dat is een verschil dat de VS van voor creatie al kent en dat Europa en dus ook Nederland na een vijftien eeuwen lang tamelijk homogene bevolkingsopbouw nu misschien moeilijk vind om te 'accepteren' (lees: door de strot geduwd door EU, VN en Europees Hof van de Rechten van de Mens en aanverwante verdragen).
Maar zoals Fransje Timmermans het al zei in zijn prachtige speech (waar overigens iets minder aandacht voor was dan zijn traan bij de VN om MH17 die hem zijn huidige functie opleverde) (MH17, een thema dat ons ook potentieel materiaal geeft, gezien de voortdurende gevoeligheid en connectie met EU-uitbreiding richting Rusland, EU/VS-opstand in Oekraïne) diversiteit komt op elke plek op aarde of je het nou wil of niet.

Hartelijk dank voor deze informatie,
informatie waar de meesten wat mee kunnen,
en waar we met z'n allen verder mee komen.

Na dit mooie stuk, kwam er direct een naam in mij op;

Marcel Messing,

zeer neutraal, ingelezen & welbespraakt; benoemt het zoals het is,

erg nuttige informatie, vooral voor mensen die weten dat er iets gaande is; maar absoluut
geen clue hebben van hoe & wat.

Dit zou juist de 'onzekere mens' op een correcte manier (zonder bangmakerij/ge-roeptoeter)
over de streep kunnen helpen.

Mits ze er enigzins voor open staan, velen vinden het (helaas) allemaal prima zo, zolang ze hun ding nog kunnen doen.

Met de missende wetenschap; dat ook hun er straks aan moeten geloven, als het aan de globalisten zou liggen.

Bedankt voor die video's, ik had nog niet eerder van Oltmans of Messing gehoord.

Bedankt voor deze video, ik kende deze meneer Messink nog niet maar zijn verhaal is, hoewel wat meer vanuit een filosofisch-spirituele hoek, erg benadert wat de totaliteit van ons samenzijn hier ook voor een groot deel benadert. Niet dat ik een filosofisch-spirituele hoek wil diskwalificeren, integendeel, je hebt juist een rotsvaste basis op dat gebied nodig als je de rest echt op orde wilt krijgen.

Dat hij pacifisme bepleit is natuurlijk heel mooi en idealistisch en idealiter zie ik ook gebeuren dat we geweldloos de verandering kunnen bewerkstelligen die we willen bewerkstelligen, maar ik weet niet of dat uiteindelijk ook echt een mogelijkheid is in Nederland. Ik hoop ergens wel nog steeds heel erg dat dit zo is.
Maar ik ben bang dat het niet zo is. Er is in ieder geval een alternatief nieuwskanaal op youtube dat serieus te nemen valt en geen niveau van xandernieuws (/x/ gefuseerd met Holla Forums) of iets dergelijks heeft, maar gewoon echt een onafhankelijk en kritisch nieuwsmedium lijkt: youtube.com/watch?v=_W-cHN6mXeo

Hierin zien we het begin van de Nederlandse nexit gebeuren. Hoe knullig (Nederlands?) het ook lijkt, dit is het democratische begin van onze revolutie.

Een andere schrijver die je misschien nog wel kent van een jeugdboek dat je ooit gelezen hebt, is Tomas Ross.
Deze man gebruikt fictie telkens om een geweldig non-fictie-verhaal te delen met het Nederlandse volk.
Zo schreef hij ook al een roman over de hele Demmink affaire. Nederland lijkt soms wel een land dat gespecialiseerd is in het damage-controllen van onwelgevallige verhalen over machtsfiguren en machtsstructuren. Ik denk dat we op deze website ook niet moeten onderschatten hoe een grote spil Nederland nog steeds is in het wereldwijde machtsweb (en dan natuurlijk de randstad). Ik denk dat er zelfs een historische traditie van noodzaak tot damagecontrollen is in Nederland, juist omdat het zo'n complex en vrij uniek land is in de wereld en in Europa.

Anyway:
youtube.com/watch?v=kjxBdN-9uHo
Tomas Ross over de pedo's aan de top (Demmink bijvoorbeeld) in een radiouitzending
youtube.com/watch?v=4aEMW8dsYzI
Tomas Ross over de AIVD.

Ook weer iemand die bevriend was met de kringen van van Gogh etc.

Ik meende een tijd terug iets d'rvan te hebben gezien i.v.m de Pedo-verhoren.
Het kan natuurlijk zijn dat het door iemand anders gefilmt werd; op dezelfde tijd/locatie,
ik heb nu i.i.g het 'originele' kanaal toe kunnen voegen aan mijn favorieten; waarvoor (wederom) dank.


Precies mijn gedachte,
lekker nuchter, objectief. recht toe- recht aan & uiteraard roeien met de riemen die je hebt; kunnen uiteindelijk
tot zeer grote dingen leiden.
Ook wel mooi ergens dat niet iedereen even handig is voor de camera; geeft wel een eerlijk verhaal, in tegenstelling
tot de US; waarin iedereen een karakter (lijkt) te spelen zodra er een camera op ze gericht staat.

Maargoed ik dwaal af…

In Tomas Ross zijn lectuur; ga ik mij binnenkort in verdiepen, dank voor de tip!
Vraag mij al langer af; wat de werkelijke connecties omtrend 'het tegengeluid'
(naast diegenen die letterlijk monddood werden/worden gemaakt) zijn;
en hoe we deze mensen e.v.t kunnen ondersteunen met wat voor een platvorm dan ook.
Samen staan we immers sterk.

En ja, was zelf lang zeer terughoudend m.b.t het Pacifisme; meer in de trend van Actie =/= Reactie in bepaalde situaties,
(minstens met net zoveel inpact de bal terug-kaatsen) , in de loop der jaren heb ik wel geleerd dat het vuur met vuur
bestrijden is, en zeer contraproductief.

Inplaats van bijvoorbeeld met linksgekkies een dialoog aan te gaan, zie ik nu dat ze zonder of met weinig weerstand steeds
gekker gaan doen; en dat uiteindelijk zelfs de meest tollerante/liberale mens(en)/partij(en) tegen hen keert.
Misschien een apart voorbeeld; maargoed het is 1 van de vele manieren dat het gros van de mensen langzaam inziet wat voor een gekkenhuis om zich heen afspeeld.

En dan nog maar te zwijgen over het steeds maar duidelijk wordende verdeel en heers tactieken/agenda's voor de meute.

Ik neem er i.i.g nog 1, filmpje d'rin en ga me mantje opzoeken; fijn weekend alvast gewenst.

Dat is juist niet wat we zien met de huidige tsunamigratie. Dit zijn allen middenklasse schijthuiden die genoeg geld hebben om de mensensmokkelaar te betalen.

Dit is een uitermate belangrijk, maar jammergenoeg overkeken, feit. Deze noodtoestand zal, gok ik, nooit meer verheven worden en in de memoryhole gaan. Net zoals het feit dat de Corporatie van de Verenigde Staten de ware regering van de Verenigde Staten heeft onttroont tijdens hun burgeroorlog en deze status nooit is teruggedraaid dankzij John Wilkes Booth. Deze technicaliteiten zorgen ervoor dat de Franse regering alles wat zij maar wil kan uitspoken en dat de Franse bevolking geen rechten meer heeft maar privileges die ieder moment zonder pardon ontnomen kunnen worden.

Ik ben geen fan van Farage, maar je moet niet slinkse onwaarheden over hem verspreiden. Hij was een metaalhandelaar op de beurs. Je moet niet meedoen met opzettelijk deze associerende beelden oproepen met zulk fout jargon.
Neger, leer je geschiedenis. Als er iets de relatie tussen De Verenigde Provincien en Engeland kenmerkte in die tijd was het wel onuitputtelijke aggressie en verraad van de laatste naar de eerste. De enige rede waarom wij niet verder opgesplitst zijn tussen Frankrijk en Engeland is dankzij Brandenburg-Pruisen die zijn familie tegen die gierige haviken keer-op-keer beschermde. Het muh bri'ish empire is vrolijk en welwillend gebouwd op ons skelet. Vergeet nooit het Verdrag van Dover. Vertrouw nooit een Eiland Jood.
Leuke jodenmiem. Maar schijthuiden hebben een minder testosterongehalte dan een Europeaan, zelfs in onze huidige staat.

Verder ben ik het compleet eens met de essentie van je trippelpaal. Excuseer mijn mierenneukerij.

Kek.
Dit kan je echt niet verzinnen.
youtube.com/watch?v=Bf_oQvHms0g

Wat zijn deze muren van text ineens?
Dat ga ik echt niet lezen hoor.
Lezen is voor sukkels.

Schijt waarom gebruik ik niet gewoon embed.

Hurry up and depart from the EU Willem, another block needs to be removed from the tower.

Gozer wat is dit voor aids.

Nee maar wij wel van jou.

Foei, nieuwvriend. Ik attendeer je er bij deze op dat wij afstammen van /n/ en /new/, alwaar wij muren van tekst verslonden voor de lol. Wees geen mocro.

Ze probeerden het leuk met 'meer inspraak door burgers' maar vergeten gemakshalve even dat wij geen fokking Soviet Unie zijn. Ze pleiten gewoon doodleuk voor meer EU, SJW stumperts.

Ja hoor maar ik ga echt niet iemands blog lezen.
Zoals hier , wat een rare structuur.


Wat je krijgt als je zoekt naar "generatie identiteit"

In Yutube wel te verstaan.

Wanneer word alles weer normaal?
We weten allemaal waarom het zo goed gaat in Ijsland.
sorcerersscreed.com/blogs/news/on-the-icelandic-football-team-and-the-power-of-nature-and-culture

Wanneer we de mediajood verbannen en onze eigen cultuur voorop zetten.

Als je bang bent voor tekst snap ik niet wat je hier doet.

Wat ons bord altijd zo interessant maakte was dat mensen onvermoeid door puinbergen aan tekst worstelden om vervolgens de sappige details met elkander te delen.

Ga anders gewoon weer TV kijken.

Wanneer wij:

* uit de EU stappen

* joden verbannen uit ons bancaire systeem

* slaafse hulpjes van joden verbannen uit ons bancaire systeem

* joden verbannen uit onze media

* slaafse hulpjes van joden verbannen uit onze media

* het onderwijs doorlichten en al het Linkse/SJW gehalte eruit zuiveren

* onze politiek zuiveren van joden, crypto-joden, Turken/Mocros/allochtone rotzooi en Bilderberg poppetjes

* het nep-'Koningshuis' tegen de muur zetten

* allochtonen repatriëren

* Linkse 'WEG-MET-ONS' verraders in werkkampen plaatsen

* zogenaamde 'neutralen' die zich nergens in willen verdiepen maar wel hun muil over alles opentrekken lijfstraffen geven


En tot slot: bonuspunten kunnen worden verdiend voor ieder EU kopstuk dat ter dood wordt gebracht.

Zoals je ziet; Nederland wordt nooit meer de oude zonder een flinke dosis grof geweld.

Die jonge"mannen" in dat videotje zien er nogal gekloond uit - allemaal zwak stoppelpatroon, ziekefondsbrilletje, vogelnesthaar. Is dit het Europese koekoek-leger, rechtstreeks uit een Oekraïense megastal?

Als dit onze universiteitsgeneratie is van tegenwoordig ben ik toch maar wat blij dat ik geen universitaire baan ga doen

Klinkt als een goed partij programma. Mijn stem heb je.

Ik ben hier voor de tetten.

Met zoveel beta mannetjes tegenwoordig vraag je je af hoe de volgende oorlogen gevochten gaan worden.

Ik denk dat er meer bloed zal vloeien door mannelijk menstrueren dan door strijd.

Die hebben we niet.

Waarom ben je zo vroeg op op een zond vriend?
Kerkje doen?

Nee verkansie, humorloze trut.

Heb weer een goede meme voor jullie om normalen te red pillen. Fortuyn is zo in vergetelheid geraakt. Schandalig.

Dit is een reminder voor de oudere generatie en een ter attentie brenger voor de nieuwe.

Als Volkert een huurmoordenaar was, hebben ze er dan nog meer?

GOede meme.
Dat terzijde, ik vind Bosma een betere schrijver en duider dan Fortuyn.

Fortuyn was het eerste teken aan de wand dat de bevolking het multicultureel experiment zat was.

Een pionier. Die zag waar de islamisering toe zou gaan leiden.

Bosma is ook goed bezig, maar niet vergelijkbaar natuurlijk met Pim Fortuyn.

Daarnaast het feit dat Fortuyn doodgeschoten is door een linkse gek, even de alternatieve theorieën buiten beschouwing gelaten, geeft toch te denken.

En dan hebben natuurlijk nog de demonisatie door links en de Nederlandse media.

Een proces dat onverminderd door gaat als er iemand iets negatief zegt over de multikulti samenleving. Want dan ben je meteen een xenofoob en racist.

De kanker komt altijd van Links; of het nou (zand)negers zijn of kogels door je hoofd.

Wat denk je zelf?

Ach inderdaad, wat zeg ik. Ze hebben hele legers aan Linksgekkies, daar zullen er allicht wat tussen zitten die een trekker over willen halen. Als ik die blikken in die koppen af en toe zie; licht brandt maar er is niemand thuis.

Om de huidige staat van de wereld te begrijpen is een vrij grote berg kennis en wijsheid nodig. Aangezien wij helaas in een tijdperk leven waarin wijsheid niet bepaald door een groot deel van de samenleving wordt nagestreefd, is het zeer begrijpelijk dat er voor veel mensen dan ook veel moeite gepaard gaat met het proberen zin te maken van de wereld waarin zij leven. Ik moet bijvoorbeeld denken aan een televisieprogramma dat vroeger uitgezonden werd, waarvan de naam me even ontschoten is, waarin ene meneer Ursul de Geer vakantiebestemmingen van Nederlanders bezocht om vast te leggen hoe zij zich op reis gedroegen. De Nederlanders werden ter plaatse een kaart van Europa voorgehouden en vervolgens was de vraag van de presentator van het programma of de persoon in kwestie even wilde aanwijzen waar zij zich op hun vakantiebestemming bevonden op die kaart van Europa. De trieste waarheid is dat die mensen geen flauw benul hadden waar op die kaart zij zich op dat moment bevonden.

Dat verbaast mij enigszins aangezien men op den basisschool toch wel topografie geacht mag worden te hebben geleerd. Maar kennis vergaat en helemaal wanneer men die niet hoeft te gebruiken omdat het vliegtuig of de bus of trein je zonder probleem van a naar b brengt. Dat ze je altijd alleen maar van a naar b brengen zou je toch eigenlijk al genoeg moeten zeggen. Maar het kan ook best handig zijn want je hoeft verder nergens over na te denken en komt op je bestemming aan. Het nadeel is dat je dan geen kaart van je weg van a naar b hoeft te zien, omdat je er zelf niet voor verantwoordelijk bent. Ik denk dat een van de oorzaken van het verval van kennis dus ook wel gezocht kan worden in de oversimplificatie van vrij noodzakelijke aspecten van het menselijk leven. Men maakt zich in meer basale zin geen zorgen meer over reizen, want dat wordt voor ons geregeld, en men maakt zich op die manier over heel veel dingen geen echte diepe levensomvattende zorgen meer, zoals voedselvoorziening of elektriciteit of genoeg entertainment op de kijkbuis, of in het geval van Nederland zoveel goedkope drugs als je maar wilt.

Op die kijkbuis, een apparaat dat naar het schijnt en wat ik van horen zeggen heb een groot deel van de Nederlandse bevolking dagelijks urenlang toespreekt en aanzuigt en overstemd, wordt je wereldbeeld geschapen en geschaafd. Het is in zekere zin een school van het leven omdat je daar leert wat je allemaal kunt kopen en wat voor andere diensten er in de wereld buiten de televisie allemaal bestaan door middel van de commercial. Daarnaast kun je daar leren wat het nieuws is. Wanneer je dat op de Nederlandse televisie doet krijg je een zwaar verziekt wereldbeeld. Op een paar programma´s na, en dan komt zo snel eigenlijk alleen Tegenlicht bij mij op, wordt op de televisie een wereldbeeld aan je opgedragen dat de mensen die aan de touwtjes van Mark Rutte en Klaas Knot en al die andere figuren in hun pakken trekken voor jou hebben klaargestoomd en opgewarmd zodat jij dat heet opgediende voer als een willoos schaapje naar binnen slikt en morgen en overmorgen en de dag daarna denkt zoals je denkt en zolang jij al die volgende dagen weer je brokjes binnenkrijgt dan kun je er ook zeker van zijn dat het denken zoals je dat hebt door jouw slavenmeesters gevormd is. Ben je wel jezelf? Wie ben jij? Zonder die televisie en al die troep die in je hoofd gestopt is? Is het er nog wel weer uit te halen of heb je te maken met schade die je niet meer ongedaan kunt maken?

De televisie bestaat in ieder geval om er voor te zorgen dat jij vooral geen kennis opdoet. In plaats daarvan heb je meer te maken met het opdoen van 'feiten'. Het feit dat ik hier spreek van 'feiten' in plaats van feiten is een onderscheid dat ik zou willen onderbouwen. Wanneer de televisie jou bijvoorbeeld bij het televisiejournaal om acht uur 's avonds ongeveer twintig minuten uitlegt wat er zoal aan de hand is op de aardbol en in ons land en in ons continent, en wat het weer vandaag en morgen en de rest van de week is, krijg je vanalles te horen. Je krijgt een verhaaltje over Syrië waar het liefst ook nog wat met getallen gestrooid wordt en Assad de slechterik is die door vrijheidsstrijders wordt bestreden. Of over de kwaadaardige Islamitische Staat die in datzelfde land waar Bashar Al-Assad de grondwettelijk democratisch juist verlopen procedures volgde en als president werd gekozen allerlei onmetelijke gruwelijkheden uithalen. Of over Russen die in Syrië Assad helpen tijdens het bombarderen van terroristen en daarbij allemaal onschuldige vrijheidsstrijders bombarderen.

Je krijgt een verhaaltje te horen over de Europese Unie en wat daar zoal allemaal aan de hand is. Sinds het Oekraïne-referendum en het referendum van Groot-Brittannië hebben de o zo pluriforme Nederlandse media zich in dit opzicht grotedeels helemaal ontmaskerd. Het NOS-journaal dat van ons geld gemaakt wordt heeft zich opgeworpen als trouwe verdediger van de Europese Unie. Als de nieuwslezers daar zich niet ongemakkelijk voelen bij de frames die ze dagelijks verkopen dan lijkt het me dat die mensen van enige menselijke ziel verstoken zijn. De meeste mensen kennen alleen enkele 'feiten' uit de frames die het NOS-journaal en andere programma's telkens maken. Daarom kennen mensen allemaal Jeroen van Dijsselbloem wel. Hij is minister van financiën en vaak op televisie te zien in die hoedanigheid. Dat raakt mensen vrij direct, denken ze, want financiën, en Jeroen mag daarom telkens de mensen even toespreken hoe ze moeten denken over de kredietcrisis, de hypotheekcrisis, de bankencrisis, de eurocrisis, de Griekse crisis, de Cyprus crisis en nu ook de nasleep van het referendum aan de andere kant van het kanaal. Zo hebben we allemaal figuren die allemaal van die functies vervullen om mensen bepaalde frames bij te brengen, verstoken van 'feiten'. Dat de informatie die mensen als feiten aannemen in deze voorverpakte frames 'feiten' zijn lijkt me dan ook duidelijk.

Het NOS-journaal zit hierbij ook nog aan de onderkant van de voedselketen, zij zijn het doorgeefluik aan het volk, van 'het volk'. Boven het NOS-journaal staat natuurlijk eerst nog een keten van journalistieke publicaties die allen steeds hoger in aanzien staan en door steeds hoger in aanzien staande mensen gelezen worden. Deze hele pluriforme trap van publicaties wordt echter dagelijks in allerlei hoedanigheden getreden door figuren zoals publieke relaties personages. Deze mensen overleggen dagelijks met journalisten hoe ze een persoon tegemoet moeten treden wanneer ze als journalist gaan journailleren met diegene. Naast dit enigszins begrijpelijk feit, is het ook nog eens een feit dat een overgroot deel van de Nederlandse journalisten een terugkerende extra betaling ontvangen van de AIVD en de MIVD. Vooral figuren in het financieel en economisch nieuws, het buitenlandse nieuws en het reisnieuws zijn geliefd bij deze organisaties, omdat zij zonder enige verbazing of argwaan te wekken overal op de wereld kunnen opduiken.

Ik hoop dat enige oplettende lezers zien dat ik wat feiten noem en dat ik in de vorige alinea heb aangetoond dat wat het NOS-journaal doet een soapserie van de werkelijkheid maken is, dus met 'feiten' strooien. Er is een minister van financiën en hij heet Jeroen van Dijsselbloem en hij ziet er zo uit en zo praat hij en hij heeft ook nog wat te zeggen en oja omdat Jeroen van Dijsselbloem geluk had is hij ook baas van de 'Eurogroep' dus luister en kijk ook nog even hoe hij naast zijn commentaar op nederlandse zaken vanuit de blik van een nederlandse minister van financiën commentaar op europese en globale zaken geeft vanuit zijn blik van een ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Sorry voor mijn overdreven gebruik van vraagteken, maar elk vraagteken staat voor een dag dat ik mij afgevraagd heb wat deze zogenaamde Europeanen zich voor een idee in hun hoofd hebben laten postvatten. Het lijkt mij evident dat wat zij in hun Brusselse Bubbel doen, op geen enkele manier vertegenwoordigt wat in het belang van een gemiddelde Nederlander of Brit of Belg of Luxemburger (oke zij misschien wel) Fransman, Spanjaard, Portugees, Italiaan, Griek en Oostenrijker is. En hoewel het misschien lijkt alsof het voor de Midden- en Oost-Europeanen wel een geweldige uitkomst is gebleken aangezien zij nu dankzij hun EU-lidmaatschap allerlei verworvenheden hebben, vooral zakken geld van ons die corrupte lui daar aan de macht houden om die macht stap bij stap over te dragen aan de EU zonder dat het te veel opvalt, is dat niet iets wat in het belang van de gemiddelde Midden- of Oost-Europeaan. We zitten straks allemaal, met z'n vijfhonderdmiljoenen, in hetzelfde schuitje van een vanuit de Brusselse Bubbel bestuurd Europees continent. Die Brusselse Bubbel wordt bewoond door ongekozen Eurocraten, een ongekozen EU-president, een ongekozen EC-president, een ongekozen ECB-president, een gekozen EU-parlement dat alleen de macht heeft om een wet of amendement te aanvaarden of weg te stemmen en dus niet het recht heeft van het indienen van wetten, dit doet alleen de ongekozen commissie, en een vijftigduizend andere figuren die meer verdienen dan Rutte, voor de EU. Daarnaast is er nog een gigantische hoeveelheid lobbyisten die al die figuren proberen te bewerken om hun bedrijf en sector te bevoordelen en bevooroordelen. Maar maak je geen zorgen, want dat die EU al door bevooroordeelde en bevoordelende mensen geleid wordt is, u raadt het al, evident.

Het is dus één zieke en vergiftigde concentratie van mensen, waar men waarschijnlijk vanwege al het gestrooi met geld binnen de kortste keren het Euvirus opvat. Om deze hele zwarte grap nog leuker te maken, komen er ook dagelijks honderden zo niet duizenden journalisten in Brussel. Deze mensen komen samen in ruimtes waar het Israëlische ministerie van Defensie nog jaloers op zou zijn, om 'de waarheid' aan te horen en daarna perfect door te kunnen geven aan het volk. Maar waar men in Israëlische ruimtes, of bijvoorbeeld Amerikaanse tijdens Desert Storm twee, nog wel eens een kritische vraag plachtte te stellen, blijft die kritische vraag in de Europese Unie vaak uit tot wanneer de officiële en belangrijke figuren weer van de microfoon verwijderd zijn. Wanneer men een kritische noot aanstipt in een vraag kan men overigens meestal een snauwend antwoord verwachten waarna een bewindsvoerder weer verdwijnt van het podium. Gevolgd door een applauderend publiek van journalisten. De poep waar we in zitten is zo onmetelijk diep dat ik er echt weinig hoop op heb dat we van ook nog maar enige traditionele pijlers van de democratie nog echt kunnen vertrouwen. Ons justitieel apparaat is door en door ziek en bevolkt door pedoseksuelen, onze politiemacht is deels incompetent en geleid door pedoseksuelen, onze politici zijn in ieder geval incompetent en ik kan me voorstellen dat een Opstelten zijn snaak ook wel eens aan een minderjarig jongentje of meisje heeft afgeveegd. Het is bijna om wanhopig van te worden.

Kennis, daar gaat het uiteindelijk om. Je hoeft niet te weten van Demmink en alle corruptie, je hoeft niet te weten dat bijna alle journalisten van enige naam voor de AIVD en MIVD werken, je hoeft niet te weten dat we dagelijks verneukt worden door nationale en internationale figuren met meer macht dan onze lachwekkende democratie, maar het helpt allemaal wel heel erg om bij de uiteindelijke conclusie te komen dat we van onze huidige machtsstructuur af moeten. Maar hoe gaan we dat aanpakken? Het toch uit het alternatieve (ook al ((tmg)) ) geenstijl voortgekomen Oekraïne-referendum heeft de boel flink opgeschud. Powned was toch een nogal disruptief maar ook kritisch medium! Maar beiden bereikten uiteindelijk weinig tot nog toe. Beiden lijken heel erg binnen een van bovenaf vastgelegde toegestane marge te opereren. Een beetje zoals Geert Wilders. Die zegt in de ogen van sommigen wel dingen die veel te ver gaan, maar meer doet hij tot nu toe ook niet. De andere politici hebben geen reactie op hem. Ze kunnen niet met hem meegaan in zijn taalgebruik en manier van doen. Ze kunnen niet met hem meepraten over veel onderwerpen. En hij niet met hen. Er is geen echte dialoog dus we leren nooit echt wat Wilders verder allemaal vindt en weet.

Als er iets is wat ik wel zou willen weten is dat hoeveel de Israeli's maandelijks bijschrijven op zijn rekening in Zürich. Dan kom ik toch nog uit bij kennis. Hoe kom je aan bepaalde kennis? Ik weet wel wat ik zwart op wit zou willen hebben want ik kan gewoon niet meer ontzien wat voor een poppenspelfiguur of toneelspeler Wilders eigenlijk is in het schouwspel van (('wij')) vs. Islam. Het is niet dat ik geen schijthekel heb aan die achterlijke Islam, maar ik heb liever wij tegen die achterlijke islam dan ((wij)).

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

NO MORE FUCKING COUNTRY GENERALS

Why not?

it clutters up the goddamn board with multiple individual regional threads, sliding other topics and dividing the userbase into their own little containment threads. Even worse, country generals end up turning into massive fucking circlejerks. We've already got brit/pol/, deutsch/pol/, nord/pol/, aus/pol/, france/pol/ and probably some more I'm forgetting.

Isn't it useful when there are hubs for groups of people for those countries to come together and take a better look at their own histories and their own conspiracies that have happened?

Oh look, it's the spammy mod who allows rampant Trump spam and frantically keeps deleting Evalion threads.

How are you doing therealmoonman? Shit volunteer.

Gas yourself you fucking princess. This isn't your place, we are Holla Forums.


Don't bother, he's one of the compromised staff.

The only division here is wether it's frieten or patat.
Not that much of a biggie since we all know frieten is the correct term and patat is a term for potatoes.

"Friet" is a term for fried food.
Aardappel = potato, zuiderbuur. Patat is pic related

Seems like you're correct.
Kanker joden moderatie

Lijkt mij dat dit een oeroude versie van hetzelfde is mijn vriend.

Wellicht moet je eerst kijken naar de historie van het woord voordat je iets bestempelt als oeroud.

He's clearly banned in that image.

Dat is wat de kathedraal je voor houdt!
We weten allemaal dat de Europeaan eerst was in Amerika, wat wil zeggen dat de aardappel in ons bloed geheugen stond ingegrift.

What is it with you swamp germans and those wool caps?

It's a culture thing. UNOX is one of the few products that still labels itself as a "pure dutch brand". Combined with humoristic commercials, and okay-ish products we dutchies like the company.

plus the wool caps are free, and dutchies are even more jewy than jews for free stuff

Neat, thanks for the explanation

ah ik herinner me nog soep van Unox

t. een Belg

Hun kipragout heeft tegenwoording blokken kip met het formaat van Groot-Nederland, da's niet oke.

????????
twitter.com/TheSofiaGlobe/status/749999268962799616

NEXIT NEXT

That faggot mod is at it again.

MODS ARE COMPROMISED

MODS ARE COMPROMISED

MODS ARE COMPROMISED

MODS ARE COMPROMISED

MODS ARE COMPROMISED

...

HILVERSUM IS SUFFERING RAMADAN TERROR 30 JUNE 2016

Machtig stuk.

Wat vind Neder eigenlijk van vrouwen in de beweging?
Leuke extra?
Van levensbelang?
Niet nodig?
Buiten houden?

Welke beweging?
Dat is voor ieder voor zichzelf om te bepalen maar het lijkt mij dat er geen onderscheid hoeft te zijn tussen mannen en vrouwen wat betreft het bediscussiëren van politiek. In principe maak je je hier niet kenbaar als zijnde vrouw of man, dus hoeft dit biologische onderscheid geen verschil te maken in het anonieme discussiëren dat wij hier doen lijkt me.

Your doom is already within sight when your daughter is learning politics


Dat onderscheid is er voor een reden.

Rutte is weer es bezig blijkbaar

"Brexit lijkt een spel geworden"

telegraaf.nl/binnenland/26143300/RutteBrexit_lijkt_een_spel__.html

rtlnieuws.nl/buitenland/rutte-brexit-geen-spel-verschrikkelijk

Wat voor mij zeer grappig is aan dit incluis die statements van Samson en Roemer is dat zij denken dat ze de NEXIT nog kunnen stoppen terwijl de polls wijzen op een meerderheid van de PVV in de kamer volgend jaar die voor een NEXIT- referendum zal besluiten

In principe ben ik het met je eens wanneer we over een offline situatie praten, maar zoals we nu praten is het anoniem en dus onbegonnen werk om dat onderscheid te wensen en handhaven.

Uiteraard komt die nexit er wel, daar gaan wij toch vanuit deze anonieme sfeer de komende maanden middels memetische magie voor zorgen lijkt me.

ATENTIE
Ik maak een compilatie van Geenstijl die aangevallen word door antifa en zandnegers. Post alle video's die je kent!

Welke peilingen laten een meerderheid PVV zien? Lijkt me interessant.

hallo negertjes
ik ben een pool dat al 7 jaar in nederland woont
wat vinden jullie hiervan? :^)

Verbeter je grammatica en verwijder kebab, dan vind ik het best.

Op internet maken grammatica en spelling mij meestal weinig uit.
Al mee bezig.

verkeerd plaatje

Hallo meneer de pool. Wist u dat onze landen al meer dan duizend jaar vriendschappelijke banden onderhouden? Ik raad u het boek 1000 jaar Polen en Nederland aan. Verder wat de vorige poster ook zei

Dit. Ik wil de linkse tranen kunnen proeven.

Neem ook powned mee in je compilatie

Mailen met VVD, PvdA, D66 en GroenLinks over hun gokspel met uw pensioengeld
geenstijl.nl/mt/archieven/2016/07/wat_zijn_ze_denkende.html

WTF. PvdA, VVD en D66 willen achteraf uitleg over pensioenrichtlijn waar ze al mee ingestemd hebben
geenstijl.nl/mt/archieven/2016/07/totaal_idioot_dit.html

Den Haag maakt haast om uw pensioen te EUficeren
geenstijl.nl/mt/archieven/2016/07/alweer_een_pensioentopic.html

GSTV. Partijen in paniek over pensioen-perikelen
geenstijl.nl/mt/archieven/2016/07/potverteren_en_dan_snel_weglopen.html


VRIENDELIJK HERINNERING DAT ONZE POLITIEK DE NEDERLANDSE PENSIOENPOT HEEFT OVERHANDIGD AAN DE EU

OP DEZE WIJZE KUNNEN ZIJ ONS GIJZELEN

NIEMAND DIE NOG OP EEN NEXIT DURFT TE STEMMEN WANNEER ONS PENSIOEN IN HANDEN VAN DE EU IS

LANDVERRAAD

LANDVERRAAD

LANDVERRAAD

LANDVERRAAD