New let's' get a tinder date edition

Bentley Anderson
Bentley Anderson

new

let's' get a tinder date edition

All urls found in this thread:

pixiv.net/member_illust.php?id=10751527
youtube.com/watch?v=mO99TOL-NWE
youtube.com/watch?v=Ox5pfJPRt7o
youtube.com/watch?v=L0MK7qz13bU
youtube.com/watch?v=IasKqCQYIrg
youtube.com/watch?v=v525UGbA448
youtube.com/watch?v=0BwpEW7JS14
youtube.com/watch?v=Jj4nJ1YEAp4
youtube.com/watch?v=TJMelsJukC0
youtube.com/watch?v=4X5sQgKTnn0
youtube.com/watch?v=MOm17yw__6U
youtube.com/watch?v=ebBjGp7QOGc

Julian Garcia
Julian Garcia

you're supposed to "nu"

Ian Hall
Ian Hall

Weak.

Ah, yeah, shame.

Samuel Ross
Samuel Ross

I decided to throw around $1000 into it. We'll see how it goes. I'm not expecting much, but it's actually a lot of fun checking up on it a few times a day.

Eh, I expected worse. Slightly disappointed even.

Tbh I just select one of the premade runepage things everytime. Really cba with it.

Watching my posts you perv

Christopher Ward
Christopher Ward

i later found their breeding areas

it was not wear i thought at all

god i hope that never happens again

it was so bad that like i would have my bottle of wine on the ground and they would crawl up it

Jonathan Parker
Jonathan Parker

I was just scrolling along, then I saw Elf, and then I saw the beautiful texturing on her tights and it's a really well drawn image.

Brayden Allen
Brayden Allen

where*

Camden Scott
Camden Scott

TP-dono did not reply

Jason Howard
Jason Howard

Why don't you just clean shit up man? :^)

Surely Subtle is free for you.

I literally said it was just a bitch peeing tho

Anthony Ramirez
Anthony Ramirez

not just staring at the exchange to short-sell and grow your portfolio

Benjamin Richardson
Benjamin Richardson

I just liked like 25 chicks on Tinder.
Now we wait.

Nathan Baker
Nathan Baker

that shit does suck. i've dealt with that in the past. when you have pets it does make it harder to deal with them.

nah. not at all.

Alexander James
Alexander James

I like to get matches then never do anything with them

Brayden Rivera
Brayden Rivera

i don't think so

basically my decision of what to wear in the morning is

like i won't wear black on black

i wish i had the courage to do that

i mean i have a few grand

but i am not confident in a few grand

if i had 10 grand, sure i would play

thaaaats not OG zelda

that's actual probably not a bad gig

except dealing with late night drunks (if you sell booze)

i love my citgo guy

Adrian Gutierrez
Adrian Gutierrez

My options with Subtle are pretty limited.
He's not all that fun.

Joshua Parker
Joshua Parker

Oh golly. A cute black guy just liked me on Tinder.

Mason King
Mason King

Swipe right till you're out of likes
Clean up your matches
How 2 Tinder

Naturally

I thought you'd use the opportunity to post something better than a bitch peeing.

Levi Taylor
Levi Taylor

I got one and all she said was for me to follow her on Snapchat.
I don't have one though.

Thomas Hughes
Thomas Hughes

I have the original on a ROM, but I have a USB controller that's molded after a NES controller so I could play that later.

Camden Williams
Camden Williams

i have since of course

saying that that was a wake up call is an understatement

although, they actually liked chasing them around

who knows maybe it was better for them

Samuel Adams
Samuel Adams

A snapchat? Me neither. I don't understand why it's so big.

Logan Cox
Logan Cox

HIt post too soon.

But yeah, it's a small town so I doubt I'll have issues.

Easton Sanchez
Easton Sanchez

i haven't played any zelda after the nes ones

Nicholas Collins
Nicholas Collins

Snapchat is pretty gud tho

If I wasn't a poor student, I'd probably throw in that kinda money too.

I'll fap and head to sleep mate, enjoy your friday.

Brody White
Brody White

probably a LOT of down time

Christopher Stewart
Christopher Stewart

I dread being on any sort of social media cuz I dont want to face my own insignificance.
I can see the appeal of snapchat, though.

Connor Thompson
Connor Thompson

You should try the N64 ones.
Tons of fun.

Maybe. But I don't want to be lazy on the job.

Andrew Phillips
Andrew Phillips

lmao ohhhhkay.

I just don't get it.

Ian Taylor
Ian Taylor

i was too into genesis when people were snes

i'm sure there's stocking and such

bj's in the stock room

etc

Lucas Bell
Lucas Bell

Oh, I see.

Neither am I though.

Ehh? Well, here's a picture of Asuna getting stabbed in her wrist and ankle with a pole up her vagina after being fucked 27 times.

:^)

Good boy.
How much did it cost to get rid of them?

Nathan Brown
Nathan Brown

I never got to play the Genesis much.

And you never get your honey where you make your money.

Blake Stewart
Blake Stewart

And you never get your honey where you make your money.

Words to live by.

Connor Rivera
Connor Rivera

How are your options with me even remotely more limited than what you can do with Wish?

Levi Price
Levi Price

I wish there was a singular form of social media tbh.
all these different platforms is really tiring.

Julian Kelly
Julian Kelly

i donno probably 100 bucks in traps

why are you being a lesbian

oh my the lewdness ;;

Robert King
Robert King

That's what real life networking is for.

Michael Sullivan
Michael Sullivan

good rule of thumb

i sure did

was a sonic head for sho

Jose Martinez
Jose Martinez

That's a sheath not a pole !

Nathan Jones
Nathan Jones

yo the sonic and knuckles thing on top to get all the bonus stages was pretty neat.

William Harris
William Harris

I recently got Sonic Mania and it's a very fun throw back to the old Sonic games.

Wyatt Edwards
Wyatt Edwards

someone gibbe a ltc real quick

Jackson Cook
Jackson Cook

im here for TP night

Caleb Robinson
Caleb Robinson

i even beat that sonic pinball game lol

Chase Price
Chase Price

BD my N

Xavier Hernandez
Xavier Hernandez

let's do a tc

Christopher Phillips
Christopher Phillips

when knuckles came out i literally came for the first time

Luke Gray
Luke Gray

lmao

Jason Parker
Jason Parker

That's...it?

Yeah but I didn't know that yet, I could've at least tried but now you ruined it.

Because I already know what you're gonna say yes or no to.

Asher Rivera
Asher Rivera

Shit, stay woke lol.

Logan Hall
Logan Hall

is that why you're an owlfucker

huh?

Adrian Watson
Adrian Watson

Fucking Spinball?
That game was rad.

Nicholas Lewis
Nicholas Lewis

don't get me started on tails

Wyatt Carter
Wyatt Carter

yeah like i don't want my hoodie, khakis and tee to be the same colour

it's a pretty simple life

Daniel Smith
Daniel Smith

crazy frustrating in the later levels

Hudson Kelly
Hudson Kelly

TP don't talk about knuckles like that, don't you know enchilada's have four headed penises

Christian Allen
Christian Allen

Oh damn, that's not that bad.
My buddy has to get an exterminator called in.

Why did you even look at it? I described it to lewds :^)

Oh, my bad. I just described it from looking at the thumbnail~

Oh, pretend Subtle is me then :^)

Jeremiah White
Jeremiah White

I had the PS2 collection disk.
Had all the old games. Even the ones on Game Gear.

Isaac Jackson
Isaac Jackson

i don't fuck owls

geez

Leo Bailey
Leo Bailey

We’ve done them all before so they’re still options, that’s not a great argument
Plus your sleep schedule is too wack for me, I played all my games about 8 hours ago

Chase Torres
Chase Torres

This shit.

Justin Phillips
Justin Phillips

no but if it was a hot, gooey enchilada you'd be all over that

Aiden Perry
Aiden Perry

mm enchilada sauce.

Gabriel Baker
Gabriel Baker

because i thought it might be nasty

and it was

why do you have those ;;

yeah i got into ps2 for a bit too but i was borrowing the system

waverunner all day every day

an echidna

don't be racist dude

Levi Collins
Levi Collins

Sonic Underground

Sonic Undergroooound!

Ryder Reyes
Ryder Reyes

those are some MEATY tear sounds

Jackson Morgan
Jackson Morgan

My computer is good enough to emulate so I might get a PS2 USB controller and play old games that way.

Angel Reyes
Angel Reyes

You should prolly drop khakis though.

You don't want that, trust me.

But what if I don't wanna play games, what if I wanna do something new ?

Josiah Jackson
Josiah Jackson

Gay as shit, but fucking jamming.

Sebastian Cruz
Sebastian Cruz

Nothing, nothing.
That just struck me as a "no duh" kinda statement, is all.

Jason Robinson
Jason Robinson

go for it

i know i have a nes and a genesis boxed away somewhere at my parents

dude i had the power pad for nes

wonder if that shit still doesn't work

Asher Bell
Asher Bell

So was yours though. Just how the net works.

Brandon Hughes
Brandon Hughes

i love khakis

they're so comfortable

i have jeans i could wear

but i prefer superiour khakis

Jaxson Lee
Jaxson Lee

Send it to me if it doesn't.
I might be able to repair it.

Gabriel Cruz
Gabriel Cruz

Then I’m open to that ☺️

David Scott
David Scott

if you want to cleanse your ears of the vocals with something made by someone who worked on the sonic music team, then did a lot of some of their own stuff, i can't recommend this one enough

Justin Thompson
Justin Thompson

we had it at my dad's condo

and his downstairs neighbour would like call the housing board on us

cause like all the running and jumping

Kayden King
Kayden King

Early game addons were awkward.

Henry Brooks
Henry Brooks

I have a lot of porn favourited on pixiv :^(
Sorry...

You'd be talking to him, no me, so.

Ryder Adams
Ryder Adams

Ah well, whatever you feel good in man..

Are you sure? You straight up rejected my last idea without even thinking about it.

I don't think he'd like that either.

Jose Campbell
Jose Campbell

saves artwork of Kisaragi
not interested in the real thing

Juan Long
Juan Long

no like with the power pad

you really had to lay into the pad circles

so like there was some really emphatic jumping going on

girl on girl?

Joseph White
Joseph White

What? That film?

Zachary Powell
Zachary Powell

Wouldn't you rather use one of these wonders?

Ryder Walker
Ryder Walker

are you really judging me on my larry david steez?

damn echo sorry for not being posh enough

Noah Gutierrez
Noah Gutierrez

fuck no

the pad makes it

Grayson Hernandez
Grayson Hernandez

No, the, uh...back in the UK...

Logan Richardson
Logan Richardson

I was being sincere ;;
If you like it go with it.

Cooper Cox
Cooper Cox

why worry about what to wear

it's so stupid

keep it simple

yet classy

Alexander Martin
Alexander Martin

erio is finally playing good games instead of shitty trash indie games, im so proud of them

William Hill
William Hill

Bruh.. maybe in a few years

Adam Wright
Adam Wright

Why not? :^)

Well yeah, her stats are shit.

As long as there's a cute girl in it I don't judge :^)

Parker Green
Parker Green

And khakis are the way to do that

Carter Wilson
Carter Wilson

Zzz
I wish phone got rid of gps on exif

Brayden Taylor
Brayden Taylor

Watch me keep it simple yet classy with this neat monster cap, band shirt and a pair of vans

Hunter Butler
Hunter Butler

oh sorry bro

i always assume sarcasm

it is a real problem

<4

Zachary Perry
Zachary Perry

I got a tinder date after having it for two days

saw the guy for a month and realized i didnt wanna date anyone

i always know that but i forget sometimes

Xavier Kelly
Xavier Kelly

nice

Jayden Gray
Jayden Gray

are you more sexually attracted to girls than boys?

Colton Perez
Colton Perez

Neaaah, I'm already over that idea, I wanted to try it because I never did before. I already have now and it was pretty disappointing.

Because then I'd get to talk to him like...never.
almost.

Sebastian Ramirez
Sebastian Ramirez

it depends on how young they are for wish

Austin Robinson
Austin Robinson

Cuteness stat is maxed out

Isaiah Lopez
Isaiah Lopez

2D yeah, 3D no :^)

Ah yes I love sending cute boats to their death too

James Richardson
James Richardson

Are Echo and Subtle talking about Anal?

Angel Thompson
Angel Thompson

on a very real tip

what happened to you

where you are sexually attracted to 2d girls

but not 3d

no offense

like i can't even

Levi Jackson
Levi Jackson

I was wondering the same thing, and while following the conversation I completely forgot that he was dating you. Now that you're back in the mix this is quite the twist.

Lincoln Lopez
Lincoln Lopez

TP if i didnt dislike you id probably kiss you

that doesnt really make any sense when i read it but im sure you got it

Gavin Sanders
Gavin Sanders

it wasn't meant for you

calm your pussy

Aiden Stewart
Aiden Stewart

You just didn’t go to Vegas

Michael Perez
Michael Perez

i wasnt saying u were replying to me
just making a note u big stinker

Dylan Ortiz
Dylan Ortiz

and you dislike me?

i thought we hugged

Wyatt Jackson
Wyatt Jackson

i don't really like u no
u have some redeeming qualities but
bad outweighs the good in this situation

Eli Allen
Eli Allen

Well, yeah, I know.. you just posted a cute girl getting cut and impaled :3

Blake Nelson
Blake Nelson

Shit dude do you like me

Aiden Cook
Aiden Cook

Aw shit...ignore dis

You've been to Vegas ?

Owen Clark
Owen Clark

remind me who you are

Nathaniel Wood
Nathaniel Wood

i understand

sometimes i don't care for how you emote and pretend cute

Nicholas Walker
Nicholas Walker

Nah ^^’
Have done Amsterdam though, and London can’t be far off

Adam Howard
Adam Howard

echo and subtle met and did not fuck

do not sexualize

Tyler Clark
Tyler Clark

Shit.
Lloyd.

Juan Russell
Juan Russell

God bless

Gabriel Richardson
Gabriel Richardson

I'm pretty fucked up lmao.

Asuna
cute girl

:thinking:

Zachary White
Zachary White

I'm TIRED of this Whirrlod

Angel Gutierrez
Angel Gutierrez

wait no

I;m FED UP with this Whirrlod, now it's a the room reference and me expressing how sick i am of earthchan and tidepods

James Perez
James Perez

i believe it

like you're here

i don't think i'm that fucked up

well

i am here too i guess

dude like is this place hell?

Andrew Sanchez
Andrew Sanchez

we all have our faults :p

Jacob Nguyen
Jacob Nguyen

Cute enough for you to hit save..

Logan Harris
Logan Harris

hey at least i don't

name

change

Wyatt Gonzalez
Wyatt Gonzalez

Flood (of good shit) detected

Dylan Parker
Dylan Parker

i was on mobile i couldnt see your email

i dunno
mostly dislike but not enough to be angry at
more just slight distaste/annoyance

Lincoln Gutierrez
Lincoln Gutierrez

its bc im lazy on mobile
either i use a browser that saves my trip or i use a cozy app that requires me to retype my name every time

Christian Martinez
Christian Martinez

Rip

Owen Stewart
Owen Stewart

oh you fully admit you're BC now?

that's all you had to say nigga

John Johnson
John Johnson

I hit save just because Asuna's getting what she deserves tbdesu.

Gavin Green
Gavin Green

Yeah, it's autism hell.

I just clicked a * icon :^)

Angel Gonzalez
Angel Gonzalez

sorry lloyd
maybe i just need to be warmed up to you i dunno

what do u think about me ?

Nicholas Carter
Nicholas Carter

What is wrong with being more attracted to 2d girls than 3d girls?
3d girls are flawed to hell. You never felt disgusted after beating it to real life porn?
I am more surprised by the 3d guys > 3d girls

I imagine not, I already know how much I blew here, I imagine it would be about three times as bad in London. Maybe one day I guess.
Not any time soon though.

Kayden Roberts
Kayden Roberts

it's better than therapy

this is dope

Oliver Martin
Oliver Martin

did you really think i wasnt BC this whole time ?

Sebastian Ramirez
Sebastian Ramirez

no i thought you were BC the whole time you denied it you idiot

why are you insufferable

Josiah Hall
Josiah Hall

who cares what some crunchy vegetable thinks anyways

Nolan Taylor
Nolan Taylor

huh

Elijah Gutierrez
Elijah Gutierrez

I think you just want to be free.
Or maybe I just see that in myself.

Whole album was dope.

Levi Roberts
Levi Roberts

free from ?

Brandon Morales
Brandon Morales

dang its been 2 years since i saw dg
so much has changed
including my disinterest in dg

Xavier Lee
Xavier Lee

sometimes when blacks get too indie it trips me out

Nathan Adams
Nathan Adams

I'd have to get back to you on that.

Jonathan Watson
Jonathan Watson

Tp that's racist

Aaron Russell
Aaron Russell

not really

Joseph Rivera
Joseph Rivera

He has a lot more of Asuna getting what she deserves too:
pixiv.net/member_illust.php?id=10751527

Says who?

Sebastian White
Sebastian White

well saying blacks kinda is

Adam Rogers
Adam Rogers

do you also go to therapy

you don't have to say

i did it for a summer

it was nice

James Ross
James Ross

i had rage issues

but it was mostly my alcoholism

we had good chats

Adam Wright
Adam Wright

The fucking lyrics at the bottom of this video kill me lol

Joshua Collins
Joshua Collins

i'm excited to hear back from ya

Kevin Perry
Kevin Perry

dude how do you feel about cardi b

i kinda want to die and cry

Luke Rivera
Luke Rivera

g-funk thread

cardi b makes my head hurt

Julian Bell
Julian Bell

this shit is kinda hyphy

Levi Ortiz
Levi Ortiz

TP makes me wanna die and cry

In that order

Brandon Howard
Brandon Howard

I really don't want to force myself to stay up all night again.

Anthony Ward
Anthony Ward

I don't, no.

Joseph Cox
Joseph Cox

pls b nais

Andrew Ramirez
Andrew Ramirez

I'm down for a p-funk thread

Matthew Ortiz
Matthew Ortiz

don't

think about it boo

there's no shame in it

Chase Hughes
Chase Hughes

Good link.
Soon tm

I think Bodak Yellow is a good song.
Other than that, I don't think anything about Cardi B. She's mediocre but what is there to be done. Folks is still gonna like her.
This remix is especially good though.

Turn that shit

Dylan Martinez
Dylan Martinez

I have to.
I need to get use to my new shift.

Caleb Rogers
Caleb Rogers

i been bumpin f l a c o a long time
easily one of my top 5 rappers EASY

g-funk only right now

Christopher Ward
Christopher Ward

You know I joke

How was your week?

But P-Funk tho

Tyler Collins
Tyler Collins

i've been listening to a lot of howard stern with my free trial of seriousxm

and robin sings cardi b

Aaron Adams
Aaron Adams

While on the road
We caught a case with the pole
It got dropped because none of us told

Isaiah Turner
Isaiah Turner

sings
Cardi B doesn't sing anything
Blech

Cameron Jenkins
Cameron Jenkins

Shouts out if you fuck your cousin and don't give a fuck

Brandon Bennett
Brandon Bennett

it's going to be a rough transition at first

you're a chameleon tho it won't take long

glad it was short

i finally got back on schedule

i flip flopped my schedule on that break so fast

how you been

Logan Morales
Logan Morales

But...I'm me....

Carson Cooper
Carson Cooper

I hope so. I get nasty migraines after 3 or so.

Brody Gutierrez
Brody Gutierrez

3 or so what

Joshua Walker
Joshua Walker

I like em black
pretty white teeth
Body unique
Booty on fleek

Adam Hall
Adam Hall

oh 3am or so

class

Ryan Carter
Ryan Carter

Same tbh

I'm in this weird transitional phase between my old role at work and my new one so I haven't had a ton of work to do this week thankfully

Mason Evans
Mason Evans

do you just watch movies

or what lol

Cooper Ward
Cooper Ward

Eh, I still take calls and stuff so it's not like I'm just sitting there doing nothing lol. Also shit pops up randomly as it always does and create random fires we have to put out

Justin Garcia
Justin Garcia

on break i got into this british comedy the IT crowd

well my budding obsession for richard ayoade kinda helped that

Cooper Mitchell
Cooper Mitchell

colbert

have you fired someone yet?

i think you may have gone cold

Benjamin Mitchell
Benjamin Mitchell

Oh nah I'm not in a management position lol

Charles Morales
Charles Morales

soon...

Jace Roberts
Jace Roberts

So are you fags on VRchat?

David Wilson
David Wilson

Eh I'd rather be like a QC analyst or something

Joseph Price
Joseph Price

fuck off murder

Kayden Perry
Kayden Perry

no dude quality control is maddening

Easton Hernandez
Easton Hernandez

Eh, I think it'd suit me but who knows

Ryan Rivera
Ryan Rivera

are you on the spectrum?

no offense

Charles Long
Charles Long

It is free and I thought it would be funny. Sorry for ruining this lively chat

Parker Foster
Parker Foster

our quality guy is nuts

Kevin Mitchell
Kevin Mitchell

Lol no and no one has ever even suggested it ironically

Luke Garcia
Luke Garcia

i was just making a funny post as well

how have you been sir

Caleb Martin
Caleb Martin

i'm also a secret quality guy

Ian Powell
Ian Powell

I think it's more that I'm just good at analyzing shit and presenting people's mistakes to them in a non-condescending kinda way

Michael Hernandez
Michael Hernandez

theres a few people who've been playing vrchat here yeah

Logan Gomez
Logan Gomez

i'm like backup

cause "i never make mistakes"

that's autism. right?

Owen King
Owen King

Starting to really hate my job. Can't leave though because they gave me a really big raise and promotion

Brayden Lopez
Brayden Lopez

basically you are smart

and are surrounded by a pool of retards

Jose Scott
Jose Scott

That accounts for the first bit, not really the second bit

Aiden Wilson
Aiden Wilson

what job
how much

let's really analyze this shit

Jack Bell
Jack Bell

i might not have stayed tuned

Julian Thompson
Julian Thompson

It's k, I never really expect you to tbh

Brody Sullivan
Brody Sullivan

i started to get fired up

i'm too old and tired to get fired up man

Austin Allen
Austin Allen

You all know I am an actuary.

I make around $100,000 in Indiana

I work 50-60 hour weeks though of pretty high stress shit. Like I am sitting at my desk rushing through projects 99% of the day

Jonathan Martin
Jonathan Martin

i bet elma is whoring herself with no avail right now

Dylan Nelson
Dylan Nelson

yes yes

yes murder mad bank

mad pussy

tell me about your mums

Luis Sanders
Luis Sanders

nope just trading

Anthony Green
Anthony Green

Hi, i'm new

Julian Carter
Julian Carter

oh my

Jace Ross
Jace Ross

Go away.

Kevin Perez
Kevin Perez

i was not expecting a wild manaka tbh

Bentley Gonzalez
Bentley Gonzalez

Proto: tell tp I said i miss him

i'll be gone before you can even blink!

Grayson Parker
Grayson Parker

manaka more like

mabgubba

Bentley Murphy
Bentley Murphy

But soon the flames will fade and only dark will remain. Even now there are only embers, and man sees not light, but only endless nights

Diversifying your portfolio? That is great news, I'm glad you're getting your financial life in order

Caleb King
Caleb King

Give me your hands

I don't really get mad pussy. I work so much that I really don't have time for people. General day for murder

wake up at 6 or 6:30
Leave for work at 7:30
Start work at 8
work until 6 to 8
Get changed and go to gym
Gym until 9 or 10
Get home and take shower and eat dinner until around 11
Vidya or tv or movies or animu until 2 am to unwind
Bed between 2 and 3 am
Rinse and repeat

Ayden Clark
Ayden Clark

umm?

Owen Walker
Owen Walker

why don't you hate me

Zachary Cruz
Zachary Cruz

liliana more like
nah i like your name

I took supressant to suppress my handdesire, if i can't have hand photos neither can you!

Jeremiah Moore
Jeremiah Moore

Sorry bad joke

Wyatt Sullivan
Wyatt Sullivan

I can kind of rig models.

Jaxson Martin
Jaxson Martin

hehe
yours is nice too
but i couldnt think of anything else to say

thanks i like my name too

Jeremiah King
Jeremiah King

k

Christian Jones
Christian Jones

yes you should not be a writer

gym

stopped reading

Jacob Turner
Jacob Turner

does anyone happen to watch the hbo show "girls"

Nathaniel King
Nathaniel King

Getting back into the dating game huh?

That was actually a part of the intro of Dark Souls lol

Michael Reed
Michael Reed

is that dark metal or dark video game metal

ew

Robert Bailey
Robert Bailey

if this was years ago we'd get to know each other better
maybe we'll meet again someday, all i can do these days are post 2-3 posts before stuck in endless dnsbls

Joshua Morgan
Joshua Morgan

ok i did it

Christian Murphy
Christian Murphy

It's a very well known and loved video game series actually

Made by Japs so we excuse the bad English

Gabriel Ortiz
Gabriel Ortiz

that's BC

you deffo blew him

Brandon Robinson
Brandon Robinson

I MEAN
if you were to add me on discord (Kaiyote#8517)
then you could continue to talk

BUT its okay if you dont ofcourse

also what is endless dnsbls

Asher Walker
Asher Walker

Sort of.

Mason Reyes
Mason Reyes

oh sorz was not priv

Parker Walker
Parker Walker

on a real tip mana

sorry for making you rage leave to alice

Connor Lewis
Connor Lewis

you know alice is a dude right?

Sebastian Turner
Sebastian Turner

Dipping your toes in the dating pond?

It's k you're not a gamer girl

Hunter Howard
Hunter Howard

Didn't you just ask that?

Chase Myers
Chase Myers

IT IS ALL DUDES

Bentley Howard
Bentley Howard

i guarantee manaka has blown various bloodchans

Jason Diaz
Jason Diaz

(▼ω▼o)y-~~~

Samuel Jackson
Samuel Jackson

aka vicious

Robert Sanchez
Robert Sanchez

there sHE IS
hi ewio

Angel Jackson
Angel Jackson

hihi Erio~ <3

Eli Kelly
Eli Kelly

The second one was more like you were testing the waters as it were rather than jumping in again

Sup fag

Jeremiah Garcia
Jeremiah Garcia

yeah it's not my thing anymore

Kevin Green
Kevin Green

Are you still rocking those locally labeled 40ozs rifk

Love you. Hope you had a Merry Christmas and wish you well into the new year.

Joseph Cooper
Joseph Cooper

It's the same amount of scary honestly.

Zachary Powell
Zachary Powell

come to think i'm almost done with my pbr cans

how you been man

Asher Watson
Asher Watson

I flourish.

Jason Thomas
Jason Thomas

Oliver Cook
Oliver Cook

Because you're OLD!!!!!!!!

rifk meet me in Ventura

Then best to go slow and not make any commitments and whatnot

Juan Gutierrez
Juan Gutierrez

always

good to see you

such a great fucking lineup tonight

Blake Wilson
Blake Wilson

My image wasn't directed at anything particular

Well, a few things came to mind, but you weren't the first on the list

Manaka only shows up when you post and he's actively baiting you now lol

How was your week? ^^

Hii

How are things?

-huggu- <3

How u?

Hey how's dildos?

Nathan Anderson
Nathan Anderson

yeah dog it sucks

Easton Rodriguez
Easton Rodriguez

i secretly love how you love my abuse of mana

Henry Howard
Henry Howard

RIFK TYLLERERRRRR BARIISSS

Was rocking it in the midwest earlier.

RIP SCOTT FISCHER

RIP RICHARD GUTHRIE

Michael Foster
Michael Foster

played l4d2 with alexandra
went out with friends
am now grinding ffxiv and talking in thread

so a pretty great day already

you ?

Eli Wood
Eli Wood

bottom line is

manaka is just a jungle bunny here for replies

Kayden Martin
Kayden Martin

hihi good!

wassup cutie?

Jeremiah Flores
Jeremiah Flores

Dildos?

You'll get over it one day

And by that I mean you'll die eventually

Don't swat me bro

Dylan Morris
Dylan Morris

Nah I asked manaka to say hi.

I wasn't sure if I was in the mood to tred.

Jordan Robinson
Jordan Robinson

proto1

i got a little hot

Henry Bennett
Henry Bennett

sorry manaka please come back you are not douche

Julian Long
Julian Long

BRB DRINK

PLZ BE NICE TO MANAKA

IT IS ALL IN THE TUBES

Austin Lopez
Austin Lopez

when homeboy got dengue

that was kinda funny

Matthew Hernandez
Matthew Hernandez

okai

Ayden Morgan
Ayden Morgan

-stands outside the door to the thread, squeaking for Ika in the frozen, blustery night. Doesn't think she can hear his little voice against the howling of the wind-

Joseph Adams
Joseph Adams

it's good that manaka the deserter still feels that he is welcomed here

he fucked over based grimu for one

then retreated to a cult

Adrian Edwards
Adrian Edwards

your gay bf left

William Robinson
William Robinson

I HAVE NO IDEA ABOUT TRED POLITICS.

PLEASE FUCKING TURN OFF FORENSIC FILES.

ALSO BRADY SUPERBOWL.

BRADY SUPERBOWL.

John Lopez
John Lopez

Yeah it's a fun dynamic

Where did you go? ^^

Woke up earlier than I wanted to because stomach acid but then ate four tums, drank two cups of coffee and smoked like a bowl and a half of weed so far and now I'm good

Shitposting and smonking weed while listening to metal

youtube.com/watch?v=mO99TOL-NWE

Three different people just said hi and I had to come up with three different versions of "how are you"

Between you, Elma, and Liliana, I decided the dildos version fit the best for you

So how are dildos?

Truly tragic

Camden Harris
Camden Harris

ooh nice dimmu is good :p

Zachary Lee
Zachary Lee

bloodchan should auto filter to "mr not sneaky"

Camden Sanchez
Camden Sanchez

-looks up at you, shivering in the cold- :<

Nolan Roberts
Nolan Roberts

Maybe Manaka hurt TP most of all.

Lincoln Reyes
Lincoln Reyes

I want to know the psychology behind you picking dildos for me tho

Also fine being boring as always

Asher Green
Asher Green

fuck the patriots

there is no other team i hate and respect more

Charles Robinson
Charles Robinson

i made manaka retreat to alice

link?

Gavin Martin
Gavin Martin

holy wow ewio thats a lot
like a lot a lot

we went to a smol downtown area and had thai food
p fun

Cooper Foster
Cooper Foster

(you)

Lucas Allen
Lucas Allen

fair

James Rodriguez
James Rodriguez

Nah tp is my people.

Like me, nobody can hurt him more than he hurts himself.

youtube.com/watch?v=Ox5pfJPRt7o

Easton Myers
Easton Myers

manaka the person doesn't care about any of you

js

Logan Wood
Logan Wood

no clam down proto

Hudson Davis
Hudson Davis

That old album has a nice vibe

Their newer stuff is good but isn't really the same

youtube.com/watch?v=L0MK7qz13bU

Cause I associate dildos with u the most I guess

It's a safe amount ¯\_(ツ)_/¯

ur head doesn't explode unless u eat 7 tums in a day

Blake Hughes
Blake Hughes

yO DRINK WITH ME.

Brayden Rodriguez
Brayden Rodriguez

For what reason?

Dylan Kelly
Dylan Kelly

-does not want-

Lucas Gonzalez
Lucas Gonzalez

doing it now

Josiah Russell
Josiah Russell

poke my tummy

-waves hi to sonata-

Zachary Powell
Zachary Powell

Because you're the biggest buttslut I guess

Though one of the others has been competing with you hard lately

Make an ice castle gurl

-pokes ur tummy-

Josiah Murphy
Josiah Murphy

honestly if the mods were savvy

bloodchan would have been banned with

based sci

Austin Butler
Austin Butler

hehe :3

if only
mods are powerless to me anyways

Ryder Barnes
Ryder Barnes

gdsgsfg

Dylan Morgan
Dylan Morgan

Who are these niggas?

Also Red Sox world series.

youtube.com/watch?v=IasKqCQYIrg

Easton Hernandez
Easton Hernandez

no you

are just

a

dude

Jack Johnson
Jack Johnson

no

Aiden Smith
Aiden Smith

thats what you think
theres so much you dont know

Xavier Stewart
Xavier Stewart

it's time for the mods to ban bloodchan

seriously

fuck this shit

Bentley Richardson
Bentley Richardson

-comes back inside and shivers-

-Is making stone castles in minecraft.-

Ryder Morris
Ryder Morris

you are a terrible person

Ian Stewart
Ian Stewart

sorry tea guy but your boyfriend is not a good person

Elijah Collins
Elijah Collins

i can only warn you so much

Ayden Collins
Ayden Collins

-yells to sonata to wait up !!-

Brayden Scott
Brayden Scott

aight rifk

BE LIKE THAT

RIP SOB1

RIP SOUTHWORTH1

RIP MIKE CASTLENECK1

RIP BIG JIM

RIP RICHIE MELCHI

RIP PNUT (TOJO1)

RIP MAYO1 (MAYO MACKAY)

RIP DOMINICAN BILL

RIP 2HIPS

RIP FOSTER1

RIP MARYBETH

RIP FRANCISB1

RIP LULCYB1

RIP

AND ALL THOSE WHO FELL

youtube.com/watch?v=v525UGbA448

Isaiah Sanchez
Isaiah Sanchez

bloodchan does not care about anything lol

Adrian Torres
Adrian Torres

It's my boi TP

Flood detected, post discarded

Jack Ross
Jack Ross

oh hey

what's up

Andrew Rivera
Andrew Rivera

Antorus, the Burning Throne

Jose Diaz
Jose Diaz

lot of dumb deads

Kayden Gray
Kayden Gray

table top?

Luke James
Luke James

Do you know what the only thing that can hurt you in life is tp?

Ian Bell
Ian Bell

r u still dating nezi

What is this atypical usage of capitalization and punctuation meant to convey

Landon Hughes
Landon Hughes

i was never dating nezi u ding dong

Asher White
Asher White

cancer

or someone i really love being disappointed

Carson Hall
Carson Hall

No. The only thing that can hurt you is everything that you don't know.

Eternal love proto1

Isaiah Jones
Isaiah Jones

for real

i hate disappointing people

Daniel Hill
Daniel Hill

u were kind of going on dates with him

Brandon Sullivan
Brandon Sullivan

i guess proto1

Bentley Cook
Bentley Cook

I'd fuck her.

Jordan Campbell
Jordan Campbell

friends hang out
people dating go on dates

Logan White
Logan White

I know.

Matthew Walker
Matthew Walker

Exhibit A:

Lewd flirting

Thomas Young
Thomas Young

mandy?

Hunter Jones
Hunter Jones

take me to hot dog heaven ^_~
if you

catch my

D R I F T

Andrew James
Andrew James

pretend that post didnt exist
you were quick on that too what the heck ewio

Eli Smith
Eli Smith

No

Jordan Taylor
Jordan Taylor

thats what u get for raid posting

Gabriel Anderson
Gabriel Anderson

oh

Aiden Gonzalez
Aiden Gonzalez

I just searched "hot dog heaven" lol

Hudson Russell
Hudson Russell

where is brad when you need him

Thomas Ramirez
Thomas Ramirez

Like 5 of us died because we were running the safe spot and the boss threw a spinning saber tha knocked us into the purple shit

Easton Barnes
Easton Barnes

DOA cursed

the illusion is over

Logan Taylor
Logan Taylor

I curse all the time

Carter Scott
Carter Scott

o.o

-does not understand-

Levi Torres
Levi Torres

why not be yourself DOA

not that beta tranny

Liam Reed
Liam Reed

Yes

Isaiah Flores
Isaiah Flores

What

Liam Evans
Liam Evans

-Roleplays at you sternly.-

Josiah Brown
Josiah Brown

what's new

Sebastian Jones
Sebastian Jones

there's the duke of autism

Camden Lewis
Camden Lewis

._. -shrinks back from you-

Parker Collins
Parker Collins

ltc's going for it yo

Elijah Martinez
Elijah Martinez

kinda related to what elma was saying earlier

honestly stocking could say he raped a child and i would still talk to him

Robert White
Robert White

You did it first in :3

That's what I meant by the capitalization and punctuation lol

Cause you usually don't capitalize or use periods

Michael Davis
Michael Davis

First name Eternal. Last name WARGOD1

youtube.com/watch?v=0BwpEW7JS14

Matthew Roberts
Matthew Roberts

say what?

Brayden James
Brayden James

s m h

-hurries inside and jumps under a blenky-

William Young
William Young

-uses all the periods he likes- :<

Mason Robinson
Mason Robinson

What does that have to do with me apparently being a tranny?
Whatever you've heard about me is a lie
It was kind of gay, and we wiped because of it :c

Bentley Bell
Bentley Bell

oh that

Julian Barnes
Julian Barnes

-leans over and lifts the blanket enough to see where you went-

Brayden Hughes
Brayden Hughes

you are a tranny tho

Matthew Thomas
Matthew Thomas

how may I help you mr.WARGOD1

I heard you're cool guy
chill

you mean those were lies?

Thomas Johnson
Thomas Johnson

I'm really not

Tyler Young
Tyler Young

You know what? You are a fucking faggot.

Who are you?

Lucas Price
Lucas Price

They were lies

Henry Gonzalez
Henry Gonzalez

no?

Justin Edwards
Justin Edwards

What the hell made you think I was a tranny

Zachary Jenkins
Zachary Jenkins

Idk where this is coming from lol

But yeah some people seem to be sort of that way with me even if they're generally moralfafs

It makes you look stern and serious.

Like this.

:3

Jace Martin
Jace Martin

You post like one.

Aiden Bell
Aiden Bell

wow

Michael Ross
Michael Ross

How does one "post like a tranny"
What does that even mean

Jackson Hill
Jackson Hill

@manaka

sorry about everything

but at the same time i think making fun of you help the community

except for grim

goddamn how much grim wanted to fuck mana

Julian Moore
Julian Moore

so..
you're not cool, but hot?
but man can never be hot

Joshua Lee
Joshua Lee

I'm most definitely not hot

Ayden Carter
Ayden Carter

welcome back

Benjamin Sanchez
Benjamin Sanchez

Forensics linguistics.

Learn it.

And learn it well.

Isaac Ross
Isaac Ross

mana pls response

Jaxson Lee
Jaxson Lee

you deserter cuck bitch

Elijah Williams
Elijah Williams

:< -holds out a mug of tea to you-

-starts to squeak but falls over clumsily-

Dominic Diaz
Dominic Diaz

i really don't know how anyone can like manaka

he pretty much said i like alice more than grim

Luke Cox
Luke Cox

I have no interest in that

Cooper Evans
Cooper Evans

dang rippu homie.

:3 -hi-

Luke Lopez
Luke Lopez

STAY ON YOUR ROAD THEN RIFK

RIFK WHAT IS THIS ALL ABOUT..I DON'T WANT TO SEE IT..WHAT IS THIS ALL ABOUT

THIS SCENE I AM IN

Juan James
Juan James

I have no idea who Manaka is
Such is the way of raiding

Noah Harris
Noah Harris

manaka is a manipulator

i would recommend not talking to him

he is probably selling shit now

Grayson James
Grayson James

What the hell are you going on about

Christopher White
Christopher White

Everything about you is a lie

ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogls

Gavin Baker
Gavin Baker

Probably
Perhaps even my existence

Sebastian Long
Sebastian Long

calm down dude

Oliver Carter
Oliver Carter

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Eli Russell
Eli Russell

o.o -squeeeeeeaks-

Lincoln Edwards
Lincoln Edwards

OUR SONG RIFK

youtube.com/watch?v=Jj4nJ1YEAp4

Nicholas Lewis
Nicholas Lewis

Hey guys what is your favorite anime openings and why are they your fav?
I'm just wondering and thought I'd ask.

Mason Martinez
Mason Martinez

i think tea guy should date a better person than BC

Jace Gonzalez
Jace Gonzalez

smiles is trash

Nathan Wood
Nathan Wood

this guy tries

Dominic Lee
Dominic Lee

You aren't a security researcher are you?

Caleb James
Caleb James

Not a damn thing. Just drinking and raiding.

Cameron Perez
Cameron Perez

smiles

real talk \

you get why no one likes you right?

you fucked everyone

no one feels special

Landon Barnes
Landon Barnes

-pats the seat next to herself-

John Hernandez
John Hernandez

What the hell is a security researcher

Hudson Phillips
Hudson Phillips

a lie become truth if everyone believe it though!

I saw you played ArmA 3.
that's dangerous, you could get killed

now this is correct!

Brayden Martin
Brayden Martin

manaka it would be smart to respond to me

Hudson Mitchell
Hudson Mitchell

I like Smiles though.

Adrian Edwards
Adrian Edwards

cause he blew you

Leo Garcia
Leo Garcia

smiles is a whore

Gabriel Long
Gabriel Long

That can get you hurt.

I have never fucked anyone in my life.

In my real life.

Ethan Adams
Ethan Adams

What are you like 12 years old?

Gavin Collins
Gavin Collins

you're a virgin?

i did not like those people so i will fuck them

Daniel Powell
Daniel Powell

Gonna make a decently size reply to this, give me a bit~

Isaac Miller
Isaac Miller

It was a great BJ.

Jackson Baker
Jackson Baker

like honestly smiles is a piece\

OF

TRASH

WHORE

Mason Allen
Mason Allen

fuck tsuchi his bf too

William Murphy
William Murphy

-sits down and looks around-

youtube.com/watch?v=TJMelsJukC0

Matthew Green
Matthew Green

Far from it. Never Fucked anyone over

youtube.com/watch?v=4X5sQgKTnn0

Ryder Nelson
Ryder Nelson

sorry about that

i got in over my head and had false confidence

Levi Myers
Levi Myers

Take your time.
I'm just playing games as I wait.

Angel Jackson
Angel Jackson

-recommends the whole Pulse album actually. Is excellent 80's deep cut from an industry legend-

Dylan Bennett
Dylan Bennett

smiles should be banned though

Hunter James
Hunter James

he fucked all the ponies

Ayden Scott
Ayden Scott

That's not how reality works
No, I'm not

Justin Roberts
Justin Roberts

smiles do you really think anyone fucking likes you?

i used to before i learned you fucked literally everyone

Kayden Clark
Kayden Clark

-is enjoying this track. is tight.-

Jack Edwards
Jack Edwards

i wonder where based tsuchi is lol

Jordan Wood
Jordan Wood

I'm a trained professional!

Liam Torres
Liam Torres

smiles you are seriously such a whore please fuck off

Jonathan Rivera
Jonathan Rivera

ohhai neru

Ayden Nguyen
Ayden Nguyen

You don't know what a security researcher is?

You must be sheltered.

Matthew Jones
Matthew Jones

-closes eyes-

youtube.com/watch?v=MOm17yw__6U

Dominic Robinson
Dominic Robinson

smiles should be banned but we have no mods

Isaac Cook
Isaac Cook

-wonders about sonata's music taste. one of my favorite wes tracks- :3

Jackson Martin
Jackson Martin

I'm not convinced..

Easton Torres
Easton Torres

Or it's just not something I've ever heard of

Jace Morgan
Jace Morgan

smiles you are really a piece of shit person

i can tell you don't care about anyone but yourself

Nathan Cox
Nathan Cox

I have special training and special gear and special specials. I can survive anything.

Eli Wilson
Eli Wilson

even a tummy poke ?

Ryan Bennett
Ryan Bennett

also manaka likes sucking D

Jayden Nguyen
Jayden Nguyen

new

Daniel Davis
Daniel Davis

Yeah.

You are are nothing. You have never been anywhere.

You are just refuse

RIP AND LOVE FOR MY SONS

PROTO1

WAR GOD

youtube.com/watch?v=ebBjGp7QOGc

Jacob Morgan
Jacob Morgan

see you in three years you pervert mana

Jaxon Rivera
Jaxon Rivera

^-^ -love's Wes Montgomery, especially his later years on the verge of the new jazz sounds that he was not quite young enough to take part in (heart attack or no). -

Blake Hernandez
Blake Hernandez

aaaaa

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit