OLD

Nathaniel Smith
Nathaniel Smith

OLD

All urls found in this thread:

letterboxd.com/kaiyote/
youtube.com/watch?v=A3ZbnfXEuyc
youtube.com/watch?v=USriZAMR2nA
youtube.com/watch?v=WumCI56iYUk
youtube.com/watch?v=rgWr2nln83s
youtube.com/watch?v=gFDCHdKbKBY
youtu.be/_asNhzXq72w

Lucas Robinson
Lucas Robinson

How old?

Logan Butler
Logan Butler

very
wheres mousey

Mason Butler
Mason Butler

That's soem big money right there.

Kayden Anderson
Kayden Anderson

A few minutes

Evan Perez
Evan Perez

hewwo

Gavin Hall
Gavin Hall

Are you feeling any better ?

Michael Barnes
Michael Barnes

Is that a freaking Rhythm Heaven reference.

Logan Watson
Logan Watson

yea ! not entirely. but BetteR enough.

will post pic here soon to boost ego. idk if posting in thread though. probably discord.

Juan Price
Juan Price

Its something like that

Blake Adams
Blake Adams

You know who I am on discord right ?

Cooper Cox
Cooper Cox

her ?

Matthew Gray
Matthew Gray

Thats me

Parker Mitchell
Parker Mitchell

heyyyy

Elijah Barnes
Elijah Barnes

hiiiiii

Nicholas Diaz
Nicholas Diaz

Is low-key scene a thing?

Carson Howard
Carson Howard

whatsup

Camden Harris
Camden Harris

is low-key trap a thing?

whad up

Sebastian Rivera
Sebastian Rivera

Doesn't really matter, I'm heading out of the house now.

Gonna get my running away out of the way now, since I can just go to the mall first and make this all end earlier.

Carson Perry
Carson Perry

Low-key what.
See ya.

James Hall
James Hall

google scene kid

Carter Sanders
Carter Sanders

IT'S NOT A PHASE MOM

William Watson
William Watson

Woow that's rich.
And by rich I mean "whatt he hell no"

Joseph Reed
Joseph Reed

warm coffee and indoors, almost time for dinner.
How's you? Slept well?

John Price
John Price

I'm fine. Chattign with sweet people atm and, after that, I will go wash some dishes.
It's an OK day and I'm feeling fine <3

Hudson Diaz
Hudson Diaz

i wish more people still were inti being scene. its good. more scene boys n girls.

Christian Myers
Christian Myers

👋

Nolan Gonzalez
Nolan Gonzalez

dip my balls, that is a scene

Carter Wright
Carter Wright

btw i gues im posting in thread

tfw big comfy sweater.
skin tight jeans.
TALL BLACK SHOES !!!!
proof im cuter than alexandra's skuid qid

Gavin Ross
Gavin Ross

OId enough for you, but not too old.

Christian Carter
Christian Carter

WHY IS THE PICTURE SIDEWAY !!!

Matthew Foster
Matthew Foster

9/10 but would be 10/10 if the picture wasn't sideways.

much cuter than the squid kid.

Chase Thomas
Chase Thomas

squid kids are underage tho, cannot legally consensual out of 10

Jayden Lewis
Jayden Lewis

I cant beleive lily lives in sideways land

Ian Rivera
Ian Rivera

that sweater is too small

Jaxson Stewart
Jaxson Stewart

That's good to hear <3
I'll be right back after dinner and dishes

Nathaniel Sullivan
Nathaniel Sullivan

Same tbh. See ya later.

I think I broke my neck trying to look at it.

Isaiah Turner
Isaiah Turner

aka america

i make it seem smaller in the pic tbh. its very spacious irl. im like. squeezing it.
perfect.

Logan Cook
Logan Cook

i snagged my pinky nail on something and it pulled it and it really hurt i need someone 2 kiss my boo boo pls im actually probably maybe dying

Adam Taylor
Adam Taylor

no one here besides scoots would ever be desperate enough to kiss your foot

Dominic Green
Dominic Green

unless you mean hand

Liam Perry
Liam Perry

NOT MY FOOT YOU NASTY

hand duh.
id say pinky toe if i meant my foot.

Alexander Perez
Alexander Perez

:ahegao:

Connor Parker
Connor Parker

how do you even snag your pinky nail on something

stop waving your arms around like a big gay

Julian Brown
Julian Brown

Feet are disgusting.

Eli Morris
Eli Morris

I actually think Ili looks very cute and I would date him IRL

Or try to

Zachary Young
Zachary Young

Same.
There are onyl three kind of feet.
Ugly, uglier and the ugliest.

Alexander Davis
Alexander Davis

I dont think feet are too gross but they do get pretty gross, like im not into feet, and mine have these hard callouses on them from actually working, but you know whoever likes that kind of stuff good for them

Chase Young
Chase Young

People who like feet are repulsive and degenerate.

Jace Martin
Jace Martin

duh everyone know im cute why do u think i take so many pics (for validation thru others)
i kinda dont take and post too many in this community but usually in others im posting like everyday somehow finding relevance to pics i post

ur cute too loco i just havent seen u but again ur probably really cute ur hands are nice in the pic and also good choice of sweater

me too

I WAS TRYING TO GRAB SOMETHING IN A SMALL SPACE AND AAAAAAAAAA I DONT WANNA THINK ABOUT IT IT HURT SO BAD IT STILL HURTS

Leo Green
Leo Green

honestly rattataotuatlilielei is a great movie

i remember when i was passing a kidney stone i just wanted to watch ratotuaotuatoiotlilie all night
like i got home from the hospital and my mom was like hey ill put on a movie for you what do u want

RATOTATATUULLIOIOIE

Jordan Reyes
Jordan Reyes

guess you won't ever be friend with kermit then

Nicholas Richardson
Nicholas Richardson

Thats a beautiful story.

I hope it had a happy ending.

Brandon Cruz
Brandon Cruz

like when you try to reach something with your hand and something small gets caught under your nail and you have to keep reaching because it's still a little further

aweh man that's the worst

Connor Adams
Connor Adams

the happy ending was i fell asleep and i passed my kidney stone the next day after a lot of pain while i laid down and watched netflix

Zachary Evans
Zachary Evans

A not so tragic loss.

Jayden Martinez
Jayden Martinez

I should post nudes then I guess.

Gimme a minute.

Ryan Sullivan
Ryan Sullivan

Well I mean, I won't comment just to be polite.

Carson Ross
Carson Ross

Watch out, loco is a liar.

James Torres
James Torres

DO NOT POST NUDES THAT IS WAAAAAAY OVER THE LEWD LINE

just put u in a cute outfit. i love clothes. and boys. and also girls but u kno.
boys arent as annoying.

Owen Brown
Owen Brown

red leader

Standing by

Kevin Wilson
Kevin Wilson

thanks hubby

Alexander Moore
Alexander Moore

I don't know him really, but not making friends is not a huge deal to me since I don't exactly interact much anyway.

Juan Jackson
Juan Jackson

that was good run desu

James Anderson
James Anderson

Whats a good netflix show to watch ?

I ran out of stuff

Adrian Jenkins
Adrian Jenkins

Yea I mean I was going to say that but it seemed a little unnecessary, since we both know it already. This gives you the option to only present yourself when you feel up to interaction, and you seem around enough as is so you know, I'm not going to complain.

how's the sane go? familiarity breeds contempt

Gavin Sullivan
Gavin Sullivan

a* good run even

Liam Brooks
Liam Brooks

saying*

Jonathan Brooks
Jonathan Brooks

forwarned is forarmed

Liam Morris
Liam Morris

oh honestly i havent touched netflix outside of that occurrence in years. everything i watch i usually watch alone and its usually film and not tv shows.

so i kinda just. torrent giant blu ray files. unless its not a film i really wanna see and just sorta see. or if its hard to find... then i'll download the smaller files.

and if im not watching a moviefilm then im watching slice of life anime that is usually on crunchyroll.

we should watch a good film some time ^_~

44444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444

Grayson Sanchez
Grayson Sanchez

Well I dont think I have any pics of myself in cute outfits. I mean I have a few of me in tights.

Brb I'll find one without a visible bulge

Leo Wood
Leo Wood

just make the bulge tasteful

William Brooks
William Brooks

draw a mustache on it in MS paint and it will be fine

Kevin Smith
Kevin Smith

the legend27

Tyler Collins
Tyler Collins

We should.

You said you like horror movies right ?

Thats my favorite type and I'll pretty much watch any of them.

Owen Turner
Owen Turner

TASTEFULL BULGE

HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA

BAD DOG A FAGG

Evan Gutierrez
Evan Gutierrez

okay got it i will be waiting here

weague of wegends 27: dawn of a new bweed

i do like horror
i wanna watch suspiria some time. if u use letterboxd or just wanna see some stuff i've watched u can check me out AT

letterboxd.com/kaiyote/

Alexander Flores
Alexander Flores

Yea let me just wait for a fat landwhale like you to talk about posting pics, instead of sexually harassing the attractive posters

Daniel Martin
Daniel Martin

Also watch out for bad dog
he is a sexual predator

Julian Evans
Julian Evans

Did you like the new IT ?

I've only seen the older ones.

Also I'll be back later

I gotta go do some stuff

Noah Moore
Noah Moore

i try to ignore him when i can

Easton Ortiz
Easton Ortiz

He is a noisy parrot after all

Dominic Gomez
Dominic Gomez

thats okay you didnt interest me from the get-go

Cooper Sullivan
Cooper Sullivan

yeah

okay ?

Jonathan Nelson
Jonathan Nelson

replying is not ignoring

Eli Ramirez
Eli Ramirez

Lili is REALLY BAD at ignoring people!!!!!!!!!!!!

Isaac Reyes
Isaac Reyes

debatable

Cameron Ortiz
Cameron Ortiz

i dont have feet

Jacob Adams
Jacob Adams

FILTER BAD DOG REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Chase Rodriguez
Chase Rodriguez

going through old photos looking for the tights ones
screencapped texts from the ex

this isn't what I wanted

Gabriel Diaz
Gabriel Diaz

just just just ignore those ding dong why do u even have them saved

HURRY UP AND POST PICCIES !!!!

Ryan Allen
Ryan Allen

why are you even single, just get a job and some confidence and you'll do fine, at least you look good.

Wyatt Green
Wyatt Green

omg i didnt even see u post this

i despised IT
i still dont get what happened that made people adore it
i really really really REALLY dont get it

i tend to be a bit contrarian at times and will just not like something bc of a large following but.
i just. ITS NOT GOOD

aaaa man. like people will say "oh if u ignore THIS part of the movie its really good." a lot
well hey
guess what
i cant ignore THIS PART of the movie bc its kind of in the movie and its kind of a big part of it
so its like. yeah its just not a good movie

being single is way cooler than dating someone
no commitment
selfish flirting
good times

Nathaniel Lee
Nathaniel Lee

not fucking your hand every night

plebs

Jonathan Allen
Jonathan Allen

the child actors were all great

everything else was a disaster, the clown was bad, the special effects were bad, the kids parents had minimal involvement in the movie or screen time, it was badly balanced and questionably presented

Austin Morris
Austin Morris

i just like
i dunno
even the kids were not interesting to me

i dont think i was the movie's target audience
i just felt like i was watching a movie that was made to appeal to people who loved stranger things (i watched it it was okay)

Gavin Kelly
Gavin Kelly

did you read IT? i read the book and it was a 1000 pages so that might have something to do with it

Jaxson Cruz
Jaxson Cruz

eyup

Grayson Turner
Grayson Turner

im a dumbass for not getting btc in like '13

Cameron Turner
Cameron Turner

yeah whatever

Caleb Green
Caleb Green

i think i missed the dragon age inquisition sale because i can't find it :(

Evan James
Evan James

no im not at all interested in stephen king's writing

i saw IT because i was out with friends and we missed the time for the movie that we originally planned to see and so we watched IT as a back up

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cute legs. come here gibbe hug.

Bentley Flores
Bentley Flores

that probably has a lot to do with why i enjoyed it more then, from anyone else's point of view i can just see how it was a lame and dull movie

Caleb Butler
Caleb Butler

yeah but also like
a film should stand on its own

i mean book to film adaptation is almost always terrible i dont know why it keeps happening

and 90% of the people who enjoyed it didnt read the book. SO WHAT HAPPENED ? i dont know. i dont wanna talk about it im just gonna get grumpy about it

TEMPORAAAAAARY

SECRETAAAAAARY

Logan Lopez
Logan Lopez

thats fine, im not attached to the book, or the movie or author that much really, so i have no emotional investment

its clear the movie didnt click with you, or the hype from its popularity failed to live up to your expectations of its quality

i can get that

Easton Parker
Easton Parker

cute

you should wear a nice skirt with that

Jaxon Gutierrez
Jaxon Gutierrez

i honestly thought the movie was mediocre too

Hunter Peterson
Hunter Peterson

yeah i agree
i have pics of me wearing tights and a nice pleated matching black skirt ^_~

easy and cute and comfy
fun to dance in.

pour one out for IT

David Bailey
David Bailey

same. '11 here

Justin Baker
Justin Baker

;_;

Adrian Bell
Adrian Bell

sounds adorb, you should post them ^^

and yuh, they're really comfy, I wish it was normal for boys to wear them..

Robert Martinez
Robert Martinez

who cares !!!! idk how the netherlands is though. idk if youll get like stabbed or something for wearing cute skirts in public.

i get odd looks in public but like. i've been getting judged on my looks since 6th grade so at this point i've learned to ignore it and i feel p comfy wearing girl clothes.

Benjamin Cooper
Benjamin Cooper

netherlands would probably not be violent towards cross-dressers, no

Daniel Jenkins
Daniel Jenkins

judged sure but you'll get judged anywhere besides like asia

Luke Roberts
Luke Roberts

I've only ever done a crossplay at a con like 1,5 years ago with my bf back then

I would just be kinda uncomfortable because I know other people would be looking and stuff

Thomas Gonzalez
Thomas Gonzalez

yuh netherlands are really safe in general, especially where I live luckily

Landon Wilson
Landon Wilson

Curry ordered.
The only solution for this hangover.

Cameron Hall
Cameron Hall

hmmm. if u wanna wear cute things then u should do it !! it might uh. be difficult ? but i mean

if u like how u look you gotta convince yourself to not give others opinions of you weight
i dunno
its easy for me to say bc ive already got it locked down for the most part and i kinda wear whatever.

Anthony Turner
Anthony Turner

it's not that easy for me! like I know it's silly to care what others think and I still do it..
I can't just turn it off

do you actually cd in public?

Aiden Williams
Aiden Williams

i keep forgetting how to do this

Jacob Ross
Jacob Ross

yay

Wyatt Russell
Wyatt Russell

Everyone is too girly here.
Is it there anyone manly.

Ryan Cook
Ryan Cook

I HAVE A PENIS

Jayden Collins
Jayden Collins

heck yes
i wear what i want !!!!!!
i usually do it when im going to a show bc its a bit easier there regardless of the type of show.

there are times when i think like
maybe i should not be alone walking around at night in a skirt as a boy but most times im out in a skirt or dress is when im in a building. extremely rare that i'm outside walking for more than 5-10 minutes

i was super nervous about it at first but now i'll forget what im wearing to be COMPLETELY honest

Robert Reyes
Robert Reyes

nope

Xavier Powell
Xavier Powell

...OK?

David Hernandez
David Hernandez

Am I manly now?

Also caps was because I switched kb layouts and accidentally pressed the caps instead of fn to do fn stuff.

Jonathan Hernandez
Jonathan Hernandez

IT probably has a big following because of the books more so than the movie.

i dunno

This is my favorite part though

youtube.com/watch?v=A3ZbnfXEuyc

Aiden Flores
Aiden Flores

I am the manliest man to ever man

Cameron Sanchez
Cameron Sanchez

fuck it's hot

Lincoln Watson
Lincoln Watson

I'm the manliest man

I think that's a good attitude ^^

what kind of shows are you talking about.. like music shows?

Brayden Powell
Brayden Powell

Thanks.

Gavin King
Gavin King

I hug you with my legs.

Cooper Miller
Cooper Miller

nah homie
most people who watched the new IT didnt even know a book existed. atleast from the multiple people i've talked to

its not too bad. i mean im inside and relatively comfy but.

yeah concerts
mostly smaller diy shows with loud music and almost always a pit of some sort
if i cant atleast move or dance or thrash or something other than stand still at a show i get bored and i usually dont even go to a slower show bc i know i'll just be like

ewie. i want to MOVE !!! i want to DANCE !!! and also if its high energy i want to BE HIGH ENERGY !!

Oliver Myers
Oliver Myers

:3

Jack Stewart
Jack Stewart

also tfw sticc

Luis Jenkins
Luis Jenkins

ohh I haven't been to a concert in such a long time ago... that reminds me I should check if one of my favorite bands are playing here anytime soon

I like dancing but I'm sooo bad at it

James Rivera
James Rivera

s i d e w a y s a g a i n

Elijah Cox
Elijah Cox

It must be a clown fetish then.

Hunter Kelly
Hunter Kelly

cute! that skirt and tights match really well ^^

do you have a lot of cute clothes?

Zachary Sanchez
Zachary Sanchez

UNITED SIDEWAYS OF MURRICA

Asher Campbell
Asher Campbell

yes go !!1 GO TO A SHOW !!!
i try to go to one atleast 1-2 times a month. super duper fun. i love music and dancing and meeting the people who make great music tunes and nice.

thank u so much music. luv u. <3

also u should dance regardless !!! most people who claim to be bad at dancing are probably good but nervous. genuine dancing and doing what you feel is good is obvious to those around you and the sincerity thru ur dance moves translates to others.

i hate to HUMBLE BRAG but when i was at a show with really loud fast music i was dancing in my dress for a long time !! and my dancing isnt the most. standard or something ? its super heavy and strenous and hard. and i had people come up and tell me that they enjoyed watching me dance and that it made their night aaaa !!

essentially what i am saying by all of this. u should for sure do what u feel like doing. express urself thru dance and cute clothes.

i believe in u <3

stinky and smelly that sounds BADDDDD mousey. dont say that !!!
does mousey wear cute girly thing s ?

not too many. i'm building up my cute girl stuf slowly. its been extra slow bc of no job and no money. at this point most of my jeans are girl jeans but thats not like. obviously girly. just sorta like wow those r some tight jeans
i have a super duper cute long sleeve shirt that is white and pink striped. i like it a lot.

i wanna get a new dress. i only have one and its not the best.

holy cow i'm typing a lot sorry for the word wall

Lincoln White
Lincoln White

Nope

never have

Leo Parker
Leo Parker

How can people have so much energy to put into a keyboard?

Lucas Evans
Lucas Evans

the skirt is too long.

Kayden Murphy
Kayden Murphy

u should consider ! especially if u like dressing like a scene kid ^_~

i like to talk okaY !!!! i have a lot to say and i want everyone TO HEAR ME !!!!!!!! AND EVERYTHING I HAVE TO SAY !!!!!!!

Josiah Fisher
Josiah Fisher

i prefer modesty just about always...

i must stay pure for my ninja way !!!!!!!

Cooper Price
Cooper Price

I would but the thing is that my friends have kinda different taste in music... I mostly go to parties/techno stuff with them which is fun but I'd rather go see bands

maybe I'll dance a little more expressive next time ^^

get a job and get all the cute clothes you want then! it feels so nice to have money to spend on whatever

Blake Cruz
Blake Cruz

i thought the appeal of crossdressing was being a slut and exposing yourself in front of everyone

Angel Lee
Angel Lee

Go for some zettai ryouiki action!.

Parker Flores
Parker Flores

I wear black skinny jeans and have the hair

I don't ever feel like dressing like that though

Jonathan Rogers
Jonathan Rogers

sounds like you're projecting

Cooper Flores
Cooper Flores

who said anything about lamer friends !!!
i go to shows alone always. well almost always. all sorts of genres scenes types of music. i do it all baby i have to enjoy all music !!!!!

i had a job. and then i left bc of a stupid reason...
thats how i got most of the girly things i own.

looking fOR NEW j O B

no the appeal is to be modest and wear nice clothing that makes you look cute.

i need not meme thigh highs to do this. i only have blue and white striped programmer socks...

tfw i wanna see cute scene mousey. u sound adorable.

Oliver Barnes
Oliver Barnes

What are programmer socks even?

Evan King
Evan King

guess i'm just a perv then

Carson Campbell
Carson Campbell

oh its a stinky meme name for the striped thigh highs that traps and trans kids wear.

Anthony Green
Anthony Green

aa I don't think I could do that, way too shy and self-conscious alone, I'd rather force a friend to come with me

what stupid reason..?

Carter Ortiz
Carter Ortiz

wow rude

Asher White
Asher White

just. a smelly stinky bad. i dont wanna say it bc ill seem like a 2 yr old. aaaaaaaaaaaa

it was an mistake

sorry ikt..

Austin Robinson
Austin Robinson

this is me

Camden Fisher
Camden Fisher

i dont believe it

Wyatt Lee
Wyatt Lee

*pat*

:3

Ryan Young
Ryan Young

*pat received*

warm hand on my hair head

Luis Baker
Luis Baker

memories of butter

Noah Jones
Noah Jones

aww, it's okay to be a little silly sometimes
just don't it too often! /pet

I'm going to watch a movie now, talk to you later ^^

Gavin King
Gavin King

It is

Thomas Edwards
Thomas Edwards

Pat me

Matthew Russell
Matthew Russell

enjoy ur movie qt (what are u watching)

bYYYe

I DONT. BELIEVE IT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Austin Rivera
Austin Rivera

pat pat

Logan Moore
Logan Moore

*pats*

Caleb Gomez
Caleb Gomez

You should believe it

Robert Flores
Robert Flores

and whys that !!

Jordan Fisher
Jordan Fisher

/pat

Ida with a friend

bye for real

Robert Watson
Robert Watson

byebye

Xavier Torres
Xavier Torres

because its the truth

Sebastian Taylor
Sebastian Taylor

no can do on the believing it department here

Jeremiah Ross
Jeremiah Ross

/pet

Michael Jones
Michael Jones

uwu

What the heck?

I said pat, not pet!

Nolan Russell
Nolan Russell

hewwo

Brayden Peterson
Brayden Peterson

Believe what you want then.

Aiden Moore
Aiden Moore

Goodo morningu!

Xavier Hernandez
Xavier Hernandez

i believe ur a big cutie

yeah nvm its like roasting now im sweatin hard

howu ardu yuu

how are you this moRNING
afternoon. something.

Carson Nguyen
Carson Nguyen

i'm sorry, I'll go kill myself

Colton Russell
Colton Russell

How Emma be

Landon Price
Landon Price

get the same uwu as everyone else
Wow..

Jeremiah Myers
Jeremiah Myers

tfw grouplinked

Zachary Turner
Zachary Turner

youtube.com/watch?v=USriZAMR2nA

I'm the one with blond hair

Brandon Sanchez
Brandon Sanchez

>>>>>>>doubting it's hot in florida

thanks bae

William Morris
William Morris

Not really.

No

Carter Edwards
Carter Edwards

do u have real blond hair

do u
also. the more superior of the 2 singles from the album is in this post

it was okay for like. a little bit.

Noah Cooper
Noah Cooper

;_;

Gavin Morales
Gavin Morales

I can't believe Ban is a fat kid on his first day of school

Aaron Rivera
Aaron Rivera

also i mean COME ON ronnie's got hand warmers on. thats what theyre called. im 90% sure. we were just talking about this yesterday and i already forgot.

Jose Foster
Jose Foster

Prove that you are a manly man then.
Top or bottom?

Austin Morgan
Austin Morgan

Hey there~

Parker Cooper
Parker Cooper

A real man can be a bottom without it being gay.

Adam Wilson
Adam Wilson

maybe like early morning

i just wanna dunk my head in a bucket of cold water
heat gives you that lethargic feeling

Justin Gray
Justin Gray

My hair is this color

because thats me

I did dye my hair blond once for a few months when I was in Florida

Kevin Garcia
Kevin Garcia

brb firehouse subs

hook & ladder 2 stronk

Blake Hernandez
Blake Hernandez

I'm die of sleepy.

You?

Please don't make a mess of it.

I'm sleepy, and you?

owo

David Evans
David Evans

there's nothing straighter than taking dick in the ass
I can't fucking BELIEVE nezi's just gonna go eat like that

Elijah Miller
Elijah Miller

Yes.

Henry Ward
Henry Ward

wtf are you talking aboot

Elijah Powell
Elijah Powell

also that is one of my favorite songs on the album

Did you ever listen to Pierce the veil ?

youtube.com/watch?v=WumCI56iYUk

Cameron Brooks
Cameron Brooks

Pfffft. HAHAHA.

That wasn't a valid choice.

Thomas Perry
Thomas Perry

Aww

Jonathan Ward
Jonathan Ward

I'm also sleepy.

But 't is late, but it's still day there!

Cameron Morris
Cameron Morris

I don't know I woke up exceedingly fucking tired and am trying and failing to shitpost.

Wyatt Myers
Wyatt Myers

Wow

Eli Garcia
Eli Garcia

gibbe cold. its nearly december.

WAIT A MINUTE. OMG. I CLICKED IT AND THEN I SEE IT. OMGGGGGGG

see i just saw the p5(?) face and i was like. hey come on. but i CLICC it and omg. ur hair. o m g gggg

i wanna dye my hair mostly blonde. like platinum blonde probably but not the roots of my hair. so theres like a color contrast. i think it would be nice.

eat the sub

yeah im like up and ive been up a while i just keep finding things to do.

i was never big into ptv. some songs were okay.

come here squid. let soft lili give u a nice warm embrace.

Angel Barnes
Angel Barnes

So are you a top, yes or not?

Juan Ward
Juan Ward

Come on duwude, you can make it another 4 hours!

Isn't this a normal time to be up though?

Gabriel Gray
Gabriel Gray

Brb shower tho

Kayden Brown
Kayden Brown

i got up at 9 pm yesterday...

its 1:52 pm.

Hunter Walker
Hunter Walker

Probably.

8pm
Yes, 12pm should be fine

Angel Diaz
Angel Diaz

I cant beleive squiddy is a squid

Bentley Fisher
Bentley Fisher

Now I just need that nini and ohayo :3

Kayden Hughes
Kayden Hughes

*pat*

Gavin Collins
Gavin Collins

Fagboi.

Austin Walker
Austin Walker

but you like this song right ?

youtube.com/watch?v=rgWr2nln83s

I told you that was me

I couldn't find the actual picture so I just posted that one

I had platinum blond hair

Logan Nelson
Logan Nelson

He even has his own decal.

Jayden Brooks
Jayden Brooks

duh. its a good album.
find a new (make a new) pic i wanan see current mousey.

Henry Ortiz
Henry Ortiz

I need to shave my face and get a haircut before I take another picture.

Wyatt Allen
Wyatt Allen

sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeit

Jacob Roberts
Jacob Roberts

?

Chase Phillips
Chase Phillips



#include "stdafx.h"
#include "stdio.h"
#include "Windows.h"

int main(void) {
double price[5];
double sum;
int i;

for (i = 0; i < 5; i++) {
printf("Enter a price: ");

scanf("%lf", &price[i]);


}
PrintArray(price[i]);
SumArray(price[i]);
printf("The sum of the prices is: %.2f", sum);

Sleep(10000);
return(0);
}

void PrintArray(double i, double pr[]) {

for (i = 0; i < 5; i++) {
printf("The prices are: %.2f \n", pr[i]);
}
}
void SumArray(double sum, double i, double pr[]){
for (i = 0; i < 5; i++) {
sum = pr[i];
}
return(sum);

help

Carson Campbell
Carson Campbell

hmmm. i feel like only one of these is necessary

(shaving) unless ur hair is unkempt. but sometimes thats cute.

ur probably cute. just shave u stinky !!

Bentley Fisher
Bentley Fisher

that'd be gay though

Adam Ross
Adam Ross

Is easier if you say what happens, and what you expect to happen

Bentley Reed
Bentley Reed

i need a function called PrintArray that prints out the values in the array.

i need another called SumArray that sums the values in the array.

Isaiah White
Isaiah White

You aren't manly at all.

COULD ANY MANLY MAN PLEASE STAND UP.

Sebastian Cooper
Sebastian Cooper

what happens is errors out the asshole

Matthew Martinez
Matthew Martinez

I'll call my hair lady and set some stuff up.

Daniel Martinez
Daniel Martinez

ur an anal error

Robert Ramirez
Robert Ramirez

*squeezes squidd with smal sticc arms*

yes !!!!!! godspeed cutie

Lincoln Brooks
Lincoln Brooks

I volunteer.

Connor Rodriguez
Connor Rodriguez

There's one. Gud.

Kayden Cox
Kayden Cox

ur using windows

PrintArray accepts two arguments but you're giving one

SumArray accepts three args but you're giving one. Also it returns but is void.

PrintArray should accept two arguments, the array and array size and iterate over that array from 0 till the size

SumArray should be similar, except it returns something.

Camden Allen
Camden Allen

This istrue, he's a man alright

Kevin Hall
Kevin Hall

but it will probably be tomorrow at the soonest

Lincoln Lewis
Lincoln Lewis

can you like do me a solid and write what it should be because i am too retarded to understand

William Bell
William Bell

Ah sheit, I made the cut.
Now what?

Grayson Gonzalez
Grayson Gonzalez

...I don't know. I didn't expected anyone to make ti this far.

James King
James King

i will wait patiently. speaking of hair and haircuts.

i think the saddest haircut time was when. andy biersack cut all his hair off. i do NOT like his short hair at allllllll

i want emo goth scene boy andy forever. no more of deep manly andy.

look at these smokey eyes...

Christopher Bailey
Christopher Bailey

Andy ballsack is a cunt.

Hunter Perez
Hunter Perez

Damn...

Eli Price
Eli Price

scootsy. dont. dont. dont.

Grayson Watson
Grayson Watson

BVB are good, but that douchebag.

Colton Green
Colton Green

something like this might work


// Arrays are simply just pointers btw. Without C++ containers, you need to pass size
// because otherwise the size of your array is unknown.
void PrintArray(double *price, int size) {
for (int i = 0; i < size; i++) {
printf("Price item %d is %.2lf\n", i, price[i]);
}
}

// You were trying to access a variable the function didn't have access to (out of scope)
// So declare a local variable to work inside the function with.
double SumArray(double *price, int size) {
double sum = 0.0;
for (int i = 0; i < size; i++) {
// This is short for "sum = sum + price[i]". Previously you threw away your previous
// result by not adding up, but only assigning.
sum += price[i];
}
return sum;
}

int main() {
double price[5];

// You can declare variables in for loops themselves
for (int i = 0; i < 5; i++) {
printf("Enter price: ");
scanf("%lf", &price[i]);
}

// This should print the array
PrintArray(price, 5);

// You can use a result of a function for a declaration
double sum = SumArray(price, 5);

// You're printing doubles, so keep using lf (long float)
printf("Sum: %.2lf", sum);

// Instead of waiting 10 seconds and quitting, wait for a key press
getchar();
return 0;
}

No guarantees on syntax/compile because notepad.

Also is it C++ or C?

Luis Long
Luis Long

This was prime Andy
youtube.com/watch?v=gFDCHdKbKBY

I have some BVB shoes that I never wear.

They are actually pretty comfy

Ayden James
Ayden James

Also not sure if you have function definitions before, but if you call code you need to know it beforehand. So you want to implement or declare your functions before you use them.

Jacob Rogers
Jacob Rogers

BUT WHY

nice shoes. but a squier ? COME ON MOUSEY !!! u can get a better guitar for around the same price. i promise.

Ayden Smith
Ayden Smith

C

Jose Hall
Jose Hall

He gets to fuck Juliett!!!!!!! REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Adrian Johnson
Adrian Johnson

worst reason i've ever read SCOOTSY

James Martin
James Martin

Also add another getchar(); because windows prolly does \r\n.

Also yeah, C might be a bit more autistic with the order of declaring stuff though I don't know if it applies for all or just some older versions.

Thomas Campbell
Thomas Campbell

That one was completely destroyed when I got it.. so it was free

I never even use that one

Alexander Stewart
Alexander Stewart

oh nevermind then. ignore me.

Brayden Morales
Brayden Morales

That just sounds like a baka thing to do.

You usually sleep earlier than that though, don't you?

ohano

*pat*

What?

Matthew Campbell
Matthew Campbell

Do not diss one of my grills! ree

Logan Rivera
Logan Rivera

ur baka stinky !!

....

Grayson Morales
Grayson Morales

I'm activating my ignore mode.

Cameron Johnson
Cameron Johnson

Actually no, but then again I probably don't sleep enough.

Do you get the full mythical 8 hours of sleep?

Jordan Bell
Jordan Bell

Stinky bean

Jacob Allen
Jacob Allen

Well no, I just showered.

No stinky.

No I get like 4.

Aaron Campbell
Aaron Campbell

a CLASSIc track

aaaaaa nevermind dont ignore me !!!
or do.
its your choice ultimately..

the stinkiest

oh okay. my bad !!

Charles Edwards
Charles Edwards

I JUST LINKED THIS SONG

WHOS REALLY IGNORING WHO HERE ?

Bentley Cook
Bentley Cook

wow thats not healthy pls more sleep

Michael Rivera
Michael Rivera

it's okay to feel lonely sometimes right

Cameron Morales
Cameron Morales

omg honestly. HONESTLY i'll tell u what happened.

i clicked ur pic. and then i opened in new tab and it went right side up.

aND THEN I COMPLETELY FORGOT TO CLICK THE SONG OMG

im sorry ;-;

Alexander Lewis
Alexander Lewis

yeah loco its fine
but u shouldnt worry about it

Nathan Gray
Nathan Gray

Wash the beans

talking to loco

Gavin Cooper
Gavin Cooper

I demand compensation for this GROSS mistreatment.

Evan Rivera
Evan Rivera

Much appreciate my duwude

Pls help, clowns attack me at night

Dominic Anderson
Dominic Anderson

Did you do something to make them angry?

Jayden Campbell
Jayden Campbell

How does anyone eat cereal with milk. It's disgusting.
I just tried some milk with my cereal and ti got all soggy. Also the milk is far too liquid.

Cereal and yogurt is infinitely better.

Joseph Perry
Joseph Perry

-sneaks a pear from the basket and nibbles it-

Christopher Hughes
Christopher Hughes

sory scootsy.

aaaaa ;;
here. i'll give u a kis on ur forehead. come here bub.
*forehead kis*
better ?

:3

Matthew Reyes
Matthew Reyes

what if i feel lonely all the time

Kayden Rogers
Kayden Rogers

I'll take it.

How could I not ?

Mason Adams
Mason Adams

I'm legit gonna pay my mom to drive me 72 miles to fuck some barely attractive girl

What the fuck am i doing with my life

Leo Cook
Leo Cook

Naw its fine, im just teasing. stinky.

Julian Robinson
Julian Robinson

paying your mom to drive you 72 miles so you can fuck a girl

Colton Rogers
Colton Rogers

Pretty much this

Juan Myers
Juan Myers

then ur a child who needs to learn how to be not a child

tee hee ^_~

see now if u said "take on a nice dinner and a night time walk" i might have supported u

i know bub. ur the stinky.

Gavin Moore
Gavin Moore

Just remember:
Being lonely isn't being alone. You mgiht have people around you, and not even know it.

I came to this place to meet new people and combat my loneliness, and it worked for me. Hopefully you find what works for you.

You are scoring well with me.
+5 points for you.

Bentley Williams
Bentley Williams

shameful, i had to look up how to malloc

Adrian Cooper
Adrian Cooper

where do you find barely attractive girls willing to sleep with you

asking for a friend

James Johnson
James Johnson

you bitch

Ryder Morris
Ryder Morris

NO U

Evan Perez
Evan Perez

Yeah, I shut down the circus.

Also the milk is far too liquid.

Then don't drink 1% you idiot

3:

Gabriel Barnes
Gabriel Barnes

Hopefully I get more in the future.

Christian Gomez
Christian Gomez

JELLY AF i forgot to write

Jose Gonzalez
Jose Gonzalez

youtu.be/_asNhzXq72w

Jordan Harris
Jordan Harris

My water has WAAAY to much liquid in it.

Jack Walker
Jack Walker

It's not a good mix for ceral you NEANDERTHAL.

barely attractive
Beggars can't be choosers.

Kevin Harris
Kevin Harris

(type *)malloc(sizeof(type));
????

Brody Collins
Brody Collins

Clowns are scary

Cooper Ward
Cooper Ward

I mean, eating cereal is for neanderthals.

Jace Gonzalez
Jace Gonzalez

i forgot it doesn't do typed pointers

Colton Thompson
Colton Thompson

Right? ;~;

Jason Carter
Jason Carter

hey if u mean sleep as in. fall asleep after watching a nice movie in bed.
my door is always open ! just a small ocean away.

i was the same way for awhile bubber i know what im talking
a bout !!!!!

i dont think i want to go to this. its way too big of a show i would not have fun at all.

:o

i see many in your future...

im tired of all this liquid in my water !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leo Bennett
Leo Bennett

Better to stop sleeping.

Lucas Lopez
Lucas Lopez

i said "barely attractive"

you're just attractive

Hudson Richardson
Hudson Richardson

;/////;

Cooper Reyes
Cooper Reyes

I can't stop binge-eating.

Charles Johnson
Charles Johnson

My future is pretty bright then.

Also get this liquid OUT OF MY WATER

Bentley Davis
Bentley Davis

takes away the cookies and gives you apples-

Lincoln Ramirez
Lincoln Ramirez

i wonder how much longer i'm gonna be up. i'm at 18 hrs ? or 19. idk.

i wish i didnt have to sleep.

Henry Watson
Henry Watson

o:

Better stop allocating memory.

Just commit harakiri then, problem solved.

Jacob Cooper
Jacob Cooper

You should probably sleep soon then.

I'm getting pretty tired myself.

Austin Flores
Austin Flores

c:

didnt you get up like. 12 hrs ago or somethin.

i like being awake !!!!

Blake Russell
Blake Russell

:c

Aaron Torres
Aaron Torres

I got up at like midnight or so.

My sleeping schedule is ruined.

Being awake is nice but sleeping is also REALLY nice

Ryan Perez
Ryan Perez

^-^

Wyatt Anderson
Wyatt Anderson

LOL. You said shower. It just gave me an excuse to post that.

Oliver Flores
Oliver Flores

That sounds weabooish.
What is it?

Those betters be green apples.

Christian Adams
Christian Adams

my schedule doesnt exist and hasnt existed since like 6th grade

i really really rEALLY hate sleeping

Blake Flores
Blake Flores

^-^

Well, that's unfortunate.

Thank

Self-disembowelment

Evan Baker
Evan Baker

Being under a warm blanket when its cold out is super cozy though.

Grayson Nguyen
Grayson Nguyen

just global everything

*pat*

Bentley Martin
Bentley Martin

._. -doesn't understand why you wouldn't want ambrosias...green apples are for baking-

Michael Watson
Michael Watson

hee hee

yeah it is cozy but. the sleep part is the bad part. not so much the being awake in a bed.

Asher Ward
Asher Ward

but did you scrub your balls down real good?

Christopher Hughes
Christopher Hughes

how to resolve C3861 error

Isaiah Bailey
Isaiah Bailey

Watching a scary movie and then falling asleep in a warm blanket with someone is amazing imo.

Jack Watson
Jack Watson

i havent EXPERIENCED THIS but it sounds nice.

Caleb Nguyen
Caleb Nguyen

nice context

Dylan Watson
Dylan Watson

You're missing out!

Carson Wilson
Carson Wilson

Global my dick

uwu

Yeah, sure.

Probably move the thing to the top.

Thomas Davis
Thomas Davis

It adds great taste, doesn't turn the cereal into some soggy mess and putting it on cereal such as cornflakes, the yogurt will just become more filling as well as crunchy. It's amazing

Gabriel Bailey
Gabriel Bailey

yeah probably !!!!!!!

maybe one day. or not. idk. im ms LONE WOLF. gotta stick to MYSELF

awoo !!

Ayden Campbell
Ayden Campbell

my stack is overflowing

Jacob Wilson
Jacob Wilson

okay so...



int main(void) {
double price[5];
int i;

for (i = 0; i < 5; i++) {
printf("Enter a price: ");
scanf("%lf", &price[i]);

}

PrintArray(price, 5);
double sum = SumArray(price, 5);

printf("Sum: %.2lf", sum);

Sleep(10000);
return(0);
}

void PrintArray(double *price, int size) {
for (int i = 0; i < size; i++) {
printf("Price item %d is %.2lf\n", i, price[i]);
}
}

double SumArray(double *price, int size) {
double sum = 0.0;
for (int i = 0; i < size; i++) {
sum += price[i];
}
return sum;
}

results in: Error C3861 'SumArray': identifier not found

as well as: Error C3861 'PrintArray': identifier not found PriceAdder

ive moved it around quite a bit it doesnt like it. though again i am retarded so...

Jason Cooper
Jason Cooper

That's good. Put some baby powder on them too.

Jack Campbell
Jack Campbell

*pet doggy*

That's hot.

Yeah, things are processed line by line, so PrintArray and SumArray have to be defined before main.

Or you can just put the headers up top too and leave the definitions there.

void PrintArray(double *price, int size);
double SumArray(double *price, int size);

What? Why?

Sebastian Miller
Sebastian Miller

add

void PrintArray(double *price, int size);
double SumArray(double *price, int size);

before main

also read one of my previous comments about things

Hudson Stewart
Hudson Stewart

stop being so fast and smart

Nathaniel Scott
Nathaniel Scott

Its pretty hard to stay alone forever.

I'm gonna go take a nap.

talk to you later

Connor Gomez
Connor Gomez

Stop being so slow and dumb :^)

Joshua Bennett
Joshua Bennett

makes it smell good and feel fresh.

Wyatt Ortiz
Wyatt Ortiz

thank you both i love you

Colton Diaz
Colton Diaz

tfw chocolate milk and pjs

so comfy

Easton Lewis
Easton Lewis

;~;

Josiah Jenkins
Josiah Jenkins

bork bark

nini stinker. rest easy. <3
*forhead kis*

Aaron Brooks
Aaron Brooks

SORRY SCOOTSY

Angel Thompson
Angel Thompson

Sittin in call with george all grumpy doin his homework

all of a sudden he goes "YES YES FUCK GOD THANK YOU"

I'm pretty sure he cummied

Joshua Richardson
Joshua Richardson

But why would I want to smell my balls?

.////.

I could only be more jealous if it was hot chocolate instead.

bork dork

Isaac Williams
Isaac Williams

w o w
bully

Jose Phillips
Jose Phillips

np you're welcome

Zachary Lewis
Zachary Lewis

Sorry, I was just joking around ;_;

Joseph Scott
Joseph Scott

He like creamed or somethin dudes, you saved his life.

Juan Hughes
Juan Hughes

I'll share if you ask nicely

Eli Phillips
Eli Phillips

He should probably see a doctor if it lasts more than a few minutes.

Brandon Williams
Brandon Williams

ur the bork dork !!

i wish i liked choccy milk ;;

Hunter Thomas
Hunter Thomas

me too actually don't be sorry!

lmao deadlines

John Lewis
John Lewis

Can you please share with me? :3

But eye'm not a doggo!

Wow, wtf.

Can you pls tell me what is a variable?

Blake Baker
Blake Baker

thats what u think !!

Nathan Cox
Nathan Cox

*pat*

Variables are nice.

Easton Rogers
Easton Rogers

WTB someone to do all these for me

Leo Hall
Leo Hall

it's like perfume/cologne.

Jordan Thompson
Jordan Thompson

I don't buy it very often but it was on sale ^^

mhm! *hands you a glass of chocolate milk*

you're playing ffxiv now?

Leo Robinson
Leo Robinson

Am I turning into one of those "on the internet, nobody know you're secretly a dog" memes?

Yeah, but what are they?

Yeah, but I don't put cologne on my nuts though.

Ayden Kelly
Ayden Kelly

it's like it but it isn't it. Baby butt smooth.

Jeremiah Phillips
Jeremiah Phillips

oo nice. i liked it when i was younger. i just like saying choccy milk. :3

awoooooo My Angel Tenka (CANADA) confirmed for dog poster

Austin Bennett
Austin Bennett

I like drinking it after exercising so I don't get super hungry right away

Tyler Mitchell
Tyler Mitchell

You know what they are!

David Robinson
David Robinson

you post a lot of really nice pics that seem to be similar. is it a certain artist ?

Jacob Sanders
Jacob Sanders

You're the best. *sips on the chocolate milk*

Mhmm! I started before Stormblood around maybe patch 3.4 because my friends kept harassing me to play...
Now they all pretty much quit and I'm forever alone :^)

But why would I be fondling them to begin with?

I need a new name soon.

What'll it be?

Yeah, but can you remind me just in case?

Leo Garcia
Leo Garcia

They're like little containers you can put stuff in that's suitable for that container.

i feel like im being mocked ;;

Ryder Allen
Ryder Allen

thankies! I have like one big folder where I just save everything

I wish I was organised...

Ohh I started playing after HW! I'm not playing much right now because I've gotten a little bored with it though..

On what server are you?

James King
James King

:3 Thank

It was the meme question that we'd always ask whenever our teacher asked if we had any questions first year~

I'm running out of stuff to do other than farm for the kamuy mounts, since I'm too bad for Omega Savage ;;

I'm playing on Faerie which is on the Aether datacenter~

Julian Ward
Julian Ward

I suspected something like this c: What did they usually say?

Tyler Ross
Tyler Ross

im not sure. im a bit distracted right now so not the best time for me to think of one...

im not organized either x.x and i barely have anything...

Christopher Lee
Christopher Lee

Aww, you just need to get a comfy static that accepts new people ^^
I did Omega and Ultimate Savage stuff but I left my static

aa I used to be on Balmung which is Aether but now I'm on EU

I just look for cute pics when I'm bored or save stuff I come across on twitter or tumblr, I think I have like 2000 pics now or something..

Ryan Reyes
Ryan Reyes

don't need to. It's the same as the rest of the body. It's there and wants to be be fresh.

Jaxson Bennett
Jaxson Bennett

Man, I cant beleive youve done this

Adam Perez
Adam Perez

NEW
NEW
NEW
NEW
NEW
NEW
NEW
NEW
NEW

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit