When you realise that Chip Hazard was rad as heck

When you realise that Chip Hazard was rad as heck.

Other urls found in this thread:

youtu.be/LAo2z-baD-8
reddit.com/r/wholesomeyuri/

...

Boop

...

bump

...

...

Happy Friday, everyone. Hope it's a good one for ya.

Gregg is the bestest.

me

...

I like them as a pair.

The bad feel when I don't have a mature partner to take care of me anymore.

I kind of just want someone who is stable and keeps me stable. I like being held.

me except kfc

...

Wow, what are you? Gay?

...

So YOU'RE El Bardo!
I should have known...

yes! just like that but a girl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fuck you and your curse

Girls are icky.


Fuck me hard.

...

No, though.

Baginers are icky.

Dogs are cuter.


I'll end you.

...

Dogs are cuter.

You know, I can't argue with you on that one.

Sexier even.

im a dog

You're a qt cheetah.

Hm...naw. Not to me. Though it's nice to pet both.


What's your favorite thing about being a dog? Is it belly rubs?

...

my favorite thing about being a dog irl is standing by the door until i get let out and then i usually want to go back inside and then when they let me in i go and paw at the door again

Sooo cyuuuute

Have you ever tried barking at nothing at 3 AM? It's a hoot 'n' a holler.

LOL sabrina you sure know an awful lot about being a dog if I didnt know better ???

I once had a Freaky Friday/Vice Versa/Big/Papa to Musume no Nanokakan experience with my neighbor's great dane. Sadly, no one seemed to notice when I showed up to work and starting typing with my doggie paws.

...

...

...

...

yo

I can't log into OW.

why

...

It forced me out and I can't get the password.
I'm resetting it.

hm

Nothing nice to say today, huh?

a youtu.be/LAo2z-baD-8

no. child support is a bitch.

...

TEAM SKULL RULEZ

...

Aw. Well, at least you're doing the right thing by your kid. I never saw a dime from my scumbag father.

TEAM LOLI RULEZ

...

Two different worlds as the one payed and the one paying. My cousin was paying for a bag of weed with his child support money but the judge didn't care.

For me, she chose to raise him alone, she should pay for everything herself. My sister pays for everything and she don't have to worry about her kids being around a druggie dad/family

...

man

I forgot what a hamburger was and I thought you could slurp a wendy's frosty through a straw

good shit

I don't know what to say. I'm sorry things are so awful. :-/


Ya gotta get the fries extra fresh, then dip 'em in the Frostee.

il try that next time

how are you doing you angel of a person?

meh...

...

Forestttt

If I'm an angel, I'm one of ill repute like them gals from Panty & Stocking. Aaanyway, I'm about to go to a meeting in which I think I'm going to be scolded for not doing someone else's job, but I plan to make sure they know it was someone else's job and IDGAF if that person gets slapped for not doing it. :3

So that's my life's story. Hi, Mr. Grim.


Yeah, sorry. I just can't relate. But I know it causes you a lot of grief and I wish I knew how to help.

no way. You're the kindest creature here. Good! Defend your place and tell em good :D

Okay but why tho

why what?

DOKU DOKU DOKU DOKURO


Not you nerd
that's not even the same .gif
(bullying intensifies)

...

...

meh...........

It's not gay if he's a girl etc.

...

im totally lost here but okay

...

The weather has been getting so much nicer. I've been having fleeting thoughts about either upgrading or just redoing my rig from the ground up to fit a more portable mid atx from its original full atx. What do you think I should do?

LEMONADE WAS A POPULAR DRINK AND IT STILL IS
DRAGON MAID IS A POPULAR CHINK AND SHE STILL IS

I grew out of lemonade

iced green tea is my go to now

Squats and gang signs in the appropriate attire

...

I would just like some nice
clean
water
:)

qquite honestly i would acquire this through capitalist means

i dnt want to ilve

srsly tho

I'm thinking a full rebuild from the ground up is warranted tbh


put some sliced fruit and cucumber in it like those white girls trying to lose weight

I like your new trip

do you also have the cap to wear

Just goes to show who really won in the end.

...

...

Just upgrade you swine.

...

I built my rig in 2012

with a sandy bridge :$

and the full atx is just
obnoxiously massive

...

If you get a new rig it's mandatory that your new case has to be bigger.

Seems like a dumb asshole to me

por why tho

why not be efficient with your cabling and coolers and save space

Ell Oh Ell

youll never see it comin

You too! Drink responsibly for me, I won't be able to!

...

Mr. Grim, did ya ever have a job at which the boss "delegates" things that don't need to be delegated?

Anyway, how ya been? Did ya get settled into that new place, or am I way behind on my Grim Monthly subscription?

...

I drank a bunch last night and played horseshoes with some friends. It was nice. We got to enjoy the sunset too. The weather is just perfect right now. Why can't you drink?

You don't ask why you just do it.

I want a Satania pet.

Drink with me

mm well when I was in that position it was either delegate this task to someone or nobody would do it...

I'm settled in I guess
I feel like I will never get used to it until I live alone though
job life is good though, staying busy, staying VERY productive

thats a lewd video

I want a Ikt pet.

You're a lewd video

I will, but not responsibly!

That sounds great though, weather is awful here. Danish summer is unpredictable as ever, last year was record breakingly hot by now.


Okay! What are we having?

thats not very cash money at all

Here's a *pet*

Root beer.


Here's a *pet*

The only loop around is a solid gold case or one of those mineral oil cases.

wheres pandakuro from

Hmmn, I'll make myself another drink instead :3

oh HELL no

...

Loli pee

Do it and put a little Big Daddy in it

You're a *pet*

SHUT UP IM AUTISTIC

pic related

I need that "want some loli juice on it?" image right now.

what a mess

loli juice

No you're a *pet*


Yeah you are


What the heck?

Don't lewd the Sagiri

You could probably take some out and use it as lube while you watch porn

RAVIOLI RAVIOLI DON'T LEWD SAGIRI etc

imagine the contamination

I dont usually use lube when I masturbate anyway

ur so casul

What the heck? You said loli pee, you weirdo!

You're my *pet*.

It's weird that ikt is the new Darwin

...

your apathy in honesty gets me hard

-high five-

...

...

Ooooh. Well, I'm glad you can party! I'm at the age where I drink responsibly most of the time, though I can still get carried away. (Hopefully not literally!)

Our weather's been pretty and mild so far. I get the feeling we're due for a drought though. :-/


See, now that I'm a manager, I get that. But there's delegating, and then there's dumping your job on others 'cause you're lazy. That seems to be the case with this particular person.

...

Oishii


What the heck? Since when?


Gross.

are these subs accurate

...

nani the heck*

Since the *pet*tening.


I sure hope so.

where dey from

...

Are they ever

There we go, she's my drink for tonight


I'm sure you can get crazy once you've had a resposible bottle of responsible wine.

I'll gladly trade our grey rainy clouds for just a little bit of sun.


You're oishii

Asking the REAL questions.

SHINJIMASU

Police this man is a pedophile!

O-oohh...

...

BIG
O
I

...

...

...

...

Oh, okay. *pet*


Stop talking about my pee

...

Whaaat? I can't get arrested for drinking vodka juice!


Okay.

...

Pee

Loli juice on your bed.

i have no biscuits and i must dunk

*pees in ur butt*

Good morning

That's not a very nice thing to do *pees back*

uhhhh
I dont think thats the term for that LOL

but yeah foreskin is pretty cool


Yeah theres a clear cut difference between your responsibilities and someone elses for sure sabby

hi sinni

...

Hey Grimbo

...

just grim is okay

happy friday, did you just wake up?

...

...

...

The string and piano dynamics in this are just amazing

why is it clear/glitch free is that some kinda spoiler

...

stop reacting at me like im stupid with a gay boy

Happy friday grimace! I did kinda? I woke up at like 11.

How's your day going?

grum

grass

Kawaii

gram

I haven't seen it yet.


You are indeed.

grits

Gomen
No, it's not a spoiler

grimmit

grump

*pet*

grommet

Granuloma

Is Kimi no Wa a good thing and should I watch it ASAP as possible?

you win

it was my favorite anime movie ive ever seen

...

...

When the sun comes out, go on a booze cruise.


I dunno what to say now, so here's a cute webm. :3

Even better than Boku no Pico?

...

musnotificationux

Dialog_AllowSchedulingThirdReminder

Dialog_AllowSchedulingRebootFailed

lel


I always feel so insecure when her cock is larger.

good couples movie

ANGERY

Mike is so cute! I love that video. :3

I wasn't even aware he had airtime before dirty jobs

Neither did I. That's pretty cool. He seems like such a nice guy. Now I gotta Google if he's married...

Grim, Mike Rowe apparently sang with the Baltimore Opera. Whaaaaaat?

holy moly

...

...

It's makin' my ovaries ache.

Yea

you're quite the charmer yourself, I bet you'd be able to tango with a guy like him.

...

bruh

meme

...

...

...

...

...

thot b gone

...

what thought?

I didnt say thought I said thot

Penis.

huh? i don get it

Penis.

hoe is a bad word >.

Now I wanna see what's blocked out no homo.

Pretty homo

Straight girl touches straight boys penis.

But Yuri

Straight girl touches straight girls penis.

reddit.com/r/wholesomeyuri/

whats the point of this if /r/yuri exist

alreadysubed


its less lewd subredit

Right. That would be distasteful.

Yuri undertones.

yuri undercurrent

Daym, only 1000 subs I thought maybe you hadn't

yeah!


:3
i see whole some
i click like
i see people in comments mention it as x-post, i follow link and subscrub

...

Upvote Luka

Upvote Yuzumori

so this exists

my how dapper

Straight girl rapes gay boy's penis in her unwholesome straight vagina

Is new????

...

...

...

God I wish that were me

17 is latest, 18 comes out 15/05

*pet*

Stop ruining lewd illustrations for me Emma

-pet-

Oh, thank.

Stop ruining Emma for me lewd illustrations

...

...

Ii yo

...

thank

mr monstrata

die

thank

what

...

I got a bloody tissue from Emma, it's pretty amazing.

*head pats*

Did anybody watch Oshiete Galko-chan?

Yeah

^w^

It was gross

just like next poster

ME I'M GROSS ME

YES I SMELL LIKE PEE PEE HAHA SUCKERS

nice

FUCK I MISSED IT

EAT IT YOU RAGAMUFFIN FUCKBOY SLUT

You can be my dirty poster!

gross

Ew

will you provide lolipiss

Ikt let's cuddle

Is it safe?

what up niggas

You broke it :(

Why wouldn't it be?

...

play a video game

The best game this piece of shit can run is COD4

🔥🔥🔥

Maybe you bite.
*cuddles*

...

*bites*

:^)

i'm sure you could find something better online

owie

I always think I heard the worst shit there is but then life proves me wrong


I'm thinking of checking on my kancolle fleet
Dunno about anything else really, gibe examples

uwu

or watch animu

Neko that is the most disgusting thing I have ever seen in my life.

I've been doing that a lot recently. Animu and series both.
That boruto? You wanna suffer through that after nurutu ended?

Yan that is the most disgusting thing I have ever seen in my life.

Something that is the most disgusting Emma I have ever seen in my Ikt

i was just thinking the same about you


I just downloaded a bunch that i am going to start watching.
What ones have you been watching?

Saiki Kusuo no Psi-nan
weekly super sentais
Kuromukuro
Gabriel Dropout
Dragon Maid
I don't even remember the rest

hey

It's okay, you just don't have good taste.

hi cutie

oh right mob psyhco 100 too

I think the only one of those that i have seen is gabriel dropout. it's pretty funny tho especially satania's parts.
right now i am watching this one


I have the best taste tho.

IS IT TRYING TO TELL ME THINGS

Yes

I got /r/NewsOfTheStupid

Dragon maid is brilliant
Wanted to drop gabriel dropout but satania saved it
Oh damn that got a pretty bad rating. Interesting genres tho

I'd rather see for myself
it seems pretty interesting so far

Looks interesting enough
Tell me if its any good when you are done with it

*questionable

will do


i am
always will be

here

I see, it's unfortunate that your shit taste is incurable.

...

Ban x Yan is my favorite ship

witness me, for i am a god

Who are those weird sluts ?


I expect you to write a fanfic.

Already seen it by J-list
Dunno what people find funny or whatever about her
She is either annoying or boring

I don't even know

They look like extras.

that's because they are

flat is just

just ice

I knew it

It wasn't that hard to figure out

Yan came in from the rain, his long dark hair dripping. He stood in the doorway for a moment, staring at Ban before dragging himself inside and quietly shutting the door. Ban was comfily snuggled up under a plush blanket, watching netflix. He pretended not to notice Yan and ate a piece of popcorn. "Yo." he said, sexual frustration venting audibly from the apathy in his greeting.
Yan took off his jacket and slumped over to the couch, slouching down with Ban and taking some over the blanket. "I'm sorry." he murmured. "It's k" said Ban, watching the movie.
Yan leaned softly against his lover Ban, resting his head on Ban's shoulder and letting out a small sigh. "Did you take our Diego Brando figure?" said Ban. "The Scary Monsters one?" Yan nodded. "I thought I'd take him out for some air." Ban ate another piece of popcorn. "You didn't close the door all the way you know." Yan chuckled and walked back to the door to close it, but didn't notice Ban quietly following him. "No, open it again." said Ban quietly. "What?" Just then, Ban pounced and brought Yan to the floor, straddling his groin and pinning him to the floor. He brought his lips close to Yan's and whispered "Open the door, get on the floor. Everybody walk the dinosaur."

great fap, 3/10

Well maybe for everyone else.


Is Diego the dinosaur ?

I need that last bit in ASMR.

Yes.

I only care about me and you

He could use a nice long walk.


thats a very small world.

...

let's make it bigger

Nice face.

?


how and why ?

secret

New