It's official!

Jason Barnes
Jason Barnes

it's official!

Other urls found in this thread:

extracrispy.com/food/89/the-worlds-simplest-breakfast-youre-probably-too-scared-to-try
reddit.com/r/peppyRoastedHimGood/
vocaroo.com/i/s14FVoWWsKOS
vocaroo.com/i/s0sYBfDi1Dur

Brandon Wood
Brandon Wood

why exactly dont you like valentine's day anyway?

Oliver Butler
Oliver Butler

dead

Justin Ross
Justin Ross

Can I be a bridesmaid?

Ayden Kelly
Ayden Kelly

I know, I don't care I just wanted to post that

Easton Wood
Easton Wood

how comfortable are you wearing a dress

i mean ur id

Cameron Davis
Cameron Davis

When there's five participants is it officially an orgy?

Adam Williams
Adam Williams

Only if it's frilly.

Bentley Hernandez
Bentley Hernandez

it'll be hard to get erio out to marry us being that he's in china now :\

good lord!
like...happy valentines day you five

it would be an honor to have you i will ensure the dresses are the absolute frilliest all time!

Chase Wilson
Chase Wilson

bump

Connor Morgan
Connor Morgan

i didn't notice that's pretty cool lol

I don't think there are strict criteria for whether an orgy is official or not

Anthony Russell
Anthony Russell

me rigging the ceremony so luka catches the bouquet

Lincoln Williams
Lincoln Williams

who is this semen demon

Ryan Morgan
Ryan Morgan

It was a rather lovely evening
I have a hickie on my nipple
Well there were five of us and I know at least one person got off
I was teased and tortured endlessly and handcuffed to a bedframe for a while

Justin Garcia
Justin Garcia

me: makes hentai cum sound...
wtf!

Cooper Gray
Cooper Gray

takagi, she is a creation by some anime illustrator, not from a manga or anything I've learned

jesus, it's probably likely more just 1 person got off? Sounds like you had a pretty rocking time

Camden Long
Camden Long

yes those tend to be....... pretty hot! sometimes

Ayden Bell
Ayden Bell

but also i thought revy loved her best friend??? was he there? what gives??

Asher Ortiz
Asher Ortiz

Well I am dating four people
Well, I was personally responsible for one other person getting off and he went and changed his boxers
I told him about it to tease him
It was fun, I made a street fighter movie reference

Grayson Young
Grayson Young

right...

Kevin Fisher
Kevin Fisher

So logically there would be five of us for Valentine's date
Which consisted of dorm kitchen angel hair pasta, x-rated sweethearts, and everyone's pent up sexual frustration

Luke Cook
Luke Cook

So out of 5 ppl only one person came? That can't be right..

it's true though

Zachary Allen
Zachary Allen

I'm pretty sure everyone left mostly satisfied
There's hickies all over my chest and back and I'm not complaining about not cumming, they were very thorough

Luke Russell
Luke Russell

Also I took someone's pants off with my teeth and opened my Valentine's card with my feet

Dominic Ortiz
Dominic Ortiz

I'm kinda jelly that sounds awesome tbh

what was the breakdown revy? All dudes or was their some pussy in there?.

Jayden Hill
Jayden Hill

Two cis female, one cis male, one mtf, and one ftm
So... mostly pussy

Joshua Moore
Joshua Moore

what is artist name

Jordan Fisher
Jordan Fisher

looolll that sounds hard to keep track of

crazy that all you guys were on that same wave length and down to clown, again, thats awesome

their name is tansuke

Jose Parker
Jose Parker

I once had sex with, like, 7-8 different ppl in s night but not at the same time lmao

Thomas Ross
Thomas Ross

ty
',:|

Colton Perry
Colton Perry

It really is a struggle to coordinate that many people for a date
This wasn't a hookup, I'm dating all these people

Lucas Stewart
Lucas Stewart

Hot

Nolan James
Nolan James

yw fam

dun judge me

do you spend time with them all individual style or do you guys just all chill together?

yeah I was pretty full by the end of the night

Jaxon Allen
Jaxon Allen

all of this

'',,,,,,,,,,,::::::::::|||||||||||||||||

Hudson Reed
Hudson Reed

I can imagine.

Thomas Sanchez
Thomas Sanchez

Both

Luke Wood
Luke Wood

Imagine this dick.

Juan Hill
Juan Hill

this story is only true if you count oral as sex just sayin

You are much more generous with your time than I

How long has this arrangement been going on for? If you don't mind me asking you

Daniel Lewis
Daniel Lewis

Well anything that involves a dick can be seen as sex, right?
Yo

Jason Thomas
Jason Thomas

Pretty sure I had a picture here.

Anthony Hall
Anthony Hall

What's up?
Where is everyone?

Jayden Jackson
Jayden Jackson

Either dead or asleep. I assume its about 3 am over in the us.

Eli Carter
Eli Carter

2:30 here in Iowa.
Considering sleep or death.

Sebastian Ramirez
Sebastian Ramirez

I would say yes

Alexander Sullivan
Alexander Sullivan

You should choose death to be honest.
I'm kidding, go to bed so you can wake up fresh again
Anyone in here you would like to suck off?

Isaac Thompson
Isaac Thompson

adorable hair in that pic~ <3

Levi Richardson
Levi Richardson

I might pass out in a bit I guess.

Jaxson Robinson
Jaxson Robinson

Sleep well then.

Gabriel Bell
Gabriel Bell

Not yet.
Jeeze.

Kayden Lopez
Kayden Lopez

yeeeaahhh I guess if I think about it

DID YOU SAVE IT??? I have to know.. if it was... saved~

Camden Reyes
Camden Reyes

argh...... Scum's wish playing with my feeeeelings...

=_=

Juan Bennett
Juan Bennett

o hi there

...hmm
undecided.

Jaxson Roberts
Jaxson Roberts

Whoops. I'm still pretty damn tired.
Fair enough.

Jordan James
Jordan James

Why are you up so late?

Daniel Evans
Daniel Evans

You should go to bed yourself then.

Isaiah Cruz
Isaiah Cruz

just spending time watching anime with someone.

Andrew Jackson
Andrew Jackson

I've already slept, I'm always so groggy in the morning. Its 9.40 am.

Xavier Williams
Xavier Williams

Actually, I think I will go to sleep.

Goodnight, Cherub.

Cameron Foster
Cameron Foster

c'mon, you gotta snap save that pic luka!

i like to be fair if I can

lewd

Julian Gomez
Julian Gomez

eh... maybe not.

nah.

Robert Morales
Robert Morales

Sleep tight Squash.
Thats nice. Anyway, I'm gonna do some other things.

Landon Nelson
Landon Nelson

I wish I could go sleep like everyone else aaaahh

Brody Sullivan
Brody Sullivan

enough valentines day bullshit already for fucks sake GOD DAMN
I explained reasonably yesterday why its a steamin' pile of horseshite and if you still can't comprehend KY
You make me believe I'm posting with apes, don't.

Nathaniel Torres
Nathaniel Torres

bump

Asher King
Asher King

Mmm...

thought so.

extracrispy.com/food/89/the-worlds-simplest-breakfast-youre-probably-too-scared-to-try

Carter Bell
Carter Bell

leave valentines day alone...

Charles Walker
Charles Walker

How's the married life treating you?

Austin Mitchell
Austin Mitchell

woah...
squid is a married old person?! ._.

Isaiah Anderson
Isaiah Anderson

I lold

Thomas Sanders
Thomas Sanders

Yeah, he just got married to Sci.

Hudson Jenkins
Hudson Jenkins

._.
lol

Samuel Smith
Samuel Smith

I already got a divorce.

Colton Brooks
Colton Brooks

fukken p l s

Jose Brooks
Jose Brooks

Marriages just don't last anymore.

John Bennett
John Bennett

what an absolute shame
I've made a sham of a sacred ritual, how will I live with myself

Justin Peterson
Justin Peterson

implying i would ever sign the divorce papers

Juan Martin
Juan Martin

Smh Luka wasn't invited to the wedding

Isaac Cruz
Isaac Cruz

uhhhhh

Ian Adams
Ian Adams

You don't have to in Australia
:^)

Grayson Sanchez
Grayson Sanchez

wtf!!!!!!

Cameron Butler
Cameron Butler

argh.... that uck anime is playin wit mah feelz ;~;

Andrew Bennett
Andrew Bennett

get rekt

Tyler Flores
Tyler Flores

haha yea rekt...

Nolan Gomez
Nolan Gomez

me: drowns the kids and chops up squid before blowing brains on the wall

Lincoln Myers
Lincoln Myers

haha yea rekt

Jackson Perry
Jackson Perry

me: slaps ur back hard
ur a real bro fella! keep it real

Xavier Sullivan
Xavier Sullivan

*pet*
Yeah :3

Brody Richardson
Brody Richardson

;~;

argh... me an vy are on 4 rn...
i miss red hair girl.... soo pretty... adorable...
Real love... i wonder what's gonna happen....
red hair lady has a beutiful voice and everything...... i want her to win... u_u

Kayden Perez
Kayden Perez

remember vy

Lincoln Wood
Lincoln Wood

Subtle never pets me

Mason Morgan
Mason Morgan

Its bloody consumer faggotry. Its pathetic, shallow, hypocritical, pretentious, FAKE
SAD

Ian Carter
Ian Carter

uuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhh liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikeeeeeee w/e lol!

Lucas Jenkins
Lucas Jenkins

You're not a good girl

Bentley Ortiz
Bentley Ortiz

Of course I am

Owen James
Owen James

Is this soto?

Brayden Cooper
Brayden Cooper

What makes you say that?

Ian Flores
Ian Flores

goomornrin

Jace Wright
Jace Wright

i miss alice

Evan Gray
Evan Gray

Morning sweetheart

Jacob Wood
Jacob Wood

I changed my mind.
You should get a retroactive ban for the CP shit.

Daniel Torres
Daniel Torres

:333333

Dominic Bailey
Dominic Bailey

Why was Alice demodded?

It was the responsible thing to do, but why?

Michael White
Michael White

why were they modded in the first place

Joshua Gutierrez
Joshua Gutierrez

lulz.

Christian Price
Christian Price

make "ay lmao" a bannable offense

Joseph Diaz
Joseph Diaz

ay lmao

Dylan King
Dylan King

wtf sci. you cant just do that

Michael Cooper
Michael Cooper

I can see her pubic hair

Nolan Parker
Nolan Parker

I used to think qt was a developer of some sort.

Apparently I was wrong.

Who in animus works in tech?

Lucas Price
Lucas Price

I'm BIll Gates

Cooper Flores
Cooper Flores

lol

Benjamin Lopez
Benjamin Lopez

Wish?

Juan Turner
Juan Turner

Hi Bill

Jonathan Scott
Jonathan Scott

Hai Kanra

Jason Harris
Jason Harris

I know how to run CCleaner, do I qualify?

Robert Butler
Robert Butler

Hi Frank

Yeah.

Really though I'm pretty sure Subtle and Ikt are programmer gods.

Kevin Kelly
Kevin Kelly

Emma's alt is ppy and made osu

Brayden Garcia
Brayden Garcia

good

Hunter Thompson
Hunter Thompson

Are you getting skilled in anything at the moment?

Who's that?
Yes, if you know how it works.

Levi Turner
Levi Turner

wank wank dicks

Hi MFF.

I have a paper that says I'm good at teaching people.

Wyatt Jackson
Wyatt Jackson

Are you trying to wake the beast?

Eli Green
Eli Green

We doing this again
Oh ok word
"I dunno, the name just came to me on the wind." *winks you kindly* *nudges*

Landon Anderson
Landon Anderson

CCleaner
Yes click buttan and it does its thing!

Teach me

Alexander Smith
Alexander Smith

salut

Daniel Phillips
Daniel Phillips

Read reddit.com/r/peppyRoastedHimGood/ daily and absorb the cock.

Hi

Charles Myers
Charles Myers

This is great.

Jackson Stewart
Jackson Stewart

How was your valentines day?

Grayson Turner
Grayson Turner

Any plans to get paid for that? Or do you have plans on sustaining yourself via other means?

You elude me. But I figure you're not too elusive.

Jack Reed
Jack Reed

Yeah it is pretty good, yeah.

It was pretty good, yours?

Yeah, I already have a job lined up for September.

Jonathan Sanchez
Jonathan Sanchez

Did you do valentine-y stuff?

Christian Howard
Christian Howard

i tried treating it like any other day. It was ok.

Connor Bennett
Connor Bennett

i hate uso much

Thomas Moore
Thomas Moore

Congrats. If that's the right reaction. How are you feeling?

</3

Ian Richardson
Ian Richardson

Mhm, I had a hot date with my hand.

I saw you tried to summon me or whatever but I was busy, my bad.

It's pretty whatever. It's 10am on a Wednesday, why the heck am I awake?

My eyeballs hurt ;;

Jordan Brooks
Jordan Brooks

n-no

Connor Brooks
Connor Brooks

ib4 quit
inb4 fired

Sebastian Miller
Sebastian Miller

It's alright. I would have probably just annoyed you and you would have stopped talking to me anyhow.

Benjamin Wilson
Benjamin Wilson

k2ep6wen

John Smith
John Smith

Go to bed.

Ryan Peterson
Ryan Peterson

Did xhe give you hand-made chocolates?

Lucas Butler
Lucas Butler

HOURS

Colton Lopez
Colton Lopez

Episode airs in half an hour.

Christopher Ortiz
Christopher Ortiz

Don't be silly, I'm really good at pretending I have my life together.

That's how it usually goes.

Nah, I got one of those packs of like 4 different candies though.

Jeremiah Lopez
Jeremiah Lopez

Your fault though. You're supposed to be EmmaFF. LOL

Logan Stewart
Logan Stewart

fansbus wan

I don't know if I know those.

Jordan Martin
Jordan Martin

I when was time how it passed and then I fall asleep

Leo Gutierrez
Leo Gutierrez

Chicken Alfredo is so oishii

Brandon Ortiz
Brandon Ortiz

What does that even mean?

It was like, cinnamon hearts, those chalky heart message thingies, some gummies, and some sours.

Daniel Brooks
Daniel Brooks

Sometime after that.

Oliver Martin
Oliver Martin

yay nice

Ayden Cooper
Ayden Cooper

You joke, which inadvertantly confirms my belief.

Gabriel Watson
Gabriel Watson

HOURS

I'm already depressed.

How'dyoudo

Elijah Adams
Elijah Adams

nothin, nm

Jackson Johnson
Jackson Johnson

Doing alright, yourself?
Besides the anime, I mean.

Kayden Davis
Kayden Davis

it it supposed to be like a trojan horse

Brody Cooper
Brody Cooper

I had a short day and the next days are shorter so things are pretty gud I would say.

Christian Wright
Christian Wright

LOL. condoms.

Jeremiah Wilson
Jeremiah Wilson

some people have no shame

Julian Jones
Julian Jones

ayyy you finally got yourself one of dem dakis

Ryan Rogers
Ryan Rogers

condom water balloon fight

Ihve ot go goed nowe
nana

Caleb Rogers
Caleb Rogers

I have no dakis this is from some person on le reddit.

Oliver Miller
Oliver Miller

I think Neru is having an aneurysm.

Thomas Hill
Thomas Hill

water dix

Adam Taylor
Adam Taylor

Damn I need to buy some of those for Grim and Subtle

Dylan Harris
Dylan Harris

water is really floppy

Eli Lee
Eli Lee

KEK

Yep. concrete is better.

Jacob Ortiz
Jacob Ortiz

Do you alway lurk

Ethan Hughes
Ethan Hughes

doyou have experience with that

Ifnsihed tootbhrush

Jack Hall
Jack Hall

nah but I wanna use this on someone once.

Carson Hill
Carson Hill

Not always ^^'

Xavier Peterson
Xavier Peterson

putit in your pancake mix

Juan Flores
Juan Flores

:thinking:

Brody Davis
Brody Davis

but someone's butt would probably be safer. I don't know how much it vibrates wildly and get out of control. Butts will stop it from going to crazy.

Andrew Nguyen
Andrew Nguyen

Carter Gutierrez
Carter Gutierrez

Well then, we won.

Cameron Watson
Cameron Watson

:3

I swear to god he always is
Just like Mordin

Grayson Scott
Grayson Scott

Grim

Brayden Reyes
Brayden Reyes

Holy shit this is gold

Better than Nakinyko's version
But he used "Gold Soundz" by Pavement

And this one uses "September" by Earth Wind and Fire
It goes so well together though

Matthew Gutierrez
Matthew Gutierrez

Of course
Blank never loses

Ayden Campbell
Ayden Campbell

which one of you is the loli

Christian Carter
Christian Carter

Everybody can be a loli.

Jace Rivera
Jace Rivera

can i steal you and stuff you into a body pillow cover then seal it with duct tape and throw you into my closet while coming back from time to time to hump you like an ape and leaving bodily fluids to dry on you

Colton Rivera
Colton Rivera

What's my gender? 🚺🚹❓❓Did you just 😱 ask me 😂😂 what my gender 👧🏽👦🏽 was❓❗️Oh my god, you are LITERALLY 👋🏻 the most IGNORANT 💩 AND ILLTERATE 📚📚📚 ❌❌ FUCK I have EVER seen👀👀👀 browsing before 😂😂😂😂😂 What gives you the RIGHT ✔️✔️ to ask me what my 🚺🚹🚺🚹 gender is? 😂😂😂 MHMM? NOTHING ❌❌ THATS WHAT ❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️Since you're SOOOOOOO curious🙇🏼🙇🏼🙇🏼🙇🏼 I'll have you know ☝🏼☝🏼☝🏼☝🏼 that I am a 🚺🚹 G E N D E R F L U I D 🚹🚺 I'm not gonna sit here ⬇️⬇️ and explain

Carter Jenkins
Carter Jenkins

"We fucking lost"

Jeremiah Moore
Jeremiah Moore

M A S T E R, what days are TKD?

Thomas Lopez
Thomas Lopez

Hey there sweetie

Levi Thomas
Levi Thomas

maid dragon
but no explosion

Brandon Rogers
Brandon Rogers

Hi bye going to bed.

Cameron Adams
Cameron Adams

Every day except tuesday and saturday
I don't usually go thursday or friday though

Adrian Smith
Adrian Smith

Post pajamas

Andrew Bennett
Andrew Bennett

I said bye, I am not here anymore I already left.

Hudson Roberts
Hudson Roberts

people who don't get deadlines should be offed

Owen Ross
Owen Ross

but wouldnt them being offed become a deadline
causing a paradox of deadline no deadline?

Jayden Long
Jayden Long

You're destroying me.

Dominic Sanchez
Dominic Sanchez

???
HOW

Owen Perry
Owen Perry

Going a bit harder than I'm used to.

Chase Adams
Chase Adams

x~x
I'll be gentle..

Gabriel Campbell
Gabriel Campbell

I made my first joint today.
It was a mess.
Just like today's work.
And me.
And my life.

YOU'RE TEARING ME APART, LISAAAAA!!!

Kayden Diaz
Kayden Diaz

Now I know what nights to post it. :^)

Jayden Cook
Jayden Cook

Sucking your own dick feels like sucking someones dick rather than getting your dick sucked.

I fucking love pinned youtube comments.

William Robinson
William Robinson

It..?

Luis Baker
Luis Baker

Oh man Bonjour Suzuki AND Girls Generation?

I'm loving this guys mashups

Parker Martinez
Parker Martinez

M A S T E R's stinky sweaty feet after TKD

Kevin Garcia
Kevin Garcia

no

Jose Collins
Jose Collins

hes not wrong

Mason Roberts
Mason Roberts

The Kendrick Lammar x Chunnibyou mash up is better

But this shit is p lit

Eli Stewart
Eli Stewart

I DID NOT NEED TO KNOW OF THIS FORBIDDEN LORE OF DICK SUCKING

Elijah Butler
Elijah Butler

reading through bread
getting slightly jelly of revy
ftm
fucking nope

its kinda fun but also kind of frustrating tbh, you dont get the full experience of either sucking a dick or having your dick sucked

Noah Martinez
Noah Martinez

Trannies are icky.

Jace Flores
Jace Flores

ur icky

Christian Lee
Christian Lee

BEGONE, FOUL MANWHORE!
NOT LISTENING!

Gabriel Taylor
Gabriel Taylor

What is the difference between tranny and trap?

Liam Smith
Liam Smith

Traps want to look like girls, trannies want to be girls.

Easton Hall
Easton Hall

So wouldn't that mean if they want to be girls and want look like girls that they can be either?

I always thought that traps were just really good at being trannies, so much that they "trap you" into thinking they are a real, vag born female.

Brody Wood
Brody Wood

Traps are also icky.

Liam Foster
Liam Foster

traps arnt icky

Connor Moore
Connor Moore

trannies arent so bad as long as theyre somewhat sane and arent ftm
biological females in general are just kind of shit

i havent even tried since i was 15 or so tbh
im not entirely sure how i accomplished it at the time

Anthony Ward
Anthony Ward

*shrug*

Jordan Ortiz
Jordan Ortiz

Good, I'm not used to being bot so much.

Colton Myers
Colton Myers

No.

Being a Tranny supersedes being a trap.
Because, naturally, if you want to be a girl you probably want to look like one too.

Traps are just good cross-dressers.

Hunter Turner
Hunter Turner

fuck off with that shit m8

eh, wasnt too bad

Kevin Sullivan
Kevin Sullivan

I have yet to meet many sane trannies.

Leo Butler
Leo Butler

How are you, btw?

Luis Perez
Luis Perez

oh gawd. then if traps are just cross dressers, no way it's nawt gay liking them.

KEK 🖕

Ian Cook
Ian Cook

Kanna-chan will never jump into your bed leaving you standing there embarrassed unsure where to go from here

tfw Riko won't just take Kanna there and make her a woman

Michael Adams
Michael Adams

Her purity must be preserved.

Austin James
Austin James

her

Hudson Fisher
Hudson Fisher

same tbh fam, last one we had round was autistic

im good, just choking on a bit of hobnob thats resting somewhere near my tonsils

John Davis
John Davis

I can't really think of any here I like being around.

Lincoln Rodriguez
Lincoln Rodriguez

Should I order some fried chicken?

Parker Jenkins
Parker Jenkins

yes

Connor Johnson
Connor Johnson

Pink Guy is so good.

Christian Gray
Christian Gray

I was looking at it from the wrong angle.

Riko is way too pure and adorable to make a woman out of Kanna.

Brody Perez
Brody Perez

RikoxKanna~
Is~
Pure~

Daniel Lewis
Daniel Lewis

S P O I L E R S

Samuel Jenkins
Samuel Jenkins

That's why it's
==IN A SPOILER==.
Duh.

Asher Scott
Asher Scott

I fucked that up.

Michael Anderson
Michael Anderson

Shameful.

Noah Wilson
Noah Wilson

Shit is here in 45 minutes.

Oh god yes.

Thomas Reyes
Thomas Reyes

Dice rollRolled 1 (1d4)

1) SA2
2) Custom Brobo
3) FFCC
4) For Honor
5) Masturbate to 'M A S T E R's feet
6) ERP with Darwin

Josiah Thomas
Josiah Thomas

Damn.

Jordan Kelly
Jordan Kelly

HOT SPICY CHICKEN WINGS IN 40 MINS!
I NEED THIS!

I couldn't leave my bed straight from work.

My legs so sore I couldn't move for 2 hours.
I had to nap.

Eli Taylor
Eli Taylor

Aren't 5 and 6 the same

Josiah Reyes
Josiah Reyes

i fucking hate comp sci at times

David Gonzalez
David Gonzalez

Dice rollRolled 2 (1d6)

1 - FIGHT EVERYONE
2 - RUIN EVERYTHING
3 - FEAST EVERYWHERE
4 - DESPAIR FOREVER
5 - BULLY POSTER BELOW ME
6 - be chill

Jonathan Jenkins
Jonathan Jenkins

EVERYTHING SHALL BE RUINED

Christian Garcia
Christian Garcia

*is

Logan Thompson
Logan Thompson

OBJECTIVE COMPLETE
WHAT DO I WIN?

Adrian Hughes
Adrian Hughes

A reply.

Thomas Miller
Thomas Miller

I SHALL CHERISH IT

Jeremiah Hernandez
Jeremiah Hernandez

prof looked at me like i was taking the piss when i told him i hadnt read norvig
skimmed pages of it for specific bits of info, but never read it cover to cover
try starting from where i think i am
dont understand the notation hes using half the time
read a couple of chapters of it
scrollbar doesnt even fucking twitch in the process
this book is over 1000 fucking pages long, and im supposed to fully comprehend all of it as an undergrad
fuck me

John Allen
John Allen

Sounds like you're fucked plenty.

Cameron Morris
Cameron Morris

all i wanted to do was fuck about in prolog and write neat programs ;_;

Charles Richardson
Charles Richardson

That despair boner and cum
lol

Parker Ortiz
Parker Ortiz

medieval dorifto

Carter Rogers
Carter Rogers

ikt help, how do i read all of norvig in a week?

Josiah Fisher
Josiah Fisher

drop out

Zachary Collins
Zachary Collins

not an option

Dominic Stewart
Dominic Stewart

maybe getting an 8/10 for Amsterdam history whilst not even attending the colleges or opening the book indicates I should be going for history instead.

especially since me doing both intensely for other things gives me a 6/10 max.

Jayden Turner
Jayden Turner

probably tbh

Levi Hughes
Levi Hughes

patriots day

literally will make a movie about any old shit

Jason Thompson
Jason Thompson

okay that's half true, I walked out on most colleges at the break cause I disagreed with the teacher.

dumb bitch tries a hippy approach to history

I'll wait out the 3rd semester and see if I can make the switch.
you however should maybe look at some summaries of that book.

Aaron Roberts
Aaron Roberts

Does anyone want to be a white, or blue Chao?

Blake Baker
Blake Baker

Holy shit her tits

Andrew Hernandez
Andrew Hernandez

WHITE

Brody Hill
Brody Hill

White is right?

Adam Sullivan
Adam Sullivan

oh god I remember that.
that minigame is the cutest thing
make them angels

James Bailey
James Bailey

Hero, Villain, or Neutral?

Jaxson Bailey
Jaxson Bailey

As right as swimming in Lulu.

Easton White
Easton White

Neutral.

Eli Murphy
Eli Murphy

Ofc.

I name them after people and let those people decide what they want.

I'm one of the starters, which means I'm unique until I get into hacking them, because you can't get more two-tones very easily in SA2B.

I want to go swimming in Chaos.

Samuel Cooper
Samuel Cooper

MASSIVE DRGAON TITTIES

Liam Reed
Liam Reed

oh okay, train them in the games too.
especially race.

can I be next?

Benjamin Mitchell
Benjamin Mitchell

So, does anyone want the blue?

That's not training.
That comes after raising them, but I'll probably just do it all at once once I have a perfect Chao.

Evan Wright
Evan Wright

I wanna be blue!!

okido
don't throw them!!

Jacob Hughes
Jacob Hughes

If you want something fancy like a blue two-tone, then you're waiting until I have a blue from somewhere.

I also still have an unnamed Two=tone.

I know the mechanics of the Chao Garden, love.

Probably even better than you do.

Elijah Lopez
Elijah Lopez

judging by the salaries on offer i should consider a change in career

Dylan Brooks
Dylan Brooks

Please send monstergirls

Nathan Bennett
Nathan Bennett

Hero, Villain, or Neutral?

Oliver Martin
Oliver Martin

hello

Andrew Brooks
Andrew Brooks

ye last time I played I was 10.
lost my gamecube savecard for it though..

hero

Benjamin Hughes
Benjamin Hughes

Darwin's face.

10/10.

Ryan Harris
Ryan Harris

Darwin
Personality - Energetic

:smirk:

Samuel Lopez
Samuel Lopez

Yare yare daze...

Colton Cox
Colton Cox

Why do all of my chaos have no mouth?

Michael Stewart
Michael Stewart

What is this gay shit

Josiah Sanders
Josiah Sanders

Of course Echo wants to play it.

Caleb Barnes
Caleb Barnes

I remember I'd abuse the shit out of those Chaos and like throw them and shit

They became evil af lol

Joshua Wright
Joshua Wright

cause they're cute blobs

Ryder Flores
Ryder Flores

die

Henry Nguyen
Henry Nguyen

Am I not allowed to be curious.

Owen Reyes
Owen Reyes

vocaroo.com/i/s14FVoWWsKOS

Christian Brown
Christian Brown

Thanks for monstergirl

Luke Wright
Luke Wright

I suppose you are buy-curious.

Leo Ward
Leo Ward

what kind of weird fucking start up offers free yoga and private healthcare for their developers?

post nudes

Isaac Perez
Isaac Perez

Expected a little better, not gonna lie.

Josiah Cox
Josiah Cox

Have you never seen Arrested Development?

Nathaniel Clark
Nathaniel Clark

vocaroo.com/i/s0sYBfDi1Dur

Josiah Parker
Josiah Parker

Nope.

Andrew Morris
Andrew Morris

They're also far more likely not to reincarnate if you don't abuse them just right.

Julian Johnson
Julian Johnson

tl;dl

Parker Watson
Parker Watson

Darwin, Tokes, do either of you want doragon parts?

Isaac Turner
Isaac Turner

Of course not.

Were you the one who made the composite of Neru's avatars?

But is he shit?

Ryan Bailey
Ryan Bailey

Good morning

David Foster
David Foster

good afternoon

Isaiah Hill
Isaiah Hill

Maybe.

James Lewis
James Lewis

yush

Michael Bennett
Michael Bennett

I do.

Jack Davis
Jack Davis

Will do.

Jayden Hernandez
Jayden Hernandez

He's a Twitch partner who streams on fucking Hitbox

Nah dude, liveegg's legit.

Aaron Cruz
Aaron Cruz

I am not well versed in Twitch drama. Forgive me.

Brody Barnes
Brody Barnes

*shrug* I'm dumb.

Nathaniel Garcia
Nathaniel Garcia

how to make midieval dorifuto car drive gooder

Alexander Thompson
Alexander Thompson

It's pretty old. Puncay was in a Skype call with Liveegg and someone was talking shit about Liveegg's play in Puncay's chat or something.

He streamed this morning by the way.

Yeah you are l0l

Adrian Long
Adrian Long

Hey son, you think I could break this brick with my bare hand?
Probably not but I could still fuck you.

Henry Jenkins
Henry Jenkins

sprinkle cool ranch onnit

Juan Morris
Juan Morris

ALAN YOU'RE ADDICTED

Brody Russell
Brody Russell

how be you? forgot your name

Chase Miller
Chase Miller

I'm Darwin.

I'm okay, just failing at osu!, you?

Jace Thomas
Jace Thomas

nvm, tired, nini

Parker Allen
Parker Allen

It's obviously [insultWorstCanadianHere].

Tl: It's obviously Rin, fuck.

Carson Bell
Carson Bell

wow what a drop

Logan Morris
Logan Morris

Oh hi Darwin, how you been?

Samuel Barnes
Samuel Barnes

:points and laughs:

Camden Mitchell
Camden Mitchell

I drove by a park this morning, hnnnnnnnn

Liam Williams
Liam Williams

Pretty sure you're not allowed within 50 yards of a jungle gym.

Easton Anderson
Easton Anderson

I think people are more likely to throw that on me for reasons. Plus since when are you even bad?

Leo Bell
Leo Bell

Just don't tell anyone about it and it'll be okay

Brandon Scott
Brandon Scott

Plenty of actual non ironically horrid canadians around.

Andrew White
Andrew White

Does anyone want an orange, white, or blue chao?

Christopher Jones
Christopher Jones

You doing Sonic Adventure 2?

Dominic Powell
Dominic Powell

holy shit

Easton Gonzalez
Easton Gonzalez

snail-chan best chan

Isaiah Jones
Isaiah Jones

Ye.

Liam Gray
Liam Gray

Kanna almost raping marrying Riko though.

10/10

Jacob Taylor
Jacob Taylor

Oh, sorry, how crass of me.

They were about to "get closer." :^)

Nathan Perry
Nathan Perry

I'll take the orange. Neutral. Preferably no animal features.

Elijah White
Elijah White

On it.

Jack Hughes
Jack Hughes

I tried to fit "Admin Abuse" but this is the most I could manage. ):

Landon Green
Landon Green

half fish turns their emotion ball into fire

That was pretty dope. And skull hats.

Rest in rip.

Levi Reed
Levi Reed

Do you want a skull hat and fire ball?

Xavier Lewis
Xavier Lewis

Yee

I can't help that I'm an edgy boy.

That's one sick short bus.

Asher Morales
Asher Morales

get it
mod a bus

Angel Howard
Angel Howard

Honestly I do not think their hate for me is non ironic. It just is mostly misplaced, since it starts from thinking I am someone I am not.
Does not really matter, more drink.

Asher Jones
Asher Jones

jfc

David Lewis
David Lewis

Newt.

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit