New htread before bed

Jackson Lee
Jackson Lee

new htread before bed

Other urls found in this thread:

strawpoll.me/12190763/r
kanelfa.tumblr.com/tagged/smol_dragon
poll.ly/#/LKvggla1

Joseph Harris
Joseph Harris

WRRYYY

Ian Russell
Ian Russell

I like chai.

Also good.

Isaac Brown
Isaac Brown

Who?!

Nathan Gutierrez
Nathan Gutierrez

I'm gonna Vote for Subtle.

Julian Carter
Julian Carter

Apparently everyone. :^)

Noah Campbell
Noah Campbell

Fucking copycat

John Jackson
John Jackson

I unironically voted for [Redacted].

Jose Taylor
Jose Taylor

And you too dad.

Nathaniel Wright
Nathaniel Wright

It was Subtle.

Jaxson Morris
Jaxson Morris

who the fuck voted for me

Gavin Lopez
Gavin Lopez

Me.

Chase Kelly
Chase Kelly

WHO is that artist

Joseph Torres
Joseph Torres

I voted for as many people as I'm attracted to in that list.

Kevin Allen
Kevin Allen

ty

Jayden Lee
Jayden Lee

Oh cool I got one :3

Eli Carter
Eli Carter

I forgot.

Luis Gomez
Luis Gomez

Probably a miss-click lol

Robert Cooper
Robert Cooper

well how many people was it ?

Oliver Nguyen
Oliver Nguyen

Also where is this voting thing?

Luis Rivera
Luis Rivera

haha

Asher Green
Asher Green

When you dodge the list again.

Lincoln Rodriguez
Lincoln Rodriguez

strawpoll.me/12190763/r

Asher Miller
Asher Miller

I will say I voted for Mommy, because she's so nice and I really respect her.

It's kinda unfaithful to the question, but still.

Like I said, I ran out of space.

Jose Thompson
Jose Thompson

Those being?
Are you addicted to strawpolls, rin?

Hunter Rivera
Hunter Rivera

ara ara~

Austin Gray
Austin Gray

Cute by fags and normal by normal people.

So I just assume I sound normal with no redeeming qualities.

Levi Morris
Levi Morris

Ouch.

Mason Anderson
Mason Anderson

Sometimes it's for the better.

Ryan Roberts
Ryan Roberts

Nice! ^^
--

I linked the poll to someone and they picked Bebop

Robert Garcia
Robert Garcia

Even Eisen and qt made this thing but not me what a rip

Oh.
K

Jason Thomas
Jason Thomas

And like 4 other people that don't post anymore.

Nathaniel Lopez
Nathaniel Lopez

You can at least call me cute y'know.

Tyler Lee
Tyler Lee

I refuse to believe.

Juan Perez
Juan Perez

Not when you're posting that.

Justin Rivera
Justin Rivera

I did not vote at all

Colton Brooks
Colton Brooks

I already posted cute pics.

Matthew Lee
Matthew Lee

A vote for me is a vote for me.

Sebastian Hernandez
Sebastian Hernandez

who voted for erin srsly

Oliver Rogers
Oliver Rogers

Truly dividing stuff

Leo Fisher
Leo Fisher

qt

Isaac Moore
Isaac Moore

I'll take that as a yes.
I am currently unable to comment.

Hudson Hernandez
Hudson Hernandez

you would not be my choice

Juan Edwards
Juan Edwards

You strike me as the kind of person who doesn't even talk in voice chat.

Ryder Gray
Ryder Gray

308 Highway 76, White House, TN
37188-9198

Come kill me.

Ian Bennett
Ian Bennett

What artist is ?

Carter Turner
Carter Turner

vote for Subtle and Darwin like I did.

you can't go wrong honestly

Hunter Jenkins
Hunter Jenkins

Darwin let me see how cute you are so I could crush on you too

Brayden Cox
Brayden Cox

I wanna see you!

Jace Roberts
Jace Roberts

He showed me and

OH
MY
GOD

hes a qt

John Anderson
John Anderson

That seems like an odd idea to have.
I'd be curious as to why

Adam Bennett
Adam Bennett

I have literally no reasoning behind it.

Gabriel Hill
Gabriel Hill

not voting for at least half the thread based on which would be the best meme on the list
step up senpai

Austin Rogers
Austin Rogers

I don't have crushes on either of them, though.

Gabriel Ortiz
Gabriel Ortiz

B R U H
Everyone's seen me
I'm just that asian looking spic

I wanna pull on her gray hair

Kayden Wright
Kayden Wright

It's incorrect.
I talk too much.

I'm kinda obnoxious really.

Julian Perry
Julian Perry

But you voted for me, right ?


Who do you though ? You're too Tsundere

I wanna brush his grey hair

Classic Aussie

Anthony Long
Anthony Long

uhhh

kanelfa.tumblr.com/tagged/smol_dragon

Carson Rivera
Carson Rivera

not telling you

Nolan Lee
Nolan Lee

The bes
ty

Austin Wright
Austin Wright

I should've voted for Fish then :^)

Joseph Ross
Joseph Ross

I voted for a significant amount of the list, regardless of actual crush status.

Probably.

Robert Butler
Robert Butler

It honestly has been too long since I've had any real connections with yall nerds >_>

Luis Torres
Luis Torres

Rude, I told you who I voted for.

Wow okay rude

Colton Garcia
Colton Garcia

Keep it that way.

Isaac Watson
Isaac Watson

post butt

Aaron Flores
Aaron Flores

When I see people using fire emojis and the 100 symbol and the ok hand all at once
Where does that come from

Jonathan Stewart
Jonathan Stewart

I haven't yet. Though asking for that means I should prolly post my own face

Aiden Campbell
Aiden Campbell

Amentia.

Justin Richardson
Justin Richardson

Black people twitter

Elijah Ward
Elijah Ward

What is rude about that?
connecting with people
what a nerd

Logan Phillips
Logan Phillips

Wow. Racist.

Aaron Martin
Aaron Martin

What about
People saying "thicc" where is that from

Connor Ortiz
Connor Ortiz

I connected pretty well to the furs; I haven't had any real problems there. A guy actually sent me a pizza with a ton of sausage.

You missed it

I know right

Ayden Wright
Ayden Wright

People being fucking dumbasses.

Gabriel Ramirez
Gabriel Ramirez

What about Amal? :3

Colton Campbell
Colton Campbell

my crushes are a secret

Jayden Nguyen
Jayden Nguyen

Like
Actually

Noah Wilson
Noah Wilson

I wanna go out and have drinks with him but he finds me annoying or something

Feelsbadman

Post wallpapers like the good ol times

NYC memes

Deadass B

Adrian Ward
Adrian Ward

I dunno. Facebook or some shit?

Isaiah Wilson
Isaiah Wilson

Its like the black man's xD

Evan Allen
Evan Allen

Just vote for me and only me instead next time.

Or so you think.

Julian Ramirez
Julian Ramirez

Soto, get me more booze.

Eli Hall
Eli Hall

Hm?

Alcohol?

Ryder Edwards
Ryder Edwards

Well you don't really use the terms so I guess you wouldn't.

Noah Barnes
Noah Barnes

Hold this L

Joseph Hughes
Joseph Hughes

It is what it is; you can't win everyone over. This is going to sound cliche, but I'm actually glad it's finally all over. I would worry about every thing I posted in that discord bugging someone, specifically Amal. Now, I'm in a Discord that always has people in voice and people don't flip their shit over the smallest detail; I enjoy it.

Got it boss, I need to take some time to update/make new folders.

Zachary James
Zachary James

You miss understand him.

Hes a busy guy and he never leaves home.

Jace Morales
Jace Morales

Yes, if I can not find any I riot.

Cooper Scott
Cooper Scott

I like to blame social media for all those terms I detest.

Good job. I hope those people appreciate you more.

Ryan Watson
Ryan Watson

I dont know what kind of liquor you prefer though

Carter Garcia
Carter Garcia

When I say it was 100% Amal, I mean it. I've talked to everyone else on a 1 on 1 basis and they've all told me the same thing. I'd like to still have that platform to talk to everyone else, but yet again, it is what it is.

Hunter Price
Hunter Price

why should I do this

Liam Ortiz
Liam Ortiz

It's common enough.

Luke Jackson
Luke Jackson

That cannot read so they just rely on pictographs.

Ayden Kelly
Ayden Kelly

Mm.
I guess.
But my issue is that many people don't know where in social media they come from. Subtle and Soto did, but they're like actually sociable people so it's not surprising.

Wyatt Ortiz
Wyatt Ortiz

who do you think i have a crush on

Cameron Williams
Cameron Williams

Give my ego a boost, duh.

Adam Jenkins
Adam Jenkins

Me

Dylan Baker
Dylan Baker

Rum or vodka would work really but I am flexible.

Maybe. Maybe not.

Brayden Baker
Brayden Baker

You have a cute avatar face

Hudson Robinson
Hudson Robinson

Gee I can't think of anyone.

William Campbell
William Campbell

Ehhhh?

Hows life been anyways man?

Yeah I hate going outside as much as the next guy
Only time I go out is when I go get shitfaced or when there's an anime con which leads to me getting shitfaced

Jayden Brown
Jayden Brown

For me.

Jaxson Fisher
Jaxson Fisher

When people say as much as the next guy that always irked me
Like what if the next guy is the exact opposite or has no idea what you're talking about
Then you look bad fam

Samuel Reyes
Samuel Reyes

I feel you.

I hate it just as much as the next guy.

Andrew Myers
Andrew Myers

I kinda like it.

Jose Martinez
Jose Martinez

This is why the statement carries the implication that it is a commonly, or even near universally held opinion.

Brayden Moore
Brayden Moore

Racist grandparents are the best.

Hunter Barnes
Hunter Barnes

You fucked up

Jason Wright
Jason Wright

Weaboo.

Robert Collins
Robert Collins

So let's talk rum

You can only choose one and There are only 4 choices

Kraken, Sailor Jerry, Bacardi Black, or Flor de Caña

Which do you choose?

lol quit getting triggered

Ayden Ortiz
Ayden Ortiz

really?

Jacob Rivera
Jacob Rivera

Yeah its me irl.

Brayden Murphy
Brayden Murphy

Been good. Classes started near a month ago and they're going okay. I have my first exam on Friday for calc 3. How are you?

Hunter Nguyen
Hunter Nguyen

Thats what I said.

Parker Price
Parker Price

Oh shit B
I didn't know that

Your assuming of my trigger status is triggering honestly

Carter Phillips
Carter Phillips

I was laughing so hard at some webms I dl'd off /gif/

Gotta love those YLYL threads

I think you were supposed to comment on my alcoholism rather than my weebness but hey whatever works man

I'm pretty normal irl tho
Surprisingly

Oh man, I miss college
Those were the days
How old are you anyways?

Parker Russell
Parker Russell

Flor de Caña
Niggerraguan rum
No. Just no.

Brandon Robinson
Brandon Robinson

For you?

Oh huh. Maybe Flor or kind of Kraken?
I would honestly drink any other than Sailor Jerry. Though varying amounts of enjoyment.

Jeremiah Parker
Jeremiah Parker

I've several.

Nathaniel Scott
Nathaniel Scott

You have a dark side though.

Grayson Rogers
Grayson Rogers

Sucks to be you then

Levi Gomez
Levi Gomez

19 man, turn 20 in May. Drink plenty though.

Elijah Gray
Elijah Gray

Oh so you did have a crush me ?

I knew it.

Robert Parker
Robert Parker

Several you? Sounds like a party.

Hunter Perez
Hunter Perez

It was moderately funny to have political conversations with one of my grandparents.
He was a hardcore dixiecrat and would say the most utterly racist shit (and actively thought less of those groups). He also voted for the black guy and had gotten into fights during the civil rights movement because he favored not actively discriminating against people and some mentality of "it's unfair to fight on unequal ground".
It was the weirdest things to hear his beliefs.

Juan Turner
Juan Turner

I want to swim in Satania

Alexander Johnson
Alexander Johnson

Shitty party if so.

Nathan Parker
Nathan Parker

Ha Ha time for RE7

Jack Ramirez
Jack Ramirez

go swimming*

Adam Walker
Adam Walker

Shut up you goddamn Texan
Its delicious
Though honestly it usually goes

Cuban > Puerto Rican > Dominican > Venezuelan > Niggeragua

Flor is tasty
Kraken is also pretty great but cause of its spices

Sailor Jerry hurts to drink but I still drink it cause I like hurting myself
Pretty edgy huh?

Yeah, but I dont go around telling everyone about it
That would defeat the whole purpose

Damn you're making me feel old

MAKE IT STOP

Drinking was really fun at that age

BOI

Matthew Kelly
Matthew Kelly

You could've saved yourself.
You chose this path.

Aiden Scott
Aiden Scott

I want to swim in go swimming*

Gavin Hughes
Gavin Hughes

It's good so far

Jaxon Young
Jaxon Young

2093
grandma in her younger days
Not grandpa in his younger days
Wow, it's like they didn't even do any research.

Elijah Gutierrez
Elijah Gutierrez

Says you.

Great game, neat story. Would shoot again/10.

You are braver man than I, in that accord.

Asher Long
Asher Long

But I already know about it.

Carter Green
Carter Green

I would know.

Noah Cox
Noah Cox

I hate you so much.

Juan Evans
Juan Evans

I don't even think there's major Cuban rum available.
Almost all of it uses the same shit as Cohiba where it's using a Cuban company's name but none of its sale or manufacture is related to Cuba.

Ryan Gonzalez
Ryan Gonzalez

I want to kick a door on Satania

You should see me when I get drunk at family reunions and joke about how I voted for trump and would say "See how China has a wall and they dont have any Mexicans over there? We need to do the same!"
My aunt was about to go off on me until I told em I was just jking
Niggas were getting pissed tho
I guess joking about deporting Mexicans to your somewhat illegal part of your family is not a good thing lmao

Is it spooky?

:^)

By that time grandpas gonna be a real gril

If it gets you drunk and you dont go blind its drinkable

Well cause we haven't met and probs won't meet irl
So I can be autistic around you and not worry about it

Lmao Cohiba cigars are nice tho

Michael Hall
Michael Hall

I saw a lot of footage from that today. I saw two bosses get stuck on small objects and doing the thing where they walk in place in the same playthrough of the early game. seemed pretty buggy.

Nicholas Thompson
Nicholas Thompson

The spooks are happening

Jayden Gray
Jayden Gray

not even close silly

John Collins
John Collins

Just started it up a few minutes ago, we shall see

Joseph Reyes
Joseph Reyes

Gab bullies her enough, you don't need to copy her!

Aaron Bell
Aaron Bell

wishy!

Hunter Jenkins
Hunter Jenkins

I'm gonna meet Colbs instead and treat him like a dog.

Then you should care if I know who it is.

You've already told me more embarrassing things.

Carson Ramirez
Carson Ramirez

It seemed sort of silly.

Dominic Ortiz
Dominic Ortiz

I guess joking about deporting Mexicans to your somewhat illegal part of your family is not a good thing lmao
IMAGINE THERE'S NO SOTO.
IT ISN'T HARD TO DO.
NOTHING TO KILL OR DIE FOR.
AND NO MEXICANS TOO.

YOU MAY SAY I'M A DREAMER.
BUT I'M NOT THE ONLY ONE.

Kevin King
Kevin King

Its okay Ian I'm here for you

Camden King
Camden King

Unlikely.

Fair enough, still get me some booze you nerd.

Ethan Mitchell
Ethan Mitchell

i don't wanna say cause iunno if they are lurking or not

Jacob Cruz
Jacob Cruz

Smiles

Ian Gonzalez
Ian Gonzalez

DM me

Wyatt Morris
Wyatt Morris

Likely.

Doubtful.

Dominic Lee
Dominic Lee

Ian, how far are you?

Michael Adams
Michael Adams

no lol

Benjamin Stewart
Benjamin Stewart

10m or so

When I first posted was basically when I started

Ethan Bennett
Ethan Bennett

DM ME, then

Adrian Lopez
Adrian Lopez

if ur gonna link a new thread say its a new thread u butt

William Peterson
William Peterson

We don't play by your rules.

Jayden Flores
Jayden Flores

Lielie thinking he controls the threads
Fucking fag.

Noah Russell
Noah Russell

wai is it awoo

Jose Thompson
Jose Thompson

what if i told you i voted for a dude

Christopher Hernandez
Christopher Hernandez

"don't be fooled I was raised by wolves"

cute doggo

Tyler Wood
Tyler Wood

hmm?

no way

Ethan Torres
Ethan Torres

If you don't tell me i'm just gonna assume its me.

Ian James
Ian James

what are we voting for

Caleb Morris
Caleb Morris

Next time we'll put a giant electric road sign for you too

Gabriel Baker
Gabriel Baker

crushes again

Cooper Adams
Cooper Adams

Fucking.
Fag.

Connor Torres
Connor Torres

strawpoll.me/12190763/r

Ayden Peterson
Ayden Peterson

Doubtful.

Elijah Bell
Elijah Bell

Yo

Lemme tell you bout this house blend coffee though

I had to pause the ep like 4 times and kept going to get some coffee cause the soothing jazz and coffee porn made me want some so bad

Are you a furry?

Quit turning me into a racist Tsuchi

This is all your fault

Bentley Allen
Bentley Allen

oh

I voted for Neru

Carter Hall
Carter Hall

I know better.

William Morales
William Morales

do you have more cute doggoes

i was all alone for an hour ;_;

it was subtle

Juan Bell
Juan Bell

Aw shit they pulled a Blair Witch with the guy standing in the corner

Jacob Gomez
Jacob Gomez

Doubtful.

Angel Cooper
Angel Cooper

Just wait until it goes Texas Chainsaw Massacre on you. You would think I just mean a chainsaw but no.

Leo Morales
Leo Morales

is this all the active posters?

Grayson Bailey
Grayson Bailey

[imagepost]

Nathan Sanders
Nathan Sanders

[blankpost]

Jacob Howard
Jacob Howard

thank you
at last somebody understands

Christopher Rodriguez
Christopher Rodriguez

No there wasn't enough room

Isaiah Price
Isaiah Price

No I'll just keep posting this one.

*reply*

Luis Ward
Luis Ward

Subtle stole all the hearts

Joshua Morgan
Joshua Morgan

I voted for subtle cause his ears are small and cute

Aaron Jenkins
Aaron Jenkins

no

Tyler Gray
Tyler Gray

But true.

So when you get off is it considered inking, Squid?

Sebastian Miller
Sebastian Miller

poll.ly/#/LKvggla1

I'm finding this site's working when I need to polls

Hunter Cook
Hunter Cook

Insufficient evidence.

Cameron Nelson
Cameron Nelson

You have it too?

Lincoln Clark
Lincoln Clark

They are here with you now.
And by they I mean me

Jaxson Hughes
Jaxson Hughes

Brb housework, people are yelling at me

Charles Phillips
Charles Phillips

now i feel deterred

Blake Peterson
Blake Peterson

What are you?

You're not really a weeb or a nerd
A hipster perhaps?
You do live in Newport

John Lewis
John Lewis

Yes hi it me

It was so sweet that he finally got to explain his coffee to someone who was interested.

I was half expecting it to bust out into a third season of Gochiusa though.

Jordan Green
Jordan Green

So when you get off is it considered inking, Squid?
Wow you know what
That would explain Ban crushing
Because of the squidgirls

Logan Howard
Logan Howard

This was all I ever wanted
Only if it comes out black.

Isaac Harris
Isaac Harris

edgy

Robert Turner
Robert Turner

This is normal.
It'll pass here shortly.

Jonathan Torres
Jonathan Torres

So I've been told.

Andrew Jackson
Andrew Jackson

it only happens around u

Gavin Peterson
Gavin Peterson

it should be obvious
it's not you

about?

Aiden Foster
Aiden Foster

can only select one
Why bother?
Kind of ruins the feeling of a crush/attraction poll.

Also
butterfly

Logan Bell
Logan Bell

What
By who?

Brandon Fisher
Brandon Fisher

Its probably something stupid like Wish.

Jeremiah Reed
Jeremiah Reed

For your side, yes.

Mhm. Like I said, great game.
Feels a little shorter than thee original games but I think there was another line of events to go through so here's to hoping.

Ban and I are totally twinsies, so I know this stuff.
I can also tell when he is ovulating.

You might need a doctor, fun fact! I am one.
But I prescribe some odd things.

Ayden Gray
Ayden Gray

I voted Test because he's so smol and will make the best girl.

Brody Perez
Brody Perez

Them lurking.

I've the most evidence for my argument.

Liam Collins
Liam Collins

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.

Adrian Hall
Adrian Hall

Its probably something stupid like Wish.

Jackson Phillips
Jackson Phillips

I barely talk to wish

Easton Turner
Easton Turner

Some random person.

Are we ever gonna play Pit People again?

Do you actually wanna do the side stuff?

It will probably be better in voice.

Ryan Green
Ryan Green

Where?

Andrew Edwards
Andrew Edwards

just here

Blake Ross
Blake Ross

Blat blat, watchin bitches drop.

THEN I DON'T KNOW

David Jenkins
David Jenkins

uwu face
Don't say that

Connor Fisher
Connor Fisher

My knowledge of myself.

Hm hmm.

Zachary Lewis
Zachary Lewis

Dang you work fast

Don't spoil anything (pun intended)

Xavier Anderson
Xavier Anderson

Soto, buy Test her HRT so they can go full Licky.

Henry Brooks
Henry Brooks

I made all the ladies drop their panties.

Landon Price
Landon Price

why do you want to know so bad?

Cameron Thompson
Cameron Thompson

Objection! Sounds like circumstantial evidence.

Wyatt Howard
Wyatt Howard

You've none to support your theory.

Joseph Robinson
Joseph Robinson

please fuck off

John Stewart
John Stewart

How do you do it?

Because.

Ian Fisher
Ian Fisher

you don't even know who it is anyway

Elijah Howard
Elijah Howard

cause why?

Nicholas Mitchell
Nicholas Mitchell

Yeah man, I almost started crying with the guy cause no one would give a fuck about him being a coffee autist until Vigne loved the shit
THOSE FIVE FUCKING DIFFERENT COFFEE BEANS FAM

Oh and let's not forget Gab's moan when she got poked in the back
I dunno about you but that shit had me diamonds THEN vigne bullies her over it

I was ZIRCONIUM DIAMONDS

Man, this was a great ep
Confirmed AotS, get fucked Seiren and MaidDragon

Landon Gray
Landon Gray

Wouldn't care much regardless.

Chase Hall
Chase Hall

I ran out of booze. Or so I thought.
So I had little else to do. I will not spoil anything but you will probably love the game if you liked the older RE games.

I do, I am objective while you suffer any possible bias toward or against yourself.
Yeah babe.

Jace Wright
Jace Wright

God wills it.

Austin Morris
Austin Morris

ok

Benjamin Ross
Benjamin Ross

hey 3 other people like my gf
i like her too

Brandon Richardson
Brandon Richardson

I'm nosy.

Henry Mitchell
Henry Mitchell

While forgetting you don't know me.

Jonathan Rogers
Jonathan Rogers

What person were you asking about what I desire when I blankpost? I'm starting to think you're lying to me, ban.

I would be interested in those two things, yes. And it probably would be, yeah.

Probably not today though. Feel pretty bleh. And am probably contracted into playing some other games with somebody. Tomorrow?

Chase Reyes
Chase Reyes

I bet you just hope it's you~

Owen Ramirez
Owen Ramirez

Well if the bible is telling you to, you make Test your girlfriend. God speed, little buddy.

I know you, nerd.
You are Tracer.

Andrew Fisher
Andrew Fisher

Mind control.

It's really effective.

Oh and let's not forget Gab's moan when she got poked in the back
I dunno about you but that shit had me diamonds

Yo same actually.

Dude, School Days 2.0 is still really interesting for me though.

Michael Cook
Michael Cook

I'm free all day tomorrow after I get home from work.

Colton Morales
Colton Morales

gf

Angel Brown
Angel Brown

I think he counts under whatever ooga booga of lepers.

Jaxson Jackson
Jaxson Jackson

What do you prescribe for black semen?

Liam Wood
Liam Wood

What was my first Alias.

Camden Gutierrez
Camden Gutierrez

Isn't that every day?

Mason Foster
Mason Foster

Please, I got 3 votes on the crush list.

Why am I immune to it though?

Carson Cooper
Carson Cooper

It's probably the same as when Luka and Lucy were dating: they're both dudes but lesbians. Somehow.
Because the internet.

Noah Jones
Noah Jones

i do not care
that list is trash

Connor Sanchez
Connor Sanchez

No its not.

I pick my sister up from school and take her to and from work some days.

Nathaniel Peterson
Nathaniel Peterson

You're not immune to it, I just haven't tried it on you.

Gavin Carter
Gavin Carter

the power of megabits is real

Zachary Wood
Zachary Wood

asi es.

Robert Morris
Robert Morris

Yeah I had more on the last one lmao

How would you know if you've never tried it on me ?

Ryder Rodriguez
Ryder Rodriguez

HAHAHAHA

Brayden Taylor
Brayden Taylor

Truly, the biggest roadblock for things.

Thomas Moore
Thomas Moore

Was there a super shitty "shooting gallery" arcade game for Resident Evil?
For some reason, I'm remembering there being one at a local pizza arcade.

The power of reality denial is just 2stronk.

Benjamin Gomez
Benjamin Gomez

Luka will break up with Vylee if he finds out what they look like.

Ryan Rodriguez
Ryan Rodriguez

that feel when subtle ran off to play games

hashbrowns are NOT intended to hurt

Carter Powell
Carter Powell

It has never failed before.

Henry Gray
Henry Gray

dont ruin their special thing thats mean

Wyatt Flores
Wyatt Flores

i forgot to vote for you since it was multichoice

Xavier Parker
Xavier Parker

It is rather annoying at times.

I don't get home really until 6ish some days.

so its 6am to 6:30pm

Juan Bell
Juan Bell

congrats on getting dudes on the internet to fawn over you, I guess.

Henry Walker
Henry Walker

Seiren is pretty great too, I just hope they dont fuck it up.
The whole scaring the teacher away with a boner was 10/10
Konosuba ep 2 wasn't too bad I guess
The loli in maid dragon is adorable

I like how you and Subtle are the only people I can really weeb out with

Jayden Allen
Jayden Allen

Is it something like this?

Jackson Clark
Jackson Clark

+so many

Jordan Clark
Jordan Clark

It will fail.

Its all built on lies.

a house built on sand and blah blah blah blah

I would of voted 4 u too

JEALOUS

I wouldn't know.

Jaxon Campbell
Jaxon Campbell

Okay, I guess the fights are enjoyable.
Despite, (or maybe because of?), the weird animation and colours.

Matthew Lee
Matthew Lee

someone told her to type 'eat my ass' and she said that instead

Zachary King
Zachary King

i will vote 4 u next time

Isaiah Russell
Isaiah Russell

Probably but you might want to be safe and go ask the priest at the nearest church you can find.
None of that Jewish temple shit though.

Chop it off with an axe, put on a dress and start anew as a female.
Hope you do better this time around.

Cock Socket?

Minus the silly stuff.
Mostly.

Mason James
Mason James

No.

Dominic Baker
Dominic Baker

Good.

Justin Clark
Justin Clark

that's only because you pretend to be a girl so i do no care

Alexander Cox
Alexander Cox

Sorry

David Carter
David Carter

The colony of lepers is Jesus, not the Torah/Old Testament.
What actually happens in the parable I've no idea. I just used it because Test is short, like a leper.

Charles Cruz
Charles Cruz

another line for your permanent record!

that's fine, subtle. go ahead and win your game

Colton Reed
Colton Reed

I remember when they doxxed Lucy

Poor guy

Nigga never posted after we saw how he looked

No chingues

Queria decir algo pero voy a tratar a no ser "bully" lmao

Luis Foster
Luis Foster

tsuchi is someone that just really needs to die

Robert Turner
Robert Turner

Aren't you normally home inbetween those two times though?
Yeah, certainly seems to be the only possible option there.

Chase Roberts
Chase Roberts

Dont bully my gf

Alexander Miller
Alexander Miller

That was me.
He posted a bit ago to try and encourage Licky and Luka to date.

Angel Cook
Angel Cook

What does Lucy look like anyway?
I wasn't around for that.

Nolan Young
Nolan Young

but i'm supposed to be ur gf :(

Charles Myers
Charles Myers

I will stick my lesbian penis in your lesbian asshole only if you wear a skirt.

Jaxson Hill
Jaxson Hill

tfw Subtle hates you

Yeah, they can fuck up School Days 2.0 pretty easily but I like where it's going so far.

Konosuba ep 2 wasn't too bad I guess
I still didn't really care for it, but it was a lot better than the first episode.

I still have 6 episodes of shit to catch up on tonight, kill me.

But since it hasn't yet I'm still on a perfect record.

Gavin Scott
Gavin Scott

Okay real try this time. Um, did it start with a P?

Yeah, despite being in church when I was younger most of that stuff went in one ear and out the other. Not even gonna pretend I would have known that.
Hey you like Rick and Morty too right?

That or marry Ban.

What do you look like? :thinking:

Evan Thompson
Evan Thompson

Generic white dude.
Just not a girl.

I will never understand for the life of me why people pretend to be girls online and lesbian ones at that.

Luke Turner
Luke Turner

Jesus fuck.

for short bursts of time

Nathaniel Clark
Nathaniel Clark

Probably

They kinda sillied themselves out with RE5

Noah Garcia
Noah Garcia

Incorrect.

Angel Barnes
Angel Barnes

I think it's kind of impossible to not like Rick and Morty.
I'm not too miffed about Season 3 being delayed, though.
I'd rather they not rush it and force a subplot and humor.

WHAT WAS IT CALLED?

Zachary Sanchez
Zachary Sanchez

Me irl.

Attention?

Brody Cooper
Brody Cooper

Implying :c

Ayden Wright
Ayden Wright

tfw subtle didn't vote for you

Gavin Diaz
Gavin Diaz

literally always here

Asher Sanders
Asher Sanders

But it's not just attention.
It's such a false facade and waste of effort.
You were from the same threads as me; you know how 80% of the threads claimed to be female when of that group, like three actually were.

Samuel Campbell
Samuel Campbell

/google/index.html

Robert Ward
Robert Ward

You've been ignoring me all day and you even called me a dumb baka stupid earlier!

Tyler Gomez
Tyler Gomez

fight me, colbs

Juan Ramirez
Juan Ramirez

Gun Survivor 2?

Bentley Rivera
Bentley Rivera

I hate you sometimes, you triballed shit.

Landon Watson
Landon Watson

That was on the console.
I'm trying to find the one that was an actual arcade cabinet.

Robert Edwards
Robert Edwards

I don't fight girls.

BE LESS LAZY

Brandon Morgan
Brandon Morgan

Miku's the only one I can remember who was actually born female off the top of my head.
Were Holo as well?

Zachary Flores
Zachary Flores

Isaiah Myers
Isaiah Myers

I'm getting sick of that
why is everyone calling me a girl

Chase Rivera
Chase Rivera

kinda want people to draw me but kinda dont

Jacob Roberts
Jacob Roberts

House of the dead is the only thing coming to mind then.

Jason Jenkins
Jason Jenkins

I liked the little action hero era they went through. It was a change, not a great one but it is something few series have the balls to go that far in.
And most that do fail far harder.

I tried. Honestly I would try to get to know you better but this place is not the best for that aaaand you strike me as a bit distant from that sort of thing.
No offense meant, I guess? Maybe.

I have a kind of stupid webm of it if you want it. Slightly funny.
The delay blows but like you put it, best not to rush perfection. That kills many shows in my opinion.

You have red hair?

Logan Powell
Logan Powell

We have to out-YURI Luka and Vylee

what do you look like?

You are my one and only bby~

LOOOOOOL

YOURE SUCH AN ASS SOMETIMES
so lolz tho

I can sorta see where its heading at but like hey I'll still watch it.
The MC sorta triggers me on how autistic he is sometimes. Like holy shit I think you have more ovaries then this nigga has balls I swear.

Megumin and Onsen is always a nice mix

Damn, what are you catching up on anyways?
Hopefully you have some drank to power through them. Nigga that's 3 hrs

Joshua Williams
Joshua Williams

I think the bigger mystery is why some people care so much about what people they only know over the internet and don't really interact with call themselves.

Jordan Russell
Jordan Russell

Jack Baker
Jack Baker

better be
or i'll give you three balls like colbs

Brandon Johnson
Brandon Johnson

More brown.

Kinda wanna dye it red sometimes.

And blonde other times.

Me irl

Zachary Gray
Zachary Gray

Because you're constantly PMSing?

Oh yeah, I still love RE4 and 4 and even like 6 mostly, they just kinda abandoned the theme of the earlier ones

Camden James
Camden James

Usually takes a year before I attempt to add anyone on Steam or use other private methods to communicate.

Night.

Kevin Sanchez
Kevin Sanchez

the same reason why jehovas witnesses try to convert others

Justin Stewart
Justin Stewart

Hey, I drew you

Carter Flores
Carter Flores

but that's wrong

Ian Phillips
Ian Phillips

Pffffffffftttttttttttt

Owen Lee
Owen Lee

choose red
blonde is shit and red is goddess tier

Andrew Gray
Andrew Gray

Who said I didn't?

It was post-game!

I would never do anything so rude..

Jace Campbell
Jace Campbell

Holo was a dude.
The only females were Miku and Nia.
Everyone else was male or non-transitioning trans.

I ended up just searching for "zombie arcade cabinet" and yeah, it was a House of the Dead game.
Because it had a lot of cheesy dialogue.

I'm fine. I don't post R&M other than the image of him drinking and looking at Jerry condescendingly.

I have no dislike of Lucy or anything.
I just couldn't figure out why he pretended to be a girl and then hit on other girls as a "lesbian".
I'd known for years before posting it.

Eli Ward
Eli Ward

sdiubfdbkjfdjkds'

I can do it too

Jaxson Russell
Jaxson Russell

Holy shit.
IS THIS REAL LIFE OR JUST FANTASY?

Michael Evans
Michael Evans

[sounds of glass shattering]

Matthew Butler
Matthew Butler

New

Nathaniel Adams
Nathaniel Adams

What, be wrong and PMS? Because you certainly do that enough

Elijah Hughes
Elijah Hughes

Good enough
Why would I do that, and how would it help.

Gabriel Martin
Gabriel Martin

Didn't you want that?