/mon/ Thread 2.5

Dominic Lopez
Dominic Lopez

Favorite Franchise
Favorite 'Mon off the Top of Your Head
Favorite element/typing (Fire, Water, etc.)
Favorite Obscure Franchise
Favorite Game from Franchise
What do you think defines a /mon/ franchise?

Attached: mon-franchises.png (156.73 KB, 682x317)
Attached: bistro-recipe-wonderswan.jpg (122.74 KB, 600x600)
Attached: robopon-sun-version.jpg (433.85 KB, 1498x1500)

Owen Cox
Owen Cox

Favorite Franchise
Pokemon
Favorite 'Mon off the Top of Your Head
Furret
Favorite element/typing (Fire, Water, etc.)
Normal
Favorite Obscure Franchise
Fighting Foodons, probably. I actually didn't care much for it until I started up the WonderSwan game and saw how neat the combat was.
Favorite Game from Franchise
Crystal
What do you think defines a /mon/ franchise?
Raising and battling creatures.

Attached: pokemon-7.PNG (350.53 KB, 800x1063)

William Gomez
William Gomez

Old thread was deleted

Hmm

Liam Hill
Liam Hill

Look just give me a hint as to who you are.

Nicholas Bell
Nicholas Bell

OwO

Ethan Smith
Ethan Smith

Mew
Mewfaggots remind me of either Fellarts (and his shitty ballbusting fetish), or else some faggot that fellates him named Articuno, while aggressively trying to assert his DNP policy on sites like e621, while hiding in the shadows. Both are kind of awful people.

Ryder Lopez
Ryder Lopez

14487686
Oh, don't know you then.

Alexander Long
Alexander Long

14487686
You keep on saying you don't want to name yourself and then fucking doing it anyway.

Attached: WHERE-IS-SHEPARD.jpg (54.75 KB, 600x429)

Brody Cooper
Brody Cooper

These threads die fast enough for it to not matter too much.

Chase Wilson
Chase Wilson

Yeah, I wonder fucking why?

Nolan Lee
Nolan Lee

14487686
If you're gonna call yourself out you're asking for requests anyways,unless you just like being an attention whore.

Christopher Davis
Christopher Davis

14487686
Yeah, you really shouldn't have called attention to yourself like that. All I asked for was a hint.

Nathaniel Garcia
Nathaniel Garcia

PIENJI STOP ATTENTION WHORING AND GO WORK ON MY STUFF

Leo Gutierrez
Leo Gutierrez

You're right, I should stop this.

Mason Ward
Mason Ward

14487686
"Who is this faggot"
Search
3rd link is a rule34.paheal link
In a /mon/ thread
Ok I think I get it

Attached: Teleports-behind-you.jpg (33.71 KB, 588x614)

Joseph Miller
Joseph Miller

Yeah and you should leave it at that, bozo.

Levi Nelson
Levi Nelson

What is the context of said picture,you have my curiosity.

Josiah Campbell
Josiah Campbell

I'd draw lots of gay shit for these threads, except Holla Forums has had lots of rules nazis the last 3 years and the fun is abso-fucking-lutely gone. Why spend an hour making OC that a handful of anons will like if the majority is going to shit on me and end up with a ban? Not worth my time.

Jaxon Carter
Jaxon Carter

It's obviously from a porn scene

Ian Lee
Ian Lee

Well that's your choice to do,it's obvious anybody will appreciate new content here for any reason,of anything,but if you think you're going to get rained on by cunts and that'll make it not worthwhile,oh well
No shit batman,what the fuck is happening though?

Adam Harris
Adam Harris

If you're speaking literally, then please fucking stay gone.

Jack Wright
Jack Wright

Check 'em

Attached: checkem.png (57.85 KB, 640x400)

Gavin Robinson
Gavin Robinson

Attached: when-you-see-the-dubs.jpg (31.94 KB, 544x499)

Daniel Anderson
Daniel Anderson

I'm a bit disappointed that Fighting Foodons never really took off because I really liked the topping system it had. The concept it pretty neat, understanding what toppings benefit your foodons and harm the enemy's.

Attached: capture1.PNG (1.29 KB, 100x90)

Levi Thompson
Levi Thompson

Breddy gud

Brody Thomas
Brody Thomas

Horror movie called "Direct Shine from Wonderful Eclipse", it's the epilogue after the protagonist gamer gurls escape from the shape shifting monster but one of the girls was a monster all long and the movie tries to give you one last jumpscare.
You know how it is, being abrasive fucking dickholes is all part of the anonymous imageboard charm.

Attached: hue.jpg (75.09 KB, 1000x614)

Nolan Evans
Nolan Evans

I'm okay with that part, if I'm going to instigate shit, then of course I'm going to get shit on. That's fine. It's when the mods are cunts and hand out 24h+ bans for literally nothing

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit