Untitled

Jose Miller
Jose Miller

.

All urls found in this thread:
https://www.youtube.com/watch?v=vHyB_FRr4-M
Charles Ward
Charles Ward

A new thread?
Hmm

Jose Green
Jose Green

post dick or gtfo

Colton Wood
Colton Wood

Are you confident in this belief?
Hmm?

Isaac Taylor
Isaac Taylor

more so than boo
yeah

Logan Robinson
Logan Robinson

ONLY FROGPOSTING BELOW THIS LINE

-------------------------------------------------------------------------------------------

Oliver Thompson
Oliver Thompson

TEST

Liam Scott
Liam Scott

just got a haircut today actually

Justin Gomez
Justin Gomez

aaaaayyy

Grayson Sullivan
Grayson Sullivan

post selfy!

Colton Walker
Colton Walker

CAN I MEEM 2

Benjamin Evans
Benjamin Evans

You and what army
Hmm
Would you lose that bet?
Perhaps

Christian Martinez
Christian Martinez

DEE JAY KHALEEEEEEEEEED

mayb when it settles tomorrow

Hunter Bennett
Hunter Bennett

nu

Juan Cox
Juan Cox

dont wanna talk to you unless we're flirting

Caleb Sullivan
Caleb Sullivan

fuck off wish

Nicholas Taylor
Nicholas Taylor

every post wish makes drives grim one step closer to suicide by sexual frustration

Samuel Fisher
Samuel Fisher

tbh i miss Wish
and her anime suggestions

Henry Howard
Henry Howard

that's entirely dependent on you
but if it was between just boo and I, I would win every time

aight

Grayson Bell
Grayson Bell

TRUMP

Jack Flores
Jack Flores

would definitely win over lenko btw
i think we both know this though

Lincoln Carter
Lincoln Carter

its not like she died she just doesn't post 24/7 lol

Ryan Jenkins
Ryan Jenkins

that trumptrip kinda sucks
want a better one?

Connor Sullivan
Connor Sullivan

nymph?

Christian Jones
Christian Jones

Is that so?
Hmmm
Would I?
Hmmm

Xavier White
Xavier White

Wish quit.

Daniel Anderson
Daniel Anderson

nymph was just a better wish in every way shape and form

Noah Miller
Noah Miller

It's 10x

Michael Gutierrez
Michael Gutierrez

oh, make sense
I blame maya for forcing me to use it.

I coula got m uch better one

James Ross
James Ross

Nymph as always so mean

Luis Nelson
Luis Nelson

:stop new:

Eli Stewart
Eli Stewart

I have pics of nypmh at 16 and him being nice.

Luis Russell
Luis Russell

gg rip

big dramatic exit or?

Daniel Young
Daniel Young

oh... there was a new thread. didn't see it.

Overwatch

i like overwatch!

Isaiah Davis
Isaiah Davis

I want to get high with Bard!

Christopher Smith
Christopher Smith

got high with bard
he tried to suck my dick

dont even bother man

Xavier Cruz
Xavier Cruz

yeah
ur not fat

Dylan Clark
Dylan Clark

Me too

Brayden Fisher
Brayden Fisher

I don't think so. Just sort of left to my knowledge. But I wasn't here at the time.

Josiah Diaz
Josiah Diaz

i know im not fat
i used to be chubby tho

Zachary Miller
Zachary Miller

wish left because there wasnt enough underage boy cock.

Camden Green
Camden Green

too thirsty

Leo Rogers
Leo Rogers

Thats not true because i'm here.

Levi Smith
Levi Smith

boy

ur a trannie dood

Charles Davis
Charles Davis

nah I've seen you
you're like 30

Xavier Wilson
Xavier Wilson

could just be taking a break who knows

Chase Turner
Chase Turner

Is Kamuu one of you guys?

I have him on my friends list but don't remember where is from.

Leo Scott
Leo Scott

ya thats me man

Jason Price
Jason Price

kamuu is an animuks/b/

Anthony Moore
Anthony Moore

He is though I haven't seen him in an eternity.

People tell me they said they're quitting.

Brayden Thompson
Brayden Thompson

muu stopped posting like a year ago but yeah he's animus

Owen Sullivan
Owen Sullivan

gross

What a sickening bastard hybrid

Cooper Johnson
Cooper Johnson

kamuu is legit ks/b/

Henry Powell
Henry Powell

I've been playing it.
you haven't seen me and i'm 20.
I'm gender fluid and I'm a boy right now.
!

Lincoln Rivera
Lincoln Rivera

.

Blake King
Blake King

im pussy?

Aaron Sullivan
Aaron Sullivan

The fucking creep started spectating one of my hearthstone matches.

Blocked him immediately.

Tyler Hill
Tyler Hill

wait.. IM PUSSY?

Thomas Anderson
Thomas Anderson

me too

im lonely, why arent we team on it yet?

Isaac Torres
Isaac Torres

more....

Dylan Robinson
Dylan Robinson

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jayden Perry
Jayden Perry

don't you have to go pray to mecca or something sven
go get back on ahmed's cock

Nolan Gray
Nolan Gray

How is it creepy him watching you play babby's first card game~?

Nathan Torres
Nathan Torres

fuck off u fucking mussie

Hunter Davis
Hunter Davis

That's sundays you bimbo.

Well i do play magic the gathering as well.

Anthony Hernandez
Anthony Hernandez

IMMIGRANTS GO BACK TO YER COUNNNNTRU

Grayson Walker
Grayson Walker

Because i'm done playing for tonight.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Levi Torres
Levi Torres

I saw you like yesterday at publix
you're like 40

Landon Walker
Landon Walker

https://www.youtube.com/watch?v=vHyB_FRr4-M

Christian Walker
Christian Walker

lame.

Josiah Miller
Josiah Miller

BrB

going ot bed

Kayden Reyes
Kayden Reyes

filthy casual or do you play standard/modern/legacy?

Josiah Rogers
Josiah Rogers

lol
classic

Lincoln Phillips
Lincoln Phillips

I play mostly commander.

Jack Martin
Jack Martin

I played like 60 games

Nathan Davis
Nathan Davis

i played like 6 hours of Mei

alone.

Brody Hill
Brody Hill

its best you get used to being alone for the rest of your life
- ͜ -

Aiden Lee
Aiden Lee

Mei is gay

Hudson Powell
Hudson Powell

ONIsan
is that subway? did you fucking getsubway without me? come on give me some
I'll suck your dick for it

Jack Gomez
Jack Gomez

I like Pharah

Jordan Fisher
Jordan Fisher

i hope so~
:)
that would be cute.

Asher Cox
Asher Cox

tfw nobody to cuddle and goodnight with

Jayden Brooks
Jayden Brooks

edh is soooo bad tho

confirmed for 2filthy2casual

Jacob Gutierrez
Jacob Gutierrez

SHE IS IN THE SAME HOUSE AS YOu

Liam Parker
Liam Parker

I'll spank you to sleep

Caleb Watson
Caleb Watson

grim pls

Bentley Sanchez
Bentley Sanchez

we were just outclassed by the numbers and I'm angry because of it

Grayson Wright
Grayson Wright

different sleep sced.

Dylan Flores
Dylan Flores

how many coins you earn so far?

not enough for the praih ultimate skin right?

Matthew Rivera
Matthew Rivera

Yes its subway and yes i'll give you some if you suck my dick.
Wow lewd

Liam Diaz
Liam Diaz

I've been playing this game for less than 24 hours so presumably none

Jaxon Taylor
Jaxon Taylor

REEEEEEEEEEEEEE

Ryan Robinson
Ryan Robinson

uhhhh 0.o

Carter Rogers
Carter Rogers

nope, Love is pure.

don't you still have the starter 300 coins at least?
._.

i'm up to like 600 somthign right now. and quite a few freebies skins from the level up loot.

Gavin Johnson
Gavin Johnson

why get off then though?

Ethan Howard
Ethan Howard

plsss come cuddle

Justin Wilson
Justin Wilson

BECAUSE IM FUCKING MAD

Juan Howard
Juan Howard

Until I push my penis in dry.

Samuel Sanchez
Samuel Sanchez

why not play again and take it out on people?

Samuel Bennett
Samuel Bennett

Ewww

Dylan Reyes
Dylan Reyes

I guess I do have the starter coins, but I dunno how to find them
I also don't get how this lootcrate stuff works

Thomas Jenkins
Thomas Jenkins

i cant ally will be home soon i gotta marathon haruhi

ill pass the frig out

Brody Martin
Brody Martin

Start

Start

Start

Start

William Sanders
William Sanders

*push*

Jason Sullivan
Jason Sullivan

Soldier 76 is probably my favorite.

Ryan Wood
Ryan Wood

terrible

Grayson Nelson
Grayson Nelson

I've neverr done this before . //// .

Kevin Carter
Kevin Carter

If you're talking then you're not doing it right.
His heal is good.

Oliver Perry
Oliver Perry

you don't do shit for your team until push literally comes to shove
it's the reason why you will never reach diamond again

Juan Bailey
Juan Bailey

I feel like both he and Pharah should be moved to the defensive tree.

Jose Jenkins
Jose Jenkins

you just open chests? in the loot chests section?

and in hero gallery you can equip all the cool things?

Wyatt Sullivan
Wyatt Sullivan

nope.

James White
James White

let it flow through you

Thomas Evans
Thomas Evans

I don't know where I'm equipping the things too

John Thomas
John Thomas

no

Josiah Sullivan
Josiah Sullivan

dark

Levi Watson
Levi Watson

to the hero you are veiwing in the hero gallery.
and profile icon in the profile section.

Colton Carter
Colton Carter

*hugs her gently*

Julian Bennett
Julian Bennett

oh
strange

David Richardson
David Richardson

*cums on you gently*

Kevin Taylor
Kevin Taylor

*bum ps*

Camden Brooks
Camden Brooks

what brand shampoo do you use?

Ethan Johnson
Ethan Johnson

Lenko?

Matthew Martin
Matthew Martin

correct

Ryan Phillips
Ryan Phillips

WHY ARE YOU ASKING EVERYONE THIS

Lucas Martinez
Lucas Martinez

it's easy~

and fun since it looks pretty.

imma prolly play a few more hours of Mei tonight.

lol

Ryan Watson
Ryan Watson

I use anti-chlorine shampoo and conditioner.

I don't know what brand it is.

Charles Cruz
Charles Cruz

Are you openly gay now?

Xavier Edwards
Xavier Edwards

I WANT TO SEE IF ANYONE USES GOOD SULFATE FREE SHAMPOO

Austin Perry
Austin Perry

lol what

James Harris
James Harris

Yeah you like that?

Lincoln White
Lincoln White

You were doing some pretty gay shit

James Smith
James Smith

WAIT

I GET IT NOW

THAT IS WHAT'S GOING ON

Juan Moore
Juan Moore

I hear you've got bleached tips
does the curtain match the drapes

Owen Gonzalez
Owen Gonzalez

tfw you're still actually in grim's basement

lol oops..

Aiden Miller
Aiden Miller

I have no defense other than drunk posting.

Hunter Clark
Hunter Clark

no

Landon Cox
Landon Cox

hmmmm

Noah Taylor
Noah Taylor

I'm out of shampoo.
So I just use this french conditioner.

Christian Parker
Christian Parker

Come take a look for yourself.
What whY?

Hunter Stewart
Hunter Stewart

I bet shizune takes it in the ass

Brandon Gonzalez
Brandon Gonzalez

lol

Ryan Cruz
Ryan Cruz

No, not good.

Assplay is horrendously wrong.
In every way.

Easton Reyes
Easton Reyes

flash wolf bought hex drinker vs RNG dice roll

Daniel Garcia
Daniel Garcia

pls give me the curry

Jonathan Wood
Jonathan Wood

soooooo?

Jason Moore
Jason Moore

lewd

Anthony Cook
Anthony Cook

I have some heart and gizzard curry from last night

it's so fucking tasty.

Elijah Smith
Elijah Smith

wehat

Jaxson Jenkins
Jaxson Jenkins

give me e-hugs

Jonathan Howard
Jonathan Howard

*hug*

u_u

Jaxon Cook
Jaxon Cook

over watch

Luke Rivera
Luke Rivera

eww
what is french conditioner?

David Jackson
David Jackson

whatever has gotten into you tonight

Robert Williams
Robert Williams

it smells good and feels better

keeps your scalp moisturized

d
a
n
k

Adam Howard
Adam Howard

how the fuck did i know u had curry wtf

Chase Howard
Chase Howard

because I'm indian?

Connor Cruz
Connor Cruz

I think its more of whats about to get in you.

John Butler
John Butler

...but shampoop cleans.

_<

Brody Reed
Brody Reed

it shouldnt be that easy man

Wyatt Hughes
Wyatt Hughes

shampoop

it also strips your hair of natural oils
thats why if you use it everyday your scalp will get fucked

Logan Bell
Logan Bell

The "post game voting" thing is so fucking weird.
People just instinctively vote for whatever female character they like best.

Mason Nguyen
Mason Nguyen

i wash my hair with eggs

Joseph Martin
Joseph Martin

You forgot to type something.

Juan Morgan
Juan Morgan

I am flustered

Cameron Fisher
Cameron Fisher

wanna fap
not sure what to fap to

Jason Mitchell
Jason Mitchell

Why whats up? You wanna talk about it?

Asher Brooks
Asher Brooks

at least i dont~
once every 2-3 days is healthy.

Grayson Evans
Grayson Evans

This is your fault!

Zachary Peterson
Zachary Peterson

get play of the game scurb

Jonathan Long
Jonathan Long

1v1 me toontown

Liam Miller
Liam Miller

I'd fuck you up
but servers are down for some reason
for the past 4 years

Jacob Rodriguez
Jacob Rodriguez

You're the one that wanted to start talking about my penis though.

Grayson Lewis
Grayson Lewis

I CAN'T TAKE THIS MUCH STIMULATION AT ONCE

Anthony Kelly
Anthony Kelly

i want the original of this

Tyler Watson
Tyler Watson

I did.
As fucking Junkrat.

Daniel Harris
Daniel Harris

And went 27/4.
Still wasn't one of the people to be vote-able.

Benjamin Richardson
Benjamin Richardson

Do something about it then faggot.

Nathaniel Sullivan
Nathaniel Sullivan

Me too

Jason Clark
Jason Clark

lamo

junk rat EZ mode

Asher Turner
Asher Turner

Goodnight, threaders.

Adrian Anderson
Adrian Anderson

Goodmorning.

Jackson Roberts
Jackson Roberts

Nighty nigth

I''ll show you who's the faggot when i suck your DICK

Zachary Rogers
Zachary Rogers

nini

go buy the new kayle skin availible now.

Brody Garcia
Brody Garcia

Hurry up and do it then you coward.

stop stalling

Adrian Hughes
Adrian Hughes

*unzips dick*

Joshua Collins
Joshua Collins

I'm gun shy that doesn't mean Im a cowards ;~:

Julian Smith
Julian Smith

COWARD

Noah Ward
Noah Ward

I'm not a coward I would TOTALLY do it

Owen Peterson
Owen Peterson

okay now do it then

Kayden Jackson
Kayden Jackson

It's summer break and my parents don't believe in relaxing, despite knowing that this year was particularly difficult for me

Matthew Barnes
Matthew Barnes

Coward?!?

Anthony Evans
Anthony Evans

Not in front of everybody X:

Jayden Jenkins
Jayden Jenkins

Okay i gotta be up in 5 hours so i'm gonna sleep.

goodnight

Sebastian Evans
Sebastian Evans

Goodnight Ban : )

sweet dreams

Jonathan Reed
Jonathan Reed

I am waiting.

Kayden Jenkins
Kayden Jenkins

overwatch

Jose Scott
Jose Scott

Life is fun
Also I'm hungry
Hi Brad

Dominic Thomas
Dominic Thomas

Hellooo revy what is uop

Gavin Jackson
Gavin Jackson

Hallooo mandy why are you still awake

Brayden Scott
Brayden Scott

Can't sleep and my parents aren't nice

Henry Sanders
Henry Sanders

Fyuckin same here

Caleb Rivera
Caleb Rivera

*hugs*

Asher Long
Asher Long

Don't change the subject, love.

Carter Collins
Carter Collins

How's it going

Zachary Carter
Zachary Carter

What was so fun?

Camden Jones
Camden Jones

been drinking fire for ~7hours now
eyes are compeltely red, face is red, nose is kill, tongue feels like lava, breathe feels like fire.
kill me

Nathan Long
Nathan Long

post face

Hunter Young
Hunter Young

I am tired but not sleepy having toruble sleeping
what are you doing awake so late X:

It is 3 a.m on a friday mister what are you doing awake : <

Jordan Davis
Jordan Davis

my camera just makes me look white still

Asher Fisher
Asher Fisher

Nothing
Adjusting my sleep schedule so I see less of my family

Adam Thomas
Adam Thomas

It is my day off. Just watched Civil War. Now don't change the subject. Why are you sucking cocks?

Jaxson Turner
Jaxson Turner

*hugs tight* thatis a relatable feeling :(
I am sorry revy

No I am not reallly sucking cocks X:
I think Ban is just meming :p

Grayson Ross
Grayson Ross

I do want to be productive but I want it on my terms

Bentley Roberts
Bentley Roberts

just saw the trailer for the new CoD
honestly don't know why it has so many dislikes, it kinda looked good tbh. i'm convinced it's just a bunch of people who hated the last one and since this one is futuristic too everybody already hates it.
either way everyone is gonna buy it because CoD4 remastered >>>

Tyler Morales
Tyler Morales

The mornings are the best time for that

Christopher Taylor
Christopher Taylor

I disagree
Sunlight is only bad

Jeremiah Rogers
Jeremiah Rogers

...you think?

Cooper Gutierrez
Cooper Gutierrez

early mornings silly
like at 1 or 2 a.m

Yah I don't think he likes me like that : (

Dylan Bennett
Dylan Bennett

I'm here for a little bit

AMA

Jayden King
Jayden King

But you like him like that.

Gavin Jenkins
Gavin Jenkins

Kappa

Maybe a little but i couldnt ever like someone i couldnt trust completely X:

Josiah Perez
Josiah Perez

Sure you could, my friend. You want to trust people. You just need to find the right one.

Liam Davis
Liam Davis

what are you doing here and not there!

Caleb Thompson
Caleb Thompson

who sleepy here

Jack Bailey
Jack Bailey

why you starin at me like that

Tired
not sleepy

Carson White
Carson White

Trying to avoid you, obviously!

Logan Wilson
Logan Wilson

ah.. but i thought we were having fun..

Aiden Wilson
Aiden Wilson

for some reason Lenko is afraid of getting in a car with me because I mostly drive like this guy
watching this video made me cry

sleep is for the weakand the cute

Gabriel Green
Gabriel Green

post cute nazi

Nicholas Robinson
Nicholas Robinson

Oh yeah
Definitely, this part of the morning is the best part of the day
Except in summer this is getting into late night-evening and I'm almost out of moonlight

Jayden Powell
Jayden Powell

interesting connotation of that post there bebop

be sleepy with me you autist

Austin Thompson
Austin Thompson

it's true.. you're one of the most fun people I've ever met..

Tyler Davis
Tyler Davis

now you're just being polite!

let's play

Zachary Wright
Zachary Wright

brown eyes
brown hair

it's like you don't even the perfect aryan race :c

dank dank dank

Gavin Powell
Gavin Powell

Manyamanya I'll play with you

Brandon Cox
Brandon Cox

I have ascended beyond Aryan....

Jaxson Green
Jaxson Green

i only say it because a real cutie is asleep rn
hmm, i should sleep soon too..

Ethan Morris
Ethan Morris

Lewd!!

Camden Murphy
Camden Murphy

ehhh really? you'll play with me? in any games?

John Cruz
John Cruz

!!!!!!!!!

Xavier Miller
Xavier Miller

i dont remember riot created any lewd game mode..

Leo Jenkins
Leo Jenkins

i cant

Lucas Morris
Lucas Morris

nice eyeball and eyelashes ^^

Dylan Ward
Dylan Ward

Any game I have

Adam Howard
Adam Howard

Show me urs

Oliver Bailey
Oliver Bailey

hmmmmmn, i'll take a wild guess

Killing Floor 2

Aiden King
Aiden King

Sorry I don't have that one

Lucas Murphy
Lucas Murphy

it's okay, first guess is rarely correct

Dont Starve Together

Cameron Nelson
Cameron Nelson

Iunno what that is

Caleb Robinson
Caleb Robinson

next time!

too late at night for eyeball selfie

Connor Cook
Connor Cook

it's a survival-ish game

mmmmnn what else, multiplayer game that i have..

well, i have sins of solar empire and sniper elite v2

David Barnes
David Barnes

Sup faffs?

Josiah Wilson
Josiah Wilson

All I have is warframe

Cooper Perez
Cooper Perez

omg
yesterday i deleted that.. i'm so sorry, Revy ;_;

James Fisher
James Fisher

It's OK I'm not very good
I just got through the kubrow quest

Adam Murphy
Adam Murphy

yan

bed

Owen Murphy
Owen Murphy

I just woke up you kanucking idiot

Nathan Allen
Nathan Allen

i'm guessing you have no interest in moba

Camden Phillips
Camden Phillips

why wake up at such an ungodly hour >.>

Daniel Bennett
Daniel Bennett

Because I went to sleep around 6pm

Mason James
Mason James

You have such blue eyes

Jackson Campbell
Jackson Campbell

None sorry

Elijah Gray
Elijah Gray

let's just pass the time hugging each other

Joshua Collins
Joshua Collins

agreed mobas suck

Jose Parker
Jose Parker

new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread

Angel Cook
Angel Cook

Oh Bard, don't make me blush.

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page