Newt

Isaac Morris
Isaac Morris

newt

All urls found in this thread:
https://www.youtube.com/watch?v=PnrmZRGlnJ4
https://osu.ppy.sh/b/875761?m=0
https://streamable.com/t7i8
Brody Turner
Brody Turner

Is that Zero girl in a Mai SNK outfit?

Anthony Rivera
Anthony Rivera

yes

Easton Powell
Easton Powell

youre not missing much honestly

Colton Clark
Colton Clark

Apathy would be nice

Carson Sanders
Carson Sanders

but that's not very long :c

.////.

plenty of people are happy

but I think that life is the journey to FIND happiness. you just have to keep at it and work hard to find your happiness!

same actually
my job is going away as well I believe

Jeremiah Scott
Jeremiah Scott

I'll just have to take your word for it.

Ethan Torres
Ethan Torres

yup

Adam Turner
Adam Turner

^_^

Eli Robinson
Eli Robinson

shit tier philosophy there tbh bard :/

Nathaniel Diaz
Nathaniel Diaz

Best to make it worthwhile, then.

Christopher Wright
Christopher Wright

You frighten me

Bentley Anderson
Bentley Anderson

you're missing much!
try it ♥

Landon Bell
Landon Bell

LIGHTEN UP BARD! <3

Cameron Miller
Cameron Miller

Unsurprising i relate then

Elijah Ortiz
Elijah Ortiz

why

Justin Brooks
Justin Brooks

almost replied thinking that was Lexi

Andrew Butler
Andrew Butler

Subtle you're the most kind

Adrian Rogers
Adrian Rogers

what

Ian Green
Ian Green

i've only ever watched the original 12 eps

;~;

Lucas Richardson
Lucas Richardson

thats basicly it, there are movies but only 2 of them have new shit in it

Levi Howard
Levi Howard

B-Being kind costs nothing ^^'

Alexander James
Alexander James

like i said i will come back if you need me. i wont leave you hanging.

Andrew Taylor
Andrew Taylor

is the new stuff kewl?

Hudson Nguyen
Hudson Nguyen

-hugs-

but that's not nearly enough time for a worthwhile conversation :(

Nathaniel Cooper
Nathaniel Cooper

yeah i gotcha

its okay, a bit hard to understand with 1 watch

Eli Gonzalez
Eli Gonzalez

YES!

Adam Sanchez
Adam Sanchez

i'm happy

Joseph Foster
Joseph Foster

You asked if anyone was willing to talk, not engage in a worthwhile conversation.

Christian Hall
Christian Hall

good

Jose Gutierrez
Jose Gutierrez

anything making you happy today?

:)
subtle is a good person!

John Wood
John Wood

happening taimu

Charles Edwards
Charles Edwards

???

Eli Long
Eli Long

I don't know
It's a strange feeling i can't describe
maybe not frightening
something else

Brandon Barnes
Brandon Barnes

Oh

damn

Daniel Jones
Daniel Jones

Bath salts are the only solution.

Jose Carter
Jose Carter

BnS

William Murphy
William Murphy

good c:

I suppose

Caleb Collins
Caleb Collins

Good luck out there~!

Parker Brown
Parker Brown

She plays blade cancer, she doesn't need luck!

Isaac Miller
Isaac Miller

Hi Nezi

Liam Russell
Liam Russell

Spoilers where are you

Jose Collins
Jose Collins

here

Nathaniel Nguyen
Nathaniel Nguyen

what

Brody Rogers
Brody Rogers

nyamaste!

Angel Hernandez
Angel Hernandez

I am in love with subtle

Robert Rodriguez
Robert Rodriguez

you abandoned me

Justin Lopez
Justin Lopez

what do you mean?

Aaron Lee
Aaron Lee

im joking

Levi Carter
Levi Carter

i like to dance with blades too!
:3

slice slice slice

William Jenkins
William Jenkins

birthday person!

Grayson James
Grayson James

me

im chill !

Joseph Peterson
Joseph Peterson

i'm old now ;_;

Kevin Barnes
Kevin Barnes

oh well it went over my head lol what are you up to?

Jayden Campbell
Jayden Campbell

Those shitty, fake drugs things that were popular a few years back.

Landon Turner
Landon Turner

hey there eisen, how are ya?

I am a magician

you will not reply to this post

Jack Cruz
Jack Cruz

i'm doing alright
what have you been up to

Tyler King
Tyler King

I hope you lose your game idiot!

Be careful you don't cut yourself.. or me

Sebastian Peterson
Sebastian Peterson

nothing

you?

Josiah Cruz
Josiah Cruz

you wanna fucking go m8?

Sebastian Sanchez
Sebastian Sanchez

got a new car

lost weight, back where I wanted to be

that's about it

Jonathan Turner
Jonathan Turner

YAY POSTING ERRORS

Daniel Long
Daniel Long

Don't you start!

Angel Sanders
Angel Sanders

!
subtle is a tsundere?
:O

LOL
grims funny quadra posting

Dominic Ortiz
Dominic Ortiz

not older than me :3

Landon Gonzalez
Landon Gonzalez

YAY POSTING ERRORS

Nathaniel Ward
Nathaniel Ward

I've fucking rekt you shit you eruopoor

Xavier Fisher
Xavier Fisher

not a whole lot bae

hey emma

Joshua Brown
Joshua Brown

You're a posting error.

Brandon Allen
Brandon Allen

Good one Spoilers

Brandon Davis
Brandon Davis

well i feel like shit tonight so i'm going to go to bed now
something something poor health
you can email me if you want

Aaron Fisher
Aaron Fisher

Both great
Good job~

Jonathan Hill
Jonathan Hill

Maybe
Don't tell anyone

I am not poor! I could buy your bitch!

Liam Russell
Liam Russell

Hello!

tbh I rarely see them but every always complains about them :x

Jonathan Anderson
Jonathan Anderson

cough

Adam Adams
Adam Adams

THEN FIGHT ME NERD, I BET YOU ARENT EVEN 50

Levi Carter
Levi Carter

i'll do it now to prevent forgetting about it later

let's hope i wont accidentally send one using my real email.

Daniel Evans
Daniel Evans

i wouldn't tell anyone <3

Oliver Ortiz
Oliver Ortiz

sweet dreams

Christopher Cook
Christopher Cook

looks so indifferent.

Tyler Powell
Tyler Powell

what?

how are you doing?

Leo Harris
Leo Harris

ba ka

Lincoln Torres
Lincoln Torres

alright.. it's just I have two emails in this mail organizer and sometimes i dont check which one is currently active

Anthony Gutierrez
Anthony Gutierrez

woah!

hopefully sublte is tsun at me! >_<
that would be scary!

Alexander Rogers
Alexander Rogers

I'm not..
Check out m-my montage tho
https://www.youtube.com/watch?v=PnrmZRGlnJ4

Michael Smith
Michael Smith

病院行きましょうね

Me irl: 。・゚゚*(>д<)*゚゚・。

You?

Nin-kun pls

Lincoln Morgan
Lincoln Morgan

Hello princess

Eli White
Eli White

I am all fine now.
Are you sicky?

Connor Scott
Connor Scott

did he die?

Connor Russell
Connor Russell

He just had a long nap.

Ethan Rodriguez
Ethan Rodriguez

casul

Leo Stewart
Leo Stewart

i want her!

pls?

Carter Barnes
Carter Barnes

Hey brrrd
How's things

Jace Miller
Jace Miller

Nin
pls

Ayden Williams
Ayden Williams

sup brushie man

Xavier Morales
Xavier Morales

Beg for it~

Aaron Price
Aaron Price

Sometimes when I try to talk my throat fills with phlegm and my voice turns into a frog.

What?

Jason Lee
Jason Lee

pedo pls

Cameron Morgan
Cameron Morgan

meow!

Angel Diaz
Angel Diaz

make sure to sharply inhale through your nose, gather that phlegm, and spit it at people you don't like.

Jack Sullivan
Jack Sullivan

I am not.

Nathaniel Gonzalez
Nathaniel Gonzalez

if i remember correct from the tinychat paint isnt that attractive

Benjamin Flores
Benjamin Flores

>>>>>>>>>>>>>>>>>coming from you

Leo Roberts
Leo Roberts

II'm super stressed tonight

Angel Morales
Angel Morales

subtle control yourself you nigger

Joshua Thomas
Joshua Thomas

shut up, and shut your semi nice ass too a2.

shut the fuck up you fucking SJW CUCK

Julian Gutierrez
Julian Gutierrez

how sexy am i sex kun

Joseph Cook
Joseph Cook

she looks pretty

Juan Richardson
Juan Richardson

if you straightened your hair a bit i'd totally put my dick in your ass/mouth

Justin Carter
Justin Carter

brainwashed

James Cox
James Cox

*does that and spits it at sawgay*

バカなの?

David Rodriguez
David Rodriguez

nothin nothin
I haven't done the brushie thing in awhile

About what?

Josiah Ward
Josiah Ward

Aha
I don't actually have any more right now, but maybe soon

Whaaaaaa?!

Nathaniel Roberts
Nathaniel Roberts

Who's that?

It was pretty neat

Benjamin Rogers
Benjamin Rogers

im doin great, why so whatever that face is projecting? lol

Jackson Foster
Jackson Foster

dude you're more of a cuck than boo
:stopSJW:

Charles Cook
Charles Cook

is desu not enough for you

Dylan Foster
Dylan Foster

I get actual pussy instead of being baited into cam sites on tinder

Landon Rivera
Landon Rivera

Bard.

Because I need to buy eye drops ;;

Brody Hernandez
Brody Hernandez

You are

Jaxon Gonzalez
Jaxon Gonzalez

This is my new name for the next week.

Lincoln Sanders
Lincoln Sanders

It's not like that lol

Joshua Fisher
Joshua Fisher

Yeah that's as likely as Wish sucking your dick.

Lincoln Davis
Lincoln Davis

;~; *sniffles*
ok
i'll wait for her~

Gabriel Butler
Gabriel Butler

is that the same folder

Zachary Mitchell
Zachary Mitchell

Woah. So harsh.

What's it like

he says as he e-flirts with an alice

Sebastian Ross
Sebastian Ross

hi wish <3

Noah Reed
Noah Reed

Can you stop?

かわいいです

Carter White
Carter White

go buy some then you nerd! :^)

lol

Blake Taylor
Blake Taylor

Christian Watson
Christian Watson

That's bebop, retard.

Connor Moore
Connor Moore

Just a bit of fun

Brayden Mitchell
Brayden Mitchell

??????????????????????

Caleb Wood
Caleb Wood

I'm worried about my friend

Henry Nelson
Henry Nelson

:3c

Nothing, go back to trying to prove Alice to be a liar.

Nolan Reyes
Nolan Reyes

You told me she was a liar tho, so.

Cooper Harris
Cooper Harris

i guess this is an appropriate reply, get on

Camden Bailey
Camden Bailey

Wow

Ian Sanchez
Ian Sanchez

Wasurerarenai kara boku no daiji na memory~

I'm over it :3

Good evening, Neko.

It's 11pm.

I don't think there's a 24 hours Shoppers nearby.

Julian Scott
Julian Scott

You're a tard.
Just stopping by yo say that.

Jaxson Sanders
Jaxson Sanders

WHAT THE FUCK DID I DO NOW

Charles Wright
Charles Wright

Yeah, go have fun with that.

Thomas Myers
Thomas Myers

<3

Luke Gray
Luke Gray

Are you as much of a creep irl as you are online?

srsly what I do

just a bit of fun :^)

Juan Barnes
Juan Barnes

how was your day?

Matthew Roberts
Matthew Roberts

You should be asking yourself these questions.

Elijah Hall
Elijah Hall

hows it goin?

fair enough lol guess youll have to tough it out for a night

Nicholas Ross
Nicholas Ross

Nothing. I just wanted to say hi before my game started.

Aaron Watson
Aaron Watson

No I am better than YOU

Connor Wood
Connor Wood

This is about you, not me.

Are you sure
._.

Christian Thompson
Christian Thompson

Just trying to cope with my sudden case of BEING A CREEP. Also procrastinating like a champ right now. I gotta get up and go places.

Gavin Watson
Gavin Watson

NGE is shit.

I'm not sure if I managed to stay away for 2 straight hours yet so far.

Here's hoping.

Can I put vaseline in my eye sockets?

Leo Murphy
Leo Murphy

umaru a shit.

Elijah Rivera
Elijah Rivera

Dude, I JUST got home.
I didn't have time to see what you did today to make me think you're a giga tard.

Parker Ross
Parker Ross

im like
wtf did I do to piss him off this time

Charles Morris
Charles Morris

alt3

give me one moment!

?

I don't feel as bad as I should.

How sweet<3

Connor Collins
Connor Collins

I thought you were supposed to go to bed for work?

Brayden Cox
Brayden Cox

止めて下さい、私の心がいったい !

Owen Green
Owen Green

<3

Matthew Taylor
Matthew Taylor

were you sleeping all day?

Daniel Clark
Daniel Clark

good luck on your games

Caleb Williams
Caleb Williams

lol what even? you should get to doing that stuff though

you can but whether you should or not is a better question

Isaac Martinez
Isaac Martinez

No, not so much really. You're trying to make everything about me, you always have. Ever heard of red herring? It's all you ever do.

lmao too long, probably going to go now, have fun.

Anthony Allen
Anthony Allen

i miss aussie

Austin Kelly
Austin Kelly

just someone being someone, that person is silly.
I'm going to go do things now. See ya later spoils.

Alexander Martin
Alexander Martin

But that's what makes her perfect~

Oh please, I was just quoting that Teto song :3

Only for about 20-30 minutes each time, yeah.

Well should I?

Carter Gray
Carter Gray

I am very sleepy but that does not mean I am who you think I am

Why so scare?

Bye for now..

Ian Robinson
Ian Robinson

I wonder if the kind man with the broken heart will ever return

Julian Brooks
Julian Brooks

he comes by every day

Nolan Jenkins
Nolan Jenkins

I always wanted to be someone's nigga

But it's almost 5am here so, good night ^^

Jeremiah Thomas
Jeremiah Thomas

YOU ARE LITERALLY DOING THIS RIGHT NOW
FUCKING LOL

absolutely not.

okay, cool.
Stop replying to me unless you know me

night subtle. sweet dreams.

Jaxon Edwards
Jaxon Edwards

Te To?

Jonathan Moore
Jonathan Moore

woah she pretty
who's she?

Austin Sanchez
Austin Sanchez

That image triggers me

Bentley Young
Bentley Young

Thx I'll try ^^

Doushite?

Adrian Scott
Adrian Scott

do you have the original of that?

stop bein so lazy emma

Juan Russell
Juan Russell

we're winning~

Jeremiah Edwards
Jeremiah Edwards

Maybe I'll do it again sometime.

He in some kind of trouble?

Christian Long
Christian Long

It has already been decided.

Kore!

https://osu.ppy.sh/b/875761?m=0

I'm allowed to be lazy cause sick!

Nolan Campbell
Nolan Campbell

i wont be asking you twice

Carson Bailey
Carson Bailey

I think I do well enough to keep this going

Tenshi ^^

かわいい!

Nolan Long
Nolan Long

5.28, holy crap, way out of my league :c
All that #TeamChitoge in the comments though..
BibleThump
Also gn to you too

Brandon Sanders
Brandon Sanders

you never said you were sick

Gavin Foster
Gavin Foster

one post to convince me to continue this

go

Liam Johnson
Liam Johnson

i can see that, take care lenks

probably not

Jaxson Anderson
Jaxson Anderson

Hmm?

Eli Anderson
Eli Anderson

:O
are you erio?

Isaac Garcia
Isaac Garcia

his mom is sick and hes experiencing depression and anxiety

Juan Young
Juan Young

Fucking bitch.
Why the fuck are you user

Josiah Kelly
Josiah Kelly

https://streamable.com/t7i8

me irl

I've been trying to pass it with HR :3

It's in my weeb status!

Shit. doushio?

Kevin Edwards
Kevin Edwards

Aww. Sounds rough.

Ryder Lewis
Ryder Lewis

your what now?

Levi Foster
Levi Foster

No, though it's not the first time I get asked that.

Hm?

O-oh.. I thought we were alright there for a second..

Brody Sullivan
Brody Sullivan

My heart is aching and it is worrying to me too

how are you tonight my friend

Kayden King
Kayden King

not 4m

Isaiah Watson
Isaiah Watson

oh ok!

Sebastian Cox
Sebastian Cox

awooo

Luis Cook
Luis Cook

I write things in my name field sometimes.

S-Sorry, I always ruin the moment...

Colton King
Colton King

Sorry to disappoint you..

I guess Grim thought the same..

Adam Wright
Adam Wright

but I can't read that

Jack Garcia
Jack Garcia

Keep your water intake up. It'll thin out the mucus.

Christopher Wood
Christopher Wood

Site's back?

That character never stops crying and the story is so formulaic it makes me sick. I even tried reading some of the manga just now to see if anything interesting happens. I got like 20 some chapters in before I decided I would rather eat garbage than continue.

Gabriel Price
Gabriel Price

I forgive you. Hey, how come you're never in IRC?

Lucas Stewart
Lucas Stewart

a cloth wet with warm water against your eye? no idea, not a doctor lol

Ian Jackson
Ian Jackson

Oh, sorry :3

Yeah, I've been drinking a ton of water but it's pretty much just going right through me.

actually watching anime
What are you? Some sort of weeb?

I liked the first episode. I don't think it should have been as hyped up as it was but I laughed a bunch :3

I just grew out of that phase I suppose.

Dr. Spoilers-chan pls.

That's a good idea though.

Landon Lopez
Landon Lopez

Emma poster quelque chose que vous savez que je vais aime

Dominic Gonzalez
Dominic Gonzalez

Are you wish

Alexander Peterson
Alexander Peterson

hmph
night night wishy

John Turner
John Turner

are you sleepy?

Jacob Turner
Jacob Turner

Phase?

Juan Jackson
Juan Jackson

Sometimes I just feel like completely wasting an afternoon.

I'll say this much, All Might is pretty cool. Even he's just a walking pile of tired tropes, but he does it pretty well all things considered. Everyone else is so one dimensional and predictable it causes me physical pain.

Jack Walker
Jack Walker

i obviously meant to pick a good idea, there was no guessing involved :^)

Grayson Ortiz
Grayson Ortiz

Qu'est-ce c'est?

No, I'm Darwin.

Sweet dreams, Neko.

I'm not sure what else to call it.

I just drifted apart from most of my friends there.

Does he have a time limit on his power or what gives?

It's like a mini spa day or something~

John Nelson
John Nelson

Also, that is like the only pun in the entire series. Hell, it's the only joke in the entire series. Unless you count this one guy whose power is pretty much that he has a magnetic afro, cause his existence is a joke.

Joseph Reed
Joseph Reed

Yes. I don't want to spoil much else, but he can only be muscley for like 3 hours at a time at the beginning of the series.

It gets shorter.

Daniel Roberts
Daniel Roberts

yeah except not and it costs a lot less

Tyler King
Tyler King

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Anthony Phillips
Anthony Phillips

So if you're not the alice2 I spoke with who are you

hey dude

Keep it up. Do a saltwater gargle before bed, too.

Levi Bennett
Levi Bennett

Sup? I wandered off and watched Fury Road when everything went down. Old lady bandits, fat lady milking machines, shiny and chrome, that movie had it all.

Isaac Flores
Isaac Flores

Ah. Well okay then, not like it's needed.

Justin Hughes
Justin Hughes

Also, that is like the only pun in the entire series. Hell, it's the only joke in the entire series.

Shit. It was an ass-tounding pun too.
What else did you pick up? :3

Money is no obstacle!

Blehh!

Salut~

It's not like we ever spoke on there or anything.

David Rodriguez
David Rodriguez

I really wish I have a Wii u for this game.

Eli Bennett
Eli Bennett

fuck yeah.
That huge water fountain and the chrome paint too.

I posted on halfchan and got acquainted with alice2.

Lenko acted all weird about it.

It's very blehh. But it will help you sleep easier~

Michael Walker
Michael Walker

~*~ waiting for good posters ~*~

Nolan Parker
Nolan Parker

Grim associateing with alice doesn't surprise me
I think they'll be fast friends

Carter Cruz
Carter Cruz

We did once or twice then you disappeared from me ;~;

John Lewis
John Lewis

this sounds condescending

Justin Sanders
Justin Sanders

Nothing else. Because I'm not a weeb so my hunger for poorly written bullshit was quickly slaked.

Tsuchi said to me a couple months ago that Lenko's name "Lotte" was actually something that Chen went by and it confuses him.

Jaxon Stewart
Jaxon Stewart

I'll just not sleep, then!

I was never on that channel anyways.

Alexander Rogers
Alexander Rogers

He refuses to talk about his past.
Probably was a huge gay bitch.

but you'll die.

Lucas Thomas
Lucas Thomas

thats a good thing

Eli Myers
Eli Myers

must be the choice of image

Brody Diaz
Brody Diaz

Wish watch Mayoiga

Ethan Wood
Ethan Wood

ohhh, i mistook it as someone else too

apologize

Hudson Barnes
Hudson Barnes

the lack of punctuation too.

Nathaniel Murphy
Nathaniel Murphy

I suppose we may never know.

What is there even to talk to Alice about?

Carter Gonzalez
Carter Gonzalez

one day you will get to fuck soto's sister

Levi Williams
Levi Williams

Didn't have to be! It was still nice to talk to you, even if we didn't much..

Hm?

Jayden Edwards
Jayden Edwards

rip

history of the threads. back to the 09s and maybe even farther than that
I learned a bit from her, but I got an archive to peruse through at my own time

Nolan Barnes
Nolan Barnes

i feel empty
stress is clouding my mind

you both have a lust to know things

Jaxon Allen
Jaxon Allen

/pats back
Hope things improve.
You don't say

Jace Allen
Jace Allen

You should have watched a better show like Pan de Peace.

I'd probably pass out and save myself first.

The only obstacle is time x.x

furry elitist feminazi edgelord the anime

I suffered through episode 1.

Eh.

Brandon Thomas
Brandon Thomas

tfw body force-shutdowns emma

Noah Moore
Noah Moore

The feeling is not mutual, I know.. :\

Grayson Campbell
Grayson Campbell

lowkey wanna cuddle with test and or grim. maybe at the same time in a bed? uwu

Jonathan Hughes
Jonathan Hughes

new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread

Evan Gutierrez
Evan Gutierrez

Wallace.
Chill.

Blake Mitchell
Blake Mitchell

yeah time is a fleeting thing, kind of sucks ass

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page