A new place for old habits

Jaxson Evans
Jaxson Evans

a new place for old habits

All urls found in this thread:
https://youtu.be/awqtjrZfMIg?t=9m16s
Isaiah Sullivan
Isaiah Sullivan

A colloquialism for a certain demographic of the east coast
You'd never get me to go tbh

Christian Ortiz
Christian Ortiz

Grim has more foreheads than Gordon Ramsey.

William Bennett
William Bennett

catgirls
not goat

Jayden Perez
Jayden Perez

Sure, let's go with that

Present them and I shall consider it

Asher Young
Asher Young

I'm down.
Like, seriously, if that ever happened, I would non ironically show up.
Maybe.
Possibly.

Ooooh.

Lucas Hill
Lucas Hill

Tomorrow night ?

Aiden Carter
Aiden Carter

Had to have that cut out sadly, but yeah.
Nothing really, got tired of reading so decided to see if this place was alive.

Tyler Lopez
Tyler Lopez

It's a dumb one
Like newfie

Jaxon Turner
Jaxon Turner

problem

Hudson Fisher
Hudson Fisher

It's a date.

Jordan Long
Jordan Long

Furfag.

James Cruz
James Cruz

Also why is it that I'm remembered by two things, leaving a lot, and my implant..?

Austin Parker
Austin Parker

are ghost girls ok?

Brody Rivera
Brody Rivera

Move to Ontario~

.///.

Ayden White
Ayden White

goat>cat

Adam Robinson
Adam Robinson

do i smell a promotion in your near future?

dude if you want to stick with that shitty industry you'll be management in no time

who was that

of course not

actually i'm not even in my trap phase anymore for the time being

you should see all the vanilla cuk porn i jerk to

no sorry

i have jerked it to priti a lot

zander didn't like the drama lol

and yeah it just tells you that grim has that crazy snap in him (while sober mind you)

haha yeah his parents are probably gonna flip

merman?

Robert Thomas
Robert Thomas

Implanting metal in your finger is a pretty memorable thing

Bentley Jackson
Bentley Jackson

Why would I move to Ontario

Kayden Butler
Kayden Butler

Nyoron~?

Hunter Ortiz
Hunter Ortiz

Kind of boringly coasting but things are picking up, and getting better and better recently.

Kind of afraid I'm going to lose my sanity at this rate.

You show up for, like, a day or two and then leave again for years. ;;

Carter Ramirez
Carter Ramirez

Maybe you love it when it snows 7 months a year and the temp drops under -40 with the wind chill?

Adrian Rivera
Adrian Rivera

One of the 10 weirdos obsessed with doctor who.

Henry Richardson
Henry Richardson

You disgust me.

Luke Gomez
Luke Gomez

That's pretty much the case everywhere except BC

Chase Carter
Chase Carter

~

Yeah, actually. They're replacing one of the people that has been there longer with me and demoting her lmao

Sebastian White
Sebastian White

and yous say I would bleed memes

James Lee
James Lee

That's why I moved here.

Fucking sick of the cold.

Jason Brooks
Jason Brooks

oooo i wanna be a ghost girl. me. ghost girl.

John Ortiz
John Ortiz

i really don't get the obession

it's good to watch once in awhile

a lot of the eps stand well on their own

Tyler Wright
Tyler Wright

I want to move there tbh

Zachary Lopez
Zachary Lopez

Oh damn dude that sucks
Hopefully it didn't cost too much to have it taken out

What were you reading?
Implants in fingertips isn't something you hear everyday

Mmm, yeah, that's the stuff

Pretty manly name right?

lol what a bitch

Crazy shit lol
I wonder if thats haram for his parents
White meat is okay I think

Anthony Perez
Anthony Perez

Too bad ghosts don't exist, so if you kill yourself you aren't doing yourself any favors. Everyone else though, yeah.

Carter Bell
Carter Bell

Bestest.

You don't take a lot of convincing.

Bentley Smith
Bentley Smith

It's really not

Julian Hill
Julian Hill

Everyone who watches it is a weirdo.

Blake White
Blake White

I'm a cheap date, what can I say.

Cooper Baker
Cooper Baker

ghosts exist ding dong. and it doesnt require suicide !!!!!!

its like you dont even know what a ghost girl is...

Joshua Hall
Joshua Hall

Fair enough but still..

Eh, sanity is a tenuous thing, best to have it come and go.

I just don't know how to be social, plus I always check back and find so many people I don't know I just sort of don't post.

Fair enough.
Eh, ~$200. Canada healthcare ftw.

-
Thread so fast

Lincoln Ramirez
Lincoln Ramirez

Sorry but ghosts, like Jesus, God, and Santa, exist as ideas but not tangible entities.

Robert Butler
Robert Butler

Like almost as bad as weeb tier

Caleb Carter
Caleb Carter

what's the bestest then?

It's okay, I like you anyway.

Nathan Martin
Nathan Martin

are you a contender for the spot or have they already said you have it?

i actually think i might meet grim

you did and didn't die

what's the worst that could happen

you're telling me

like on a whole it's not a good show

british
lofi
shitty acting

it's really the concepts that do it now and again for me at least

and like i watch it once in a blue moon

Hudson Ortiz
Hudson Ortiz

I'm never new I just change my name a lot !

Sebastian Rivera
Sebastian Rivera

*tips Chiri's fedora for them since their hands are so full with holding the true idealism's of the world for us*

Blake Garcia
Blake Garcia

There are worse things to be remembered for
British Columbia tbh

Adam Jones
Adam Jones

relating god and jesus to santa

COME ON cCUCUMbER youre not even trying cucumber !!

Connor Jones
Connor Jones

And since I'm cheap, I'm always worth it. If you love me it's a bargain and if you dislike me you can settle

My manager kinda told it to me on the hush-hush. It's what they're considering

Jacob Brown
Jacob Brown

I hate that her nose is so short and that she has such a big space on her upper lip, reminds me of Stephen King.

Cooper Lee
Cooper Lee

Huh? Why ?

Guess it's a bargain then.

Julian Cook
Julian Cook

Post Soraka's horsecock

Eli White
Eli White

Mild temperatures, but you can still do winter sports, you got that dank pacific climate going on
Everywhere except Vancouver is like heaven

Charles Lewis
Charles Lewis

Echo pls ur durnk

Don't tempt me

Parker King
Parker King

Also national parks
I love national parks

Wyatt Moore
Wyatt Moore

I see. I guess I did that a lot too in the past.

That's . . . very true.

Nicholas James
Nicholas James

noice

that hush hush

i got some hush hush today that was good and bad depending how you look at it

good in that i'm likely for a cali job in march

bad in that i'll probably have to quit smoking weed here soon to get nuclear clearance

chiri you have like half of your teeth

thank you for gracing us with your judgement

Grayson Roberts
Grayson Roberts

Yeah he's aight to hang and talk to
Like, I was supposed to drive him to the airport the last day of AX so he can catch his flight to NYC

But I was too busy getting drunk/doing coke and later that night I fucked Ghostie's supposed gf lmaoooo

So worth
He was pissed and had to get an Uber to the airport
It mustve cost him a bit

Asher Gutierrez
Asher Gutierrez

PLEASE

Andrew Wood
Andrew Wood

Nuclear clearance? Whaaaa?

Oliver Robinson
Oliver Robinson

Nope teehee

Daniel Gray
Daniel Gray

And why is Ontario not as good?

How did you know

Robert Thomas
Robert Thomas

People in Ontario are cunts

Jayden Gray
Jayden Gray

You've temporarily forgotten yourself and become overly affectionate again

Henry Cook
Henry Cook

Well, let's compare them.

Santa is God;
- he knows when you are sleeping
- he knows when you're awake
- he knows when you've been bad or good
(so be good for goodness sake)
- teleports around the entire world hitting approximately 2-3 billion homes of santa worshippers during one night cycle in a flying sleigh driven by magical flying reindeer
- fucked a jew who exclaimed 'it's a miracle!' to her husband who knew that she was a virgin, in order to bear a holy child who, at his death, cried up at the sky 'why have you forsaken me?' when he was supposed to have I guess KNOWN he was the child of god and maybe I guess he was kind of just a douche who got famous and things didn't go as planned.
Oh, that's not related to Santa, but we celebrate Santa day now on that dead guy's birthday cause it's cool, also everyone wears symbols of the method of his execution like it's cool too.

Maybe if I want to honor Che I'll wear a silver machinegun around my neck.

Easton Foster
Easton Foster

I still have all of my teeth.
Shows how much you know.

Dominic White
Dominic White

Hey now, Emma is nice sometimes!

This is the true me.

Charles Morgan
Charles Morgan

Can confirm, for the most part.

Evan Walker
Evan Walker

Then I will take it <3

Jace Reed
Jace Reed

People in Ontario seem to have this superiority complex going on
I think it's because they're too close to the US

Kayden Perez
Kayden Perez

I went to Toronto once
Hated every second of it

Blake Cox
Blake Cox

oh man that would have stressed me out too if i were grim

like we do testing in nuclear plants

and the dude who is supposed to do it is making my manager nervous so he upped me to 50%

i will have to pass a drug test so i would want to leave myself a month and a half to detox with the amount of weed i smoke

but how many of your teeth are chipped, crooked, or dead

Luis Anderson
Luis Anderson

I lived in Toronto for two years. Also hated it.
Toronto is probably the worst city in southern Canada.

Jack Hill
Jack Hill

Truly the paragon of work ethic in our vital nuclear regulatory bodies

John Howard
John Howard

several are badly chipped because years ago I had a bad habit of grinding my teeth or pressing them into each other so that they would actually chip off, and then I'd put the tooth bits in my mouth and chew on them.
I used to chew my nails too, but I no longer have either of these habits and I have to clip my nails with clippers cause they grow out. I think it was because of anxiety and I have less of that now.

Oliver Nelson
Oliver Nelson

What were you there for? I live on the East coast
It sucks and we have nothing
But at least the people are somewhat okay
Usually

Aiden Wilson
Aiden Wilson

It really tripped me out Hu doesn't like traps but likes men/dick

Like, Nigga that's exactly what a trap/tranny is

Alexander Reed
Alexander Reed

He likes the male A E S T H E T I C

Ian Davis
Ian Davis

Exactly, that means he's gay and likes men, not the idea of traps who are men who look like women.

Because there's two kinds of being gay. One wants to be the bitch.

Caleb Brooks
Caleb Brooks

if you only knew

i grind my teeth badly too and haven't been to the dentist in ages

they always say it won't hurt and it hurts a lot

i have an extremely high pain tolerance except when a drill is going into a tooth apparently

wahts a mendick

Logan Cook
Logan Cook

<3

Oh, yeah I think I can kinda see it..

Elijah Miller
Elijah Miller

College.
Like Newfie east coast? People seem okay, if somewhat like walking memes.

Hunter Campbell
Hunter Campbell

Then there's the weirdos that like traps and want to be the bitch

I had already assumed unfortunately

brb catching up

Zachary King
Zachary King

I don't know enough about Yuros to make a comparison
Newfies aren't east coast
They're newfies

Elijah Ortiz
Elijah Ortiz

Yeah, high pain tolerance runs in my family and any time we went to the dentist, we have to tell them to put in twice as much anesthetic because with the normal amount we can still feel it.

Not a great thing to find out through first-hand experience.

Noah Campbell
Noah Campbell

lol this dude was telling me about a past job

about how pretty much everyone nodded out for a few hours

Adam Stewart
Adam Stewart

Just don't be the reason the terrorists win

Noah Morgan
Noah Morgan

dr pepper

Matthew Gonzalez
Matthew Gonzalez

Would it be wrong if I wanted to be in a lesbian relationship with a biological woman but that I'd be the bitch?

Brayden Jackson
Brayden Jackson

Fucking gross

That's like ordering your steak well done

Traps are like medium rare

Post-op is Extra rare/Blue

It's a man's dick

Benjamin Martin
Benjamin Martin

wow that's weird huh

like i know i don't feel normal person pain

cause i can take a fucking lot

but that tooth pain is fucking intolerable

i even feel the deep ass movocain needle

Aaron Sanders
Aaron Sanders

Not really? Idk honestly

Hah, yeah imagine people liking biological males like that disgusting Anthony Soto and ACTUALLY wanting to fuck them

Levi Myers
Levi Myers

I actually enjoy the part where the needle is jammed deep into my gums, it's just having it drilled and they go into the nerve where you have no control over your reaction because it's so acute and severe, and you're like ok, you need to inject me again doc.

Ryder Fisher
Ryder Fisher

mfw

Matthew Reyes
Matthew Reyes

oh no the plants are guarded to the t

fully automatic rifles galore

don't you worry lass

there is no way hupony doesn't enjoy traps

i don't buy it

i stopped reading

i need to have this done soon and i hate nothing more

Christian Rogers
Christian Rogers

Soto's starting to look like an Asian businessman reflecting on the times he's gotten shitfaced on sake and worn his tie around his head, evaluating his coworkers to consider if he will go down that path again and have the night turn out OK.

Brody Powell
Brody Powell

Considering you're a fat dude, no lesbian would get with a fat dude and still be a lesbian.

Nathaniel Rivera
Nathaniel Rivera

It's all about perspective ;)

Still, don't be that guy if you ever get promoted to some shit like that

Julian Gray
Julian Gray

whether or not the gunmen in the towers nap?

lunno

but the people inside sure do

Anthony Gutierrez
Anthony Gutierrez

male and female are cute. and everything inbetween,

this is rule.

Mason Jenkins
Mason Jenkins

You disgusting BISEXUAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111

Logan Martin
Logan Martin

no man i could never nap sitting up

i don't physically have it in me

kinda sucks

Zachary Sullivan
Zachary Sullivan

True I guess. I've never been out east further than Quebec.

Owen Wood
Owen Wood

Well that gives me some comfort

Jack Clark
Jack Clark

hello i am a pansexual please respect my orientation

Jack Sanders
Jack Sanders

I don't either

Nigga probably lying through his teeth

Honestly it's just the tie and the Japanese beer that makes me look Asian, and also the fact that I'm high most of the time so my eyes just get squintier

So what you're saying is that I should fuck Hu?

Carter Thompson
Carter Thompson

are you drinking tonight or are these older pics?

Liam Taylor
Liam Taylor

GROSS!!!!!!!!!!!!!!!!! Do I count as that if I go to /d/ sometimes and there's some shit I like?

...yes. That was definitely the point of what I was saying

Xavier Perez
Xavier Perez

These are older pics

But I'm drinking rn

Austin Anderson
Austin Anderson

the first few months of my early schedule i ran a stop sign cause i was hella tired driving home

i'm locked in now

Blake Wood
Blake Wood

I don't know what gave you the impression that I was fat, but perhaps you have self-esteem issues to deal with and I understand that lashing out at people is one way of releasing that anger, you may have a real problem if you are not taking care of yourself, even 'treating' yourself with snacks or other vices such as drugs/alcohol to take your mind away from the reality of being a fat lonely unfuckable Holla Forums poster.

Jason Roberts
Jason Roberts

probably. i just say pan bc its easiest. its just a big blanket term for

"i like what i like"

Dominic Adams
Dominic Adams

coffee
90% is milk

Kevin Stewart
Kevin Stewart

what are you drinking right now my matey?

i have a rather tall red stripe im nursing and another one for later tonight

Tyler King
Tyler King

Yeah, cause we all know you're a mexican.

Aaron Murphy
Aaron Murphy

Fuuuuck glad nothing bad happened

...right?

Yeah labels are fucking dumb

Can I just like some normal shit and also some weird shit in peace????

Isaiah Johnson
Isaiah Johnson

hu is cute tho

i put a fifth chocolate soymilk into my coffee

granted i make my coffee crazy strong

James Hughes
James Hughes

ah, that classic jamaican stubby bottle.

I've got a Black Fly sour raspberry.

Landon Allen
Landon Allen

soymilk

Noah Collins
Noah Collins

I kept a 2L asahi aluminum can with a fucking handle on it. cause who drinks a whole 2L of asahi right.

Samuel Jackson
Samuel Jackson

its pretty good beer too

Juan Harris
Juan Harris

We're supposedly the friendliest bunch
I doubt that a bit though

Elijah Taylor
Elijah Taylor

If you ever come across Wells IPA, give it a try. Lovely stuff.

Dominic Gonzalez
Dominic Gonzalez

i can't cut off real cheese cause imitation cheese is terrible

but i actually like soymilk

when i drink actual milk i get whole or goat

Charles Cruz
Charles Cruz

cutie. u makin fun of labels is cute. PROUD OF U !!

William Walker
William Walker

enjoy your cancer from estrogen

Joseph Martin
Joseph Martin

someone made an AlicexSoraka crossover

I've always done this tho

Also we're a lot alike and it's fucking weird dude stop it

Austin Thomas
Austin Thomas

lol i did kinda get hella large man knockers

Owen Watson
Owen Watson

link?

Ayden Roberts
Ayden Roberts

i like your voice. its really cute. i was gonna mention this last night but then i got a nose BBBLOOOOODDDDDD

cutie cute cute cutie

Logan Cox
Logan Cox

dis

Lincoln Williams
Lincoln Williams

oh you meant in anime

fuck you colbert

you're in too deep

Connor Thompson
Connor Thompson

I know the feel.
Once you make grilled cheese sandwiches with the real deal, you can't fucking go back to individually wrapped processed slices. it's just wrong.

Jaxon Rogers
Jaxon Rogers

seriously, ian's voice is the best

Luke Fisher
Luke Fisher

h-hi x///x

Brayden Miller
Brayden Miller

BOY IF YOU DON'T

It was the image I posted with that post you dip

Wyatt Cooper
Wyatt Cooper

good evening nezi. hewwo doctow.

Logan Hughes
Logan Hughes

is liliana the new thread whore here?

seems to really love pelting people with attention.

Wyatt Peterson
Wyatt Peterson

yeah dude cheese and eggs kills me from being vegan

those are my staples

Nathan Howard
Nathan Howard

what?

yes.

i ain't no doctor

Matthew Kelly
Matthew Kelly

idk about anyone else but we've been in the same Discord voice chat several times recently so there's actually a reasoning there

Asher Davis
Asher Davis

at this point i think they will take almost whatever they can get

Angel Rodriguez
Angel Rodriguez

liliana like whines i guess

i just see him as background noise

Dominic Jackson
Dominic Jackson

BOOOOOOIIIIIIIIIIIIIII

Brandon Davis
Brandon Davis

I love both of those, but I also love eating fish, clams, crabs, oysters, shrimp, eels okay mostly seafood.
I'm not really a mammal-eater.

Liam Allen
Liam Allen

oh shit

what's good

Brody Lopez
Brody Lopez

EVERYONE IS SUPER CUTE !!!!!!!!! I CANNOT HELP IT .

not a w(hore) though. no sex.

boy if u dont. hit my dms. :^)

this picture is INAPPROPRIATE FOR a l o o t of reasons. the girl SHOULD PUT ON A SHIRT !!!!!!!!!!!!!!

Nathaniel Stewart
Nathaniel Stewart

TP sees them as background noise

Landon Cooper
Landon Cooper

calm down.

not a lot

how about you

here, maybe this cosplay is less inappropriate

Colton Roberts
Colton Roberts

/exasperated sighing

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Chase Rivera
Chase Rivera

see even when i ate meat i was never a seafood head

that arena was the easiest to quit

Josiah Cruz
Josiah Cruz

alone in the vast cosmos.jpg

Kevin Hall
Kevin Hall

like man if TP feels like you are background noise...

Hunter Martinez
Hunter Martinez

must be lonely being a space rock the size of a quarter

Anthony Williams
Anthony Williams

yes. good. ty.

come ere and gimme a big ol smooch u ding dong !

Mason Phillips
Mason Phillips

ian i love you but please stopparino

Ian Thomas
Ian Thomas

so it's friday right and it's raining

i decide to STILL get my jersey mikes

and take a back way home

it was a clusterfuck

i had to keep reminding myself

calm down, it's friday

why be in a hurry

i get anxious

Ryder Davis
Ryder Davis

background noise

Brody Collins
Brody Collins

Yeah I guess you'd have to be really big on eating cows and pigs to begin with, to make it hard to become a vegan.
But if you just never really did, then it's fine. and if you still eat dairy and eggs, you're not helping kill anything. I believe cheese and eggs are fine.

And to be honest, I just like seafood. They're just plentiful and reproduce fast, though I keep in mind that octopi are relatively intelligent.

Evan Thompson
Evan Thompson

background

Christian Diaz
Christian Diaz

noise

Jace Price
Jace Price

NEVER

Fiiiiiiiiiiiiine

John Sullivan
John Sullivan

jersey mikes
isn't that a sub shop?

ye anxiety sucks

how was your day today?

Owen Perez
Owen Perez

Stressful, but not too horrible

You?

Logan Ramirez
Logan Ramirez

even a space rock the size of a quarter can have dreams, like trying to annihilate humanity. Sure, it'll probably burn up in the atmosphere but its last thoughts could be its unfallible attitude to be the best and succeed when others have failed, Ganbere you sexy little asteroid.

Brandon Lopez
Brandon Lopez

a piece of metal the size of a shoe can hit Jupiter with the force of a couple hundred thousand nukes due to the increased gravitational pull and stronger magnetic field

Joshua Ramirez
Joshua Ramirez

but even several million nukes all going off at once would not be enough to completely blow the planet apart, only extinguish all life on its surface

Adrian Smith
Adrian Smith

i was a big burger/bacon/steak etc eater when i quit

just fish and shellfish was always kinda gross

i did acquire a taste for top end caviar oddly enough

yeah and there's only one by work

i planned my route but maps don't really plan for trains and get this

try taking an unprotected left across two way three lane 50 mph traffic

i was forced into that with heavy rain

i powered through

fuck it sucked

Hunter Baker
Hunter Baker

if a ping pong ball going at 99.99999999999999998% the speed of light hit the earth the force would leave an impact so deep that the molten mantle would engulf a moon-sized area and the back side of the earth would rise 200m, displacing the ocean and eventually flooding the contact side, basically an extinction event.

Evan Lewis
Evan Lewis

I happen to like a special item of sushi when I visit the local place, it's uzura tobiko.. a raw tiny quail egg on top of flying fish roe.

It's not caviar grade, they're red and not black. I don't know off the top of my head which fish eggs caviar is from. Salmon roe is good too.

James Taylor
James Taylor

it was one of those driving situations where like i thought

why does this option even exist

this is hella dangerous

Lincoln King
Lincoln King

unpleasant but not too horrible

driving is dangerous and yet we do it almost every day

Jaxson Clark
Jaxson Clark

Reminds me, I mythbusted that UPS trucks only take right turns for safety, saw one take two consecutive lefts.

Carter Rivera
Carter Rivera

see it's a shame

once i was introduced to sushi i was already a veggie

maybe i would really love raw fish

but do you know what i don't love

paying for overpriced raw fish

Thomas Anderson
Thomas Anderson

tfw Nezi will never be a thicc dragon bitch

Why even live?

Tyler Taylor
Tyler Taylor

i actually don't mind riding behind ups or fedex trucks

they haul and are also idiots

Ethan King
Ethan King

colbert did you notice how nezi and i are talking again?

i am so happy

Hudson Fisher
Hudson Fisher

Now you just need to patch things up with Ninjah

Charles Powell
Charles Powell

Yeah, that's the real problem with westernized sushi establishments, just like 'chinese food' they all adhere to the same menu and cut costs whenever they can.

It's never fresh, it's always frozen and you can taste the difference if you're not a pleb. Items like tobiko (fish eggs) are usually fine, as well as anything deep fried, but the sashimi is ALWAYS lacking.. the tuna is dull, peach grey colored, it should be vibrant and red. salmon has faded to a dark maroon wine color instead of pink.. and to think, they charge you up the ass for cold dead fish.
It's common and ACCEPTED as normal 'sushi' and I yearn for a place where I can have some real, fresh sashimi!

Ian Kelly
Ian Kelly

if you go to a sushi place and start with miso soup, and hear a microwave in the back, fucking leave.

Jonathan Hill
Jonathan Hill

gdshgsfh

Daniel Lewis
Daniel Lewis

the video you saw that from was ripping off an xkcd comic and i want you to feel bad about it

Tyler Martin
Tyler Martin

lol is it new years yet

i don't really care

i just get the veggie maki

Juan Nguyen
Juan Nguyen

good point i should just suicide

Lucas Myers
Lucas Myers

I don't feel bad if it was xkcd, but I would take offense if someone ripped off smbc without giving due credit.

but xkcd is basically like cyanide and happiness with worse art.

Colton Carter
Colton Carter

do not

Adrian Miller
Adrian Miller

dragon maid was a mistake

Robert Cook
Robert Cook

bong breeak

Juan Foster
Juan Foster

doesn't like thicc healthy

boi

Isaiah Perez
Isaiah Perez

thicc is just girls with fat asses who do nothing but spend your money.

Elijah Smith
Elijah Smith

he likes shit gook animations

boi

Henry Fisher
Henry Fisher

How do people who unironically like undertale still try to shit on anime

Elijah Morris
Elijah Morris

okay now you just retard trolling

Logan Lewis
Logan Lewis

LMAO

Gavin Wood
Gavin Wood

unironically like undertale
implying
The only good thing to come out of it was flowergoat, if it wasn't for that I'd say it had more failed potential than fucking spore.
Even then, toby fucking wrote him out the entire damn game for skeleton puns.

Kevin Rogers
Kevin Rogers

I mean I didn't even mean that in an inflammatory way towards undertale
But what I mean is undertale is basically fucking anime

Joseph Brown
Joseph Brown

man that morrissey video has levels on levels

what's good

Ethan Butler
Ethan Butler

nah, I tried it once, xkcd isn't very engaging. they try to be funny sometimes, and then try to be deep/insightful sometimes with run-on 'artistic' concepts/themes or just breaking the traditional four-panel format but to be bluntly honest they aren't good enough to be relevant, and will never be relevant because of the lack of talent they have while still trying to hit all the right buttons but coming off as pretentious crap, almost as bad as The Oatmeal, but at least they have their own ideas and don't just steal everyone else's and brand it as their own.

Jackson Wood
Jackson Wood

I mean I didn't even mean that in an inflammatory way towards undertale

let's be real

undertale looks like it was made in dos

furries like it
and fat girls

Jordan Jenkins
Jordan Jenkins

Menma, are you still lurking or did you leave?

Liam Price
Liam Price

no i get you im just drinking and mostly lurking

how do you try something "once" and come to all of those conclusions?

Xavier Richardson
Xavier Richardson

nah undertale was made with GameMaker Studio.

the only thing setting it apart from the generic RPG format was its 'bullet hell' style minigames during confrontations, and it's open ended format that allowed you as the protagonist to take a 'pacifist' path and not just kill fucking everything.

Austin Roberts
Austin Roberts

Menma, are you still lurking

she

is

lurker

Anthony Reyes
Anthony Reyes

was its 'bullet hell' style minigames during confrontations, and it's open ended format that allowed you as the protagonist to take a 'pacifist' path and not just kill fucking everything.
Which was something Toby fucked up by making everything too damn easy, completely contradicting what he established would be the case in the demo. Not only that, but the pacifist route was the fucking easiest way to play the game.

Adrian Ward
Adrian Ward

i don't really like any other new music

but gucci mane is just kinda a staple

i'm really proud how he got his fat game under control in prison

Jackson Adams
Jackson Adams

i just thought about this bullshit mccarthy esque era with these sexual allegations

when does every rapper's baby mamma drama come out lmao

such a fucking sham

Brandon Foster
Brandon Foster

Thing is, McCarthy was right.
:^)

Gavin Howard
Gavin Howard

yes men are dominant

because we are more visceral

of course we rape a bitch now and then

Zachary Hughes
Zachary Hughes

this is going in the discord anyways

Nicholas Thomas
Nicholas Thomas

Oh please, if I actually wanted you to be that I would be less friendly

Ryder Moore
Ryder Moore

was he?

what's that wrong with russia exactly

Ryan Sanders
Ryan Sanders

TP has joined the memories of butter

Lucas Ramirez
Lucas Ramirez

tfw never sexually intimidated by rin ;;

Juan Howard
Juan Howard

those are the best

let's raid something

Justin Cruz
Justin Cruz

sorry that last bong rip and the morrissey song got me pumped

Brayden Anderson
Brayden Anderson

Look if you want to read a shit ton of dialogue just read fucking VirusComix.

Jeremiah Bell
Jeremiah Bell

holy shit its not even that much dialogue, they are like light comedic strips with light pieces of science in them

i don't think it's ever claimed to be a good source of learning material, only retarded hipsters would try to lean on facts from it instead of stuff they have accrued themselves

Michael Campbell
Michael Campbell

in the later seasons of the office

there is a disproportionate amount of read heads

like in one scene there are 4 out of 5 women are gingers

it's just suspicious

Ryan Carter
Ryan Carter

Once doesn't assume I read one comic strip. I've seen them reposted before. I've been to the site, I've browsed healthy portions of the archive, and it's all the same inane bullshit I can't finish reading and want to skip. A comic should be engaging and not make you want to turn away from it, unless it's just a special comic that only edgelord faggots read and repost at people to try to prove their mental superiority over others, so I kind of think that's what the comic is about.

Joseph White
Joseph White

red*

Kevin Miller
Kevin Miller

seems like you might be projecting a little based on what you expect from an individual to think and not from the comic itself, which you seem too bored to finish because it is inane

SO, i don't really see why an edgelord who was trying to feel superior would post something from an "inane" comic

Xavier Moore
Xavier Moore

nice

Christopher Flores
Christopher Flores

chiri
v
baddog

the fight we knew would eventually happen that no one would read

Grayson Thompson
Grayson Thompson

doesn't stop the creator from being a cuck

Robert Ramirez
Robert Ramirez

shut up TP

Samuel Ortiz
Samuel Ortiz

he might very well be a cuck, i don't know much about him but he seems like the kind of guy who would be a cuck

Parker Long
Parker Long

you're the edgelord trying to push a shitty comic on me telling that it's 'good' because you deep down want to believe it.

Sebastian Sanders
Sebastian Sanders

sorry lord bd ;;

Benjamin Brooks
Benjamin Brooks

im not trying to convince you to like it or that it's good, i'm saying your reasons for disliking it so far are pretty stupid and inconsistent

Jason Howard
Jason Howard

My reasons are valid, you're discrediting my reasons now in an attempt to win an argument by invalidating my opinion with adjectives such as 'stupid' and 'inconsistent' and I think that is very juvenile of you to do so.

Nolan Ward
Nolan Ward

oh yea, i'm the one who started the juvenile name calling, go ahead and check back up on the comments chain for that mister

Wyatt Cooper
Wyatt Cooper

as much as i don't like chiri's morals

he's late night

and i like that shit

Nicholas Allen
Nicholas Allen

It's fine in the end, you're exactly like the comic you're defending.
Pretentious, oftentimes trying to be edgy; minimalistic to the point almost no effort was put into any of its arguments or style- born after 1995 and needs to use the internet to look up shit other people already know offhand so can take its time to condense its dialogue into a limited amount of space to increase its perceived intellect level even though it has no point, no humor, and nothing to say.

Hunter Perez
Hunter Perez

(and that's why it isn't popular)

Liam Brooks
Liam Brooks

holy shit the amount of strange assumptions in this post

yea and this comic you recommended is a real winner right here

Isaiah Cox
Isaiah Cox

did anyone else think that "Get Out"

wasn't even that good

Zachary Brown
Zachary Brown

$55.54 PAYROLL

Bentley Ortiz
Bentley Ortiz

i heard it was a really good horror movie but i ahvent seen it myself yet

Jordan Morgan
Jordan Morgan

I think that image killed me a little more inside.

Christopher Ramirez
Christopher Ramirez

lol atheist joke, I love it!

Owen Miller
Owen Miller

If you mean hilariously mediocre, sure thing.

Ethan Hughes
Ethan Hughes

it was a big disappointment

Brody Roberts
Brody Roberts

big munny

Ian Mitchell
Ian Mitchell

it had jump scares but all the twists were already in your head

Adrian Butler
Adrian Butler

no seriously go on the saturday morning breakfast cereal page and just hit random comic

pretty funny how that popped up on the comic you liked as you were talking about edgelords, huh

Leo Ortiz
Leo Ortiz

Oh, yeah. But I've been rolling you the entire time you think you've been rolling me, so none of us are winning.

We're just rolling.

Charles Smith
Charles Smith

Buy a print of this comic!

Jacob Ross
Jacob Ross

i had no such preconceived notions about the direction of such an inane argument

Jaxon Parker
Jaxon Parker

Buy a print of this joke as redrawn by The Oatmeal!

Leo Diaz
Leo Diaz

shut up bd this is private

Luis Howard
Luis Howard

TP go fuck your owls

Joshua Carter
Joshua Carter

C'mon, you were getting wet.

Lincoln Lewis
Lincoln Lewis

that's like 1/4th of normal

gonna suck having no income next couple months at least .-.

Daniel Nguyen
Daniel Nguyen

i already have my pals i just aggressively wank off with

Alexander Martinez
Alexander Martinez

do you really not like me?

i can't really tell rn

Sebastian Wilson
Sebastian Wilson

Yeah, it's all pure fucking garbage.

Blake Smith
Blake Smith

wow like a slav bang?

bunch of squatting men, vodka, and fisting?

Jayden Torres
Jayden Torres

tfw i had no income and a lot of money saved up but then i spent it all and now im a broke leech

Anthony Reyes
Anthony Reyes

time 2 deliver pizzas boy-o

Jason Morgan
Jason Morgan

is that $55 for a week? or two weeks? that's not enough money to live on!

Eli Foster
Eli Foster

who is this fake neet asshole
i call bloodchan

Michael Anderson
Michael Anderson

i guessSSS IT IS

Robert Phillips
Robert Phillips

tp ur cute

Tyler Diaz
Tyler Diaz

this guy has been posting for weeks too lol

Chase Stewart
Chase Stewart

ohhhhh liliana is bc?

MAKES TOTAL SENSE
she held back and didn't call me mom

Jace Rivera
Jace Rivera

ur butt

Jaxon Jones
Jaxon Jones

cucumber you know better than that !

wrong

Anthony Jenkins
Anthony Jenkins

two weeks

Landon Edwards
Landon Edwards

nah it's not blood-chan it's just some asshole wearing a girl mask.

Tyler Hernandez
Tyler Hernandez

i met lili IRL and it's not BC or desu or whoever you guys keep saying it is

Christian Clark
Christian Clark

how the fuck could you pay rent with 110/m unless you live with your parents...

Jose Campbell
Jose Campbell

it might just be cuppers

Jaxon Gray
Jaxon Gray

I've talked to him a ton on Discord voice and I'm fairly sure Blood-chan is too autistic to voice lmao

Mason Carter
Mason Carter

lol wow why

Jaxson Mitchell
Jaxson Mitchell

so, it's worse?

also have you gone to a doctor to do some *cough* transferrable virus checks?

Lucas Adams
Lucas Adams

i am blood chan !!!!

M EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ITS MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

ive tricked you all !!!!!!!!!!!!

Asher Martin
Asher Martin

Yo yo

Ayden Jackson
Ayden Jackson

why didn't you tell me you had a discord?

Gabriel Lewis
Gabriel Lewis

i just kinda didn't read your posts because they seemed annoying

whoever you are

Jack Torres
Jack Torres

hey you can add me on discord ! Kaiyote#8517 <3

Landon Sanchez
Landon Sanchez

You're not that autistic

#IWantToBelieve

BIG TIDDIES

I don't have a personal Discord, I just talk in Guero's and Sinni's

They used to be the same but then drama happened

Henry Perry
Henry Perry

ohi

Isaac Parker
Isaac Parker

I live with my grandma

I'd keep working through the pain if I lived alone and needed the money but fortunately I don't need to torture myself even more

BC is very paranoid

xd le original meme!!1one!1

Chase Powell
Chase Powell

nope, nvm

Gavin Adams
Gavin Adams

Yeah exactly

Jaxon Walker
Jaxon Walker

i read alllll ALLL of your posts bc ur a big ol cutie and its my job to read cute posts.

you believed wrong

Joseph Price
Joseph Price

RIP me. I fell in love with an autist

#jk just saying that to spark rumors teehee xd

Grayson Lopez
Grayson Lopez

Ye boi.
What's gucci

Colton Williams
Colton Williams

ur a big ol cutie

have you heard about that site where like girls obsess over tall guys?

David Garcia
David Garcia

What's gucci
Gucci (/ɡuːtʃi/; Italian pronunciation: [ˈɡuttʃi]) is an Italian luxury brand of fashion and leather goods, part of the Gucci Group, which is owned by the French holding company Kering.[2][3][4] Gucci was founded by Guccio Gucci in Florence in 1921.[5] Gucci generated about €4.2 billion in revenue worldwide in 2008 according to BusinessWeek and climbed to 41st position in the magazine's annual 2009 "Top Global 100 Brands" chart created by Interbrand;[6] it retained that rank in Interbrand's 2014 index.[7] Gucci is also the biggest-selling Italian brand.[6]

Gucci operates about 278 directly operated stores worldwide as of September 2009, and it wholesales its products through franchisees and upscale department stores.[8] In the year 2013, the brand was valued at US$12.1 billion, with sales of US$4.7 billion. In the Forbes World's Most Valuable Brands list, Gucci is ranked the 38th most valuable brand, with a brand value of $12.4 billion as of May 2015.[9] As of January 2015, the creative director is Alessandro Michele.[10

Gavin Rodriguez
Gavin Rodriguez

yeah well I'm alone so rent is a thing I need to do, I'm even surprised by my mental stability in being able to carry on, day by day, and not fuck everything up for myself when I could really easily drop the ball and head into a very bad downward spiral.
I guess carrying on my existence through menial labour is fitting enough as I won't have that much time in the world, may as well make enough to pay rent and get myself drunk while I'm here.

Liam Turner
Liam Turner

anyone who says jk like that just uses it as a backpedal in CASE THE PERSON THEYRE TALKING TO IS AGAINST WHAT THEY SAY !!!!!!!!!!!!!

YOU ARE SOOOOOOOOOOOO IN LOVE WITH ME i knew it i knew it

none can resist my boyish charm ! <3

are you a tall guy ?
or a girl. who likes tall guys ?

Joseph Miller
Joseph Miller

it's really tiring to stay current tbh

Bentley Gomez
Bentley Gomez

Asphyxiate.

Carson Bell
Carson Bell

Guccio Gucci

most baller name ever, rip

Leo Robinson
Leo Robinson

this joke is hilarious, AND original!

Brandon Thompson
Brandon Thompson

tall guay

Chase Walker
Chase Walker

top tier comedy TONIGHT BABAAAYYY

oooo how tall

Charles Rivera
Charles Rivera

In terms of ppl or what?

Noah Cooper
Noah Cooper

what kind of job do you have?

Jayden Davis
Jayden Davis

top tier comedy TONIGHT BABAAAYYY

oooo how tall

Asher Morgan
Asher Morgan

6'3''

Aaron Jackson
Aaron Jackson

TACTICAL ASS NUKING

Alexander Hernandez
Alexander Hernandez

with gucci

he puts out a track a day

Kayden Turner
Kayden Turner

thanks double post fantastic

wowzers howdy mr tall

Parker Myers
Parker Myers

How can you put out a track if you're dead.
Shit, when did Guccio Gucci even get in to the music game?

Jayden Kelly
Jayden Kelly

:3

Owen Williams
Owen Williams

Post some undyne if you got any bro

O yeah
My friend has me listening to some deep underground shit
Some pre Eminem shit

Zachary Sullivan
Zachary Sullivan

whats the coolest part about being 6'3"

Justin Phillips
Justin Phillips

scerr

Kayden Williams
Kayden Williams

tfw no big tiddy goth gf

Jayden Jackson
Jayden Jackson

Some pre Eminem shit

like rap?

Asher Robinson
Asher Robinson

Run the joules or something

Samuel Wood
Samuel Wood

Does this count?
Found it in a lol thread.

Noah Campbell
Noah Campbell

want any hints?

- I don't have to talk to people
- I work when I feel like it, flexible hours
- I don't need to use my brain to do my job, no stress, no mental fatigue, sleep like a kitten
- $15 an hour but I'm one of the most diligent employees; don't get fired for dropping the ball cause I don't drop the fucking ball. Consistency is key.
- Nobody is around; I can sing or beatbox while I work, nobody cares. I am often in a very creative mood while working, and it is all self-rewarding and I put my good ideas in my notebook for later.
- Nobody sees me work, but when I meet people they praise me for my work. I am humble and smile, nod, and continue.

Brayden Walker
Brayden Walker

i cant keep up lol

Oliver Rogers
Oliver Rogers

omg that Stocking needs a nsfw/spoiler cap!!

Dominic Howard
Dominic Howard

dude who got chirbir hot

Brandon Flores
Brandon Flores

window washer

Nolan Cruz
Nolan Cruz

I don't get the joke but yes that is adequate, my good man

Adam Wright
Adam Wright

Fuck em

Jacob Ortiz
Jacob Ortiz

what's up

Nathaniel Perez
Nathaniel Perez

Someone new thread

Doing it from a phone is hella stressful

Camden Gonzalez
Camden Gonzalez

close.

I'll disclose my last profession; I used to be a contract cleaner for a company that had piece-work 'renovations' for clients owning residences which had deceased or crime scenes, so our job was to go in and make it look brand new and ready to rent. I've seen enough blood and shit in my lifetime so now I've moved up in the world and I maintain realty.

Angel King
Angel King

people don't even see irony anymore bro
https://youtu.be/awqtjrZfMIg?t=9m16s

Logan Reed
Logan Reed

it was a funny

Jose Lee
Jose Lee

new
new
new>>1910570

Henry Campbell
Henry Campbell

I'm awake.

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page