Blood

Brandon Perry
Brandon Perry

blood

All urls found in this thread:
https://i.imgur.com/juBGNMA.png
https://files.catbox.moe/150taf.webm
https://osu.ppy.sh/s/504502
https://i.imgur.com/XuagMWB.jpg
https://osu.ppy.sh/b/1055147
https://puu.sh/yi8BO/475e0f35a8.png
Wyatt Butler
Wyatt Butler

Oyasumi

Hudson White
Hudson White

goodnight nasai

Levi Fisher
Levi Fisher

You fucking killed the thread Lili

Adam Thomas
Adam Thomas

Hope this is not Chris' blood...

Camden Wood
Camden Wood

What a mansion!

Aiden Ross
Aiden Ross

Ian I copied you

Joshua Morales
Joshua Morales

Of all the things I've done with my life, that truly is the moment I wanted to see replicated

Good job

Luis Hernandez
Luis Hernandez

Soto give me attention wtf

Nathaniel Kelly
Nathaniel Kelly

You're so needy sometimes

Also what are you watching this season?

The latest ep of Junni Taisen was p good
Already saw Sheeps death coming but nigga could've at least tried to put up a fight against the drunk Tiger
Horse's death was p lolz

I doubt Monkey died but who knows

Ah, good times

Jose Rogers
Jose Rogers

Not that series apparently :^)

https://i.imgur.com/juBGNMA.png

Liam Perez
Liam Perez

Watch it dude, it's really good actually

Animegatari is my current drinking game
Take a drink everytime they reference an anime
The Los Angeles Convention Center (Anime Expo) made a cameo in it too I was trippin out

The Bitch one is pretty funny

Blend S is cute but that's about it, more like Bland S amirite? lmao

Imouto one is pretty lolz and I want a sadistic loli tax accountant now

Didnt even touch Umaru2

Inuyashiki is just modern day robocop with an old geezer
I lol'd when the Yakuza dude made the other guy suck his dick tho other dude was like "are you fuckin high?" then you just see him gagging lmao

Ousama was pretty funny, MC gets mad cucked 2 eps in

I dropped Fate/Apocrypha

The rest is too girly for me

Watch Net Juu no Susume and Junni Taisen

Oliver Bell
Oliver Bell

Jesus christ Emma you really are a fuckin weeb

No wonder you don't have a bf

Henry Miller
Henry Miller

Didnt even touch Umaru2
good

Wyatt White
Wyatt White

shes 32 btw

Robert Fisher
Robert Fisher

Does it look like I care?

Samuel Davis
Samuel Davis

I want a sadistic loli tax accountant now
doesn't want a sadistic Maika
smh

Fate/Apocrypha is trash tbh, but I'm watching for Astolfo.

You have shit taste, watch Mahoutsukai no Yome and Girls Last Tour.

wtf I'm a boy

Jeremiah Campbell
Jeremiah Campbell

Holy shit soto is such a weeeeeb

Evan Green
Evan Green

i guess older characters suit older people

Eli Cox
Eli Cox

Maika is fine the way she is

Fuck the Silver bitch tho

Astolfo couldn't save the series on his own RIP

Wow coming from the idolfag
Whats GLT about anyways?

wtf I'm a boy
Yeah but judging from your tastes in anime you're obvs a total faggot so yes bf

P E R H A P S

Wts Im not even old

Eli Reyes
Eli Reyes

I want Maika to call me trash.

Yeah, silver hair bitch is annoying.

Dude, it's because Joanne of fucking Arc fell in love with a dude who has existed for 5 days with no personality and they thought that that was good writing.

Girls Last Tour is about cute girls in post-apocalyptic world, but with healing sorta like Flying Witch.
Just watch the OP tho
https://files.catbox.moe/150taf.webm

Wanna be my bf? (best friend)

Brayden Adams
Brayden Adams

Horo is a pretty cute character (pls no bully)

Josiah Torres
Josiah Torres

why is moogs looking at me? .///.

Christopher Anderson
Christopher Anderson

She doesn't have to be sadistic to call you trash
Cause she'd just be telling the truth ^W^

So is MCs lil bro actually a girl or wtf is going on
Feels like haganai all over again with the trap but maybe isnt really a trap

Got me fucked up with that fucking plot

Oh yeah Ive seen 2 eps of it, Ive read through the threads tho on /a/
Did they lose their tank already? Also oops spoilers

Only if you call me Onii-chan

Jonathan Long
Jonathan Long

i made a clock in class today

Adam Clark
Adam Clark

Wow thanks onii-chan

Yeah, she's actually a girl but doesn't tell people that.
This one's actually not a trap tho, no yaoi holes needed.

They still have the tank. It's comfy. They made music last episode :^)

Noah Ward
Noah Ward

Proud of you babe

Josiah Thomas
Josiah Thomas

yeah loops are cool

Aiden Parker
Aiden Parker

good job!

Gabriel Barnes
Gabriel Barnes

is this what support feels like

Jaxon Price
Jaxon Price

What kind of loop were you using?

Mason Jenkins
Mason Jenkins

Np Emma<3

So is she hiding it from her brother cause that nigga would probably rape her shit if he knew she was actually a girl? lmao holy shit

I forgot if that one is a short or actually full sized
Oh the drunk wife short one is p comfy too

William Davis
William Davis

for loop

Caleb Carter
Caleb Carter

Das not my name.

Pretty much yeah, lol.

It's full sized.
Which one?

Eli Ross
Eli Ross

Nice nice, those are some pretty good loops.

Aaron Taylor
Aaron Taylor

Why don't you want to be called emma anymore

Jonathan Evans
Jonathan Evans

I made a pineapple but boss said it was shit and said to make it better x.x

Jason Gray
Jason Gray

Autism?

Bentley Watson
Bentley Watson

Oh yeah, I forgot
I'm supposed to call you Wish

I died when he had a game about eating his imoutos feces
Nigga has some srs problems and yet he's got like bitches all over him
Must be nice

It's on ep5 rn?
Might just catch up to it

Osake wa Fuufu ni Nantte kara
It's so cute and comfy
And they have a different cocktail every ep
Its like a 4 min short tho lol

I was supposed to call her my gf but I fucked up

Ryder Myers
Ryder Myers

Much better tbh.

I kinda want to play that game, just to experience it to be honest. Was it the one with the beautiful ending?
The ultimate self-insert character.

Yeah, episode 6 airs Friday. I'll probably buy the manga soon :^)

I'll try it out tonight just for you bbg.

Joshua Rogers
Joshua Rogers

Oh
While I understand,
that's dumb

Now you'll never get her

Oliver Anderson
Oliver Anderson

Not sure what you expect me to say, it's not my name so why call me it, right?

David Collins
David Collins

i am hackerman

Tyler Taylor
Tyler Taylor

So if an anime mates with a furry will their offspring be neko?

Aiden Thomas
Aiden Thomas

I gotchu anata

Where does he fucking buy those lmao
His figures were on point though

Oh wow, buying the manga?
You must really like it
It seems so sad though

She's so cute

Eli Taylor
Eli Taylor

if so id like to be reborn

Jason Mitchell
Jason Mitchell

yes

Eli Gomez
Eli Gomez

okay

Landon Russell
Landon Russell

How many banks have you hacked already?

Jfc

I mean, eroge shops don't judge. Amazon maybe? :^)

I want to build a collection of stuff eventually anyways.
Sad? If anything it's iyashikei dude.

Yeah, but too fat....

Parker Parker
Parker Parker

enough to buy happiness

Mason Cruz
Mason Cruz

Now since money doesn't buy happiness does that mean 0 banks or infinite banks?

Kayden Walker
Kayden Walker

thats just something poor people tell themselves

Liam Peterson
Liam Peterson

Well going by that I could buy things that make me happy with under $100 even.

So 1 bank?

Hudson Martin
Hudson Martin

I hear they sell that where the jetset meets the maritime.

Adrian Murphy
Adrian Murphy

Wish isn't your name either but at least Emma sounds better to me. And now it has an added bonus of maybe annoying you slightly
I'mma stick with emma if it's all the same to you

Asher Moore
Asher Moore

Wow pls no swearing

I wish I could find an eroge shop here in Cali
I'd like to meet the people who shop there

You're gonna need some bookshelfs lol

WOW
She can help it she drinks like everyday

Liam Sanders
Liam Sanders

Two syllable names always seem to flow the easiest when used in a sentence.

Gabriel Howard
Gabriel Howard

Thanks MFF, you're too kind.

I'm h*cking sorry, man.

Just move to Akiba dude. We can share an apaato.

Yeah, but those are pretty cheap and I need things to fill up rooms anyways.

She probably had those lumps of fat before getting drunk daily.

Kayden Rivera
Kayden Rivera

Dude, this is a christian website, we don't allow such profanities as "H**k*ng" here.

Jacob Jackson
Jacob Jackson

That's not even close, nigga
This is Lloyd

agreed.

Joshua Gutierrez
Joshua Gutierrez

I envy anime fans who have an entire island of Otaku's making compelling characters. Furries have retarded Americans pushing their liberal agenda into their amateur tier endeavors.

Caleb Edwards
Caleb Edwards

really makes you think

Cameron Morales
Cameron Morales

liberal agenda
furries
No one likes furries but other furries.

Ryder Jones
Ryder Jones

No one likes weebs, not even other weebs.

Gabriel Campbell
Gabriel Campbell

Do you kiss your mother with that mouth?

I dunno know if we'd be able to share an apaato tho
I'm kind of a neatfreak and you might be a huge slob
You might be the type of person who drinks straight out of the jug/carton and I'd get p triggered

Pretty true, what about figures though?
You don't even own one yet lol

You're just jealous cause you're flat as a board

David Gonzalez
David Gonzalez

Oh sorry, I meant fre*king.

Whoops, you anons are too hard to guess when I've been out of it.

https://osu.ppy.sh/s/504502

Not really, no.

Sounds like a setup for UMR-3
I know how to use cups Soto.

Those are for degens.

Guys are supposed to be flat though.

Elijah Baker
Elijah Baker

Thanks a bunch

Asher White
Asher White

I find it to be a fun map at least~

Charles Taylor
Charles Taylor

No one likes slavs except other slavs.

Parker Cox
Parker Cox

I'm pretty sure that MFF guy is dead so long as Sabrina is

Jace Thomas
Jace Thomas

Nah, he was here before that and is still here albeit not often

He started off stalking Pritty so

Thomas Watson
Thomas Watson

Come to think of it, not even Slavs like being Slavs or other Slavs.

Jeremiah Lee
Jeremiah Lee

I'd try it right now, but I just woke up so I think at least tea would be good first.

Jaxson Gonzalez
Jaxson Gonzalez

Or Mexicans.

Jason Jones
Jason Jones

Wow go kiss your mom rn and tell her you love her

Holy shit, I probably would be beta enough to clean up after you and like nag all day.
I sure hope you do
I might leave the toilet seat up when Im drunk and I'd make you wash the dishes cause fuck that lmao

So you aint buying a Illya figure then?
fuckin up

I keep forgetting you're a dude

Tyler Powell
Tyler Powell

You nerds wish you had this godly computer chair

Brayden White
Brayden White

I'm more American than you.

Oliver Lewis
Oliver Lewis

tfw BF makes me do most of the apartment cleaning like a bitch.

Ethan Rogers
Ethan Rogers

I like how normally, women hate being stalked by dudes
But here most women take the stalking to be really sweet

Elijah Moore
Elijah Moore

Well maybe not most
I'mma say like 6/10 times though

Jaxson Morris
Jaxson Morris

Pretty sure he posted this

Tea warms the body and makes you prone to sweating.
Ideal playing temperature is chilled.

She's asleep though...

You're supposed to be the most alpha poster here, what happened?
Washing dishes is the worst because it makes my fingers pruny :^)

I mean, I totally am, but they're still for degens.

Brandon Stewart
Brandon Stewart

Mexicans are American

Ian Rodriguez
Ian Rodriguez

But I need some caffeine. Besides I'm gonna sweat anyway because nerves.
I could put it outside for a couple of minutes I guess.

Aaron Walker
Aaron Walker

The fact that you think I'm so lowly just shows how retarded you are. I'm not a Mexican.

Jacob King
Jacob King

I barely remember any of that. I just remember that we had a sort of relationship for a long while.

Levi Gutierrez
Levi Gutierrez

The world may never know

Wyatt Gonzalez
Wyatt Gonzalez

I don't need any extra towels or the bed made, housekeeper.

Parker Walker
Parker Walker

Addict.
Gross.

I have bad circulation so I just have periodically frozen hands and I'm always cold, it's great.

Speak of the devil.

Except here he is now. Always lurking :^)

shows how retarded you are

Mason Nguyen
Mason Nguyen

It's acceptable if it's tea.

Kinda jealous, I'm always hot. Good thing it's freezing outside so I can just open the window.
But playing with numb hands must be even worse than playing with sweaty hands.

Juan Taylor
Juan Taylor

Even though I read almost nothing forever and a day, i'd always try to keep the latest thread up in my browser forever and a day too. I happened to see a reply so I'm replying. If I was elsewhere, I probably wouldn't have seen it and would never even looked for it.

Jace Ramirez
Jace Ramirez

So lucked out this time
Also it's early as shit wtf

Maybe I want to live out UMR3 irl
It would kinda be cool at first but then I'd lose my shit at the spoiled brat
lmao how long does it take you to wash dishes?
Nigga it should only take a few mins not half an hr

Okay, you're not a degen you're trash
get it right

Juan Cox
Juan Cox

You mean cappu =w=

You're never hot :^)
It is, that's why I say I can't stream~

Aki-lucky.

Where else would you be?

Nigga it's past 11pm here.

But you'd get railed in the booty for free.
Uhh, like 5-10 minutes depending on how many there are.
I dunno fam, I wrinkle easily.

Yeah, I enjoyed Eromanga-sensei so I'm trash.

Alexander Bailey
Alexander Bailey

Here and two other threads also. I don't pay attention 99.999% of the time but when I do, it's always a hoot.

Grayson Scott
Grayson Scott

Cappu and woffee good too =w=

What a coincidence, me neither.
But that's just because I straight up suck.

Jack Ramirez
Jack Ramirez

I'm sorry, but who gives whom towels, Towel Boy?

Yeah I know I'm right

Sebastian King
Sebastian King

Semen energy is an acceptable trade off for having to clean the kitchen and make waffles imo.

Jeremiah Thompson
Jeremiah Thompson

Two other threads? Why?

Shut up, you broke Newu's heart to go e-fuck Rin.

I thought 200pp was free though. What happened to that confidence?

You're so amazing and smart all the time, you're my idol!

Semen energy

Excuse me?

Thomas Martin
Thomas Martin

84% of me eradicated 6 million of you.

Jace Diaz
Jace Diaz

Go to bed then

Deng I can't pass up on that offer lol
You're so frail man
Easily pruny fingers AND a rekt esophagus from 2much acid?
I bet you cry real easily too

I dropped it by ep 7
My older sister really liked it tho

Anthony Cox
Anthony Cox

It has been shown to act as an antidepressant when absorbed.

Luis Morales
Luis Morales

that's pretty fucking gay

Robert Rodriguez
Robert Rodriguez

But I'm not sleepy. I've been staying up past 5pm because I'm retarded.

Dude, I know. Anemic on top of that too :^)
I'm fairly emotional so I let my temper get the best of me and get upset incredibly easily, so crying is a natural.

What the heck? What's wrong with you?

Does that mean when you shoot it out that you get depressed?

Caleb Peterson
Caleb Peterson

It goes way, way back. They are where I was originally from.

Matthew Anderson
Matthew Anderson

What?

And now that same 84% is sucking "feminine penises" and propagating the ruination of Europe.

Thomas Adams
Thomas Adams

He certainly isn't going to do it when he's passed out from doing the deed.

It's why I started nofap

Easton Martinez
Easton Martinez

e v e n
m o r e
g a y

Jack Richardson
Jack Richardson

What can I say, I'm a pig.

Oh, don't worry I'll do it.
It's tolerable if it's not too many streams in a row or if they aren't growing spaced.
Doesn't mean it has to be a stream map, either.
I already have a couple of maps I could potentially do.

Angel Murphy
Angel Murphy

I forgot about the 20 million slavs killed, not just the SIX MILLION JEWS.

Merkel will be disposed of and the fourth Reich shall control Europe.

Logan Baker
Logan Baker

this Nekopara game is pretty gay tbh

Isaiah Morales
Isaiah Morales

Smiles is a slut

Christopher Peterson
Christopher Peterson

bump

Xavier Robinson
Xavier Robinson

oh, nevermind

there's a button you press that let's you pet the cute kitties

this game is nice ^_^

Austin Peterson
Austin Peterson

past 5pm
I sure hope you mean 5am

Holy shit, anemic too?
You must be thin af
I bet you need help opening jars and shit. That shit is adorable imo

I've never seen you get mad or cry so Im pretty sure thats bs

I dunno what was going on during that time
Probs a mid life crisis lmao

Colton Phillips
Colton Phillips

Ew, ponyfaf.

You're always right so you're my idol.

That just sounds like it'd cause even more depression tbh.

豚豚豚豚豚豚

I mean, you quickly run out of jumpy free pp maps that have little streams. Because of how music works really.

Jason Stewart
Jason Stewart

Merkel is your nation now. It's literally devolved into self hate and guilt.

Hudson Price
Hudson Price

Oh shit, yeah, 5am.

Eh, I watch what I eat, but I did suffer through the freshman 15 like everyone else :^)
I know how to open a jar, I'm not that hopeless.

I dunno, I don't really open up to people like that all that easily anymore. It's a lot more common when I do.
I end up ruining things with people I get close to because of it though.

Go back and finish it pussy.

Jaxon Russell
Jaxon Russell

lol there's an achievement for petting the kitties :3

Benjamin Collins
Benjamin Collins

Yours is a nation of corruption and drugs.

Daniel Davis
Daniel Davis

hehe :3

Adam Cruz
Adam Cruz

is that a mf jojo reference?

Eli Wright
Eli Wright

Well I only have to do one by the end of the year right?

Then I'll happily play the actually hard pp maps.

Joshua Taylor
Joshua Taylor

not so much

David Campbell
David Campbell

I suppose, yeah.

happily
Go FC that shitty Another map.

What other groups would be autistic to form communities?

Brody Richardson
Brody Richardson

I'm not as cool as you, I sleep at 3 to 4am
You must love that 7am jackhammering

Oh man, you must've freaked out seeing that "spike" in fat
Did you get scared and like start eating less or start exercising?

I end up ruining things with people I get close to because of it though.
Yeah sounds about right
Special snowflakes will get mad and say its like one sided or someshit

You also seem like the type of nigga that closes yourself in your room when dealing with irl shit and just watches "Iyashikei" anime instead of talking it out with someone

I should know cause Im pretty much the same, just add alcohol

James Nelson
James Nelson

nah, it is ponies but I'm not so much of a ponyfag

Easton Martin
Easton Martin

I mean, usually my cat will howl several times before then so I'd be up anyways so I've just been staying awake since I sleep in a bit late.

I just started counting my calories :^)

Wait, what? You lost me about special snowflakes.

If I get too emotionally charged it'd be good to take a break from things to compose myself, but I'm usually too caught up to think of that.
I just go until I do something dumb and ruin things~

Which pony would you fugg?

Jaxson Cruz
Jaxson Cruz

oh shit nigga, here we gooooo!

Carson Baker
Carson Baker

ah yes

this is a nice video game after all

Ayden Morgan
Ayden Morgan

But I can't. They are pastel colored hooooerses

Camden Williams
Camden Williams

lewd

Evan Robinson
Evan Robinson

Yeah, but which would you fugg?

Jeremiah Perez
Jeremiah Perez

but I don't get into hoers vag

Charles Miller
Charles Miller

cat
howl

u wot m8
I think you need to get your dog checked

Oh so that's why you do that now

I lost myself there too lmao
How often do you do something dumb and ruin things?

James Adams
James Adams

But if you did...

Actually though, they can get pretty rowdy.

Mmn, seems like as often as every week or two recently.

David Carter
David Carter

On a side note, my older sister is really comfortable being naked in her house with her husband who is p much my best friend

Whenever I come over she's probably naked and like she's so fucking calm about it and it's so fucking gross man

She brushes it off by saying "Oh you've seen me naked before so it's okay"

I just laugh it off and just say "Y-Yeah" but it's not okay, like where the fuck did her morals or dignity or fucking shame go?
Like I know it seems to run in the family that we lack all of those things but come on she fucking needs to at least show some respect

I don't want to see that shit, it's fucking gross
Her husband is like kinda ruining her but like I can't really do shit about it
She's happy but I mean god damn put on some fucking clothes

Don't mind me Im just ranting

Josiah Johnson
Josiah Johnson

You guys are all gay

Juan Adams
Juan Adams

like where the fuck did her morals or dignity or fucking shame go?
You do drugs off trannies at anime conventions.
WHAT MORALS ARE YOU TALKING ABOUT?

Oliver Roberts
Oliver Roberts

It's been a while. Most of the time they don't even talk about them.

Leo Edwards
Leo Edwards

where did that first reply come from?

Jayden Jenkins
Jayden Jenkins

Kinda like how we don't talk about anime? :^)

Gavin Brown
Gavin Brown

Exactly. I mean sometimes though but almost all the time not.

Sebastian Green
Sebastian Green

hay

Sebastian Ramirez
Sebastian Ramirez

Only hyperactive cat I've seen is my nieces kitty
She's quiet af but run around all over the place
Kinda funny she's named after an anime cat
Jiji from Kikis Delivery Service, she's all black too

Holy shit that's pretty bad
Have you tried like not fucking shit up?

Actually it's the other way around :^)

I'm just saying, being a degenerate is fine and all but at least have the decency to put on some clothes if your brother is coming by to say hi

Luke Young
Luke Young

lmao your sister is elf yamada-san

Juan Ward
Juan Ward

I mean, I talk about it a lot I guess.

Hudson Diaz
Hudson Diaz

elf yamada-san

Jesus Christ.

Jackson Cox
Jackson Cox

It's not visually appealing at all though

Adam Nelson
Adam Nelson

Whenever my cat comes inside she gets hyper and darts up and down the halls.

Yeah, I know. If I knew how to I would stop it, but I think I'm hopeless tbh.

Henry Ross
Henry Ross

Why? Is she tubby?

Isaac Gray
Isaac Gray

emma and soto here and no hay back smh

Brody Moore
Brody Moore

You're literally fired constantly from jobs for alcohol abuse.

Aaron Jones
Aaron Jones

Hay is for horses.

Asher Jenkins
Asher Jenkins

Better than being addicted to meth tbh

Jordan Watson
Jordan Watson

Pics of your pussy pls

You're not hopeless at all
You can open jars, remember?

I guess you can say that

She's really been letting herself go lately

But I still have the decency to put on clothes

I think you're missing the point here

Oi oi

Ian Price
Ian Price

Yamada Elf-san

whatever nigga

Brandon Davis
Brandon Davis

Why would anyone wear clothes in their own home?

Brayden Diaz
Brayden Diaz

Nothing wrong with any of it I guess.

Tyler Bailey
Tyler Bailey

Wow it must be depressing having to watch your sister's figure progressively go to shit as she corrupts herself into a hambeast :<

Aaron Lopez
Aaron Lopez

Which one was that?

Hunter Reed
Hunter Reed

https://i.imgur.com/XuagMWB.jpg
Camera shy.

Oh shii, tru. At least I can do that.

Everything is wrong except things that I say aren't.

I already forget the name.

Charles Bennett
Charles Bennett

Responsibility Response

Henry Green
Henry Green

possibly

Justin Phillips
Justin Phillips

I'll just FC them all.

Christopher Johnson
Christopher Johnson

Like it's cool to be naked when you're alone or with your SO

But if you have someone over and you still don't put on clothes there's something wrong there

I can't really do shit about it
Yeah it kinda sucks but shikata ga nai, ya know?

What a qt
Nigga looks short and floofy af tho

Luke Brooks
Luke Brooks

only 530FPS

looks like my GTX 1070 can't handle Nekopara
rip

game 2 stronk

Aaron Fisher
Aaron Fisher

thank

Well no, certainly.

https://osu.ppy.sh/b/1055147

Carson Hall
Carson Hall

Pretty smol and qt, until it's night time and you want to sleep :^)

Leo Robinson
Leo Robinson

Maybe.

Landon Flores
Landon Flores

Worth the insomnia tbh

Does the little nigger fuck up your bed or scratch other shit?
JijI always fucks up the TP and shreds it to bit

Ian Williams
Ian Williams

The most I put on when people are over is underwear and possibly athletic shorts.

Chase Hughes
Chase Hughes

My dog is a lazy bones until it's time for him to go walkies or eaties.

Gabriel Cox
Gabriel Cox

someone gave me some of there corona's after that 4loko i need to eat some of this alcohol off

Lucas Miller
Lucas Miller

My parents always taught me to dress nice if we were gonna have people over

Maybe I'm just 2conservative4u lmao

Bentley Barnes
Bentley Barnes

Your dog looks like a fox, wow

What kind is he?

Jayden Harris
Jayden Harris

im bout to go to bed but I hope yall are doing well <3

Dylan Nguyen
Dylan Nguyen

Um no he's a German Shepherd

Camden Scott
Camden Scott

Have a good night.

Ayden Anderson
Ayden Anderson

You do crack off of trannies' shriveled up dicks.
Again, WHAT MORALS?

Jackson Torres
Jackson Torres

homie are you fucking blind

the point is to keep your weird mistakes self-contained to you and not subject others to them

i dont get why i have to tell you retards this obvious shit

Isaac Ramirez
Isaac Ramirez

WHAT MORALS?

The nonexistent ones I pretend to have just so people can lower their guard/trust me irl, duh

John Parker
John Parker

yea hanging out with soto would obviously be the last mistake id ever make

Jonathan Morris
Jonathan Morris

thank

David Mitchell
David Mitchell

Like, I'm friends with religious/conservative people irl

The trick is to dress nice, have good manners, not swear, and most importantly treat others how you want to be treated.

Another trick of mine is to not talk about my weird hobbies aka 90% of my hobbies.

It works wonders

Be smarter than Ian, Kon, Grim, Ene, Freeman, Ghostie (lmao), etc

Jose Perez
Jose Perez

Not wearing pants in your own home is your own problem. It's their fault for coming over.

Just openly be an awful person. Nothing could go wrong.

Dylan Watson
Dylan Watson

I am thirsty.

Caleb Sullivan
Caleb Sullivan

I'm only an awful person online
Cause they can't do shit to you through the internet :^)

James Brown
James Brown

I'm an awful person in person and there rarely is consequence for that.

Hudson Murphy
Hudson Murphy

Okay finished that pineapple.

Hey guys what should I sculpt?

Ethan Rodriguez
Ethan Rodriguez

a penis.

Anthony Harris
Anthony Harris

k

Michael Lopez
Michael Lopez

scult a person sculpting a penis.

Robert Green
Robert Green

The ting go skrrrrrrrrrrrrra

Isaac Mitchell
Isaac Mitchell

<3

Brayden Gomez
Brayden Gomez

Morbin luka

Matthew Rodriguez
Matthew Rodriguez

it midnight for me ^_^

Nathan Roberts
Nathan Roberts

Timezones are funny!

Blake Hill
Blake Hill

The dingo skra*

Carter Martinez
Carter Martinez

so, morning

Ian Young
Ian Young

I thought the dingo go... off with baby

Xavier Moore
Xavier Moore

im watching kitty vids ^w^

Reeeeeeeeeee

Ayden Scott
Ayden Scott

early morning

Hunter Williams
Hunter Williams

Nyan! Cats are the cutest!

Daniel Rogers
Daniel Rogers

*eats you*

how're you?

Charles Martinez
Charles Martinez

I cant believe luka ate squiddy

Feeling ill, but i got games to make me feel better ^^

Adam Gray
Adam Gray

:O
what games? new ones?

also try out this vid!
<3

eww

Asher Johnson
Asher Johnson

gotta watch what you eat.

Austin Myers
Austin Myers

ha! go luka go!

Just rust atm, probably gonna try dont starve later though(thanks!)

relaxing games

Alexander Myers
Alexander Myers

sushi

rust fun minecraft simulator xD chop trees and gather stones

and yeah! that don't starve game is challenging!

another kewl vid

Julian Ortiz
Julian Ortiz

hmmmmm

Dominic Edwards
Dominic Edwards

gotta build da bases

Cameron Butler
Cameron Butler

cute babook

Isaiah Garcia
Isaiah Garcia

*snuggles*

Kayden Johnson
Kayden Johnson

pets

Matthew Flores
Matthew Flores

<3

Liam Lopez
Liam Lopez

So lolz

Asher Ramirez
Asher Ramirez

comfy

Mason Carter
Mason Carter

what

Jaxon Lopez
Jaxon Lopez

wow

Joseph Peterson
Joseph Peterson

what is this

Christopher Wilson
Christopher Wilson

https://puu.sh/yi8BO/475e0f35a8.png

James Gutierrez
James Gutierrez

nice
I can't believe it actually sold for it's real worth for once!

Dylan Mitchell
Dylan Mitchell

cOOKING BRUNCH, YAY

Julian Reyes
Julian Reyes

brucnh had yay

Matthew Green
Matthew Green

we did it reddit

Julian Moore
Julian Moore

good morninG !!

what the heck happened

revive the thread bring it to life

William Cox
William Cox

literally
fucking
nothing

Lucas Ramirez
Lucas Ramirez

squiddy dont swear !

Ethan Brooks
Ethan Brooks

I'm clear, you're clear.
Everyone clear.

Paddles charged.

Three Two One Zzzzap!

Justin Lee
Justin Lee

Impossible.
Look at the flag.

Sebastian Wood
Sebastian Wood

Uh oh.

The thread was in a puddle of its own piss, I might have just murdered it.

Camden Mitchell
Camden Mitchell

I'm still obscured, you don't speak for me.

Lucas Anderson
Lucas Anderson

one of my closest friends is an aussie who actively doesnt swear

so eat it

Nolan Gonzalez
Nolan Gonzalez

I was using a defibrillator on the thread, Squiddy.

Elijah Rivera
Elijah Rivera

YOU BRING ME TO LIFE

Noah Bennett
Noah Bennett

aw

Jayden Smith
Jayden Smith

just a s-song, baka

Anthony Morgan
Anthony Morgan

For some reason I thought you said "Everyone's clear", not "Everyone clear".

Austin Morris
Austin Morris

Get out baddog

Jeremiah Lopez
Jeremiah Lopez

They must be a fake aussie then.

Aaron Reyes
Aaron Reyes

fake aussies killed the thread again

Leo Edwards
Leo Edwards

probably not going to do that till work no

Michael Perez
Michael Perez

Oh
Damn
I assumed it was test posting user again, not actually you.

Oliver Ramirez
Oliver Ramirez

oh shit, i didn't know I forgot my trip.

Kevin Russell
Kevin Russell

Dont you just hate australians?

Camden Cox
Camden Cox

i am indifferent about aussie's, my friend has an australian cousin and he had a cool accent

Daniel Green
Daniel Green

i want all snot drained from my body using an industrial vaccum

Jason Ross
Jason Ross

SUCC

Robert Hill
Robert Hill

Of course Lili would want the industrial succ.

Elijah Harris
Elijah Harris

i just want my snot and sickness to be gone...

Jackson Perry
Jackson Perry

when lily has aids

Christopher Johnson
Christopher Johnson

everyone getting sick in the fall

Joseph Richardson
Joseph Richardson

when liliana cannot find her keys

Bentley Foster
Bentley Foster

just like a real girl

actually i have an arab friend and he loses his keys daily

Brandon Smith
Brandon Smith

Is Liliana a girl now?

Dominic Williams
Dominic Williams

Lily is a girl

Whats up good lookin?

Adam Morris
Adam Morris

aaaaaaaaaaaa i never. lose my keys.... although i may live super messy.. i always always always put them on my amp on my desk. aLWAYS. but they are not there. :(

not a gi r l !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Matthew Hill
Matthew Hill

i found my keys. on my bookshelf....

John Nelson
John Nelson

I was SO worried there.

Lucas Smith
Lucas Smith

garsh

Dylan Powell
Dylan Powell

someone post the cutest poster's we've had here we can draw new blood by convincing everyone how cute we all are

David Jones
David Jones

my mom made me chicken noodle soup !! yummy.

Luke Nelson
Luke Nelson

i already made my tierlist yesterday ding dong

David James
David James

#1

Camden Hughes
Camden Hughes

this would require IRL pics of people not words

Ryan Torres
Ryan Torres

so then youre just saying a thread full of pictures of me ?

im flattered....

Luis Evans
Luis Evans

good try

Levi Phillips
Levi Phillips

whole thread of Green Beans

How disgusting.

Lucas Perry
Lucas Perry

I'm getting better at overwatch

Connor Kelly
Connor Kelly

overwatch gamer professional revy signing on !

Jaxon Rivera
Jaxon Rivera

Man, I used to love Reinhardt, but he is a fucking chad.

Lincoln Reyes
Lincoln Reyes

I'm not pro I'm less garbage

Jaxson Moore
Jaxson Moore

I play Pharah
Got a triple boop on lijang night market

Angel Young
Angel Young

Naisu, Pharah is pretty godly. Moira, y/n?

Colton Watson
Colton Watson

Well you don't even need to bother with this since I win- Now shut up.

Hudson Green
Hudson Green

I'm not on ptr so I haven't tried her out

Nathan Ortiz
Nathan Ortiz

Enough cute lists. We need to compile a dossier of poster's who've engaged in sexual harassment and clean house.

Blake Brooks
Blake Brooks

ooo how about both.

post the cute list after the house has been cleaned.

Aaron Morales
Aaron Morales

You don't need to bother with this because I win.

Cameron Green
Cameron Green

I have a lot of respect and admiration for Sabrina "Honey" as a poster. I’m beyond horrified to hear this story. I honestly do not remember the encounter, it would have been over 30 minutes ago. But if I did behave as she describes, I owe her the sincerest apology for what would have been deeply inappropriate posting behavior, and I am sorry for the feelings she describes having carried with her all these seconds.

“This story has encourage me to address other things about my life. I know that there are stories out there about me and that have been fueled by the fact that I have been so protective of my privacy. As those closest to me know, in my life I have had relationships with both men and women. I have loved and had romantic encounters with men throughout my life, and I choose now to live as a gay man. I want to deal with this honestly and openly and that starts with examining my own behavior.

- Scootalooo

Jonathan Price
Jonathan Price

Come to think of it, soliciting nominations for cuteness might lure and out potential predators. Hmmm.

Anonymous is the second name on the list. Aardvark is first, per tradition.

It takes a big man for you to dance around the subject and throw a fabulous smoke bomb. Kudos to you, sir, and non-apology accepted.

Kayden Parker
Kayden Parker

What kind of slack jawed feelings faggotry is this shit?

Matthew Price
Matthew Price

nu

David Allen
David Allen

Do what you must, I've already won.

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page