Untitled

Jackson Roberts
Jackson Roberts

...

All urls found in this thread:
https://m.youtube.com/watch?v=nvatdaVZAQs
https://m.youtube.com/watch?v=XgnNhza-JeI
https://www.youtube.com/watch?v=pYSrlygyhi4
Aaron Sanders
Aaron Sanders

Chomusuke is best girl.

Alexander Richardson
Alexander Richardson

ikt is best girl.

Carter Murphy
Carter Murphy

i wanna lick dat pussy

Leo Hughes
Leo Hughes

if it'll make the thread come back alive

Ryder Thomas
Ryder Thomas

keep Albanians out

Henry Morgan
Henry Morgan

I think I have a dick.

Justin Hernandez
Justin Hernandez

According to Hu girls can have those too.

Kevin White
Kevin White

Fish is best tranny

Benjamin Jones
Benjamin Jones

It's not according to me, it's just what everybody keeps telling me!!

Liam Nelson
Liam Nelson

When was the time when there were just 3 genders, male, female, trap

Noah Walker
Noah Walker

Wish soto were here, he's an expert on girls with penises,
I just have really good taste in them.

Adam Collins
Adam Collins

O-oh...

Can I be your trapfriend?

Thomas Young
Thomas Young

what do you even post

Gavin Clark
Gavin Clark

Yeah :)

Evan Wood
Evan Wood

Nothing specific really

Blake Morales
Blake Morales

Yay~

Nolan Wright
Nolan Wright

*pat*

Jason Williams
Jason Williams

I like you the most !!

Joshua Smith
Joshua Smith

=w= Where's this come from?

Adam Diaz
Adam Diaz

weren't you in that house with the shitposters

Josiah Rogers
Josiah Rogers

fish lives with me

Christian Edwards
Christian Edwards

The thread is kind of a house, and we all live together.
Okay, maybe not.

Luis Thompson
Luis Thompson

A dysfunctional family.

Nicholas Martinez
Nicholas Martinez

Just.
You know.

Easton Morgan
Easton Morgan

That was traphouse 2017

TRAPHOUSE 2018 WHEN

David Hall
David Hall

How many times you think the cops would be called for domestics?

Connor Martin
Connor Martin

[ROM][SUPER PRE-ALPHA ALPHA][BEATZAUDIOMODZ][BRAVIAENGINE][XREALITY][SONY APPS][AYY LMY47O][SUPERCHARGED][OVERCLOCKED][OPTIMIZED][ZIPALIGNED][DEBLOATED][TOUCHJIZZUI][PORT][UNOFFICIAL][LOLLIPOP][PERFORMANCE]OxygenOS Open Beta 24[9/11][DANK]

Kayden Martin
Kayden Martin

That's a meme and you know it

Josiah Russell
Josiah Russell

is this you

or are you making fun of this person who has 23 views on youtube

Adam Jones
Adam Jones

I need more deco mods. =w=

Levi Price
Levi Price

idk but kovio said she's coming to my country in like 2015

Justin Carter
Justin Carter

Man I hope the new TES will have a Fallout-like build system. Cozy medieval homes with a 2017 touch.

Gabriel Powell
Gabriel Powell

who's making fun?

Aiden Fisher
Aiden Fisher

I hope future Bethesda games fix the problem with placing loot around your house and having it load in all over the place.

Charles Phillips
Charles Phillips

for what purpose

Noah Brown
Noah Brown

It'll have plenty of C++ Runtime Errors for you to have fun with

Mason Cruz
Mason Cruz

Unit tests are for chumps.

Robert Murphy
Robert Murphy

It's the home gnomes. They come out when you're gone or sleeping and rearrange shit.

Fuggin' assholes they are~

Cooper Cook
Cooper Cook

I have a mod in FO4 that lets me turn every lootable object in the game into a static mesh that I can place around and not have get tossed around.

It's why/how that coffee mug is staying on the table.

Hunter Perry
Hunter Perry

hugs

Mason Martin
Mason Martin

That's cheating. The real challenge in TES games is walking in interiors without a spoon flying at three times the speed of light beheading you when you bump that cup of coffee from the table.

Mason Nelson
Mason Nelson

Only Pajeets don't make use of unit-testing frameworks

Levi Cook
Levi Cook

But that isn't even what happens.

You just fricking open the door and everything in the room decides it's time to throw a party and half of it goes flying into the floor because physics gonna physic.

It also lets me make replicas of things so I can use bobbleheads to decorate.

Oliver Evans
Oliver Evans

Why would you need version management when you can just put the code on Dropbox and just winrar the entire folder and put "Program v1.0 (FINAL).rar" and "Program v1.0 REAL FINAL.rar" and "Program v1.1 beta pre-release.zip.rar"???

Andrew Martinez
Andrew Martinez

You should ask for an interview at Bethesda

Jacob Morales
Jacob Morales

Who'd want to work at Bethesda?
All you'd do is re-release Skyrim every year.

Andrew Sanders
Andrew Sanders

Wouldn't you?
I mean.. easy money?

Levi Murphy
Levi Murphy

You'd think they'd eventually get it right

Grayson Flores
Grayson Flores

That is quite the stuff just to get an addon for. Is it worth it?

Carter Harris
Carter Harris

Good point.

THEY AREN'T BUGS IF THEY'RE FEATURES!

Deco mods are always worth it.

Levi Ortiz
Levi Ortiz

That's good~

Adrian Reed
Adrian Reed

I like my no thumbnail preview feature

Eli Walker
Eli Walker

I'm looking for a mod that'll let me place doors either wherever I want, or inside the sanctuary house doorways.

Because it's annoying that I can't do that.

I like every feature that based Bethesda gives us.

Especially the ones that make it impossible to decorate your house and have it stay decorated.

Luke Long
Luke Long

Hu sour about Gnome.

Just use KDBloat

Christopher James
Christopher James

I like how their games are only available for consoles and WC

Camden Edwards
Camden Edwards

I'm sour that I can't compile GTK with the patch

Chase Williams
Chase Williams

go tucc urself

Julian Wright
Julian Wright

soon

Jonathan Mitchell
Jonathan Mitchell

post tucced peepee

Liam Lopez
Liam Lopez

Are you jerking it again?

Gabriel Stewart
Gabriel Stewart

nopei cant cuz i have to 2 pee but idk if i can

Ayden Baker
Ayden Baker

hard to pee with a boner

Samuel Phillips
Samuel Phillips

night

Nicholas Green
Nicholas Green

S U C C

Carson Martinez
Carson Martinez

tucc

Anthony Diaz
Anthony Diaz

I DID IT BOYS AND GIRLS.

Christian Allen
Christian Allen

the tucc n succ is my patented special move tyvm

Jonathan Young
Jonathan Young

*pat* Good job doing a door!

Dylan Phillips
Dylan Phillips

Tyty.

Now that things can be placed wherever I want, this encampment is gonna be hecka nice. =w=

Caleb Martin
Caleb Martin

Poor old phone

Christian Howard
Christian Howard

how do i watch /cdn-cgi/l/email-protection
i wanna know all the girls so i can fap to them

Hudson Cox
Hudson Cox

im @ s

Kevin James
Kevin James

wow she's wearing her watch tacticool style i better not mess with her

Alexander Rodriguez
Alexander Rodriguez

Download it?

Robert Jackson
Robert Jackson

I, too, wear my watch on the inside.

Andrew Perez
Andrew Perez

i meant like isnt there a bunch of seasons or something

Benjamin Adams
Benjamin Adams

I don't wear a watch
There's different franchises of the same thing with a couple seasons each

Jeremiah Davis
Jeremiah Davis

Good morning :)

Logan Russell
Logan Russell

the new mercy is live

Carter Clark
Carter Clark

I'm not sure if I'm excited about it or not

Nicholas Hernandez
Nicholas Hernandez

good mornin guuys

Charles Murphy
Charles Murphy

i am!

Blake Butler
Blake Butler

It's 16:30 though.

Nathaniel Wilson
Nathaniel Wilson

H-haha.....ha.....yeah it is.........

Easton Kelly
Easton Kelly

actually I guess it's 18:30

Dominic Smith
Dominic Smith

When do you sleep, Bard?

Adam Clark
Adam Clark

hmm well

I like to head to bed at about 6 or 7 a.m but that almost never happens so I have a self set bedtime of 10 a.m but recently ive been overshooting that a little bad

I need to wake up at 4 p.m for work most days

Then I come home and I sometimes will sleep fro about 11 or 10 p.m to about 3 to 5 a.m

Noah Robinson
Noah Robinson

That's a really weird schedule.
Put Tomoko's arm down.

Camden Peterson
Camden Peterson

Have you played it yet? I hear they screwed with D.Va :(

Liam Cook
Liam Cook

Help me...........................................................

Connor Howard
Connor Howard

Diva is fine ^_^
just has extra missles now~ <3

Christopher Jackson
Christopher Jackson

Was there something about Defense Matrix getting fucked with?

William Evans
William Evans

does anyone else like twitch tv?

It's like the only thing I watch anymore

roast me ;;

Julian King
Julian King

I'm watching CS:GO right now

Josiah Howard
Josiah Howard

its up time is halved.

Kayden Garcia
Kayden Garcia

The only news you'll ever get is terrorists planting bombs on b site.

Hudson Sanchez
Hudson Sanchez

a
a
go a
a
a
noob go a
plant a
a clear
none a
5 a
friggen noob
y plant a

Brayden Morris
Brayden Morris

That kind of sucks

Michael Wright
Michael Wright

meh, its okay
recharges faster too

Jack Lewis
Jack Lewis

I imagine it would, there is less of it to recharge

Isaac Thompson
Isaac Thompson

so dead tonight

niceu

Robert Bennett
Robert Bennett

Rin pls gib hugs

Christopher Lewis
Christopher Lewis

It's over now though

Adrian Cooper
Adrian Cooper

I stopped watching what I was watching as well

Bentley Lee
Bentley Lee

what a cute girl

I wish I had a dragon meido......

I boughtminecraft for ps4 reccently :3

whats up with you?

Carson Rogers
Carson Rogers

is it fun? I never played mine craft before

I'm just listening to music right now, I was watching vidya streamer earlier.. what're you up too?

Kayden Russell
Kayden Russell

Goodnight

Nathan Reed
Nathan Reed

I am awake.

Camden Taylor
Camden Taylor

a faster rate of recharge
to make up for less up time

Charles Nguyen
Charles Nguyen

soto when he's old

Robert Rivera
Robert Rivera

bard I wanna show u a song

good morning beautiful

at least he's got some cool ferrets

Aiden Carter
Aiden Carter

So in like a year?

Camden Bailey
Camden Bailey

IM NOT EVEN OLD REEEEEEEEEE

Cooper Davis
Cooper Davis

It's 10oclock at night, but I got 4 hours of sleep before an 8 hour work day and I passed out at like 5oclock and I still have to be up at 4am for work.
Good afternoon, can you share the song with me too.

Parker Clark
Parker Clark

What will you look like when you're old,
Fat Mexican
Or the skinny long beard Asian?
It's tough, you could support both builds,
Such is life in the meta.

Grayson Green
Grayson Green

One of my faves.

Logan Powell
Logan Powell

Your body is like 55 at this point

Jonathan Hughes
Jonathan Hughes

All that matters is that I look asian tbh
But yeah my body aint what it used to be
My back hurts sometimes and hangovers take longer to recover from lol

Thankfully Im still skinny and no beard for me sir
My facial hair is like starting to get some silver/grey hairs

I know Im definitely gonna have a whole set of grey hair

Ethan Rogers
Ethan Rogers

I don't like a whole lot of covers, I feel like it misses the point of the original. Johnny Cash managed to do it very well, arguably better than the original.
One of my favs also.

Adam Nguyen
Adam Nguyen

You're gonna be one of those cranky old worn out Mexican grandpas at some point tbh

Anthony Johnson
Anthony Johnson

me
cranky

pffftttt Come on Ian

Brandon White
Brandon White

Hmm well the interface is super bad and the multiplayer is abysmal

But It's a good offline game to keep my time when I have no internet !

Nolan Hall
Nolan Hall

wat song?

Blake Carter
Blake Carter

But you could be like master Roshi

Lean on me, I can play it on piano.

Austin Russell
Austin Russell

yo

Justin Cooper
Justin Cooper

sorry for the late

https://m.youtube.com/watch?v=nvatdaVZAQs

your sleep sched is outta control!

hmm I see!

check it out bardy I link above

hi kitty

Aaron Nelson
Aaron Nelson

sup

Logan Perez
Logan Perez

The drugs will take their toll

Elijah Edwards
Elijah Edwards

hi neko

bruh that was pretty trappin
Thank you
m-may i reccomend you one in return?

Owen Evans
Owen Evans

Can you really? I was trying to teach myself how to play, but I don't have a piano anymore. It's a great instrument.

I like the story portrayed by Nina here.

Ayden Brooks
Ayden Brooks

what's uup bardy

Owen Martin
Owen Martin

I don't even do that much drugs as I used to

I wish I could though lol but I sorta stopped cause me and Sam stopped buying from our dealer who was our main guy but after we both stopped buying from him (take into consideration we were buying like every weekend or every other weekend) he ended up going broke and couldn't make any more so we dont really have a dealer now unless we drive all the way to Garden Grove and fuck all that shitits far af lmao

Brayden Robinson
Brayden Robinson

I'm so proud of you

Even though you're only not doing as much because you had to

Samuel Myers
Samuel Myers

I'm still a raging alcoholic though ;)

Nolan Turner
Nolan Turner

beeen bussy running errandS

i GOT ps4 minecraft :)

whats up with you?

Ryder James
Ryder James

I'm cutting back tbh

Levi Ross
Levi Ross

i'll be 21 next month
i can't wait to get riggity riggity rekt

but everyone keeps asking what i wanna do for it and i don't know

Cooper Robinson
Cooper Robinson

shit posting and musics what're you up too?

heh yes please do my friend!!

Benjamin Smith
Benjamin Smith

It is, my girlfriend was in town, for a few days to visit her dying great grandma, so I had little time to sleep, visiting her.
Good music btw.

I know very few on piano, but I was in percussion in elementary school, and I learned a lot on marimba, and it translates well to piano, currently I'd like to learn to play my banjo with finger picks and all that.

Daniel Young
Daniel Young

Why's that

Jonathan Sanders
Jonathan Sanders

same here
so nice to finally relax my whole body is sore

Evan Long
Evan Long

Seems like you're sorta familiar with a couple instruments. When did you pick up the banjo?

Jace Parker
Jace Parker

Beginning to lose a point when it's just me ya know?

Logan Gutierrez
Logan Gutierrez

Yay :3

do you have anything else to sharE? that was fire

What are you tryinna drink my dude/?
be careful not to die buddy

Mason Sanders
Mason Sanders

Anything that will get me riggity riggity rekt in only a few sips

Ryan Sanchez
Ryan Sanchez

wow have I got the reccomendation for you

Michael Gutierrez
Michael Gutierrez

what does it taste like

Jace Reed
Jace Reed

I hope you can get back in the swing of things! and thanks I'm glad you like

I live to relax

what're you so sore from?

Thanks I am gonna listen now

I like this producer a lot recently

https://m.youtube.com/watch?v=XgnNhza-JeI

David Bailey
David Bailey

Like Fire and Burning

Leo Green
Leo Green

work
i've been doing too much ;~;

Carter Walker
Carter Walker

This is the kinda shit that tickles my sweet spot

Logan Brooks
Logan Brooks

I'll have to try it then

Luis Rivera
Luis Rivera

wow this is so lit, I love the instrumental, great rap too

what do u do? Something physical supposedly?

David Flores
David Flores

It's not great to drink sstraight cause its painful and yucky but its good in a bou lou

Mix it with some pineapple juice and some coconut shit

Gabriel Phillips
Gabriel Phillips

yes it's pretty much construction
I'm carrying heavy shit all day

I don't like mixing stuff unless it's with more alcohol

Evan Brown
Evan Brown

When I was in New York, I traded in an electric violin I got as part of barter when I sold my truck towards it, I tried the violin and found it wasn't my instrument.

I'll get back on track, even tired now, might just go back to sleep soon.

Gabriel Collins
Gabriel Collins

you'll be big and strong after a few months of that

Little grids is a good listen, 15 mins or so EP by this producer

don't force yourself to stay up if you become too sleepy of course~

Wyatt Cooper
Wyatt Cooper

I gotta get my rocks off first.

Cameron Sanchez
Cameron Sanchez

Thanks!

I've been youtube hopping him and so far its great

its like some Flume Shit

Benjamin Gray
Benjamin Gray

been doing it for almost a year now
my body's pretty delicious yeah

Jaxon Parker
Jaxon Parker

1 Nephi 2:20 20 And inasmuch as ye shall keep my commandments, ye shall prosper, and shall be led to a land of promise; yea, even a land which I have prepared for you; yea, a land which is choice above all other lands.

Goodnight and God bless, animus

Xavier Hughes
Xavier Hughes

Always

right??? Also reminds me of flying lotus a bit, they're both on the same label

oh shi

it's a pretty satisfying feeling right?

Chase White
Chase White

it hurts

Grayson Cook
Grayson Cook

Any recommendations, just browsing /d/ and /gif/ now.

Noah Watson
Noah Watson

Bless you and Take Care.

I actually played the violin for years. It was peaceful. I don't see how you got to the banjo from that though.

Carter Fisher
Carter Fisher

defeat

:(

Dylan Lewis
Dylan Lewis

Sure does love their Ye's and Yea's, whoever wrote that book

Andrew Collins
Andrew Collins

that's how you know it's working

I wish I had something good to suggest I just watch porn on xtube or whatever

get rekt luka

Ryder Morgan
Ryder Morgan

It's working too hard

Dylan Ward
Dylan Ward

I'm sure you'll do better in the next game. Good Luck.

Lucas Scott
Lucas Scott

see Linked the wrong post

Dylan Harris
Dylan Harris

Couldn't resist the responses to Bible talk, eh?

Josiah Gutierrez
Josiah Gutierrez

playing OW or league or?

don't burn yourself out!

Andrew Hernandez
Andrew Hernandez

i need to

Gabriel Sanchez
Gabriel Sanchez

I'm all over, but hey, I found something that got me good.

Austin Brooks
Austin Brooks

I guess

William Walker
William Walker

You ever feel judged by someone,
I seriously hate my girlfriends old roommate
First I can tell she was judging me for drinking a whole bahama mama in 3 long sips in like 1minute, then she talks about Trump sempai negatively because she assumes everyone at the table will agree with her, and I don't at all, I say "literally anyone is better than Hilary"
And "I'd rather not have a president that should be in prison" and she tries to tell me that Trump sempai should be, but she has no argument to support it when I ask for even one legitimate legal reason he should be, seriously, Fuck politically stupid individuals.

Carson James
Carson James

I'm judging all of you constantly

Aiden King
Aiden King

I try not to judge, but then, I do.

Camden Edwards
Camden Edwards

I am the great arbiter, looking down on everyone judging their character with every miniscule movement of their muscles.

Nah. As long as you're useful to society you're ok on my book.

Jaxon Cook
Jaxon Cook

Welp, I'm going to bed again.
Nini thread.

Jacob Cooper
Jacob Cooper

Assassinate Duterte.

Cameron Hernandez
Cameron Hernandez

that looks like noodle

Carter Rodriguez
Carter Rodriguez

It does kinda, I like noodle.

William Scott
William Scott

yeh too bad i lost my folder

Carson Gutierrez
Carson Gutierrez

I think I had one too, I'll check later for you.

Jose Scott
Jose Scott

hat would be nice ty

Sebastian Edwards
Sebastian Edwards

https://www.youtube.com/watch?v=pYSrlygyhi4

Colton Lee
Colton Lee

my head is killing me

Julian Richardson
Julian Richardson

give me a dullahan gf

Ryan Howard
Ryan Howard

at least i go on win streak with new mercy ^_^

was leeg
now OW

Kevin Hughes
Kevin Hughes

when your mercy tries to hide for rez and the whole team starts laughing really hard

Gavin Brooks
Gavin Brooks

morning hus

Aiden Butler
Aiden Butler

hus means house~
Good evening Bard

Justin Campbell
Justin Campbell

morning house

Adrian Mitchell
Adrian Mitchell

Doctor hus

Nolan Perez
Nolan Perez

Good evening Feku boy

no u!

Gabriel Perez
Gabriel Perez

Herro~

Nathan Anderson
Nathan Anderson

Yo

Jose Perry
Jose Perry

I am unable to sleep.

Landon Howard
Landon Howard

Hey what's up coolbs?

Jack Reed
Jack Reed

Playing games, had an interview earlier today. Went well I think. You?

Julian Lewis
Julian Lewis

Good, good.

Chilling in bed about to pass out. Been trimming weed and I made queso burgers for dinner tonight.

My quadcopter broke again so I need a new flight controller :(

Oh and I got a 2nd job^^

Bentley Cox
Bentley Cox

Also I'm going to a wedding on Saturday x_x

Nathan Kelly
Nathan Kelly

The worst feel

/bed/index.html

Matthew Hall
Matthew Hall

I wish.

Brandon Russell
Brandon Russell

Who you gonna marry

Jaxson Anderson
Jaxson Anderson

meow~

*pets*
<3

Landon Kelly
Landon Kelly

I have slept 6 hours in the last 3 days.

Parker Carter
Parker Carter

I'm installing Hearthstone.

Jeremiah Hernandez
Jeremiah Hernandez

Howdy partners

Ayden Taylor
Ayden Taylor

Quirky~

Oliver Torres
Oliver Torres

How are you my squishy friend? pets

Henry Stewart
Henry Stewart

ull neversee iit comin

Jordan Cox
Jordan Cox

last time I tried to talk to you, you ignored me.

Aiden Sullivan
Aiden Sullivan

Good night Im going toot

Tyler Gonzalez
Tyler Gonzalez

I am tired and working a lot.
I can't sleep so I'm posting a bit.

Andrew Kelly
Andrew Kelly

You still trying to copy Wendy's recipe?

What's the 2nd job? The one I applied to is just in another company doing the same thing lol

Connor Reyes
Connor Reyes

hearthstone is okay
just not against opther people
it was fun at first
but... it require lots of cash to survive and win.

William Anderson
William Anderson

I just plan to make one standard deck and then slowly improving it over time.

Jason Morris
Jason Morris

hmm?

certainly not intentionally.

I am easily distracted. My apologies, Pigs.

Dominic Barnes
Dominic Barnes

yeah at least it has some kinda freebie dust thingy
:)
Stay strong my freind!

Jayden Sanders
Jayden Sanders

*Blush*

Isaiah Harris
Isaiah Harris

eating ok? car comfy enough?
getting enough rest to have energy?
*dotes on you*<3

Chase Brooks
Chase Brooks

Eating better.
The work mess hall has a lot of good food for next to nothing.
So I can eat like a normal person again. Car is comfy, but I quit my pizza job regrettably so I can at least sleep at home now.

Jack Kelly
Jack Kelly

;~; at least you're able to afford anything with how much work youre doing.

Charles Anderson
Charles Anderson

Well, not yet. I need to get paid for the job first.

Ian Bell
Ian Bell

awe, I'd love to give you cuddles and hold you so you could sleep!
hm...

ok

how are you

Wyatt Watson
Wyatt Watson

did pizza pay you at the very least? you put in hours? so you must get pay?

Thomas Evans
Thomas Evans

I am sick, but on the bright side it's a very mild illness and I'm sure it won't last too long.

How are you doing, Pigs?

Blake Thomas
Blake Thomas

Yeah. It's enough to get by until my new job pays out.

*Nuzzle*

Juan Walker
Juan Walker

"my shop" also reset and i lost all my previous deals too.
*hugs*
bummer.
at least you can get anything else, and next time you'll be able to get what you wanted 100%

i believe in you!

ps. did you know new mercy is like tottaly super fun and OP me and test won every single game!
i was rezing people left and right
soo EZ new mercy is good.
and and new Diva is feirce... ouch she melted me with her rockets.

at least you're doing comfortably. hopefully you find little things in life here and there that cheer you up~ <3

Blake Gonzalez
Blake Gonzalez

I can't into OW anymore. I need more casual games.

Adam Collins
Adam Collins

*nizzle*

Jackson Gutierrez
Jackson Gutierrez

casual like single player or casual like... uhh umm...
stardew valley/rimworld/terraria/starbound

or maybe even Civ V :O ?

Benjamin Gutierrez
Benjamin Gutierrez

Single player or just relaxed vs.
Like hearthstone I guess.

Daniel Martinez
Daniel Martinez

yeah, lotsa companys and mobile platforms are coming out with piles of those card type games

Luke Hill
Luke Hill

I just need one to get into.

Adrian Miller
Adrian Miller

maybe we'll play aram again someday (casually of course ^_^)

Luis Hill
Luis Hill

she looks cute~ ♥
moar pls

Joshua White
Joshua White

Once I have time sure.

Ethan Hill
Ethan Hill

Maybe we'll have sex again some day

(Casually of course ^_^ )

Jose Gray
Jose Gray

wow omega bully

Lucas Wilson
Lucas Wilson

sometimes in life we gotta know when to take time for ourselves.
classic line, i know, but still very good to think about.

Eli Sanchez
Eli Sanchez

omg

Wyatt Miller
Wyatt Miller

Good morning everyone!

Ian Diaz
Ian Diaz

don't know her name sorry

right?

Jose Foster
Jose Foster

Something like that.

Jordan Cox
Jordan Cox

would you baconate her?

Nathaniel Powell
Nathaniel Powell

her

Liam Taylor
Liam Taylor

bard wake me up in 5 hours

Henry Murphy
Henry Murphy

that's good!

sorry i've been on omegle talking shit
*all the kisses and cuddles you'll ever need*

Leo Adams
Leo Adams

i cry ;~;

whats on your mind tonight?

Michael Campbell
Michael Campbell

i wish i could join but i get too nervous and can't think of stuff to say so I just leave

Nathaniel Roberts
Nathaniel Roberts

then let me play music for you, get on or let me skype you, I want to talk to someone and everyone is boring or asleep

Xavier Lee
Xavier Lee

n-no I'm too nervous

social anxiety 2 stronk

Jaxon Cruz
Jaxon Cruz

it's literally just me

Robert Wilson
Robert Wilson

there's a reason I don't have any friends irl

Alexander Collins
Alexander Collins

but I want someone to talk too

Aaron Thomas
Aaron Thomas

i thought you had a lesbian sex shop friend

Gabriel Peterson
Gabriel Peterson

aren't we talking right now?

this was a few years ago

it's gotten much worse over time
I went from plenty of friends, to a small group of friends, to just a couple, to none.

I haven't talked to anyone in years.

Christopher Brown
Christopher Brown

no like outloud

Angel Peterson
Angel Peterson

kowai desu

Nicholas Baker
Nicholas Baker

where are the cool people

Luis Miller
Luis Miller

lol

Ethan Cooper
Ethan Cooper

cute

Jose Brown
Jose Brown

ty

Mason Nguyen
Mason Nguyen

why did I listen to bard

this is pure torture

there's literally about 20 episodes of nonsense filler
just boring conversations where nothing is accomplished

Ian Robinson
Ian Robinson

when you have the most successful day at work ever, but learn it doesn't count to your average because you were filling in at a different store
I forgot to never get excited about things.

Julian Green
Julian Green

sometimes you just gotta do a 720 4k earthshatter

Jack Nguyen
Jack Nguyen

come snuggle with me in bed, everything will be ok

Luke Turner
Luke Turner

It will be too warm and I will be uncomfortable.

Kevin Barnes
Kevin Barnes

you give me nothing but disappointment

you play so hard to get~

Hunter Sanchez
Hunter Sanchez

I tend to disappoint pretty much everyone.

Aaron Hill
Aaron Hill

ew

it's
==kiss= shot

Levi Carter
Levi Carter

just remember, it could be worse
you could be selling sex to-
oh

Carson Moore
Carson Moore

Do not bully KISS shot
he is a gentle soul

Ayden Gray
Ayden Gray

i have a bad meme in my mind

"Olaf: cannot be disabled"

Blake Jackson
Blake Jackson

Selling sex toys is fairly entertaining. It's pretty much only the arcade that sucks.
My boss gave me a vibrator today as a bonus for helping out at the other store and doing well.

Camden Hernandez
Camden Hernandez

olaf presses R
and suddenly gains supurior gentics

thats the meme

James Ross
James Ross

Nissan 350Z
pls add me ;~;

Brandon Williams
Brandon Williams

Do not worry, I don't give up easily!

James Sanders
James Sanders

hmm?

Easton Sanchez
Easton Sanchez

You will not break through my shell.

Brayden Phillips
Brayden Phillips

I wish my bos would give me a vibrator for helping out and doing well

Noah Green
Noah Green

;~;
i only have neziwi added..... is that outdated? </3

Jason Scott
Jason Scott

Only time will tell!

I have four accounts.

I play the most on Neziwi, don't worry about the others.

Dylan Clark
Dylan Clark

The others are for furry RP

Lucas Williams
Lucas Williams

I miss playing league with Darwin.

Liam Robinson
Liam Robinson

alt cyber sex accounts

Isaiah Kelly
Isaiah Kelly

I think darwin hates me tbh fam

Hunter Nelson
Hunter Nelson

I doubt it, Darwin hates very few people. Apathy maybe, but not hate.

Adam Hall
Adam Hall

How does that even happen?

Nicholas Cooper
Nicholas Cooper

but you mostly post all ur epic plays from nisan350z
;~;

how do u make moar accounts?

Justin Diaz
Justin Diaz

rawr

David Peterson
David Peterson

You buy the game four times.

The account is free but you have to rebuy the game to play it.

Most of my plays are from my main account, that's not really true.

Josiah Long
Josiah Long

wow... you bought the same exact game 4 times! ur rich!!! :o
i want sum

Sebastian Lee
Sebastian Lee

time to break it in eh?

Isaac Adams
Isaac Adams

Mmm yes
give me your money

Ian Torres
Ian Torres

Eh, not really my thing.
It was a display model that we stopped selling the product of so he gave it to me.

Mason Ward
Mason Ward

I mean it was on sale

and I have invested a metric fuckton of hours and was planning on going pro

then my tier 2 team died and I got disheartened

William Wood
William Wood

IT'S THE DISPLAY MODEL

Austin Moore
Austin Moore

when your boss gives you a vibrator

he wants the D

Matthew Garcia
Matthew Garcia

display it in ur bussy

Landon Murphy
Landon Murphy

now that new mercy is released and new junkertown is out

i'm thinking about playing a ranked mode in a video game for the first time ever in my life

Cameron Wright
Cameron Wright

Why dont you play ranked modes

Jason Rivera
Jason Rivera

I'll pass.

Bentley Collins
Bentley Collins

holy shit I want to pet that vape

Camden Cruz
Camden Cruz

l-lewd

Christian Powell
Christian Powell

it scarey

once you do it
you'll be stuck with a "rank" on your name by a computer
4ever

rank is a gateway drug
once you start, there is no turning back
you are marked with a rank Forever.

It's scarey to think about Bard,
it gives me anxiety
people will look at your rank, and judge you on that level

ranked in videogames "Assigns" you to a catagory....

;~;

thinking about all this sends shivers down my spine, and gives me the "Hesitations"

Xavier Richardson
Xavier Richardson

oh hey look there's one of umbreon in the same pose

Dylan Rodriguez
Dylan Rodriguez

I wonder how far down the rabbit hole we're willing to go

Luis Parker
Luis Parker

STOP

Charles Long
Charles Long

:(
no one kept replying to me......

Dominic Foster
Dominic Foster

HNNNNNN

agressivly petting

Landon Martin
Landon Martin

good luck!

Luke Lewis
Luke Lewis

*hugs tightly* ;~;

<3

Grayson Miller
Grayson Miller

if you want people to RESPOND

you need to go out and TAKE IT

Henry Murphy
Henry Murphy

Dice rollRolled 3 (1d20)

like this

R-respond to me silly boys

(nat 20)

David Myers
David Myers

why are they so freekin cute

Connor Baker
Connor Baker

They are my only reason for living.

Chase Russell
Chase Russell

pretty much all the rest are lewd umbreon/vaporeon

Isaiah White
Isaiah White

Dice rollRolled 17 (1d20)

w-why?

you call that LIVING ?

ill link you too

William Wright
William Wright

There exist more lewd ones of the two than not unfortunately.

Luis Garcia
Luis Garcia

Dice rollRolled 20 (1d20)

Noah Miller
Noah Miller

rawr i'm all powerfull!!!

Wyatt Fisher
Wyatt Fisher

fuck

Justin Cruz
Justin Cruz

its a very good reason id say
th..thanks dad

Cooper Green
Cooper Green

GIVE ME THE ATTENTION I DESERVE NEZI AND KISS SHOT

Lucas Turner
Lucas Turner

*hugs moar*

Jack Brown
Jack Brown

Powahful. Woa

Carter Bailey
Carter Bailey

yay eba is here!
<3
*snuggles*

Bentley Turner
Bentley Turner

not wanting to fuck umbreon

unfortunately

hi

clannad is torture
kill me

Xavier Lewis
Xavier Lewis

What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class at Julliard, and I’ve been involved in numerous secret jam sessions at Small’s, and I have over 300 confirmed licks. I am trained in gorilla big band and I’m the top lead trumpeter in the entire Lincoln Center. You are nothing to me but just another II V I. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of anti-shitposters across the USA and your Real Book is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can play Giant Steps in over seven hundred ways, and that’s just with my mouthpiece. Not only am I extensively trained in negative harmony, but I have access to the entire arsenal of the Lydian chromatic concept of tonal organization and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.

Christopher Jones
Christopher Jones

Emotional torture?

Tyler Clark
Tyler Clark

*Hugs* For a lil, wassup?

Evan Jenkins
Evan Jenkins

why only a little?
i'm just lonely.

Ryan Moore
Ryan Moore

3-5 episodes of plot advancement
20 episodes of filler content and subplots

Ryder Ward
Ryder Ward

kek

It really did deag on for a while

I will say in favor though

That it's based off of a visual novel

With plenty of different ending options

And to be honest the anime did a great job of capturing that things are kind of up in the air early on for the MC

there are even OVAepisodes I wouldnt reccomend watching that add to the feeling of the multiple options provided in the VN

Jeremiah Morris
Jeremiah Morris

VN animes are the best. Need an arc for every route.

Aaron Morales
Aaron Morales

Probably gonna play something soon.

Jace Harris
Jace Harris

tell me more~ ♥

Evan Nguyen
Evan Nguyen

I need things to happen to keep my interest.

Hours upon hours of meaningless, often rehashed conversations make me wanna an hero

I don't even see how you can adapt a visual novel into an anime when there's multiple paths and endings and stuff

Mason Wood
Mason Wood

Um, probably like hots or maybe I'll go finish the year in Stardew. Hm.

James Lee
James Lee

it's actually pretty GOOD!!!! if you'd put in the WORK!!! to make it to AFTER STORY !!!!!!!!!!!!!!!!!

Wyatt Edwards
Wyatt Edwards

Most VN shows have the same problem. Especially all those key ones

Levi Morgan
Levi Morgan

i main nova jaina valera

Ayden Hernandez
Ayden Hernandez

Jaina's dreadlord skin is bae. <3

Isaiah Ward
Isaiah Ward

must be new
i've never heard or seen that before

Henry Butler
Henry Butler

Just came out with the new hero.

Landon Young
Landon Young

<3
:o
cute pic~

i havent played in a while

Carter Bennett
Carter Bennett

Hehgayuu!.jpg

Sebastian Harris
Sebastian Harris

eyy

Sebastian Rodriguez
Sebastian Rodriguez

hai lovely whats up

Julian Campbell
Julian Campbell

NEW
NEW
NEW
NEW
NEW
NEW

Kevin Diaz
Kevin Diaz

lmao

Leo Gomez
Leo Gomez

you on the bottom me on top

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page