New thread

Justin Gomez
Justin Gomez

New thread.

All urls found in this thread:
http://utaite.wikia.com/wiki/*namirin
http://www.animenewsnetwork.com/news/2017-04-06/ghost-in-the-shell-gets-new-anime-from-kenji-kamiyama-shinji-aramaki/.114481
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-39531108
Camden Davis
Camden Davis

She's your age apparently. Go for it!

Chase Clark
Chase Clark

and theyre just there to be toyed with for a while, after alcohol and videogames have been had.
still unacceptable for me. pure monogamy.
if a partner tried to pull that shit, i'd leave.
if i was living with them, i'd kill them and then myself.
but hey, whatever works for you.

Carter Carter
Carter Carter

someones certainly possessive
i can understand your feelings, but in our relationship this most certainly isnt a one-sided thing

Dylan Watson
Dylan Watson

wait is she? holy hell i wanna be abused by her now.

Wyatt Mitchell
Wyatt Mitchell

http://utaite.wikia.com/wiki/*namirin

Anthony Edwards
Anthony Edwards

someones certainly possessive
i'd argue that that's the norm for most, isn't it?
either way, i do agree, i am clingy. but that's how i am, and i'm damn proud of it.

Liam Long
Liam Long

wot she has covers since she was 10? did she have a loli voice?

Alexander Gutierrez
Alexander Gutierrez

to each theyre own, im by no means judging you for it

Noah Wood
Noah Wood

Dunno, go look.

Also hawaii.

Lucas Sanders
Lucas Sanders

i'd say i'm not judging you either, but i suppose i am in some way.
i won't stop you, however, nor can i.

Dominic Perez
Dominic Perez

???????????????
nani the fuck am i doing with my life. I MISSED OUT ON SO MUCH OPPORTUNITIES

Carter Davis
Carter Davis

all that aside, thats a nice looking bulge

Ethan Watson
Ethan Watson

i have one like that too, i suppose, i am wearing yoga pants.

Jace Stewart
Jace Stewart

Maybe you even went to the same schools together!

Cooper Wood
Cooper Wood

nice

Blake Flores
Blake Flores

IM GETTING STALKER VIBES BUT ILL SUPPRESS THEM FOR NOW BY CLICKING CIRCLES

Julian Nelson
Julian Nelson

yup.
no cute bf to appreciate your yoga pants bulge
gotta get used to that.

Jack Wilson
Jack Wilson

I wish I could do Japanese.

Shoot 'er a PM or something.

Liam Hernandez
Liam Hernandez

toxic and instakilled from one hit
nice, im surprised he also didnt instantly break all my equipment and curse me

not if you do something about it

Oliver Turner
Oliver Turner

trust me, those things don't work out for me.
i'm trying, though, i suppose.

Aaron Wilson
Aaron Wilson

thats kimoi tho. also shes younger than me so its kinda creepy.

Jose Gray
Jose Gray

Ihave probably forgot a lot of stuff

Jack King
Jack King

Like making breakfast.

Ryder Bell
Ryder Bell

as long as you remember your name and favorite game ost, you should be fine.

Eli Brown
Eli Brown

oh well, such is life i guess

Ryder Garcia
Ryder Garcia

true.

anyone else here supremely bored, like traps and actually find Battletoads fun?

Jacob Parker
Jacob Parker

Huh, you're both 17 right

Christian Miller
Christian Miller

EHE

I forgot

Kayden Diaz
Kayden Diaz

no is pastries ta

Jacob Cooper
Jacob Cooper

im currently rather enjoying dark souls 2, getting my teeth kicked in because im playing with no armour on

David Baker
David Baker

yay enterprise

Blake Reyes
Blake Reyes

Nailed it.

Noah Clark
Noah Clark

I'd suggest Jessica Alstine but that's the most unfortunate name there is, so take literally anything else.
this has been another edition of references literally impossible to get.
playing new games
wew lad.

Carson Sullivan
Carson Sullivan

yah. i feel weird now.

Jack Stewart
Jack Stewart

dark souls 2
new
nah fam

Jason Perez
Jason Perez

That ain't creepy. Go do things they do in anime and become an anime meme couple!

Jonathan Turner
Jonathan Turner

stop saying things that make me want to beat myself up in front of a mirror

Christopher Green
Christopher Green

otp

Nolan Williams
Nolan Williams

Anyone have old caps of Boo being retarded?

Samuel Campbell
Samuel Campbell

still too new for me.
nah, kind of a joke, but i rarely do play new games. and when i do, they're shit. see Skyrim, Undertale, Shovel Knight, nu Doom, and anything else i can't think of.

William Martin
William Martin

i hear new doom is pretty damn legit, but dark souls has long since consumed my life

Landon Adams
Landon Adams

nu Doom is only good if you only vaguely remember actual Doom, enjoy cinematics, or are a fucking normie.

Andrew Harris
Andrew Harris

im getting spaghettios and its not even in irl. this is literal autism incarnate.

Oliver Young
Oliver Young

Isn't it spring? Ask her out on a date to look at cherry blossom tree things!

Daniel Richardson
Daniel Richardson

imho not a fan of moderndoom

Alexander Jackson
Alexander Jackson

Megaman 2 is bad.

Adam Garcia
Adam Garcia

really? how come?

really? cause ive heard as far as modern shooters go its pretty damn metal

Robert Reyes
Robert Reyes

tbh idk if there are even cherry blossoms here. i dont go out much. plus she has other cuteboys that arent autismo to do things with stuffs n yeah

Owen Thompson
Owen Thompson

3 is way better.
the cutscene auto kills are retardation incarnate.
normies eat that shit up though.

Kevin Hernandez
Kevin Hernandez

Go for it anyway! She might like you more. You're both weebs to start with anyway.

Benjamin Harris
Benjamin Harris

giving out relationship advice?
i could go for that.

Nathan Evans
Nathan Evans

yah but idk where the hek to go for it

Lincoln Fisher
Lincoln Fisher

honestly it looks to me like they kind of get the issue with them though, if they just did the smart thing and shortened them to the length of a punch i doubt they would distract much

Levi Hughes
Levi Hughes

well, my friend scored it for xbbone on release, was hype as shit and i went over to his place and watched him play a bit and got my hands on for a while. after a few hours, our gameplay through just became melee kill cinematic the game and overall it felt to me like a big slow halo. The last Doom I ever played thoough was doom 64 and Im not going to pretend that this doesnt lbow that out of the water
I mean hey, its a great remake but i felt clumsy playing it and i think if i were to play something ti would be for honor for now
which sous are you are on, 3?

Lincoln Gonzalez
Lincoln Gonzalez

dark souls 3, yes

if that is really all it boils down to, then thats a shame, because id heard people like TB saying it more or less nailed how to do modern shooters right

Henry Ward
Henry Ward

But I don't know you and your crush.

idk there's twitter and twitch, plus there probably aren't that many weeb teens on hawaii who listen to

HIME HIME SUKI SUKI DAISUKI HIME HIME KIRA KIRARIN

Christian Sanchez
Christian Sanchez

really, it's only doom in name, imo.
that's okay. i no longer have a crush.

Hunter Davis
Hunter Davis

2 left a sour taste in my mouth
how's 3 then?

Carson Edwards
Carson Edwards

ur probably gay tbh

Anthony Phillips
Anthony Phillips

bi, why?

Michael Green
Michael Green

mechanically inferior in terms of some things, poise is nonexistant outside of during hyperarmour frames in heavy weapons for one, and powerstancing is gone, along with most of twos dexterousness in favour of more of what bloodborne offered.

3 is an ok game tbh, but thus far its nothing special. the new DLC is pretty legit tho, shits all over the last one, and it has by far the best boss fights in the dark souls series to date.

Jaxson Walker
Jaxson Walker

That girlboy as avatar you use@

Tyler Brown
Tyler Brown

welp

those undies tho

David Richardson
David Richardson

are you implying i should go walk the streets blasting that in hopes of finding her

Josiah Brooks
Josiah Brooks

yeahhhh Ido not get it

Iam sklow

Thomas Cruz
Thomas Cruz

Probably not, but shoot a PM or something.

Nicholas Perry
Nicholas Perry

those undies are actually just him using car lingerie bra as underwear.
i have lingerie like that.
Hacka Doll 3? What about him?

Ryder Ross
Ryder Ross

do it bro....

Ayden Lewis
Ayden Lewis

nice
i like little peek pics like that

Isaiah Gutierrez
Isaiah Gutierrez

Slow is safe.

Christian Davis
Christian Davis

LEWD

Isaiah Ward
Isaiah Ward

perv.
yes?

James Allen
James Allen

NOT SLOW ENOUGH

Adam Wilson
Adam Wilson

its always better when its cheeky

Joshua Clark
Joshua Clark

like so?

Adam Ross
Adam Ross

quick no one's looking post best music

Gabriel King
Gabriel King

but that might lead to social interaction.

but that involves leaving the house

Aiden Evans
Aiden Evans

hey, you can talk to me.
trust me, it won't be social at all.

Ian Reed
Ian Reed

Nothing wrong with not being autismo sometimes!

Adam Price
Adam Price

brb reb00t

Jackson Brooks
Jackson Brooks

No crying Lulus.

Ryder Thompson
Ryder Thompson

not quite, more like this
exhibitionist kind of stuff

Nathaniel Martinez
Nathaniel Martinez

sounds like this conversations will reach a crashing halt

idk how teach me.

Blake Perez
Blake Perez

Act normal!

Isaiah Perry
Isaiah Perry

welp time to kill myself.

closest i got is pic related.

Samuel Wood
Samuel Wood

not posting best spyro

James Diaz
James Diaz

i dont have a concept of normal i lived my life not normal.

wait!

Tyler Jenkins
Tyler Jenkins

for what.
*sips coke and vanilla ice cream cocktail*

Kayden Russell
Kayden Russell

Loved this game.

Jose Hughes
Jose Hughes

Well then, act feku!

David Miller
David Miller

dont die yet.
you have reasons

feku would not try to talk to her tho

Ryder Phillips
Ryder Phillips

fyiaad

William Sullivan
William Sullivan

[11:30 PM] fek snek: man namirin's voice is so fappable

Adam Nelson
Adam Nelson

single
can't into gamedev
virgin
no friends
no one likes me
reasons?
none that i can see.

Parker Lewis
Parker Lewis

hey what does this mean and how dare you share false words!!!

atleast you have the stems! my roots are withering :P

Ayden Ramirez
Ayden Ramirez

Just do it!

Camden Peterson
Camden Peterson

i have no stems.
all i have is a bed, some ice cream, coke, and my damn unfinished dialogue trees.

Wyatt Adams
Wyatt Adams

i don't know purple no tropical

Cameron Wright
Cameron Wright

Write a script that writes dialogue trees.

Adrian Foster
Adrian Foster

WWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Cameron Brooks
Cameron Brooks

i'd have to write a script that can perfectly replicate how shit humanity is.
even i'm not that talented.

Jonathan Allen
Jonathan Allen

but idk what to say thats normal

indulge in more good things till you feel better then become op at life!

Christian Peterson
Christian Peterson

honestly?
i don't get much enjoyment out of anything.

Brody Taylor
Brody Taylor

Just say what you think you should say?

Probably don't wanna start with "Hey I fap to your voice"

Christopher Nguyen
Christopher Nguyen

yah me to :P. i guess one i still enjoy is potatoes.

but theres no purpose in talking to her?

Cameron Foster
Cameron Foster

i don't enjoy food anymore. it's just a habit.

Lucas Robinson
Lucas Robinson

holy hell how about that cute trap ur posting. dont you enjoy that????

Nathan Collins
Nathan Collins

y not

Jose Moore
Jose Moore

the anime was okay, i guess. what of it?
i don't care for the pics much anymore.
it's just something i post when i namefag.
again, a habit.

David Watson
David Watson

i'm sorry.
i'll be going now.

Jacob Bell
Jacob Bell

Farewell, stranger.

William Howard
William Howard

you need to diversify your shotatrap assets

i did tho

didnt we all

Jason Morales
Jason Morales

anyone have the source of that trap?

cuz it will probably lead to nothing? idk im fuzzy

pretty cute. maybe you can find another.

Jackson Hall
Jackson Hall

You can never be sure until you try!!!

Carter Young
Carter Young

my trap?
Hacka Doll 3, dork. From Hacka Doll the Animation

i'm really gonna go now.

Aiden Young
Aiden Young

oh ok thanks. peace peace.

Dylan Morales
Dylan Morales

maybe after some long hard thinking i might do something about it

Charles Cruz
Charles Cruz

*pat* ^^

Levi Clark
Levi Clark

do you talk to grills irl?

Adrian Diaz
Adrian Diaz

ARE YOU KIDDING? HAVE YOU SEEN HIS GIANT DICK?

Sebastian Robinson
Sebastian Robinson

*grabs an anime girl by the cheek and starts to pull*

Jace Garcia
Jace Garcia

no. whats it like? pics?

Christopher Robinson
Christopher Robinson

No, my dick does.

Isaiah Jackson
Isaiah Jackson

if you want to see it you have to ask him......

Easton Hill
Easton Hill

uwot. explain.

okay but since i dont have a real reply for you ill just use you to indirectly ask him.

can i see his dick?

Bentley Sanders
Bentley Sanders

mean

Isaac Smith
Isaac Smith

what is the purpose of chords like the stuff in the background of the melody or something Iam not very good at music stuff colbs will probably kill me for this

Robert White
Robert White

*grabs an anime girl by the cheek and starts to pull*

Easton Brooks
Easton Brooks

*grabs an anime girl by the pussy*

John Thompson
John Thompson

mfw i see goggles post the vampire loli

Evan Ramirez
Evan Ramirez

MORE

Caleb Ward
Caleb Ward

holy shit this is gud stuff

Blake Cook
Blake Cook

Everything is covered; that image is perfectly tasteful.

Andrew Howard
Andrew Howard

Cromulent even.

Zachary Bennett
Zachary Bennett

I waited.

Caleb Torres
Caleb Torres

All loli is pedo

Dominic Moore
Dominic Moore

She's 598 years old.

Eli Cook
Eli Cook

Justifying anything
To anyone
Emily, pls.

Justin Walker
Justin Walker

It was more like memeing.

Levi Turner
Levi Turner

That was one lame meme though, love~

Julian Brown
Julian Brown

Still a pedo

Lucas Ortiz
Lucas Ortiz

In any case, I think we can all agree Hitler had the right idea

Nathan Sanchez
Nathan Sanchez

You need more anime_irl

Josiah Long
Josiah Long

OH NO

Ethan Butler
Ethan Butler

I do not quite follow.

Caleb Nelson
Caleb Nelson

It adds layer and complexity for variations in emotion or energy.

Levi Moore
Levi Moore

Fun fact
in indian descent music chords aren't popular
They instead use drones of usuallly singular notes

Ethan Campbell
Ethan Campbell

wow sucky

Justin Watson
Justin Watson

Tanook tanook

Daniel Hughes
Daniel Hughes

Sucky sucky.

Alexander Roberts
Alexander Roberts

2xomplex 4 me

Robert Davis
Robert Davis

itt's the harmony

Harmony for the melody

Ryder Miller
Ryder Miller

I prefer to use drones on innocent civilians

Ian Sullivan
Ian Sullivan

You will like this

Jayden Nguyen
Jayden Nguyen

noo

Jonathan Miller
Jonathan Miller

If I mount my spoilers backwards do I generate lift and make a plane

Daniel Perry
Daniel Perry

no but you will be doing frontside wheelies

Easton Bell
Easton Bell

Well what's it going to be? complex music or human music?

Bentley Bailey
Bentley Bailey

I want to hug that Misaka. It needs to be done.

Jordan Jones
Jordan Jones

*pat*

Anthony Walker
Anthony Walker

smash mouth

Jonathan Williams
Jonathan Williams

I really like her waistline.

Jaxon Gonzalez
Jaxon Gonzalez

Sounds sexual, especially with that pic.

It is great, though to be fair there's no really bad Misaka~

Nolan Gonzalez
Nolan Gonzalez

Ihave some problems seeing the connection

Lincoln Gonzalez
Lincoln Gonzalez

Isaiah Scott
Isaiah Scott

Smash Mouth, she is opening her mouth like that. Getting it yet?

Face fucking, Neru~

Brayden Clark
Brayden Clark

morelike because smash mouth is awesome

Owen Wright
Owen Wright

I guess the GiTS movie served the purpose of funding a new anime. Naisu

http://www.animenewsnetwork.com/news/2017-04-06/ghost-in-the-shell-gets-new-anime-from-kenji-kamiyama-shinji-aramaki/.114481

Austin Martin
Austin Martin

It really isn't.

Samuel Harris
Samuel Harris

Dick down the throat.

Cameron Smith
Cameron Smith

chords are just combinations of notes that work well.
chord progressions are a set of chords that portray a certain feel.
does that make sense?

Jack Reyes
Jack Reyes

oh boy i sure do love fromsoft netcode

Thomas Torres
Thomas Torres

literally attempting to connect for 5 whole minutes
thanks, from

Benjamin Morgan
Benjamin Morgan

Imean there tends to be some other smaller melody player in addition to the chords that youwould still ehar if you removed the chords

Logan Price
Logan Price

why does majority of overwatch porn look so silicony

Jayden Hill
Jayden Hill

the animated ones or

Noah Thomas
Noah Thomas

yeah those i guess. how do they make those anyways?

Angel Reed
Angel Reed

source filmmaker I think

Juan Lopez
Juan Lopez

They sculpt them out of actual rubber

Brody Scott
Brody Scott

Because the people making them are bad at lighting and/or shading.

Christopher Smith
Christopher Smith

Feku watches cgi overwatch porn lol

Easton King
Easton King

I mean not necessarily
hence the complaining

Ryan Rivera
Ryan Rivera

(live from the garden)

Jose Lee
Jose Lee

vehicle attack in Stockholm

Rip casper

Jaxon Phillips
Jaxon Phillips

please no

can u not

Jonathan Davis
Jonathan Davis

Stockholm incident: Car rams people on pedestrian street

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-39531108

Jaxson Watson
Jaxson Watson

switched to wheel
but it was a second controller!

HA! I FOOLED MY PROGRAM

Lincoln Green
Lincoln Green

doesnt that just mean there are holes in your program?

Ryan Hernandez
Ryan Hernandez

no i allow anything to be used as a wheel as long as it says to the pc "hey im a game thing"

Michael Jackson
Michael Jackson

TV license people pls go, im not buying your bullshit

Jeremiah Cruz
Jeremiah Cruz

Hope you get jailed

Austin White
Austin White

Lol eu and their tv license

Jason Gomez
Jason Gomez

I wish I could be a game thing

Dylan Morgan
Dylan Morgan

Haaiii

Adam Brown
Adam Brown

You ever wake up and wish you hadn't?

Jack Stewart
Jack Stewart

mornings are good cuz u stop feeling dead. try waking up earlier if you have things to do so you can get some relax for the day

Jacob Cox
Jacob Cox

Every day.

Kayden Sanchez
Kayden Sanchez

Every single day

Jacob Ross
Jacob Ross

o-oh

Kayden Cook
Kayden Cook

I wish loco would stop waking up

James Walker
James Walker

I hate loco.

Jason Flores
Jason Flores

Anyone feel like commissioning a drawing from me

I accept payment in the form of art books and I also give really good blowjobs if you want

Luke Scott
Luke Scott

Soo.. someone can commission you if they let you blow them?

Jaxon Butler
Jaxon Butler

Gotta get that protein somehow.

Benjamin Taylor
Benjamin Taylor

No they can commission me to suck them off

And also do a drawing

Nathaniel Smith
Nathaniel Smith

I accept payment in the form of art books and I also give really good blowjobs if you want
You probably need to separate those diffrent things, then.

Carter Howard
Carter Howard

Honestly the whole drawing thing aside I would probably blow maybe half the people in this thread. Anyone but the uggos.

Jaxson Wilson
Jaxson Wilson

a-at the same time?

Jordan Morris
Jordan Morris

Never!

Well only when I wake up too early but most times it's just like "omg i need more sleep".

What's wrong.

Dominic Brooks
Dominic Brooks

Maybe you should learn to reading comprehension

David Bailey
David Bailey

Wooh new terrorist attack

Hudson Lewis
Hudson Lewis

I...

Where now?

Oliver Sullivan
Oliver Sullivan

Sweden.

Kevin Martinez
Kevin Martinez

Nothing in particular, tbqh.

Benjamin Gutierrez
Benjamin Gutierrez

Why would you hurt Sweden. It's like one of the better places to live.

Thomas Cox
Thomas Cox

Fuck sweden get rekt viCUNTS

Angel Rodriguez
Angel Rodriguez

Blowjobs? For cummissions???

William Cruz
William Cruz

fun

Andrew Cruz
Andrew Cruz

Here cums the creature.

Be afraid.

Jacob Harris
Jacob Harris

Scoots, shove weed resin up your ass.

Gets you high my dude.

Elijah Perez
Elijah Perez

Wot

Eli Anderson
Eli Anderson

I'm back baby~

Brandon Clark
Brandon Clark

<. <

Asher Torres
Asher Torres

I NEED EGGS FOR SUSTENANCE!

David Howard
David Howard

Eg

Hunter Williams
Hunter Williams

Why don't I ever get a whitescum discount?

Daniel Hill
Daniel Hill

Going to bread. Night.

Cameron Butler
Cameron Butler

Nini

Carson Cruz
Carson Cruz

Your whiteness level isn't high enough.
Remember that one rap song you listened to once?
Yeah, that's why.

Sleep well Giggles.

Nathaniel Sanders
Nathaniel Sanders

That didn't count though, it was k-rap.

Jeremiah Bell
Jeremiah Bell

Im not white :(

Nathaniel King
Nathaniel King

That still disrupted your whiteness level balance.

Blake Perez
Blake Perez

shinobu has the best body. yotsugi has the best legs. hachikuji a shit.

James Bell
James Bell

But K/J-pop is literally the most white-trash you can ever possibly get???

Charles Flores
Charles Flores

Nope, that made you asian.

Jonathan Martin
Jonathan Martin

sup

John Butler
John Butler

Woke up a bit ago.

Dominic Johnson
Dominic Johnson

A-am I transracial now?

Can I finally be the qt azn loli?

Caleb Evans
Caleb Evans

cool

Dylan Robinson
Dylan Robinson

Only if you listen to more k-pop.
Subtle is already full asian by now.

Landon Williams
Landon Williams

What's up with you?

Andrew Fisher
Andrew Fisher

hiding from discord

Hudson Williams
Hudson Williams

I have not been keeping up with what happened and just was posting memes to compensate my lack of awareness.

Daniel Murphy
Daniel Murphy

wish i were you

how is the job hunt

Jose Rodriguez
Jose Rodriguez

transracial
Don't even say this ironically.

Lincoln Wilson
Lincoln Wilson

Don't envy my life.
It's a litany of bad luck and a few lucky guesses.

Going in Monday to look more around some towns.
Most places close their HR offices around noon on Fridays so no real need to bother today. I was tasked with washing all the dogs here.

William Gonzalez
William Gonzalez

Hey tsuchi
You got andromeda?

David Young
David Young

I don't want to live on this earth anymore.

Jeremiah Gomez
Jeremiah Gomez

disgusting

i need my terribly materialistic itch scratched

David Wright
David Wright

Bbc mentioned transracial last week

Carson Cook
Carson Cook

Already trying to go balls deep in my wallet?
We aren't even dating.

William Evans
William Evans

Yeah, it's meh.

It looks they're transitioning to an alien.

James Howard
James Howard

Welcome to the internet

Zachary Nelson
Zachary Nelson

M-maybe we could go on a date?

Camden Phillips
Camden Phillips

sure

Landon Jackson
Landon Jackson

Really?
:D

Charles Martin
Charles Martin

Howdy everyone.

Joshua Bailey
Joshua Bailey

Are.

Are squash and moogs flirting?

Luis Hernandez
Luis Hernandez

I NEED SOME SALT!

Thomas Parker
Thomas Parker

Furries are disgusting

Jace Powell
Jace Powell

It's not like we do it everyday.

Nathan Gomez
Nathan Gomez

I don't think dogs flirt. It's just called "courting" in animals.

Asher Robinson
Asher Robinson

I want kanna pat

Charles Sanchez
Charles Sanchez

Dragons aren't real.

Adam Perry
Adam Perry

Dragon maid was shitty fan serviced cuck bait

Justin Perez
Justin Perez

*all anime

Cooper Lewis
Cooper Lewis

I will never say the N - Word.

I'm to play my new games.~

Blowdry my ass hole.

Asher Roberts
Asher Roberts

bump

Elijah Edwards
Elijah Edwards

it's 8 pm.
good morning, everyone.

James Gray
James Gray

we dont

Brandon Russell
Brandon Russell

Is emi blood chan

David Howard
David Howard

BC should be in Russia, not Lithuania.

If she's not a compulsive liar.
So who knows.

Gavin Wood
Gavin Wood

He can't be blood chan. I like him.

Daniel Russell
Daniel Russell

Didnt BC say something about going to art school in Cali or was that just what I heard?

Brody Ramirez
Brody Ramirez

why do people keep asking that.
no.
i'm just a mentally ill trap gamedev.
from what i've heard of this blood chan, they are literally satan at this point, so i wouldn't count them out.
wait, me or blood chan?

Charles Allen
Charles Allen

You ever get kind of aroused rubbing your thumb around the home button on your iPhone

Ian Cook
Ian Cook

Trap OwO

Xavier Garcia
Xavier Garcia

People here are autists.

BC isn't that bad if you know how to handle them.

Ethan Reyes
Ethan Reyes

is this a trick question to lure out the heathens with iphones

Tyler Campbell
Tyler Campbell

I have an iphone

Kayden Roberts
Kayden Roberts

cali
jesus christ i'd rather drown myself than step foot in that shithole.
any state with that many niggers and illegals?
what does that mean, i don't have an iphone. apple a shit.
glad you like that fact so much.
ahh, most people i know are autistic. nothing wrong with that if you direct it to the right places.

Lincoln Ramirez
Lincoln Ramirez

You, obviously. Blood chan is a girl.

Colton Harris
Colton Harris

Post butt

Caleb Jackson
Caleb Jackson

well arent you used to niggers in the bronx?

Colton Lopez
Colton Lopez

girls
on the internet
wew
also how dare you assume my gender
not in public, not unless we're dating, which we're not.
Lith is like 99% white.

David Myers
David Myers

Yeah I mean I like you but you need to tone down the nigger hate.

I mean none of us LIKE them but you have to be polite y'know

Gabriel Smith
Gabriel Smith

We could date though uwu

Jason Williams
Jason Williams

Tell me about yourself.

Ryan Rogers
Ryan Rogers

jodandatta.
the bronx is new york not lithuania lol

Jason Torres
Jason Torres

SPEED SPEED LOVER GAME'S NOT OVER

Jackson Gonzalez
Jackson Gonzalez

AYIAYIAYIA AYIAYIAYIA AYIAYIAYIA

Jacob Davis
Jacob Davis

what a waste of hitler dubs.
anything outside of perfect monogamy is simply unacceptable.
you can try, sure, i ain't discounting you or anything.
let's see
/adgd/ nodev
trap
occasionally hang out on /pol/, though i'm more center right than anything
wannabe housewife
despise normies reeee
that's about it for now.
anything else, just ask.

yeah.
i've never been to america.
i've never been to the bronx.
so no, i'm not used to that many niggers. and don't want to be.

Joseph Bailey
Joseph Bailey

Implying i couldn't mahogany

Austin Perez
Austin Perez

im too lazy to go back and look. what was your trap called again? ill fap to it next time i wake up i swear.

Jack Campbell
Jack Campbell

Hm. That works, thanks.

You do you; I don't make a habit of asking more than I need.

Adrian James
Adrian James

welp you're not an option, then.
not just fapping to me
gay.
Hacka Doll 3 from Hacka Doll the Animation.
alrighty, then.

Ryan Gonzalez
Ryan Gonzalez

also i cannot read.
thought you said you couldn't into monogamy.
if ya can, then meh. i guess i won't discount you.

Ryder Mitchell
Ryder Mitchell

what are the benefits to fapping to you?

Colton Nguyen
Colton Nguyen

Ay lmao

Samuel Lopez
Samuel Lopez

you're fapping to a real person, and i'll respond to your fap session and fap alongside you.
PERHAPS!
i won't say i have amazingly high standards, though i do have some.
less so towards appearance and moreso towards personality.

Chase Campbell
Chase Campbell

We could!

Also back from dog washing.

Gabriel Cooper
Gabriel Cooper

ummmm. lol??? are you implying erp? thats for gays lol.

Kayden Roberts
Kayden Roberts

fapping and talking about fapping is not erp if you actually do what the person tells you.
what's wrong with being gay?

Xavier Barnes
Xavier Barnes

sorry but i abide to the strict statement of being NOT GAY. either way cybering w/e you wanna call it.

Angel Garcia
Angel Garcia

*I gently paw at you and stroke masters thick member*

James Rodriguez
James Rodriguez

welcome back

Daniel Morgan
Daniel Morgan

It's good to be back.

Blake Campbell
Blake Campbell

lame.
me
master
WEEEEEWWWW

Juan Diaz
Juan Diaz

lol what are you some kinda sub faggot?me2

Brody Anderson
Brody Anderson

now what

Anthony Taylor
Anthony Taylor

I'm stroking my dick.
Not yours.

Carson Williams
Carson Williams

when you start falling for your gf's boyfriend

Jack Lopez
Jack Lopez

Post while I apply for a factory.

Easton Cook
Easton Cook

CUPCAKE IS MY GREATFRIEND!

Jacob Price
Jacob Price

technically a switch, but always preferred to sub.
have fun with that.
either you're a cuck or narcissistic.

Nathaniel Garcia
Nathaniel Garcia

coool
learn to spoke in english

Brandon Adams
Brandon Adams

Ich sprechen keine Englische.

Joshua Jones
Joshua Jones

I have a big dick too

Caleb Nguyen
Caleb Nguyen

I hate applications.
I've filled maybe close to 500 in my life so far.

Cameron Edwards
Cameron Edwards

Loco is a cuck whore

Luke Watson
Luke Watson

i hate life

Austin Brooks
Austin Brooks

not a size queen, me.
try again.
you wanna add me on steam or something?

Owen Campbell
Owen Campbell

yah i can tell by the way you type. you give off real subby vibes and you dont try to hide it.
im sleeping now but i saved ur avatar name and ill make use of it.

Juan Sullivan
Juan Sullivan

Same honestly.

Brandon Hall
Brandon Hall

I could. But probably won't. I'm not particularly looking after The loco incident.

Joseph Nelson
Joseph Nelson

lets kill each other

Sebastian Barnes
Sebastian Barnes

What is Emi were Emma all along?

Josiah Torres
Josiah Torres

why contain it, i suppose?
if it involved cuckoldry, or any other sort of infidelity, i can promise that won't happen.
also i never implied i'd be jumping into a relationship off the bat like that anyway.
you just seem like an okay guy, is all.

Andrew Clark
Andrew Clark

Yeah

Julian Davis
Julian Davis

i'd probably exchange two sentences with them, then not speak to them anymore unless i saw them mention something interesting.

Cameron Anderson
Cameron Anderson

Time will tell. Anychu.
What do you do, study? Neet?

Easton Jenkins
Easton Jenkins

Sounds like a plan.

Asher Sanchez
Asher Sanchez

Okay it's not Emma.

Unless it's a very clever ploy.

I'M ON TO YOU!

Kevin Campbell
Kevin Campbell

yeah, still got 8 weeks of high school.
aside from that, i draw dialogue trees and make vidya very slowly.
so right now i am Blood chan AND Emma.
how many other people i don't know am I?

Brody Clark
Brody Clark

It's a very clever ploy.

Ryan Morales
Ryan Morales

You're probably Eva for all we know.

Carson Lee
Carson Lee

how old r u cutie Xd

jk command me to sleep pls

Asher Campbell
Asher Campbell

You should date me instead of scoots. I hear he is abusive. Once made me strangle myself with a belt actually.

Jordan Gutierrez
Jordan Gutierrez

how do we do it

Thomas Scott
Thomas Scott

What on earth is a dialogue tree? Is that like the veiw but with trees?

Jose Scott
Jose Scott

I'm also Echo

Except my team makes playoffs

Cooper Barnes
Cooper Barnes

yes, i am.
i've been found out.
i'm also Badfox.
All along it was me, Dio!
okay.
come sleep with me.
that's hot.
also if you're actually a spic, i ain't up for that.

Alexander Richardson
Alexander Richardson

Wow always a lying fucking whore

Landon Edwards
Landon Edwards

holy shit dont do this im out

Ryan Thompson
Ryan Thompson

it's basically a tree of conversation outcomes.
pic related.
yellow are choices.
well if you're out, i'm gonna put it in!

Ayden Rodriguez
Ayden Rodriguez

what is the correlation between trannies and racism

Jonathan Johnson
Jonathan Johnson

Are you for real

Brayden Gray
Brayden Gray

So programming? Hackerman

Gavin Davis
Gavin Davis

Wow, a relevant Echo.

Oh, hi, buttfox.

James Hernandez
James Hernandez

considering most trannies are left-leaning commie cucks, probably an inverse one.
race mixing is degenerate.
i mean, i do make games.

Jordan Myers
Jordan Myers

if you're transphobic you're also racist and misogynistic

Joshua Bailey
Joshua Bailey

emikasa hackerman

Brody Green
Brody Green

Oh, hey, Echo.

Didn't realize you were there.

Sebastian Walker
Sebastian Walker

b-but i'm Dio though.
i'ma hack your house.
of most people i know, they're transphobic but are generally fine with women in general. really just far right and believe that trannies are mentally ill, which is frankly true.
t. tranny.

Luis Hernandez
Luis Hernandez

not here.

Anthony Campbell
Anthony Campbell

Ah right, definitely would explain the trees.
loco is a spic whore, they're a liar

Carter Evans
Carter Evans

Anal hemorrhaging.

Ian Cruz
Ian Cruz

He's the most popular poster here!

Shut up

Luke Gonzalez
Luke Gonzalez

Kono Dio da?

Austin Lewis
Austin Lewis

like scarlett got the red pill. ghostie got the red pill. is it like a self hatred thing
ew

Matthew Perez
Matthew Perez

Swedish got the red pill

Chase Watson
Chase Watson

Pretty much every tranny here has been intolerable to a massive degree.

Dominic Richardson
Dominic Richardson

Don't be so rude to yourself now.

Being irrelevant here is probably a pro anyway.

Luis Fisher
Luis Fisher

Well we wouldn't be making fucking babies would we

Benjamin Perry
Benjamin Perry

Now that is transphobic

Nathaniel Martin
Nathaniel Martin

Kanna is wicked.

Brody Cook
Brody Cook

i've never watched jojo
sweden
red pill
Is Pewdiepie finally recruiting?
That white supremacist! He can't keep getting away with it!
that just comes with the hormones.
i'm serious, i took that shit for a while. it's crippling
why are you so offended i won't sleep with you.
jesus.

Zachary Diaz
Zachary Diaz

Believe it

Adrian Peterson
Adrian Peterson

E-every tranny...?

I was actually only trying to solicit a reaction out of you.

Neither have I.

Colton Howard
Colton Howard

I have one of those really thin plastic screen covers and I'm moving it side to side and it's making funny noises.

Charles Cox
Charles Cox

his content can actually be pretty funny, in all honesty. though his taste in games is shit. fucker actually liked Life is Strange.
WHAT A FUNNY JOJOKE.

Robert Garcia
Robert Garcia

"I'm moving it side to side" - Emma 2017

Wanna know an even funnier joke?

Cooper Miller
Cooper Miller

I am in actual disbelief

Oliver Jones
Oliver Jones

What is there to hate with lifu is strangu? Their girlcocks were hot

Colton Johnson
Colton Johnson

what was wrong with life is strange

Mason Brooks
Mason Brooks

Any of them that are incessantly vocal about it.

Leo Bell
Leo Bell

my life, hopes and dreams?
i'd go on a rant, but honestly, this guy does a better job than i ever could.

Isaac Nguyen
Isaac Nguyen

I will accept this.

Thomas Bell
Thomas Bell

And I thought you were difficult to amuse.

Guess I'm finally growing up or something.
Or just too sick to care

Gabriel Morgan
Gabriel Morgan

DON'T STEAL MY JOKE YOU BULLY!

Cooper Walker
Cooper Walker

Maybe i can be your tumblr

Jacob Hall
Jacob Hall

so more red pill then

cool

Landon Walker
Landon Walker

I guess the ones like Elma, Erin, Fish, or whatever.

James Williams
James Williams

i'ma bully my dick all the way inside you.
niu.
the red pill literally represents the truth.

Jaxon Barnes
Jaxon Barnes

in the context of a fictional movie dear

Jonathan Flores
Jonathan Flores

Don't be ridiculous

Ayden Rogers
Ayden Rogers

I know, I suck.

Xavier Phillips
Xavier Phillips

I mean sure I'm gorgeous and talented and well read and I can sing and give amazing blowjobs

But I'm off the table because I'm brown right

Leo Mitchell
Leo Mitchell

Fuck me daddy uguuu

Julian Sanders
Julian Sanders

Also you are a FUCKING liar

Ian Richardson
Ian Richardson

I mean sure I'm gorgeous and talented and well read and I can sing and give amazing blowjobs

But I am still easily amused

Ryder Adams
Ryder Adams

that's what the term still means.
it's where it originated from, and it's what it means.
it's why leftypol desperately scrambles to describe marxism as being redpilled.
1. i'm a sub.
2. the singing would get annoying.
3. yes, you are off the table because you are brown.
i don't fuck people, i get fucked.

Tyler Roberts
Tyler Roberts

emma your blowjobs suck

I'm sorry but they do

Christian Gonzalez
Christian Gonzalez

Gonna need a proof to believe that part about singing

Kevin Clark
Kevin Clark

How delicious.

Hudson Johnson
Hudson Johnson

What a time to be alive

Ethan Wright
Ethan Wright

Implying implications

I go by the name namirin on nnd

Oliver Jones
Oliver Jones

maybe it has to do with the red scare or similar terminology

Anthony Bell
Anthony Bell

how dare people have preferences.
how dare people not sleep with everyone who demands it.
nah.
it's just that /pol/ does it and /leftypol/ is unoriginal as shit.
have you seen their oc?

William James
William James

new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread

Wyatt Jones
Wyatt Jones

red scare

Christopher Wilson
Christopher Wilson

i avoid places like that but it still seeps into my life

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page