Scarey thoughts

Cameron Clark
Cameron Clark

scarey thoughts...

All urls found in this thread:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198039306800/
https://www.youtube.com/watch?v=pKemSP-Ei58
https://en.wikipedia.org/wiki/Bronchiolitis_obliterans
https://archive.org/log.php?page=1&board=animus
https://www.youtube.com/watch?v=93WiSq9TIoM
https://discord.gg/jFE7z
https://wikileaks.org/dnc-emails/emailid/12803
Alexander Adams
Alexander Adams

was pondering on watching an animu with some friends but we didn't see anything we liked in common

AT LEAST I HAVE THE BOARD

Lincoln Wilson
Lincoln Wilson

... bump.

James Lee
James Lee

Rude. I am not doing too well, SD. I want to walk out into the middle of nowhere and scream.

Don't need that from Mr."please call me names"

Charles Butler
Charles Butler

well that blows. it's a pretty cool symbol. I don't own any merch though. thought about it, but haven't bought anything yet.

that's why they are one of my favorite bands of all time.

okay. you get props for that one.

Ryan Cook
Ryan Cook

for sure you have a very admirable dong too

Jeremiah Evans
Jeremiah Evans

Ah, never heard anyone use that abbreviation.

RIP, maybe you could just like totally randomly pick one disregarding tastes?
True that.

Christopher Phillips
Christopher Phillips

how else am I supposed to provoke you?

Connor Allen
Connor Allen

No song conveys emotion better than this one for me tho

Christian Diaz
Christian Diaz

my hair and my dick. the two things that help me accept how completely average everything else is about me.

Jaxson Bennett
Jaxson Bennett

too late now

uguu

YOU BETTER FUCKIN RUN

Luis Gomez
Luis Gomez

i;ve never not heard pabst blue ribbon called pbr

Christian Edwards
Christian Edwards

And with that I rip into the night

Connor Allen
Connor Allen

for me modest mouse is the king of expressing emotion through the songs.

yes, grim?

Christian Sullivan
Christian Sullivan

see ya, nerd.

Josiah Lee
Josiah Lee

You picked something already?

Same, so why the abbreviation?

Julian Powell
Julian Powell

Welp.

What are you suggesting~?

<3

dat pedal panic tho

We've been running at 50% staff since it's the beginning of the slow season and when you get 80 high school kids out of nowhere it tends to make things quite hectic for 2 people in the kitchen.

That's easy: because of the whole use it or lose it thing. If you get paid time off you're probably gonna use it. Though, I'm with you but that's cause I don't get sick days and couldn't afford to call out anyway.

Cameron Campbell
Cameron Campbell

you should cut your hair though

are you still heavy metal drummering?

Grayson Evans
Grayson Evans

I have more of a preference towards more... aggressive displays of emotion

Because it isn't really my default

Matthew Gomez
Matthew Gomez

hi cuppy
just wanted you attention

how are you feeling

nope
just gonna lie down soon

John Howard
John Howard

The worst part is that they're both sick old men

And I basically can't help either of them

Nolan Barnes
Nolan Barnes

sup

Samuel Foster
Samuel Foster

i have never not heard it called pbr

do you watch shameless?

Robert Gray
Robert Gray

yeah, I know. I thought we were just sharing opinions here, brah

I've never heavy metal drummered, weirdo.

I'm never cutting my hair short again. it will always be at least past my shoulders. right now it's nearly to my waist.

dead inside and hollow. so just fine, as usual.

how about you?

Brandon Sanders
Brandon Sanders

nothing at all besides the fact that the only way you're gonna get my dick size is by seeing my dick in person

Austin Edwards
Austin Edwards

Not your chair, not your problem, m8.

Trying to pass out. My feet finally stopped aching at least.

How was your day?

Jeremiah Reed
Jeremiah Reed

kinda similar actually

Nathan Martinez
Nathan Martinez

uneventful. hoping to do the same soon

Jeremiah Morgan
Jeremiah Morgan

sorry to hear that. I'd say drink, but you don't be doin' that no mo.

maybe find some other distraction.

Jordan Miller
Jordan Miller

We are, but there's no reason we can't expand beyond that

My predisposition towards excessive empathy does not allow me to leave it at that

Jack Baker
Jack Baker

explain.

Hudson Russell
Hudson Russell

Never heard of it.

*sigh*

:( Nothing?

It's part of the job description.

Austin Powell
Austin Powell

right now it's nearly to my waist.

EW BRO EW

Jace Clark
Jace Clark

Ah, well then, hope you sleep well.

Then why did you call it pbr?

How are you Cuppers?

David Torres
David Torres

my hair is gorgeous and you can suck my big fat cock, faggot.

Wyatt Edwards
Wyatt Edwards

uhhhh i worked on a picture and got in various fights

Ryan Nelson
Ryan Nelson

2long

Mason Jenkins
Mason Jenkins

a showtime show about white trash basically

Nicholas Morgan
Nicholas Morgan

see bottom reply.

Juan Scott
Juan Scott

Not much to explain tho..

Hence why I am not really cut out for it. I can do it, but it's majorly draining

Josiah Allen
Josiah Allen

did you see the new poke?
literally 6 hours after it was announced there was porn of it

fucking unreal

what's wrong?

thanks ^^

Lucas Moore
Lucas Moore

FUCK YOU EVERYONE CALLS IT PBR

WHAT DO YOU NOT UNDERSTAND

ITS CALLED PBR

FUCK

Dominic Richardson
Dominic Richardson

Do not provoke.

Jayden Butler
Jayden Butler

I see.

it took six hours? I've seen way faster than that. like when the delphox line was revealed back in 2013, I think? whenever x and y came out. there was porn in like 10 minutes.

Parker Anderson
Parker Anderson

Aww, physical or just drama stuff here?

Oh. Not sure if I get that channel. I only ever watch food network before bed sometimes.

This was the future you chose.

Nothing.

Jonathan Morris
Jonathan Morris

this is unacceptable.

John Ward
John Ward

you would be hotter with like a nicely trimmed shave imo

Jace Thompson
Jace Thompson

Hm?

It didn't seem like I had much choice to me but

Aaron Mitchell
Aaron Mitchell

drama

not here though

im not a physically violent person

Dominic Gray
Dominic Gray

there's something

come on now, spit it out

visible fear

Angel Ward
Angel Ward

hotter
TP thinks Cupcake is already hot

Cooper Gonzalez
Cooper Gonzalez

That's depressing.
Quite drunk and sleepy all in all.

No problem, Grimmy.

But you just said that nobody ever called it PBR and I've never heard of that.
Why do you confuse me so, TP?

Camden Robinson
Camden Robinson

everyone has their preferences. I've seen what I look like with short hair, and trust me, it just doesn't look good on me. shoulder length is the minimum before it looks nice.

yes.

welcome to the internet.

Cooper Nelson
Cooper Nelson

yeah i don't get those fancy cable channels either

i stream everything

Jacob Carter
Jacob Carter

he would probably suck cato's dick at this level of drunkenness

Isaac Carter
Isaac Carter

........what

Jackson King
Jackson King

I'm not in the right feel for provocations.

Carson Richardson
Carson Richardson

Look for another job then^^

ahh. That's lame :(

Nah, I'm fine lol

Sebastian Foster
Sebastian Foster

which part

Bentley Torres
Bentley Torres

oh, well okay then..

Caleb Peterson
Caleb Peterson

le problem?

i used double negatives intentionally and now i'm too lazy to point them out

ginger hair to your waist NEVER looks good

just saying

Jack Phillips
Jack Phillips

The first part.

I don't want to be misconstrued as trying to beef with you again. ever.

it's not fun.

Julian Young
Julian Young

yup.

I will do the drinking thing soon. I already slept too much today so I'll likely be up for a while unless I can drink enough to pass out. we'll see how I manage.

then I will refrain for now.

it's not ginger. it's a very dark red that looks amazing. it's the kind of color women pay insane amounts of money to dye their hair to. trust me, it's not ginger.

John Collins
John Collins

I got this job through luck and a recommendation from my mom, I don't have any similar options

With me? Not at all. I'd think you'd have one tho

Connor Perez
Connor Perez

grim stole that image from me

and i stole it from /tv/

Kayden Russell
Kayden Russell

i can usually fix things

Tyler Gray
Tyler Gray

eww

Jayden Edwards
Jayden Edwards

Then it sounds like you gotta not be such a pussy about it.

I shall dub you bob the builder in that case~

as like a term of endearment of course.

Camden Perry
Camden Perry

it's the kind of color women pay insane amounts of money to dye their hair to

this is no joke. have you thought about selling your hair?

people actually do this

why are you such a jerk to me

Zachary Lee
Zachary Lee

I was not considering quitting.

Benjamin Ramirez
Benjamin Ramirez

I didn't say you were.

Daniel Rogers
Daniel Rogers

You are a jerk in general, I don't have a problem with you but you should be prepared to face criticism fam

Brandon Baker
Brandon Baker

You kinda suggested I did though, and then said I shouldn't

So.. anyhow, I'll work through it. It's all just a part of the struggle of life, eh?

Jack Morgan
Jack Morgan

the one on the right looks pretty cute.

thought about it, but I prefer having it on my head, honestly. I might donate some at some point. the color isn't the only thing good about it, it's also really thick and strong. it would make a great wig.

Easton Bennett
Easton Bennett

I meant that as you should let go of caring about the old people you're fucking over. It's not like you wrote the shitty policies you have to represent.

Happens every day.

Anthony Sanders
Anthony Sanders

Uhh, what?

I don't follow at all.

Just don't feel all that depressed, that makes me sad.

Don't bully TP, Colbs.

Juan Ross
Juan Ross

cause it isn't the american of the two :^)

Gavin Scott
Gavin Scott

you just seem to have this "holier than thou" air since you think you are fancy with your fucking people over insurance job

you realize you are the devil right?

Jayden Wilson
Jayden Wilson

I try to let it go, I really do. I would sleep much better at night if I could.

/bullies harder

Yeah, because fuck you TP. I clearly now think I'm better of you because life circumstances

Jackson Richardson
Jackson Richardson

right, because it's entirely under my control.

well the art isn't very good, but at least the italian one looks cute.

Samuel Williams
Samuel Williams

not inaccurate

Jaxson Morales
Jaxson Morales

nevermind SD

language barrier

Alexander Wilson
Alexander Wilson

Don't do it, Colbs.

Just try to handle it, don't go overboard, please?

Most likely, so how are you otherwise?

Ethan Hughes
Ethan Hughes

nite

Jace Howard
Jace Howard

funny thing is nothing about that one is specifically italian aside from the flag, except maybe the scarf? no idea

Chase Murphy
Chase Murphy

I'm doing it.

Jackson Edwards
Jackson Edwards

no joke you could get money for even a foot

and it's usually for like cancer

wow rude

Noah Nelson
Noah Nelson

kinda sad that colbert is a royal tool

otherwise copacetic

Lucas Young
Lucas Young

I've been managing to make it work for months now. I'm sure I'll be fine.

yeah, the flag was the only indication really. I would have guessed french, honestly.

I'll have to look into it when I feel like donating. if the money is good I might do it.

Cameron Walker
Cameron Walker

yeah like you don't have anything better right?

farm hair

Charles Howard
Charles Howard

same, speaking of france ever inclined to the idea of seeing paris?

Aaron Lee
Aaron Lee

it does take a while to grow, you know. there's no way to make a stable income out of this.

Luke Gonzalez
Luke Gonzalez

or cybers

Aaron Gonzalez
Aaron Gonzalez

Sleep well Luka.

Stop it.

I wish they'd be less biased.
I believe I asked you that how are you?

Glad to hear it, just don't get too drunk and depressed, please?

Gavin Bailey
Gavin Bailey

you're telling me

Julian Green
Julian Green

NO U

Also, biased towards what exactly?

Nicholas Perez
Nicholas Perez

yeah, it would be nice. but that was before france got overrun with muslims. now I'm a bit scared of the idea of a terrorist attack. plus I never have the money.

goodnight

getting too drunk helps with the too depressed.

yes. I am.

Ayden Lee
Ayden Lee

ive also been looking at getting a tattoo to cover up my scars. i miss wearing t shirts in public

Josiah Sullivan
Josiah Sullivan

i'm fine based SD

the real q is how are you?

i heard you were feeling a bit blah lately

Ethan Collins
Ethan Collins

same with the money part and yeah I imagine their gun laws especially for visitors is shit so not even a way to protect yourself

Oliver Campbell
Oliver Campbell

I mean, it's not like I have a gun anyway, but really just the fact they've been hit so many times lately makes it less appealing.

Noah Carter
Noah Carter

soilers do you still reg on /lewd/?

Landon Hernandez
Landon Hernandez

can someone strap me down and call me juden?

Dylan Moore
Dylan Moore

lets see the goods

Matthew Kelly
Matthew Kelly

84% Brat

Christian Rogers
Christian Rogers

.

Michael Robinson
Michael Robinson

I don't think it would

just some innocent teasing

Logan Watson
Logan Watson

one of my teachers introduced himself this semester as "Hello, my family's from the island of Lesbos, making me a lesbian."

it's a dude

Wyatt Collins
Wyatt Collins

I think I'm in the same boat as you (This site is stupid)

86% Pet
81% Submissive
79% Switch
72% Experimentalist
72% Girl/Boy
70% Vanilla
70% Rope bunny
65% Daddy/Mommy
63% Slave
63% Primal (Prey)
62% Ageplayer
53% Owner
52% Degradee
49% Rigger
47% Dominant
47% Brat
42% Primal (Hunter)
40% Brat tamer
34% Master/Mistress
32% Degrader
18% Masochist
10% Voyeur
6% Sadist
6% Exhibitionist
1% Non-monogamist

Dylan Gonzalez
Dylan Gonzalez

shoot him

Owen Howard
Owen Howard

hey nezi

Juan Reed
Juan Reed

62% Ageplayer
62% Ageplayer
62% Ageplayer
62% Ageplayer
62% Ageplayer
62% Ageplayer
62% Ageplayer
62% Ageplayer
62% Ageplayer
62% Ageplayer
62% Ageplayer
62% Ageplayer

Thomas King
Thomas King

kanra pls go

Jackson White
Jackson White

is that bad?

i didn't really pay attention

Easton King
Easton King

oh i keep forgetting about kanra

Xavier Campbell
Xavier Campbell

I dunno. I guess it depends on your perspective?
The test is set up in a way that no matter how you answer you're going to be labled something pretty kinky

Jaxon Cook
Jaxon Cook

mr. i am smarter than even based steve an

how even

Jeremiah James
Jeremiah James

Don't worry i'm back.

Ryder Robinson
Ryder Robinson

oh i just picked one

and i'm older than most of these cucks

Noah Reyes
Noah Reyes

hiiiiiiiiiiiiiiii

Carson Perry
Carson Perry

Wanna have some age play?

Jaxson Thompson
Jaxson Thompson

I don't know!!

I know that feel, but getting semi-drunk and depressed is awful, I hope you don't fall in that place, Cuppers.

Pretty alright.
I know, just drinking some vodka currently though so it's all meh.

Cooper Ward
Cooper Ward

sure

Tyler Morales
Tyler Morales

Will you age play with me?

I already feel like Grims gonna say no.

Anthony Miller
Anthony Miller

kinda want ban to phelps my butterfly not gonna lie

Logan Jenkins
Logan Jenkins

grim just came back

he is a pussy

Angel Ross
Angel Ross

Alright, I'll be the old man and you can be the little boy.

Evan Gray
Evan Gray

Sick stats, bro. Also it is a BDSM test after all so you're going to be labeled kinky one way or another.

Gavin Gutierrez
Gavin Gutierrez

alright

hey old man
buy me videogames

Brayden Sanchez
Brayden Sanchez

if you ever want to talk about real shit you know i'm here, right?

i know we both shitpost but i care the hell out of you

Isaiah Cook
Isaiah Cook

Sup?
I like freestyle more.
How so?
Lets see here......well it looks like I might have enough more for one game but you'll have to earn it ;)

Lincoln Ramirez
Lincoln Ramirez

Thanks man I'm trying to raise up my brat tamer. I'm pretty close to getting my pet cape though so maybe I'll just farm it some more.

Leo Scott
Leo Scott

it will keep happening too sadly

Evan Kelly
Evan Kelly

alright
ill go rake your lawn brb

Brody Long
Brody Long

Hello mister!

Liam Baker
Liam Baker

Can I come along, I need to be powerelevelled.

Blake Reyes
Blake Reyes

*we both take a pill and this happens*

Anthony Anderson
Anthony Anderson

Only if you let me trim your armor

Lincoln Perry
Lincoln Perry

Who are you?

Dylan Martin
Dylan Martin

shit man

Caleb Hughes
Caleb Hughes

b...but i'm shy doki

this surprises you how

wow

Jace Hughes
Jace Hughes

worthless

Nathaniel Brooks
Nathaniel Brooks

how is grim a pussy?

he literally quit cause the majority of people in a thread called him a bitch

then he came back once wish came back

(but in reality he was always posting anon)

like what a fucking mega bitch

Angel Hughes
Angel Hughes

I smoke so much i'm never hunger anymore.

Is this normal?

Asher Nguyen
Asher Nguyen

That made me cringe alot.
I remember I used to see tons of people offering to do that and I never knew how it was possible. I was never rich enough to accept their offers. A year or so later when I found out that it was a scam I just walked out and started to offer armour trimming like a scrub.

Charles Ramirez
Charles Ramirez

Geeze, nobody new really shows up around here, huh? You can call me pettanko or something, I dunno. Nice to meet you!

Anthony Sanders
Anthony Sanders

Do you use nicotine juice?

if so then yeah its expected

Connor Diaz
Connor Diaz

No bully Grim, Grimmu's all good.

How's your life going?
I'm kind of fucking up currently, but trying to fix it before 2k17, y'know, still a dirty neet drinking.

Austin Wright
Austin Wright

I haven't talked to you enough to consider you as a brat. I was going to talk to you guys the other night but my microphone wasn't picking up my input. I'm also too busy to join in with Rust.

Gavin Torres
Gavin Torres

I was only gone because I was banned.

lmao

Are you the same guy i talked about Battlerite with?
I use lots of nicotine.

Aiden White
Aiden White

how is my life going?

i have like 5 grand but i'm fat

donno

Leo Hernandez
Leo Hernandez

well you're pretty much on your way to an addiction

dont get popcorn lung now

Wyatt Martinez
Wyatt Martinez

Yeah, thankfully I never fell for that scam, but I did try to warn people about it. I was a scrub too though I did manage to get a lot of dragon armor which was good back when I played

Yeah, I am :^) I just put in a nickname since it's what all the cool kids do here it seems.

Benjamin Reyes
Benjamin Reyes

but i'm fat

Kayden Lee
Kayden Lee

ban got banned?

Jacob Morales
Jacob Morales

I didn't want to ask my mum for her credit card to be a member. I always just spent my time doing f2p things.

Kevin Allen
Kevin Allen

gat cat

Samuel Nelson
Samuel Nelson

I have no idea what that is.
We should play at some point.

http://steamcommunity.com/profiles/76561198039306800/

I posted a picture of Cupcake after he told me not to and then evaded.

"doxed"

Nolan Murphy
Nolan Murphy

dude that's gay

is cuppers cybering soilers or something

Carson Baker
Carson Baker

That's going pretty damn well then.
https://www.youtube.com/watch?v=pKemSP-Ei58

How are you Giggles?

Henry Jenkins
Henry Jenkins

fuck that

Hunter Wood
Hunter Wood

Spoliers said Cupcake and Cato are cute so I posted cupcakes picture.

Levi Rivera
Levi Rivera

Bronchiolitis obliterans (BO) is a disease that results in obstruction of the smallest airways of the lungs (bronchioles) due to inflammation.[1] Symptoms include a dry cough, shortness of breath, wheezing, and feeling tired.[1] These symptoms generally get worse over weeks to months.

https://en.wikipedia.org/wiki/Bronchiolitis_obliterans

due to diacetyl in vapes

Lincoln Harris
Lincoln Harris

oh nice

Nolan Hernandez
Nolan Hernandez

oh that was "techinical dox"?

fucksing stupid

Luis Brown
Luis Brown

My favorite thing to do in that game was just explore. I spent a bajillion hours fighting giants and gathering flax though. I'd try to see what the most dangerous places I could go were haha. I'd use a halberd since you used to be able to cheese a lot of mobs by attacking over a rock.

sent.

Christopher Kelly
Christopher Kelly

any mention of bullying cato should be encouraged not banned

these donkey brained mods

Xavier Lee
Xavier Lee

Didn't you ask me that earlier?

I always jumped back and forth between leveling up smithing, my combat skills or trying to farm money. I was really noobish.

Christopher Bailey
Christopher Bailey

Fuck I feel tired all the time.

I know right?

At least you understand me.

Matthew King
Matthew King

Accepted.

Jayden Ward
Jayden Ward

nah I think you're just fucking lazy

unless you've noticed you can't swim as much as you used to, you're fine

William Moore
William Moore

soilers has already proved himself to not understand anything

moogs is trill

beepop literally fucks children

Evan Anderson
Evan Anderson

I'm still in okay shape.

Luke King
Luke King

i think somehow cuckwork is a mod too so he might have banned you

Sebastian Phillips
Sebastian Phillips

Yeah, I was pretty noobish too but I was a bookworm that always had the wiki open on another tab and whenever I read about something I'd try to do it.

Owen Cooper
Owen Cooper

it was spoilers

good stuff

Joshua Howard
Joshua Howard

I think Moogs does his job right.

Carson Taylor
Carson Taylor

why are you so sure?

Jackson Martin
Jackson Martin

yeah moogs is trill

as i said

no qualms

Angel Carter
Angel Carter

Thought you'd like it.

I believe I did, but I never got an answer.
Or did I?
I'm very sorry if I forgot..

Jonathan Allen
Jonathan Allen

omg the hardest f2p quests I ever had to do was fight that one giant red demon at the alter. I was level 21 when I did that, wearing iron armour or something and a blue wizard hat.

The second would be that really big red dragon that you needed the anti-dragonfire shield. I tried that once at 40 or something and got roasted hard. I spent so many months grinding up my stats and farming swordfish. When I finally did it- it was a cakewalk and I felt unbeatable because that was my last f2p quest.

Nathaniel Butler
Nathaniel Butler

Which is why I evaded and said what I said.

Goggles kinda pisses me off just by existing.

I don't honestly care about spoliers

John Watson
John Watson

because the public logs say it, shit for brains

Goggles kinda pisses me off just by existing.

I want your reasoning for this

David Martinez
David Martinez

doesn't trill mean like slut or something?

Hes manipulative and I don't trust him.

I do have some dirt though that don't feel like saying in thread.

Oliver Clark
Oliver Clark

it just seems like some soilers would do

what are public logs

Leo Fisher
Leo Fisher

trill is based

An adjective used in hip-hop culture to describe someone who is considered to be well respected, coming from a combination of the words "true" and "real".

Brandon Johnson
Brandon Johnson

https://archive.org/log.php?page=1&board=animus

Beibop = tom cruise wannabe
Moogs = bipolar furry
captaindeadpool = eva
Kiwi3 = snake

same
im curious now

Noah Myers
Noah Myers

I 100% agree.

I like him and his edgyness.

what do you have?

Angel Morgan
Angel Morgan

Remember that one time I called Grim a snake in the grass and then he started recycling it like every other insult thrown at him?

Brody Anderson
Brody Anderson

I remember some cooler things you've done.

Brayden Wright
Brayden Wright

huh?

this ban ban is the first ban i have heard of in weeks

William Russell
William Russell

How about those times when I pointed how creepy he is, he sure hasn't recycled those either *cough cough*

Luis Rogers
Luis Rogers

haha but to grims credit

no one likes you cuckwork

Henry Adams
Henry Adams

I dont have anything I just feel the same way

nah, it's just a coincidence
people who manipulate others are often seen as snakes

you also like to creep in voice chats so what can I say?

rip

Mason Gutierrez
Mason Gutierrez

literally NO ONE LIKES CUCKWORK

how did he weasel into being a mod

AGAIN

Evan Murphy
Evan Murphy

Goggles kicked me out of our private discord server :(

Owen Peterson
Owen Peterson

lol what the fuck

don't you own it

Jaxon Cruz
Jaxon Cruz

No i'm talking about the secret one we used for cybering and stuff.

Gavin Sullivan
Gavin Sullivan

he was always a mod. He just never said anything to stay there

Jordan Lopez
Jordan Lopez

eh i give up

beepop will never give up his child fucking ways

William Sullivan
William Sullivan

AHAHAHAH

Hudson Thompson
Hudson Thompson

I'm just a person trying to get by, Grim. I don't know what fascination you have with wanting to tie power and manipulation into everything. Every Time you reply to a criticism with a smug image and a substanceless/recycled insult you act like you totally burned someone.

Liam Hill
Liam Hill

Hey he made some cute sounds when he came.

Jacob Barnes
Jacob Barnes

I dont understand what he was trying to accomplish earlier today

like nigga posted an advert for 4chan

then got banned

why

Evan Wright
Evan Wright

no i mean he was most of the problem about aneki

and he whores chats and always has to be in charge

cuckwork is literal cancer for these threads

Carter Ramirez
Carter Ramirez

I just remember when he started deciding I was eva cause I didn't want to add him on steam the first week or two of joining

Levi Cox
Levi Cox

Like, I find it fascinating that you think so highly of my abilities but to be honest I don't go as far as 'stop liking things I don't like'.

Mason Ross
Mason Ross

who?

William Clark
William Clark

cuckwork you have already told us you are a slut when you went HELLA OFF on that smiles drama

you are cancer

Kevin Martin
Kevin Martin

please leave forever

Luke Adams
Luke Adams

The baseless insults thrown at me by people like you, TP or scoots. They don't bother me because I don't value your opinions at all. You project your own actions on other people to divert attention from yourself.

Samuel Hill
Samuel Hill

to be fair, everything about this place and everyone in it is pure cancer so

Joshua Gonzalez
Joshua Gonzalez

Cuckwork is cancer

Carter Rogers
Carter Rogers

shut the fuck, bitch.

You passive aggressive piece of shit.
People like you are the slime at the bottom of fucking sewers, real talk. You think you're hot shit?
Nobody fucking likes you for a reason. You try so hard to gain their favor, but they all know who you really are.
All you have is trying to be Darwin's fucktoy for some sense of fulfillment in your life.
You will spend the rest of your life unable to fucking socialize if you don't move the fuck on from this place.
Learn to make friends irl. Then apply the process to some other community than this one. You've burnt your chances here.

That's disgusting

For sure

bebo

They do bother you and the proof is how you're posting multiple, unlinked posts about it.

Jackson Walker
Jackson Walker

Can we just delete the board and have no rules?

I wanna do whatever I want~

Connor Brown
Connor Brown

Icky sticky yummy giggles cummies >////<

Christian Myers
Christian Myers

yes because you fucked people to be mod

Jeremiah White
Jeremiah White

Maybe you should drop it, Giggles.

Cooper Brooks
Cooper Brooks

Hahaha clock getting btfo

Ryder Wright
Ryder Wright

i donno why but i'm with ban

Evan Jenkins
Evan Jenkins

No, TP. I am not a perfect human being. I never claimed I was perfect unless I had done it in the past in jest. I had done questionable things with people while I was in a relationship with someone and it eventually came back to bite me. I am immature at times and don't think before I talk. If you want to stir the hate pot for fun, I'd understand that to some degree but if you have a serious dedication to hate me then that's a personal issue of yours that you need to adress.

Alexander Taylor
Alexander Taylor

you also are passive aggressive

wew today is like lets all paint eachother our own colors, hold on I got this SCOOTS u r stuuupid

Aiden Roberts
Aiden Roberts

oh scoots did you see all those new grimes vids last week

Gavin Perry
Gavin Perry

why are you responding to me

please leave

Asher Brown
Asher Brown

A saw them posted but haven't gotten around to seeing then

Angel Garcia
Angel Garcia

HAHA ITS JUST A PRANK BRO I DIDNT MEAN IT BRO
PLEASE LETS JUST BE FRIENDS BRO

...BRO?

you're literally a cow. 'nuff said.

Ian Robinson
Ian Robinson

I'm just a lonely boy.
Thanks fam

Landon Williams
Landon Williams

We're all cancer waiting for the chemo, but the big question is when will they notice and start it?

Camden Rodriguez
Camden Rodriguez

Im not even shit, so.

Nathaniel Phillips
Nathaniel Phillips

i'll save you the trouble

this is the only good one

Noah Russell
Noah Russell

honestly a huge ? for you

Grayson Gonzalez
Grayson Gonzalez

I was so much older then
i'm younger than that now

Colton Sullivan
Colton Sullivan

A huge? what?

Angel Foster
Angel Foster

Danke

Austin Ward
Austin Ward

no I couldn't post then, stop butchering the use of the word literally like a teenage girl on her rag

Jonathan Bennett
Jonathan Bennett

question mark

you are an enigma

Daniel Moore
Daniel Moore

probably never lol

Gabriel Harris
Gabriel Harris

brad

Jason Robinson
Jason Robinson

Yeah but it keeps me safe.

Jose Campbell
Jose Campbell

waddup blood
i been feelin kinda emotional today
I got teary eyed listening to journey earlier playing rockband
whats upw ith you man

Nathaniel Wood
Nathaniel Wood

Goggles' nuts quaking

Luke Ramirez
Luke Ramirez

My last post of this.
Grim hate me all you want. I am not going to leave just because you can't get over things.I live my own life, have my own friends, have my own issues. If you don't have anything better than to create fear mongering around someone younger than you, then well. It cannot be helped I guess.

It's okay.

Cooper Bailey
Cooper Bailey

your webm and inability to use your head beyond thinking of new ways to be a creep still do nothing to change the true use of the word literally, literally

Michael Bennett
Michael Bennett

True that, it just keeps on going.

Oh, well then.
Sleep well Giggles.

Noah Sanders
Noah Sanders

good strat but reeeee

is this your leaving forever post?
if so bye felicia

Mason Long
Mason Long

haha driving home tonight i got a solid rock block on a radio station

Dylan Ramirez
Dylan Ramirez

just stop being such a power hungry cuck

Christian Thompson
Christian Thompson

man theres a fuckin football game a highschool one on so at work we didnt get no music
wat you get rockblockd?

Connor Miller
Connor Miller

I'm not sure what you're implying.

Easton Roberts
Easton Roberts

I'm not going to sleep?

Nolan Baker
Nolan Baker

Faggitwirk lol

Lincoln Gonzalez
Lincoln Gonzalez

idk
dead tired at this point

Nolan Gray
Nolan Gray

I hope I broke your trust in people.

Jonathan Turner
Jonathan Turner

savage

Daniel Wilson
Daniel Wilson

that it does, just as the elementary school antics of this board only the dead may know peace from this cancer

Jonathan Garcia
Jonathan Garcia

Around goggles never relax
Got cucked by mordin

Juan Myers
Juan Myers

"please don't ever break my trust"

oops~

Leo Hill
Leo Hill

like i put on a classic station

you know when like it starts with foreigner and ends with petty

Isaac Martinez
Isaac Martinez

the nigga didn't see how what you did to alexis and various other pony posters?

Chase Brooks
Chase Brooks

lol my bad i way misread that
hell yeah thats whats up
could be worse tunes

Blake Davis
Blake Davis

Hey I actually liked Alexis but you know I had zero trust in them so pushing them away was good for me.

not that I care anymore though.

Andrew James
Andrew James

Pepper was pretty cool, though.

Jeremiah Hill
Jeremiah Hill

Before that whole "I go to church every Sunday" shit.

Grayson Lee
Grayson Lee

but like the station went into like bono and nirvana

it was a nice drive home

Lincoln Parker
Lincoln Parker

smiles or lexi?

i mean mlpchan

fucks horses

church?

did anyone actually believe that

Oliver Myers
Oliver Myers

Gods not REAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zachary Rivera
Zachary Rivera

Lexi.

Leo Cooper
Leo Cooper

i just hope smiles comes back so i can pay for her to suck my dick

Brandon Long
Brandon Long

So Darwin, now that everythings broke you wanna go out?

Ryan Moore
Ryan Moore

oops

Easton Butler
Easton Butler

Everything I've done has been for you Darwin.

Please take me as your wife.

Aiden Williams
Aiden Williams

But how can I TRUST you after this?

After some rumination, it applies to both. I liked Smiles better when she pretended to be a dude too.

Matthew Cruz
Matthew Cruz

Rip my nigga Church

Juan Williams
Juan Williams

Just turn the other cheek.

Oliver Rogers
Oliver Rogers

Any "girl" here not a manipulation?

Jordan Gonzalez
Jordan Gonzalez

gotta give it up to tsuchi being smile's cuckfriend

Angel Nguyen
Angel Nguyen

smiles'*

Nolan Ramirez
Nolan Ramirez

Why do people not call her Julie? Is it even supposed to be a secret?

Carson Torres
Carson Torres

i never really liked smiles tbh

Colton Gonzalez
Colton Gonzalez

It was all just a plot to get you single again so I could make my move.

Don't tell me you don't remember those sparks when had when we first met.

I felt them and thats the realest thing I know right now.

Josiah Anderson
Josiah Anderson

what else would he ever get?

Kevin Flores
Kevin Flores

I liked Smiles better when she pretended to be a dude too.
Because girls are gross right?

Owen Wilson
Owen Wilson

Fuck off Mordin hes mine.

Brayden Murphy
Brayden Murphy

buttfox was right

but his biggest fault was making luka admin

Mason Howard
Mason Howard

ITT: People not knowing he is already mine.

Alexander Brown
Alexander Brown

Mordin/clock/ban fighting fir darbo XD

Aiden Campbell
Aiden Campbell

In 2012 or...?

Benjamin Baker
Benjamin Baker

I already got in trouble for saying that.

Sebastian King
Sebastian King

love my master !!!!

Lucas Martinez
Lucas Martinez

for the record i find darwin endearing

Ryan Wood
Ryan Wood

Whenever I started posting here.

Lucas Bennett
Lucas Bennett

You're a retarded fish frog.

Logan Jackson
Logan Jackson

I remember we were getting along fine and then you turned on me for some reason.

Thomas Morris
Thomas Morris

It must be the cuck hour

Jose Nelson
Jose Nelson

me?

Cameron Evans
Cameron Evans

What can I say? He seems to find that attractive.

Adrian Walker
Adrian Walker

It was because somebody told me about how you cheated on them and stuff.

Bentley Howard
Bentley Howard

that doesn't sound like me

Angel King
Angel King

darwin is my very favourist poster ever

Brayden Morris
Brayden Morris

..Then what are you going to do..?

Oh well, the ride never ends.
I want to get off the ride.

Josiah Nguyen
Josiah Nguyen

haha
whats with all these cux

Aiden Powell
Aiden Powell

I dont like darbo because he is a homo

Hunter Gomez
Hunter Gomez

IS that fucking Zoboomafoo?

Julian Howard
Julian Howard

When? Why? oh, wish?

Henry Ortiz
Henry Ortiz

.

Hudson Parker
Hudson Parker

Just keep doing things in the background.

Joshua Ross
Joshua Ross

yessss

Lucas Fisher
Lucas Fisher

shhh

Robert Peterson
Robert Peterson

Do you think kids wanted to fuck that monkey?

Samuel James
Samuel James

Whats the deal with pepper?
When was smilesa boy?
I need answers.
A cuckwork orange

Blake Myers
Blake Myers

are those cancerous posters cuckwork and mordin gone yet?

just checking on my safe space

Daniel Sanders
Daniel Sanders

That's dumb.

Isaac Peterson
Isaac Peterson

he thinks there is a safe space here

Leo Rodriguez
Leo Rodriguez

huh
cant speak for anyone else but I know i sure did

Wyatt Lewis
Wyatt Lewis

Unfortunately they are tasks that I need to complete.

Robert Green
Robert Green

RESPECT MY BUBBLE

Jonathan Hall
Jonathan Hall

How would you do it.

Sebastian Wood
Sebastian Wood

enjoy your stay!

Jonathan Martinez
Jonathan Martinez

oh crap he is still here infecting

Cooper Nguyen
Cooper Nguyen

I feel sick as fuck.

Parker Moore
Parker Moore

That's better than being idle here, no?

That takes way too much energy.

Angel Hill
Angel Hill

So sick.

Owen Morales
Owen Morales

Ha

He

Ha

Ho

He

Ha

Nathaniel Morales
Nathaniel Morales

honestly cuckwork is worst than soilers when it comes to always being power hungry and taking shit WAY TOO SERIOUSLY

Justin Allen
Justin Allen

pls?

Austin Gomez
Austin Gomez

But spoilers is Canada
They're not naturally braindead

Elijah Baker
Elijah Baker

In one way or another it takes my mind off things but I'm half considering just going to read in bed or something.

Logan Brown
Logan Brown

dude i'm not even ready to say that soilers is canada

he would apologize more

Jayden Howard
Jayden Howard

Jiiiiiii~

https://www.youtube.com/watch?v=93WiSq9TIoM

Joshua Garcia
Joshua Garcia

bruh you are siiiick as fuuuuuuck

Andrew Lopez
Andrew Lopez

Then maybe you should go to bed?

Connor Lopez
Connor Lopez

irregardless you know how you get older and start loving shitty 80s songs

Jackson Thomas
Jackson Thomas

Slave, rub my feet.

Mason Jones
Mason Jones

It's only 4:30. I still have places to be

Dylan Fisher
Dylan Fisher

80s were best. Atleast goggles wasnt alive then

Carter Stewart
Carter Stewart

has giggles even admitted his age?

Kayden Torres
Kayden Torres

my old best friend cj was in honor choir at my school and one time they got to perform at some choir concert thing with these guys
these forieigner niggas

Connor Young
Connor Young

Do you two swap blowjobs, or just trade handies?

Zachary Smith
Zachary Smith

why is some a mod who won't say how old he is?

i know beepop is a pedophile but still

Isaiah Barnes
Isaiah Barnes

You could sleep.
It's 9:42 am here, but I'm very dumb

Mason Long
Mason Long

we just reach around on off days

Joshua Wood
Joshua Wood

haha okay master nya~

Christopher Wood
Christopher Wood

I'm waiting.

Xavier Garcia
Xavier Garcia

yeah man foreigner does not get enough cred

at all

Aaron Martinez
Aaron Martinez

I only have maybe an hour left to do some things before I have to start epilating then go out until midnight.

Josiah Green
Josiah Green

Kisshot just mad they ain't relevant

Colton Sullivan
Colton Sullivan

i think my favourite band that does not get enough cred is t-rex

Lucas Hughes
Lucas Hughes

*kisses that bro*

Jackson Reed
Jackson Reed

I am not mad, you two are just pathetic.
Carry on, there is nothing wrong with being pathetic.
I am plenty relevant to the people I care to be relevant to.

Lucas Johnson
Lucas Johnson

Just sleep, please?

Connor Wilson
Connor Wilson

who are you my dude?

Aiden Bennett
Aiden Bennett

lol

Michael Ortiz
Michael Ortiz

I'm just so shy~ hehe

Levi Edwards
Levi Edwards

I think I'm gonna dres all warmlike and bike out to wal mart
ive got hella munchies

Easton Stewart
Easton Stewart

But that requires me to eliminate distractions and having no distractions leads to too much thinking.

Ian Richardson
Ian Richardson

i think scoots is more pathetic than me tbh

Hudson Long
Hudson Long

Hahaha "im r-relevant uwu"

Austin Cruz
Austin Cruz

Me to but if its with you I'll be brave.

Blake James
Blake James

Says the constant drunk who efucks bard 😂😂😂😂

Cooper Stewart
Cooper Stewart

It's a tossup.

Anthony Bennett
Anthony Bennett

but to be real when scoots and i are both on we are terribly autistic

Lincoln Adams
Lincoln Adams

wait who am i getting efukt by again

Xavier Wilson
Xavier Wilson

did you post on mlpchan?

Ayden Johnson
Ayden Johnson

Then maybe you should eliminate ones and rest your head on a comfortable pillow?

Jacob Torres
Jacob Torres

Ban is the only man 4 me

Liam Diaz
Liam Diaz

Atleast we are comfy with the terrible.
Unlike cuckshot

Adam Morgan
Adam Morgan

life i mean. TP

Anthony Smith
Anthony Smith

Nope, I'm a tag-along from 4chan threads.

Jason Miller
Jason Miller

yeah bro i like it

we just chill

Bentley Russell
Bentley Russell

i wish
I cant get e sex anymore ;~;

David Williams
David Williams

Someone has to stir the pot

Josiah Rogers
Josiah Rogers

which ones?

Owen Gutierrez
Owen Gutierrez

stahp. i just don't want to sleep

Kayden Jones
Kayden Jones

u should also have 2 lick the spoon

Justin Wilson
Justin Wilson

Sleep forever

Christopher Ward
Christopher Ward

oh for sure dude sometimes i just have to cut a fucking head off

Grayson Jenkins
Grayson Jenkins

Triggered

Logan Thomas
Logan Thomas

Most of the generals, though circa 2014.
fur, loli, shota, pokemon, ks/b/.

Lucas Parker
Lucas Parker

Lol gg hail hydra

Noah Anderson
Noah Anderson

ks/b/

😭😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭😂😂😂😂

Jeremiah Bailey
Jeremiah Bailey

pretty much

Luis Collins
Luis Collins

HAHAHAHAHHAHAHAHHAAHAHAAHHA

James Jones
James Jones

ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.
ks/b/.

Samuel Morris
Samuel Morris

And i thoughts my jokes were bad

Dominic Perez
Dominic Perez

Just sleep Giggles!

Jeremiah Lopez
Jeremiah Lopez

it was truly the worst most babbiest of all the circlejerks

Thomas Cox
Thomas Cox

ban murder.2

Luke Green
Luke Green

Total SHIT

KILL YOURSELF !!!!!!!!!!!!

Aiden Smith
Aiden Smith

Why

Bentley Ramirez
Bentley Ramirez

If only

Adam Moore
Adam Moore

they dude fucked up saying he was was from ksb

Daniel Lee
Daniel Lee

Pony memes xD!!

Gavin Ross
Gavin Ross

As soon as ks/b/
Lol nigga got roasted

Aaron Diaz
Aaron Diaz

But I'm trying to tell you! I can't. I am currently in a state that requires me to distract myself long enough to be ready to pass out without effort. At no time do I want to sit in silence.

If you think that was bad you should see where Hei hangs out now.

Blake Morgan
Blake Morgan

Its another shoah

Jackson Cruz
Jackson Cruz

but man how funny is it how many horrible communities we have absorbed

Adrian Jenkins
Adrian Jenkins

No, just sleep!

Jaxson Bailey
Jaxson Bailey

theres a secret club and I was not invited
what the heck
The worst place I go nowadays is the lewd discord
its awful lol

Brandon Thompson
Brandon Thompson

Its what makes this cesspool extra disgusting

Matthew Lopez
Matthew Lopez

hey kiss did you try that one path where like you fucked the disabled one?

Thomas Stewart
Thomas Stewart

we are a black hole

Jaxson Flores
Jaxson Flores

All of them?

Brandon Stewart
Brandon Stewart

I would say g/fur is my true origin if I had to nail it down.
I don't mind being tied to ks/b/ though, it isn't really a bad thing in my view.
Yes.
I have fucked most of the disabled girls.

Levi Bailey
Levi Bailey

Misha was the cutest one but she was also crazy.

Adrian Moore
Adrian Moore

https://discord.gg/jFE7z

Read the post above, it's for you too.

Andrew Myers
Andrew Myers

THATS EVEN WORSE

Brayden Fisher
Brayden Fisher

when you can't sleep at 3AM so you just start pummeling the internet with political memes

Joseph Brown
Joseph Brown

Trump is a molester

Caleb Price
Caleb Price

quiet you

Ian Price
Ian Price

What do you get out of doing that?

Brody Diaz
Brody Diaz

oh shit

Kayden Hall
Kayden Hall

thanks stocking i just realized it was last call

Josiah Robinson
Josiah Robinson

NOT OPEN TO DISCSSION

RECEIVE THE MEMES

Some form of outlet for the high energy.

Thomas Nelson
Thomas Nelson

this entire album tbh
brb walmart

Elijah Young
Elijah Young

Also claiming rigged elections because he knows he lost

Julian Lopez
Julian Lopez

You shitpost from bars?

William Bailey
William Bailey

THERE IS NO PEACE

Jaxon Nelson
Jaxon Nelson

Isn't that what sports or running is for?

Owen Collins
Owen Collins

I don't follow all that well, but you should sleep.

Carson Turner
Carson Turner

WIKILEAKS EMAILS: DNC APPROVED FAKE TRUMP ADS FOR "HOT WOMEN" COMFORTABLE WITH "GROPES UNDER THE MEETING TABLE"

https://wikileaks.org/dnc-emails/emailid/12803

Not at 3AM

Levi Turner
Levi Turner

wtf I don't watch anime and I don't have any friends

Nicholas Gray
Nicholas Gray

You can't make me!

You you can. Apparently people go for walks at that time in the morning. I'd be too scared to go out out by myself.

Brody Phillips
Brody Phillips

Trump is a rapist, child molesting pile of garbage. Great choice white America.

Aiden Hernandez
Aiden Hernandez

for sure

no like the bar connected to my building is only open til 3am

Jace Moore
Jace Moore

Sleep!

Nicholas Martin
Nicholas Martin

Also trump hasn't paid tax for 20 years
He is morally a criminal as well as a sexual predator

Julian Russell
Julian Russell

self terminate

Ethan Morales
Ethan Morales

Idk maybe, not sure how much just walking would help. And vigorous exercise actually keeps people awake unless they do it like hours before bed.

class at 9AM tomorrow

That's a pretty fortunate location and hours.

Kevin Taylor
Kevin Taylor

Grim make a new board

Blake Brooks
Blake Brooks

Tokai if he were American

Parker Peterson
Parker Peterson

yeah and like the bartender has like gauges in his ears

i don't agree with his ear choices but he's otherwise pretty cool

Angel Ramirez
Angel Ramirez

I've been watching does of debates lately and its making me want to debate someone but i'm to retarded.

Logan Brooks
Logan Brooks

the two of them were pretty bad at it, you should be fine.

Julian Cooper
Julian Cooper

Just, sleep.

Owen Jenkins
Owen Jenkins

i unironically missed grim

fuck the haters

Aaron Garcia
Aaron Garcia

I made like 3 when chii was admin

Samuel Bell
Samuel Bell

new thread

new thread

new thread

new thread

new thread

new thread

new thread

new thread

new thread

new thread

new thread

new thread

new thread

new thread

new thread

new thread

new thread

new thread

new thread

Dylan Foster
Dylan Foster

I never miss grim
Ever

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page