Zanpakto

Dominic Nguyen
Dominic Nguyen

zanpakto

All urls found in this thread:
https://www.youtube.com/watch?v=Ommonkt0yNI
Brody Green
Brody Green

bump

Ryan Foster
Ryan Foster

What were you "but..."ing about on Discord, Luka?

Grayson Morris
Grayson Morris

ah yeah those are prolly garbage
when I was 16 we had government health tests etc. those are pretty official.

iunno though,
it is however kinda handy to know where you stand anyhow.

Jose Lee
Jose Lee

That sucks.

Liam Robinson
Liam Robinson

I hate you so much, Luka

W-What?!

Jonathan Gray
Jonathan Gray

That's why I kind of want to ask my GP if I can have a psych eval.

Juan Howard
Juan Howard

Honestly all of those shitty waifu fuel characters make up the objective worst character.

What are you up to?

Lincoln Clark
Lincoln Clark

lewding is fun. if I had more chances I'd be fucking someone every other day

that pic looks so depressed, at least I'm not that small.

Dylan Jackson
Dylan Jackson

>/////<

Charles Gonzalez
Charles Gonzalez

I'm being a fatass and actually eating today.

Parker Ortiz
Parker Ortiz

small dicks are fun tho

Evan Morgan
Evan Morgan

at least I'm not that small
Penis size is measured while erect anyway.

How're you today?

Hunter Carter
Hunter Carter

fuck, meant to spoiler

James Russell
James Russell

There's no hurt in that.

if you do, be critical of their judgement though.
after my test and some very poor grades they thought I was depressive because my parents divorced. even though those things have zero connection, I had poor grades solely cause lazy.

Carter Murphy
Carter Murphy

lewding is fun. if I had more chances I'd be fucking someone every other day
dat ratchet

Oh, what are you eating?

Logan Campbell
Logan Campbell

Confused

Jason Barnes
Jason Barnes

Can we start a petition to send Fish back to /lewd/ or will they not take him back?

Daniel Williams
Daniel Williams

I ate half a medium pizza. First meal since Sunday I think.

Connor Bailey
Connor Bailey

tfw you don't cum anything anymore
tfw can't fill girls up with gallons of cum and watch them struggle to take it

still bigger than that tho

I'm a slut for girls and trans girls but they aren't sluts for me.

Nathan Ward
Nathan Ward

I never came from /lewd/

Joseph Peterson
Joseph Peterson

How many toppings?
At least 3 right?

I don't think you should be proud of being a slut. Just saying.

Julian White
Julian White

sex is fun tho

Jaxson Peterson
Jaxson Peterson

can you carry on going after you cum? i remember being able to before i started ejaculating proper

Daniel Reyes
Daniel Reyes

I'm aware.

Laziness, and general loss of motivation can both be caused by depression.

Why?

Owen Scott
Owen Scott

Just pep and mushroom.

Hudson Lewis
Hudson Lewis

pencildick
no I can't, like, at all. I gotta have a little while to recharge.

I got female orgasms out of HRT tho so it's worth.

Parker Ward
Parker Ward

It shouldn't be one of the few things your capable of.
Like I don't remember if it was you who showed me their psyche eval, but I think it was you.

So close to being a good pizza

Landon Sullivan
Landon Sullivan

because

Asher Ross
Asher Ross

I got female orgasms out of HRT tho so it's worth.

Alexander Baker
Alexander Baker

I love my penis.

Juan Sullivan
Juan Sullivan

I like gotta be really careful now. the last time I interfered with a topic like this on someone I know it didn't end well.

yuh, however that was some time ago.

Charles Hernandez
Charles Hernandez

I have female orgasms without hrt

Nolan Harris
Nolan Harris

morning

wussup
lucky you

Adrian Sanders
Adrian Sanders

thinking aboutadjustments.... possibly..

Bentley Foster
Bentley Foster

bump

Jacob Rodriguez
Jacob Rodriguez

I recover from orgasms really quickly.

Because why?

How do you mean?

Fair enough.

Daniel Garcia
Daniel Garcia

I hope one day I will get the chance to bump you right in your stupid face, you piece of shit.

Gabriel Phillips
Gabriel Phillips

Been playing OW all morning with Cup.
Now I'm chilling before work.

Andrew Morales
Andrew Morales

pencil dicks are fine too

sucks, i miss shooting pre and being able to just carry on fapping

Dylan Brown
Dylan Brown

Almost instantly, really.

Mason Anderson
Mason Anderson

Wow. Neko picked up on the Luka hate after I stopped.

Josiah James
Josiah James

I can't say it
how about you?

Zachary Gomez
Zachary Gomez

fuck stuff

i just stopped

Jace Johnson
Jace Johnson

fun*

Christopher Wilson
Christopher Wilson

someone text me if it gets interesting in here.

toodles~

Adam Stewart
Adam Stewart

Stopped what?

Asher Barnes
Asher Barnes

this is getting lewd.

I showed it. I'm much better at one on one than I am with groups.

it's so much better and it's like it goes through my whole body and I actually moan really loud but I only get them when someone else is doing the work for me, can't get them jacking off.

Julian Taylor
Julian Taylor

nope
ill win

Leo Young
Leo Young

sleeping

i was distracted

Cooper Butler
Cooper Butler

I think I made it worse and couldn't be there to help.
most regrettable thing I've ever done.

Matthew Lopez
Matthew Lopez

Tell me on steam.

I'm doing alright, I suppose.

Can I sext you if it doesn't?

I see.
Fair enough.

Jaxson Roberts
Jaxson Roberts

In your filthy faggot dreams

Adrian Gonzalez
Adrian Gonzalez

Ah. I get ya.
Any plans?

Robert Sullivan
Robert Sullivan

Why can't you find a job that you only work with like one person at a time then?
Like I know there are some call jobs where you literally sit home with a headset and call people all day.

Elijah Murphy
Elijah Murphy

its never lewd enough

Kevin Jenkins
Kevin Jenkins

michael mentioned a movie marathon though i wouldn't be surprised or upset is he just played his videogame
that is no better than regular customer service

Brody Rodriguez
Brody Rodriguez

if*

fuck

Christian Wood
Christian Wood

Because that would take effort

Camden Ortiz
Camden Ortiz

Here I am.

Elijah Morris
Elijah Morris

I missed you

William Scott
William Scott

it was half useful though, I learned that I can't just fix anything.

Thomas Reed
Thomas Reed

what dreams?

Brody Martinez
Brody Martinez

1320987take a seat fam

Zachary Powell
Zachary Powell

take a seat fam

Connor Gutierrez
Connor Gutierrez

Well hopefully you guys can do that.

Nicholas Richardson
Nicholas Richardson

like i said i dont really mind either way

Charles Bell
Charles Bell

At home call center jobs pay between 7 and 15 an hour.
You literally just have to stay home and be able to speak to a single person at a time while reading a script.
It may be customer service, but it's not like you're in a store surrounded by others.

Henry Jones
Henry Jones

Probably the ones where you aren't lonely

Lucas Richardson
Lucas Richardson

there is a lot more to that situation than you imply.

Hudson Young
Hudson Young

yo
Whos is that?

Carson Nelson
Carson Nelson

Most things in that regard can't just be "fixed."

Ian Murphy
Ian Murphy

THIS IS NOT OKAY.

Elijah Sanchez
Elijah Sanchez

What's up

Nolan Sullivan
Nolan Sullivan

I know now. but I was stupid.
probably still am.

Isaiah Diaz
Isaiah Diaz

We should watch something sometime.

Ethan Wright
Ethan Wright

someone from the internet

Xavier Cook
Xavier Cook

there are also quotas and paperwork

if you're lucky you can mostly do email work
i dont like anything you like and you dont like anything i like

Kevin Roberts
Kevin Roberts

Fucking degenerates.

Dylan Wood
Dylan Wood

I enjoyed a few of your movies.

Carter Robinson
Carter Robinson

I just got home from work and i'm raping my ear drums with loud metal and texting some guy about my car.
I like this one a lot more.

Xavier Perry
Xavier Perry

Is Swedish Fish really that disabled to the point to where they can't handle call logs and basic numbers?
It seems like they're capable enough to manage that if they can manage the stress of complex interpersonal sexual relationships.

Daniel Flores
Daniel Flores

those would be nice...
;~;

Tyler Bennett
Tyler Bennett

iunno im speaking for myself and whatever my mother bitches to me about regarding her day job

Sebastian Evans
Sebastian Evans

I don't know. Word is they raped someone or something so I doubt they have the stability to handle that shit.

Carter Bennett
Carter Bennett

Sounds like a nice time

Noah Martinez
Noah Martinez

Who is that

Easton Clark
Easton Clark

I'm sure they would

Ryan Edwards
Ryan Edwards

yeah, i imagined you would

Christian Nelson
Christian Nelson

Its alright.

I drank an energy drink and then at a massive burrito so I feel kinda sick.

Alexander Gutierrez
Alexander Gutierrez

see

James Gomez
James Gomez

do you have any?

Jordan White
Jordan White

This ones less appealing somehow.

Robert Cook
Robert Cook

Oh okay.
I understand. She works for a call center?

Well... this just got a lot more confusing.

Carson Butler
Carson Butler

I can imagine
burritos are disgusting

Where you aren't lonely? Nope.

Jaxon Rogers
Jaxon Rogers

my combination collection of butt pics with small dicks is fairly small

Gavin Russell
Gavin Russell

for like a specific chain of stores, yes

Aaron Hill
Aaron Hill

Eh.

Justin Bell
Justin Bell

- 5 points
Its always better when they write my name on them self.

Samuel Hill
Samuel Hill

They feel gross in my mouth and look like shit wrapped in a tortilla

Henry Russell
Henry Russell

you dont have dreams? :c

Christian White
Christian White

They feel gross in my mouth and look like shit wrapped in a tortilla

I laughed too hard at this

Jeremiah Cooper
Jeremiah Cooper

I have them all the time

Aiden Cox
Aiden Cox

lel

Jeremiah Young
Jeremiah Young

What state do you live in? I've always lived pretty close to mexico.

Robert Rogers
Robert Rogers

Somebody make me a Pizza Steve folder.

Samuel Jackson
Samuel Jackson

Michigan

Ryan Cox
Ryan Cox

I wish it happened more often.

Jason Collins
Jason Collins

if only

Jeremiah Smith
Jeremiah Smith

This probably plays a big part in your mexican food being shit.
If ONLY some qt would change that.

Kayden Gonzalez
Kayden Gonzalez

fam, i havent had a proper shave in ages, and ive put on half a stone in the last few months because of inactivity

Ryder Lee
Ryder Lee

There's a place down the road that makes the best tacos I ever had. Really cheap too but it's too far to walk ;~;

Isaac Roberts
Isaac Roberts

I'm gonna start working out again next month, you should do it too.

Cameron Bailey
Cameron Bailey

Dickgirls
Gorse.

Camden Bell
Camden Bell

yeah but do you eat the ass

Ayden Lewis
Ayden Lewis

Eat my ass, Moogs.

Benjamin Cox
Benjamin Cox

Want to find out?

Chase Murphy
Chase Murphy

Tacos are alright but they aren't as good as burritos.

Logan Jackson
Logan Jackson

fortunately i can have you both

Mason Stewart
Mason Stewart

Blasphemy
You take that back right now

Luke Barnes
Luke Barnes

Unfortunately you can't have us both

Juan Ortiz
Juan Ortiz

Really now?

Jeremiah Ward
Jeremiah Ward

are you making me choose
i cant blank post the both of you

Kevin Johnson
Kevin Johnson

no

Angel Peterson
Angel Peterson

Yes. I'm a one man kinda gal

Nicholas Ortiz
Nicholas Ortiz

OMG I JUST SAW A SQINKIES DEW DROPS COMMERCIAL AND I KINDA WANT SOME

Lucas Carter
Lucas Carter

And Moogs is a one girl kind of man.

Squash just isn't a girl. :^)

Nicholas Wood
Nicholas Wood

Please

Aiden Richardson
Aiden Richardson

Blank post me.

Tyler Taylor
Tyler Taylor

persuade me

William Brown
William Brown

dickgirls

Brandon Roberts
Brandon Roberts

even just for getting eaten out?

im not a man

you fuckers figure out what belongs to who

Carson Reyes
Carson Reyes

i start uni again in a month, and im taking up sport fencing
given that ill be cycling for 40 minutes a day, and fencing for an hour on top of that, ill probably drop weight pretty fast. last time i had that amount of regular exercise i dropped 3 shirt sizes in 2 years, so 1 year like that should hopefully undo the last 3 years of sitting on my arse.

a best

Evan Reed
Evan Reed

I dunno. I thought I was being cool or soemthing. shutup

Benjamin Jackson
Benjamin Jackson

3 shirt sizes in 2 years
From XL to S?! What?!

Andrew Perez
Andrew Perez

you thought

Luke King
Luke King

90 minutes cycling every day on max gear, only slowing down for traffic lights

Luis Green
Luis Green

Are you asking me for head again? u///u

Parker Harris
Parker Harris

Thats sounds like it will burn a lot of fat.

I'm not sure what i'm gonna do but i'm gonna do something kinda hard.

Ayden Wood
Ayden Wood

Moogy. Pls just give me some attention pls.

Alexander Rodriguez
Alexander Rodriguez

Yeah, are you breaking?

Juan Harris
Juan Harris

i am metaphorically spurting my attention all over your face or something

Joseph Jenkins
Joseph Jenkins

No way!

Robert Morris
Robert Morris

i wasnt sure what i wanted to do for the longest time, but fencing is something i can really dig, so im gonna do that. hopefully this time next year ill actually be able to fence for shit, and not get my shit slapped every time sword breaks out the power swings and nearly dislocates my wrist with the force of the swing.

Grayson Sanchez
Grayson Sanchez

N-not in my hair~

<3

Anthony Kelly
Anthony Kelly

it's somewhat out of my control. i'll wash it out if i have to

Lucas Perez
Lucas Perez

If you say so.
I did fencing once at a summer camp I went to when I was younger and I destroyed all the other little kids.

Joseph Ross
Joseph Ross

I thought you gave up anyways!

David Carter
David Carter

im probably going to prefer sabre, because i prefer cut focused swords, but foil and epee should at least improve my footwork and precision. i fucking suck at aiming and moving atm, but im slowly getting better at binding properly.

Samuel Martinez
Samuel Martinez

Maybe for a little bit but I changed my mind.
I always knew you would be good at sword fighting, just keep working at it.

Jaxson Stewart
Jaxson Stewart

Why?

Adrian King
Adrian King

Good cause my hair's expensive after Friday :p

James Evans
James Evans

damn straight nigga

Jonathan Moore
Jonathan Moore

Requirements: Live streaming uses Apple’s HTTP Live Streaming (HLS) technology. HLS requires an iPhone, iPad, or iPod touch with Safari on iOS 7.0 or later, a Mac with Safari 6.0.5 or later on OS X v10.8.5 or later, or a PC with Microsoft Edge on Windows 10. Streaming via Apple TV requires an Apple TV (2nd or 3rd generation) with software 6.2 or later or an Apple TV (4th generation).

Get cancer

Andrew Harris
Andrew Harris

are you getting it done or something

Blake Davis
Blake Davis

Apple is now the #2 watch company by revenue, behind only Rolex. Someone stop this ride, I want to get off.

Kayden Bailey
Kayden Bailey

I felt like it.
A natural born talent.

Ryan Young
Ryan Young

aint no such thing fam, gotta practice at that shit if you wanna git gud

Jordan Hall
Jordan Hall

I'm not even that good at it

Andrew Johnson
Andrew Johnson

Yuh duder~ Gonna look super awesome.

Ethan Martin
Ethan Martin

what are you getting

i want to die mine an even brighter blond or grey

Adam Campbell
Adam Campbell

So I might have my first client but he wants me to talk on the phone. I'm pretty sure I sound like a retard plus I'm probably gonna be really nervous and stutter a lot. Should I just give up? I was thinking of telling him I have a disability and I can only communicate over email or text.
Should I do it? Should I try to condition my self over the next 24 hours by dialing random numbers and trying to have a conversation with the people who answer?

Dylan Johnson
Dylan Johnson

I don't know that for a fact.
If you say so.

Brandon Thomas
Brandon Thomas

poor guy

William Jenkins
William Jenkins

Hmph

Kayden Bailey
Kayden Bailey

dont act like you dont enjoy it

Oliver Evans
Oliver Evans

I swear, I must only go on /g/ to laugh every day

David Kelly
David Kelly

sprucing up my layers and balayage and underlayer dye-job.

Connor Carter
Connor Carter

you will have to show me the results

Aiden Turner
Aiden Turner

And practice makes perfect anyways.
Hey I never said I didn't.

Tyler Baker
Tyler Baker

tfw not being lewd with someone RIGHT NOW

Robert Allen
Robert Allen

There will be plenty of pictures. Saturday is the wedding so I'm getting all dressed up and stuff too ;p

Wyatt Peterson
Wyatt Peterson

my sex drive is totally down guys
But I wanna be lewd with someone RIGHT NOW

Logan Peterson
Logan Peterson

its always a good idea to get regular practice if you want to stay on top of your game

sucks that youre grounded big bro, maybe i could be your lewd tonight

Jordan Sanders
Jordan Sanders

It's improper to do such a thing in public

Thomas Green
Thomas Green

Not realizing Fish is only after attention knowing most people here hat him

Jackson Myers
Jackson Myers

Swedish Fish is a retard
ignore them

Adam Hughes
Adam Hughes

hate

Henry Harris
Henry Harris

hat that dude

Grayson Cooper
Grayson Cooper

I already corrected it so you're too late.

Zachary Davis
Zachary Davis

I'm a master sword fighter already though.
You should really get over this fear of yours.

Justin Kelly
Justin Kelly

thinking of calling in and seeing if people need me to work today
RUSSIA IS NOW ONLINE
hah fuck everything.

Ethan Kelly
Ethan Kelly

It's not a fear just a preference

Luke Flores
Luke Flores

Ryder Torres
Ryder Torres

an unpracticed skill rusts and fades

Jack Brown
Jack Brown

no

Jace Russell
Jace Russell

tfw waiting to cum inside my big sister.

Daniel Watson
Daniel Watson

And i'm sure you act extremely lewd in private.
I guess so

Xavier Barnes
Xavier Barnes

A pound of explosives is still a pound of explosives, regardless if it's made of dynamite, TNT, or plutonium.

Christian Perry
Christian Perry

too bad you cant squirt, on twitch, moan, and squirm

Carter Diaz
Carter Diaz

only

James Carter
James Carter

lol wtf who said that

Grayson Martinez
Grayson Martinez

gotta practice erry day fam

William Garcia
William Garcia

2 year long comic with nearly no updates sets up for a decent plot
Devolves into sex 2 pages after the shaky plot is done
Man, fur porn is kind of eh sometimes.

Juan Ross
Juan Ross

Only when I feel like it!

Gavin Walker
Gavin Walker

I will
Damn, you must feel like it a lot then.

Adrian Wood
Adrian Wood

Eli Morales
Eli Morales

I mean like

I don't want to fuck someone

but I want to cuddle with someone and have them take control and get me in the mood to fuck them

Landon Howard
Landon Howard

https://www.youtube.com/watch?v=Ommonkt0yNI

Noah Ward
Noah Ward

Not clicking that.

Hunter Thomas
Hunter Thomas

What makes you say that?

Chase Perez
Chase Perez

do keep us updated on your progress

Brody Anderson
Brody Anderson

I don't want you to click it anyway

Jaxon Lee
Jaxon Lee

I duuno, are you saying i'm wrong?
How do I do that?

Noah Green
Noah Green

I'm talking about the webm you retard.

Landon Cox
Landon Cox

take pics of the results and well give you tips on how to improve

Thomas Green
Thomas Green

I don't want to fuck someone
I just want them to get me to fuck them

Pmuch the same thing, love.

Joseph Edwards
Joseph Edwards

Sexual offenses are considered especially heinous.

Cooper Johnson
Cooper Johnson

LETS GO SOLVE
SOME
CRIME♫

Benjamin Stewart
Benjamin Stewart

Not really
when I am in the mood

Leo Nelson
Leo Nelson

Jesus you are retarded.

Jason Kelly
Jason Kelly

There are far more retarded people in thread.

Dominic Allen
Dominic Allen

Most people here are either morons or lack personality.

Elijah Cook
Elijah Cook

It was a misunderstanding, dumbass. Stop overreacting.

Gabriel Myers
Gabriel Myers

I DON'T WANT TO FUCK SOMEONE

I WANT SOMEONE TO FUCK ME

SEMANTICS

RAGING DESIRE FOR LEWD

Brayden Lee
Brayden Lee

I lack personality :(

Bentley Cox
Bentley Cox

Maybe if you actually linked posts shit like this wouldn't happen
fucking imbecile

Easton Rodriguez
Easton Rodriguez

Or blatantly retarded.
Like people who have no sex drive and just wanna lewd everything.

That's literally still sex drive.

Dominic Murphy
Dominic Murphy

OKAY MAYBE I HAVE A SEX DRIVE BUT DON'T WANT TO MASTURBATE

Angel Cook
Angel Cook

How egotistical of you.

Joseph Bell
Joseph Bell

Wow. Couldn't get all your thought out in one post.
Congrats.

It's not as if Fish is the most mentally stable.

Ayden Phillips
Ayden Phillips

see

Justin King
Justin King

YOUR ONLY MAKING MY SOUL CRAVE THE BP EVEN MORE

Jayden Campbell
Jayden Campbell

I know you have a hard time keeping up, but notice how I'm liking you.

It's ok to ask questions.
We won't make fun of you too much.

Ryan James
Ryan James

good, embrace the lewd

Oliver Ward
Oliver Ward

mancock

Chase Ramirez
Chase Ramirez

Far better.

Doesn't mean they can't exercise even a little bit of critical thinking.

Clearly they're capable of at least a little bit of it if they've gotten a psych eval.

Gabriel Murphy
Gabriel Murphy

Not getting all your personality tests online

Ayden Bailey
Ayden Bailey

tell me what you need fam and ill hook you up

Lincoln King
Lincoln King

Squash, help!

Asher Walker
Asher Walker

I do those too.
They all tell me I'm depressed, and have Obsessive-Compulsive Personality Disorder.

Mason Taylor
Mason Taylor

35 years of C++ experience

Anthony Ross
Anthony Ross

id sooner fucking off myself

Evan Fisher
Evan Fisher

I should be a stable internet person and self-medicate for depression and OCPD, because internet tests say I have them.

Jace Diaz
Jace Diaz

Its nothing you haven't somewhat already seen.
uh huh, sure

Adrian Cox
Adrian Cox

?

(This is at Elma, not you Neko. I know you need the help.)

They are a poor base to know about yourself.

Cameron Watson
Cameron Watson

N-no! I just want to stick my girl penis in dudes! That's no homo and what real girls do in heterosexual relations!

Landon Rodriguez
Landon Rodriguez

Why try become a girl if you don't like dick?

Leo White
Leo White

I was saying you weren't wrong

Xavier Bell
Xavier Bell

you know i cant get enough

Jonathan Gonzalez
Jonathan Gonzalez

Stop being such a biggot, Girugamesh.

Ayden Anderson
Ayden Anderson

How does one gain personality?

Wyatt Garcia
Wyatt Garcia

By posting generic anime girls apparently.

Thomas Torres
Thomas Torres

That is why I don't put stock in them.

Wow, what a bigot.

Josiah Edwards
Josiah Edwards

No, I was asking your actual input on the situation.

Austin Morgan
Austin Morgan

The Ellen show is almost on!

Waiting for this is suffering.

Jacob Jones
Jacob Jones

I want to become a lesbian girl.

But with a dick.

Ian Murphy
Ian Murphy

Learn what defines you and your interests and play off them in your interactions with others.

Jason Scott
Jason Scott

I can see why gays hate trannies tbh.

I'm not a bigot.
I have a Muslim, transwoman husband, and three black children.

Dylan Russell
Dylan Russell

people thinking transition is for sexual reasons

Ryder Sullivan
Ryder Sullivan

Sorry I walked into the other room and forgot the conversation.
It sure does seem that way.

Jonathan Turner
Jonathan Turner

I've tried that but people just wanna talk about Overwatch instead lol

John Torres
John Torres

ignoring me
you cant escape the boypussy

u no it bb

Logan Gutierrez
Logan Gutierrez

Fish could of probably been cute if he wasn't fat and crazy.

rt

Jaxson Perez
Jaxson Perez

How I am in private

Wyatt Mitchell
Wyatt Mitchell

furries

Thomas Morris
Thomas Morris

It's like an even lazier Jabba the Hutt.

Aiden Hill
Aiden Hill

>>>>>>>>>

kunt mutaeassib sakhif , watahtaj 'iilaa tathqif nafsak fi 'iilh wahid sahih . alaistimae 'iilaa alnnabi muhammad ( suli alllah ealayh wasallam ) , watueti linafsik 'iilaa nur alealam .

Matthew James
Matthew James

Trap x girl is purest

Lincoln Long
Lincoln Long

Man, like, I don't hate trannies for being trans.
Love a few of them to death.

What I hate is the ones that will act like vitriol little shits to others and try to act better than everyone, but if you misgender them or something you're the worse person ever. The idea that we need to coddle them is retarded. I'll treat anyone like a person as long as they act like one. But fuck these people that think being trans should be the only defining thing about them and that we all need to be super cool about it. From what I'm told HRT fucks with you in a lot of ways. And a lot of the trannies around here seem to only want attention or some shit.
I get that there is actual gender dysphoria or however you say it, but I also think a lot are in it for some special snowflake bullshit.

Well, to be fair you mostly do a lot of flirting.
I don't know many that are going to see much else if that's all you do.

James Bailey
James Bailey

i do
I don't think you hide it very well.
Jabba is pretty hot

Nicholas Russell
Nicholas Russell

Like people like Fish who never shut the fuck up about drugs, instabilities, and how girly they are even though they have the face of an unwashed rag can fuck off with that shit.

Isaac Kelly
Isaac Kelly

you know what must be done

Jackson Morales
Jackson Morales

I am a lot more open

Jordan Mitchell
Jordan Mitchell

Do I ?

Hudson Wood
Hudson Wood

quick post your lewdest picture

Jaxon Russell
Jaxon Russell

feed me

Owen Phillips
Owen Phillips

Durka durka Muhammad jihad.

I have nothing innately against gay or tans.
I just have issue with the whole victim complex bullshit and the fact that basically not blowing tranny dicks is now homophobic or transphobic.
Hell, the whole debate about how "transphobic" it is to expect anything saying they're a girl to look like a girl and it's wrong to ever tell one they're hideous, which we do to everyone who isn't even trans.

Julian Fisher
Julian Fisher

I'm trying to sell my car right now though.

Leo Allen
Leo Allen

I have so many it's hard to choose
Maybe this one

Ethan Bennett
Ethan Bennett

You're an apostate.
Prepare to die for apostasy.

We are a religion of peace.

Jace Nelson
Jace Nelson

this kinda gave me a boner.

Christopher Peterson
Christopher Peterson

feeed me

Benjamin Wood
Benjamin Wood

I've seen tranny dick.
I don't want it honestly.
Medical science isn't far enough to make a convincing transgender have convincing genitals. Most trans people look kind of gross to me. This whole safe space bullshit is ridiculous.

I have to head to work.
Later, Gil.

Dominic Collins
Dominic Collins

Justice

Landon Moore
Landon Moore

Not me.

Minerva is best girl.

Dylan Perry
Dylan Perry

post tent

Brandon Jackson
Brandon Jackson

#dicksout4muhammad's7yearoldwife

Benjamin Russell
Benjamin Russell

Later.

Zachary Watson
Zachary Watson

That's the only way to get links though, really.

The majority here seem to be lewdies or vidya nerds which is fine I guess, but that ain't my jam.

Grayson Harris
Grayson Harris

what are the other ones?
Control your cocklust, i'm working.

Jaxson Ward
Jaxson Ward

Oh, he's gone now.

Lincoln Taylor
Lincoln Taylor

I NEED AN EMERGENCY TRANSFUSION OF GIRLDICK, STAT.

Nolan Rodriguez
Nolan Rodriguez

6 at marriage
9 when he took her virginity

Joseph Russell
Joseph Russell

Spread out across other folders
I don't really have a porn folder and I am too lazy to look for more

Aaron Ortiz
Aaron Ortiz

controlling my cocklust
never

Justin Brooks
Justin Brooks

What a saint, waiting for 3 years after marriage!

Nathan Wilson
Nathan Wilson

WHAT THE FUCK DID I TELL YOU ABOUT FURRIES FAGGOT

Asher Sullivan
Asher Sullivan

I'm disappointed.
Well it was worth a shot.

Isaiah Brown
Isaiah Brown

I'm sorry
I've never had a use for a porn folder

Kayden Morales
Kayden Morales

post tent and i promise ill stop with the furshit

shot

Brody Collins
Brody Collins

Moogs, have you drawn anything lately?

Did you finish that comic?

Aaron Martin
Aaron Martin

dangling swaying balls
besides, my arousal is replaced with infuriating annoyance

Samuel Allen
Samuel Allen

i will never finish it

Nolan Cruz
Nolan Cruz

Fishy, you should go out and get some friends~

Brandon Phillips
Brandon Phillips

Then why do you have all these things saved?
I thought about this cumming up.

Jaxson Murphy
Jaxson Murphy

Peaceful conquest of that ass.

Chase James
Chase James

oh stop being a drama queen
here, have a girl peen

Jose Lee
Jose Lee

Special occasions or I just like to use them with my avatars

Ian Clark
Ian Clark

But his "anxiety" totally prevents him from doing that. Or working.

Michael Stewart
Michael Stewart

cumming

Leo Lopez
Leo Lopez

:(

Do you need help?

Pfft. I don't get it. I thought everyone has that and deals with it.

Adam Gonzalez
Adam Gonzalez

What are special occasions?
oops

Thomas Edwards
Thomas Edwards

oops indeed

Alexander Brown
Alexander Brown

shh you're asking too many questions
I didn't even know I had that until earlier today

Nathaniel Price
Nathaniel Price

I make friends online and transfer that to real life somehow

that is the most feminine penis I have ever seen

Alexander Flores
Alexander Flores

no im just one person so it takes me a while to get a page done

like i could rush it but then that'd be shitty

Jason Cruz
Jason Cruz

theres more where that came from
not quite on that level, but still plenty feminine

Joshua Taylor
Joshua Taylor

Pretty much everyone has it to some degree.
The ones that say "i cant work because muh anxiety" are just lazy fucks. There's plenty of jobs that require minimal human contact if that's such a big deal. They just don't particularly want those jobs or they see anything minimum wage as "beneath" them so they just make up more bullshit excuses as to why they can't work.

Brayden Perez
Brayden Perez

It happens.
You probably post lewd things at people in the thread.

Hudson Mitchell
Hudson Mitchell

you have instantly gone from awe to disapointment

Ayden Wood
Ayden Wood

better?

sadly not often enough

Camden Wright
Camden Wright

I was at tokai yesterday

James Sanders
James Sanders

What a hypocrite.

Adrian King
Adrian King

is that McStew'n'Brew on the right, the middle looks familiar

Bentley Perry
Bentley Perry

*pets*

Jordan King
Jordan King

I mean to be fair about the minimum wage being below them or whatnot, it doesn't help that people make fun of people with said jobs. For example, even though I make more than quite a few of my peers, I still get almost bullied just cause I work in fast food.

But the issue most definitely stems from laziness, absolutely. It's not like I started at my current wage. I just took the job because like you said- there's no contact with actual customers so I've found that I thrive in a kitchen type environment whether fast food or otherwise.

#anecdotal spiel

Luke Bailey
Luke Bailey

What is this place? Seems really nice!

Juan Phillips
Juan Phillips

no idea

Caleb James
Caleb James

its bittersweet to see someone without their spirit crushed yet

Ryan Johnson
Ryan Johnson

girlcocks general

Michael Scott
Michael Scott

asian girldick
now there's a fan favorite but hard to find

Anthony Nguyen
Anthony Nguyen

How?

Tyler Brooks
Tyler Brooks

tl;dr: You were competent human being despite your anxieties and your life is improving for it.

Aaron Taylor
Aaron Taylor

People post about nothing & everything
Mostly nothing

Connor Hernandez
Connor Hernandez

Because you'll do something like that but you won't suck my e-penis in thread.

Jaxon Taylor
Jaxon Taylor

i like dommy girls with subby dickgirls

Parker Butler
Parker Butler

Why do you say so? I've heard just nice things about it

Hybrids

Lucas Campbell
Lucas Campbell

The point is it's not hard to be a "competent human being" if you're not a lazy fuck.

Jeremiah Gray
Jeremiah Gray

I won't suck anyone's e-penis in the thread

Jose Flores
Jose Flores

delicious androgyny and cocks

Thomas Roberts
Thomas Roberts

You're living a lie.

Dominic Sullivan
Dominic Sullivan

Yeah, but who gives a shit if a job is stigmatized if it pays his goddamn bills instead of "sad:( lonely :(" pity parties hoping the gubbermint gives them money.

Wyatt Ortiz
Wyatt Ortiz

because the light will die down or whatever

what things did you hear
we're not all created equally

William Ward
William Ward

What do you want?

I'm not

Jaxon Brooks
Jaxon Brooks

I've heard just nice things about it
From who..

Jace Adams
Jace Adams

sucking e-cock when you can suck real cock

Asher Carter
Asher Carter

THIS IS MY ABSOLUTE FETISH BUT NO GIRLS WANT TO BE WITH TRANS GIRLS AND IF THEY DO THEY'RE ALL SUBBY AS FUCK AND EVEN ALL THE TRANNIES ARE ALL FUCKING SUB AS FUCK. I AM A SUB BUT I'VE BEEN FORCED TO DOM EVERY TIME.

WAKE ME UP INSIDE
(((CAN'T WAKE UP)))

Landon Evans
Landon Evans

B-but bills are scary, sempai

Noah Watson
Noah Watson

You wouldn't know, idiot.

Lucas Hughes
Lucas Hughes

This is true, but like there's actual tards that are in the workforce doing more than some posters so...

Brayden Harris
Brayden Harris

good things

Gavin Baker
Gavin Baker

I'm getting sleepy
do you have a steam or something

Ayden Anderson
Ayden Anderson

you may possibly like this webm then

Xavier Nelson
Xavier Nelson

Don't we all

Lucas Diaz
Lucas Diaz

All kinds of interesting stories, like gory stuff, drama and other funny things u.u

Can't remember properly they had odd names

Bentley Collins
Bentley Collins

Hello~

Thumbs up and upboated

Liam Rogers
Liam Rogers

I do have one but you're not getting it.

Blake Howard
Blake Howard

not a lot of gore

Aiden Hill
Aiden Hill

she's pretty~

i'm just chilling here
and watching net flix

Joseph Robinson
Joseph Robinson

Oh well
I'm going to bed then

Jaxson Morales
Jaxson Morales

yamato-san is kawaii

Caleb James
Caleb James

this webm
I know exactly what she means when she says "that's too much" and I envy the thrill of having someone force me to cum in that way.

Eli Murphy
Eli Murphy

bye then

Brandon Allen
Brandon Allen

i fucking love that webm
tfw your bf wont let you jerk him off like that

Kevin Roberts
Kevin Roberts

i want moar of her pls~

Alexander Bell
Alexander Bell

No gory stuff? Then how are you guys having fun here? What about the rest i mentioned anyways?

Christian Taylor
Christian Taylor

O3O

Owen Jones
Owen Jones

Congrats on being an adult and not having a parasitic existence!
This is in no way demeaning you since you have a decent wage but if the bar is set this low that "contributing" is all it takes to be substantially above average.

Ethan Smith
Ethan Smith

zero three zero?

Elijah James
Elijah James

Its a face o 3 o

Eli Jones
Eli Jones

usually make 'friends' and whatever goes along with that

yeah there is dumb drama all the time

Lincoln Torres
Lincoln Torres

I don't quite understand that second part, but yeah, it's sad that that's how it is around these parts. We've talked about this before.

James Wright
James Wright

303

Christopher Perry
Christopher Perry

New thread when

Tyler Ramirez
Tyler Ramirez

This is in no way demeaning you since you have a decent wage
That part?
It was just reiterating I wasn't in anyway implying you're somehow sliding by standards are just that low and I was saying that it's decent by normal standards.

Ryder Lopez
Ryder Lopez

Daww~

:D
she's sooo cute and tiny! *snuggles*

Ryan Thomas
Ryan Thomas

Tbh luka.

Landon Thompson
Landon Thompson

Oh i see! I've heard things about someone named Bard do you know if he/she is a nice person to be friends with? ^^

Colton Morales
Colton Morales

im sure youll hit it off

Blake Cruz
Blake Cruz

I am Bard3
Bard is not around as he said his goodbye message to me.

I am pretty nice though, even tho my sister is MIA. Ohayo~

Daniel Foster
Daniel Foster

Hi, Bard pretending to be new.

Cooper Wood
Cooper Wood

New

Michael Sullivan
Michael Sullivan

Purrfect :3 i'll make sure to return and meet him properly then!

Hi Bard3! Are you his secretary or something? Just kidding you look fine...i have to leave now but i'll try to return soon so take care until i do

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page