Untitled

Gabriel Sullivan
Gabriel Sullivan

.

All urls found in this thread:
http://youtube.com
https://www.youtube.com/watch?v=HWq0xGt4Bok
https://www.youtube.com/watch?v=imxV9RJMU2M
http://www.afreecatv.com/?hash=eat
Aiden Ramirez
Aiden Ramirez

Hail lord Satan

Jonathan Rogers
Jonathan Rogers

damn man
I feel like the only one who hasn't experienced his hateful autism or something

idk about Mari..waiting for eva 4.0 to come out before I watch the rebuilds

David Fisher
David Fisher

all it takes is a 93.8 kb image to trigger ban

Henry Hughes
Henry Hughes

LUKE YOU FAG

Lucas Rogers
Lucas Rogers

Anime is POISON

Dominic Brooks
Dominic Brooks

You haven't seen any of the rebuilds?

What of you were to die tomorrow?

Austin Morgan
Austin Morgan

the orcs aren't (((girls)))
whats the point

Jose Rivera
Jose Rivera

This artist is godtier

Eli Jackson
Eli Jackson

I don't think spamming Desu's mugshot bothers Ban.

Asher Gomez
Asher Gomez

Then it would be too bad eh

Samuel Martinez
Samuel Martinez

This necklace sounds a lot like a dick.
Yeah that would be weird considering pretty much all I do is make fun of desu.
All you had to do was be in voice but you where at AX.

Kevin Davis
Kevin Davis

He wouldn't be cockteased.

Connor Robinson
Connor Robinson

What?

Best there is. Quite literally.

Liam Taylor
Liam Taylor

now i will finally post my rare pirate bard image
cower at my might

if he didn't get so triggered by it then i would believe that too

Isaiah Young
Isaiah Young

no glans, only pearls

Bentley Parker
Bentley Parker

Rebuilds are trash anyway.

EOE is the only ending in my heart

Austin Hall
Austin Hall

?

Jeremiah Watson
Jeremiah Watson

The only thing that triggers Ban is Lexi.

Ethan Hall
Ethan Hall

nge
overrated

Camden Nelson
Camden Nelson

Agree
EoE was fucking beautiful

Ax was worf
@bc >

William Gray
William Gray

rare

Jayden Evans
Jayden Evans

oh god
i forgot about that whole autistic breakup he had
who was it that cucked him?

Mason Johnson
Mason Johnson

beebop

Cooper Allen
Cooper Allen

I've never felt so betrayed in my life.

I think I remember this girl from somewhere. Who is she again ?

Carter Rivera
Carter Rivera

If you say so.
Its hit or miss
maybe

Eli Thomas
Eli Thomas

Who is she again ?

The bane of your penis

Michael Gray
Michael Gray

CUCKED BY BEBOP
HAHAHAHAHAHAHAHA
YOU CANT MAKE THIS SHIT UP

Jack Turner
Jack Turner

she

Benjamin Edwards
Benjamin Edwards

Remember that time I was dating Lexi and then Bebop cucked me?

Ayden Butler
Ayden Butler

hi

hi

Gavin Watson
Gavin Watson

It would be beyond bad ._.

Go watch it now

Cuck

I know right? Like what the fuck

SHUT THE FUCK UP

Zachary Roberts
Zachary Roberts

I do not

Henry Hill
Henry Hill

So many good pics
This is killing me not having my laptop

Jason Collins
Jason Collins

i never said anything about shaft tho

Gabriel Walker
Gabriel Walker

the (((girl))) who managed to find someone creepier than bebop

Sebastian Howard
Sebastian Howard

Whats up my dude?

Joseph Garcia
Joseph Garcia

Me too.
Please.

Adam Collins
Adam Collins

I'll need clarification Grim. Oh. Or not. Ugh.

Who's bebop ? And now my eyes burn.

Ryan Jenkins
Ryan Jenkins

HEY whoa

Carson Cooper
Carson Cooper

did you buy it?

Nathaniel Carter
Nathaniel Carter

Wasn't it the other way around?
Alexis only liked Ban, while bebo tried so hard to win her over

why are you spreading lies, boo?

I'll watch it with you in person maybe

Jeremiah Rodriguez
Jeremiah Rodriguez

Do you know a good introductory text book for electronic shit like you do?

Bentley King
Bentley King

Neo-Rei "Even though I'm his cloned mother I'd like to fuck Shinji" is trash
Neo-Asuka "B-baka I-it's not like I want to crawl on all fours for you, piece of shit S-shinji!" is subhuman trash

Carter Brown
Carter Brown

i cant believe what a horrible downgrade from manaka to sharing a 1/4th of desu might be

im so sorry ban

Levi Perez
Levi Perez

So can Grim not read or something? His response didn't pertain to anything I said...

Michael Wilson
Michael Wilson

please what?

Evan Taylor
Evan Taylor

No lol
if I had met you irl beforehand I would have bought it fo sho
maybe to gift to you

Hunter King
Hunter King

Boo, I'm ready.

Andrew Perez
Andrew Perez

Who's junk is that?

Jace Roberts
Jace Roberts

Sorry champ

Once I have a stable job I could damn well consider donating to his patreon.

Wyatt Scott
Wyatt Scott

my daddy

William Reyes
William Reyes

I'm so upset right now

Whoa what?
You can't dominate anything.

David Nguyen
David Nguyen

oh wait it was manaka who was cheating on ban with beebop. lexi wasn't even involved at all. for once...

Jose Cooper
Jose Cooper

Omg
Pls do for the greater good

Jaxon Reyes
Jaxon Reyes

for once...
Or were they?

Tyler Hall
Tyler Hall

where theres a will theres a way

Nicholas Reed
Nicholas Reed

thats my thing man
manaka is pure and innocent shut up

Angel Scott
Angel Scott

a 98.8 kb image makes ban mad
a 292 kb one makes him furious
what would happen if it brought it up to 5 hundo?'

that is my girldick
not my mandick keep in mind

did you get the condoms?

you dont learn reading comprehension in pajeetsville

that and he's having a serious mental breakdown

Jack Nelson
Jack Nelson

Give me the name of the artist at least, so I could check complete works from him.

Liiiiies.

Adrian King
Adrian King

manaka is pure
Yeah, and prostitutes are saints.

Gabriel James
Gabriel James

Nope :3

Austin Ramirez
Austin Ramirez

This thread is triggering me too hard, bbl

But I'll kill you!
You don't like Evangelion because you're too stupid to understand it
Oh snap
I'm pretty sure I would have met you irl if you had on you right now

Elijah Stewart
Elijah Stewart

Who are you btw?

Jackson Parker
Jackson Parker

I actually responded to the potato.
Shoot me.

Caleb Myers
Caleb Myers

Neko

Jack Sullivan
Jack Sullivan

Your will is easily broken.
What is?

Owen Bailey
Owen Bailey

i am sunburnt and in pain
water u up 2

o-okay..

http://youtube.com

Jaxon Miller
Jaxon Miller

bloodchan is pure and innocent

bebop is literally my dad

Matthew Sanders
Matthew Sanders

;_ ;
leave him alone

Sebastian Price
Sebastian Price

wanna play some ogrewatch with me squish

Nicholas Stewart
Nicholas Stewart

Meme Terrorist Transforms Taylor Swift 'Memorial' Into Harambe SpongeBob Tribute

Brandon Richardson
Brandon Richardson

Actually Rebuild was made more accessible.

Connor Fisher
Connor Fisher

Animeflux

Oh neat, it's been a while

Kayden Jones
Kayden Jones

I'm watching Boo try and upset after I insulted Baka and Him.

So not a lot

you?

Jeremiah Cox
Jeremiah Cox

only if i let it be so

Aaron Murphy
Aaron Murphy

You do realize he just says dumb shit to bait responses, right?

Carson Cooper
Carson Cooper

Mmhm

Cameron James
Cameron James

If you say so.

Luis Flores
Luis Flores

the phrase 'my dude' happens to be my intellectual property. this is a warning. if you use it again im suing you and your whole family
my dude.

also true

Joshua Butler
Joshua Butler

Isn't that what small talk is all about?

Juan Sullivan
Juan Sullivan

every post i passive aggressively gossip about you with will prove that youre angry

Xavier Ramirez
Xavier Ramirez

I feel tainted. Urgh.

I don't think those threads should enjoyed in family.

Thanks.

Austin Reed
Austin Reed

Alright my nigga.

Benjamin James
Benjamin James

dont act like you wouldnt enjoy it

Zachary James
Zachary James

Did they shut down the local shitting street near him or something?

*snaps your neck*

Tyler Johnson
Tyler Johnson

that's fun
im watchin bideos

maybe in a bit after these bideos

Asher Anderson
Asher Anderson

You ain't killin anyone.

Haha, yeah no.

You will be okay.

Carter Baker
Carter Baker

yeah thats better. my nigga is public domain.

Levi Powell
Levi Powell

Yeah because you going on about things that never even happened really upsets me.

Good job.

Isaac Howard
Isaac Howard

[thing you like] is dumb and you should feel dumb for liking it.

Blake Taylor
Blake Taylor

if that was it then ban wouldnt be so furious
unless....

Nathan Diaz
Nathan Diaz

Enjoy what? Bullying you into submission?
But i'm white.

Bentley Jenkins
Bentley Jenkins

I need a catgirl to feel okay again.

Landon Morris
Landon Morris

But I like you user

Noah Cook
Noah Cook

Off to bed. Good night.

Well here's to hoping he uploads more soon.

Enjoy

Landon Nguyen
Landon Nguyen

what if i like u

Liam Powell
Liam Powell

bernsa you wanna play OW with me and squash

Gabriel Jenkins
Gabriel Jenkins

you motherfucker...

Liam Morales
Liam Morales

More green girls especially

Joseph Brooks
Joseph Brooks

bully or no bully, youre in for a handful

Michael Collins
Michael Collins

Have a rei instead.

Joshua Scott
Joshua Scott

that artist has a shit style and you subsequently have shit taste ky

Joseph Reed
Joseph Reed

Farewell

Justin Diaz
Justin Diaz

Catgirls ftw

Well, gotta sleep, bye all.

Andrew Long
Andrew Long

You're in for a mouthful.

Luis Jenkins
Luis Jenkins

works for me

Luis Thomas
Luis Thomas

Nice

Dominic Sullivan
Dominic Sullivan

You're going to let Murder say those things about you?

Jeremiah Smith
Jeremiah Smith

I already said what I had to say

Isaac Jackson
Isaac Jackson

i really like genjisama

Leo Lee
Leo Lee

be warned, i hold strongly to the principle of equivalent exchange

Julian Jones
Julian Jones

Would you fight him irl?

Nicholas Roberts
Nicholas Roberts

He is too much of a bitch not to

Justin Gutierrez
Justin Gutierrez

Probably

Zachary Scott
Zachary Scott

murders such a kidder u guys are silly

Xavier Reed
Xavier Reed

I just want Rei to be happy.

Andrew Brown
Andrew Brown

I always knew you were weeaboo trash deep down.

Or maybe you just like getting a team kill and going "RULES OF NATURE".

Bentley King
Bentley King

So you're an alchemist.

Landon Price
Landon Price

He just wants a big strong daddy to love and protect him.

Or maybe you just like getting a team kill and going "RULES OF NATURE".

I would probably do this tbh

Jaxon Hernandez
Jaxon Hernandez

Rei sucks though

I wanna take you to a strip club

Tyler Nelson
Tyler Nelson

well my body does break down and reform matter

Cooper Lee
Cooper Lee

I have to agree...

I really don't like Rei's new American VA

It sounds a plain ol' white girl from California

It doesn't sound as seductive as before... Funimation sure knows how to ruin anime..

Justin Sanchez
Justin Sanchez

lol
yeah kinda

why???
i dont wanna go it's embarrassing

William Gonzalez
William Gonzalez

dindu nuffin

Luis Robinson
Luis Robinson

First

Eli Ross
Eli Ross

You lied to me

Jason Sanders
Jason Sanders

Well I guess thats true.

Can you break down metal though?

Oliver Young
Oliver Young

That is exactly why

Andrew Morris
Andrew Morris

are you a homosexual

Nolan Stewart
Nolan Stewart

Murder VS Grim

Who would win ?

Asher Sullivan
Asher Sullivan

There was no reward for being first.
Sorry <3

Jordan Gray
Jordan Gray

damn...
btw youre correct on the topic of rei

Chase Reyes
Chase Reyes

I want my money back

Gavin Reed
Gavin Reed

No one

Christian Davis
Christian Davis

i can extract and make use of certain metals, but some are toxic to me

Camden Thomas
Camden Thomas

i break them up before anything happens then we go get food

Lucas Torres
Lucas Torres

then there is no saving you from your poor judgement. you have chosen to like the dumbest thing of all.
another time. not right now.

Parker Barnes
Parker Barnes

You just need more protein in your diet.

Brody Gomez
Brody Gomez

*Vomit*

Zachary Brooks
Zachary Brooks

talk about something different pls ;_ ;

Camden Wood
Camden Wood

oh trust me, im getting plenty of that

Ayden Lewis
Ayden Lewis

yeah im only playing genji because of mgr
lucio and pharah are my other most played

Brandon Hernandez
Brandon Hernandez

like what?

Henry Bell
Henry Bell

Oh yeah I forgot.

Charles Ross
Charles Ross

What did I do now hm?

Now I want some mint chocolate chip ice cream... thanks Murder

https://www.youtube.com/watch?v=HWq0xGt4Bok

Always read the fine print. <3

Ryan Reed
Ryan Reed

something youve never talked about

Liam Carter
Liam Carter

what does the screencap button do

Jacob Ross
Jacob Ross

But niggers can't read :c

Jayden Young
Jayden Young

that is a great many things. narrow it down.

Henry Perry
Henry Perry

Winner gets to face you though :p

I hate you so much............

You didn't hug me!

Leo Watson
Leo Watson

Takes a screencap?

Oliver Perry
Oliver Perry

I'm the champion.

Liam Adams
Liam Adams

but literally nothing happens
Imean it is in the browser
browsers cna not do that can they

Jose Rivera
Jose Rivera

It doesn't do anything just like the grab button.

John Gutierrez
John Gutierrez

YOU LUCKED OUT THERE

Asher Foster
Asher Foster

gonna rev up those deadlifts soon, sword wrapped some rope around 40kg of sand

Jordan Collins
Jordan Collins

something of which u can conceive...but have never had the urge to conceive of before...

repeating it wont make it true ya goofball

Daniel Hill
Daniel Hill

I get Kygo vibes from this

how are you

Owen Garcia
Owen Garcia

Are you gonna try and get swole?

Jaxon Hernandez
Jaxon Hernandez

seems like a tall order for someone who doesn't like thinking very much. you pick something.

Benjamin Peterson
Benjamin Peterson

tobe honest I did not care for that game ;;

nami was trolling and toxic
ashe was toxic
lee was tilted and was not trying

Levi Lee
Levi Lee

glow in the dark shrubbery
thoughts

Mason Lee
Mason Lee

He didn't figure out what the grab button does yet

Noah Allen
Noah Allen

that sounds like a good idea. could help people find their way along paths even in the dark.

Michael Murphy
Michael Murphy

no wait rewind that would ruin the whole point
u have to think of something

Jose Green
Jose Green

too late. I have avoided thinking once again.

Thomas Ward
Thomas Ward

You're bluffing.

Bentley Nguyen
Bentley Nguyen

grab tooo

Angel Sullivan
Angel Sullivan

TRY ME MOTHERF*CKER

Robert Campbell
Robert Campbell

u soab...

Samuel Sanders
Samuel Sanders

I am currently trying you.

Ethan James
Ethan James

WHY WOULD YOU DO THAT

Alexander Green
Alexander Green

so sleepy I could bed I will bed nana

Jaxon Perez
Jaxon Perez

Damn, you got me.
Spreading the natto

Hunter Ramirez
Hunter Ramirez

Vayne buffs inc, you could get a new main :3

Landon Ross
Landon Ross

I win again.

Jack Lewis
Jack Lewis

You should of known challenging me would only lead to your own destruction.

Bentley Clark
Bentley Clark

whatever it's still 2 to 1, me
your opinion on infomercials

Carter Butler
Carter Butler

I bought vane + hextech skin literally yesterday

Jack James
Jack James

they are boring.

Lucas Reyes
Lucas Reyes

OOOK bed for real one last dank webm nana

Chase Bennett
Chase Bennett

JUSTICE RAINS FROM AB

Brody Collins
Brody Collins

HI MASTER

Aaron Sanders
Aaron Sanders

It's so frickin humid I think I'm gonna die.
I was just being self destructive.

Alexander Stewart
Alexander Stewart

G'night
Pic unrelated

Ryder Gutierrez
Ryder Gutierrez

SHUT UP

Jackson Evans
Jackson Evans

Air conditioner

Chase Cook
Chase Cook

whaaat how?
i think they are soothing
like 'waking asmr'

Kevin Russell
Kevin Russell

I already told you we don't have one! This is sweden, it's completely optional.

Hunter Brown
Hunter Brown

this is the phenomenon known as "different opinions" I believe.

Eli Rogers
Eli Rogers

Kogasa exposes her cute, naked, lewd feet! I want her to know that I like looking at them, so she'll feel shy and cover them it! It would be cute!

Adam Davis
Adam Davis

Was it worth?
Degenerate.

Logan Lopez
Logan Lopez

you finish that paper, nerd?

Landon Perez
Landon Perez

Why did you post and PM me this at the same time?

Justin Gutierrez
Justin Gutierrez

having contrary opinions to me
what an ass...
k bye

Cooper Parker
Cooper Parker

I work in mysterious ways

Lucas Wood
Lucas Wood

goodbye, sci.

Levi Smith
Levi Smith

And you?
At least you work.

Carter Mitchell
Carter Mitchell

oh wait
grim
and
murder

Levi Thomas
Levi Thomas

I've never done anything to gain that title.

Benjamin Williams
Benjamin Williams

Unlike someone I know.....

Brayden Adams
Brayden Adams

Officially.
Subtle is such a bum.

Gabriel Powell
Gabriel Powell

Possibly.
I think writing cryptic crap is a good way to over look things and I might need to go back.
Boo.

Ayden Martin
Ayden Martin

I was talking about you. do not bully my oujisama

Bentley Hill
Bentley Hill

double checking things is for squares.

Angel Anderson
Angel Anderson

What are you trying to say?

Hunter Morgan
Hunter Morgan

I'll work when I'm ready.
I'm thinking if I keep throwing you these then you'll fess up about something juicy.

Sebastian James
Sebastian James

Will you ever be ready, mordin-kun ?

Jonathan James
Jonathan James

?

Ayden Ward
Ayden Ward

?

Jayden Baker
Jayden Baker

My secrets are well kept.

I do hint at them sometimes though.

Logan Barnes
Logan Barnes

Hopefully.
It's not hinting if you put them right out there in clear view like last time.

Jason Carter
Jason Carter

Can I move you into my farm and let you be a neet cattle ?

Jackson Robinson
Jackson Robinson

You don't have a farm.

Aiden James
Aiden James

My uncle does though, unless he sold it. I think he did but if he didn't I wanna raise neets as cattle

Matthew Lopez
Matthew Lopez

Like which time?

Ian Kelly
Ian Kelly

I'm not even entirely certain what that entails. Are you gonna milk them?
Every time.

Lucas Bell
Lucas Bell

When Phara flies up to ult, activates it and you gun that bitch down as 76 before she gets anything off

Charles Miller
Charles Miller

I think I'm about about finished.
In the mean time, how are you feeling?

Zachary Ortiz
Zachary Ortiz

Trump 2020

Oliver Wright
Oliver Wright

Idk man, raise them like farm animals it's not rocket science

Andrew Bennett
Andrew Bennett

no worse than usual.

Jonathan Bennett
Jonathan Bennett

@lexi

Michael Phillips
Michael Phillips

play on the greek lighthouse level
there is a hole in the roof of the point where you can pharah ult for free

Bentley Brooks
Bentley Brooks

dont you mean 2016

Chase Taylor
Chase Taylor

You can't even name one time.

Jeremiah Torres
Jeremiah Torres

That's good to hear. Sometimes vodka has a nasty habit of making people feel bad.

Nathaniel Wright
Nathaniel Wright

Not on list

People like you need to die.

Gavin White
Gavin White

You dunno about me, but I bet you want to. Everything will be alright if we just keep dancing like we're 22.

Jackson Murphy
Jackson Murphy

Alright fine I laughed.. a little bit

Easton Kelly
Easton Kelly

the aiden gillen corner is a nice touch.

Anthony Hall
Anthony Hall

I love taylor swift

Jayden Diaz
Jayden Diaz

Fine fine trump 2016.

Tyler Robinson
Tyler Robinson

So you didn't figure out the details yet?

Andrew Morgan
Andrew Morgan

why is freeman casper?

Samuel Foster
Samuel Foster

luckily for me I already feel bad all the time, so this was not a problem.

Ian Cook
Ian Cook

How about a pet. ♥

Wyatt Nelson
Wyatt Nelson

[x] Capture the NEETs
[x] Wash the NEETs
[x] Place the NEETs in a barn
[ ] Love the NEETs
[x] Preheat the oven
[x] Cover the NEET in cooking oil
[ ] Make food for the NEET
[x] Cook the NEETs for 45 minutes at 400 degrees
[ ] Eat the NEETs
[x] Sell the meat for 4$ a pound

Dylan Peterson
Dylan Peterson

I'm not older enough for that kind of dancing.

Connor Thomas
Connor Thomas

I have one. she is a cat and she is very cute.

Daniel Bell
Daniel Bell

I decline.
It doesn't really feel any different to dancing when you're 18.

Jace Ward
Jace Ward

Capturing doesn't imply there's much of a choice

Daniel Cruz
Daniel Cruz

I'm to cool for dancing.

Jackson Cook
Jackson Cook

on Boo's list

Adam Allen
Adam Allen

Live, love and dance all you can before it's too late. Life is a party when I'm with you.
Remind me to stay out of florida.

Jeremiah Hughes
Jeremiah Hughes

Was I already drunk by this point?

Chase Evans
Chase Evans

You haven't spent any time with me.

The neglect is killing me inside.

Jonathan Bell
Jonathan Bell

Come to florida

Jaxon Martinez
Jaxon Martinez

You're the one with his shirt off, right?

Lucas Hall
Lucas Hall

Ah. Heh. I can change?
Too many gators.

Joshua Davis
Joshua Davis

They'll be your stable mates

Jordan Carter
Jordan Carter

You're gonna have to.

Bentley Wilson
Bentley Wilson

You have such creepy fantasies.
Alright, what now? Help me.

Ethan Gray
Ethan Gray

because im a fucking nutcase

its when we convinced you to start taking those HRT pills and you took 4

Brody Lopez
Brody Lopez

Wow I really shouldn't leave those lying around I guess

Jackson Smith
Jackson Smith

You're the one who'd be mating with a gator

Caleb Lewis
Caleb Lewis

You have to play on the laggy NA overwatch servers.

Anthony Hernandez
Anthony Hernandez

You'd be forcing me.
Jeez. Well I suppose it could be arranged. I can still trust turret dwarf to get the job done on high ping.

Jason Hill
Jason Hill

And watching

Liam Robinson
Liam Robinson

But are you this good at him?

https://www.youtube.com/watch?v=imxV9RJMU2M

Hunter Wood
Hunter Wood

Subtle, make him stop!

Jaxon Bell
Jaxon Bell

He will do no such thing

Gabriel James
Gabriel James

I will change your experience.
I need an adult.

Lucas Hill
Lucas Hill

You need to stop thinking about living as a horse and mating gators...

Colton Bailey
Colton Bailey

Hey, Test, since you are shorter than me
does that mean I can bully you?

Brayden Lee
Brayden Lee

I bet you'll do better than my level 10 friends.

Gavin Garcia
Gavin Garcia

sorry lexi he's my bitch
i can't let this happen

Jaxon Brooks
Jaxon Brooks

...
Reminds me of those copy pastas you used to spam my profile with.
I'm actually only level 55, I haven't played very much at all. A lot of the people I played with already sort of got bored. the hype for the game died off after a while.

Owen King
Owen King

I got vojta good with those didnt I

Joshua Ross
Joshua Ross

Most of my friends just started playing the game for some reason.

Caleb Sanders
Caleb Sanders

No fair!

Leo Butler
Leo Butler

RYUJIN NO KEN WO KURAE

Mason Sanchez
Mason Sanchez

How short is test again?

Josiah Stewart
Josiah Stewart

His mind is busted, I can't do anything

Sebastian Morgan
Sebastian Morgan

4'2
also known as blowjob size

Owen Collins
Owen Collins

5'=midget

Sebastian Hughes
Sebastian Hughes

My friends are too normie for video games.
2:19 - Mordin: Jackson is talking about you on animus again
2:19 - Exert: cool
2:19 - Mordin: AREN'T YOU GONNA REPLY TO HIM?
2:20 - Exert: I have better things to do than opening animus thread
2:20 - Mordin: what
2:20 - Mordin: Really?
2:20 - Exert: yeah

Joseph Russell
Joseph Russell

IT IS NOT YOU STOP THAT
Tell him I have to tell him something urgent and to accept my offer of friendship

Christopher Gonzalez
Christopher Gonzalez

It's hard to tell with the booster seat he uses when on camera.

Julian King
Julian King

I'm sorry for your loss.

Anthony James
Anthony James

Vojta used to say he'd play overwatch with me too.
2:23 - Mordin: He says he has something urgent to tell you and that you should accept his friend request.
2:23 - Exert: i dont see any friend request
2:23 - Mordin: What if he sends one?
2:24 - Exert: i'd ignore
I will live.

Lincoln Long
Lincoln Long

holy shit i didnt know this was so bad
poor guy

Ian Russell
Ian Russell

I'm gonna cry I think

Liam Walker
Liam Walker

A sad life with normal friends.

Jonathan Reyes
Jonathan Reyes

That sounds like a pretty alright hipster T-shirt.

Carter Carter
Carter Carter

get to the third floor of the library
go to door
open it
LOL ANTIMAGIC ZONE AND DRAGON RIDER
this game I swear to god.

Cameron Butler
Cameron Butler

I remember the time when we would drunk skype together the three of us. Those were the days.
At least I have you!
It's not as serious as it seems.

Michael Scott
Michael Scott

only have regular pepsi
no diet

Bentley Moore
Bentley Moore

anti magic zones are cancer in that game. seriously, the person who thought they were a good idea needs to be drawn and quartered.

Gavin Sanders
Gavin Sanders

Yeah we should skype again sometime I'll even bring subtle

Kevin Cooper
Kevin Cooper

i concluded it wasnt for everyone but him
do u rike my pig gifu

Isaiah Cook
Isaiah Cook

Those are both awful drinks. They don't even have pretty can art.

David Walker
David Walker

you wanna fucking fight me kaybe?
my house is a diet pepsi house and i will fight you

Asher Perez
Asher Perez

I wouldn't know.
I'll be here for you when you need me.

Lucas Hughes
Lucas Hughes

They'll have crystal pepsi about 2 weeks.

Christian Bennett
Christian Bennett

I suppose it makes sense.
They're trying to make sure that you don't rely on one party member. But I don't know why they need dragon riders and vampire and newts behind doors its like they hate people. Also, class specific doors are the biggest meme in post game. Seriously, I almost threw the vita across the room for that.

Brody Sanchez
Brody Sanchez

If we play something more entertaining this time than boringlands pre sequel.
Cute pig. What is it about children of animals that make them all so adorable?
We could play. I'm not busy.

Ayden Rivera
Ayden Rivera

God put sugar in Pepsi for a reason. And he spat that Pepsi out so that he could drink a Sprite instead for a reason, too.

Jose Sanders
Jose Sanders

Vojta doesn't even play video games though. And subtle wants to finish it with us so you better keep playing..........

Asher Powell
Asher Powell

i happen to be an expert on this topic
you see, things look cute to us because the emotion cute invokes a sense of protection that cant really be overcame by other emotiosn
that means that cuteness stems from things that look like our offspring, babies
anything that looks like a baby we find cute, big eyes, soft faces, big smiles, etc
even when things look more like our babies than babies, like with bigger eyes than them, we find them cuter than babies

its all just evolution to protect our offspring

Angel Kelly
Angel Kelly

KKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Asher Scott
Asher Scott

If you wanna we can.

Are you gonna voice?

Carter Wright
Carter Wright

they want you to be forced to try out everyone, but some classes are just objectively worse than others and it's really dumb. and some of the later post game dungeons even have areas where you'll need like 3 or even 4 specific classes in your party to go through, meaning for that boss you need a very specific party and that's just that. it's so dumb.

Jace Sullivan
Jace Sullivan

I bet Ted Cruz is on his way to shoot guns with me and have an ice cold A&W like a good American.

Nathan Torres
Nathan Torres

bernsa pls insult kaybe for me
youre supposed to protect me

Anthony Jenkins
Anthony Jenkins

Also are you still watching jojo? I thought this weeks episode was handled pretty well, maybe even better than the manga.
uuuuuuuuuuuuuuuu ;_; dun wannaaaaaaaa..... I guess I'll do it... Also vojta does play video games but it's almost exclusively stuff like league of legends, civ 5 with rl friends or some private server WoW thing.
Yeah I figured that was how it worked for the same species, I wasn't really sure why it's the same for a pig or a cat or something like that because they're not our own offspring.
I haven't planned that far ahead.

Lucas Hughes
Lucas Hughes

No good* games then. You don't have to I'm just saying we're gonna keep doing it and the invitation is extended to you..

Asher Stewart
Asher Stewart

I don't mind playing other games, Borderlands is pretty sleep-inducing
And BL1>BL2>PreSeq

Luis Long
Luis Long

I have no reason to insult any of you.

Nathaniel Bell
Nathaniel Bell

@Erin

If I wanted to see about how much upgrading my phone from a Galaxy SIII, what should I see about upgrading to?

Gabriel Sanders
Gabriel Sanders

I still am but I haven't seen todays episode yet.

I"m okay with whatever

Cooper Morgan
Cooper Morgan

this play again

Oliver Diaz
Oliver Diaz

Oh. Play 2 with me I have all the dlc and have 20 something hours in it but never finished it

Grayson Martin
Grayson Martin

I'll think about it.
today
It comes out on fridays. I mean the one with Reimi in the alley.

Logan Cox
Logan Cox

The invitation has been revoked

Hunter Cruz
Hunter Cruz

Yeah I haven't seen the last episode yet.

Gabriel Myers
Gabriel Myers

oh no! I wanted to play it so badly...
I like all the rohan arcs.

Aiden Morales
Aiden Morales

Your sarcasm won't work on me, gatorboy

Lucas Reed
Lucas Reed

they taste bad tho

Levi Wood
Levi Wood

Is he your favorite character in this arc?

Michael King
Michael King

Series canon disagrees.

Also, I kind of like seafood.

Levi Watson
Levi Watson

♡I am home♡

Jaxon Scott
Jaxon Scott

me too

Landon Myers
Landon Myers

Hi GRim:D

Bentley Morgan
Bentley Morgan

I like him more than koichi at least. I like a lot of the characters in part 4.

Luis Jackson
Luis Jackson

Robert Richardson
Robert Richardson

hallloouuu
I have a burrito and I am happy

Justin Butler
Justin Butler

oh yum

can we have a tinychat I'm beyond bored

Evan Nelson
Evan Nelson

I like Gyro and joseph joestar.

Jacob Walker
Jacob Walker

That smile

Andrew Hall
Andrew Hall

cooki notice me

Noah Thompson
Noah Thompson

Yay lag~

Mason Collins
Mason Collins

I won't stop you from making one.
Kinda eating right now tho, nobody (normal) enjoys watching people eat..
I will be able to join soon though

Juan Young
Juan Young

yes hello
I'll make one when I'm done

Brody Wright
Brody Wright

Sounds good.

David Ramirez
David Ramirez

dallas cowboys' bus just crashed

Now maybe Tsuchi's team can get better

Jose Gonzalez
Jose Gonzalez

nobody (normal) enjoys watching people eat..
http://www.afreecatv.com/?hash=eat
An introduction to moekbang.

Colton Rogers
Colton Rogers

You can be the host.. Also I will not be gone long on tuesday so we are watching new game together. You owe me for last week.

Grayson Flores
Grayson Flores

Exactly

I am very sad you couldn't come watch a movie with me today.

Anthony Young
Anthony Young

meokbang*

Isaac Anderson
Isaac Anderson

Nigga do you know how hot it is?
My hair is a mess and there is no way I'm going outside looking like this

Josiah Harris
Josiah Harris

I once saw a guy eat A LOT of food on there. Koreans are weird.

Sebastian Price
Sebastian Price

Wow.

Asians have really high capacities for food, it seems.

Bentley Nguyen
Bentley Nguyen

What did you want to see anyway?

Isaac Russell
Isaac Russell

mordin is into the kinkiest shit

Joshua Walker
Joshua Walker

Secret life of pets.

Lincoln Anderson
Lincoln Anderson

Where did my Grim go?

Blake Stewart
Blake Stewart

You wanted me to spend $17 on a kids' movie?

Aaron Watson
Aaron Watson

new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page