Hey guysim new

Aiden Morgan
Aiden Morgan

hey guys
im new

All urls found in this thread:
https://soundcloud.com/lund/vjflzpbkmerb
Luis Martin
Luis Martin

ecks dee

Brody Sullivan
Brody Sullivan

Maybe I'll watch it when I netflix and chill. .

Ethan Sanders
Ethan Sanders

well I don't know how to delete it.

Jose Reyes
Jose Reyes

Same

Also I'm a girl btw

Lucas Rivera
Lucas Rivera

getting beat by Tsuchi

Fam

Hnnnggggg

You should go aggressive tho

Joseph Price
Joseph Price

that's a good idea.

Austin Adams
Austin Adams

We'll use it next thread, daijoubu

Gavin Peterson
Gavin Peterson

holy shit bern got fucking roasted

Christian Gomez
Christian Gomez

Just grab a dick and keep jerkin' it until eeveryone's came.

And white is right!

So clearly I must have been raised right!

It's Whimsicott.
From pokemon.
Anthropromorphised.

Jason Nelson
Jason Nelson

OH OH
TELEPHONE LNE
GIVE ME SOME TIME
I'M LIVING IN TWILIGHT

Joshua Wood
Joshua Wood

You can't.

Charles Gray
Charles Gray

if only. he threatens but never goes through with it.
works for me.
you sound very german right now.

Jaxson Ward
Jaxson Ward

I think he posted as Imagination Station or something.

teehee <3

Ditto must feel great~

That sounds mellow. What kind of songs do you play?

That sounds all sorts of insane. I've never been to a show like that.

Jeremiah Miller
Jeremiah Miller

LMAOOOOOOO

so according to you
you came here from elma?

Eli Watson
Eli Watson

Oh I will go hard

I see it now! Really good artwork too, thanks for the information Rinny

Caleb Young
Caleb Young

SIEG HEIL
I, er, mean...
GASS THE JE-
No, that's not quite right either...

Logan Howard
Logan Howard

Wanna netflix and chill?

Lincoln Diaz
Lincoln Diaz

Yes.

Brayden Powell
Brayden Powell

me too

Owen Lopez
Owen Lopez

i think the new poster is just elma

Chase James
Chase James

[golf claps]

Hudson Hill
Hudson Hill

keep working on it. you'll be the most adorable little supremacist the world has ever known.
I thought you'd never ask.

Lucas Watson
Lucas Watson

mfw the ne poster was elma

Ian Walker
Ian Walker

I will coax it out

No fuck you

Good, I needed you hard

Liam Gutierrez
Liam Gutierrez

Well, I couldn't get any good images out of it due to my phone cam being shit, but this is the only image I have.
Also kind of a beach-stage, so swimming was an option.

Owen Wood
Owen Wood

I KNEW IT

Brayden Baker
Brayden Baker

please do. even just a light slap would be lovely.

Ian Powell
Ian Powell

What do you mean? :(

that face tho

Looks fun af

It was pretty obvious. It was hard to not do my double returns, but on the plus side pretending to be chipper helped ^~^

Jordan Hughes
Jordan Hughes

Paging Dr. Test. Paging Dr. Test~

Joseph Gomez
Joseph Gomez

And by Netflix and chill I mean just gay stuff.

Nathaniel James
Nathaniel James

Yeah, you can see the 2 DJs like a bit.
Like everyone was jumping to the beat and ground was shaking, fucking great.

Logan Rogers
Logan Rogers

But you're a girl irl btw way.

Grayson Hernandez
Grayson Hernandez

what? you start pouting at the slightest provocation.
yes, I managed to work that one out.

Noah Clark
Noah Clark

I miss going to shows. Nothing beats that live music vibe, man.

And crowd surfing is incomparable.

<3 ilu

Gavin Ward
Gavin Ward

testing attention please feel the tension as soon as someone mentiosn
here's my ten cents, my two cents is free

Austin Torres
Austin Torres

Only because you like it.

Oliver Perry
Oliver Perry

That "xbox or ps4" thing was a bait right? ._.

Zachary Jenkins
Zachary Jenkins

ps4 obvs right

Robert Walker
Robert Walker

not playing games on a superior console

Brandon Foster
Brandon Foster

what would make you think that?

Jonathan Smith
Jonathan Smith

what was the point of that?
that was pretty dumb

Brayden Rodriguez
Brayden Rodriguez

Were you there when Chiri and Lloyd "rap battled"?

Well I don't have either and my computer can't run anything so sort of, but not really?

And I'd get a ps4 hands down if I wanted to play games again.

Benjamin Collins
Benjamin Collins

lloyd won right
he's black

Andrew Brown
Andrew Brown

I'll let you chalk this one up as a win. Had a strong feeling it wasn't a newfag, though.

Michael Fisher
Michael Fisher

what's the point of anything?

Eli Jackson
Eli Jackson

I know that feel, I was to one show to see Kygo and other big EDM artist like a month ago, that was the shit.

Landon Thomas
Landon Thomas

I wasn't reading posts
but that text combined
with that timing man

I'm having srs drama with an ex threader, idk if I should post about it

I'm literally beet red right now irl

Jaxson Lee
Jaxson Lee

me + your song

Liam Peterson
Liam Peterson

whats the point of any of this?
none of this...
none of this matters...

Tyler Hernandez
Tyler Hernandez

Good morning

Anthony Ortiz
Anthony Ortiz

Not anymore
Just making sure.

Mason Harris
Mason Harris

much better.

Joshua Mitchell
Joshua Mitchell

WAKE ME UP

Mason Diaz
Mason Diaz

yeah, I bet you were.

Andrew Harris
Andrew Harris

WAKE ME UP INSIDE

Gavin Sanders
Gavin Sanders

He wins by default in my book.

I wasn't doing it to win anything. I just wanted to post without crying for once.

My last show was Nine Inch Nails. I went by myself.

I wouldn't.

And not to be offensive, but can brown people turn beet red?? #legit question

Sebastian Morris
Sebastian Morris

but when you wake and its still a nitemare

Tyler Cruz
Tyler Cruz

an extremely dark shade of it, yeah.

Jayden Moore
Jayden Moore

MY CURIOSITY IS SPIKING
WHO IS IT

Logan Ross
Logan Ross

save me

Cooper Lee
Cooper Lee

Oh, I see.

Do you want me to hop on Steam?

Matthew Brooks
Matthew Brooks

Whatever just show me your butt already.

Brayden Williams
Brayden Williams

Doesn't sound too bad, I mean like last time I went by myself I found myself pretty drunk and dancing with strangers.
Probably should have asked for their numbers lmao.

Oliver Long
Oliver Long

did you have one

Noah Jones
Noah Jones

suicide if youre beet red over an internet post

Michael Rogers
Michael Rogers

I said good morning

Henry Gutierrez
Henry Gutierrez

No. Would just make it worse I feel. Best to let sleeping dogs lie.

It was over a call

oh right I have to check

Easton Campbell
Easton Campbell

fuck off

Hudson Sanders
Hudson Sanders

but you never linked me

Nathaniel Lopez
Nathaniel Lopez

is it nymph

Michael Roberts
Michael Roberts

That's cool. I just kinda sat there lol It was cool to listen to them live though.

Nicholas Wood
Nicholas Wood

let's not move too fast here.

Jordan Bennett
Jordan Bennett

Morning Revy.

Grimmu, no.

Bentley Thomas
Bentley Thomas

Is it Treecko
Is it Dustyny
Is it Bern or Haikus

Blake Watson
Blake Watson

Alright. Well I owe you one from earlier is all. Figured I'd offer.

Ayden Perry
Ayden Perry

you wish it was

what.

Owen Kelly
Owen Kelly

Good monran Brad

Evan Brown
Evan Brown

This seems a meandering way to accomplish that

Joshua Gutierrez
Joshua Gutierrez

It's probably one of the ones with a penis.

Ryder Cruz
Ryder Cruz

I am speed.

Luke White
Luke White

I'll keep that iou in my pocket.

I dont feel like I helped you though. Did I?

Aaron Smith
Aaron Smith

Should at least like jump to the beat or like join the wave if people do that, it's all fun.

Don't bully pls.

Jeremiah Ortiz
Jeremiah Ortiz

yeah I wanna see him get ddos'd again that would make my day
Is it niggy?

Jason Cruz
Jason Cruz

oh yeah
that
that really clears it up
one of the old posters who had a penis on Holla Forums or /b/
haha yeah good clue

Levi Cooper
Levi Cooper

fine

what is your malfunction

Jordan Mitchell
Jordan Mitchell

no need to rush.

Logan Martinez
Logan Martinez

How's uou?

Liam Ramirez
Liam Ramirez

from who
btw dont bully revy

hey !

Jose Campbell
Jose Campbell

I Love hearing about old posters
Remindsme of when I was a young warthog

Juan Williams
Juan Williams

I got about a whole day's worth of attention as elma in just one thread. And it was peaceful. I don't see that as meandering.

You let me type out all my whiny cry-cry feels at you, so yeah, that helped a lot actually.

I just wanted to watch and listen *shrugs*

It was still fun.

Isaiah Nguyen
Isaiah Nguyen

Good.

Daniel Evans
Daniel Evans

boo
you + me
this track
a cheap motel

Hudson Torres
Hudson Torres

If you say so

Noah Turner
Noah Turner

FUCKING WAIT

Grayson Williams
Grayson Williams

I'm heading to bed now.
Good night.

Robert Clark
Robert Clark

Eh, trying to fix things, but not sure if I can.
But at least I have some hope.
How about you Revy?

That's a solid reason too *hugs*
I can believe that, there are so many artists I want to see live still before I die.

Jonathan Reyes
Jonathan Reyes

I say a lot of things.
goodnight, rin.

Liam Morris
Liam Morris

Ey boo

Nicholas Hill
Nicholas Hill

Night rinbo slice

Landon Lewis
Landon Lewis

hey revy
how are you feeling?

Colton Wright
Colton Wright

Most of which are smug comments.

Jayden Butler
Jayden Butler

*hugs*

I really wanna see queens of the stone age cause they're my favorite, but they're like never touring since all the members have gone on to make superbands or have other projects. #thestruggle

Kayden Flores
Kayden Flores

it's what I do.

Hudson Young
Hudson Young

I fell 12 feet off a ladder but I'm fine and the bees didn't get me
But I did cut my ankle and it itches and hurts
And I played edh with some friends and fucked up and lost at the last minute

Camden Hernandez
Camden Hernandez

queens of the stone age
I keep getting random inclinations to listen to the Flaming Lips.

Julian Evans
Julian Evans

Is that why you keep taking my Nonon pictures?

James Morales
James Morales

the good ones. lexi gave me a few as well.

Matthew Moore
Matthew Moore

Lenko I only have charizardite Y

Kevin Martinez
Kevin Martinez

Never post that one again.

Benjamin Gomez
Benjamin Gomez

I'm glad.

Zachary Hill
Zachary Hill

I actually haven't really listened to them. What's the best album in your opinion? I'll pop it on right now.

I've been rediscovering Mechanical Animals tonight and it's quite amazing.

Mason Roberts
Mason Roberts

why?

Parker Brown
Parker Brown

yoshimi battles the pink robots

Lincoln Phillips
Lincoln Phillips

Damn, I really want to see them live too, but I feel like they never come play live in my country.
But if they do, no matter the distance, I will go.
Fucking love that shit.

That sounds horrible, but at least you're all fine and doing good.
*hugs*

Logan Gomez
Logan Gomez

I wouldn't say this is their best but it's one of the easiest albums to just listen to during a night.

Justin Jones
Justin Jones

She doesn't look smug or cute so I hate it.

Grayson Watson
Grayson Watson

seems a bit unreasonable to just ban it outright.

Parker Thomas
Parker Thomas

ty^~^

Same. If they come anywhere within a 12 hour drive I'm gonna go.

omg I am constantly singing some form of qotsa song .///. Kyuss, Desert Sessions, Them Crooked Vultures, Eagles of Death Metal. I just love all of the desert rock they've had their hands in.

Luis Miller
Luis Miller

Never again.

Nolan Russell
Nolan Russell

ok literally fuck you grim

EDH?
also im glad you had fun
youve been really depressed lately
it makes me sad too

Hudson Richardson
Hudson Richardson

telling me not to do something just makes me want to do it more, you know.

Juan Bailey
Juan Bailey

Them Crooked Vultures
I remember buying the physical album the day it released after school. My best friend bought the vinyl.

Cooper Torres
Cooper Torres

I know whats best for you.

Mason Cook
Mason Cook

Yup! I had that on vinyl. I kinda miss my "new" crate now :/

I love the track "Interlude with Ludes." That hypnotic sound is irresistible to me.

Nathaniel Clark
Nathaniel Clark

that froggy guy

lol

Camden Young
Camden Young

that seems unlikely.

Ethan Brown
Ethan Brown

Caligula or Gunman is probably my favorite.

Joseph Stewart
Joseph Stewart

If you think posting that picture was a good idea then I clearly know better.

Noah Thomas
Noah Thomas

Pokemanz!

Wyatt Collins
Wyatt Collins

i am serious
fuck you grimo
you upset me far too much

Dominic Cruz
Dominic Cruz

maybe I don't care what is a good idea or not.

Samuel Martinez
Samuel Martinez

Pic of me and my best friend irl
I'm on the right

Isaiah Edwards
Isaiah Edwards

Don't be gay, Cato.

Ethan Lewis
Ethan Lewis

HELLO, DARKNESS, MY OLD FRIEND.

Colton Cox
Colton Cox

yes. good job.

Michael Wilson
Michael Wilson

That's probably why you became such a degenerate in the pony threads.

Eli Reyes
Eli Reyes

a decent enough theory.

Landon Sullivan
Landon Sullivan

How degenerate? o//o

Thomas Smith
Thomas Smith

I just figured I'd say something other than 'that image is cute' for once.

Who are you?

Joseph Rogers
Joseph Rogers

no bard. you must never know.
cupcake.

Christian Perez
Christian Perez

So this is okay, but it's kinda like a little too mellow for me. I thought they were supposed to be more like Mars Volta tbh

Jayden Smith
Jayden Smith

Or maybe it was just cocklust or something.
Like an 8

Ian Nelson
Ian Nelson

also a very good possibility.

Owen Sullivan
Owen Sullivan

i am ending this friendship

Kevin Morgan
Kevin Morgan

THE cupcake?

Brody Flores
Brody Flores

tfw Spoils abandons you

Elma the Mars Volta are too chaotic for my taste

Zachary Stewart
Zachary Stewart

they called him the devourer of gods

but he ate my waifu

so I ended his laifu

Isaac Thompson
Isaac Thompson

so they tell me.

Eli Taylor
Eli Taylor

Gwyndolin was your waifu

Lol you deserved it

Adrian Rodriguez
Adrian Rodriguez

Damn, its beena while.
How's life?

Ryan Jenkins
Ryan Jenkins

and nothing of value was lost

wait im not supposed to bully, nvm

Aiden Reyes
Aiden Reyes

Aww, they're so rad though.

Must be a chaotic evil thing~ XD

Actually, I think I'll retake that test. Times have changed.

Isaiah Collins
Isaiah Collins

Sounds about right.

Ryder Rogers
Ryder Rogers

just in souls

gwyndolin is best girl
and/or boy I guess

Jaxson Richardson
Jaxson Richardson

a question better left unanswered.
how about you? I'm afraid I don't remember you very well. memory isn't all that great.
doesn't it just?

Angel Myers
Angel Myers

Shut up Grim, I really like Spoils

I was like... Neutral good. I'm just a pure soul :3

Lol what a fag

Dominic Perry
Dominic Perry

Well that is what I just said.

Tyler Perez
Tyler Perez

it's okay gurl I still gonona treat you rite e you even if you had to take some dick to get by smh we all do you my 100 bae 100 100 100
My lil toaster streudel smh

Nathan Morris
Nathan Morris

I really should not be so kind to people

Josiah Garcia
Josiah Garcia

so it was. you're very insightful.

Jaxon Perry
Jaxon Perry

same waifu

Jaxson Parker
Jaxson Parker

no one can make me chuckle slightly like you can, bard.

Lucas Foster
Lucas Foster

legit

Evan Rivera
Evan Rivera

Cato or hepty, we've been inthe same place every now and then for the past few years.
I am NASA now, so that's good.

Luke Cook
Luke Cook

yeah, I remember that much at least.
NASA, really? that's pretty impressive. good job.

David Scott
David Scott

Tell me something I don't know.

Benjamin Taylor
Benjamin Taylor

Honestly, being called "The Dark Sun" is edgy enough for me to love tbh

I'M SORRY I'M JUST A LOVING INDIVIDUAL GRIM

Dylan Sanders
Dylan Sanders

Colby just a babby~

Angel Gomez
Angel Gomez

I doubt I could. I don't know very much, and you seem to know a lot.

Nicholas Gomez
Nicholas Gomez

Kyuss
Eagles of Death Metal
Elmers, that's god-tier musical taste.

Hunter Cox
Hunter Cox

I'd love to see his dark sun

Jackson Jones
Jackson Jones

Well at least you know that much.

Adam Hernandez
Adam Hernandez

I'm just too nice :(

Hmmph

You should have let me cool your heart

o bby

Logan Russell
Logan Russell

Why?

Landon Rodriguez
Landon Rodriguez

SD already took care of that
somewhat

anyway imma head off to bed
cya

John Edwards
John Edwards

I know everything.

Owen Watson
Owen Watson

God I wish that were me

Nathan Diaz
Nathan Diaz

You should have let me cool your heart
This is way too gay.

Josiah Wilson
Josiah Wilson

good night, grim.

Landon Young
Landon Young

I don't know very much

I know everything

Getting some mixed messages here.

Joshua White
Joshua White

Sleep well Grimmu.

Ryan Edwards
Ryan Edwards

not my fault you're so easily confused.

Carson Thompson
Carson Thompson

I dunno french kisses

Sleep tight

Let's have an island song

Jack Smith
Jack Smith

would you fuck gwyndovere?
i sure would

Caleb James
Caleb James

Fuck praising the sun I'm praising that fulll moon

Austin Allen
Austin Allen

I don't usually talk about my musics because I figured everyone here was tainted by weeb music lol

I got chaotic evil again. Come to the dark side, Colby <3

Alexander Richardson
Alexander Richardson

Or maybe it's your fault for not making any sense.

Chase Johnson
Chase Johnson

miyazaki really likes his traps

Camden Baker
Camden Baker

anything is possible if you believe hard enough.

Michael Edwards
Michael Edwards

considering how I would have to use like
the upper half of my body to get in there deep enough

I will die trying

Henry Martin
Henry Martin

God we're such perfect partners why aren't we together yet?

Jaxon Robinson
Jaxon Robinson

Any kind of genre really goes with me, since I've been to different festivals with death metal, dance music and just casual folk pop.

Tyler Scott
Tyler Scott

Anime made me Gay

Daniel Perry
Daniel Perry

I don't think it works like than in anything thats not a disney movie or anime.

Joseph Evans
Joseph Evans

/v/ made me slightly gay

Bentley Murphy
Bentley Murphy

Test, are you still here?

Samuel Wilson
Samuel Wilson

Cause I didn't go to AX I guess.

I've always wanted to go to that metal festival over there. hnngh

James Gray
James Gray

you are correct. real life sucks.

Angel Stewart
Angel Stewart

posting on /v/

HAHAHAHA

Jacob Morgan
Jacob Morgan

slightly

Kevin Brown
Kevin Brown

Well also you're half a country away...

Adrian Harris
Adrian Harris

Wanna be my ebf?

I miss talking to you on the phone for hours tbh

Anthony Gutierrez
Anthony Gutierrez

I'm only half memeing.

Lincoln Butler
Lincoln Butler

kind of want to tell you to kill yourself tsuchi

why not?

Ian Myers
Ian Myers

Honestly? Yes

I would love that

Benjamin Miller
Benjamin Miller

is...is this happening rightn ow>////<

Evan Ross
Evan Ross

I went to see Amorphis once, and well, they're my favourite metal band, so kind of self-explanatory.

Alexander Price
Alexander Price

For some more than others.

Christopher Powell
Christopher Powell

yup

Elijah Flores
Elijah Flores

Do you think you can put up with my hormonal bullshit?

Gavin Cooper
Gavin Cooper

I'm guessing its on the sucking side for you.

Aiden Morales
Aiden Morales

I think you are underestimating my adaptability. Once I am hitched, I am attached permanently

Brody Ross
Brody Ross

no, everything is wonderful.

Christopher Smith
Christopher Smith

that is by far the gayest thing ive ever said
and that is still only moderately gay

Carter Butler
Carter Butler

.///.

okay!

Jaxson Johnson
Jaxson Johnson

this is a sturdy ship guys

Jason Flores
Jason Flores

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>sucking a dick at a gloryhole is only "moderately" gay
Nigga, what?

Zachary Ortiz
Zachary Ortiz

It was a girl-dick :^)

Jonathan Thompson
Jonathan Thompson

it's always nice when threaders find love.
hello, desu

Anthony Evans
Anthony Evans

I honestly don't know why you didn't like me sooner

I am absurdly open minded

Dylan Edwards
Dylan Edwards

Shut up

Jason Russell
Jason Russell

thats precisely what im saying

FUCK i thought you were daisy
fuck you bard

Nathan Thomas
Nathan Thomas

fair enough.

Justin Edwards
Justin Edwards

Sure it is

Sebastian Richardson
Sebastian Richardson

yeah.

Hunter Anderson
Hunter Anderson

Yeah

Angel Hill
Angel Hill

This has been my shtick since 2011 come on

reminds me of them good ole days
way so back when

Jaxson Ross
Jaxson Ross

call this number if you need help

1-800-273-8255

National Suicide Prevention Lifeline

David Taylor
David Taylor

I did but then I thought you started not liking me when you became a leeger :/

That reminds me of a fantastic Jeff Goldblum quote I read lol
"I’m nothing if not open. I’m like an open-faced sandwich. My door is not always open — I took the door off. I removed the hinges from the door. I’m too open. I’m like a chicken piccata."

Brody Cook
Brody Cook

all around me are familiar faces

Daniel Murphy
Daniel Murphy

how thoughtful of you.

Tyler Howard
Tyler Howard

shitty
i forgive u bard
u know daisy is like crazy cute ?

Leo Rivera
Leo Rivera

What the fuck, I never disliked you. I have always loved you

Jeff Goldblum is a treasure

Julian Rodriguez
Julian Rodriguez

WISH I COULD TURN BACK TIME
TO THE GOOD OLD DAYYS

Dylan Young
Dylan Young

You know i'm always trying to help.

Brandon Garcia
Brandon Garcia

That's nice
Hes fun to talk to sometimes
still so yung

Camden Kelly
Camden Kelly

it would be fun to watch everything crash and burn a second time.
you're a real sweetheart.

Evan Gutierrez
Evan Gutierrez

age is just a number my dude
unless its above 30
then it's gross

Adam Thomas
Adam Thomas

You're dropping the 'l' word already!?

W-wow, Colby. This could be something .//.

Robert Wood
Robert Wood

Yeah i'm pretty much the best.

Julian Hill
Julian Hill

Nigga I have known you since I started. You were one of the first people I connected with

I really think we are meant to be

Jackson Adams
Jackson Adams

couldn't even win a single pokemon battle, so that seems like a bit of an exaggeration.

Camden Flores
Camden Flores

Damn if hat's not the truth
Must have had your fair share of all that in the pony world eh
those people who will never post again ;~:

I swear i didn't know she was 8 officer

Cooper Rivera
Cooper Rivera

I would beat you.

Hunter Smith
Hunter Smith

i mean im 18
so i think it is ethically a-ok for me to go after maybe 14 and up

Andrew Sanders
Andrew Sanders

Anyone have this pic but with Yui instead of ritus

Nolan Ross
Nolan Ross

I have the weird feels going on now that you put it that way, b-baka x///x

You're gonna make me start typing all goopy-like ugh

Brandon Diaz
Brandon Diaz

yeah. but that's just how the world works.

Jace Roberts
Jace Roberts

this pleases me. details?

Christian Cook
Christian Cook

Add me on Steam and I'll wax poetic.

Josiah Hill
Josiah Hill

I NEVER ASKED TO BE LEFT BEHIND

Zachary Peterson
Zachary Peterson

I'd never leave you behind, bby.

Charles Bell
Charles Bell

https://soundcloud.com/lund/vjflzpbkmerb

Eli Sullivan
Eli Sullivan

I would use pound pound pound and then water gun.

Brandon Edwards
Brandon Edwards

please stop, I can only get so erect.

Anthony Allen
Anthony Allen

I'd probably leave you behind a dumpster or In a public restroom

Aiden Butler
Aiden Butler

I don't show mercy.

Hunter Nguyen
Hunter Nguyen

I'd be okay with that if certain actions preceded the leaving.
a trait I'm fond of.

James Wilson
James Wilson

okies!

Easton Gonzalez
Easton Gonzalez

Murasa X Ichirin
Or
Murasa X Nue ?

Dominic Collins
Dominic Collins

Yeah probably alot of rope and sweat
Gross

Lincoln Jones
Lincoln Jones

Nue

Christian Moore
Christian Moore

you know you'd love it.

Gavin Hughes
Gavin Hughes

Yeah, I'd ship it

Kayden Rodriguez
Kayden Rodriguez

I wonder how much though.

Brody Butler
Brody Butler

more than you'd probably expect.

Jason Lee
Jason Lee

how much is that ?

Ian Anderson
Ian Anderson

I'm surrounded by depressed losers and weebs and couldnt be happier

wat r u doing with ur life???

Brayden Perry
Brayden Perry

a very large amount.

Josiah Allen
Josiah Allen

Hi Bardy

:3

Christian Barnes
Christian Barnes

I like where this image is going.

Oliver Williams
Oliver Williams

My Weeb amig
What is hapening you ancient fuck

Logan Peterson
Logan Peterson

Sounds fun I guess.

Angel Rogers
Angel Rogers

Just weeding and weebing my bro

Henry Foster
Henry Foster

a very large amount of fun.

Jayden Green
Jayden Green

Used and abused

Luke Jackson
Luke Jackson

I like you

Aiden Garcia
Aiden Garcia

haha same here dude
I fucking wish I lived closer man you're like one of the most coolest irl posters

Oliver Long
Oliver Long

coolest
idk man there's a lot of dislike for me here too

Thomas Russell
Thomas Russell

that sounds like a good starting point, at least.

Jacob Evans
Jacob Evans

I don't think he'd hang out with anybody who says "most coolest."

Brandon Wright
Brandon Wright

Thanks! ^~^

James Miller
James Miller

It was the least lewd thing I could say.

Jayden Peterson
Jayden Peterson

Uh huh

Robert Murphy
Robert Murphy

it's piqued my interest.

Brayden Morgan
Brayden Morgan

Whatever bro, you can't call yoruself a coolkid poster if you don't have people to hate on you

you would know what it's like to NOT HAVE ANYBDOY TO HANG OUT WITH HUH KAYBE

Hunter Clark
Hunter Clark

fantastic conversation skills in progress

Caleb Smith
Caleb Smith

One of my best friends lives about three blocks away. Not that I ever leave my house.

Ryan Kelly
Ryan Kelly

Guess I just got to put on my hater blockers

Elijah Thomas
Elijah Thomas

I don't know who that is *shrugs*

Ryan Ortiz
Ryan Ortiz

Fair nuff
I guess if I could get a best friend you could too

are you Miku hatsune irl?

Jeremiah Morales
Jeremiah Morales

Well that wasn't very hard.

Austin Anderson
Austin Anderson

I beg to differ.

Connor Butler
Connor Butler

I thought that was Revy, wasn't it?

John Hernandez
John Hernandez

nobody knows what 'it' is

Colton Kelly
Colton Kelly

Is that Desu and his gorgeous eyelashes?

Angel Thomas
Angel Thomas

Shit I ....I forgot......
Damn dude any luck on the neet situation?

Kevin James
Kevin James

I get it, you have an erection.

Connor Lee
Connor Lee

what remains of him

Ayden Ramirez
Ayden Ramirez

He posts my picture a lot I think he loves looking at them

Gabriel Howard
Gabriel Howard

I see.

You have very nice eyelashes.

Leo Wood
Leo Wood

Was there actually an attempted robbery?

Carson Jackson
Carson Jackson

pointing it out is actually an anti fetish. now you've ruined it.

William Perry
William Perry

Well my old job has odds and ends for me to do. It's a better pay rate than what I was getting, but it's very few hours. I'm getting some state funded insurance so I can get healthy enough to get back into the workforce.

Jayden Wright
Jayden Wright

Me and boo are gonna spit roast you he take the mouth im taking the butt gonna pick you up in a big back van and tie you up and drop you by the waterfront
after we drug you get ready be there in about 20 minutes

Jose Jenkins
Jose Jenkins

Stop posting my waifus.

Austin Murphy
Austin Murphy

Why thank you
I'm surprised he actually believed that story

James Powell
James Powell

everyone who insults you just wants to fuck your disgusting body, dont worry
this argument is perfectly sound

Mason Carter
Mason Carter

Proud of you Freeman
I knew you ahd the dedication to get ouf of the neet hole : )
I hope ou can enjoy it and get more horus
what are ya doing?

Parker Richardson
Parker Richardson

No touhou is safe from me

Adam Mitchell
Adam Mitchell

Ooops, my mistake.

David Robinson
David Robinson

way to go freeman !

Matthew Diaz
Matthew Diaz

What was it for then? Did you take a piss on an elementary schooler dressed as a bush for a school play?

Sebastian Butler
Sebastian Butler

Uh huh

Brody Bell
Brody Bell

he robbed a store
he's too embarassed to say it now because everyone knows it was an attention thing

Luis Perry
Luis Perry

you're really going to have to work on that.

Dominic Rodriguez
Dominic Rodriguez

Are you a criminal?
I'm a criminal

Camden Ortiz
Camden Ortiz

legally?
yeah i guess

Thomas Nelson
Thomas Nelson

I've said the story a thousand times before and I don't really wanna say it again now
I do my best

Gabriel Murphy
Gabriel Murphy

Tell me what you did and I'll tell you what I did
You ere caught right?

Zachary Gomez
Zachary Gomez

Transferring data to new computers as they upgrade the office. I've just done it for so many years that I know exactly what needs to be installed first, what data will automatically transfer over, and what needs manual transferring.

Jason Johnson
Jason Johnson

Right about now
The funk soul brother
check it out now
The funk soul Brother

Logan Cox
Logan Cox

oh nope
ive been arrested once but was let off
what did you do?

Samuel Watson
Samuel Watson

Tech jobs are the greatest

Dominic Diaz
Dominic Diaz

aka you are too much of a little sissy to tell the truth anymore

absolutely disgusting

Kayden Sullivan
Kayden Sullivan

Honestly i'm probably not even gonna try.

Jonathan Adams
Jonathan Adams

Okay.

Okay.

Carson Fisher
Carson Fisher

I was convicted of 5th Degree Criminal Mischief

Joshua Davis
Joshua Davis

I literally told ban and guero the story 2 nights ago, are you gonna shut the fuck up and stop talking about me any time soon or no it's getting pretty pathetic at this point

Landon Sanchez
Landon Sanchez

i take this as offensive
your relations

no
my holy duty is to keep little bitches like you crying
luckily bebop doesnt even care about filter dodging
:)

that doesnt sound bad
what did you do?

Ryan Wood
Ryan Wood

They're alright. I will become a real programmer someday though.

Justin Brooks
Justin Brooks

freeman do you play games you beautiful bastard

Ethan Butler
Ethan Butler

that's a good life philosophy.

farewell.

Gabriel Sullivan
Gabriel Sullivan

I really don't care enough about you to be offended in any way but good luck with that sounds really rewarding

Juan Wilson
Juan Wilson

I do partake in the vidya, yes. Any specific vidya in mind?

Dylan Thompson
Dylan Thompson

new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread
new thread

oh, and here's this before I go.

Michael Evans
Michael Evans

I broke somebody's windshield because they were harassing me
I chased them and confronted them at an ooppurtunity they couldnt drive away and tehy tried to run me over so I jumped on hte hood of their car and broke it
the kid had the fucking nerve to take it to court

Nathan Perez
Nathan Perez

Get dissed on, I guess. What were you cuffed for?

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page