Kampai Oppai

Gabriel Cruz
Gabriel Cruz

Kampai Oppai

All urls found in this thread:
https://youtu.be/2Zpb8_uT4hU?t=32s
Josiah Bennett
Josiah Bennett

I don't feel like going for another round of theading

Jayden Cooper
Jayden Cooper

i love oppai

Nicholas Hughes
Nicholas Hughes

I wouldn't object to beheading the king.

w-woaah..

strokes

Luis Torres
Luis Torres

Hmmm?
What's wrong with you today Ika?

Are you winning tho?

Connor Howard
Connor Howard

Go have a snack and take a nap
that's a lie

Christian Gonzalez
Christian Gonzalez

Shiro, when are you gonna bench press me?

Colton Cruz
Colton Cruz

you should probably leave
I know that would brighten my day up a ton

Jack Smith
Jack Smith

nope

Chase Myers
Chase Myers

No one who fucks Desu loves oppai

Carter Walker
Carter Walker

mt league clan tag is oppai

Henry Reyes
Henry Reyes

Anime tiddies

Xavier Kelly
Xavier Kelly

no offense desu

Aiden Murphy
Aiden Murphy

Get fucked, Scoots' unused thread.

I-I like that...
Don't stop...

From experience, being benched is the weirdest fucking thing.
Just sit on his back while he does push ups.

Luke Edwards
Luke Edwards

Kinda in the mood to receive a blood tribute.

Any volunteers?

Brayden Myers
Brayden Myers

hopefully everyone in this thread dies

Isaac Russell
Isaac Russell

SHIROOOOOOOOOOOOOO
I'M A WAAAGE SLAAAAAVE!
SAVE ME PLS

Ryder Bailey
Ryder Bailey

here i'll post it in this one too

hot as fuck in the high desert
can't land airplanes because the runway is ~130+
dude its so FUCKING HOT

William Brooks
William Brooks

Bard, pls.

How is the sim house?

Ethan Edwards
Ethan Edwards

I'm not even sure how to take that

Luke Davis
Luke Davis

You wanna do a suicide pact?
You better not pussy out and bash my brains in if you do.

Grayson Williams
Grayson Williams

Stop that.

Jack Rivera
Jack Rivera

Not sure if serious or blankposting as mockery...

Please?

It's been a while :(

Charles Davis
Charles Davis

Nice get

.////. it's full of protein <3

Goodness that was lewd... remind me to never hover over your spoiled imgs again

You badmouth me because I'm friends with someone you dislike? Real mature...

Fucking knew it

Just bored, hbu?

That saddens me... we used to be best friends...

I don't feel tired and I just ate din din

Nolan Scott
Nolan Scott

except for you wallma your great
Gimme a sec ill start it up and check

Xavier Bell
Xavier Bell

Kind of in the mood for a meme tribute.

Any volunteers?

John Roberts
John Roberts

Maybe Desu can just get "oppai" man tits.

Isaiah Morales
Isaiah Morales

boob-chan!

How am I possibly gonna fuck someone across the Atlantic ocean lol

With a "q" :c
Mine's NEKOBABES

Jaxon Foster
Jaxon Foster

Don't make me smack you.

Lucas Roberts
Lucas Roberts

great!
rubs

Kevin Jackson
Kevin Jackson

I think I can do every exercise with you~

Get money
Smoke weed
Fuck bitches

Was doing alright til you acted like a bitch.
Just got back from doing cardio

Tyler Campbell
Tyler Campbell

RIP

How am I possibly gonna fuck someone across the Atlantic ocean lol
You ruined your chances to make a big dick joke.

Alexander Walker
Alexander Walker

o.o
Perfect

Caleb Richardson
Caleb Richardson

Kind of looks like Doots.

Nolan Garcia
Nolan Garcia

Flat is better

Charles Peterson
Charles Peterson

This shit is so perfect.

Connor Powell
Connor Powell

*hugs* How was your day tho love?

Nathaniel Turner
Nathaniel Turner

the fire burning within me knows no bounds
but not u sd i love u

Noah Davis
Noah Davis

Unproductive

Isaac Ross
Isaac Ross

Sushi, come on.

Don't be a fun-sucker :(

lol quite possibly~

JUST DO IT

Anthony Green
Anthony Green

It means you have dfc

Imouto never hover over spoiled images because they might be lewd.
Go exercise then.
Over the internet

Nathaniel Thomas
Nathaniel Thomas

Je t'aime.

Benjamin Cox
Benjamin Cox

11/10

Liam Gutierrez
Liam Gutierrez

Time to get my belt.

Owen Martinez
Owen Martinez

im not too keen on the idea of beheading the queen, id rather just strip her of all government offices

Caleb Davis
Caleb Davis

-falls over-

ow..

Ryan Foster
Ryan Foster

Sento is fucking pure you heathens

Jason Cook
Jason Cook

OMG Well, at least get it away from your junk you maniac!

ur not my dad

Jackson Perry
Jackson Perry

-kicks-

Landon Turner
Landon Turner

Hmmmm that sucks
Think I might go for a ride in a bit
Thinking how kawaii it'd be to hit the gym and then do cardio with you

Still buying lolita outfits?

Parker Wright
Parker Wright

COME ON, SHIA

Chase Collins
Chase Collins

I will beat you like I am.

Tyler Harris
Tyler Harris

Wouldn't have been the first time

Parker Brown
Parker Brown

wallma is computeing
Scoots is makign a drink
Goggles senpai is dancing
an Lenko is skullking about. Lets see what else they are up to

Adrian Adams
Adrian Adams

I still need to get that first one altered. I bought a shitty car though, so that's neat.

lol

Come on, tripcode

just put it in there already, you goober.

Don't threaten me with a good time.

Write my name pls x////x

I even shitpost in the sims

fml

Alexander Nguyen
Alexander Nguyen

Seems on point for irl

Aiden Stewart
Aiden Stewart

haha yeah
even grim is cooking :p

Justin Brown
Justin Brown

I forgot, herrherr.

Sebastian James
Sebastian James

Well, shit.

Adam Martin
Adam Martin

FIRE
GRIM STARTED A FIRE
FIRE
FIRE
FIRRE
FIRE
FIRE
FIRE

Nicholas Nguyen
Nicholas Nguyen

je t'aime aussi
slides lower

yeah the queen is a nice lady.

the Dutch king is a prick though, and his lineage too.

Wyatt Allen
Wyatt Allen

Think I might go out to LA for July 4th since I got a 4 day weekend

Hey Bard <3

Bentley Allen
Bentley Allen

cant get over that wife beater

Thomas Diaz
Thomas Diaz

ALLAHU AKBAR

Tyler Brown
Tyler Brown

HAHAHAHAHAH
THIS FUCKING MEME BRO

Leo Morales
Leo Morales

I taught him well

Carson Flores
Carson Flores

Ok I need to go to ikea

Noah Foster
Noah Foster

AWW SHIT NIGGA IS THAT SOME SIMS 3?!

Jason Hall
Jason Hall

NO DIE GRIM

Cooper Young
Cooper Young

grim is on fire and scoots is just partying

sims 4 :3

HE'S ON FIRE

Luke Rodriguez
Luke Rodriguez

Filthy Hyperbolic Un!cornHc9WaQ

Perfecto ;3c

LOL that cap tho

That could be fun. You should shoot up AX and kill Soto.

Christian Hernandez
Christian Hernandez

Mix tape is fire.

Benjamin James
Benjamin James

I am angry at u

Adrian Moore
Adrian Moore

Should I just post it here or do you want it in private?

Parker Rivera
Parker Rivera

omg he self immolated wtf digi-Grom~!?

Juan Wright
Juan Wright

defenestrate him

Gabriel Garcia
Gabriel Garcia

Just here is fine. I want everyone to see your glory.

Luke Ramirez
Luke Ramirez

grim. is. on. fire

Eli Morris
Eli Morris

Nnnnhh~

Landon Rodriguez
Landon Rodriguez

Obligatory.

Anthony Fisher
Anthony Fisher

not being him to death
The mental picture is making me laugh
Have you been to a con before?

Not sure why, but I still loves you buddy ^^

Luis Wilson
Luis Wilson

Can we hold hands and kiss

Matthew Phillips
Matthew Phillips

I don't know if I should congratulate or feel bad for Goggles.

Jaxson Turner
Jaxson Turner

It's pretty tiny.

Adam Russell
Adam Russell

Thank god he's alright
that was a close one

Thank you that is very kind and selfless to still be able to think positively when someone says osomethign negative
I appreciate it alot
i need
MORE OF THESE MEMES

can you ddo this image

and get grim on fire and scoots just going like
WOOOOO

Logan Brown
Logan Brown

I'm trying not to be a size queen here, but I guess that technically counts...

Thanks, Yanyan. /huggus

I have not, no.

I fear gropes and body odor, so I have not participated yet.

I just really like the pixelation on his fro on the top right zoom lol

Joseph Williams
Joseph Williams

Large gashes on your thighs are not advised

Chase Turner
Chase Turner

YAY HE LIVES
ALLAHU ACKBAR

Luke Nelson
Luke Nelson

Just using the tip of the blade kind of feels like a pussy maneuver.

Cooper Evans
Cooper Evans

why not?

Jack Hernandez
Jack Hernandez

femoral artery.

Angel Howard
Angel Howard

Still don't get it, but whatever.

Matthew Stewart
Matthew Stewart

Damn my love for intricacy.

David Lewis
David Lewis

Me neither lol

Justin Perez
Justin Perez

nah, kings need a different fate.

fondles

Nathan Hall
Nathan Hall

Because silly, there are major veins in there and knicking one can put you in the hospital very easily.

Mason Ward
Mason Ward

I have a scar there from cutting

Levi Roberts
Levi Roberts

Intricacy would be like a really crazy mandala or paisley being cut into your arm, not just tiny scratches in the form of a name...

Michael Nguyen
Michael Nguyen

It's less deep than a cat scratch is all I'm saying.
It's not like it cost him anything or actually did any damage.
I don't get the why, just explaining it.

Asher Lee
Asher Lee

Yeah you'd probably get grouped
Especially by thread people
They can be pretty neat tho and easy to make friends

Of course only good vibes <3
You're kinda making me want to dig out the sims characters my friend made for me
I was super ripped and had an asian wife with the biggest boobs possible lol

Daniel Wood
Daniel Wood

W-what about those asians at carnivals that can write your name on a grain of rice?!

Jace Lewis
Jace Lewis

._.

Jason Watson
Jason Watson

Why do you want people to do it?

Carson Roberts
Carson Roberts

tbh I think it would be really cool to get some paisley branding on the forearm or maybe the back
but not cut or anything lol
maybe burntor singed if that could be done
that would be so kakkoiiiiii

Christopher Nelson
Christopher Nelson

I won't hover over them anymore, I promise v.v

I can't exercise when I'm stuffed up like this lol

-coughs up blood on your new boots-

Who are you going to ride?

Kinda wanna watch that anime again

Josiah Smith
Josiah Smith

There's a few coming up my way I might go to. My older brother sets up a booth so I could prolly get in for free and stuff.

I've heard of that. Seems kinda cool.

I'm trying to redo my folder I guess. I don't get anything out of it besides seeing who is willing to do it for me.

Juan Howard
Juan Howard

nah fam, they need a knife dragged across their bellies, and a short drop from a balcony

Jose Parker
Jose Parker

G'night.

Angel Martin
Angel Martin

IT'S NOT MY FAULT THIS TIME YOU CAN'T BLAME ME!

Leo Murphy
Leo Murphy

You of course
You're my favorite <3

Jaxon Lee
Jaxon Lee

Sleep well

David Gomez
David Gomez

WHO IS THAT THIEVES GUILD MEMBER THERE?

Iunno, branding's not my cup of tea, but could be neat if that's what you're into. I don't think it's so much the pain or anything, but I wouldn't want to smell my own skin burning.

Paisleys in general are rad. Always liked the design^^

Alexander Baker
Alexander Baker

nighty nighty o sd san

Nolan Flores
Nolan Flores

DEATH TO KINGS

Angel Sullivan
Angel Sullivan

mmmh?

fine, but at least have the crowd near the palace too.

Bentley Cooper
Bentley Cooper

RIP Scoot he was the King
When I get to Scottland I'll make big cuts in Erin for you.

Jason Powell
Jason Powell

Later, Derium.

Benjamin Adams
Benjamin Adams

Don't leave me...

David Wilson
David Wilson

That sounds like it should be between you and her tbh

Elijah Morgan
Elijah Morgan

COME AT ME GOYIMS
IM PRETTY MUCH PERFECT
I GOT ST STRAIGHT OY VEYS AND IM STARTER ON THE SHILLING TEAM

Parker Roberts
Parker Roberts

I wish you were here to have your way with me.

Ryder Cruz
Ryder Cruz

lewd!

Eli Ramirez
Eli Ramirez

1101575
I wish you were here to have your way with me.
▶Anonymous  06/20/16 (Mon) 19:29:14 No.1101581
File (hide): 1466465354897.jpg (168.94 KB, 525x700, 3:4, Youmu (147).jpg)

1101575
I wish you were here to have your way with me.

Jonathan Garcia
Jonathan Garcia

we waz kangs

Aiden Carter
Aiden Carter

Yeah she has a little kit prepared.
It's so cute<3

Oliver Gutierrez
Oliver Gutierrez

Is that Goebbels?

Sebastian Sullivan
Sebastian Sullivan

nini

well yeah

Ian Perez
Ian Perez

yeah because censors

I bet it is

yes kebab

NO KEBAB

OW KEBAB

AHHHH MY KEBAB

it was an accident

smells like

kebab

Wyatt Morales
Wyatt Morales

not knowing your Third Reich

Isaiah Rodriguez
Isaiah Rodriguez

Nice, man. Hope you have fun.

Be careful and make sure everything's sterile^^

This entire post is gold, Daddy~

Christopher Allen
Christopher Allen

Oh of course always.
thanks fam

Brody Parker
Brody Parker

yes

Charles Long
Charles Long

Now I want someone to cut me goddam it

FUCK

Eli Diaz
Eli Diaz

someone irl in my town dies yesterday of a fire

You almost stopped existing in the sims world tbh grim you need to be more careful
That grill just went up in flames like nothing

Julian Harris
Julian Harris

those cuts look painful

Anthony Barnes
Anthony Barnes

Oh, my...

Thomas Phillips
Thomas Phillips

Dissect a Welma

Brody Clark
Brody Clark

why the fuck did i know that

Isaiah Perry
Isaiah Perry

;~; too much lighter fluid

Daniel Kelly
Daniel Kelly

Because he's a prominent historical figure?

Hudson Johnson
Hudson Johnson

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA nice gif

Kevin Ross
Kevin Ross

he's cool

Lucas Hall
Lucas Hall

UGUUUUUU I know.

mmhm.

Don't make me burn you right back, Scoots.

Cause, like... I will.

Colton Taylor
Colton Taylor

I'd go even lower, and deeper

cheering as the body falls, and the Republic lives.

Luis Bell
Luis Bell

Ya but I love you so it's all good~

Anthony Wood
Anthony Wood

I woke up at 0100 and made two sandwiches
they were delicious, now i'm having a bowl of salad
Rock the rebel

Sebastian Collins
Sebastian Collins

pain is not good

Gavin Smith
Gavin Smith

It's really not.

Leo Gonzalez
Leo Gonzalez

Depends~

Wyatt Sullivan
Wyatt Sullivan

99% of the time

Ian Williams
Ian Williams

Good night!
Hope you guys have a nice day.
Grim, no grilling for you!

♥ mwah ♥

https://youtu.be/2Zpb8_uT4hU?t=32s

ni

Hudson Martinez
Hudson Martinez

I don't know anything about him, just know the name/face.

why

Nathan Moore
Nathan Moore

Most deep pleasure has an element of pain

Jose Rodriguez
Jose Rodriguez

why wouldnt he be my man

Austin Garcia
Austin Garcia

who are you

Bentley Cruz
Bentley Cruz

baba

Charles Davis
Charles Davis

I don't know anything about him, just know the name/face.

Ayden Stewart
Ayden Stewart

You ever think about having the inside of your delicate mouth cut open, bleeding from your soft cheek meat, warm blood filling up your mouth as they kiss you?

Luke Lopez
Luke Lopez

LOL That's so perfect <3

Nini.

Those cuts will be my 1% though, so don't judge me.

*cuddles violently*

Zachary Sanchez
Zachary Sanchez

Your worst nightmare...

Jose Anderson
Jose Anderson

'kay

Jackson Hernandez
Jackson Hernandez

Um, not exactly, but that's why I got my tongue pierced twice I guess.

Wanna do it for me~?

Wyatt Parker
Wyatt Parker

I would not enjoy it

Alexander Ward
Alexander Ward

roll roll roll around

roll around in beed

ni ni

Sebastian King
Sebastian King

Don't threaten him. He will DDoS you :(

Or pour ketchup on you.

Nolan Allen
Nolan Allen

Ooohhh

Nathaniel Campbell
Nathaniel Campbell

We should fuck

No you love blood-chan :D

Ni ni

Luke Jenkins
Luke Jenkins

Awwe...

Mmhm^^

Sorry, she's still learning the ropes here x_x

I'll take care of it.

Brayden Brown
Brayden Brown

Right, I'm ready to stream, should I drink more first?

Joseph James
Joseph James

aye

Adrian Bennett
Adrian Bennett

Lenko is creeping in here.

Tell him to fuck off.

Joshua Lopez
Joshua Lopez

No threat of mine, just a callback. xD

Cooper Barnes
Cooper Barnes

Fuck off, Lenko.

Gabriel Clark
Gabriel Clark

He was very important in running Nazi propaganda. He's one of the people that American soldiers used to sing about, making fun of his testicles.

Nathaniel Lee
Nathaniel Lee

YOU KNOW THIS PERSON?

BRINGING IRL FRIENDS INTO CHANS

Nicholas Allen
Nicholas Allen

lol

I ain't no hollaback guurrrrl

Allegedly.

Julian Jones
Julian Jones

Cheat codes for giving head

Dylan Sullivan
Dylan Sullivan

I-It's morning??!

Juan Campbell
Juan Campbell

for what purpose.

Xavier Robinson
Xavier Robinson

Blood-chan is waifu
You're nice too tho~

Caleb Rivera
Caleb Rivera

EINMAL WIRD UNSERE GEDULD ZU ENDE SEIN

James Richardson
James Richardson

Same

Julian Jenkins
Julian Jenkins

I should probably spend more time learning about them damn Nazi's

isn't that something you want that? to connect with these people on that sort of level anyway. what's wrong with bringing others into it?

Colton Martin
Colton Martin

Now I want a blood baby goat with little baby horns...............

Joseph Smith
Joseph Smith

Imagine my surprise that a Disney reference could be taken so much to heart...

David Lewis
David Lewis

kopfgeist angriff, ja ja ja

Owen Morris
Owen Morris

Y-you can't have us both..

Cooper Wright
Cooper Wright

No!
I don't want potentially normal people to be corrupted by this place!

Jack Reed
Jack Reed

I haven't gotten to test drive that theory, but making out with somebody with regular a regular tongue ring is great.

A Diagram

curiosity.

Nathaniel Fisher
Nathaniel Fisher

that typo... i'm dying

Justin Jones
Justin Jones

I warned her plenty and she's pretty weird too, don't worry.

Thomas Reed
Thomas Reed

awful idea welma.

Camden Jones
Camden Jones

They seem more aspie than normal.

Nicholas Hernandez
Nicholas Hernandez

please don't let her be underaged

Jayden Flores
Jayden Flores

I want every aspect of you

Bentley Miller
Bentley Miller

B-Baka

Ryder Mitchell
Ryder Mitchell

New Friend~
uufufufu

Owen Bell
Owen Bell

I made my hands into bowls to try and follow the instructions in your picture, but i failed.
Then i read the filename.

We should get a ski lodge in aspie tho

Thomas Hernandez
Thomas Hernandez

Why?

Just bad at meming I guess. Iunno.

She's my age.

Ryan Butler
Ryan Butler

SATAN CONFIRMED

Elijah Carter
Elijah Carter

Hail Satan!

Michael Gutierrez
Michael Gutierrez

rocking that
@grim
look

Jace Thomas
Jace Thomas

what is context

Y-yes...

Jaxon Jones
Jaxon Jones

Bard is fit as fuck and his dick's huge tbh

Xavier Cruz
Xavier Cruz

Bard lemme see your peen

Jason Reed
Jason Reed

wants to be friends with people here
implies he isn't normal
Are you saying you don't want to subject your irl "normal" friends to this place because you're already too much for them?

Hunter Rodriguez
Hunter Rodriguez

That's Aspen, you fucking Swede.

Joseph Phillips
Joseph Phillips

I imagine Bard is hung like a horse, tbh.

Sebastian Garcia
Sebastian Garcia

I want you

Adam Clark
Adam Clark

-sips-

Noah King
Noah King

I think thats the joke
lmao

wao

I can let my demons loose in here.

Carter Bell
Carter Bell

Do you want me? Do you want me too?
I really really really really really really like you~

Dylan Robinson
Dylan Robinson

The tongue piercing image thing, i thought it was two hadbowls first

I want one in aspie tho, are you getting it or not?

Juan Long
Juan Long

You hide who you are from your irl friends? I don't think that makes you real to them at all. something about being a fake.
I don't like liars

Camden Rogers
Camden Rogers

*pokes*

Wyatt Rogers
Wyatt Rogers

It won't happen.

Dominic Anderson
Dominic Anderson

met up irl with erin and go home to be a family man

Samuel Torres
Samuel Torres

Maybe I know more about the demon realm than you're giving me credit for, sonny boy.

Jack Thomas
Jack Thomas

Don't be a tease

Connor Garcia
Connor Garcia

If the morning's that lovely it is.

Christopher Cook
Christopher Cook

You can assume whatever you want, I don't care

what if it does

tell me more.

Connor Perez
Connor Perez

OH SNAP

Austin Johnson
Austin Johnson

=3

Eli Bailey
Eli Bailey

I like Welm's friend
keep it secret tho

Isaac Baker
Isaac Baker

I forget that you've been hailing satan with me since 2005 sometimes <3<3

Eli Bell
Eli Bell

And it's stuck in my head.

Isaac Rodriguez
Isaac Rodriguez

Thanks sweethearts but I was born without genitalia
there's just a blank spot down there

Nicholas Cook
Nicholas Cook

I should punish you

Michael Sanders
Michael Sanders

Better to show than to tell, no?
But such a privilege has to be earned.

Zachary Hill
Zachary Hill

I'm just going off of what you've said. You shouldn't hide who/what you are from your friends.
All I'm saying is you should get some irl friends who can like who you are for everything you do or at least not mind it, what with watching your weird animes and buying those nerdy action figures

Jose Price
Jose Price

yes?

Blake Rivera
Blake Rivera

Change your name to Ken-doll then to prove it.

Isaac Walker
Isaac Walker

I'm laughing but I'm serious in that post

Anthony Powell
Anthony Powell

Who wants me to meet them irl?
I now have money and need adventure.

Cooper Baker
Cooper Baker

I imagine half of your time is spent being tortured by shitty teen pop music from your sister.

Hudson Russell
Hudson Russell

And now she's going Dom mode. Uguuu

Aiden Powell
Aiden Powell

me
memem
do me
me irl
elets do it
america

ememe

Joseph Rogers
Joseph Rogers

What do you think about Blood-chan?

Levi Cruz
Levi Cruz

A decade of darkness, for the win!

Landon Walker
Landon Walker

My plan all along

You should be really

Angel Peterson
Angel Peterson

Right, I'll get a passport.
The drunkard and the stoner shall meet across the divide <3

We should stream Sims Holla Forums house if we do this.

Cooper Hughes
Cooper Hughes

You're coming on too strong

Adrian Smith
Adrian Smith

&&why you brought me here in the first place. <3

Nolan Garcia
Nolan Garcia

Master wants to try role reversal ?

Caleb Ortiz
Caleb Ortiz

Reminds me of that Konata virus thingy I got back in 2013 lol

Joshua Campbell
Joshua Campbell

For the most part her tastes aren't all pop. Except for Pitbull, which she likes for some reason.

Jacob Perez
Jacob Perez

Are you blood chan?

Christian Fisher
Christian Fisher

I'm not spraying all my negative qualities out to my friends in public.
Like everyone else who comes here, I come here to shitpost.

I don't need to shitpost irl.
That's what this place is for.

Call it what you want.

Oliver Martin
Oliver Martin

I'm watching

Chase Anderson
Chase Anderson

no and that meme is getting old

Dominic Bailey
Dominic Bailey

im blood chan... :)

Josiah White
Josiah White

I really didn't know, Keeps changing her name.

GREAT!
I'mma bully you now.

Austin Sanders
Austin Sanders

I love being your out of state gf lol

Sorry I can be open with my friends about even the weirdest parts of my life, Grim.

Don't be jelly, Daddy.

Jacob Johnson
Jacob Johnson

Questions about other people too stronk? My bad
Still sore from the gym x.x

Christopher Cruz
Christopher Cruz

We're all Bloodchan.

Levi Adams
Levi Adams

I know you don't mean everything the way you just said it there.
So just to vent?

Cameron Cruz
Cameron Cruz

Pitbull
It's time to smash all of her speakers.

Christopher Cox
Christopher Cox

In Blood Club, we learnt to slit our wrists and avoid confrontation with normies.

In Blood Club, we can finally be ourselves.

Ryan Jenkins
Ryan Jenkins

I thought we were all Treecko.

Maybe it's a generation gap thingy

Samuel Lewis
Samuel Lewis

Yeah it's pretty funny

No, your affection is too strong, I don't like affection, it's my weakness

I'm not

Cameron Harris
Cameron Harris

Blood for the Blood God
Skulls for the Skull Throne

Luis Morgan
Luis Morgan

i dont know

David Stewart
David Stewart

First rule about Blood Club, do not talk about Blood Club.

Second rule of Blood Club, do -not- talk about Blood Club

Owen Martin
Owen Martin

Sorry I can be open with my friends about even the weirdest parts of my life
To be fair, showing this place to anyone's friends or family is a good way to get you excommunicated.

Thomas Jackson
Thomas Jackson

Pls don't be shit.

Hunter King
Hunter King

I thought everyone was Jack tho
And that new people were Treecko

Nolan Wood
Nolan Wood

Then you just might see something you like.

Daniel Long
Daniel Long

HIS NAME WAS TREECKO
HIS NAME WAS TREECKO
WHEN WE DIE, WE EARN OUR NAMES

Alexander Hall
Alexander Hall

I wish.

This guy gets it.

Dominic Myers
Dominic Myers

That's true.

I guess that's where trust comes into play *shrugs*

HOLY SHIT HI FOOJ

Noah Barnes
Noah Barnes

*gently pokes* Does affection hurt you or do you enjoy it so much it's a weakness?

Have you seen "if the emperor had a text to speech device"

Caleb Evans
Caleb Evans

ive been bloodchan this entire time.. lol ><

Matthew Taylor
Matthew Taylor

It's surprisingly working well.

Eyooo

Julian Ross
Julian Ross

I hate it

You have to be Erio's pet then

Samuel Anderson
Samuel Anderson

It's time to go smash her ass :^).

Nolan Lee
Nolan Lee

How's it been, lady?

John Foster
John Foster

jealous

I don't know whether to be mad at you for being a retard for jumping onto bebops bandwagon or to just chide you.

I don't want every one of my friends to know I have a dad complex or whatever you call it.
It's a fetish. It should be more private.

If I bullied people irl, I'd probably lose my job. Maybe even go to jail.

Like I said. I come here to let loose. Is it wrong to do that?

I know you don't mean everything the way you just said it there.
Like what?

Tyler Lee
Tyler Lee

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

David White
David White

Would you rather I try to hurt you?

Nolan Watson
Nolan Watson

Fine. Holla Forums isn't being a steaming pile of shit at the moment so I feel like I can post a bit. How've you been, bby?

Caleb Gonzalez
Caleb Gonzalez

I have this pop culture reference in the back of my head

Son, who taught you this?
I LEARNED IT FROM YOU

Xavier Robinson
Xavier Robinson

With a lewdie in between your lips, you speak only in vowels.

*PET PET PET PET PET*

Dtill remembered how you said 'I love you', so you're like... flavor of the week... or last week, depends.

Yup, learning more about Warhammer every day, I've seen Ravendells Quest too.

Andrew Wright
Andrew Wright

No because you don't do it right

Aaron Ramirez
Aaron Ramirez

Fuji <3
It's been a minute
How've you been doing?

Michael Perry
Michael Perry

Don't knock it before you try it.

Isaac James
Isaac James

Am Game of Thronesing right now D:

William Barnes
William Barnes

Show me how to do it then...

Christopher Diaz
Christopher Diaz

Ay, meng.
Things have been going well.

What's new with you?

Alexander Johnson
Alexander Johnson

Iron chef manga?
Great, now I know what to recommend next anime club meeting.

Anthony Gutierrez
Anthony Gutierrez

ok, ok. Calm down.

I can understand where you're coming from, but this isn't the first time a poster has brought one of their friends onto the chan, so why make a big deal of it now?

And I'm not supporting you bullying people irl dude, when did I say that?

Doing really well lately, thanks. Yeah, it's been seeming healthy today at least.

Still stuck in Final Fantasy land?

Samuel Myers
Samuel Myers

You're saying you're nothing but negative here and only come to shitpost when you've told me several times in the past that try to connect with these people on a personal level if you can and to be friends with them
The first isn't true about you at all and really couldn't be with the second

Ian Lopez
Ian Lopez

The bastard is eaten by his own dogs.

Nathan Lewis
Nathan Lewis

We must play when you're done ok ?

Alexander Jenkins
Alexander Jenkins

Aw Lenko why you spoil it ;;

Juan Wilson
Juan Wilson

No, actually. Took a looonnnngggg ass break. Not playing at all anymore.
Just League and Overwatch. Was super hard into DS3 for a while. Shit it so dank.

You been staying out of trouble and being nice to old people and shit?

Xavier Fisher
Xavier Fisher

Been real good
Making money and going out to LA whenever I can
basically the usual
Trying to catch me an asian girl like a poke'mon

Angel Clark
Angel Clark

Boss~
How've you been, Boss?

Henry Thomas
Henry Thomas

DRAGONRIDER QUEEN GOES FOR A FLIGHT.

Brayden Jackson
Brayden Jackson

There is no way to hurt me

Chase Reed
Chase Reed

Re re re ;~;

Josiah Sanders
Josiah Sanders

lol I had DS2 for a whole 2 days then sold off my ps4 and tv. Can't say I didn't try~

Yup! No trouble here. Been doing well with being productive and healthy and moving myself forward in life. Feels good :p

What's this about old people though~?

Isaac Rogers
Isaac Rogers

(It's Rin.)

Nolan Johnson
Nolan Johnson

wwow

Grayson Carter
Grayson Carter

Just being a good old whipper snapper to the community and taking care of the elderly?
I don't know, seems like an Elms thing to do. :3

DS3 was/is so fucking fun. I platinumed that shiiiii.

Isaiah Jackson
Isaiah Jackson

I know.
It's just.
This place is really bad.

I know you aren't. I'm just saying, that's what I do here that I won't do irl.

shitposting isn't all negative. Life isn't fucking black and white. I can connect with people when I want and be negative when I want.

Nathan Brooks
Nathan Brooks

Ayyyyy.
What's new?

John Moore
John Moore

That is no good
Can't truly experience pleasure without pain

Cooper Bennett
Cooper Bennett

Which is why I posted this

Henry Collins
Henry Collins

its not easy being blood-chan

Michael Cruz
Michael Cruz

Not too much.
I'm a hikikomori NEET again.
For now.

What's new wit'chu?

Angel Ramirez
Angel Ramirez

It is a torch you must bear, btw, I've got some reccomendations for you; that'll cater to your tastes.

Connor Thomas
Connor Thomas

Speaking of pokemon!
I'm so excited for Pokemon Go!
(Sorry I missed this reply.)

Nothing at all. Super happy Holla Forums isn't an shit.
I missed posting. ;~;

Daniel Bell
Daniel Bell

Tokai, you're drunk.
Go to bed.

Ryan Brooks
Ryan Brooks

Damn. You're good at vidya x_x

Nah, they smell funny tbh haha

And that's fair, man. I'm not saying you're doing anything wrong. This place is a great option to blow off that sort of steam for sure!

I assure you I tried to not have it come to this. I told her it was awful, but her interest was piqued to the point that I basically had to show her lol

Gomen x_x

Brandon Morris
Brandon Morris

NO U!

Old peeps have feelings too...

Henry Parker
Henry Parker

You're a pervert...
Pervert...

I didn't, I just kind of missed people and wondered how you guys were doing.

Luis Garcia
Luis Garcia

Blood-chan gets to have me tho

No worries~
I'm actually hyped for it
Haven't played anything since red/blue

Brayden Reed
Brayden Reed

But if WE aren't friends in real life, and I don't KNOW your friends in real life... then where's the beef? :3
It'll all be okay. I know what a skeleton looks like and I have the keys to most of the closets, around here.

Jacob Foster
Jacob Foster

Blaming the victim? ;)

Chase Wright
Chase Wright

No they don't. They're just waiting for the inevitable :/

Brody Moore
Brody Moore

...

nuhuh
not a drop

Julian Bell
Julian Bell

cuck

Anthony James
Anthony James

but i actually AM bloodchan

Luke Walker
Luke Walker

Fuck no that's disgusting

Evan Martinez
Evan Martinez

Just go to bed anyways.

Gabriel Butler
Gabriel Butler

Are you a victim right now??

My b

You were asking for it wearing that outfit lol

Sebastian Cook
Sebastian Cook

I actually enjoy posting but the site was such shit then. Would just tilt me.

Seriously?!

You've missed out.

I'll never die!

Jayden Clark
Jayden Clark

Time to preserve ourselves in whiskey and absinthe, bby

Jayden Stewart
Jayden Stewart

Sort of want to masturbate but i have a vodka soaked rag taped to my pinky for medical reasons, and i'm saving my first off-hand masturbation sesh for a special occasion
what do?
Masturbating like a brit with pinky extended outwards is not an option

Nicholas Scott
Nicholas Scott

You can't hurt someone if they're expecting it

Camden Clark
Camden Clark

New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread
New Thread

Mason Ortiz
Mason Ortiz

I'm not complaining.

I remember it completely died during E3 day 1.
So Tokai and I were just chatting on Steam while we watched.

Eli Turner
Eli Turner

Hi there.

Owen Hill
Owen Hill

I don't see where you're trying to get at here.
I just explained this to you. Idk. I'm confused.

So why be jealous

I have the keys to most of the closets, around here.
what did welma tell you .-.

Logan Cooper
Logan Cooper

...well I guess you have a point, there.
God, I'd hate to be pillaged.

Josiah Richardson
Josiah Richardson

Didn't tell me anything relevant. I can just sense defensive maneuvers in progress and seek to soothe before we have an eruption on our hands.

Isaiah Cooper
Isaiah Cooper

you see there's leaders
then there's followers
but i'd rather be a dick than a swallower

Hey everyone #1 best boy poster is back from eating a ton of disgusting fried japanese food and now feeling like a gross pig. Hows everyone elses doing?

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page